duminică, 30 iulie 2017

Atenționare! Către: Guvernul României, liderii formațiunilor politice P.S.D. și ALDE. "Afectarea drepturilor de pensie stabilite militarilor, neinsoțită "la pachet" de abrogarea imediată din legislație a tuturor interdicțiilor și limitărilor de drepturi și libertăți constituționale și fundamentale impuse militarilor români, precum și de eliminarea discriminărilor dintre cetățeni privind obligațiile la mobilizare/razboi/campanie, este politică de apartheid!"

ATENȚIONARE!

Către:  

Guvernul României, liderii formațiunilor politice P.S.D. și ALDE

Pe fondul în care mass media a  dezvăluit iminența unui atac legislativ suburban ce urmează a fi declanșat de actuala coaliție politică majortară, asupra drepturilor de pensie stabilite militarilor români (surse diverse, de exemplu: aici sau aici),

Având în vedere faptul că drepturile și libertățile fundamentale și constituționale sunt grav încălcate militarilor români pe timpul perioadei de activitate și de reactivare a personalului militar pensionat (în situații de război/mobilizare/campanie), prin existența în legislația internă a discriminatoriei și profund nedemocratei Secțiuni a 3-a din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare,

Ținând cont de faptul că legislația internă românească cuprinde grave discriminări între cetățeni privind obligațiile militare, reflectate prin prezența în legislație a obligativității impuse personalul militar pensionat - bărbați și femei, de a fi reactivat până la varsta de 63 ani, în timp ce alți cetățeni - femeile indiferent de vârstă și bărbații cu vârsta mai mare de 35 ani, beneficiază de privilegii speciale - neavând nici macar obligația îndeplinirii serviciului militar în caz de în caz de război/mobilizare/campanie,

În contextul în care dreptul la pensie militară de stat și care reprezintă singura compensare relativă pentru gravele încălcări ale drepturilor și libertăților fundamentale impuse militarilor români pe timpul perioadei de activitate și/sau de reactivare, este lezat în mod continuu începând cu anul 2011 (desființarea completă a pensiilor militare între anii 2011-2016, înlocuirea pensiilor militare desființate între anii 2011-2016 cu pensii în sistemul public și cărora li s-au stabilit cuantumuri diminuate în cazul a zeci de mii de militari,  diminuarea din nou cu cca. 30% a cuantumurilor pensiilor militare ce au fost stabilite inițial personalului militar în urma adoptării Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat - urmare a efectelor Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015, tergiversarea achitării în timp real a drepturile de pensie cuvenite prin efectele Art. 67 din Legea nr. 6 privind bugetul de stat pe anul 2017 care a instituit restante de 8-10 luni în achitarea în volum complet a pensiilor recalculate ale militarilor), precum și pentru gravele discriminări impuse personalului militar pensionat privind obligațiile militare în caz de război/mobilizare/campanie, în timp ce alți cetățeni cu vârste mult mai tinere sunt privilegiați, neavând nici măcar obligația efectuării stagiului militar în situația unei agresiuni îndreptate contra României,

În condițiile în care în ultima perioadă de timp, dreptul la pensie militară de stat a redevenit la fel ca în anii 2010-2012, ținta predilectă a unor atacuri dirijate provenind dinspre spectrul politic, mediatic sau civic, lansate de persoane și entități diverse (inclusiv din sfera politicii guvernamentale) și care aduc ca prim argument faptul că pensia militară de stat ar reprezenta un privilegiu acordat militarilor, în raport cu drepturile de pensii stabilite altor cetățeni. Fără însă ca în contrapondere, opinanții sau decidenții politici care acționează contra pensiilor militare de stat să sesizeze și realitatea elementară conform căreia acelorași militari le sunt încălcate în mod grosolan diverse drepturi și libertăți fundamentale și constituționale pe timpul perioadei de activitate și de reactivare, la care se adaugă și profunda discriminare conform căreia dintre toți pensionarii români - militarii sunt singurii cetățeni care au obligații militare  în caz de  mobilizare/razboi/campanie, 

Ordinul Militar "R-26500 Elita", grupare informală care acționează pentru respectarea drepturilor și libertăților fundamentale și constituționale, în egală măsură și pentru militarii români, la fel precum pentru toți ceilalți cetățeni români, precum și pentru eliminarea oricărei discriminări între cetățeni în ceea ce privește obligațiile civice cu caracter general în situații de mobilizare/razboi/campanie:

Atenționează Guvernul României, precum și pe liderii formațiunilor politice P.S.D. și ALDE, asupra faptului că orice inițiativă/măsură legislativă  destinată a afecta drepturile de pensie stabilite stabilite militarilor români, în condițiile menținerii în continuare în legislația română a  încălcărilor de drepturi și libertățile fundamentale și constituționale impuse acelorași militari români pe timpul perioadei de activitate și/sau de reactivare, precum și în condițiile menținerii în legislație a discriminării impuse personalului militar - respectiv de a avea obligații militare și după pensionare, are drept consecință instituirea unui grav dezechilibru între drepturile și obligațiile cetățenilor. Evidența fiind instalarea în România a unui regim statal complet nedemocrat, în care cetățenii beneficiază în mod selectiv de drepturile, libertățile constituționale și fundamentale - militarii fiind profund prejudiciați și defavorizați, respectiv prin instituirea unui regim statal în care obligațiile civice cu caracter general - cum sunt obligațiile militare și după pensionare, sunt impuse tot in mod selectiv - respectiv numai personalului militar pensionat.

Ordinul Militar "R-26500 Elita" atenționează Guvernul României, precum și pe liderii formațiunilor politice P.S.D. și ALDE, asupra faptului ca în situația în care vor fi afectate din nou drepturile de pensie stabilite militarilor români, fără ca afectarea acestor drepturi de pensie să fie însoțite de abrogarea imediată din legislație a tuturor celor 10 cca. categorii de interdicții și limitări de drepturi și libertăți constituționale și fundamentale impuse militarilor români prin  Secțiunea a 3-a din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, precum și de uniformizarea tot imediată a prevederilor legislative în scopul eliminării oricărei discriminări privind obligativitatea serviciului militar în situații de mobilizare/razboi/campanie (fără deosebiri de vârstă, categoria de pensie, apartenență profesională sau sexuală), vom proceda la măsuri de contracarare specifice luptei contra regimurilor politice care tolerează, incurajează și legifereaza nerespectarea drepturilor constituționale și fundamentale în egală măsură pentru toți cetățenii, precum și tratamentele discriminatorii impuse selectiv unor categorii de cetățeni..

Ordinul Militar "R-26500 Elita" atrage, de asemenea, atenția tuturor formațiunilor politice, precum și tuturor instituțiilor și autorităților statului cu drept de decizie, să devină conștiente înainte de a deveni extrem de târziu, asupra faptului că într-o societate autentic democrată, egalitatea în drepturi și libertăți între cetățeni, precum și în ceea ce privește obligațiile cu caracter civic general,  este totală, și nu secvențială - așa după cum este implementată în România, unde militarii români au căpătat un tratament identic cu cel al politicii opresive de apartheid, existente cândva pe meleagurile africane! 


C.C.O.M. "R-26500 Elita"

***

Redăm câteva din adresele oficial de e-mail ale destinatarilor cu responsabilități privind loviturile îndreptate contra armatei, precum si cu contracararea acestora (chiar daca la contracarare, majoritatea decidentilor isi eschiveaza responsabilitatea, bagand capul in nisip):

- Premierul României: pm@gov.ro 
- Guvernul Românieidrp@gov.ro
- Președintele C.S.A.Ț. și presedinte al României, respectiv comandant al Fortelor Armate: csat@presidency.ro, http://www.presidency.ro/ro/presedinte/scrie-i-presedintelui
- Ministrul Muncii (nu are publicata adresa oficiala de e-mail de la CD): https://www.facebook.com/liaolguta.vasilescu.1
- Ministerul Munciirelatiicupublicul@mmuncii.gov.ro
- Președintele PSD (nu are publicata adresa oficiala de e-mail de la CD):  https://www.facebook.com/liviudragnea.ro/
- Seful S.M.G.: https://www.facebook.com/IonelNicolaeCiuca
- Presedintele ALDEcabinet.presedinte@senat.ro
- M.A.I.: petitii@mai.gov.ro 
- S.R.I. (serviciul este atat de secretos, incat pana ii gasim adresa de contact sa anuntam vreun posibil atentat, s-a terminat razboiul): relatii@sri.ro
- S.I.E.: serviciul nu are nici o gara in a furniza vreo adresa de e-mail de contact, cine are chef sa contacteze serviciul, poate insista aici https://www.sie.ro/sesizari.aspx
- Ministerul Justitieicabinet.ministru@just.ro

129 de comentarii:

  1. Reactionam inteligent, dar incisiv. Ei vor egalitate/egalizare de tratament la pensii sau cam asa ceva. Noi vrem tot egalitate/egalizare, dar ii tragem in ambuscada, sa le iasa egalitatea/egalizarea pe ochi.

    ASA CA VREM EGALITATE/EGALIZARE, ASTFEL:

    1]. Acordarea acelorași drepturi și libertăți fundamentale și constituționale și militarilor români, de care beneficiaza toți ceilalți cetateniromâni, fără excepții, limitări, îngrădiri și discriminări în defavoarea militarilor. Element care solicităm a fi concretizat prin abrogarea în totalitate a Secțiunii a 3-a din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare - secțiune care este aplicabilă în același timp și soldaților/gradaților profesioniști (prin efectele Art. 25 din Legea nr. 384/2006).


    2] Eliminarea tuturor diferențierilor de tratament (diferențieri pe bază de apartenența profesională, de vârsta sau de sex), existente între cetățeni la acest moment în legislația internă, în ceea ce privește obligativitatea serviciului militar în situații de mobilizare/război/campanie. Element care solicităm a fi concretizat:

    - fie prin anularea oricăror obligații militare impuse personalului militar pensionat cu vârsta până la 63 ani - bărbați și femei, în situații de mobilizare/război/campanie;

    - fie prin introducerea în legislație a obligativității efectuării stagiului militar în situații de mobilizare/război/campanie, pentru toți cetățenii cu vârsta până la 63 ani - bărbați și femei, fără privilegii și fără discriminări.

    Daca NU le dam cu egalitatea/egalizarea peste nas - in sensul in care vrem noi, NU reusim! Daca femeile pensionate din armata, au obligatii militare la campanie/razboi pana la 63 ani, atunci sa fie obligata si Olguta Vasilescu sau premierul, sa isi satisfaca stagiul militar obligatoriu, tot pana la 63 ani.

    Nu sunt deloc misogin, dar constat ca exact precupetele din politica si media sunt cele mai inversunate pe pensiile noastre! Atunci sa le dam egaliatate si sa isi faca stagiul militar in caz de razboi, pana la 63 ani! Au ajuns toate putorile din media si politica sa tipe ca pensiile militare sunt privilegii, iar ele in caz de razboi/mobilizare sunt cele mai mari privilegiate, stand cu vulvele in sus! Cu asta trebuie dat peste bot in tute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu unul am scapat de razbel... nu mai imbrac uniforma pt ca nu mi-au dat dretul sa o port, iar obligatii militare ciu ciu pt ca nu am livret sau legitimatie militara

      Ștergere
    2. @ Gabriel Was 30 iulie 2017, 21:31. Dupa lege, te-a inhatat precis daca esti cadru militar si ai sub 63 ani si esti pensionar militar. Si chiar daca ai peste 63, baga o OUG scurta si iti maresti varsta la 75 sau la cat vor! Ca doar nu oi vrea sa mearga o pitipoanca din guvern cu varsta de 30 ani la razboi, in locul pensionarelor noastre din armata?

      Ștergere
    3. cum sa ma prinda dacaa nu au dovada ca sunt cadru , orice cadru militar are livret militar si legitimatie de rezervist , eu nu le-am primit dupa un an si ceva de la pensionare

      Ștergere
    4. @ Gabriel Was 31 iulie 2017, 10:54. Naivitate? Nu conteaza ce acte ai, ci doar unde esti in evidenta. Ce, daca nu ai CI la tine, nu te poate aresta nimeni? Iti trimite ordinul de chemare si daca nu te prezinti in termen, te ridica politia militara pe sus si te duc la oaste.

      Ștergere
    5. ma cauta oare si in Mama RASSEIA?,LA CE SISTEM DE CACAO E MAPN Nu-mi fac probleme habar nu au ce e aia evidenta rezervisti

      Ștergere
  2. Si Coarna a mirosit bomba! Nu il simpatizez, includerea functionarilor civili la pensii militare, este oricum o absurditate Made in Romania. Se retine doar informatia, cum ca tot de noi NU au loc!

    http://www.stiripesurse.ro/sindicatele-politistilor--apel-catre-guvern-dupa-zvonul-modificarii-legii-pensiilor-speciale---ii-rog-sa-nu-faca-asa-_1210426.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ati revenit, R-26500!
      Aici un articol mai documentat despre pensiile militare:

      http://m.gandul.info/politica/nota-de-plata-lunara-pentru-pensiile-speciale-ministerul-muncii-vrea-sa-corecteze-pensiile-militare-care-e-cea-mai-mare-suma-pe-care-o-primeste-un-fost-angajat-mapn-16657258

      Se anunta un August incandescent pentru pensionarii/pensionabilii militari.

      Ștergere
    2. Referitor la articolul din "Gandul".
      "În baza răspunsurilor primite de MEDIAFAX de la instituţiile implicate, putem nota că, spre exemplu Ministerul Apărării Naţionale (MApN) are în plată 76.080 de persoane, cu o pensie specială medie de 3.229 de lei, suma totală lunară plătită în contul acestora ridicându-se la 245,6 milioane de lei. Există şi o pensie maximă plătită de MApN, în cuantum de 29.992 de lei lunar, dar desigur MApN nu dezvăluie identitatea beneficiarului acestei pensii, reţinând doar că este vorba despre un „fost director de regie autonomă”.

      Alt exemplu vine de la Ministerul Afacerilor Interne (MAI). Aici, un număr de 10.073 de persoane câştigă o pensie specială medie de 3.047 de lei, ceea ce presupune un efort bugetar de 228,7 milioane de lei, lunar."

      Este o eroare acolo la calculul pensiilor din MAI, nu pot fi 228,7 milioane de lei la 10073 de pensionari si o pensie medie de 3047 de lei.

      Ștergere
    3. @ reddog 30 iulie 2017, 15:15. Fost director de regie autonoma cu 29.992 de lei lunar?! Pai asta este clar pensie stabilita contributiv in baza L. 119/2010 care a desfiintat pensiile militare de stat! In baza L. 164/2001, specimenul ala NU avea cum sa depaseasca 4000-5000 lei, pensia fiindu-i platita la grad si functie, nu la venituri extra-solde provenite de la regia autonoma de taiat frunza la caini!

      Asta confirma ceea ce am afirmat dintotdeauna: desfiintarea pensiilor militare de stat in 2011, a fost exclusiv smenul unui grup restrans de specimene de teapa directorului de regie autonoma.

      Si tare am impresia ca tot specimenele astea sunt cele care acum actioneaza pe branci sa fie lovite pensiile real militare!

      Ștergere
    4. @R26500
      Aveti idee cam cate regii autonome are MApN?
      Eu m-am oprit la Romarm pentru ca auzisem de ea.
      Am sapat putin pe acolo prin declaratii de avere si CV-uri si reiese ca:
      Actualul director general are aproximativ 5000 de lei lunar si o pensie de aproximativ 12000.
      Nici salariul si nici pensia nu par exagerate avand in vedere functia detinuta in MApN.
      In ce regie autonoma ar fi putut activa cel ce are 30000 lei pensie?

      Ștergere
    5. La regii autonome este un sistem de remunerație mai complicat....procent din afaceri la vânzări, export, consiliu de administrație!

      Ștergere
    6. Domnule colonel!
      Cu siguranta sunt multe variabile dar si legislatia in momemtul pensionarii.
      Orice lege are brese si unii profita.
      Si in sistemul penitenciar a fost un trend cu ani in urma ca magistratii sa fie directori de penitenciar prin detasare putand cumula salariile ambelor functii altfel rezultand pensii impresionante.
      Ideea ar fi ca un simplu cetatean care are o pensie de 1000 de lei cand aude de pensii de 30000 o ia razna...
      Nu ca asa ar fi toate pensiile din MApN...
      Oricum, exista o fractura majora intre cetateni si militari (inclusiv politie si penitenciare) ceea ce nu este deloc normal si opinia mea este ca dreptatea nu este doar la una din "tabere"

      Ștergere
  3. trebuie sa fiti alturi de COARNA ,el este foarte vocal si apara si drepturile celorlalti , ce daca primesc si ei pensie militara , de fapt acum ei au razboi cu toti nebunii din tata asta . hai sa fim uniti cu toti care sant cu adevarat oameni .

    RăspundețiȘtergere
  4. CEA care tipa impotriva pensiilor militae este OLGUTA

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceea ce va fi sa se intample se va intampla cu sau fara voia noastra. Suntem in realitate dezbinati chiar daca sumtem perceputo drept o casta inchisa. Poate ne trezim cat nu am pierdut totul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu. Actualii guvernanti, cu luari de cuvant aparent in favoarea mentinerii pensiilor militare, baga batul prin gard si asmute opinia publica in favoarea unei legi unice a pensiilor chiar daca militarii au apartinut unui sistem de pensii pe alte principii, necontributiv, asa cum se intampla in toate statele membre NATO.
      Din pacate, aceste argumente nu sunt sustinute suficient de ferm in mass media.

      Ștergere


    2. Subscriu .
      Actualii guvernanti, desi aparent sustin mentinerea pensiilor militare, intarata opinia publica in desfiintarea acestora, chiar daca acest sistem a fost unul necontributiv, pe alte pricipii de calcul, asa cum se intampla in armatele tuturor tarilor membre NATO.Este foarte neplacut sa constati ca aceste argumente sunt insuficient prezentate in mass media de purtatorii nostri de cuvant.

      Ștergere
  6. Daca fascistii de politruci chiar o comit, va urma in semn de protest, cerere publica catre Federatia Rusă de a permite participarea unor militari in rezerva romani, la manevrele militare "Zapad 2017", spre zona de extensie la exercitii dinspre Marea Neagra!

    Asta sa se minuneze tot NATO de cum sunt penetrati patriotic militarii romani in propria tara, de tot felul de derbedei politici autohtoni care nu au alte griji de securitate, decat sa tot loveasca in pensiile militarilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă uit cu greață la o avocată...lipsurile, la România TV, invitată în emisiunea, lângă Pricină, ... ce susține, cu tăria prostului cu ștaif, că militarii au 2 pensii... Una de stat și una specială, mascată pe același cupon!
      Am mai zis...feriti-vă de proștii cu ștaif și puțin școliți sau de proștii harnici!
      Kiar și aici sunt reprezentanți de soi, cărora nu le mai dau numele, fiind f cunoscuți..

      Ștergere
    2. Și în definitiv ce așteptări să ai de la profa judoka, ce nu știe nici engleză și nici franceză... Nici drept și nici administrație...
      Sa vedeți când intră la bulău pt stadionul din Craiova că vrea iar compasiune socială...
      Cred că a studiat limbile străine prin programul strașnic, în timpul programului, mare in Iceparu!

      PS-Cezarica...pt că ești f curios, că să fiu blând in exprimare, aproape 20 de ani de studii instituționalizate, cu diplome recunoscute si/sau eliberate de M Educației... ți de satisface curiozitatea morbidă?
      Mergi pe burtă, căci nu sunt timpuri pt prostii și proști, iar daca ție îți vor tăia nu 1/3 din pensie ci și 1 leu, eu voi protesta!
      Înțelegi asta?

      Ștergere
    3. Ce nu stiati: Petre Ţuţea  despre Ceausescu


      Dixit! Despre Ceausescu când Ceauşescu trăia:

      Petre Ţuţea:  In sfarsit  "Să dăm Cesarului ce este al Cesarului" !  A fost si bou pe deasupra prin cultul personalitatii dar pe langa ce a facut ar trebui sa i se ierte...

      Petre Ţuţea: Un singur mare naţionalist în care să credeţi, Ceauşescu !

      Petre Ţuţea: „Când voi muri eu, după mine rămâne un singur mare naţionalist în care să credeţi, Ceauşescu. Nu ştiu eu cât de comunist e el, dar ţine cu naţia asta, să ştiţi de la mine. Ăsta e român adevărat. Ţine cu noi!”


      Destinul a făcut să moară Ceauşescu înaintea lui şi, după ce a murit, Petre Tuțea a spus:

      ”Aţi văzut domnule, era mai mare naţionalist ca mine, că l-au omorât înaintea mea.”


      Mare om, mare român acest Ţuţea. Fragment din filmul „Ileana & Romulus Vulpescu – Confesiuni” de Fabian Anton.

      "Faptele vorbesc! Au trecut 27 de ani de la „revolutie.  Şi ??

      Ceausescu a condus Romania timp de 24. Nu se poate spune ca era „bine” pe vremea lui Ceausescu, dar putini stiu cum era Romania inainte de Ceausescu!

      Acest conducator a fost pentru tara asta ceea ce au fost Kemal Ataturk pentru Turcia si Abdul Nasser pentru Egipt :TATAL NATIUNII!

      Ceausescu a scos Romania din Evul Mediu, de la lumina lumanarii, la lumina electrica, de la carul cu boi, la intreprinderi producatoare de automobile, camioane, tractoare, locomotive si avioane… Nu stiu daca, pastrand proportiile, exista performante asemanatoare in istorie – poate Ramses cel Mare. Ceausescu a dictat sa se ridice scoli, spitale, diguri, baraje, hidrocentrale, cai ferate, aeroporturi, baze militare subterane, lucrari hidrotehnice portuare, flote de avioane si vapoare, irigatii pe mii de hectare, poduri impresionante, ba chiar si.....autostrazi. Si asta in 24 de ani amarati, rastimp in care a platit datoriile si a dublat populatia urbana.

      De fapt este incredibil.

      Daca stiti despre ce vorbesc, veti vedea ca performantele lui Ceausescu frizeaza imposibilul. Si, peste asta, a pastrat DEMNITATEA acestui popor de tampiti!"

      Ștergere
    4. @ Iulian Mares 30 iulie 2017, 15:39. Cum o cheama pe celebra aia? Nu de alta, dar sa ii bag atentionarea sub nas pe FB! Si sa o intreb de ce PM sta la TV cu cracii in sus, fiind privilegiata de la obligativitatea de a efectua stagiul militar in caz de razboi!

      Pe de alta parte, toti avoatii de teapa aleia sunt niste escroci! Din simplul motiv ca avocatii au dreptul la sistem PROPRIU DE PENSII. NU sunt obligati sa contribuie la sistemul public - ei si popii. sunt exceptati de la contributivitate. Dar fac contracte cu institutii publice de unde incaseaza venituri fabuloase!

      Ștergere
    5. PM...din greață nu am reținut numele...dar apare des și susține PNL... Nu știu dacă e și înregimentată politic, dar este un fel de Gică contra, care știe de toate, mai ceva că Tatoaica!

      Ștergere
    6. Problema cu avocatica din emisiunea de la RomaniaTV este următoarea: dacă este nedocumentați și bătută in cap, cum poate reprezenta un grup de pensionari militari intr-un proces cu statul pe tema recalculării (scăderii) pensiei?? Concluzie: atenție pe mâna cărui avocat va dați pensia!!

      Ștergere
    7. @r26
      Omuleţii verzi, adică mercenarii Rusiei în teritoriul inamic ei, sunt solicitaţi de Rogozin în manevrele восток. Ai depus adeziune, nu?

      Ștergere
    8. @ Huhu Rezea 30 iulie 2017, 19:25. Tu despre ce vorbesti? Din descriera ta, rezulta ca mercenarii care ii fac hatarul lui Rogozin, sunt exact romanii din guvern si din formatiunile politice sau din mass media, care pregatesc destabilizarea armatei prin acea OUG care ar lovi miercuri, in drepturile de pensie ale militarilor romani!

      Pe de alta parte, tare am impresia ca iar tii cu ursul (adica cu politica de partid si de stat indreptata contra militarilor romani), tu insuti fiind mai degraba un mercenar al lui Rogozin!

      Incheiem dara sa te las sa fie deturnata atentia de la material! Adica de la gravele incalcari de drepturi fundamentale si constitutionale cu care se confrunta ACUM, militarii romani! Despre asta este materialul de fata!

      Ștergere
  7. Ofensiva mass-media si permisiunea primita de la autoritati ca sa denatureze adevarul si sa atace o institutie a statului precum Armata si Politia este inadmisibila. Ministrul Apararii , primul ministru si alte organe ale statului ar trebui sa intervina , sau, poate doresc sa ne atate pe unii impotriva altuia pentru a izbucni un razboi civil?
    Societatea civila vrea ca noi sa avem pensii egale cu ei , DA corect atunci si eu cer:
    -renuntarea la juramantul militar
    -desfiintarea regulamentelor militare
    -adaptarea vietii de militar la cea de civil
    -program de lucru de 40 de ore pe saptamana
    -plata orelor suplimentare conform codului muncii\
    -scoaterea tuturor privatiunilor militare inafara legii...
    dar...
    de aici inainte , pentru ce am facut pana acuma sa -si achite obligatiile, apoi nu au decat sa angajeze MERCENARI,
    Imi pare rau ca nu am fost anuntat inainte de a imbraca haina militara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai sesizat ca asta este arma suprema cu care mai putem sa ii contracaram! Vrem egalitate in drepturi fundamentale, NU mai vrem privilegii in privinta obligatiilor la razboi pt. toate pitipoancele si cocalarii care lovesc in pensiile militare! Pentru asta trebuie sa protestam, sa ii naucim complet!

      Ștergere
    2. Ăla a fost împușcat și pt neavansari .... Spânzuratul este mai ieftin.
      Dragnea este un prost dacă scapă situația de sub control... Pierde nu numai electorat și îi dau ăștia, prin sacrificare, brățări inoxidabile direct la P. Albă, la Red Dog!
      Uitati-va ce mânărie a ieșit la stabilirea salariilor din administrația municipală, comunală...CJ!
      În Cuba ar fi mai bine și mai stabil.....

      Ștergere
  8. Daca vor mai face vreo marsavie impotiva pensionarilor militari ar fi cazul sa cerem dezlegarea de juramantul militar si de toate obligatiile iar statul roman sa fie dat in judecata sa ne inapoieze diferenta dintre viata de civil si cea de militar cu plata orelor suplimentare si diferentelor de tratament +(PLUS) cuantificarea sanatatii distruse si a celor aproximativ 15-20 de ani de speranta de viata. Dar exista si alte solutii pentru a-i impiedica pe acesti nemernici sa-si mai bata joc de noi si anuma sa le demonstram "pe viu" ceea ce am invatat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Comandorul Vladutoiu si-a anuntat deja protestul in caz ca ... https://www.facebook.com/nicolae.vladutoiu?fref=ts

    Pe 01.08, in fata sediului guvernului. Iar astia zic in media ca OUG fascista va fi adoptata pe 02.08. Protestul devine astfel, preventiv.

    Insa, daca OUG fascista va fi adoptata, nimic nu mai poate opri razboiul care se va declansat. Razboi pt. ce scrie in material, NU pt. altele! Eu sunt militar in rezerva, NU mai vreau ca in caz de reactivare sa indur porcariile de incalcari de drepturi fundamentale din Sectiunea a 3-a DIN l. 80/1995. Si NU mai vreau sa am obligatia sa fiu mobilizat ca pensionar la 62 ani, iar Olguta Vasilescu sa stea la 43 anisori ai ei sau Cretuleasca, cu cracii in sus si sa NU aiba si fatucile astea doua, obligatia de a efectua la razboi un stagiu militar obligatoriu! Pentru asta protestez si pt. asta trebuie sa protestam toti!

    Un astfel de protest va zgudui intregul sistem din temelii, fiind vorba de protest pt. incalcari grosolane de drepturi si libertati fundamentale, precum si de discriminari de cea mai joasa speta! In cazul unui astfel de protest, reactia imediata si logica NU poate fi decat sa ne lase in pace cu pensiile noastre militare, ca moneda de schimb sa inchidem ochii la magariile care se produc militarilor prin diverse legi interne!

    Poti pacali un om cu orice sau opinia publica cu tot felul de scheme si argumente dirijate trunchiar, dar NIMENI nu se poate juca cu incalcarea drepturilor si libertatilor fundamentale sau cu disriminarea! Pe asta trebuie sa marsam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect!
      Este timpul pt aprobarea prin lege a constituirii sindicatului activilor din MApN și unirea tuturor sindicatelor din SNAOPSN într-o mare Confederație sindicală!

      Ștergere
    2. as proteststa si eu dar nu stiu in ce uniforma, cred ca fac o cerere la ambasada germana sa-o poort pe cea nemteasca

      Ștergere
  10. Ar fi interesanta si opinia unui militar in activitate cu privire la framantarile noastre care in definitiv sunt si ale dumnealor...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți inkipui că nu înghit cu drag măgăriile preconizate!
      De asta am și scris, mai sus, despre necesitatea in regim de urgență a ființării unui sindicat!
      ... Sper să nu se trezească deja cu unul mascat...

      Ștergere
  11. Bine ai revenit Gelu, e o perioada fierbinte pt. noi, tine drapelul sus, inca nu am primit recalcularea si deja vor sa prind modificarea mama lor de talhari!

    RăspundețiȘtergere
  12. AStia sant capabili sa arunce asta pe la televiziuni ,ca sa nu ne mai gandim la art 40 oug 57 , care a mai taiat odata pensiile,prin aplicarea unui procent pe care si in senat il aveam aprobat si tinut in CD ,sa vedeti ca vom rasufla usurati cand se vor referi la cine stie ce tampenie , peste putin timp vor arata la rtv liste cu pensii mari in armata

    RăspundețiȘtergere
  13. Am postat atentionarea in medii unde apare o forfota de propagandisti contra pensiilor militare! Faza dura este ca dupa ce au muscat-o si au permis in prima faza propagarea prezentului material, au inceput sa stearga interventia, rand pe rand!

    Fiind dovada cea mai buna ca NU pot contracara cu nimic cerintele din material si care NU doar ca le stau in gat, ci le produce panica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pt novici Armata României este frumoasă la TV și Parada de 1 Decembrie!
      Atunci inepții și lingăii de politicieni cât și reprezentanții societății civile de înfig la poze...că proasta pe pod când își vede buzele-n apa!
      Aceeași vaca de avocată de întrebă de ce ne trebuie Patriot?
      Casa, nu le ia nimeni acasă și trebuiesc că sa nu te dea pe spate parașutiștii lui Rogozin!
      Ăștia...ori crede că armata are mofturi privind dotarea că fufele de Dorobanți, cu condicuță, ce le mai zice și DIVE!

      Am ajuns să-l înțeleg perfect pe Țutea și Antonescu!
      Aceste javre contemporane cu iz de politicieni și analiști trădători merită din plin lanțul câinelui!
      Nici măcar din maimuțe nu se trag cu din împerecherea dintre suide și sconksi!.... Căci prea put și duhnesc a latrină de campanie!

      Ștergere
    2. MARESALUL ANTONESCU ION nu e cumva fascist, TUTEA e legionar? parca a -m ajuns la aceleasii idei.

      Ștergere
    3. Garda de fier și legionarii nu au fost desemnați că fasciști de organismele internaționale ci Grupul Etnic German....singurul!
      Antonescu? Nici măcar...imputabil ...măsuri de represiune colectivă sau "genocid".

      Ștergere
    4. ANTONESCU ION a spus iar tie popor ingrat sa-nu -ti ramana nici cenusa mea, avea dreptate .

      Ștergere
  14. Bataia de joc a mass-media, Guvern si Parlament, la adresa militarilor, activi s-au pensionari, afecteaza atractivitatea unei cariere militare, in Romania.
    Ex. Rezultatele obtinute la Admitere AFT Sibiu, beneficiar MApN, ofiteri, specialitatea: stiinte militare, informatii si ordine publica 2017.
    Posturi scoase la concurs 157, concurenta 3 pe un loc.
    Medii de admitere:
    - peste 9 (inclusiv)=1,91%
    - intre 8 (inclusiv) si 9=14,01%
    - intre 7 (inclusiv) si 8=33%
    - intre 6 (inclusiv) si 7=35,03%
    - intre 5 si 6=18,47=18,47%
    Daca nu participau LM-istii, rezultatele erau si mai slabe.
    Este de presupus ca nici un liceu civil de elita, din oricare judet al tarii si Mun Bucuresti, nu si-a trimis reprezentanti la examenul de admitere la AFT. Daca au fost totusi cazuri, cred ca le poti numara pe degetele de la maini.
    Acesti admisi, peste ani vor da marii comandanti ai Armatei Romaniei, inclusiv pe Seful SMG.

    RăspundețiȘtergere
  15. B1 TV Dogaru , s-ar putea si Coarna ca sa iasa cu scantei...

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca va aruncati o privire la comentariile de pe blogul lui Huhurez, veti realiza brusc cum apara cu frenezie, politica de partid si de stat indreptata contra armatei. Lucru pe care il face constiincios de cativa ani buni! Instrumentele uzitate sunt cele vechi, securistice!

    RăspundețiȘtergere
  17. Dar daca este o MANIPULARE ordinara..?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este. Prea mult fum, sa nu fie si foc. OUG NU pot fi data decat daca Parlamentul este convocat. Si este convocat ... 3 zile, 2-4 august http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/dragnea-solicita-convoacarea-parlamentului-saptamana-viitoare-in-sesiune-extraordinara-769094

      Timp in care, guvernul poate emite 100 de OUG, nu doar una! Pe de alta parte, hai sa fim realisti! Si activii au antenele lor! Crezi ca degeaba au inaintat subit, mii de cereri de pensionare, blocand intregul sistem?



      Ștergere
    2. Iata care este cauza reala a convocarii https://www1.agerpres.ro/politica/2017/07/29/dragnea-solicita-convocarea-unei-sesiuni-parlamentare-extraordinare-14-45-31

      Executia bugetara ... dezastruoasa. Asta inseamna ca taie de undeva ... ceva! De unde, intrucat motivele pretextate pt. convocare cu ELCEN si alte ghidusii, NU impun cerinte financiare! Fiind clar ca scopul convocarii este de a face rost de bani urgent de la unii! Noi fiind dintotdeauna victimele ideale!

      Atrag atentia in paralel si celor cu pensii recalculate si majorate si care au de primit restante in trim. IV anul curent - restante incepand de la 01.01.2016, ca este extrem de posibil ca restantele in cauza sa fie ... lichidate pur si simplu! Foarte prosibil, din moment ce au amanat deja cu 8-10 luni achitarea lor prin Art. 67 din Legea 6/2017.

      Ștergere
    3. cred ca ne putem lua adio de la diderentele restante din 2016 in trim IV nu se mai da nimic prin OUG in August.....

      Ștergere
  18. Cândva spuneam ca aici se ajunge cu legile psd-istilor.
    Ma injurau multi pe vremea aceea si ma faceau Iohanist.
    Acum aveti dovada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te banez daca mai faci propaganda politica! Iti readuc aminte ca celor din zona "R-26500", ne-au fript in 2011 - cei carora le faci propaganda mascat! Esti cumva fost director de regie autonoma cu 29 992 de lei luna pensie contributiva data de Boc, in locul celei militare cuvenite?

      Pana una alta, daca citesti atent aici https://www1.agerpres.ro/politica/2017/07/29/dragnea-solicita-convocarea-unei-sesiuni-parlamentare-extraordinare-14-45-31, vei observa ca atat PSD-istii, cat si cei de dreapta ... ulii, sunt pe o mana contra pensiilor militarilor!

      Ștergere
  19. Asa este ! Confirma si LOV ca Miercuri se da OUG pentru Pensii..A3.!

    RăspundețiȘtergere
  20. Dogaru a ratat inca odata startul in fata lui Coarna.
    Dogaru spunea ieri si alaltaieri pe televiziunea de propaganda a psd RoTv precum ca militarii sa stea linistiti ca nu se da nicio ordonanta în timp ce Coarna spunea pe feisbuk si pe tv ca a mirosit ca guvernul pregateste o OUG.
    Va mai aduceti aminte ce spunea Dogaru când s-a dat art 40 din OG 57 în timp ce Coarna si Surugiu i-au mirosit si s-au prezentat la MApN fiind tinuti in PC.
    Atunci Dogaru spunea ce a spus si acum . Spunea ca nu se modifica legea.
    Coarna i-a mirosit inca odata si i-a demascat la vedere.
    Oare dece nu au consultat pe nimeni si au facut ca si cu OG 13?
    Daca Coarna nu era pe felie multi nu apucau sa-si depuna cerile de pensionare fiindca o dadeau pe sest exact cum au dat OG 13.
    Asta-i cu Dogaru! Macar sa tacă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coarna de cand il stim, se refera exclusiv doar la interesele celor IN ACTIVITATE, de cei pensionati l-a durat mereu in cot! A facut vreun mitin Coarna contra Art. 40 din OUG 57? Nu, si atunci?

      Dogaru se refera (aproape) exclusiv la interesele celor in rezerva, dar este real ca este pres in fata PSD - cum a facut si cu L. 241 care a inghetat pensiile celor din zona R-26500 sau cu L. 223 care in varianta originala a sarit din schema revenirea la pensiile militare prin recalculare - la cei pensionati pana in 2011.

      In consecinta, este posibil ca ambii sa aiba dreptate. Respectiv ca OUG sa stopeze pensionarile, fara afectarea drepturilor celor deja pensionati.

      Lucru care ramane de vazut! Tot ce este cert, este ca amandoi sunt lipiti financiar de aparatul de partid si de stat! Si inca bine! Adica amadoi joaca ... teatru de salvare a unor aparente, dar ambii tot in slujba sistemului ticalosit sunt (a se vedea posturile de nababi ocupate la stat de membrii familiilor celor 2)!

      Ștergere
    2. R 26500
      Tu ai auzit cu urechile tale ce a spus ieri pe trompeta psd-ista RoTV Dogaru?
      Eu si altii am auzit foarte bine. A spus in clar ca guvernul nu pregateste nicio ordonanta ,totul fiind miscari de intoxicare facute de nu stiu ce unionisti de la Chisinau ca sa dea jos guvernul (politruchisme de ale lui)
      Exista inregistrarea emisiunii si o poti asculta.
      In schimb Coarna indemna pe toti cei in drept sa-si depuna cererile de pensionare pâna la 31.07 2017 fiindca saptamâna viitoare se da o OUG care modifica L 223.Scop în care a fost convocat sub alt pretext parlamentul din vacanta spunea tot Coarna.
      Asa ca tropeta sindicalista psd-ista sa taca si sa-și vada de scopuri in tacere.

      Ștergere
  21. DECI nu se mai actualizeaza soldele dupa legea alarizarii , zice ca se indexeaza cu inflatia ,care inflatie? sa le fie rusine , dragii mei .mine urgent in fata guvernului si nu plecati de acolo , umbla la legea pensiilor cu oug 57 , acum rade si art cu actualizarea, daca nu lea inghetat le indexeaza cu inflatie ,?si daca nu e inflatie ? rusine.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ole la 30 iulie 20.25
    Nu te supara ca nu-i vorba de politica.
    Nu vreau sa caut comentariile in care spuneam ca salariile activilor nu sunt marite din cauza art 60 care art 60 sta în gâtul guvernantilor.
    Când au dat L223 nu au citit cred ca un rând din ea si nici nu au facut calcule prealabile de cuantumuri pe lege înainte de a o pune in aplicare.
    Pe masura ce au pus-o in practica si-au dat seama de ce produce legea si apoi au dat art 40 pentru cei cu câstiguri mari iar acum ajungând la actualizare si-au dat seama ca nu o pot sustine.
    Stiam de foarte mult timp din surse sigure ca salariile nu se majoreaza din cauza art 60 din L223.
    Nimeni insa nu a vrut sa inteleaga comentariile in care faceam referire la aceasta chestiune .
    Daca vrei caut comentariile in arhiva cu conditia sa le publici.
    O sa vezi ca acum se întâmpla exact ce spuneam atunci in acele comentarii.
    Atunci multi m-au facut Iohanist fiindca am spus sa multumiti presedintelui Iohanis ca a promulgat L 223 si nu a intors-o in parlament cum cereau unii de pe aici(Huhurez, Karadeniz,etc).
    Daca o intorceau in parlament si o luau la dramaluit o scoteau mult mai rea decât va iesi dupa aceasta ordonanta.
    Si asta nu-i politica.
    Spun si acum .Ce-i care au avut sansa si au obtinut un cuantum peste cel avut in plata sa-i multumeasca presedintelui pentru promulgarea L223. Art 40 din OG 57 si M25 nu a intrat in competenta presedintelui ,este opera pssd-alde.

    RăspundețiȘtergere
  23. Deci Luminita ai inteles perfect.Miercuri LOV ne scoate din LSU privind actualizarea funtie de soldele activilor, ci doar indexarea cu rata inflatiei daca exista.Aprobi s,o facem PTTR?

    RăspundețiȘtergere
  24. @ Gelu Olescu, cam tarzior aceasta postare de coperta, dat fiind ca eu, intr-o luna, am expus toate aceste probleme si subiecte in lungi scrisori de protest, sau plangeri, sau petitii pe la toate personalitatile politice, ministrii de resort, prim ministru si presedentia Romaniei, DNA si Procuratura Generala, cat si Parchetul Militar, astfel ca s-au insumat, cu cele repetitive, cam 747, si jur pe viata si sanatatea mea ca nu va mint!Am cerut, printre altele, foarte multe altele, si publicarea rezultatelor la recalculari, cate pe minus, cate pe plus, daca fostilor lucratori din birourile MApN si Casa Sectoriala a existat macar o pensie rcalculata pe minus, dat fiind ca orice initiativa legislativa de acolo se porneste, politicul fiind paralel cu situatia militara si problemele noastre din interior. Am mai cerut restudierea si eradicarea tuturor tampeniilor din OUG 57, art40, am cerut repetitiv pana la obsesie un audit extern in cele 2 institutii din componenta Armatei, ce grade de rudenie se afla acolo, cum s-au facut angajarile, daca s-a intrat pe concurs si competente, cine a fost la baza elaborarilor legislative cu avantaje doar pentru o anumita categorie, am cerut o ancheta la Seful de Stat Major care s-a impotrivit sa se creasca la activi soldele la salariul minim pe economie, motivele de fapt, chestia cu recalcularile uluitor de mari la unii, uluitor de mici la unii, incat pensiile pe minus la recalculari bat recordul la mutilari, am cerut reasezarea bazei de calcul de 80%, in loc de 65%, asta mutiland zeci de mii de pensii, am cerut ca grupele de munca sa nu fie ornamente in pomul de Craciun, ci sa aiba coeficienti de calcul, am cerut cu ce coeficienti au cei iesit de la 01.01.2016, sa aiba absolut toti pensionarii militari si sa se elimine discriminarile, etc. Am primit cateva asigurari, dar Fiola Lola Lov nici de-al dracului n-a vrut sa-mi raspunda, cum de fapt a facut-o prim ministrul sau presedintele, ori Guvernul...Armata, ca de obicei, mistouri...Sa-si taie singuri craca? Nuuuu, o vor taia la toti gusterii de birouri, amante si rude, altii care s-au prins de mafia din Armata! Eu tac si fac... Scandalul este multiplicat si de presa, pentru ca le-am trimis si lor, dar cu rugamintea sincera sa nu-mi publice absolut nimic, desi, in ce le-am scris, doar i-am informat cu anumite dureri si nemultumiri, si cred ca s-a aplificat acest ecou datorita presiunii ce am tot exercitat-o la toti sa se apuce de-o dezbatere publica pe tema pensiilor militare, si Olguta stie, impreuna cu Dragnea, pe care i-am pisat la cap zilnic cu tidule! Am cerut clar sa spuna ce se intampla cu cei pe minus.entru ca eram informat 100% ca cei pe minus urma sa li se scada cuantumul si dupa cate ati vazut s-a publicat ca nu! Ministrului Apararii i-am trimis cu zecile prin Seful de Stat Major, toate compartimentele militare, prin compartimentele militare din Senat si Camera, asa ca stie si este mare vanzoleala in randul pesedistilor, ca in paral;el cu mine, ca nu sunt singur in actiune, mai sunt ca mine care ii vom pisa la cap pana la capiere! E cea mai mare crima fascista sa tai iarasi pensiile. dupa ce am mai primit noi o lectie basista, iar ei, PSD, jurasera cu mana pe inima ca nu se vor mai mutila pensii! Vor fi, ori indexari, ori actualizari, dar mai degraba se vor stabili indexari ca sa nu mai creasca pensiile mari si mai mult, caci civilii maraie si sunt nemultumiri, plus ca a inceput sa se vada fundul sacului deja!
    Va dati seama? 747 de plangeri trimise repetitiv, dar si altele noi, aproape zilnic, a atras atentia, mai ales ca am foast foarte dur, extrem de dur si mai ales ca am trimis catre DNA si [Procuratura, plus aceea militara, fara frica, fatra emotii, doar stapanit de un curaj nebun, o furie ca n-am avut-o in viata mea, cu o ura pe PSD ce n-a avut nimeni pana acum. de cand l-a ouat ma-sa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dreptul si eu la vacanta, nu? Iti sugerez sa nu mai scrii romane! Cum sa expui de o luna, ceva legat de o stire care a aparut abia ieri? Unde, cand?

      Ștergere
    2. Sambata dimineata am trimis ultima plangere. Dar nu asta a starnit furtuna, ci altele din urma. Eu stiam ca ei lucraza si Sambata si chiar Dumninica, site-urile lor sunt, oricum, disponibile, asa ca eu, de cate ori am scris, am trimis si chiar la 03 dimineta, si la orele 00.30, n-a contat asta pentru mine. Doar un singur prieten are acces la tot ce trimit, un Maior din Bacau in care am cea mai mare incredere si care, la randul sau, trimite si el problemele ce-l privesc, asa cum gandeste el, iar inca altii cativa deasemenea pe problemele care ii dor sau le doresc. Daca nu se fac cu incisivitate si dur, nici nu sunt bagate in seama. Eu am un stil in care pun si titlu tematic, ultimul purtand denumirea de ,,Militarii care au fost in lagarele de concentrare comuniste, pentru munca silnica, fortata, sunt acum razuiti la pensii de catre bolsevicii Dragnea si Vasilescu!'' Care aveti relatii la Casa, la Minister, Statul Major, la Senat si Camera, birourile militare de acolo, la sefii celor doua camere, la Presedintie, la ALDE, la DNA, Procuratura Generala, Procuratura Militara,etc, rugati sa va informeze de plangerile mele, pentru altii nu ma bag, nu ma intereseaza, iar ale mele toate au adresa, numarul de telefon, numar cupon pensie, la cele mai inalte functii am trecut si CNP... NU AM SA MAI PERMIT TOATA VIATA MEA SA-SI MAI BAGE LABELE IN PENSIA MEA, CU ORICE RISC, INDIFERENT DE CONSECINTE, ORICE AR DORI EI SA-MI FACA DIN RAZBUNARE CA LE-AM INCURCAT SOCOTELILE!Daca au avut intentia criminala sa ma schilodeasca la cuantum si numai unor pensii sa le creasca cuantumul, banii acestor mutilati sa ajunga in maririle lor, pentru ca sunt 80% pe minus recalculate, s-au inselat amarnic si nici lor nu le va mai merge pasienta! N-aveam nimc cu ei daca dadeau macar mici faramituri, dar uite ca ei voiau dublarea celor de peste 10.000-20.000 lei, iar astora cu pensiile foarte mici sa le scada dublu! Ei, nici asa nu se poate, ca acum au inceput sa sara si civilii la garleaja lor, ca s-a auzit si lacomia asta le-a dat planurile peste cap! M-au taiat criminal, fripti sa fie si ei! Nici eu, dar nici ei! Sa dea intai flamandului, care n-are bani de-o paine, pe urma sa puna varf gramezii de la caruta lor, care niciodata nu-i mai satura!

      Ștergere
    3. Este clar!.... mai aveai puțin până la numărul de 777 petiții și te-ai lenevit! Mare greșeală!
      Sper că nu ai uitat sa mă dai de exemplu?
      Oricum, la cabinetul ministrului și șefului SMG a crescut brusc cantitatea de hârtie tocată la 0,5 cm!
      O rugăminte am....scrie ce vrei și cui vrei, dar aici nu depăși 5-7 rânduri!
      Sfat: reia trimiterea petițiilor, nu ceda, blokeaza-le căsuța de e-mailul, serverul daca insiști, trimite cu poze, filmulețe, animații, glume...fii incisiv și consecvent! 100 de mailuri/zi, pune f multi la toate, la CC și la Bcc, să plece la toți odată și continuă de câte ori poți tu pe zi, că nu e greu și vei reuși!....să îți blokeaza-le adresa ta de mai!....dar îți faci alta și o iei de la capăt! Mișto! Spor la treabă...ți-ai descoperit vocația, poate vei fi și premiat de yahoo sau Gmail!

      Ștergere
    4. Nu stiu ce parere ai, dar afla ca am militat pentru absolut toate pensiile militare care nu au implicat oamenii care au facut si politica activa, nu au implicat lucratorii din Minister si Casa, cei care de fapt au manarit legile cu scopul majorarii veniturilor acestor mafioti care au manarit legislativ! Ce sa am cu orice ofiter sau subofiter care are o pensie dupa calcule corecte si pe care nu el le concepe in laboratoarele subterane, nu el le-a manarit sa aiba avantaje! Sa ai pensia sanatos ca absolut nici un cadru militar nu-mi provoaca sentimente de invidie, de egoism sau sa am ceva cu pensia cuiva. Eu am militat ca toti sa beneficieze de avantaje conform vechimii si contributiei, dar nu cu magarii de coborare in jos a pensiilor mici, pe sparceana discriminatorie, iar altele foarte mari sa se dubleze, asa cum si oficialii au recumoscut si ati auzit cu totii! A fost bine ca Seful de stat major a intrat in istorie cu magaria ca soldele activilor cu 700 de lei sa nu fie marite la 1450 lei? In alta tara avea sa fie demis din secunda cand si-a exprimat aceasta discriminare rautacioasa, ca de fapt era frica ca celor cu sume mari sa nu li se mai mareasca si mai mult, dandu-le astora cu sume mici! Sa le fie rusine pentru toate magariile, iar eu scriu ce gandesc, nu cum imi impune Iulian Mares, ca si altora! Cineva ti-a pus pumnul in gura pana acum, Iuliane? Lasa lumea sa scrie si nu te mai erija in sluga de blog! Stapanul este Gelu Olescu, dar nu stiu ca sa fi avut si sluga de blog, pentru ca la competenta domniei sale nu cred ca are nevoie si de asa ceva, platit cu ora sa faca ordine discriminatorie printre postatori ca cineva este mai intelept, inteligent si cult decat Iulian Mares!

      Ștergere
    5. Scriitorul,
      Eu nu sunt nici sluga și nici stăpân, dar trebuie sa recunoști că nu ia din pensia ta că să îmi dea mie și că 747 petiții sunt mult prea puține! 777 ar rezolva problema, așa că mult succes!

      Ștergere
    6. nu avem comandanti in armata ci doar comandati, ex mitica scarlat un bun Caporal a la base, acum mare laSMFT

      Ștergere
    7. Greșit!
      Skizofrenicul este la Bruxelles, de 1 an!

      Ștergere
  25. Pai are PSD-ul in programul de guvernare modificarea L 223 a pensiilor militare de stat? Ca daca spuneau de la inceput poate se vota altfel!Caci asta fac prin decuplarea de soldele activilor!

    RăspundețiȘtergere
  26. Cred ca suntem la mana activilor.Daca activi tac si nu refuza sa nu depasasca intrarea in UM dincolo de PC degeaba ne rupem noi corzile vocale.
    Ma mult ca sigur vom fi din nou pe post de cenusereasa.
    R-26 gasesc ca Statutul cadrelor militare are elemente neconstitutionale dar ia pune in balanta restrictiile cu plusul dat de OMM.Astia sunt in stare sa se comporte jidaneste.
    Glumesti sau chiar ai cerut ambasadei Federatiei Ruse sa te accepte voluntar?Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1]. Ai numarat vreodata, de curiozitate, cate categorii de interdictii de drepturi constitutionale si fundamentale include sectiunea a 3-a din Legea 80/1995? Nu doar una, ci 10. OMM NU poate compensa decat 1-2 din cele 10, nicidecum pe toate. In plus, obligativitatea DISCRIMINATORIE ca dintre toti pensionarii, doar pensionarii militari sa participe la mobilizare/razboi, este tiganiada pe față.

      Man! Suntem nebuni? Cum sa fie obligata, mai, o pensionara de a noastra din armata, sa participe la razboi pana la 63 ani, iar Olguta Vasilescu dupa ce ca este privilegiata si sta cu cracii in sus in situatie de razboi in loc sa bage acolo un stagiu militar obligatoriu, ii mai taie si pensia pensionarii noastre de 63 ani?

      Nu, fiecare interdictie si discriminare a militarilor, trebuie negociata si transata cu o compensare! In caz contrar, EGALI in drepturi si obligatii cu totii!

      2]. Nu am glumit cu cererea de participare la ZAPAD 2017. Pe cont propriu, am dreptul sa fac ce vreau. Am spus numai ca fac o astfel de cerere, dupa si daca ne lovesc astia acum. Si merg, numai asa de-al dracu' sa afle NATO ca politrucii romani isi bat joc de armata.

      Ca fapt divers, la ZAPAD 2017, sunt invitate si state NATO, UE si OSCE- in calitate de observatori. Inclusiv Romania.

      Ștergere
    2. Ice,
      Activii învață lb străine în timpul programului...

      Ștergere
    3. CE ESTE O.M.M. sila ce se foloseste><?

      Ștergere
    4. uni daeau limbi in timpul programului, si dupa uneori .. va pot da ceva exemple

      Ștergere
  27. De fapt, NU trebuie nicio o OUG noua sa ne loveasca! Ci doar ca Parlamentul sa aprobe in zilele de 2-4 august OUG 57/2015 intr-o forma legata de Art. 40 in care sa ne faca KO! Guvernul se va spala pe maini, afirmand ca nu submineaza parlamentul etc .... metoda uzitata si de Ponta, de fapt. Echipa de consilieri, fiind aceeasi.

    RăspundețiȘtergere
  28. Am urmarit din curiozitate declaratiile lui TUTUIANU si ale OLGUTEI din seara asta pe cele doua posturi la care nu ma uit de regula , insa in cautare de informatii, ma mai uit din cand in cand.Fac o informare pentru cei care nu i-au vazut pe cei doi.
    Informatii date de cei doi :
    1. OUG va fi gata miercuri, se va adopta saptamana aceasta si VA INTRA IN VIGOARE CU 15 SEPTEMBRIE. ( Olguta a spus ca da timp celor care mai vor sa treaca in rezerva, sa o faca pana atunci ). Cei care vor sa treaca in rezerva, mai pot face raportul inregistrat cu data da 31.07, adica maine. DMRU a dat in cursul anului trecut o Dispozitie prin care raportul de trecere in rezerva trebuie facut cu minim 45 de zile calendaristice inainte )
    2. Obiectul OUG va fi modificarea prevederilor din L 225 referitoare la actualizarea pensiilor. Aici am urmatoarea nelamurire : CARE ESTE URGENTA MADAM OLGUTZA, IN CONDITIILE IN CARE URMATOAREA ACTUALIZARE SE VA FACE LA 01.01.2018, odata cu majorarea cu 25 % a soldelor de functie ale activilor ???. Eu sunt sigur ca vor fi si alte modificari pentru cei care vor iesi de acum incolo ( dupa 15.09 ).Cred ca aici MINTE MADAM OLGUTA, subiectul principal al OUG fiind stoparea trecerilor masive in rezerva. La nivel categorii de forte, SMG, lipsa de cadre este CRUNTA. Credeti-ma ca tin legatura cu fostii colegi si va dau un exemplu, la nivel mare, sef serviciu este imputernicit un ofiter care are DOAR Sc mil.
    3 AU DECLARAT AMANDOI CA PENSIILE IN PLATA NU SE MODIFICA, NU SUNT TAIATE... Dispar actualele prevederi privind actualizarea si pensiile in plata vor fi actualizate cu rata inflatiei. Parerea mea este ca nu vor umbla la pensiile in plata, a spus-o si Olguta, pentru ca stiu ca pierd la CCR.
    4. Au criticat pensiile ajunse la 20000 - 30000 de lei, ca urmare a faptului ca unii au avut SPORURI FANTASTICE IN PERIOADA LUATA IN CALCUL.

    Concluzia din declaratiile celor doi este ca PENSIILE IN PLATA LA ORA LA CARE SCRIU NU SE MODIFICA. Ce va mai fi in OUG vedem miercuri sau joi. Dupa aparitia ei, comentam... NU VA BAZATI PE ACTIVI. Am vazut comentarii pe aici, si am zambit. Am mai spus-o, am fost intre ei pana acum cateva luni si stiu cum gandesc. Nu au voie si nu comenteaza nici macar in baie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, ne-au fript! Asta este tactica jidaneasca. Pensiile neactualizate cu soldele activilor, nici macar NU se mai pot numi pensii militare.

      Actualizatea este una si indexarea este altceva. Actualizarea inseamna majorare, iar indexarea nu inseamna decat mentinerea relativa a nivelului de cumparare si atat. Rata inflatiei a fost (-) MINUS 0,5 anul trecut. Cand inflatia este negativa, NU se mai indexeaza nici o pensie. In anul asta, noi - nimeni, NU a avut un cent crestere pt. indexare, ci pt. altceva: ca sa majorat salariul mediu brut.

      Tinand cont ca Romania se incadreaza de anul trecut pe inflatie negativa, este clar ca asa va fi si anul asta si inca multi ani de acum inainte! Asta inseamna pensii inghetate.

      Mai rau! Prin eliminarea actualizarii pensiilor militare, isi bat joc de noi cu ceasul de la gara! Pt. ca la pensiile contributive au mai bagat 9%, noua ... canci!

      In sfarsit! Dar la magistrati continua sa le actualizeze pensiile cu veniturile judecatorilor activi. Si la Curtea de Conturi, la aeronautica civila, la grefieri etc.. Si toti care mai au pensii de serviciu. Exact pe militari care au oricum pensii de rahat fata de celelalte categorii de pensii de serviciu, s-au gandit sa ne faulteze.

      Ștergere
    2. @ Alex 30 iulie 2017, 22:28. Pentru conformitate: nu mai exista de cca. 10 ani in armata, ofiteri care sa aiba ... doar scoala militara. La ora asta, toti ofiterii din sistem au o ... licenta. Unii au luat licenta prin urmarea unei facultati civile, altii prin urmarea la FF a cursurilor de continuare a studiilor la fostele scoli militare, transformate de cca. 15 ani in academii care ofera din oficiu licenta la terminarea studiilor.

      Garantez ca informatia ta este complet eronata si ... verificata!

      Ștergere
    3. gresit , dl.R ....inca sunt si au gradul de maior !

      Ștergere
    4. @ hankook 31 iulie 2017, 00:15. Este imposibil! In anul 1992, am fost ofiter timp de un an la prima promotie in care fosta scoala militara in care am activat, s-a transformat in institut. In concluzie, toti ofiterii care au absolvit incepand cu anul 1996, sunt ... licentiati. Au trecut 21 ani de atunci, de cand toate promotiile de ofiteri ies ... licentiate! Si au depasit majoritatea si gradul de maior!

      Ca sa fie adevarat ce spui dumneata, trebuie sa avem de-a face cu un ofiter dinainte de anul 1996! Numai ca toate functiile de ofiteri sunt incadrate din 2008 cu "S" - adica cu studii superioare. Adica cu licenta. Prin urmare, este imposibil ca la acest moment sa existe vreo functie de ofiter fara "S". Din moment ce sublocotenentii ies cu "S" din fabrica.

      Maiorul ala de care zici trebuie sa aiba si vreo 42 ani de varsta ... minim. Dar sa nu o mai lungim, daca exista, ii spun eu cum a facut: are "S" obtinut la FF la fosta scoala tranformata intre timp in academie. Asa au ajuns licentiati cam toti din promotiile dinainte de anul 1996. Sau macar o Spiru Haret la ID, la o specializare din aia pe genunchi stil horticultura sau protectia mediului!

      Inca o data explic: orice functie de ofiter este cu "S" de peste 10 ani! Pun gradele jos daca imi demonstrezi ca la ora sta exista in M.Ap.N. ofiter fara "S"!

      Ștergere
    5. Alex30 iulie 2017, 22:28:
      1) intrarea in vigoare de la 15.09.2017 este dictata de finalizarea procesului de recalculare a pensiilor deschise pana la 31 dec. 2015.
      2)Dupa terminarea recalcuarii trebuie sa intre in vigoare prevederile art. 60 din Legea 223/2015 privind actualizarea pensiilor corespunzator Legii 152/2017.
      3) Dupa data de 01.10.2017 , Guvernul trebuie sa transmita Parlamentului proiectul de buget pe 2018 si are nevoie de date concrete de sustinere financiara a cheltuielilor preconizate.
      4) Mentinerea in plata a cuantumului avantajos este o marota care devine din ce in ce mai meschina .
      5) Normal ar trebui sa nu se emita o noua OUG ci printr-o OUG sa se modifice art. 40 din OUG 57 /2015 , textul acesteia sa fie actualizat si republicat pana la elaborarea Legii de aprobare de catre Parlament ( evident , reincepand cu Senatul ).
      6. Sa nu credeti ca MApN , MAI , SRI , etc. sunt in afara problemei.

      Ștergere
  29. @ Iceparu
    Cred că Huhurez s-a deplasat urgent la tribunal să bage divorț de psd.
    Dumneata încă nu ?
    Ai nabii .pe șest ca si cu OG 13 !!!!!!Vă luară untură de pe felie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. T3@Nu sunt simpatizant al unui partid politic.Apreciez faptele bune.Cand sunt calcat pe bataturi trimit la origini pe oricine.In concluzie daca PSD ma arde la portofel il trimit dupa PDL.
      Sa-l vad pe Iohan. Daca a dat la pace cu PSD ia atitudinea strutului.Atunci sa te vad daca il mai pupi in partea dorsala.
      In opinia mea tinta magariei in principal sunt activii.Daca tac sa le fie de bine

      Ștergere
  30. Atrag atentia celor cu pensii recalculate si majorate si care au de primit restante in trim. IV anul curent - restante incepand de la 01.01.2016, ca este extrem de posibil ca restantele in cauza sa fie ... lichidate pur si simplu! Foarte posibil, din moment ce au amanat deja cu 8-10 luni achitarea lor prin Art. 67 din Legea 6/2017.

    Am inteles ca Olguta si Tutuianu dau la acest moment niste declaratii pe la TV! Sa aiba curajul sa spuna lucrurilor franc pe nume: Art. 67 din Legea bugetului pe 2017, a oficializat restante in achitarea pensiilor recalculate ale militarilor! In conditiile in care niciodata NU au fost restante la pensii in Romania!

    RăspundețiȘtergere
  31. Iulian Mares30 iulie 2017, 15:53
    Iulica esti de-al meu!Cand se va scrie istoria adevarata .Ceausescu va avea statui peste tot!Cum ar trebui sa aiba si Antonescu!Totul e sa ne lase BUBULII!Atunci va vedea poporul asta cine l-a iubit si cine l-a jecmanit!Istoria nu minte!Chiar de va veni mai tarziu ADEVARUL va iesi!Chiar de va fi dupa noi ,dar va fi!

    RăspundețiȘtergere
  32. Transpun in forma actualizate, o magarie extrem de posibil sa apara in textul viitoarei ordonante:

    Art. 1. – (1) Pensiile recalculate sau actualizate, conform prevederilor (bla...bla), ale căror cuantumuri sunt mai mici decât cele aflate in plata in luna decembrie 2015, se plătesc în cuantumul cuvenit pentru luna decembrie 2015.

    (2) Cuantumul pensiei cuvenite pentru luna decembrie 2015, prevăzut la alin. (1), se menţine în plată până când cuantumul pensiei rezultat urmare a recalculării sau actualizarii, este mai mare decât cuantumul cuvenit pentru luna decembrie 2015".

    Este doar textul adaptat al fostei L. 241/2013, cand aceiasi jihadisti au mimat reintregirea pensiilor diminuate, "inghetandu-le" pe viata, in schimb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dvs. vedeti pensiile in plata la 31 dec. 2015 fara a avea avea aplicate indexarile de 5% in 2016 si 5,25% in 2017 ? Nu s-ar produce in acest sens discriminari ? Intreb acest lucru fiindca art. 109 din Legea 223/2015 nu il vad a fi modificat asa de usor.

      Ștergere
    2. @ Trofin 31 iulie 2017, 09:59. Art. 109 din Legea 223/2015 a fost deja modificat o data, prin Art. 40 din OUG 5/2015. Deci, este usor de modificat orice si prin viitoarea OUG.

      https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/legislatie/OUG_57_2015.pdf

      Ștergere
  33. Nu problema hemoragiei cadrelor din sistem, este motivul modificarii legii pensiilor militare. Asta cu hemoragia, a fist o diversiune.
    Cauza principala este alta. Olguta s-a referit si la LSU spunand ca de la 01/01/2018 contributiile de la angajator trec la angajat. Salariile din noua LSU cuprind aceasta trecere. A sps ca fiecare angajat va plati 35% contributii si 10% impozit.
    Sa luam un exemplu concret. Dupa marirea salariala cu 25% din 01/01/2018 un activ ajunge la o solda bruta de 4000 lei.
    Contributii 35% din 4000 lei=1400 lei
    Impozit 10% din 4000-1400=260 lei
    Total. 1400+260=1660 lei
    Net = 4000-1660=2340 lei
    Contributiile de 35% sunt 26% pt asigurari sociale+9% pt sanatate.
    Activii nu platesc contributii sociale la bugetul asigurarilor sociale ci platrsc contributie la bugetul de stat in procebt egal cu procentul de contributii sociale, adica tot 26%.
    Acum sa vedem ce se intampla daca se actualiza pensia cf soldei de functue aactuvilor.
    Presupunem ca pensia pt aceeasi functie, daca se actualia cu solda activului ajungea undeva la 3600 ei, asta numai ca sa vedeti principiu.
    Pensionarul plateste doar 10% impozit pe ce depaseste 2000 lei adica 10% din 3600-2000=1600, adica 160 lei si ramane cu etul de 3600-160=3440 lei fata de 2340 a activului.
    Deci pt ce sa mai ramai in activitate ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totul este fals! Pensia devine ca si cuantum mai mare decat salariul in activitate, din cu totul alt motiv. Din cauza grupei de munca NEREMUNERATE in activitate!

      Prin urmare, comparatia corecta este intr-o pensie FARA GRUPA DE MUNCA si o solda in activitate! Intrucat daca ne taiem grupa de munca, ajungem la pensiile reale si care sunt cam la 1/2 din cele actuale!

      Se razbuna astfel toate stupiditatile legislatibe insailate de-a lungu vremurilor! Grupa de munca trebuie remunerata IN ACTIVITATE! Si asa toate pensiile devin mai mici decat solda in activitate! In caz contrar, comparam mere cu pere, iar prosteala continua!

      Nota: Da, sistemul este blocat deja urmare a valului de pensionari. Cunosc o unitate unde s-au pensionat toti in bloc din comandament si statul major. Iar locotenentii si capitanii s-au trezit comandanti si sefi de state majore - prin cumul sau cu imputernicire, habar neavand ce trebuie sa faca! Subofiterii au plecat din nou in mod masiv, lasand descoperite functiile de mini-comanda (grupe, loctiitori Cdt.Pl) etc, fiind preluate prin cumul de SGP puscasi 1, 2 sau 3. Etc.

      Ștergere
  34. Iata ce a spus ministrul apararii in aceasta seara Ministrul Apărării https://www.ordinea.ro/ministrul-apararii-se-vor-face-corectiile-necesare-la-pensiile-militare-care-ajung-pana-la-35-000-de-lei-pe-luna/. Cu precizarea ca ministrul apararii face varza subiectul legat de pensiile magistratilor militari, care de fapt sunt pensii de magisrati dupa legea civila a magistratilor:

    "Se vor face corecţiile necesare la pensiile militare care ajung până la 35.000 de lei pe luna. Ministrul Apărării, Adrian Ţuţuianu, a declarat duminică, la România TV, că algoritmul de calcul al pensiilor militare nu se va schimba, dar există discuţii la nivelul Guvernului pentru a se face „corecţiile necesare” la pensiile extrem de mari din sistem, care ajung până la 35.000 lei pe lună, ceea ce „nu este o normalitate”.

    Întrebat dacă se fac schimbări la legea pensiilor militare, ministrul Apărării a susţinut că se vor modifica doar anumite prevederi, dar algoritmul de calcul va rămâne acelaşi.

    „La momentul acesta sunt discuţii legate de modul în care pot fi modificate anumite prevederi ale Legii pensiilor, dar vreau să afirm următoarele lucruri: pensiile militarilor nu sunt pensii speciale, sunt pensii militare de stat. Nu există nicio intenţie a acestui Guvern să taie vreo pensie. Există o analiză privind situaţii unor pensii care depăşesc nişte lucruri care sunt normale. Ca să putem să dăm un exemplu, există magistraţi, inclusiv magistraţi militari, care au pensii de la 30-35.000 lei pe lună.

    Algoritmul de calcul al pensiilor militare, inclusiv pentru celelalte structuri de securitate naţională, va fi păstrat”, a explicat Adrian Ţuţuianu citat de News.ro.

    El a susţinut că, dacă se vor face modificări la Legea pensiilor militare, cei din domeniu vor avea la dispoziţie aproximativ două luni pentru a decide dacă rămân în sistem sau dacă se pensionează. „Dacă se vor face anumite modificări la Legea pensiilor, ele nu vor intra în vigoare peste noapte. Va fi un timp suficient, de o lună jumătate – două, în cadrul căruia oamenii să aibă posibilitatea să aleagă: fie rămânerea în sistem, fie pentru cei care vor să se pensioneze pe actuala legislaţie, să poată să facă acest lucru”, a completat social-democratul.

    Întrebat ce modificări se pregătesc la Legea pensiilor militare, Adrian Ţuţuianu a dat exemplul pensiilor care ajung până la 35.000 lei pe lună, ceea ce, în opinia sa, nu este normal. „Nu-i domeniul meu de competenţă, va comunica doamna Olguţa Vasilescu pe acest subiect. Vreau să vă reiterez încă o dată câteva situaţii care nu pot continua aşa: pensii de 30-35.000 lei pe lună. Algoritmul de calcul de astăzi permite ieşirea la pensie cu un venit mai mare decât salariul celui care lucrează. Nu cred că este o normalitate acest lucru. Sunt lucruri care trebuiesc clarificate (…) Sunt şi situaţii care nu sunt normale. De exemplu, primele 100 de pensii din MApN se situează între 15.000 lei şi 35.000 lei. Cele mai mari pensii sunt ale magistraţilor militari, 35.000 de lei este pensia unui magistrat militar”, a explicat ministrul Apărării.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El a ţinut să precizeze că se vor face „corecţiile necesare la aceste situaţii care nu sunt normale”. De asemenea, chestionat dacă se impune o plafonare a pensiilor militare, Adrian Ţuţuianu a răspuns: „Este prematur să vă dau un răspuns, pentru că nu am ajuns cu discuţiile într-o fază foarte avansată”.

      Ministerul Muncii ar pregăti un proiect de ordonanţă de urgenţă prin care să fie modificat modul de calcul al pensiilor militarilor, noul algoritm urmând să le reducă apreciabil pentru cei care se vor pensiona după adoptarea actului normativ. Adoptarea OUG ar putea fi unul dintre motivele pentru care se doreşte convocarea sesiunii extraordinare a Parlamentului, între 2 şi 4 august.

      Ministrul Apărării, Adrian Ţuţuianu, a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, că există un val de pensionări in sistemul militar, din cauză că oamenii au auzit că s-ar putea modifica algoritmul de calcul, el dând asigurări că a convenit cu premierul Mihai Tudose şi preşedintele PSD, Liviu Dragnea, ca nivelul pensiilor acestora să nu se schimbe. „În situaţia modificării actualei legi a pensiilor militare, suntem de părere că trebuie păstrat acelaşi algoritm de calcul al pensiilor, lucrul acesta este convenit şi cu prim-ministrul, Mihai Tudose, este convenit şi cu doamna Olguţa Vasilescu, ministrul Muncii, convenit şi la nivel politic cu preşedintele PSD, Liviu Dragnea”, a subliniat social-democratul".

      Ștergere
    2. In consecinta, ministrul apararii este cam paralel cu ce se intampla si paseaza pisica la Olguta si Dragnea!

      Ștergere
  35. Deci nu hemoragia actuala de plecari din sistem este problema. Pt ca o mai lasam sa prospere, cateva luni. Problema este hemoragia dupa data de 01/01/2018 care lasa tot SNAp fara personal, pt ca pt un activ sau pensionar, nu conteaza brutul ci doar netul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este problema si hemoragia! Pana la urma este sistem militar! Americanii nu pleaca masiv de nebuni la pensie dupa 20 de armata sau englezii dupa 18. Din cauza epuizarii pleaca, armata nu este coperativa de marketing sau catedra de litere, epuizarea te rapune pur si simplu.

      Ai observat de curiozitate, ce fețe de îmbătrâniți la numai 40 ani sau 45, au militarii nostri din unitatile operationale? Zici ca au cu 15-20 ani mai mult! Abia astepte sa plece cumva cat mai repede si sa reintre intr-o viata normala si gata! Asta este situatia reala!

      Ștergere
  36. Nu sunt surprins .
    Semnalul a fost deja dat cand au mentionat in LSU ca pensiile nu se vor actualiza .
    Pacat, o luam de la ...Boc iar cu ....,, milogeala ,, .
    Ne iluzionam ca dl Tutuianu este ....si ca va sustine un sistem de pensii pentu militari similar ca la armatele din NATO .

    RăspundețiȘtergere
  37. activii isi fac AMR pana la iesirea la pensie la termen.Eu mi-am calculat si cate servicii mai am(inclusiv nopti).....daca rezist pana atunci!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rezista si fugi apoi, fara sa te uiti in urma! Daca vrei sa iesi viu si sanatos din sistem! Cat de cat! Ca sa iti completez veniturile, iei 2200 ca simplu paznic la metrou. Plus tichete de masa si calatorii gratis pe viata cu RATB.

      Ștergere
    2. Sau 4000-5000 la o politie comunitara, sef birou!

      Ștergere
  38. Sa ne luminam puțin..
    Magistrații militari nu ies la pensie pe L223!
    Nici personalul din aviația civilă, magistrații și personalul asimilat, funcționării guvernamentali și din parlament!
    Aici sunt pensiile începând cu 3500€ în sus!
    Bun. Am desființat minciuna!...mai toți enumerați au prevederea legală privind actualizarea pensiei cu salariul!
    Atunci ce-i mana pe ei în lupta?
    Cu toată groaza mă gândesc doar la număr și calitatea nationalist-patriotica a segmentului vizat de viitoarea OUG!
    Ei, și acum parcă este ceva lumină!
    Asta de numește slăbirea capacității de apărare și riposta imediata in forma calificată!
    Sper sa nu am dreptate iar cei care acționează astfel sa și răspundă într-o bună și sfântă zi!
    Asta-i partid social, socialist sau cominternist? Nu-i bai, dar să-și asume orientarea, nu să facă LOV politică militară și națională în țară asta!
    Nu am ajuns in halul asta!
    Sau, mai știi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ii mana in lupta? Este simplu. Desi dintre toate pensiile de serviciu, cele militare sunt de departe cele mai de ... acat ca si cuantum, sunt cele mai multe numeric. 160 000, acum cu iesirile masive din sistem - probabil ca nr. a depasit 180 000. Celelalte pensii de serviciu ale altor categorii, desi uriase fata de ale militarilor, nu pot depasi 15 000-20 000 de persoane.

      Asa ca fripturistii calculeaza astfel: daca taiem in medie 100 euro din pensia medie de 3200 lei a unui militar - in total de la 180 000 de militari, iese sacul mult mai mare decat daca taiem 1000 de euro din pensie medie de 5 000 de euro de la cele 15 000-20 000 de magistrati/grefieri/aeronautica civila/notari/contabilii de la Curtea de Conturi/Av. Poporului/alte pensii de serviciu. Asta ca sa nu mai discutam de faptul ca CCR a stabilit in 2011 ca de la magistrati NU poate taia nimeni, decat ei insisi (prosti sa fie sa isi taie singuri) - fiind cica putere in stat independenta de care nu se pot atinge puterea executiva/legislativa bla ... bla.

      In consecinta, conteaza en-grosul, nu conteaza ca sunt afectate prin OUG si pensii militare de 1500-2000 lei si care sunt garla. Nici viitoarele pensii militare ale SGP care vor fi de ... acat, de 700 lei (nesimtite pensii, ce sa mai). Suma finala taiata conteaza si care va fi destinata logic pt. ... alte prioritati. Smenuri financiare, adica!

      Asadar, raspuns final! Ciolanul ii mana in lupta! Cate milioane de euro/miliarde pe an ar ramane daca ar fi afectate pensiile militare, mafiei de partid, nu iti dai seama? Firmele de partid se arunca primele sa ofere niste achizitii de la stat, altfel mor de foame. Si asa prospera Dragnea, Cocos, Udrea, Gorghiu, Tariceanu, Bogdan Chireac si altii, cum crezi ca au ajuns mahari, ca doar nu au muncit nimic concret ... fiind goga la afaceri cu ... statul!


      Asa ca idiotii calculeaza, astfel: daca ta

      Ștergere
  39. Eu am un mesaj pentru Dul Adrian TUTUIANU, Ministrul Apararii Nationale:
    Domnule Ministru, daca va fi o sesiune extraordinara a Camerei Deputatilor solicitati Biroului Permanent ca in aceste zile cele 4 comisii raportoare pentru Pl-82/2016 sa depuna Raportul pantru aprobarea OUG.57/2015, si in plen sa se voteze aceasta ordonanta.
    Cele 4 comisii,Munca,Buget,Aparare si Juridica pot aproba si modificarile dorite de MApN la Art.40.
    Iar in Sedinta de Guvern Dna Ministru L.O.Vasilescu sa introduca pe ordinea de zi ce Ordonanta doreste dar ar trebui sa stie ca nu are competenta prinind Pensiile militare de stat..!

    RăspundețiȘtergere
  40. DAR EI POT AVEA SALARII URIASE _? dece ? adica salariide 12000-18000 , cu cat o sa iasa la pensie daca or avea salarii asa mari , nu se ganesc ca mai sant pensionaru care au inca pensie de dinainte de 1989 si carora la recalcy=ulare -din cauza lor -au pensii de asistat socilal , prin taerea tuturor drepturilor obtinute dupa revolutue)? sa le fie rusine

    RăspundețiȘtergere
  41. Explicit, nu?
    Motivarea....pt care magistrații nu fac obiectul: dosareleîn curs și posibile!
    Dar CCR a spus cu totul altfel.... Nediscriminare activi/pensionari!

    http://www.gds.ro/Actualitate/2017-07-30/surse-guvernul-pregateste-in-secret-un-oug-care-modifica-legea-pensiilor-speciale-pentru-politisti,-militari-si-servicii-secrete/

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna ziua! Ma simt umilit! Decat militar activ sau in rezerva si batjocorit, mai bine HOT, POLITICIAN, MP, MINISTRU, PRIMAR ...SI BOGAT!
    Am o intrebare: Stie cineva unde sa afla COMANDANTUL SUPREM AL FORTELOR ARMATE? Poate ca a fost RAPIT sau poate ca se afla in indisponibilitate fizica si/sau psihica!

    RăspundețiȘtergere
  43. Am sesizat faptul ca mai multi interlocutori au realizat ca metodele de contracarare a ofensivei contra pensiilor militare, trebuie sa aiba la baza exact argumentele din material. Pe scurt: "Sa fie egalitate, dar NU doar la pensii, ci si la drepturile si libertatile fundamentale, precum si la obligatiile militare cu caraceter general".

    Pe surse verficate, mesajele au ajuns (cum-necum, dar stim ca multi rezervisti asalteaza fara sa isi faca multa reclama, factorii de decizie si institutiile - pe e-mail, pe FB etc. etc.) nu doar la guvern, PSD etc., ci si la multi alti decidenti. Demonstrat si de interventia subita de aseara a ministrilor muncii si apararii ... care stiau ca s-a aprins fitilul, primind ordin sa ... dilueze incendiul.

    Unde vreau sa ajung! Am sesizat si initiativa particulara a multor colegi, de a aduce in argumentatie si una dintre cele mai grosolone discriminari din legislatia din Romania la adresa militarilor si care se refera la regimul de munca. Stiti cum a fost, boierii - adica toti cetatenii cu plata la zile lucratoare, militare ca sclavii - singurii cu plata la zile calendaristice. Asa este! De fapt asa a fost pana la 1 iulie a.c. Intrucat, cum-necum noua lege a salarizarii A ELIMINAT magaria, astfel incat de la 1 iulie a.c., au intrat in sfarsit si militarii in normalitate, fiind platiti si ei la zile LUCRATOARE!

    In concluzie, la acest moment - interlocutorii care inca fac referire la aspectul discriminatoriu mentionat, vor fi ignorati, decidentii indicandu-le textul actual al legii salarizarii L. 123/2017 Art. 86. -
    (1) "Cuantumul zilnic/orar al elementelor soldei lunare cuvenite personalului militar se determină prin raportare la numărul zilelor LUCRATOARE corespunzătoare fiecărei luni a anului/durata normală a timpului de lucru".

    Prin urmare, s-a incheiat cu munca la ZILE CALENDARISTICE si in armata! Regim de sclavi sociali pe care l-am suportat zeci de ani de cariera, din plin, doar cei care am activat inainte de 01.07.2017 si care suntem pensionati acum. Iar pe decidenti ii doare oricum in ... basca de magaria petrecuta in trecut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PSD si-a aratat adevarata fata criminala, ascunsa dupa dosarele penale ale lui Dragnea si Vasilescu: Un acelasi PDL, de la portocaliu la rosu, culoarea si alte nume de idioti umpland spatiul vital al Romaniei cu lozici mincinoase sa atraga voturile prostilor! Cred ca militarii au votat pentru ultima oara in viata lor si de acum incolo s-au lecuit definitiv! Eu, da.

      Ștergere
  44. Ce vrea sa spuna LOV cu indexarea pensiilor militare cu rata inflatiei?Nu se mai aplica nici macar art.59/L.223?(indexarea cu rata inflatiei+ 50% din cresterea salarului mediu pe economie).Prin aplicarea art.59 macar va fi o indexare de 4-5% anual pe cind in varianta LOV nu prea va mai fi nimic tinind cont ca de citiva ani rata inflatiei este negativa,astfel ca prin 2020 vom avea pensia comparabila cu a unui civil cu aprox. 2 puncte pensie(val 1pp in 2020=1775 lei).

    RăspundețiȘtergere


  45. TUTUIANU....,, Nu cred că este o normalitate acest lucru. Sunt lucruri care trebuiesc clarificate (…) Sunt şi situaţii care nu sunt normale. De exemplu, primele 100 de pensii din MApN se situează între 15.000 lei şi 35.000 lei. Cele mai mari pensii sunt ale magistraţilor militari, 35.000 de lei este pensia unui magistrat militar”, a explicat ministrul Apărării.
    ........
    Dar intre 7 -15 .000 cate exista ...???
    Deci cui sa-i fie rusine ...???
    Si DAOGARU minte cu nerusinare la Tv..ca Spiroiu si alti generali cu mii de stele au ..3500 !!!!
    SA LE FIE RUSINE ...!!!
    AM ZIS DE ACUM VREO 2 ANI...

    duminică, iulie 30, 2017
    E. Cristescu spunea..
    ......... Olguta a spus numai partea de adevar care-i convenea, dar e evident ca unii au prea mult. Sefii isi tot umfla salariile si pensiile, iar subofiterii, naistrii militari si ofiterii cu functii de executie trag ponoasele.
    ====================================.====MERITA REPETAT SI ACCENTUAT SA INTRE IN MINTEA TUTUROR !!!
    IARASI SUNTEM BUNI PENTRU....STATISTICA....
    SA SE MAI FACA STATISTICA SI PE TRANSE DE ..CUANTUM NET..!!
    SA LE FIE RUSINEEE...SALE FIE RUSINEE..SA LE FIE RUSINEEE...!!!=====

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când îți spuneam sa nu te bucuri....tu, nu și nu!
      Ziceai că îți dublează pensia, că vor lua de la bogați și vor da la săraci!
      Acum...nu numai că nu iau de la la bogați....dar, îi limitează și pe cei mai necăjiți!
      Și câte speranțe avea unul ce a trimis 747 de petiții! 🤔

      Ștergere
  46. Calda..
    http://www.snlp.ro/stiri-si-noutati/articole-publicate/1459-proiectul-de-oug-a-iesit-la-iveala-pensiile-o-iau-in-jos.html

    RăspundețiȘtergere
  47. Dati click unde scrie -- Proiectul integral - varianta in lucru la data de astazi - si veti vedea to proiectul

    RăspundețiȘtergere
  48. Pentru ARNOLD : Comandantul suprem este la Cotroceni, tocmai a semnat decretul prin care a trecut in rezerva 10 generali SRI . Astept lista M. Ap. N....

    RăspundețiȘtergere
  49. degeaba ,daca ststi doar si scrieti , degeaba , toate astea la olga la poarta , la tutuianu si la comandantul fortelor armate , iar la PSD sa le duceti o cruce,ca la urmatoarele alegeri sa nu creada ca santem putini ,facem cu failii si copii vreo 500 de mii

    RăspundețiȘtergere
  50. Pentru cei mai putini abili pe internet. Am atasat la material, cateva dintre adresele oficiale ale responsabililor pt. loviturile contra armatei, dar care sunt responsabili si pt. contracararea acestor lovituri. Chiar daca cei mai multi baga capul in nisip cand este vorba de contracarare!

    Daca fiecare scrie macar un e-mail, bombardamentul va avea efecte!

    RăspundețiȘtergere
  51. http://www.fsanp.ro/2017/07/alerta-proiect-privind-modificarea-legii-pensiilor-sursa-guvern/

    Proiectul OUG.

    RăspundețiȘtergere
  52. http://m.ziare.com/klaus-johannis/10-generali-ai-sri-au-fost-trecuti-in-rezerva-de-iohannis-1475552

    Noi colegi pensionari... :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Sa spunem lucrurilor pe nume. Superpensiile de 15000-35000 nu sunt calculate in baza Legii 223 ci sunt pensii ale magistratilor militari sau sunt calculate pe contributivitatea lui Boc si au ramas in plata fiind avantajoase. Pensiile calculate in baza L223 nu pot depasii 85% din baza de calcul pentru ca asa prevede Legea. Multe minciuni ca sa justifice ce? Vom vedea dupa rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  54. Ca in USA, cu ce ai iesit la pensie cu aia ai ramas, fara nici o legatura cu cei care au continuat cariera militara..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fals! In USA, pensiile militare se actualizeaza ori de cate ori se majoreaza soldele celor in activitate. Nu se indexeaza niciodata cu inflatia si alti parametri contributivi - ceea ce este perfect normal, adica ori, ori. Dar se actualizeaza ori de cate ori cresc soldele cele in activitate! Si cresc soldele mereu de dupa 1945.

      Ștergere
  55. Alinierea (actualizarea) pensiilor cu activii se va face la net, nu la brut, pt ca activii platesc 41,5% la brut ls stat, iar pensionarii 10% ce depaseste 2000, la stat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce am impresia ca ne induci cu finete securistica in directie gresita, doar ca sa nu observam esentialul!

      Asa ca o spun pe romaneste ca vanatorii de munte: actualizarea = ...sula, nici la net, nici la brut. Pt. ca NU mai exista asa ceva, fascistii abrogand Art. 60 care prevedea actualizarea! Deci nu mai exista, nici la brut, nici la net, nici la nimic.

      Asta trebuie sa stie oamenii! Art. 60 - scrie ABROGAT! Deci - ...ula vreo actualizare!

      Ștergere
    2. Tehno
      Induci in eroare cu 41% și o faci cu intenție....din 2018 impozitul pe solda scade la 10% și oricum activii nu plăteau unele contribuții....exemplu...șomaj!

      Ștergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!