miercuri, 17 mai 2017

Atenție la ultima minciună vehiculată de propaganda politică în mass media privind creșterea salariilor la armată și poliție din iunie 2017! Este cioacă, guvernul și parlamentul NU au adoptat niciun act normativ în acest sens, ci cu totul altceva!

Majorări salariale pt. armată/poliție/penitenciare din iunie 2017
Știrea privind inventatele creșterile salariale la armată și poliție începând cu luna iunie 2017, urmare a adoptării de către Parlament, ieri, a legii de aprobare a O.U.G. nr. 2/2017, este vehiculată in diverse zone din mass media. De exemplu: Ziua de Constanța, Realitatea TV, Capital. Pe de altă parte, mulți militari în rezervă/retragere, dar și în activitate, care fie că dovedesc o superficialitate extremă prin neverificarea informațiilor din mass media, fie că sunt doar simpli propagandiști în slujba "puterii de partid și de stat", distribuie într-un delir falsa informație.

În realitate, nu a fost adoptat niciun act normativ care să opereze majorări salariale la armată și poliție, nici cu începere din iunie 2017, nici de la o altă dată. Parlamentul a adoptat ieri, 16.05.2017, cu totul altceva. Mai exact legea de aprobare a O.U.G. nr. 2/2017. Numai că O.U.G. nr. 2/2017 nu are nici măcar vreo referire la vreo creștere salarială pentru armată/poliție/penitenciare. Și atunci de unde provine intoxicarea? Am luat-o pe fir, și am descoperit că în legea de aprobare a O.U.G. nr. 2/2017,  Parlamentul a introdus într-adevăr niște amendamente care vizează armata/poliția/sistemul penitenciare, numai că acestea privesc exclusiv pe medicii militar/medicii din poliție/medicii din sistemul penitenciare. Atât și pe nimeni altcineva din armată, poliție sau din sistemul penitenciare. 

La modul simplificat, singurele amendamente legate de armată/poliție/sistemul penitenciare aprobate în Parlament a fi aduse O.U.G. nr. 2/2017, sună astfel:

- Medicii militari pot opta ca in loc de soldele/salariile de funcție, sa primeasca salarii echivalente cu ale medicilor civili (desigur, daca acest lucru ii avantajează, iar datele de moment conduc la concluzia că pe marea majoritare a medicilor militar, acest lucru îi avantajează);

- Pentru aceiași medici militari este legiferată și prevederea conform căreia, chiar daca aceștia opteaza pt. salarii civile în activitate,  la trecerea in rezerva medicii militari beneficiaza de toate drepturile de care beneficiaza întregul personal militar, calculate însă pe baza soldelor/salariilor de funcție și nu pe baza salariilor civile pt. care au optat în activitate (este vorba în principiu, despre ajutoarele la trecerea in rezervă - și care oricum nu se acordă la nimeni, precum și despre drepturile de pensie militara).

În consecință, nici O.U.G. nr. 2/2017, nici legea de aprobare a O.U.G. nr. 2/2017, nu prevăd nicio majorare salarială pentru armată/poliție/sistemul penitenciare, nici din iunie 2017, nici de la o altă dată, așa cum ne informează în mod eronat o parte a mass media.

Pentru conformitate: conținutul O.U.G. nr. 2/2017 este acesta, traseul legislativ de aprobare prin lege îl regăsim aici, iar amendamentele care au indus în eroare atât spectrul militar, cât și opinia publică, privind inexistentele creșteri salariale pt. armată/poliție/penitenciare, le regăsim aici. Și le redăm integral mai jos.

"Art.III. – (1) Începând cu luna iunie 2017, personalul militar, poliţiştii, funcţionarii publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciare – MEDICI – din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, indiferent de funcţia pe care este încadrat, pot opta, în locul soldei de funcţie/salariului de funcţie, gradaţiilor şi soldei/salariului de comandă după caz, pentru salariul de bază stabilit pentru o funcţie echivalentă, potrivit prevederilor din familia ocupaţională „Sănătate”, la care se adaugă solda de grad/salariul gradului profesional deţinut.

(2) Ajutorul la trecerea în rezervă sau în retragere ori la încetarea raporturilor de serviciu, pensia şi alte drepturi specifice care se acordă, potrivit legii, personalului prevăzut la alin.(1), se Stabilesc în raport cu soldele/salariile lunare brute cuvenite în calitate de personal militar, poliţist sau funcţionar public cu statut special din sistemul administraţiei penitenciare, corespunzătoare funcţiilor încadrate, potrivit legii.”

Prin urmare, baluba creșteri salariale la armată/poliție/penitenciare operate din iunie 2017, așa cum pretind în fals, diverse surse mass media! Surse de intoxicare sau pur și simplu neprofesioniste, la care au pus botul cu extrem de multă ușurință și mulți militari în rezervă/retragere, dar și activi!

207 comentarii:

  1. Materialul are mare legatura si cu superficialitatea multora dintre noi. Care inca se lasa prostiti cu televizorul sau alte mijloace media. Dar oare, cam cat ar fi rata de superficialitate in randurile noastre?

    Statistica provine de pe Facebook! Un tip implantat intr-un grup de rezervisti (tare am impresia ca este chiar militar in rezerva), baga stirea falsa ca Parlamentul a adoptat legea prin care salariile vor creste la armata si politie din iunie 2017. 23 de rezervisti dau "Like" exprimandu-si via satisfactie, fara a comenta nimic. Iar vreo 15 - isi exprima via satisfactie si prin comentarii.

    Abia dupa vreo 40 de astfel de exprimare a satisfactiei, s-au trezit 2 rezervisti mai meticulosi, care sa verifice informatia si sa constate ca stirea este de fapt, falsa. Ca atare, raportul statistic este ca printre noi ar mai fi cu capul pe umeri, 2 din 40. Adica la nivel procentual, rezulta ca dintre noi, doar 5% mai traiesc cu picioarele pe pamant! Si cam bate cu realitatea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vorba lu Coarnă catre Olguta si secretarul comisiei juridice, ”până nu faceti praf tot sistemul nu vă lasati”.
    Și aici este inceputul;
    Medicilor militari le-au fost promovate interesele inclusiv de agentii din televiziuni. Desi parea o stire de senzatie pentru televiziuni data de d-nul comandor de marina in discutie cu senatorul psd-ist in emisiunea lui Gâdea nimeni nu mai face referire la ea, totul a trecut in anonimat.
    Pai sa le dea la medici cât pot duce mai ales ca majoritatea prin oportunitatea oferita de acesta meserie cumuleaza pensia cu miile de euro prevazute in noua lege a salarizarii pentru medicii civili.
    Se pare ca toti de la primari pâna la nu se mai stie ce agarici trebuie sa fie aliniati la standardele europene. In afara de militarii din armya ro parte componenta a structurilor NATO si UE.
    Oare pilotul militar dece nu ar trebui aliniat cel putin la venitul pilotului civil de la Tarom? Poate daca avea si el sustinatori prin televiziuni ,etc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si uite cum se va face praf ”familia ocupationala SNApOP”.
      Mâine ,poimâne vor constata ca si AIT-istii militari trebuiesc corelati cu acâstigurile AIT-istilor civili.
      Apoi altii si altii........
      Pe vremuri rasplata pentru specialistii militari formati in ATM si la Medicina Militara era plecarea din facultati in unitati direct pe functii de lt col si foarte rar doar inspre 89 pe functie de maior.
      Asa se explica si dece unii mergând cu functii de lt col ,col pe tot parcursul carierei au obtinut pe L119 ,OG1 pensii mai mari ca si pe L164 la vechime completa.
      Acum după ”modernizarea invatâmântului militar” absolventii de ATM si Medicina militara ajung sa intre in sistem inclusiv pe functii de locotenent.
      Cu asa functii si salarizare mai tine-i pe astia in sistem.

      Ștergere
    2. Sper sa NU intervii cu aceleasi comentarii kilometrice, reluate cu obstinatie. Le cunoastem pe dinafara! Si poate faci cumva, sa NU mai agiti alti useri. Iar avatarul tau duce cu gandul la orice ..., mai putin la armata.

      In sfarsit, "contemplatori" exista mult prea multi printre noi. Dar vreo decizie actionala, esti capabil sa intreprinzi? Intrucat astia ne ...ut cu ceasul de la gara, daca ne limitam doar sa constatam/sa contemplam.

      Ștergere
    3. Medicii, categoria care castiga si din,,donatiile'' pacientilor si garzi, erau asa de saraci, saraciii de ei, macar ca au si cabinete particolere! Te opereaza cineva de hernie ombilicala fara cel putin 700-1000 lei, plus ca-ti cumperi tu morfina, plasele speciale sa nu se inlocuiasca prapurul, sau ce dracul se baga la rahie! La un stend ti-a halit 10.000 lei ca popa! Bietii de ei! Sa le mai dau si eu din mia aia de lei a mea, ca uite: Stau neoperat de hernie ombilicala de zece ani si nici nu ma pot opera pana nu le asigur spaga! Pot numara intestinele cu degetul prin pelicula de chiele ombilicala, bosholcata cat doi pumni, si vad tot procesul digestiv, ca la disectia pe cadavru! Ha!

      Ștergere
    4. @ R 26500
      spre deosebire de unii eu am tras de foarte demult semnalul ca nu va fi in regula cu L223 . Chiar de la aparitie . Si nu după mult timp a aparut OG 57 art40. In spatele ministrilor lui Ciolos au fost numai secretari de stat psd-isti. La multi asta nu le-a spus nimic.
      Apoi am spus ca vor fi probleme cu actualizarea daca nu se rezolva problema fiscalitatii intre pensii si salarii. Și a aparut art 40.
      Si nu ca le-am dat eu idei ,ci am simtit la timp neregulile promovate fara calcule prealibile de guvernul psd.
      Atunci multi de pe aici ma injuram pe mine ,acum au ajuns sa-i injure pe cei carora le adulau promisiunile.
      Nimeni nu a dorit asa ceva insa se pare ca toate au o limita.
      Unii nici pâna azi nu au inteles ca nici daca sunt actualizati la valorile prevazute pentru similarul activ la 1.01 2016 nu ar fi depasit cuantumul avantajos obtinut pe L 164 sau pe L119. Este vorba de parte din of si de marea majoritate a sof si MM.
      Este cazul a foarte multi si asta da de furca celor din ministerele de forta care influenteaza decizii.
      Nici acum multi nu inteleg ca art 40 din OG 57 si art 40 din LSU a fost clocit la ministerele de forta si nicidecum de catre Ciolos,etc. si a fost servit din ratiuni financiar -bugetare pe tava acestuia .

      Ștergere
    5. @ avianyc 17 mai 2017, 12:17. Lasa-l in puii de semnal de alarma, calcule contabile si alte ..ahaturi! Astia, la fel ca si sectantii portocalii prea dragi tie candva, fiind simple marionete ale sistemului, NU tin cont decat de reactii gen comandor Vladutoiu.

      In rest, iti sugerez sa nu mai faci referire la majoritatea aia a subofiterior si MM. Sunt la fel de tamaie in atitudine si in intelegerea a ceea ce li se intampla, ca si ofiterii. De fapt, chiar mai rau - fara intentia de a aduce vreo ofensa.

      Ștergere
    6. @ Cornelius Flavius Ifrim 17 mai 2017, 11:41. Sa NU cadem in altele! Medicul este totusi medic. Mai ales chirurgii. 8 ani de studii, si singura breasla a lumii care are viata omului pe mana. Sistemul interior din spitalele din ziua de astazi nu este deloc roz, asa cum il descrii tu. Am beneficiat de servicii in urma cu putin timp si am ramas masca, atunci cand am sesizat ca in sectia in care eram, personalul secundar insuficient numeric, era efectiv epuizat. Asistentele lucrau 12 ore cu 12 ore si nu caraiau nimic - fara niciun liber intrucat nu avea cine sa le inlocuiasca, dar se vedea pe ele ca nu este in regula. Cam tot asa si in cazul medicilor.

      Si atunci, incepi sa ai alte revelatii! Cum ar fi ca pe langa munca si responsabilitatea pe care o au, ce ar fi sa fii taiat de un medic stresat ca nu ii ajunge leafa sa isi plateasca rata? Ce zici, este bine? Si atunci, spaga de care zici tu, nu mai seamana deloc a spaga. Ci mai degraba o compensare de bun simt, a proastei remuneratii . Cel putin eu, nu consider aceasta compensare ca fiind spaga! Acum sa ne gandim drept? Un medic care te opereaza si iti salveaza viata, are salariul cat seful de birou de la fisc care te executa silit. Iar tu ca "pacient" vrei sa ii pui pe picior de egalitate, desi doar unul iti salveaza viata, iar celalalt ti-o ...ute?

      Cat priveste operatia aceea, eu iti sugerez sa ... scapi de ea. Este facila si cu refacere 100%. Asta daca nu vrei sa dai in altele!

      Ștergere
    7. Cezar,
      Nu mai bine scapa si de curea?

      Ștergere
    8. Nu ma operez fara bani pentru ca ajung direct la morga, fara sa dau spaga! Daca mor, medicului ii ia 5% din salariu timp de trei luni, eu ma pierd si nici n-are din urma mea cine sa-i traga la raspundere, si nimeni nu se inhama la asa ceva! Astept acualizarea, pana atunci am sa pun un brau sa nu ma trezesc cu intestinele in pijamale!

      Ștergere
    9. Nu îl penalizeaza cu nimic!
      Pierderi calculate....

      Ștergere
  3. @ all
    EVRIKA
    Am gasit o asimilare perfecta intre profilul lui @ Mos Alecu si profilul guvernului.
    Ete te aici;
    Daca mos Alecu nu ar gasi asa de multi naivi ,habarnisti si dusi cu pluta la cacule si interpretari de legi ,etc ar fi fost de mult timp în faliment.
    Daca alde guvernul actual nu ar fi gasit asa de multi ,naivi ,habarnisti ,gura casca la ajutorul social, nestiutori de câte zile are saptamâna sau care sunt culorile steagului ,votanti ai promisiunilor fara numar si ar fi obtinut victoria pe sprânceana poate ca ar fi fost mult mai rasponsabil si punctuali fata de cei care i-au acordat votul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa dmne politikia de 2 centi...
      Nu zice nimeni pe invers 100%, dar nu ne intereseaza politicul, pt ca toti sunt la fel!
      Ex.... Au redus f mult amenzile pt taieri ilegale din paduri!
      Si...nu mai tot skimba ID...ne obosesti! Skimba-l o data pe luna, ca fetele!

      Ștergere
  4. Pensiile de serviciu vor fi inghetate "doar" pana la 01.01.2019(deocamdata). Am fost" ajutati" la greu de toti "binevoitorii". Oare ce urmeaza, programul "Prima cripta" pentru pensionarii militari?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand mi-am exprimat unele indoieli la adresa sinceritatii gestului unui "binevoitor dezinteresat", am luat-o de mi-au tiuit urechile de la unii.Fiind un optimist incurabil, adica un pic cam prost, mai sper ca am gresit.Ce dracu' de amendamente vrea, cand cea mai simpla solutie (si, pe deasupra, legala} este sustinerea aplicarii unei legi asa cum a fost ea adoptata in istitutia din care face parte ? Suntem chiar atat de naivi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ma mir ca deja isi face simtita prezenta o noua afectiune psihica... "Sindromul Stockholm"!
    La mai multi....afectati! 😎👿👹

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci, amendamentele propuse la proiectul cu salarizarea artistilor papusari precum si lovitura data de cdor. Vladutoiu au inceput sa aiba efecte. Dar nenorocitii vor din nou sa ne anestezieze, spunand ca inghetarea este doar pana la 01.01.2019. Probabil ca in 25.12.2018 vor da o ordonanta cu un art. 40 de amanare ....
    Eu propun sa strangem randurile si sa alegem o casa de avocatura serioasa, sa punem fiecare banuti deoparte si daca este cazul sa ii dam in judecata. Asta fiindca numai cei specificati in art.40 vor suferi nedreptati. Fraierii de serviciu vom ramane noi militarii de cariera fiindca magistratii se vor scoate clar din art. iar agentii de politie pot sa inghete 2 ani cu pensie de general de armata. Nu mai vorbesc de ofiteri.
    Propunerea mea este ca fiecare dintre noi sa activam cate un blog in care sa maturam zilnic cu ei, sa le facem propaganda negativa si sa dam exemple din zona fiecaruia cu matrapazlacuri. Astia nu stiu decat de frica ca pierd puterea.
    Fata de masurile luate de unele asociatii ma pufneste rasul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pensiile oricare ar fi demersurile se vor dezgheta doar după ce guvernul introduce noul cod fiscal in care prin ”impozitul pe gospodarie” nu se impoziteaza veniturile banesti pâna la 2000 lei(inclusiv salarii).
      După ce se va aplica aceasta prevedere de neimpozitare a salariilor(veniturilor pe gospodarie) pâna in 2000 lei si se vor transfera de la angajator in sarcina angajatului a asigurarilor sociale se va trece la dezghetarea pensiilor speciale. Aceste operatiuni sunt prevazute a se implementa incepând cu 1.01 2018.
      Pâna ce nu se vor implementa aceste masuri, oricare ar fi demersurile intreprinse nu se va avea câstig de cauza in fata guvernantilor.Ca atare în acest sens au livrat si termenul de 1.01 2019.
      Art 40 insa ar putea cadea in privinta inghetarii pensiilor sub incidenta neconstitutionalitatii pe art 59 din L223 comun cu art 102 din L263 pentru discriminare si reducerea posibilitatilor la un trai decent prin neidexarea pensiilor cu rata inflatiei plus 50% din creserea salariului mediu brut pe economie.
      In ce priveste art 60 au argumente constrângeri bugetare,etc si atunci CCR le-ar putea da dreptate. Pe art 59 insa nu pot sa nu faca indexarea anuala a pensiilor.

      Ștergere
    2. Constrangeri bugetare cand maresti salarizarea din iunie la sistemul sanitar si alte categorii socio-profesionale?
      E o gluma sinistra....

      Ștergere
  8. Ce dureri de cap.... Deci medicul unitatii poate opta pentru salariul medicului civil. Va face asta cand e in avantaj. Ce se intampla cand are salariul mai mare decat solda comandantului? Eu cred ca nu mai face parte din unitatea respectiva. Cum poti sa fi seful unuia care are salariul mai mare? Ideia asta poate fi nascuta numai de o minte tembela. Scuze. Alta gogomanie. Dreptul de pensie se ia in functie de solda la care ar fi avut dreptul ca militar. Pai... cum mama dr.... muncesti pe niste bani, platesti cas pentru ei si ti se calculeaza pensie la o alta suma? Acelasi cap o fi clocit si ideia asta? Sa nu spuna cineva ca pensia militara nu este contributiva. Omul are dreptul la optiune si pentru Legea 263.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Se pare ca Dragnea a cerut scoaterea din legea art.40.Vom trai si vom vedea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Intr-adevăr superficialiate!
    Lansați titluri bombastice despre OUG nr.2/2017... care mărește valoarea punctului de pensie, nu soldele.
    Stiți alt document care să prevadă majorarea soldelor cu 20%, de la 01 07 2017, în afară de Proiectul Legii salarizării, care abia astăzi a intrat în dezbaterea Comisiei raportoare din Senat?

    RăspundețiȘtergere
  12. Se pare ca Dragnea a cerut scoaterea din lege a art.40.Vom trai si vom vedea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PE DRACU A SCOS ART 40 SI AU INTRODUS UN TEXT ,CITITI CU ATENTIE

      Ștergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Răspunsuri
    1. DEGEABA S- RETRAS ART 40, DAR ESTE INLOCUIT CU PRECIZAREA CA NU SE ACTUALIZEAZA NIMIC PANA LA APLICARA IN TOTALITATE A LEGII SALRIZARII. ASA CA DEGEABA NE BUCURAM TREBUIE MERS SA LE SCOATEM LIMBA

      Ștergere
    2. Cine s-a retras? Cosul, acneea?

      Ștergere
  15. Rezultatul superficialitatii se vede la tot pasul . Si asta nu se intâmpla doar la psd ci mai degraba pare a fi o cutuma a politicienilor din tot spectrul.
    Pensiile oricare ar fi demersurile se vor dezgheta doar după ce guvernul introduce noul cod fiscal in care prin ”impozitul pe gospodarie” nu se impoziteaza veniturile banesti pâna la 2000 lei(inclusiv salarii).
    După ce se va aplica aceasta prevedere de neimpozitare a salariilor(veniturilor pe gospodarie) pâna in 2000 lei si se vor transfera de la angajator in sarcina angajatului a asigurarilor sociale se va trece la dezghetarea pensiilor speciale. Aceste operatiuni sunt prevazute a se implementa incepând cu 1.01 2018.
    Pâna ce nu se vor implementa aceste masuri, oricare ar fi demersurile intreprinse nu se va avea câstig de cauza in fata guvernantilor.Ca atare în acest sens au livrat si termenul de 1.01 2019.
    Art 40 insa ar putea cadea in privinta inghetarii pensiilor sub incidenta neconstitutionalitatii pe art 59 din L223 comun cu art 102 din L263 pentru discriminare si reducerea posibilitatilor la un trai decent prin neidexarea pensiilor cu rata inflatiei plus 50% din creserea salariului mediu brut pe economie.
    In ce priveste art 60 au argumente constrângeri bugetare,etc si atunci CCR le-ar putea da dreptate. Pe art 59 insa nu pot sa nu faca indexarea anuala a pensiilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E CHIAR MAI GRAV . NU VOR FACE ACTUALIZAREA DECAT LA ANUL SI LA MUTI ANI DECI ART 60 DIN LEGE ESTE CA SI UM NUE . NU SE GANDESC CA MULTI MOR BLESTEMANDU-I

      Ștergere
    2. Ce constrangeri bugetsre cand maresti salarizarea unor categorii socio-profesionale din iulie?

      Ștergere
    3. mirelamarinescu@917 si m-Alul ..monopolizeaza blogul
      Ma oftic ..chit ca zic doar ..tampenii..!!

      Ștergere
    4. Tampuleeee,
      Ce nu am zis corect la 17.49?

      Ștergere
  16. Președintele PSD, Liviu Dragnea, anunță că le-a cerut parlamentarilor Coaliției majoritare să înceteze orice discuții despre pensii în cadrul dezbaterilor privind Legea unică a salarizării. O discuție despre pensii în general e necesară și ea va fi una mult mai amplă după adoptarea Legii salarizării, mai spune șeful PSD.

    'Scandalul SIPA' se mută la DIICOT: Dosar penal deschis de procurori

    UPDATE: Efectul a fost imediat. Ministrul Lia Olguța Vasilescu a cerut în cadrul discuțiilor retragerea Articolului 40 și Comisia a adoptat propunerea.

    ”Am cerut să se retragă din textul Legii salarizării Articolul 40 referitor la pensiile de serviciu. Nu e nici locul, nici momentul să abordăm problemele legate de pensii. În acest domeniu e nevoie de o analiză mai amplă, care să asigure echitatea în sistemul de pensii în ansamblul său.

    Este clar că sistemul de pensii necesită o discuție separată. Din acest motiv, până vom aborda legea pensiilor, evident cu consultarea asociațiilor de pensionari, cred că e mai înțelept să eliminăm prevederile legate de pensii din Legea salarizării unitare." a declarat președintele PSD într-o reacție pentru STIRIPESURSE.RO

    RăspundețiȘtergere
  17. Asta este REACTIE la mitingurile anuntate de SCMD............

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU VA CULCATI PE O URECHE VA TRAG PE SFOARA , NU AU FACUT DECAT SA SCHIMBE TEXTUL

      Ștergere
    2. Cred că Dragnea face pe el de frică când aude că iese Dogaru cu 200 de de oameni la pichetare. Hai să fim serioși Dogaru are acum aceeași valoare politică ca Bahmuțanca.

      Ștergere
    3. @ Karadeniz
      Poate frica de judecatori ,procurori,si alti bastani din parlament abonati la pensii speciale si nicidecum de 200 de rezervisti din care 100 rivolutionari pe legea 95.

      Ștergere
  18. NU VEDETI CA O TINE LANGA CU PENSIILE DE SERVICIU ....PAI NE CRED PROSTI ,IN FELUL ACESTA ADIO ART 60 DIN 223

    RăspundețiȘtergere
  19. AVET PENSII MILITARE SAU DE SERVICIU , ASTIA VA TRAG IN PIEPTT

    RăspundețiȘtergere
  20. Urmariti cu atentie si trageti concluzii...
    https://www.antena3.ro/politica/ce-le-cere-liviu-dragnea-parlamentarilor-coalitiei-majoritare-413728.html

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa-i tocam marunt si vocal, asa cum zic romanii: Panarama! Astia nu stiu de vorba buna, decat de ghioaga si de panarama! A trecut vremea bunelor maniere si oficii! Daca esti porc cu mine, te tratez exact ca pe un porc, nu ca pe o mireasa sau domnisoara de pension! Intentia a fost porceasca si cu intentie criminala, basistoida, preluata ca pe o acadea otravita! Noi nu suntem cersetorii nici ai statului si nici ai statului-partid PSD, sa le fie clar! Sunt drepturile noastre si le sarim la perciuni la o adica, sa ne fie acordate ca fiind constitutionale si legislative!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi ca iar te iei de vars-mea!💣💝💞🙄😎💔

      Ștergere
    2. Ce verisoara traznet ai! Halal de lula care-o hraneste sentimental!

      Ștergere
  22. Cand legile organice se incalca prn OUG, ce valoare poate avea o declaratie politica, fie ea si din partea Presedintelui CD?
    Pana acum unde a fost?... La pescuit?
    Oricum ideia ramane si o pot aplica altfel...
    Asa ca deja si-au mancat singuri rahatul! Lucrurile trebuie sa continue pana la capat! Iar despre salarizarea personalului medical militar....o completa nebunie! Au creierii varza!
    Daca si cand imi primesc ajutoarele legale plec in Madagascar: imi baga pensia pe card si eu o convertesc acolo! Am vb cu Mazare...imi da una din casele lui doar sa o invat pe ma-sa sa prinda peste si sa nu o gateasca aia! 🗣🙏🖕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa ramai doar cu un card si ala subtirel ...!!!

      Ștergere
    2. Nu e mare, Cezar. E cam cat o baterie externa de 20000mA! Cam 2 cm grosime! Amarat. Dar am depuneri in $ in R. Africa de Sud!

      Ștergere
    3. Hai cu ajutoarele la iesirea la pensie... :)
      Ies la pensie peste doua luni si cateva zeci de mii de lei nu strica. :)
      Se zice ca Bahamas este o alegere ideala pentru fostii luptatori pe baricadele justitiei... :)

      Ștergere
    4. Domnule colonel
      O puteti lua pe doamna Mirela sau pe Cezar. :)
      Pana atunci insa mai sunt batalii pe aici, mi-ar placea sa ne cunoastem la un protest al militarilor, unul serios care sa-i puna pe ganduri pe acesti vremelnici guvernanti, in tinuta de camuflaj.

      Ștergere
    5. @ cezar
      daca iese presedinte în Madagascar candidatul Richard Razafy Rakotofiringa fost elev la Boboc ,actualmente pilot la Antananarivo fac trafic de influenta si asigur transport gratuit.
      Asa mai scapă bloagele de câte o belea

      Ștergere
    6. Pe Mirela o sa o isu!
      Pe Cezar l-am mai luat....😎😂😷
      Nu il mai iau ca este gelos!

      Ștergere
    7. T3
      Eu ma bucur si noi toti!
      Dar zi-mi ce constrangeri bugetare se pot invoca cand tu maresti salarii la 2-4000€ din vara?

      Ștergere
    8. @tigri3
      https://m.facebook.com/profile.php?id=100000475574064
      El este personajul de care vorbiti?
      Pare destul de legat de Romania, vad ca posteaza si in romana si tine legatura cu fostii colegi.
      Pare un om ok.

      Ștergere
    9. Afirmativ....a mai scris asta cel putin o data!
      O sa am concurenta, dar e mai batran! T3 fireste...

      Ștergere
    10. @ Mares
      Ti-a spus Olguta si cei de la CPS.
      Dir jurist de la CSP a declarat in presa militara ca ei nu pot sa scoata pensii mai mari ca si salariile activilor similari in cazul in care s-ar aplica art 60.
      Am facut calcule si intr-adevar pîna nu se reduce fiscalitatea pe salarii lucrurile stau cam cum zic ei. Calculeaza si tu ca doar nu-i mare smecherie. Vezi ce iese, la finalul aplicarii legii.
      D-nul Dragnea a spus si in cazul mamicilor ca ”nu este de acord ”numai ca atunci când au venit cei cu justificarile a dat-o cotită rău.
      Probabil asa se va intâmpla si aici. ”Eu nu sunt de acord” dar daca specialistii spun ca nu se poate nu am ce face !!! Tehnici de jmecheri.
      Olguta a mai spus si ca orice s-ar cere nu poate iesi din anvelopa de 32 miliarde.
      Orice plus la unii va insemna sub diverse forme minus la altii.
      Asa ca motivatii vor gasi daca se opintesc, fii sigur, mai ales ca sunt foarte suparati dupa ce le-a facut Coarna si d-nul cdor de marina.
      Sa vedem daca merg intr-adevar pe varianta de ”la mamici” sau s-au speriat de neconstitutionalitatea art 40 si vor incerca alte variante.
      Așteptam ! Oricum dragostea lor ramân primarii ,secretarii ,sefii CJ,,doctorii,judecatorii,profesorii lu d-na Olga cu trei luni de concediu-vacanta /an. Militarii = balast sau mai bine zis ”un rău necesar” pentru patrie si nicidecum pentru ei.

      Ștergere
    11. reddog17 mai 2017, 19:00
      da ,s-a format ca pilot la Boboc si chiar mi-a fost elev.
      Un simpatic si jumatate si pe vremea aceea.

      Ștergere
    12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    14. T3
      Asta este cu totul altceva decat constrsngerile bugetsre invocate la CCR!
      Da....si primarii primesc 20 sau 25% pt accesarea fondurilor UE....si Fi vor primi mai mult, 10%, pt viza de control preventiv!
      Deci asa se consuma rezerva la dispozitie, din acea anvelopa salariala, de 32 mld lei!
      Asa, da?

      Ștergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  24. Dna Mirela,Art.14 din Legea nr.223/2015- In sistemul pensiilor militare de STAT se acorda urmatoarele categorii de pensii:
    a) pensia de serviciu;
    b) pensia de invaliditate;
    c) pensia de urmas.
    Iar Art.15.- Pensia de serviciu poate fi:
    a) pentru limita de varsta;
    b) anticipata;
    c) anticipata partiala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loen...stie, daaaaar mai si uita! 😃😎😂

      Ștergere
  25. La Romania TV s-a anuntat hotararea Comisiei ptr.munca de a propune eliminarea Art.40 ! (PSD a intervenit ptr. retragerea Art.40. !)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ingheata pana la 01.01 2017!
      Esti sigur dupa aceea?
      Crezi in povestea mincinosului?

      Ștergere
    2. D-le Mares, permiteti-mi o erata la cele spuse de dvs. : 01.01.2019 , dar asta mai putin conteaza ,stima.

      Ștergere
    3. Sper sa am eu dreptate...😃😁

      Ștergere
    4. Nu va contrazic , doar spuneam ca 01.01 2017...a cam trecut...

      Ștergere
    5. Cum sa fiu sigur , Guvernul poate sa ne loveasca cu o Ordonanta de Urgenta , dar pana atunci , ne mai cresc sansele . Putem sa scapam doar daca TOATE organizatiile si sindicatele militare actioneaza impreuna , ceeace este F.F.F.greu ,dar nu imposibil . De aceea sa excludem certurile interne , sa redevenim buni colegi ,cum eram pe timpul activitatii ca militari activi ! SUCCCES ! Cu respect !

      Ștergere
    6. Rectificsre....scuze...2018, cand vor introduce o noua lege a pensiei!
      Si economie cand mai dezvolta?...dar Fondul National de Investitii?

      Ștergere
  26. DEci, parerea mea este ca ne-a dat-o la radacina rau de tot prin eliminarea in totalitate a art.40. Trebuia scos din contextul articolului doar expresia "......militarilor , politistilor si functionarilor publici cu statut special din sistemul administratiei penitenciare...." intrucat acestia conform Legii 223/2015 dispun de pensii militare de stat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Afirmativ. Va asteptati la ceva bun pe o lege a pensiilor noua?
      Vor plati la cub, nereusita asta!

      Ștergere
    2. Nu ma astept la nimic bun , nu sunt asa naiv..

      Ștergere
  27. Ha ha ha .... eu cred ca ,, huhurezea,, e altul decat cel dinainte de a suspenda blogul... Asta de acum e gata anesteziat... Auzi la el...,, Victorie...,,.
    Baietii atentie la neatentie... daca senior Dragnea anuleaza art.40 si anunta ca se vor apleca asupra legilor pensiilor , atunci e nasoala rau. Trebuie sa fim cu ochii in toate partile fiindca baietii sunt razbunatori ... nu chiar ca ,, chiorul,, dar sunt. Daca nu avem asociatii puternice si daca nu suntem uniti atunci vom fi loviti din nou, ....noaptea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce senior taranul asta infect care se pisa pe noi?Asta e senior?

      Ștergere
    2. Senior in ev mediu era precum groful!

      Ștergere

  28. Va spun parerea mea inca o data : Guvernul poate sa ne loveasca cu o Ordonanta de Urgenta , dar pana atunci , ne mai cresc sansele . Putem sa scapam doar daca TOATE organizatiile si sindicatele militare actioneaza impreuna , ceeace este F.F.F. greu , dar nu imposibil . De aceea sa excludem certurile interne , sa ne respectam macar noi intre noi, sa redevenim buni colegi ,cum eram pe timpul activitatii ca militari activi ! SUCCCES ! Cu respect !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S. Doar uniti putem invinge ! Se impune ca toti reprezentantii organizatiilor , sindicatelor militare , etc. din M.Ap.N. sa fie convinsi sa se intalneasca , sa negocieze , sa faca un plan comun ,sa lase ORGOLIILE (!!!!) ca sa ne atingem scopul comun. Cred ca aceasta este solutia rezolvarii problemelor noastre comune. Cu respect !

      Ștergere
  29. Eugen Barbat, buna idee! Eu parca am inteles din fuga si din din pupatoarea verisoarei lui Mares, Fiona Frigida, ca ar fi baiguit ceva de Ianuarie 2019 cu actualizarile la penzii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Cu mii de scuze completez: Iulian Mares!

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere

    4. Exact asa zice Dragnea la minutul 1.40 ....ianuarie 2019
      https://www.antena3.ro/politica/ce-le-cere-liviu-dragnea-parlamentarilor-coalitiei-majoritare-413728.html

      Ștergere
  30. Maine la Comisia pentru Munca din Senat intra in analiza Anexa VI Aparare, Ordine Publica si Securitate Nationala a proiectului salarizarii L 111/2017.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai verific, dar asa din memorie, Art. 40 NU este inclus in Anexa VI Aparare.

      Ștergere
    2. @Cornelius, pe aici se spune "N-ai cajea mo, mishto mo, gajiule"(gajiu=roman in rromani)-N-ai grija, va fi bine mai rumane!
      In alta ordine de idei ,uite eu imi resetez exprimarile , te rog si pe tine sa vorbesti mai aplcat si calculat, in fond "so trabultu mo shaurea"

      Ștergere
  31. Ne albesc ăștia ca la Nufărul și ne tâmpesc mai ceva ca la Bălăceanca. Au început dezbaterile la legea salarizării și tot pensionarul militar stă cu timpanul pe televizor și cu ochiul pe internet, facebook, bloguri, site-uri.
    Cum scoate Dragnea sau ministrul muncii un strănut , o onomatopee , un gest mai cabalic ori Doamne ferește o frază, începe o tornadă de discuții sterile și puerile. Nici ăia de la horoscop nu fac atâtea predicții ca pensionarii militari.
    Intre timp curg deciziile de recalculare, au cam ajuns pe la maiștrii și subofițerii din armele tehnice, cu scăderi de până la 1200-1300 lei deocamdată, cu multe greșeli nu doar la actualizarea grupelor de muncă și a vechimii cumulate ci de alea pe față, pun un coeficient de grad mai mic decât gradul real, nu adaugă la coeficientul de grad diferența de 1/2 dintre gradul deținut și gradul funcției pentru cei care au avut funcții mai mare decât gradul, se omit o serie de elemente din baza de calcul mai ales la punctul g. Din modul, bine gândit, în care sunt trecute datele pe prima pagină a deciziei unii nici nu-și dau seama că pensia recalculată este mai mică decât cea în plată.
    Dar nu contează, ochii sunt de Dragnea, Olguța Vasilescu și parlament. După ce-i lăudau mai toți la început de an acum au inceput insultele, unele de alea birjărești iar cei in cauză își freacă mâinile fericiți că după o șarjă de înjurături adrenalina kaki ( vorba lui Cezar) se disipează, lătratul produce ceva disconfort dar periculoasă e mușcătura, chiar și cu proteză. Intre timp mai apare un politico-militar cu un protest în uniformă și deja unii, ca bufonul blogului, cad pe spate de extaz.
    Se fac planuri mărețe de unire a tuturor sub steagul unui nou Tudor Vladimirescu, dar rămânem tot cu vechea meteahnă la doi oameni, trei păreri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spuneam intre altele azi la 12.17
      ”Unii nici pâna azi nu au inteles ca nici daca sunt actualizati pe toate palierele la valorile prevazute pentru similarul activ la 1.01 2016 nu ar fi depasit cuantumul avantajos obtinut pe L 164 sau pe L119. Este vorba de parte din of si de marea majoritate a sof si MM.”
      Daca multi ar întelege cu adevaratt ce se întâmpla s-ar putea injgheba niste propunere coerente cu care sa mergi la lupta si sa si sa pui pe masa lucruri argumentate .
      Asa ,toti cer ce le trece prin cap nestiind de fapt care este realitatea in interiorul recalcularilor sau mai bine zis nestiind de fapt ca ,chiar daca ar fi actualizati la nivelul similarului in activitate la 1.10 2016 in plata ar ramâne tot cu cuantumul avantajor rezultat sau după L 164 sau după L 119 ,OG 1.
      Si atunci despre ce vorbim ?

      Ștergere
    2. Adica tu te referi voalat doar la Av, Pst, Scf! Nu?

      Ștergere
  32. Pana una alta , Guv. trebuie sa aplice legile existente , iar de noi legi ptr. pensii mai vedem , la cat sunt de capabili in redactarea legilor , s-ar putea sa nu mai apuce !

    RăspundețiȘtergere
  33. In consecinta, toata lumea se asteapta ca eliminarea Art. 40 din L111/2017,sa fie doar un respiro de moment. Si ca va urma o alta ambuscada!

    Nu cumva ca aceasta ambuscada sa nu se regaseasca FIX in celalalt Art. 40, respectiv din OUG 57/2015. Legea de aprobare a ordonantei nefiind inca adoptata, nu ar fi de mirare sa ne trezim ca in varianta finala ne mai ... pricopesc si cu Art. 40 din L111/2017 adaugat/inclus la 'sto in Art. 40 din OUG 57/2015.

    RăspundețiȘtergere
  34. @karadeniz, ai mare dreptate, eu am fost la CMJ si am discutat indelung cu cel ce mi-a recalculat pensia pe L223(pensiile se recalculeaza la CMJuri si apoi se trimit la CPS).Intrebandu-l de ce la puncul"g", din totalu de 34% sporuri avute in 1998, imi apar doar 4,64% iar din clasificarea de 28% imi apre doar 18,4%, mi-a raspuns urmatoarele:"...dupa functie , grad, vechime, dispozitiv scazand din total, atatia bani au mai ramas..."deoarece acttualizarea s-a facut la nivelul de refrinta al indicilor din 2009,etc.Astfel pensia mea a scazut cu 940 lei, fata de cea in plata.Daca s-ar fi aplicat elementele (valoarea lor) din 1998 as fi ajuns cam cu 2-300 de lei mai mult,iar daca s-ar fi aplicat elementele 7unui echivalent din politie as fi crescut cu vreo 3000 lei...interesul si ordinul a fost sa nu crestem ca sa nu plateasca din urma si apoi, noi militarii suntem CENUSAREASA, iar politaii sunt FETELE BABEI, din poveste. Sa speram ca dupa eliminarea art.40 din LSU , cam peste o saptamana se vor apleca si asupra art.40 din OUG-57 ,ori extirparea ,ori aplicarea amendamentelor existente in comisiile CD(ar fi mai convenabil), sa speram ca va fi OK, razboiul continua si "luptatori" sunt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ tigri 2
      La clasificare trebuia sa apara 28% daca in cele 6 luni a fost constant 28%.
      Depinde ce perioada ai ales. Stii bine ca si valoarea clasificarilor s-a modificat pe parcurs. Deci la clasificare nu te putea fenta sub nicio forma fiind valoare fixa lunara.
      La sporuri este vina multor cadristi-financiare care nu au contabilizat la maxim cele 170 de ore in urma carora sporul era la maximul prevazut de lege . Daca au bagat doar 80 -100 -120 ore /luna ti-a facut praf sporurile si atunci in loc sa-ti iasă 8% sau 10% ti-a iesit 4.64 %.

      Ștergere
    2. @t3, am trimis recalcularea mea lui Gelu Olescu, asa ca nu mint, in legatura cu clasificarea sa stii ca am OZU urile in carnetul de zbor, semnate si stampilate ,iar 18,4% am avut cand aveam cl II, ,asa aveau MM. Iar sporurile sunt harcea -parcea , sa speram ca se vor aproba amendamentele la art.40 din OUG-57, macar cu doua saptamani inainte de 1 iulie 2017...Alah e mare!

      Ștergere
    3. CMJ-ul face două lucruri:
      - Actualizează grupele de muncă și calculează vechimea cumulată, unde greșesc destul de des mai ales când cadriștii au făcut prost treaba și din lene de a face cercetări, mai ales că art. 6, al. 8 din M123/2015 condiționează aceste cercetări de cererea împricinatului.
      - Actualizează la nivelul anului 2016 (2009 care-i cam tot același lucru referitor la VRS) elementele care intră în baza de calcul a pensiei primite de la structurile ce dețin arhiva din cele șase luni alese.
      Aceste două documente ajung la CSP, care în baza lor printr-un program informatic emite una sau două decizii de recalculare.
      M-aș mira ca din elementele de la punctul g primite de la arhivă centru militar să aleagă ce vor să bage în baza de calcul, cel mult pot apărea cazuri în care unitatea care deține arhiva să nu identifice toate aceste elemente. Dacă CMJ ar face așa ceva cei care au aceste elemente sau le obțin de la arhivă printr-o cerere ii pot acționa în instanță și câștiga lejer.
      Referitor la actualizarea elementelor din baza de calcul aceasta se face după M25. Acestea se actualizează la nivel de procent din soda de funcție sau solda de bază actualizate. Probleme apar din faptul că se face actualizarea cu procentele de atunci. Astfel pentru aceeași funcție IC poate să fie și 12% dar și 50%; SM poate fi până la 15% sau până la 20%. Solda de dispozitiv poate fi 25% dar și 18 sau chiar mai mică. La sporurile de la punctul g situație e mai complicată, conform art. 18 din M 25, mai ales acolo unde unele elementele nu sunt identificate în mod distinct și se utilizează procentul total al acestora.
      La fel și clasificarea ( specialist de clasă ) a avut o valoare până prin 1999, alta după legea 138/1999 și se pare că alta și mai mare mai încoace, după 2009 sau 2012 cred.
      E posibil ca la aviație să fie cum spui să fi avut niște sporuri mai mari pe vremuri care să se fi diminuat în timp dar în acest caz s-ar actualiza cu coeficientul de atunci.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. Tu când înțelegi că art. 28 se aplică în privința actualizării elementelor de calcul numai în cazul deschiderii dreptului de pensie, nu și în situația recalculării pensiei militare?

      Ștergere
    6. Daca unele procente pentru sporuri avute in activitate nu mai corespund ca ordin de marime cu procentele din fisa de recalculare a pensiei atunci trebuie revazut modul de actualizare al acestor sporuri prevazut de Procedura aprobata cu Ordinul m.ap.n. Nr. 25/2016.Unele sporuri din activitate se raportau la solda lunara bruta asa cum era definita in Legea 138/1999 , altele la solda de functie , altele , cum sunt acelea pentru personalul militar din aviatie sau marina , la soldelede functie ale comandantilor , etc. La recalculare , toate sporurile sunt raportate la suma componentelor a la f din fisa de calcul a bazei de calcul si de aici pot sa apara acele diferente care exista intre procentele din state si procentele reatribuite la recalculare.

      Ștergere
  35. Art.40 -Pensiile de serviciu,probabil ca va fi eliminat din proiect( se vor renumerota articolele) si dupa aprobarea in Senat saptamana viitoate va ajunge la Comisiile din Camera Deputatilor.Asa ca pana pe 15-20 iunie nu va timp si pentru celalalt articol 40 din Oug.57/2015,care va fi discutat probabil dupa...vacanta parlamentara !

    RăspundețiȘtergere
  36. Cel mai sigur art ,40/LSU va deveni parte a art 40/OUG57!

    RăspundețiȘtergere
  37. Pe Romania TV Olguta a confirmat scoaterea art.40 din legea salarizarii unitare. A facut-o la ordinul lui Dragnea. Dar pensiile vor ramane in discutie imediat dupa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Korekt, Caline! Si eu am auzit totul! Dar cand au vrut sa intre in intestinele problemei, sa fim informati mai corect, mai in amanunt a afirmat ca mai mult nu ne poate informa! Numai ca nu a zis ca daca se mai trezeste vorbind despre continut, iar o ameninta Dragnea cu demiterea! Tot timpul a dres busuiocul cu retinere si moderatoarea i-a scos informatiile cu forcepsul din dulcea-i pupatoare!

      Ștergere
    2. Corneliunson,
      De unde stii tu gustul?

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Pai, i-a ramas amprenta energetica pe sticla tv si cea cibernetica pe monitor! Cand apare ea, ca o pasarea, se rup cardane si planetare, se sfasaie pantaloane, paltoane si alte dandanale...

      Ștergere
    5. Corneliunsson,
      Digitala, nene! Amprenta digitala, ca vine de la deget si multa limba! Spor la lins ecranele! :)) Dar, tot te spun!

      Ștergere
  38. Trebuie urmarit cu multa atentie orice manevra menita sa ne fenteze.La orice miscare menita sa ne fenteze trebuie actionat imediat dupa modelul "in tinuta de campanie in fata sediului central psd".Dogaru ameninta si el .Chiar daca este lipsit de putere o actiune nu strica.Platforma Militarilor indeamna la unitate .deci trebuie sa fim uniti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Serpoaica cu pupatoarea roz bombon a pus-o Drak Nea la Munca pentru ca este de o siretenie proverbiala, o olteanca apriga si ne aluneca slaninos printre degete, ca unsa cu untura! Ne ataca prin invaluiri ocolitoare si cu zabetul ala serpesc pe buzele alea frumos desenate de Dumnezeu in atelierele lui Michelangelo Atonioni sau Da Vinci! Fereasca sfantul sa te duci la asta la impetit si sa nu-ti tii labele deoparte, ca nici SMURD-ul nu te poate ghipsa si repara de pe carabele asteia! Zambeste frumos, dar dintii de cobra scuipatoare sta pititi in teci...E doar inceputul primelor tepe trase, stati maine sa vedem cand se trec penziile brotaceilor sa fie bagate la malaxorul Comisiei de tortura! Vulpea sireata din gandire si serpoaica din actiun ii va vari in transa comatoasa pe toti membrii comitziei, inclusiv cu tot cu membrele moarte adapostite in budigai, si cum va impune asa ne vor iesi si noua soldele la activi si actualizarile la muribunzii rezervisti in asteptare...Epilogul va fi: Ori la bal, ori la spital, ori in strada pana la Apocalipsa lui Ioan!

      Ștergere
    2. Tie iti cam place de olteanca, observ!.....

      Ștergere
  39. Posibil ca la Art.40 din Oug.57/2015 la punctul 13 sa se reintroduca alineatul (2) cu un alt continut:
    Prima actualizare a pensiilor militare va avea loc im luna Decembrie 2017.
    Ar fi totusi un castig pentru acest an !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pacat ca mama Omida a dat coltul! Raposata avea sa ne spuna exact despre nasterea sau decesul norocului nostru! Ca daca nu murea si traia, pe Zavoranca sharlatanca de Melissa n-o inshela!

      Ștergere
  40. Indiferent ce zice unul sau altul, Dogaru este singurul care ne reprezinta si se zbate pe toate fronturile, este singurul "purtator de steag".Unde sunt cuvantatorii de pe margini, marile organizatii??Unde este ANCMRRul ,sluga prea plecata al MApNului??
    Mentionez ca nu sunt membru SCMD si ca fac parte din alta grupare , care, intr-adevar apara interesele noastre, dar asta nu ma impiedica si nu ma poate nimeni impiedica sa fiu amic/admirator/cunostina directa sau indirecta si cu Dogaru, Pricina sau Coarna, cu membri marcanti ai PSD, ALDE sau USR. Trebuie sa fim de acord cu principiul de a te face frate cu ...oricine te poate ajuta sau sfatui. Daca am face toti la fel, sau macar cateva procente dintre noi fratii/dusmani militari, ar rezulta o FORTA!
    Mai lasati deoaparte frustrarile, invidia , gomosenia si narcisismul sau gradele si functiile uriase ce le-ati detinut si haideti sa "lopatam" impreuna la aceiasi barca , macar pana trecem lacul , apoi chiar nu mai doresc sa stiu ca ne-am cunoscut.Treziti-va pana nu-i in zadar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord ! Trebuie sa participam cat mai multi la actiunile revendicative comune ,mai ales ca probabil Primaria Capitalei va aproba solicitarea SCMD pentru locurile si perioadele manifestatiilor !

      Ștergere
    2. Detalii solicitare pentru manifeste pe http://sindicatulcmd.blogspot.ro/

      Ștergere
    3. @Viurel.,Chiar daca lopatam continuu nu reusim sa trecem lacul deoarece la fiecare schimbare de guvern apare un miez de dodoasca cu scopul lucrativ de-a ne "lucra".La dese schimbari legislative vom trai o perpetua recalculare, actualizare si nu in bine.Cu toate simpatiile si antipatiile e musai sa fim uniti pe viata deoarece in conditii de letargie, atipire,adormire,scaderea vigilentei sabia lui Damocles.....ne fwoot cu dansa-ndoita!

      Ștergere
  41. Răspunsuri
    1. Trebuie cumva un impuls mai puternic , sa fie cooptati cei din ANCMRR ! Sa participe , sa-si spuna deschis cuvantul , sa nu mai doarma (scuze,dar nu se vad).

      Ștergere
  42. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  43. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  44. FASOLARII LUI GICA

    ANCMRRul ar trebui sa se pronunte cu privire la articolele 40 din Legea salarizarii Unitare si OUG- 57 referitor la Legea 223/2015 precum si asupra modalitatii de recalculare a pensiilor, actualizarea lor si a elementelor componente. Sa spuna clar , de partea cui este ,iar membri sai trebuie lamuriti cu privire la faptul ca "tin cu ursul" si sa se retraga din aceasta organizatie subordonata MApN (conducerii MApN ,care este impotriva imbunatatirii vietii nostre a militarilor activi si a pensionarilor militari).
    Eu i-am botezat"Fasolarii lui Gica" deoarece, intr-o organizatie locala , pe leader il cheama Gica si ca sa-i "ademeneasca" le ofera cateva bilete de tratament in statiuni balneare, sponsorizate de catre MApN, locuri care se acorda doar ANCMRR, ilegal si discriminatoriu, chiar si decontarea unor medicamente sau costuri de tratament , de care ar trebui sa beneficiem cu totii conform Legii 80, se acorda "pe spranceana" daca ai "pile" la ANCMRR. De ce "fasolari" pai cu ocazia zilelor festive , dedicate Armatei , acesti membri devotati, luptatori fara stiinta impotriva drepturilor lor legitime, sunt invitati sa participe la depuneri de coroane (cu tot tacamul) ca apoi sa fie invitati la restaurant si "miluiti " cu un blid de fasole cu carnati si o carafa cu vin, constituite intr-un fel de MITA. Adica isi vand cateva sute sau mii de lei cuvenite lunar la pensie ,pentru 30 de lei cat ar costa acele boabe de fasole, de parca ar fi fasolea fermecata ,cea din "Jack si bobul de fasole". Doamneee, ce poate face naivitatea din oameni!
    Stimati camarazi, cereti ,hotarat, ca ANCMRRul sa se pozitioneze cu privire la cele doua articole 40 si la pensiile noastre , care ar fi trebuit sa creasca cu peste 30% in urma recalcularii ,dar ele au scazut cu 30% ,la majoritatea dintre noi. Daca Nu, dati-va demisia , sunt dusmanii nostri din umbra ,alaturi de capii Armatei!
    Continuind sa va compromiteti puteti sa va bucurati de faptul ca luptand alaturi de tradator-v-ati invins!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari,tigri2,ati reusit o prezentare metaforică corecta si, din pacate reală, cu un grad de valabilitate in toate filialele(dictata, tot din pacate, de la centru).Protestele noastre trebuie sa inceapă cu pichetarea sediilor ACMRR,AORR,si, daca vreti si a SCMDRR

      Ștergere
    2. Ghiorghe Bejan : De ce sa se "picheteze" sediul SCMD , daca acest sindicat este chiar initiatorul unor manifestari , pentru care a solicitat aprobarea primariei capitalei pentru locatii si perioade ? Locurile viitoarelor manifestatii , precizate de SCMD sunt bune , este doar necesar sa participe toti pensionarii militari afectati de legile in discutie , din toate organizatiile ,in special cei din ANCMRR , care nu s-au implicat pana in prezent , desi aveau o "intrare"(acces) mai usoara la guvernanti (si in taberele de vacanta , de altfel singurii ) .
      Cu respect !

      Ștergere
    3. @T2
      astia nu au invins au "infrant"......cum se zice "iar am infrant":):)

      Ștergere
  45. @ghiorghe bejan, Servesc Patria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fara CiuKKalata Mocca ...!!

      Ștergere
    2. C/v trebuie sa i se puna in pensie!
      Asa este normal!

      Ștergere
    3. Fara spor pentru radiatia de la neon ..!!!

      Ștergere
    4. Nu il poate lua nimeni...😃😂😎

      Ștergere
  46. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  47. O victorie de rasunet a democratiei iliberale-democrat-sociale,
    Dupa multe scremete si lupta iata, in sfarsit, s-a facut dreptate consilierilor din primarii si celor din consiliile judetene: + 10% din indemnizatia primarului, presedintelui de CJ! Votul in comisia de specialitate a Senatului, unanimitate favorabil! Concluzia: nu sunt prosti, sunt doar rau voitori si trebuie adusi cu picioarele pe pamant!
    Mult mai greu a trecut insa, cu forcepsul kiar, un amendament ce prevedea 15% pt cei cu handicap major, angajati legal, in special cei cu grave probleme de vedere!
    ZEGREAN, tu auzi, nici nu te-ai gandit la asta, daar ai timp sa-ti bagi la pensie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zegrean, saracu,' si-a asigurat spanacu' ca si-a mai tras partea cu un spor de mutilat chior!

      Ștergere
  48. @ Karadeniz 21.40
    pe baza adeverintelor de venit primite de la arhiva CMJ introduce in baza de date doar acele elemente g care sunt admise in urma art 40 din OG 57. Acestea au fost stabilite de DFC si transmise CMJ pentru intocmirea bazei de calcul. CMJ decodifica g-urile din adeverinta primita de la arhiva si functie de lista data de DFC intocmeste baza de calcul pentru recalculare -actualizare la 01.01 2016 (2009). Toate datele din baza de calcul ramân la valorile detinute in cele 6 luni alese. Nu sunt incluse in baza de calcul decât sporurile cu caracter permanent. In acceptiunea DFC sporurile cu caracter permanent sunt sporurile care figureaza constant luna de luna in cele sase luni alese.
    Nu intra in baza de calcul la g primele de orice natura ,premiile de orice natura etc, plata cu ora,etc ,toate restrictionate prin art 40 din Og 57.
    Unele sporuri sunt de valoare mai mare deoarece au fost calculate le solda lunara bruta altele mai mici calculate doar din solda de functie.
    Unele sporuri sunt fixe, altele sunt pe timp efectiv lucrat.
    Cele pe timp efectiv lucrat in general nu sunt niciodata contabilizate la maxim 170 de ore si atunci sporurile sunt mai mici decât valoarea maxima stabilita prin lege.
    De aceea are tigri 2 g=4,64 % in loc de valoarea maxima prevazuta de lege.
    Aici la contabilizarea timpului efectiv lucrat in multe unitati a depins si de zelul celui care a contabilizat timpul efectiv lucrat si la transmis financiarului.
    Clasificarea de regula este procente intregi fara virgula. Nu -mi aduc aminte valorile de dinainte de 99 dar 18,4% de la tigri 2 putea rezulta doar dintr-o medie pe cele sase luni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS
      Prin solda lunara bruta se intelege(sgrad+sf+gradatii +IC +SM +ID) cf L138/99
      In aviatie doar unele prime aferente orelor de zbor in normale si alte diverse conditii,incercari etc (eliminate prin art 40 din OG 57 din baza de calcul a L223) se contabilizeaza/calculeaza prin raportare le primele comandantilor de escadrila ,sporurile nu se calculeaza prin raportare la sporurile cdt de escadrila.

      Ștergere
  49. Acest 18,4% la clasificare apare atat la piloti cat si la MM tehnici de bord sau tehnici terestri, am vazut la mai multi,iar la unii apar valorile reale si la sporuri si la clasificare. Am un buletin de calcul la care este atasat tabelul cu sporurile lunare, am incercat sa vad daca are vreo logica ,dar la cifre identice de pe fisa apar sume si procente toatal diferite,nerespectandu-se nici cifrele de pe verticala lunii alese. Eu cred ca este un ordin de sus sa "faca pe dracu-n patru" numai sa iasa cuantumurile mai mici sau cel mult egale ca sa nu plateaca din urma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @tigri2
      Am vazut decizie cu tote sporurile bagate la maxim.
      Am vazut decizie de la alta unitate cu valori mai mici ale acelorasi sporuri (si cazul tau) doar fiindca cel care a contabilizat orele lucrate pe activitatea care dadea sporul respectiv a fost foarte ”constiincios” si au iesit mult sub 170 ore lucrate.
      Ma mai interesez si eu dar nu prea am auzit de 18,4 clasificare. Nu mai tin minte ce a fost inainte de 99 dar mi se pare ceva suspect.
      Cere o adeverinta de venituri de la arhiva pentru cele 6 luni si faci lumina in treaba asta.

      Ștergere
    2. Eu cred ca poate exista si acest caz posibil, dar este mai penal si ilegal decat orice tradare, fals si uz de fals in acte publice!

      Ștergere
    3. PS
      Cornel
      La prima fraza, toate sporurile permanente admise prin L223 cu art 40 din OG 57 . Nu toate sporurile posibile cum cred ca ai interpretat tu.

      Ștergere
  50. Inteleg ca ar fi o "CURBA DE SACRIFICIU" dar de ce se aplica doar militarilor???

    RăspundețiȘtergere
  51. Stilul turbat de făcut legi;
    - unul aruncă piatra
    - douazeci din comisie plus invitatii se chinuie unuii sa o lase la fund altii sa o scoată
    - vine unul si dintr-un telefon sau doua vorbe la televizor rezolva problema (piatra dispare)

    Se trece legea cu votul celor care nici nu au citit-o.
    Se promulga legea.

    Ce credeti ca ar putea urma după cutumele românesti in vigoare?
    Cumva inca un art 40 inainte de punere in aplicare?
    Doamne ferește !

    RăspundețiȘtergere
  52. Pe blogul @Huhu Rez i-am intarit afirmatiile camaradului @Tigrisor cu o poezie dedicata lingailor! Acum numai sa am norocul sa fie si publicata, ca tare este sugestiva!

    RăspundețiȘtergere
  53. Va dau o informatie care se confirma pe mai multe surse....IN TOAMNA SE VINE CU O NOUA LEGE A PENSIILOR MILITARE........sa vedeti atunci pareri si opinii lacate asociatii/organizatii si sindicate sunt !!!??? pe politisti s-ar putea sa ii sara schema si sa treaca pe alt sistem de calcul, nu ca asta de acum in care le intra in calculul pensiilor si orele suplimentare si sporul de noapte !!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vivat imperatorus Traianus! Deie Domnul! Atunci sa vedeti lupte greco-catolice la baioneta!

      Ștergere
    2. Adica ,nu-i un nou art 40 ci este o noua lege ?
      Ca la noi ,nu bine aplicam una votata si promulgata si facem alta .
      Asta spune multe referitor la competenta si superficialitatea unora in alcatuirea normelor juridice.
      Daca s-ar lansa in paralel cu sloganul ” zaharul ,alcoolul si tutunul dauneaza grav sanatatii” si sloganul” ” legile votate ,promulgate si apoi modificate prin ordonante de urgenta sau abrogate la scurt timp de la punerea in aplicare in favoarea unor legi noi la fel de superficiale dauneaza grav sănatatii” poate le-ar veni mintea la cap si ar face cu ajutorul profesionistilor adevarati legi drepte, durabile si sustenabile.

      Ștergere
    3. T3
      Sa fii convins ca in legile draft isi baga mana profesionisti si politicieni dar si multi sunt partinici!
      Cine are ultimul cuvant imparte cartile cum vrea!
      Si mascarada se reia la fiecare ciclu parlamentar! Sau de 2X/ciclu de 4 ani!

      Ștergere
    4. Chiar si daca cineva primeste a doua condamnare ce nu poate fi tot cu suspendare? Nu sunt batuti in cuie vin iar majorarilile de RCA cuplate cu # Rezist si impozitul pe gospodaria lu peste nu au timp fizic!

      Ștergere
    5. Cred cs a 2a nu mai poate fi cu suspendare, intr-un nr de ani, face si codita din suspendare....in fine nu sunt nici sigur si nici judecator....etc

      Ștergere
  54. ce prosti sunt unii: cica amprenta digitala "vine de la deget"
    NU!!.. vine de la "digiti" adica de la sistemul binar ala cu 0 si 1 si atat.....cu cat au fost "mai la esalon" cu atat sunt mai prosti(nu toti) ca a mers shpaga si juma' de porc pt avansare
    PS ca sa vorbesc pe intelesul "lu' esalonu"....baaa unii "esteti" prosti.....da' prosti d'aia cu licenta:):)
    si olescu nu o sa publice asa ceva,dar eu stiu ca atunci cand venea "esalonu" in control nu intrau in complexul de RAA sub nici o forma.....se interesau de panzele de paianjen sau de cum erau lustruite cauciucurile si apoi,repede,cat mai repede la popota sa fie pusi la ingrasat......si pe cale de consecinta iesea brusc un FB cu exceptional.....daaa la aparatura nu se bagau pt ca erau speriati ca se curenteaza cu "plusul" de la 220V alternativ......asta am auzit-o de la un col.(de la esalon) care nu gasea "plusul" in curent alternativ la frecventa de 400Hz(nu de 50 Hz)......lt.P..ol i-a spus : Dar poate gasiti "minusul" daca tot cautati "plusul"A plecat "comisia lu' peste" si a ramas de ras in toate trupele de RAA.....si noi am ras o saptamana pe chestia asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Msi citeste odata...era o gluma la limbajul lui C. De ce te repezi...la maritat?
      Sper ca iti dai singur seama ca stiu si eu...macar elemente primare. Iricum nu ma pit pune cu tine care ai predat laptopul de serviciu, cu Win 10, cand ai iesit la pensie, mileniul trecut!

      Ștergere
    2. Si cum se face ca numai tu...nu vreau sa scriu cum esti, ca sa las o portita usor deskisa, numai tu nu ai inteles trimiterile la deget, limba si varsta lui C?
      Cred ca esti militian 100%!

      PS-cat despre prostiile fascinante scrise despre un control de specialitate, cu ofiteri din alta arma decat RaAA numai tu ai auzit la crasma, asta cu atat mai mult cu cat faceai parte dintr-o DApAA!
      Ti-am mai zis ca ai fost inteligent dar fara de noroc! Practic fiecare isi atinge nivelul de incompetenta!
      Al tau a ramas doar la acea instalatie, etalon sl vietii tale! Jalnic!

      Ștergere
  55. DORELE.!!!..cum va controla ,,Isalonul "am inteles..!
    Nu vrei sa ne povestesti si cum trageati voi la rusi....???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot nu am inteles-o pe asta cu ,,digitalul "..01
      Compurile la care nu ,,dai cu destul "...nu sunt tot in sistem binar .01..??
      Nu ma refer la sistemele alea ..analogice ...

      Ștergere
    2. @ Cezar
      Ce mai zic ăi din crâjmă (ajutor social-560 lei) când trece tov col Dănilă cu caprili la păscut?
      Să dai instructiuni precise nu cumva când trece cu turma pe lânga via lu tov d-nul col Iceparu sa se dea vreo căpriță la stugure_.
      In rest toati cele buni.
      Daca meduzele traiesc di 600 de ani fara de creiere mai exista sperantă si pentru oameni. (caz concret- mos Arici )

      Ștergere
    3. Cezar,
      Nu te baga cu nevroticii...

      Ștergere
    4. Ai rabdare 9 minute si poate ai sa intelegi.Eu respect toti militarii,pacat ca unii nu-i respecta pe ceilalti.Ai linck-ul mai jos.Daca il vezi e bine! daca nu nici nu conteaza.

      Ștergere
    5. Asta este doar cazul tau....

      Ștergere
  56. @iulian mares
    asta a fost viata mea: Dar a ta??

    https://www.youtube.com/watch?v=VDliDIhKZSM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa nu stie doar familia cine sunt, m-am pus pe youtube!
      Oricum erau si alte momente pe care le eviti, dar nu asta e problema aici!
      Una din probleme ar fi...de ce nu faci macar un wek la Predeal, de la BVM spre Paraul Rece, pe dreapta!

      Ștergere
    2. @ Iulian, m-am uitat la ,,Liberi sub un cer senin''- episod Brigada rachete sol aer.

      Ștergere
    3. Doru Serban: Rachetele sunt arme nobile...

      Ștergere
    4. Nu asta era in dicutie!
      Pontonierii sunt nobili si ei...

      Ștergere
  57. @iulian mares
    Am inteles glumita cu "destul" a trebuit sa bag "batul prin gard" dar totusi ramane intrebarea la modul cel mai serios.CE SPECIALITATE MILITARA AVETI??? asa ca sa stim cu cine vorbim,doar atat.Vi se pare prea grea intrebarea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Conteaza prea mult? Oricum, esti peste Alecu care afirma ca nu exist. Tu stii bine ca sunt real...nu inteleg de ce ai scris asemenea porcarii?
      Ti-am mai spus....aveam in comanda si monitorizare SvL! Iar Ap AA cu mijl cu baza la sol este doar 1/3 din Pol Aer, care este 1/7 din tot SvL!

      Ștergere
    2. Sa Traiti Sefu!!! mares
      eu de ce nu am auzit de dvs NICIODATA in 30 de ani de meserie.....ca doar m-ati MONITORIZAT.Aici cineva MINTE si nu sunt eu acela.......hai "incordati-va" un numar de UM o misiune ceva acolo exista?....ca de gargara sunt satul pana peste cap
      cu stima dom'mares
      ati spus"Ap AA cu mijl cu baza la sol"????? mai exista si altele cu "baza pe luna"? ca pe cele ale marinei le cunosc dar sunt considerate tot "cu baza la sol.
      Acum exista RAA sol-aer(denumire oficiala)chiar daca sunt dispuse pe nave.Dom mares va rog eu sa aplicati principiul:tacerea e de aur.....ca daca mai vb mult ajungeti precum Canacheu sau deputatul cu profesia "auto":):)

      Ștergere
    3. Nu ai auzit pt un fspt f simplu:
      -nu m-am nascut pe acea functie
      -cand am ocupat-o tu erai la topit gaini moarte sau in birt
      -nu intram in legatura cu CpAA.
      Dar, nu crexi ca asta nu conteaza in acest moment si ar fi mai bine sa stergem postarile astea?
      Astept...

      Ștergere
    4. Daca doriti stergeti,eu daca scriu asa ramane.Eventual "bagati" o pila la admin si le sterge el.dar in numele adevarului,O FI BINE??

      Ștergere
    5. Eu zic ca pt blog este bine...kiar regret ca am cazut in cspcana unui rudimentar cu probleme psihice evidente. Dovada credinta in maretis armei RaAA, cu care de sltfel nu am nimic! Doar cu cei care cred ca au fost miezul din dodoasca...si nu dezvolt subiectul mai mult. Ce asteptari pot avea de la un om care a facut acelasi kucru toata viata?

      Ștergere
  58. @iulian mares
    cand spun "specialitate militara" NU ma refer la diplome si "cocoratii",ma refer doar la meseriasi.Ati fost in armata specialist(indiferent de arma)?Atentie cum raspundeti ca poate "cadeti nasol":):)olescu/t2/t3/avyanic....etc,etc,etc m-au convins.nenea mares matale esti doar cu gargara.....ca atunci cand le sti pe toate de fapt nu sti nimic.Esti exemplul tipic al "nea fane stie de toate".....gresie/faianta/parchet/instalatii sanitare/electrice.....adica de fapt nimic + o tona de acronime de genul krdmi/plm/stf/odm/srm/shpg/jxics/etc.....scuze !etc nu e acronim de la birou:):):)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrei un CV? Ti-l pot trimite, dar nu prin intermediari. Este garantat original.
      Daca comandam un B la gradul de cpt.....in 94-95 ...este destul?
      Ca sa dau replica totala...ce faceai la gradul ala?

      Ștergere
    2. Eram un amarat de cpt./functie de mr. sef SFC(sistemul de formare a comenzilor)
      la un Dn RAA un parlit care mergeam 11 km prin padure fara sa lustruiesc"pantofiorii" la urcarea in tramvai in bucale(cand spun 11 km prin padure, erau 11 la deal(a dracu' panta abrupta si apoi 11 la vale)Mishto nu-i asa??
      PS Nu vreau CV ca nu sunt angajator si recunosc oamenii dupa caracter si vorbe.In CV orice mincinos poate scrie ce vrea daca nu poate fi verificat.Iar eu nu pot sa verific si nici nu ma intereseaza "ceveul" dvs.....dar chiar deloc.Ati fost in CAAT ati fost in SMAVA ati fost SMFA.....si totusi NIMENI NU VA CUNOASTE. cum naiba vine asta??? ca eu va dau 20 de nr de tel.(asa pe scurt) din toata tara cu camarazi care ma cunosc.....si nu-mi trebuie CV(cv-ul mi-l fac ei si asta-i tot ce conteaza)......am zis 20 doar asa.....dar sunt sute si din pacate am pierdut orice legatura......de la CT,CMidia,HD,Resita,Galati,TM,BR,BUC,BV....etc asa pe scurt
      Domnuuu gradu' pe la ashuluk(kazasthan) ati fost? Eu "doar" de 11 ori (La C Midia nici nu mai tin minte dar NU v-am vazut sau auzit de dvs NICIODATA si zbura aviatia "in draci"....gata m-am saturat de minciuni si mincinosi
      am avut "viata mishto" este??

      Ștergere
    3. Hai ca esti dus....am crezut ca ai baut mai putin...azi.
      Am gresit in apreciere!...sa fii sanatos....dar sa nu uiti ca si jignit ca un retard, pornind de la o gluma!
      Oricum viata a facut dreptate!

      Ștergere
    4. Nu nu am fost acolo unde scrii! In alt loc!

      Ștergere
  59. joi, 18 mai 2017
    I N F O R M A R E
    privind stadiul negocierilor S.C.M.D. pe legislatia care ne afecteaza
    Doamnelor si domnilor,
    Planul de masuri adoptat de Comitetul Director al S.C.M.D. la ultima adunare a fost pus in aplicare. Inceputa la 10 mai a.c., prima etapa a negocierilor Biroului Operativ Central al S.C.M.D. cu factorii politici decizionali ai PSD, din Camera Deputatilor, s-a incheiat ieri 17.05. a.c. la ora 13.00. La ora 14.00 au inceput sa se vada rezultatele.
    Ne bucura faptul ca majoritatea a luat in calcul includerea in Proiectul Legii salarizarii unitare a unor articole privind ajutoarele si salariile compensatorii acordate la incetarea raporturilor de munca, toti bugetarii, fie civili, fie militari, erau in situatia de a fi privati prin Proiectul Vasilescu-Les. Ne bucura, de asemenea, ca s-a admis enormitatea existentei unor pensii civile mai mici decat venitul social minim garantat, acordat unor indivizi care n-au muncit legal o zi in viata lor.
    In mod deosebit ne bucura, insa, interventia directa a domnului Liviu Dragnea asupra autorilor Proiectului, cu textul SCMD “Nu are ce cauta un articol privind pensiile, intr-un Proiect de Lege a salarizarii”. Ca si solicitarea domniei sale, ca cel putin reprezentantii Guvernului sa nu mai bata campii despre pensii, pe la posturile de televiziune.
    Toate bune si frumoase dar aceasta noua orientare trebuie dovedita in plen la Camera Deputatilor, camera decizionala, care sa voteze includerea unor articole referitoare la ajutoare/salarii compensatorii si sa respinga prin vot Art. 40.
    In ceea ce priveste Art. 40 din OUG nr. 57/2015, a carui dezbatere in Camera Deputatilor, bate pasul pe loc de un an si jumatate, in lipsa avizului Guvernului (fie pozitiv fie negativ) tergiversat de M.Ap.N., s-a convenit acceptarea unui ragaz de 7 zile pentru rezolvarea situatiei. Peste 7 zile negocierile vor fi reluate. Raspunsul nu poate fi decat pozitiv deoarece, daca este aberant, adica neconstitutional, sa bagi un articol privind pensiile intr-o lege a salarizarii, este la fel de aberant/neconstitutional sa bagi un articol privind pensiile militare de stat (Art. 40) intr-o OUG vizand salarizarea civililor pe 2016 (OUG nr. 57/2015).
    Analizand situatia, va transmitem rugamintea sa intensificati seria sesizarilor la Curtea Constitutionala pentru ca, avizat, domnul Dorneanu sa se constituie el insusi intr-un factor de presiune.
    Pregatirile de actiuni in justitie si stradale vor continua pana la votul decisiv din Camera Deputatilor, un vot care trebuie sa fie in conformitate cu bunul simt si principiile de drept. Din acel moment, ne vom reorienta solicitarile si actiunile asupra persoanei care promulga legile prin semnatura.
    Asteptam, plini de curiozitate, reactia tripletei juristo-finantista de la M.Ap.N. care isi bate joc sistematic de camarazi, de 8 ani de zile.
    Va vom tine la curent cu fiecare demers finalizat sau actiune intreprinse de Biroul Operativ Central pana la finalizarea pozitiva a solicitarilor SCMD/CNSC.
    Honor et patria! Vae victis!
    Presedintele SCMD

    Col. (r) dr. Mircea DOGARU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. v-ati "trezit" dom' dogaru? Buna dimineata dupa 8 ani.
      Apai la cat ati mintit nici nu va mai cred.Pe asta cu art 40 ati prins-o din zbor (ca habar nu aveati) si trebuie "sa mance si gura lu' copii matale un whiski nu-i asa?)Sa traiasca ,cotizantii hi,hi!!!

      Ștergere
  60. @mares
    si totusi care-i specialitatea militara??? ca evitati raspunsul tot timpul

    RăspundețiȘtergere
  61. @mares
    doar sa nu spuneti ca ati fost coleg cu pilotul si ulterior cosmonautul Prunariu ca nu va cred......in rest va rog sa ma mintiti frumos

    RăspundețiȘtergere
  62. @mares
    si iarasi evitati raspunsul.Aveti ceva de ascuns?sau mai "sapam" si aflam despre "cartite"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi-ti de drumul tau...crrd ca te reti si ai treaba, ....sapa precum Maxim One!

      Ștergere
    2. @mares
      dupa cum scrieti s-ar parea ca sunteti campion la bautura....si o"comiteti" aproape la fiecare postare
      asa-i in viata: hotul de furat se teme si alcoolicul ii acuza pe altii(i se pare ca ar bea mai putin)
      Hai sa traiesti nea mares!!.... hac!!

      Ștergere
  63. Ma ajuta si pe mine cineva , sa inteleg discutiile...Ce inseamna SvL si CpAA...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De 5 ani nu mai exista termenul de Bt

      Ștergere
    2. Si nici Dn, decat la M, parca!

      Ștergere
    3. @ micutzul
      eu habar n-am dupa aproape 30 de ani in sistem.Oare am fost la SvL si CpAA??? si aflu acum la batranete???? hai sa intrebam "iesalonu" ca "ei stie" mai bine:):)

      Ștergere
  64. Dorele v..iti dau in ..indiciu..dupa care mai sapa si tu ...!
    Cica mai nou ..pe undeva ..probabi su casa Poporului ..s-a facut o groapa mareee plina de neoane de unde..se comanda in draci ..aramata imaginara ..ca cum facea mustaciosul paralitic ..in al doilea..
    Cineva zice ca pe acolo a fost vazut si m-Alul ..este pe linie directa cu SMG-M100
    Acum zici cum era in Kahastan ..??

    RăspundețiȘtergere
  65. D-le Mares,
    V-am remarcat de la primele comentarii si am apreciat felul cum evidentiati esenta. Stofa omului din esalonul maxim se simte de la o posta. Stie si stapaneste multe.
    Trec peste faptul ca multi dintre noi ne fabricam identitati virtuale care sa ne protejeze de situatii mai dificile - e dreptul fiecaruia sa se expuna in acest mediu dupa cum gandeste si acest aspect nu trebuie blamat.
    Pe Doru Serban il cunosc de multi ani, din acest mediu virtual si faptul ca am batut, fara sa ne intersectam, o perioada din viata mea, aceleasi alei, precum Aleia Cerbilor sau cararirile de munte batatorite multi ani de el, printre statiile si rampele de lansare ascunse mai rau decat cele mai mari comori, mi l-a apropiat sufleteste si l-am simtit mereu aproape, ca pe un adevarat camarad. Personal, n-am sesizat niciodata sa eludeze adevarul in afirmatiile sale, iar din comentarii sare in ochi viata plina de greutati si responsabilitati pe care a trait-o ca ofiter. Sa nu-mi intoarceti afirmatia facand aluzii la imaginea pe care si-a promovat-o pe net! Eu l-am simtit altfel de om.
    Va apreciez cunostintele de manager militar, pregatirea si intentiile pozitive de a clarifica problemele, dar as fi asteptat de la dumneavoastra un altfel de abordare. Oamenii nu va inteleg totdeauna limbajul, uneori, ermetic si distant. Pe undeva va inteleg, eu, cel care are si in prezent un cuantum de pe vremea lui Boc, la jumatatea unui omolog care a iesit recent la pensie cu 17 ani de haina militara si-si freaca mainile pentru cuantumul ce incepe cu 5, si traiesc cu sperante...Trebuie sa tineti seama si de cei care, inca, si sunt destul de multi, nu se bucura, dupa atatia ani, de recunoasterea drepturilor pe care le au desi sunt destui care, o viata au stat la birou si pentru ca au fost "alesi" se bucura de tihna in satisfactie, fara sa-i mai intereseze ultima decizie.
    Nu sunt adeptul teoriei cu capra vecinului, dar, parca, timpul nu mai asteapta...
    Am avut indoieli, la un moment dat, cu unele personaje din acest cerc virtual (si v-am vizat!)...si chiar cu blogul pe care-l vizitez zilnic...aveam impresia ca totul este o facatura pentru a ne tine sub control. Sper sa fie un vis urat!!!
    Va rog, ........banuiti ce? Tineti cont ca eu si multi camarazi, avem la randul nostru colegi, multi, foarte multi, care nici nu stiu ca existam, care n-au fost la curent cu prevederile perverse ale legilor....s-au retras din viata rezervistilor si curand...din viata civila....spre bucuria unora...
    Nu astept un raspuns...mi-ar fi suficient sa observ ca postarile dumneavoastra au valoare adaugata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @calin
      Eu va multumesc pt aprecieri.Parca mi-ati pansat inima si sufletul ....desi habar nu am cine sunteti(ref la pensie,si eu sunt in aceeasi situatie cu a dvs)
      dar nu-i nimic! o sa traim mai departe ca si pana acum... de-abia ne-am invatat nu-i asa??avem deja "antrenament" la bataia de joc:):)

      Ștergere
  66. Calin,
    banuind ca acesta va este si prenumele, pot folosi cu placere Donule!
    Apreciz tonul impaciuitor si la randu-mi va multumesc pt apreciere.
    ceea ce nu inteleg unii pricep cei mai multi... nimeni nu a aterizat lt intr-un birou de la un esalon, fie el si cel mai mare.
    Acum ca fiecare si-a croit drumul asa cuma putut, spre propriile-i limite, asta constituieo evidenta de netagaduit, iar eu nu port nicio vina!
    Nici macar o secunda nu ma simt vinovat pt porcariile legislative si-mi amintesc cu furiecand OUG\Boc mi-a retezat 1800 leidinvenituri, fara a-i primi inapoi,cu dobanzile aferente, asa cum au primit ceilalti bugetari.
    Siart 40\OUG57\LLSU ma afecteaza, dar asta nu insamna ca vinovatii sunt pe blog.
    pe blogsunt si unii frustrati ai vremurilor...dar nu este problema mea..., nici macar sa le recomand reducerea ratiei de alcool prost!
    Profesional, nu cred ca la o DAA se executau controale la principala misiune, pregatirea despecialitate si starea operativa a th, de catre logisticieni; asta este in fapt, ducerea in derizoriua meseriei tale si denigrarea sefilor,a intregului es superior, grefata pe expozeul pesoanei tale, exceptionale, dar fara de noroc icariera si in aprecieri!
    Repet ce am mai scris...am avut 2 subordonati din arma AA, SMFA, unul fost Cdt.B.AA, celalalt sef A2\BgRSA; amandoi excelenti camarazi si ofiteri adevarati!
    Tendinta unora de a denigra fostii sefi si conducerea armatei, mereu\repetitiv este nu numai daunatoare ci si un soide defetism.
    Acum, pe final,va voi scrie cateva adevaruri clare si fara putere de sckimbare.
    cei cu scoala\cursuri minimale au ocupat functiimai mici si nu au promovat la esaloane superioare!
    Cei cu vekime efectiv mica,coroborat cu cei nominalizati generic mai sus, nu vor avea, pe nicio lege a pensiilor, oricum s-ar numi ea, o pensie multumitoare, intrucat ei se raporteaza la ceilalti si se considera nedreptatiti, intrucat au muncit in aceleasi conditii!
    Credeti ca eu, fost ofiter de AI, comanda si stat major, am plutit peste noroaie? nici intr-un caz.... si asta pana cand mi-am spus ajunge, pot sa fac si altceva!
    De aici, lucrurile se despart: unii nu au putut, altii nu au dorit!
    Dar, eu nu judec optiunea fiecaruia, ci manifestarea tarzie a fustrarii!
    nu sunteti obligat sa fiti in acord cu mine 100%, dar daca macar 5% acceptati, constituie o punte de dialog viitor!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!