marți, 14 martie 2017

Rezerviști pensionați până în 2011! Iată ce mărturisește liderul SCMD: "Eu nu vreau revenirea la pensiile militare de stat prin recalcularea pensiilor contributive stabilite de Boc/Băsescu/Oprea celor pensionați până în 2011! Dacă cei pensionati până în 2011 vor revenirea la pensiile militare de stat, să aștepte până în în anul 2022 când s-ar putea să înceapă actualizarea pensiilor lor contributive!"

Aceasta fiind esenta ultimului comunicat al liderul SCMD emanat aici! Materialul este urmare a celui precedent. Comunicatul liderului SCMD poate fi studiat chiar pe site-ul SCMD - datat din 13 martie 2017.  Comunicat prin care liderul SCMD:

- recunoaște că a contribuit din plin la influențarea membrilor executivului și legislativului, astfel încât textul Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat să excludă revenirea imediată la pensiile militare de stat prin recalcularea pensiilor contributive stabilite in baza Legii nr. 119/2010, și în cazul personalului pensionat anterior anului 2011 (marea majoritate a celor in rezerva/retragere), precum în cazul personalului pensionat între anii 2011-2016;
- recunoaște că în absența Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015, nu s-ar fi declanșat nici o recalculare a pensiilor contributive stabilite de Boc/Băsescu/Oprea celor pensionati anterior anului 2011;
- aruncă la derută faptul că obstrucționează recalculările pt. persoanele pensionate anterior anului 2011, întrucât dacă cei pensionați înainte de 2011 sunt cuminți și rămân cu pensiile calculate pe principiile contributive fără să facă gât, este posibil să prindă în viață o actualizare care reprezintă o a 2-a cale de revenire la pensiile militare de stat. Actualizare care cf. Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare va fi într-o joi după Sf. Așteaptă. Conform surselor din sistem, actualizarea urmând a fi efectuată în termen de 2 ani de la finalizarea majorarilor graduale ale soldelor militarilor activi ce ar urma să fie operate între anii 2018-2021. Urmând ca după finalizarea procesului, să urmeaza și actualizarea pensiilor, mai exact în intervalul 2022-2023. Când extrem de mulți dintre cei pensionați înainte de 2011, vor fi oale și ulcele;
- acționeaza prin toate mijloacele pentru stoparea recalculărilor declanșate totuși și în cazul personalului pensionat anterior anului 2011, urmare apariției Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015 care a modificat Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare. Cea mai importanta modificare fiind de departe cea care a permis recalcularea pensiilor contributive ale personalului pensionat anterior anului 2011, astfel încât și acest personal să mai apuce în această viață pensii militare de stat.

Liderul SCMD nu pare sa fie deloc constient de semnificațiile demersurilor sale. Sau poate îl doare în bască sau poate are un ordin securistic guvernamental pe care trebuie să îl îndeplinească fără șovăire! În cazul personalului pensionat anterior anului 2011, recalculările sunt finalizate deja in proportie de cca. 50% (la M.Ap.N.). Statistica pe teren pe care omite să o pomenescă liderul SCMD, este următoarea: un număr extrem de mare de pensii cu cuantumuri mici stabilite în baza legii anterioare (Legea nr. 110/2010), a fost majorat substanțial urmare a existenței Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015. În cazul altor pensii - de regulă cu cuantumuri extrem de mari stabilite în baza Legii nr. 119/2010, acest cuantum a stagnat (chiar daca au fost emise decizii de recalculare cu un cuantum mai mic, s-a mentinut in plata cuantumul anterior). În concluzie, Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015 nu a produs niciun rău de ordin pragmatic. Dimpotrivă, dacă nu ar fi existat acest articol, zeci de mii de militari in rezerva/retragere, ar fi beneficiat tot de pensiile cuc cuantumuri inferioare stabilite in sistem contributiv, in baza Legii nr. 119/2010.

Or, în cazul fantasmelor liderulului SCMD de întrerupere pur și simplu a recalculărilor, se lovește fără ezitare în acei militari în rezervă/retragere cărora le-au fost majorate fostele pensii de mizerie stabilite după principii contributive, prin Legea nr. 119/2010. Dar și in ceilalti care asteapta ca minunea sa se produca si pentru ei. Ba mai mult! In afara de faptul că se creează o situație complet discriminatorie - 50% deja recalculați și trecuți la pensii militare de drept, ia ceilalți 50% ar rămâne în continuare cu vechile pensii stabilite după principii contributive, mai apar și alte situații. Anularea pur și simplu a a Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015, anulează concomitent și toate recalculările efectuate. Ceea ce presupune ca în cazul acelor pensii majorate, oamenii sa revină la vechile cuantumuri de mizerie, adică să le fie rediminuate pensiile. Și nu numai atât! Să returneze toate diferențele de cuantum încasate de la 01.01.2016, rezultate între cuantumul fostei pensiei contributive stabilite în baza Legii nr. 119/2010 și cuantumul pensiei militare așa cum a fost stabilită aceasta urmare a deciziilor de recalculare emise în baza Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015.

Referitor la cele menționate anterior, ar mai exista într-adevăr, o posibilitate! Ca însuși liderul SCMD și alti lideri din aceștia "sforari de partid, securitate si de stat" care sustin intreruperea recalculărilor pt. personalul pensionat anterior anului 2011, să achite din buzunarele lor proprii toate diferentele de pensie cuvenite personalului afectat, cu începere de la data de 01.01.2016 și până când se va produce vreodată o actualizare!

Despre stupiditate? Dar este la mintea cocoșului că pt. personalul militar pensionat anterior anului 2011,  orice zi întârziere de trecere de la fostele pensii contributive stabilite in baza Legii nr. 119/2010, la pensiile militare de stat stabilite de Legea nr. 223/2015, este o zi pierduta de la un drept acordat prin lege incepand cu data de 01.01.2016. Iar trecerea de la fosta pensie contributiva la pensia militara, nu se poate face decat prin recalculare. Recalculare care îi stă în gât liderului SCMD, acesta optand vizibil ca cei pensionati inainte de 2011, sa ramana cat mai mult in plata cu pensiile calculate candva dupa principii contributive. Va readucem aminte si faptul ca actualizarea trambitata ca o himera de liderul SCMD, include si o recalculare instantanee. Numai ca in conditiile Legii nr. 223/2015, actualizarea nu produce efecte  decat din prima luna a majorarii pensiei. Spre deosebire de recalcularea premergatoare efectuata in conditiile Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015 care acopera si intervalul 01.01.2016 (data intrarii in vigoare a Legii nr. 223/2015) - data când se va produce vreodată o actualizare. Astfel că în condițiile în care ipotetica actualizare nu este precedata de o recalculare operabila incepand cu data de 01.01.2016,  orice zi cuprinsa intre 01.01.2016 si data operarii efective a vreunei actualizari, este o zi pierdută din dreptul la pensie militară de stat!

În sfârșit, nu putem trece cu vederea peste meschinăria atât de vizibilă inclusă în  comunicatul liderului SCMD. Este evident că acel comunicat este scris din perspectiva unei persoane atât de "gonflate" la pensia contributivă stabilită de Boc/Băsescu/Oprea prin Legea nr. 119/2010, încât pensia acestuia nu poate fi majorată prin nici o recalculare, indiferent de baza de calcul. Lucru care rezultă cu claritate din faptul că în loc ca liderul SCMD in loc să solicite MODIFICAREA Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015 in sensul introducerii in procesul de recalculare a algoritmului de calcul stabilit initial de Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare (baza de initiere de 80%, calcul la venituri si plafon maxim la 100%) - in conditiile in care insusi liderul SCMD recunoaste franc ca fără acest articol nu poate exista recalculare a pensiilor în cazul personalului pensionat pana in 2011, acesta isi doreste stoparea recalculărilor pt. toată lumea.

Și când ne gândim că pe vemuri liderul SCMD disimula că ar fi fost mare luptător împotriva sectanților portocalii! Comunicatul său demonstrând doar că întotdeauna a fost de partea acestora și acum are și nostalgii! Nostalgii după cuantumurilor stabilite de hulita Lege nr. 119/2010 care a desfiintat pensiile militare de stat!

126 de comentarii:

  1. Cine reuseste sa.l faulteze si sa-l demaste ..anihileze pe acest impostor militar si impostor lider de sindicat al militarilor ..?
    Asta si cu mos tagarta ..scuze ..pricina ..inca se mai prezinta opiniei publice si nu numai ..ca reprezentantii ..militarilor in rezerva ..???!
    Lu pricina ii suficient sa-i luati unica basma de la gat si sa-i puneti o ...cravata si ii terminat ..!!
    Cu neamul asta porcesc ii mai greu .....ca are un tupeu cat everestul .....!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii care este faza! Macar o da public. Dar ca el sunt si alti lideri care au facut acelasi lucru, dar pe muteste! La el pe blog scrie ca a cerut abrogarea Art. 40 si liderii sindicatelor politistilor din sindicatele Meridian si Diamant. Plus dubioasa organizatie CNSC, care este dupa titulatura un consiliu al societatii ... civile.

      Iar diversi useri de pe aici, ne-au informat ca acelasi lucru l-au cerut si tot pe muteste lideri din ANCMRR si din M.Ap.N. si din SRI.

      Ca atare, Dogaru este doar UNUL din ciraci. Iar dupa efectivele de 100-200 de insi pe care le mai reprezinta, este si pe ultimul ca impact loc printre ceilalti. Spre deosebire de tov. ghiniral Iliescu care acelasi lucru in numele a ... 35 000 de membri. Printre care cred ca esti si TU! Sau spre deosebire de liderii sindicatelor politistilor care au cerut acelasi lucru in numele a zeci de mii de oameni!

      Vezi ca in afara de Dogaru care a dat-o pe goarna, ceilalti tac?

      Ștergere
    2. La mine te-ai referit ..??
      Prietene ...nu am facut parte si nu fac din nici-o organizatie militara ..in rezerva ..
      Sunt chiar mandru sa declar ca nu am DAT NICI MACAR UN LEU lui Dogaru sau lu ILIESCU ..asa cum nu am dat nici macar UN VOT lui basescu ...!

      Ștergere
  2. DLE R.... ,
    NU pot cere sfatul unui jurist , dar am ,, auzit ,, ca abrogarea OUG ar duce implicit la abrogarea /anularea Legii 223 .
    Se poate o expertiza ?
    MULȚUMESC.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vad legatura. Dar vad altceva despre care si stiu cate ceva! In absenta Art. 40 sau a altui act normativ care sa modifice L. 223 si prin care sa se inlature evidenta discriminare din textul original al legii, privind NERECALCULAREA si a pensiilor celor penionati anterior anului 2011, intreaga Lege 223 poate fi declarata NEconstitutionala! In 2 timpi si 3 miscari!

      Si am spus ca stiu si altceva! In anul 2015, dupa adoptarea L. 223 cu tot cu discriminarea pe care o contine, anumite persoane extrem de iritate de discrminarea existenta in lege, chiar au dorit sa atace legea la CCR. Ceea ce ar fi determinat stoparea nu doar a oricarei recalculari pt. oricine, ci si iesirea la pensie a militarilor ACTIVI tot in baza legii precedente.

      In disperare de cauza - asa a aparut Art. 40 in OUG 57. Ciolos l-a gasit pe masa. In absenta unui astfel de Art. 40 care sa inlature starea de discriminare introdusa in legea initiala, L. 223 devine extrem de vulnerabila de a fi declarata toata neconstitutionala.

      In consecinta, ca lucrurile sa mearga cat de cat inainte, singura varianta de indreptare a lucrurilor este doar IMBUNATATIREA acelor prevederi de cuantum ale Art. 40, dar nicidecum ABROGAREA Art. 40.

      Asa ca abrogarea Art. 40, afecteaza nu numai pe cei pensionati inainte de 2011. Ci pe toata lumea, inclusiv pe militarii in activitate.

      Ștergere
  3. Dogaru &Pricina..sunt atat de gonflati incat EVIDENT NU VOR MAI PUTEA PRINDE VREO MARIRE...astya-i clar ..
    Problema- i ca se tem !! Prin aplicarea Art0 cu imbunatatiri ..respectivii vor iesi pe minus ..din plin ..
    Si cum ,,cuantumul cel mai bun"..nu va tine o vesnicie ..intelegeti ce se va intampla ...
    Asa ca ..LA LUPTA FARA MENAJAMENTE ..!!
    Trebuie sa informam pe toate caile masmedia despre aceasta realitate si mai ales despre faptul ca acesti doi ..nu reprezinta pe nimeni ...!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. dragi camarazi problema este alta acesti asa zisi lideri care nu au nimic comun cu cascheta si gamela unul declarinduse-se istoric iar altul comportindu-se ca "un vacar american"nu doresc recalcularea dintr-un motiv foarte bine definit din legea 263 dar de care probabil au beneficiat numai ei si anume aplicare in litera si spiritul legii a art.17 si 18 din lege care presupunea dublarea pensiei de care au beneficiat cei apropiati sistemului.nu intimplator am mai scris cu alta ocazie sa se faca o verificare temeinica a celor care au declarat ca dupa recalculare pensia a scazut si cu 70%.acum probabil vor intelege care au sarit la gitul meu atunci cind am spus ca acele pensii au fost obtinute prin fraudare legii gen coana cu 70 ani vechime dar cu capul sec

    RăspundețiȘtergere
  5. Derbedeul ăsta, filfizon de 3 parale ajuns ofiţer prin socru-său general de grăniceri, trebuie dat în judecată!

    RăspundețiȘtergere
  6. Gelu,
    Ma surprinde un lucru!
    Cativa postaci de pe aici au emigrat brusc si au inceput sa sustina contrariul, pana cand si proprietarul celuilalt blog le-a dat o stakie peste bot!

    PS-am scris bine? Aproba postarea D-ul Corector? El ilustru reprezentant al formei fara fond! Sper ca firfireii primiti din munca prestata sa-i rotunjeasca veniturle-i substantial marite de Protan!

    Cezar-ar fi de preferat sa te comporti asa si pe alte bloguri! OK?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt postaci platiti sa intoxice. Cand le este blocata intoxicarea, imigreaza la concurenta! Daca si Cucuveaua s-a iritat de stupiditatile toxice emanate de useri precum Iceparu, Calugarul etc. - alt tablou nici nu mai este necesara.

      Oricum, le-am tras toxicilor o scatoalca pe FB sa ma tina minte. Platforma Facebook avand un camp mult la vast decat un blog, iar propagarea informatiei fiind mult mai rapida pe Facebook decat in orice alt mediu, la ora asta cam toata armata - in rezerva sau activi, cunosc magaria legata de cererile de aborgare a Art. 40. Oamenii reactioneaza deja si foarte vehement. Iar eu consider ca mi-am facut datoria atat cat am putut!

      Acum toxicii se ling ca babuinii intre picioare, se despaducheaza reciproc si incearca sa se regrupeze. Sa incerce, vor avea o surpriza si mai de proportii!

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, am inteles!
      Dar tu ce astepti? Ce urmaresti? Ai pensie militara, ca nu am inteles?

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  8. Cred ca este timpul ca membrii onorabili ai SCMD sa il dea jos pe individ ( daca mai exista membrii). Cred ca nu este de condamnat fiindca am pe zi ce trece certitudinea ca marele istoric deraiaza si o ia pe carari nebanuite.
    Aici ma vad nevoit sa ii dau lui Cezar ce este al lui, adica dreptate .
    Olescule imi asum riscul repetitiei dar este momentul sa ne unim si sa cream o entitate mai puternica si care cu adevarat sa lupte pentru drepturile militarilor.
    Trebuie sa ne adresam atat MApN cat si guvernului si parlamentului pentru a stopa definitiv batocura la adresa militarilor activi si in rezerva sau retragere. Multi nu mai au nervi sa treaca din nou prin batjocura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie! Hai ca o fac tot eu. Doar sa mai contrasemnati care vreti. Mai exact, ca cererea de intrerupere a recalcularilor sa fie luata in considerare doar in numele propriu al celor care au facut-o! Eventual in numele membrilor organizatiilor lor - si neaparat cu confirmarea semnaturii acestora.

      NU in numele tuturor, in conditiile in care minim 50% din personalul in rezerva din M.Ap.N. si minim 80% din personalul din alte ministere, nu este afiliat vreunei asociatii sau vreunui sindicat!

      Ștergere
  9. Mda! Am sa propun oficial de indata ceva pt. brusca ... stabilizare a situatiei! Fix dupa modelul magistratilor! Si care va fi imediat agreat si de executiv si de legislativ si pt. care orice cent economisit este ...mana.

    Propunerea: pierderea dreptului de pensie de serviciu pt. acei militari, politisti etc. condamnati pt. ... coruptie! Indiferent cand au fost condamnati, in activitate sau dupa trecerea in rezerva! Prevederea este ... plagiata exact dupa magistrati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok. Magistratii au si dupa? Mi se pare putin....altfel
      Daca am de gand sa ma fac korupt...la pensie, cum as face? Kiar nu stiu? Pare putin utopic! Sa-l corup pe administratorul blocului si sa imi scada o persoana la intretinere?
      Glumesc...fireste!

      Ștergere
    2. @ Iulian Mares 14 martie 2017, 19:16. Te pensionezi cu pensie de serviciu, te angajezi apoi la stat in alt domeniu - de exemplu ca profesor universitar sau consilier la guvern si acolo te lasi un pic si corupt.

      Ștergere
    3. perfect de acord , de altfel , aceasta prevedere o regasim in toate tarile membre UE . este singurul articol "uitat" , cand am copiat ( atat cat ne-am priceput ) modelul german .
      "utopic" doar in tara noastra .
      ba mai mult , la noi , cu cat sunt mai corupti , cu atat au pensiile si salariile mai mari , prin tot felul de artificii .

      Ștergere
    4. Subscriu lui Gelu Olescu la extractie cu cei condamnati pentru coruptie! Afara cu cei doi magari: buhaiul Doaga de Cotnari si Ciripoi Pricina de Galceava intre noi!

      Ștergere
    5. Cand te gandesti ka si Eminesku a fost korector la ziarul Timpul.....
      Kum sa nu fie si muncitorii de la ekarisaj!

      Ștergere
  10. Propun extinderea prevederilor legale privind pierderea dreptul la pensia militara de stat, chiar daca l-au avut, si celor care s-au aliat lui iohannis privind subminarea statului de drept de la inceputulacestui an. iohannis a participat la o manifestatie neautorizata. Atat a putut, in schimb pensionarii militari puteau mai mult, pt ca spre deosebire de iohannis care a facut noua luni la TR, pensionarii militari si-au ales o cariera militara pe.
    In ceea ce priveste pierderea dreptului la pensia militara pe legea 223/2015 ma gandesc in primul rand la juristul de renume mondial: tigri 3=manipulare&dezinformare=vecinul lui carmen iohannis,dogaru, pricina, toata conducerea centrala sk judeteana ancmmr si scmrd si tigri2 alta hahalera privind camaraderia si statutul cadrelor in rezerva.
    Doresc ca in eventualitatea cazului, acest lucru sa se intample cat mai tarziu, cel putin atata timp cat sa-si dea seama ca au gresit , sa fie inmormantati fara popa. Pt ca in primul rand n-au loc,intr-un loc cu verdeata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta este chestie deja ... slaba chiar este politica. Lipsesc faptele contra armatei! In schimb, dai idei bune! Numai ca trebuie aplicate la fapte concrete petrecute contra armatei!

      In schimb, in 2011 chiar au fost desfiintate pensiile militare cu sustinerea fatisa din partea unor militari - unii activi la acea vreme, altii in rezerva. Acestia chiar ca meria sa ramana fara pensii militare deloc. Fapta lor a fost clar contra intereselor armatei si a produs urmari negative grave.

      La fel si cu cei care behaie AZI ca trebuie sa fie intrerupta recalcularea si ramanem mai departe cu pensiile calculate contributiv! Este fapt contra armatei! Si la fel si astia merita sa ramana fara pensii militare! Mai ales ca le plac si contributivele la nebunie!

      Ștergere
  11. Olescu .Cititi textul ultimului comunicat al SCMD si veti constata ca citatul pe care il evidentiaza este facatura lui.Numai mintea un om rau intentionat inventeaza ineptii de tipul acesta.Interpretare grosolana a unui om pus in slujba celor ce au umblat prin garnizoane sa ne lamureasca ca 65 e mai mare ca 80 si 85 e mai mare ca 100.Eventuala cenzurare intareste concluzia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-ai trezit din somn acum? Pai exact despre acel comunicat este vorba. O insiruire de vorbe unde singura concluzie clara este ca liderul SCMD doreste stoparea oricarei recalculari a pensiilor celor pensionati pana in 2011. Ametindu-i pe naivi cu o ipotetica actualizare care va fi efectuata joi dupa Pastele Cailor!

      Pe de alta parte, comunicatul a suportat si cateva modificari in ultimele ore. Menite a atenua scapari grave ale liderului SCMD.

      Daca liderul SCMD este cinstit sa spune negru pe alb ca doreste recalcularea pensiilor celor pensionati inainte de 2011. Cu procentele din L. 223 sau cu ce procente vrea el. Dar ocoloste orice referire la orice recalculare indiferent de procente. Pt. ca si el a contribuit la mascarada din L. 223 prin care a dat la pace cu Oprea ca celor pensionati inainte de 2011 sa NU le fie recalculata nicio pensie pana cand va fi actualizarea aceea mareata din 20222-2023!

      Dar ce am uitat scenetele securistice ale lui Dogaru din 2015? In Parlament au fost 2 proiecte de lege a pensiilor militare. Clona. Pe primul l-a inaintat in Parlament chiar Dogaru! Si tot cu excluderea de la recalculare a celor pensionati pana in 2011. Apoi a urmat cel al Guvernului. Identic.

      Stii cum au gandit si actionat atunci? Guvernul s-a spalat pe maini si a zis asa. "Pai daca in Parlament mai exista un proiect prin care rezervistii insisi cer EXPRES sa nu fie recalculate pensiile celor pensionati pana in 2011, atunci le indeplinim dorinta si asa inaintam si noi proiectul Guvernului". Adica Guvernul s-a acoperit cu hartii pt. mascarada din L. 223/2015!

      Iar acum istoria se repeta! Adica NU guvernul doreste stoparea recalcularilor! Ci rezervistii, dom'le, ei cer! Incercand sa se acopere iar cu hartii!

      Dogaru asa a facut si cu L. 241/2013. Cand tot el a cerut EXPRES senatoarea C. Anghel sa isi retraga niste amendamente, efecte care pe scurt s-au concretizat in "inghetarea pensiilor" celor la misto "reintregiti" se nerembusarea diferentelor catre acestia rezultate din retineri! Dogaru a cerut retragerea acelor amendamente, iar cererea este publica! La fel cum public este si proiectul-clona a L. 223, inaintat de Dogaru si tot cu omisiunea recalcularii pensiilor celor pensionati pana in 2011. Proiectul zace cred si acum undeva in Parlament - na, ca am dat de el https://www.senat.ro/Legis/PDF/2015/15L283FG.pdf

      Si atunci, ce tot mai insisti cu povesti nemuritoare? Dogaru este un simplu executant al ordinelor "aparatului securistic de partid si de stat", rolul lui fiind de a acoperi cu hartii spatele guvernului care ia decizii nefaste contra pensionarilor militari, prin fabricarea pretextului ca ... noi am cerut deciziile nefaste! Un joc in fata caruia si bolsevicii de alta data ar ramane masca! Dar pe care l-am mai intalnit de fapt si in comunismul nostru securistic!

      Ștergere
  12. Pai, parca ziceam ca rezervistul are obligatii...(nu ca orice civil sau pensionar civil)...are drepturi(pensia militara - mai de discutat)...cu alte cuvinte e un fel de activ care lucreaza acasa pe calculator sau la pregatire pentru apararea tarii asteia(ce bine ar fi!). Nu vad de ce, daca tot a jurat pe drapel la tinerete, sa se dezica de juramant la pensionare. Daca activul isi pierde painea si gradul in circumstante penale asa ar trebui sa pateasca si rezervistul...si ar fi inca un atu in fata civililor pentru viata austera a militarilor de care-si bat joc potentatii zilei si nu numai! Politica criminala promovata de politicienii ultimilor decenii, au redus rezerva armatei la o simpla cifra din buget care reprezinta pensiile acestora - de cele mai multe ori generand tensiuni de tot felul in sistem si in societate. Ce era daca proaspatul pensionar militar era invitat sa participe la programe prin care sa fie rezolvate multe din problemele structurilor militare? De la tot ce este acum externalizat in domenil militar pana la organizarea unor servicii de paza, securitate, control...chiar in obiective civile importante pentru patrimoniul tarii (ex. Sarmisegetuza - pazita de o batranica, cand am fost pe acolo, si acum in starea in care e! - ce era sa se fi infiintat acolo o tabara mica de cateva corturi in care sa fie asigurata permanenta cu rezervisti-ce vacanta pentru ei! prin rotatie, cate o saptamana... - un exemplu) - eiiii, asta cere organizare, un pic de cap si vointa! Nema pe la noi! Capul e pentru calculul beneficiilor personale indiferent de cai si mijloace!

    RăspundețiȘtergere
  13. @ tehnocrat
    Asta sunt mulțumirile tale la adresa lui Iohanis pentru că ți-a promulgat legea 223 pe când cei cărora le cinti în strună ți -au dat art 40.
    De când vă spun eu că gașca sindicală prin care psd își face jocurile vă aranjează prin colaborare mereu cu cite un articol de umblați cu gheata la cap.
    Tot este ceva bun în chestia asta. Măcar știți și voi cine a dat art 40 și nu o să îl mai băgați pe gât lui Cioloș.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai, lasa politica. Iohannis a promulgat legea ca primarul cu tot cu discriminarea la adresa celor pensionati pana in 2011.

      Ceea ce nu stiu insa multi este ceea ce au facut 2 consilieri ai lui Iohannis - din breasla noastra, cu sau fara acordul lui Iohannis - nu imi dau seama, dupa promulgare. Au pus piciorul in prag ca indiferent de procente, legea nu trebuie sa faca discriminari. Lucru agreat si inteles de foarte multi decidenti din ministere. Si asa a aparut Art. 40 - care are ca esenta de necontestat, eliminarea discriminarii! Cand ceri unui decident eliminarea discriminarii, acel decident NU mai are argumente sa NU o faca! Asa a aparut Art. 40 pe masa lui Ciolos. Era preradactat, dar nu in scopul diminuarii procentelor, ci a eliminarii discriminarii.

      Majoritatea dintre noi mai putin "sforarii" - daca am fi fost in rolul de a elimina o discriminare vadita, am fi facut-o! Chiar daca ar fi fost sa scada toate procentele la toti! Discriminarea nu poate fi tolerata de niciun om cu o moralitate cat de cat normala.

      In sfarsit! Faci propaganda politica. Si ti s-a mai explicat ca acest stil, este un defect major al unei persoane cu pretentii de militar sau de fost militar!

      Ștergere
    2. Te referi la cei doi gl? Unul mai tanar ...mai somordol si celalalt mai oprisor?
      Pe primul il stiu bine! Posibil sa se fi raliat doar pizitiei gl Oprisor, din spirit de corp!

      Ștergere
    3. Gelu,
      Posibil sa o fi facut dezinteresat.....ei au un sistem de remuneratie binar.....pt functia deconsilier + grad functie, etc...pe stil militar! Aproximativ 11-12000! Sunt functii mari si f importante!

      Ștergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comenteriu sters din motive de blocare a propagandei. Pe scurt, userul in cauza pensionat prin '900 toamna vrea sa exprime ca daca lui tot nu ii creste pensia (si care este "gonflata" de Boc/Basescu/Oprea prin recalculare), nici de la 65%, nici de la 80%, nici de la 200% baza de initiere, atunci trebuie ... ututi toti.

      Probabil ca a predat si el ceva ore la ... Baneasa inainte de '89 ... acesta fiind pretul mitei promis a fi platit la actualizare, pt. propagandistii care incearca sa stopeze acum recalcularile pt. prostime! Mai exista un tip de mita: locurile de munca ale fiilor, fiicelor, ginerilor si nurorilor din actualul aparat de stat ale propagandistilor in cauza. Despre care vom dicuta curand!

      Pt. aparatul securistic de partid si de stat fiind mai economic sa stopeze recalcularile la toti, fata de rasplata promisa unor profesorasi de stiinte politice, universitari, securisti deghizati etc., la actulizare! Si care vor fi si cam singurii care vor iesi pe plus la actualizare! Sau fata de rasplata asigurata fiilor, fiicelor, ginerilor si nurorilor lor - unii sus de tot in aparatul de stat!

      Ștergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam greu, dar ai inceput sa cam intelegi. Ca tu dorind niste chestii in regula, erai dus de nas spre o alta directie care conducea fix in groapa.

      Ștergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. În sfârșit a tehnocrat a scris ceva de luat în seamă. Citez din tehno 19.28 "hahalera tigri 2 ".
    Deși recunosc influenta lui Boc în afirmație nu pot spune că nu aș fi de acord, din contră chiar as mai "îmbunătăți " și cu alte însușiri "remarcabile ".

    RăspundețiȘtergere
  18. Cei din SCMD s-au îmbătat cu apa rece alegând emanațiile politice Dogaru si Pricina in fruntea lor... Au fost militari numai cu numele!!! Ce au făcut ei ca militari activi, NU ESTE ARMATA! Au fost si au rămas niște GURIȘTI, pur și simplu... A nu dori pensie militara pentru cât ai slujit sub drapel, înseamnă o insulta adusa Armatei, indiferent de cuantumul in plata! Cum sa susții Armata dacă nu ești fost militar, pensionar sau rezervist??? Si mai vor aderenți!!! Treziți-va sindicaliștilor si, dacă vreți sindicat, intrați in altul... Care nu se bate cu pumnul in piept ca negociază ce deja e aprobat!! Mai gândiți-va si la pensiile militare fata de cele ale oamenilor muncii cu vechimi de peste 40 de ani efectiv lucrați si atunci sa mai cereți ceva in plus...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Referitor "la pensiile militare fata de cele ale oamenilor muncii", ne-am gandit. Trebuie stabilite si pt. oamenii muncii niste drepturi, interdictii si obligatii egale cu ale militarilor. Dupa cum urmeaza:

      - sa fie platiti si oamenii muncii tot la 24 de ore si zile calendaristice precum militarii si sa nu aiba drept sa faca gat daca nu le convine;
      - sa nu aiba drept nici oamenii muncii cat suntin activitate sa se inscrie in sindicate, sa faca greve, sa se exprime liber, sa faca parte din formatiuni politice sa candideze la functii de demnitate publica sa isi faca firme si ale ..acaturi din astea bagate pe gat doar militarilor;
      - dupa pensionare, toti oamenii muncii pensionati sa aiba obligatii militare in caz de razboi asa cum au doar pensionarii militari, barbati si femei ... pana la 63 ani, iar la nevoie pana la 75 sau 95 ani.

      Ar mai fi o chestie derivata! Dar dintre toti oamenii muncii, in caz de razboi foar tinerii cu varste intre 20-35 ani sunt obligati sa faca stagiul militar. Si iara NU mai bate casa cu masa. Adica o femeie pensionara din armata e luata cu japca la 62 ani si trimisa pe front, iar un barbat sau o femeie cu MULT sub varsta pana in 63 ani sa nu fie obligat sa bage un stagiul militar de frectie acolo?

      Dupa ce oamenii muncii se vor gandi sa corecteze la toate cele mentionate, ne vom gandi si noi la pensiile lor.

      Ștergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @t2
      nu-i bine ce ati spus la adresa lui tehnocrat(aia cu urmasii)....e descalificant din partea unui om.

      Ștergere
  20. http://www.economica.net/e-oficial--salariile-medicilor-rezidenti-din-anul-i-vor-fi-de-1-200-euro-brut-lunar-de-la-1-ianuarie-2018_134586.html

    RăspundețiȘtergere
  21. Scuze, linkul asta am vrut sa il postez http://www.b365.ro/angajari-mapn-ministerul-apararii-nationale-cauta-2-800-de-ofiteri-militari-si-soldati_256481.html

    RăspundețiȘtergere
  22. Suspans! Asa ca propunem CD! cui nu ii convine pensia militara cu tot tacamul - recalculare, actualizare etc. sa aiba drept de optiune pt. pensia contributica in baza L. 262/2010, respectiv:

    - cei care au fost deja recalculati - in 30 de zile de la publicarea legii de aprobare a OUG 57/2015 in M.Of.
    - cei care nu au fost inca recalculati, in termen de 30 zile de la primirea deciziei de recalculare.

    Este clar ca nu merge varianta cu doar un pic gravida, adica pensie militara dar cu cuantum contributiv sau invers. Fiecare este vaccinat incat sa stie ce decizie sa ia pt. el. Si cu asta punem punct.

    RăspundețiȘtergere
  23. nu va depinde de ce vor unii sau altii ,e balamucul prea mare ,incurcatura este de la introducerea in aceeasi lege si plolitia ,Au vrut sa o faca unitara dar nu tine ,trebuia sa lase poilitia cu legea pe care au avt=o 178 sau cam asa .

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  26. Olescule, informatie de ultima oră, in legatura cu ce se pregătește la camera deputaților:
    - se va modifica art. 40 nu se va abroga, astfel: se pleacă de la 80% , maxim 100%, contributia pentru PS de 9% inclusă in maximul de 100% iar meritul militar de 20% peste 100% exact cum era in legea 164.
    - perioada de vechime din civilie de după pensionare se va calcula pe legea 263
    - modificările aduse art. 40 din OUG57 se vor aplica de la 01 ianuarie 2016, din această cauză s-au amânat restituirile diferenţelor pentru trim. 4 pentru ca vor fi mai multi bani de restituit si vor să-i dea pe toti odata.
    - cei care au primit deciziile de recalculare vor primi altele cu noile modificari.
    - se intenționează ca in trimestrul 4 recalcularea si cu diferenţele sa fie la zi pentru a se trece urgent la actualizare in 2018
    - actualizarea va rămâne in plată nu cuantumul avantajos, asta il doare pe DOGARU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la 1 Martie 2017 la M.A.I nu sau acordat restituirea diferentelelor de la 01.01.2016 dupa recalculare se preconizeaza in trim IV 2017 daca nu o amana....ca L284/2010.

      Ștergere
    2. Asta este ok!
      Cat despre eliminarea cuantumului avantajos, prin aplicarea prevederilor noii legi a salarizarii, ...... vom vedea kati vor kitai! Sau, poate, din calcule, vor iesi cu noua decizie cat luau in mana inainte si tot vor injura, caci practic nu au castigat nimic!
      Decat o decizie noua, sa zicem curata legal, nu ca cea veke nu ar fi fost!
      Dar, kati vor gandi asa si vor fi multumiti?

      Ștergere
    3. Nu domnul meu, iti spun eu, s-a amanat doar returnarea diferentelor, nu si recalcularea, recalcularea merge mai departe, iar banii nu se mai dau pentru ca la niste ministere nu au bani pentru asta. Nu e vorba de aparare.

      Ștergere
    4. NU ZAU? unde scrie asta? cam prea le stiti pe toate , in parlament nu se mai discuta nimic asa ca ce tot mancati roscove?

      Ștergere
    5. Daca se va face ACTUALIZARE la noua grila de salarizare, cuantumul ala mai avantajos va fi mai mic decat ACTUALIZATELE PENSII la cel putin 99,99 % dintre ele si atunci .........CE CUANTUM MAI AVANTAJOS SA MAI RAMANA IN PLATA !!!!????

      Ștergere
  27. @Fostul15 martie 2017, 08:49

    citez din putzul gandirii a lui"fostu"

    "Mai gândiți-va si la pensiile militare fata de cele ale oamenilor muncii cu vechimi de peste 40 de ani efectiv lucrați si atunci sa mai cereți ceva in plus..."

    da pe asta o stiu si femeia de serviciu de pe scara blocului,este nemultumita ca "a muncit 40 de ani" la matura....ce ma enerveaza "inteligentii" care socotesc pensia in "ani lumina"......haaaa eu am mai multi ani de "munca" decat tine.Eu intreb:CE FEL DE MUNCA?? CE RESPONSABILITATE?? CE IMPORTANTA?? si mai sunt vreo 5 "domnu" fostu'
    PS apropo: pe unde faceai saibe in socialism?

    RăspundețiȘtergere
  28. I-auzi la fostu' tovaras:):):)moamaaaa!!!
    mai ganditi-va si la pensiile voastre in comparatie cu cele ale "oamenilor muncii"
    tovu-le inca un piculet si ne pui sa conspectam congresul XIV sau ne bagi in sedinta B.O.B?? sa ne critici asaaaa tovaraseste pentru cincinalul de 4 si jumatate:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Pentru dl RICA ,
    Puteți argumenta puțin cele spuse ?
    Sa nu fie tot o ,, denaturare,, ..... .
    Văd ca dl DOGARU organizează niște ....acțiuni .
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu organizeaza nimic! Sprijina niste revendicari salariale ale politistilor. Ca politistii i-au sprijinit pe pensionarii militarii, de s-au rupt in ... figuri!

      Ștergere
    2. Scazan numarul de membri ai sindicatului, el infiinteaza pe ici pe colo noi organizatii,pe cei ce nu platesc nu-i radiaza pt a crea o impresie de numar si putere!
      Oftica mare este ca nu mai ies banii pt conducere, reprezentare si .....etc!
      Plus obiectivele personale si cele trasate!

      Ștergere
    3. Gelu
      Adica se lipeste si el de ceilalti!
      Revendica plata ajutoarelor legale; amanarea platii acesyora constitue o mare magarie a tuturor guvernelor de dupa Boc!
      Adica platesti mil € firmei lui Clotilde/ranjetul francez, pt lucrari fictive si tu stat nu-mi platesti dreptul meu legal!

      Ștergere
  30. Ce dracu organizează DOMNUL dogaru, ăsta dacă mai organizează ceva nici DOMNUL pricină nu mai participa la acţiune. DOI TRĂDĂTORI!

    RăspundețiȘtergere
  31. Rar Toto , informţia este de la comisia de apărare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rica,
      Informatia ta constituie un pas spre normalitate, dar mai sunt atatea de infaptuit!
      Sa speram ca sporurile nu sunt incluse in sola de functie, inscrisa in grilele mult vehiculate, ca nu este bine deloc!
      In aeeasi logica solda de functie a unui SGV nu trebuie sa fie sub 1450, ci ai mult!

      Ștergere
  32. @rica 15 martie 2017, 23:16
    nu caut nod in papura - pun o intrebare: informatia vine din Bucuresti sau din teritoriu? Eventual, si de la cine anume?
    http://www.stiripesurse.ro/comisia-pentru-aparare-vizita-de-documentare-la-centrul-nato-humit_1185219.html
    ...vizita in perioada 14-16 martie !!!
    Asta, ca sa intarim credibilitatea informatiei (tot e la moda informatia falsa !)

    RăspundețiȘtergere
  33. Unele comentarii sunt chiar de apreciat. De ce nu atasati blogului un modul sa putem da Like la unele comentarii? In wordpress stiu ca erau, pe blogspot nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  34. @ rica
    Eu nu vad nici o discutie la comisia respectiva . Daca ai informatii corecte, cand se propune votul in camera ?

    RăspundețiȘtergere
  35. Stimate domnule R,
    Cineva ar trebui sa ii explice urgent lui Liviu Dragnea doua lucruri:
    1. Ca abrogarea art.40 ii ajuta tocmai pe oamenii "sistemului", carora Basescu le-a marit pensiile prin contributivitate, si care prin art.40 au foarte mult de pierdut (deocamdata doar pe hartie, dar deja stau cu sabia eliminarii "cuantumului mai avantajos" deasupra capului);
    2. Ca prin eliminarea "cuantumului mai avantajos" s-ar face economii mult mai mari la buget decat prin abrogarea art.40. In plus, i-ar lovi tintit fix pe oamenii sistemului, cei cu Basescu in suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca la acel Dragnea neaparat (eu am alergie la sefii de partide). Dar dupa impresia mea, aceste lucruri se cunosc deja unde trebuie.

      Tot ce stiu ca am facut ce trebuie si cand trebuie - spre suprinderea si stupefactia celor care au vrut sa loveasca in mod ipocrit in majorarile de pensii rezultate in urma recalcularilor, ca cei in rezerva/retragere sa stie ce belea ii asteapta daca se intrerupe recalcularea pensiilor.

      Asist de aceasta data fara suprindere la comentarii amenintatoare pe care le-am retinut la spam, semnate de "gonflati".

      Cei care am fost ..ututi continuu incepand cu 2011, din cauza "gonflatilor" ni se trage. Ei au discutat, ei au negociat, ei au tras sfori doar pentru ei. I-a durut intotdeauna in cizma de diminuatii din 2011, de inghetatii din 2013 etc. etc.

      Acum este cazul ca fenomenul sa inceteze. Si da, ai si tu dreptate! La astia NU tine cu finetea - daca o luam tot cu politeturi astia ne invart de tot noi cadem de sase, de aceea cea mai buna aparare este atacul! Sa la rada cuantumulmai avantajos, asa cum patit si noi in 2011. Sa ramana cu el asa, tot la fel cum am ramas si noi! Iar pe ei i-a durut in ... scula. Ba mai aduceau si osanale lui Oprea/Boc/Basescu. Apoi poate se va milostivi cineva peste caiva ani si le va reintregi cuantumul. La misto - ca si noua in 2013, adica li se vor ingheta de fapt pensiile etc.

      Scuze daca mi-am iesit din matca, m-au iritat niste comentarii ale disperatilor "gonflati"! De-a dreptul furibunde! Dupa ei, trebuie sa fie ..ututi tot fostii ..ututi! Asa ca ... pe ei!

      Ștergere
    2. @Anonim
      Nu te supara dar, de ce nu-i explici dumneata lui Dragnea? Pozitia exprimata este korecta deci da-i cel putin mail la CD!
      Eu sunt sigur ca iti va raspunde!
      Poti da mailul asa...Anonim....sunt sigurca-l citeste!

      Ștergere
    3. Gelu
      Ceea ce se intampla cu 2-3 useri pe celalalt blog imi intareste convingerea ca traim o lume nebuna! Kiar ma ingrozeste....atat de mult duplicitarism si deviationism greu mi-a fost dat sa-mi imaginez! Nu se merita....kiar nu!
      Unii sa fi trait numai la Gradistea?
      Sinistri!.....si mie imi provoca greata numai Alecu si grupul ce a incercat sa ma denigreze....!

      Ștergere
    4. cuantumul mai avantajos este cuprins si in lege, nu este introdus de articolul 40 din HG 57.

      Ștergere
    5. @ Iulian Mares 16 martie 2017, 14:06. Noroc cu tine ca am observat. Tactica veche de intimidare securistica! Tu degeaba crezi ca in dreapta la "Bloguri si site-uri anti-militari" - la Huhurez apare "Cloaca băsisto-opristă a fostilor subofiteri de militie si securitate"?

      Care este smenul. Inclusiv gazda blogului a fost "gonflata" de Boc/Basescu/Oprea. Nu ii aprins vremurile, cand isi exprima via "satisfcatie" pt. desfiintarea pensiilor militare. Normal ca acum ii convine si lui intreruperea recalcularilor prin abrogarea Art. 40. Iar restul curge de la sine ...

      Legat de acele calomnii aruncate asupra mea? Retardatul de la care pleca, a prefabricat o poveste. Dar de bou ce este, nici NU stie sa minta. La filiala la care am fost, cotizatiile se achitau NU la cine in mana la sediul filialei, ci personal la o banca in contul central al SCMD. Iar membrii prezentau doar chitanta la filiala - care atesta si calitatea de membru al SCMD.

      Ce mai zic retardatii? Ca in toaman lui 2013 ...bla, bla, bla. Carte proasta. Eu mi-am dat demisia din SCMD in iulie 2012. In semn de protest ca desi Ponta era la putere din ai 2012, SCMD nu misca nimic - adica un miting ceva contra noului guvern. In conditiile in care noi eram tot cu pensiile diminuate. Asa ca mi-am inaintat demisia pe o coala de hartie.

      Oricum, cine se invarte dintre cei fara nume care ma calomniaza, sa intre pe penal. Niste securisti imputiti de scoala veche si atat!

      Pe alt plan, alti securisti de scoala veche il ameninta pe Lt. Alexandru Gheorghe ca NU cumva sa inregistreze asociatia ADMAR - pt. apararea drepturilor militarilor activi si in retragere.

      Ca atare, nu este nimic nou!

      Ștergere
  36. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In sfarsit! Te-ai decis sa ramai unde ti-a fost locul mereu. In tabara celor "gonflati" de Boc/Basescu/Oprea!

      Ia spune-le la toti, cum pe contributiva lui Boc/Basescu/Oprea, ti s-a dublat pensia plus inca ceva. 200%, ai? Normal, cum sa faci statui sectantilor portocalii!

      Ștergere
  37. Dar stiti de unde a inceput toata aceasta nebunie cu gonflatii? Cand Tariceanu era prim-ministru, exista o parere liberala ca gonflatii din serviciile vechi ar trebui sa primeasca pensia minima pe economie. Ca rezultat, cand au ajuns la putere si-au aranjat o contributivitate ipotetica, pentru ca asa au considerat ca isi pun pensiile la adapost. Adica, nu conteaza cu ce m-am ocupat, dar daca am contribuit trebuie sa imi dati pensie proportionala. Si pentru ca tot controlau procesul de elaborare a noii legislatii, si le-au gonflat si mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  38. @ User Iceparu. Ai un dublu comentariu tedentios retinut la spam, gen intimidare securistica. Iar eu iti spun fara rezerve ca esti un ...bitoc. Nu se puteau smenui cotizatiile de membru al SCMD in provincie, din simplul motiv ca fiecare isi platea cotizatia la banca ... ciudatule. In contul central al SCMD. Iar acel membru preda la filiala doar o chitanta, nu bani cash! Ca atare, la filialele locale nu existau cotizatii, toate fiind achitate la SCMD central, in contul lor bancar, de catre fiecare individ in parte.

    Mare securist nennorocit, ai ramas ... gonflatule! Si tot acelasi stupid la creier!

    RăspundețiȘtergere
  39. Dogaru face si acuma ce a facut intotdeauna, baga strambe, prosteste oamenii, incearca sa adune cotizanti, promite procese si proteste, dar asta dupa ce bate palma cu cei care isi bat joc de noi, si accepta , ba chiar propune legi tampite, numai ca sa aiba el ce "apara". Chiar nu ati invatat lectia _

    RăspundețiȘtergere
  40. Asadar PSD nu are bani de recalculari si pensii militare marite si, dupa ce a dat chix cu sindicatul lui Coarna (care a intors armele) ii scoate la inaintare pe Dogaru & SOVROM-ul pe care il conduce? Nu ne conducea PSD pe culmile maririlor de pensii si scutirilor de taxe? Conform programului de guvernare? Acum constata ca nu au bani.

    Au amanat in trimestrul IV platile restantelor din 01.01.2016. Doar ca atunci vine si transa a doua la ce a taiat PDL. Si au socotit ca nu se inchide la masa, crescand deficitul bugetar pe 2017 peste 3%. Asta insemnand infrigement din parte UE. Sau rectificare pe minus in urmatoarele luni, ceea ce va fi naspa pentru dragnea si psd.

    Sincer, sper ca justitia sa functioneze corect. A facut-o redand veniturile taiate pe vremea lui Boc. De aceea s-au dat la toti banii in 2 transe, o parte in 2016, alta anul asta.

    Si sa functioneze la fel de corect si dea cum inainte. A venit decizia de recalculare cu pensia marita? A intrat in plata? Bun. Se aplica principiul „venitul cel mai avantajos”. Nu? Si stopeaza dogareii procesul de recalculare? Exista precedent, caz in care se va continua recalcularea pe legea 223. A venit recalculat mai putin? Se aplica acelasi principiu, al venitului avantajos.

    Asa ca degeaba ne lamentam ca nu se vor recalcula pensiile. O data inceput, lege in functiune, asta este. Se va continua.

    Insa ajungem la adevarata problema: PSD nu are banii sa plateasca aceste mariri. Are bugetati bani de luat cu japca prin primarii, are pentru bugetari, dar cam atat. Prognoza a fost umflata, de la 4,4% la 5,2%, cresterea pe consum s-a franat, cursul creste, ultima emisie de certificate de trezorerie a fost un esec.

    Cum va scoate camasa? Nu prea are cum. Asa ca armata va fi prima sacrificata. Dupa cum se vede: e fara voce, e prost reprezentata, e faultata pe sub masa de dogarei, e divizata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prea fatalist!
      Vexi ca Franta are deficit mai mare de 3% si nu cade nici o stea!

      Ștergere
    2. Daca ai de unde finanta deficitul nici 5% nu e o problema. Doar ca PSD se imprumuta deja cu dobanzi de 1,3%, fata de 1,1% in decembrie anul trecut. In plus depinde cu cine te compari, ca Germania a avut plus 0,8. Astia cum pot?

      Ștergere
    3. Fata de 4-5 % cat ne imprumtam in trecut ...1,3 % este foarte ok. Sa vezi in 2018-2020 la cat o sa ne imprumtam !!?? Important este ca banii imprumutati sa rezove problemele si sa fie investiti sa aduca valoare adugata astfel incat sa il returnam si sa ramanem si cu plus....

      Ștergere
  41. Dex hahalera: termen dat unei persoane care vorbeste vrute si nevrute, fara socoteala, om neserios.

    RăspundețiȘtergere
  42. Dl Rica a prezentat o varianta de lucru a decidentilor.
    Contributia pt pensia suplimentara se va lua incalcul doar pana in aprilie 2001, asa ca nu peste mult timp nu va conta. ca sa ajungi la 100% din baza de calcul, fara omm, va trebui sa ai 45 de ani,vechime cumulata, minim, numai ca militar. Acum suntem multi, cu vechime cumulata ca militar de minim 45 de ani, dar in viitor vor fi mult mai putini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A crescut so varsta de pensionare si au mai toti CS!

      Ștergere
  43. Urmare a reactivarii fostilor turnatori ai securitatii si colaboratori ai politiei politice actuale, s-a instalat in dreapta sus un gadget pt. ca respectivii sa poata fi identificati mai usor. Lista este in curs de completare!

    RăspundețiȘtergere
  44. Si Lt. Alexandru Gheorghe este sicanat de securisti. Cu ocazia tupeului de a fonda ADMAR - Asociatia pt. Apararea Drepturilor Militari Activi si in Rezerva. Ba chiar amenintat! Care aveti cont de Facebook - vedeti pe data de 14 martie aici https://www.facebook.com/sorin.alexandru.7?fref=ts

    RăspundețiȘtergere
  45. dogaru, pricina, coarna si altii , pe la noi, nu mai prostesc le nimeni.
    Este foarte bine ca au facut valuri cu stagiile de cotizare ca civili in viata civila. Acest domeniu este un domeniu de reducere a cheltuielilor bugetare pt pensiile militare si redistribuire de fonduri tot pt pensiile militarilor dar doar pt vechimea ca militar. Ceasuri bune .

    RăspundețiȘtergere
  46. Daca am iesit la pensie in 2010,mai am ceva sporuri la recalculare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai toate elementele salariale care intră în calculul pensiei pe legea 223. Solda de grad, de funcție, gradațiile, SC, SD, SM, sporul de radiații/antenă, specialist de clasă, și alte sporuri permanente pe care le aveai atunci.

      Ștergere
  47. La 01 ianuarie 2018 când va avea loc actualizarea tuturor pensiilor militare, rămâne in plată cuantumul avantajos dar indexările ulterioare se vor aplica la pensia actualizată până o ajunge din urmă pe cea in plată. Nu vor suferi decât cei gonflaţi exagerat. Dacă vreţi sa stiţi ce sporuri vor intra in solda de functie la actualizare uitaţi-vă in decizia de recalculare care a-ţi primit-o sau când o veţi primi şi in dreptul sporurilor scrie in paranteză exclus pentru cele care nu vor intra in solda de funcţie. La mine doar sporul de condiţii grele (radiaţii) are exclus in paranteză.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multumiri! Toate informatii furnizate de tine au cap si coada!

      Ștergere
    2. Rica
      Interesant.....nu m-am uitat cu atentie!
      Las ca are spor de radiatii functionara din primarie! Cat si primarul, ca vezi tu, el nu mai are salar, ci doar indemnizatie, in care s-a bagat totul si probabil nu se percepe nici impozit! Asta inseamna ca nu creaza nici vekime si nici pensie!

      Ștergere
  48. Legat de scenarii si ipoteze! Nu are sens sa o mai invartim atat. Baza de initiere va fi de 80%. Mai departe, nu ma pronunt. 80% nu cam fi noi buni sa obtinem asa ceva, ci pentru ca acest lucru il doresc militarii in activitate. De retinut niste aspecte. Cf. L. 223/2015, tinand cont ca varsta medie de pensionare a militarilor devine pe linie 47 ani (din varsta maxima de 60 ani atinsa gradual in 2030, se scad 13 ani care reprezinta reducerea pt. grupa de munca - la 26 ani lucrati efectivi in CS, se scad 13 ani din varsta maxima).

    Pornind de la aceasta premisa, la o varsta de pensionare de 47 ani, ar rezulta cam 27 ani lucrati in CS, total vechime cumulata = cca. 41 ani.

    Mai departe: 80% pt. 25 ani vechime cumulata. Apoi mai adaugam 1% pt. fiecare an in plus, adica vreo 16%. Total pensie 96% doar din vechime.

    In ceea ce priveste contributia la pensia suplimentara, asta a incetat din ... 2001. Ca atare, ponderea acestei contributii devine zero pt. majoritatea militarilor activi. Iar pt. cei pensionati in trecut, aceasta nu poate fi maxima decat pt. cei pensionati inainte de 2001. Pentru ceilalti este cu atat mai mica, cu cat au intrat mai tarziu in serviciu si cu cat s-au pensionat mai tarziu dupa 2001 (Sa nu uitam ca avem militari in rezerva sau vom avea, intrati in sistem in 1990. Contributia lor la pensia suplimentara neputand fi niciodata 9%)

    OMM. 20% pt. 25 ani cascheta! Pt. 25 ani cascheta trebuie minim 27 ani in serviciu pt. subofiteri si cu un an mai mult pt. ofiteri. Ultimii atingand maximul de obtinut nu fix dupa 27 ani in serviciu, ci dupa 28 ani. Adica trebuie sa iasa la 48 ani, nu la 47 ani daca vor sa mai castige 5% la OMM.

    In consecinta, pensia medie va merge pt. militarii activi, undeva la 116-117% si varsta de 47-48 ani la pensionare. Caz in care matusalemicii nostri "gonflati" de Boc/Basescu/Oprea care vor si pe dracu' si pe ma'sa, ar trebui sa cam iasa din scena. Nu merge niciodata si cu ...dansa in fund, ci cu capul in rai! Nu de alta, dar cine pulseaza peste limita, are sansa sa o incaseze in alt mod. Cum ar fi diminuarea cuantumui rezultat cu 5% pt. fiecare an de fost secretar PCR/UTC remunerat 9dar nu mai mult de 50%). Sau in alte moduri.

    In acest context, multi dintre cei in retragere/rezerva isi imagineaza ca mai decid ceva. Nu, nu mai decid nimic. Suntem lasati cum bate vantul, iar daca se pot face economii din prostia noastra - gen intreruperea recalcularilor asa cum vor unii, precis vor face! Mai mult ca sigur ca acesta este si scopul!

    Acum legat cei deja pensie, trebuie sa lamurim un aspect. A pretinde a avea un cuantum MAXIM in plata mai mare decat al militarilor in activitate care se vor pensiona in viitor, o dam deja in naivitate si hapsânism!

    Daca vrem sa ne mai alegem cu ceva, solutia este ca "gonflatii" lui Boc/Basescu/Oprea sa o lase mai moale. Ei vor o manevra ipocrit de simpla. Stoparea recalcularilor - "gonflatii" urmarind ca sumele economisite sa fie realocate la actualizare doar lor, sub pretextul unor lucruri slabe. Cum ar fi sporuri inaccebile majoritatii prostimii militare cum ar fi pt. titlul de doctor, profesor universitar sau lte ghidusii din astea!

    In final, legand lucrurile, cei in rezerva/retragere avem o singura varianta de reusita: sa imitam ca maimutele ceea ce fac militari activi. Si NU sa fim chiar noi maimutele. Lucru extrem de greu de inteles de diversi babuini.

    Daca militarii activi au pensiile calculate dupa Art. 40, atunci asa trebuie sa le avem si noi recalulate. Daca Art. 40 va fi modificat si eu zic ca DA - iar baza de initiere va creste la 80% pt. calculul pensiilor lor, atunci si noi facem pasul imediat la 80% prin revizuirea recalcularilor. Dar a stopa pur si simplu recalcularile - fara a pune nimic in loc, este stupiditate in stare pura!

    RăspundețiȘtergere
  49. @olescu
    perfect de acor cu ce ai scris,dar accentuez(parerea mea si iti dau dreptate din nou)Este ABSURD ca un pensionar militar sa aiba pensia mai mare ca un activ.DE CE?? asta-i intrebarea....daaaa se poate merge pana la 100% dar nici un leu in plus(eu sunt pensionar militar,dar ma intreb: daca as fi activ mi-ar conveni?)Bosorogilor(cum sunt si eu) puneti-va in locul activilor si atunci cum o sa ganditi?Hai va inchipuiti ca sunteti activi si luati o solda cu sa zicem 20% mai mica decat un pensionar din '907 (toamna)V-ar conveni??
    PS huhurez cam asta vrea iar mie mi se pare incorect/nedrept
    PS2.Asa mi se pare corect: nu poti sa "o freci la rece" toata ziua ca pensionar si sa ai pretentii la o pensie mai mare decat un militar activ....cine ma contrazice?
    Pana la urma l-ati injurat degeaba pe ciolos si chiar si pe oprea.(ca daca nu stiti el a initiat L223 si el s-a zbatut sa fie aprobata,altfel "crema puka,wax albina"N-am treaba cu oprea dar recunoasteti adevarul dincolo de incrancenarile din trecut.
    Eu ma bucur ca am o pensie asa de mica incat nu pot decat sa o mareasca si inca substantial.....cum zic unii"steptem spelem,e ca noua" ca tot a fost "ziua lor"
    PS3 ca sa divaghez:Va spun eu! ungurii au fost in ardeal inca dinaintea aparitiei dinozaurilor...si mai sustin ca Traian si Decebal vorbeau aceeasi limba: maghiara
    e plin net-ul de glumite de astea:):)....si stiti de ce a fost ziua "maghiarilor de pretutindeni?" cica ei au fost "primii peste tot" pe planeta:):):)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai inteles corect! Esenta este ca unul deja pensionat in trecut sa NU poata avea PENSIA mai mare decat PENSIA unui militar activ care se pensioneaza maine. Deci, PENSIE versus PENSIE! Nu PENSIE versus SOLDA/SALARIU. Pentru ca picam din lac in put!

      Astfel, daca un militar ACTIV azi, se pensioneza maine, este extrem de normal sa aiba PENSIA mai mare decat SOLDA sa. Din simplul motiv ca fazanul, NU a avt remunerata nicio grupa de munca in ACTVITATE. Si nici Ordinul Militar. La fel si pt. cei pensionati in trecut.

      In caz contrar, cadem in capacana pe care ne-o intind astia. PENSIA adevarata este doar cea fara grupa de munca si OMM. Aceea va fi intotdeauna mai mica decat solda. Adaosul pt. grupa de munca este o alta poveste - NU face parte din solda, se acorda EXLCUSIV la pensia. Adica ceea ce NU a fost niciodata platit la solda, ti se da la pensie. La fel cum nici OMM nu face parte din solda.

      Prin urmare, comparatia corecta este pensia in ... urul gol si care este fara grupa de munca si fara OMM, cu solda! Restul ce se adauga la pensie, OMM si grupa de munca, este de fapt ce NU s-a platit niciodata in activitate! Daca ultimele 2 elemente determina un cuantum final al pensie mai mare decat solda celui in activitate, este perfect normal! Pt. ca si el este amagit ca pt. riscul in activitate si anduranta in serviciu va beneficia doar la pensie de grupa si OMM. S.a.m.d.

      Ștergere
    2. Banuiesc ca ai inteles. Pensia ta reala este cea din care iti tai grupa de munca si OMM. Ia taie-le si vezi cu ce ramai! Aceea este pensia ta reala! Grupa si OMM sunt ceva NU ti s-au remunerat in activitate (ce bine erau daca ar fi fost remunerate), cu promisiunea ca ti se va acorda sub forma de bonus la pensie. Iar daca pensia cu tot cu bonus depaseste solda, se datoreaza exclusiv bonusului la pensie, nu pensiei efective. Iar daca iti tai bonusul pt. grupa de munca si OMM doar ca per total s-ar depasi solda, de fapt ti-ai taiat din grupa de munca neremunerata in activitate si/sau din "randarea magarului". Adica, te-ai pacalit si in activitate si la pensie!

      Ștergere
    3. Gelu,
      Te rog sa constati inca o data cat de fragili sunt oamenii batrani.....:))
      In final....trag o concluzie pe alin.1: banuiesti degeaba!!!

      Ștergere
  50. @Olescule, nu ai sa reusesti ,niciodata, sa convingi un prost ca este prost!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai punctat 10 din 10!
      Dar, ce te faci cu prostul harnic si gramatic sau scrib-tot sclav al anticului Egipt?

      Ștergere
  51. Pt Dl Andrei
    Va intrebati daca PSD are bani pt recalcularea sau actualizarea pensiilor pe legea 223/2015 ?
    Normal ca are, pt ca este aceeasi anvelopa bugetara. Dar altfel repartizata.
    Daca legea 119/2010+oug 1/2011 la acelasi parcurs in cariera stabilea o pensie cu atat mai mare cu cat ai iesit mai demult din sistem, legea 223/2015 stabileste o pensie cu atat mai mare cu cat ai iesit la pensie, mai aproape de momentul actual.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cazul celor pensionati pana in 2011, PSD NU a prevazut nicio recalculare in L. 223/2015. In consecinta, treaba asta le sta in gat si acum.

      Atat de tare i-a deramjat recalcularea chiar si asa in procentele diminuate acordate prin Art. 40 din OUG 57/2015 - intrucat recalcularea a scos bani in plus fata de cei planificati initial de PSD, incat au fost in stare sa tergiverseze imediat restituirea diferentelor pana in trim. IV 2017, imediat cum au preluat guvernarea. Ceea ce spune cam totul despre intentiile ipocrite ale PSD!

      Ștergere
    2. @tehnocrat, ai raspunsul mai sus. Mai adaug doar ca amanarea are ca scop si poza pentru deficitul din luna/trimestrul (depinde cum se face raportarea) corespunzatoare anului trecut. Adica nu poti veni politic sa spui ca Ciolos a fost guvernul zero si tu , marele si frumosul PSD, sa ai rezultate mai proaste. De aceea a mutat cheltuielile la finalul anului, cand, cred ei, sumele necheltuite din incompetenta ministerelor se vor duce pe plati nebugetate. La fel a facut si Boc prin 2009 parca, amanand plata drepturilor de echipament, pentru ca ar fi fost 3 luni cu deficit, ceea ce ar fi insemnat criza economica prelungita.

      Ștergere
  52. @olescu
    apai la tine "nimeni nu intelege corect"
    Tu esti "miezul"? cred ca doar ti se pare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai las-o asa ca stii ca macane. Eu am mai auzit teoria asta stupida si pe la tine si pe a altii: nicio pensie sa nu depaseasca solda celui in activitate. Faza este ca niciodata o pensie chiar nu depaseste solda celui in activitate. Cei care fac comparatia uita repede sau nu constientizeaza ca din suma cu titlul de pensie despre care ei sustin ca depaseste solda, cam 1/2 este de fapt pensia adevarata. Restul este dat de adaosul pt. grupa de munca in care am fost incadrati in activitate, dar care nu a fost platita in activitate. La fel si OMM - este un adaos pt. anduranta in serviciul militar, pt. care in activitate nu am primit un sfant.

      Ori atunci, cand pe langa adevarata pensie care este cea fara grupa de munca si OMM - adica cca. 1/2 din solda, bagi si grupa si OMM si constati apoi ca suma ar depasi solda si incepi sa tai ca natangu' din grupa si OMM doar pt. a nu zice ca nu trebuie depasit cuntumul soldei. o dam deja in stupiditati primare.

      De altfel, legat de grupa de munca, toata legislatia romaneasca este o pacaleala care face economii pe spatele angajatilor. Esti in activitate, esti intr-o grupa de munca de risc superior, dar cat timp esti in activitate, nu beneficiezi de un sfant pt. grupa de munca. Sub pretextul ca sporul pt. grupa de munca se va adauga la pensie. Pacalalea este crunta si are la baza principiul economiei tiganesti: decat sa platetsti o viata grupa de munca in activitate - asa cum ar fi de fapt norma;, mai bine ii scoti omului ochii ca i-o platesti la pensie stiind ca mai are doar cativa ani de viata.

      Iar la militari si numai la militari, mai apare cate un ciudat care cand constata ca din cauza grupei, pensia sa depaseste solda, incepe sa isi taie ca natangul si din grupa acordata in mod fatarnic de stat, doar la pensie!

      Ștergere
    2. Gelu,
      Daca si avertizat...insisti si dai in beton armat pt baraj hidrocentrala....nu ai ce face!.....baga un topic cu pesteri, litoral...etc! Sau fotbal! :))
      Fiecare are drumul lui...

      Ștergere
    3. @olescu
      cand m-am referit la solda am spus de fapt venituri/salarii nete sa nu depaseasca 100%(nu m-am referit la sg/sf sau solda functie de baza.....si mai ia-ti papagalul de pe aici,daca vrei ca blogul sa ramana blog "K kiar ma enervez"....."kiar m-am enervat" e limpede ca limba RO e kiar:):) frumoasa(dar nu pentru toti
      PS kiar ma lasi sa mai scriu pe blog?,kiar daca nu sunt de acord cu ce scriu unii??....kiar se poate?....hai te rog eu kiar putem sa ne intelegem:):):)

      Ștergere
    4. Inca odata
      m-am referit la venituri.
      altfel ce facem?? azi sunt militar activ si am o solda/venituri.Ies la pensie si peste o luna am pensie cu 30-50% mai mare decat cu in luna anterioara....pentru unii "kiar" se poate:)
      Si mareeee atentie olescu: grupele de munca nu au fost platite dar sunt recompensate prin reducerea varstei de iesire la pensie si asta inseamna tot bani luati "kiar" mai devreme
      La OMM "kiar" sunt de acord cu tine:"kiar" asa cum spun:):)

      Ștergere
    5. @ Esti fix in porumb cu grupele de munca. Grupa de munca are 2 componente:

      - reducerea varstei de pensionare;
      - majorarea pensiei pt. anii cand ai avut grupa.

      Nu ai avut pe legea cealalta, 50% majorare punctaj pt. fiecare an lucrat in CS? Ba da! Daca iti tai aia 50%, ajungi la pensia ta reala fara grupa de munca. In cazul pensiilor militare, este acelasi lucru, doar ca difera forma algoritmului. Ai o vechime reala/efectiva si una cumulata? Ei, pensia ta fara grupa, reala, este doar cea pt. vechimea reala/efectiva. Si este de ..ahat! Cu oensia aia trebuie sa compari solda! Umplutura la pensie provine din grupa. Iar daca bagi niste calcule, vei constata ca algritmul asta da la calcule exact ca la civili: 50% majorare pt. fiecare an in CS. Ai 2 variante sa gandesti corect: ori iti tai de tot umplutura si ramai cu pensia de ..ahat la vechimea reala/efectiva, ori iti adaugi toata umplutura. Caz in care poti depasi solda si este foarte normal.

      Ștergere
    6. Kiar betooon! PROTAN 10 ani!
      Pana lamuresti pe fiecare se duce legea unica de salarizare si pare una intrunita!
      Vai de steaua...Polara!

      Ștergere
    7. Deh...mai d-le Serban....
      Nu toti putem fi KOREKTORI SAU GRAMATICI- COOH, KA PERSOANA VOASTRA!
      Sper ka ai inteles dekiderea spre normalitate....

      Ștergere
    8. @ Acest "Recte...Serban este un biet "incurca-lume" , inca de tanar, colegii ii spuneau ''mos .ula", "mos cinzeaca", a fost " expirat" de prin adolescenta, lasa-l si pe el sa se bucure ca sta la taclale alaturi de oameni!

      Ștergere
  53. Eu zic sa lasam FILOZOFEALA inutila ..!
    Daca am ajuns la concluzia ca varianta expusa cu 80%..100%..este buna ...HAI SA PEDALAM pe asta fiecare cum si pe unde putem !
    Cu mentiunea ca mai trebuie vazut cu ATENTIE si ce intra in BAZA de calcul initiala ..
    Parerea mea ....!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Korect! ...si apoi OMM peste!
      Tu makar pricepi din prima!

      Ștergere
  54. @R...filozoful roman Seneca spunea:
    ""Cine nu știe și nu știe că nu știe - e prost - evită-l; cine nu știe și știe că nu știe - este neînvățat - ajută-l; cine știe și nu știe că știe - e adormit - trezește-l; cine știe și știe că știe - e înțelept - ascultă-l.".
    Serbanul nostru sa se ia de mana cu cezar care se da de-ai lui Seneca , dar amandoi fac parte din prima categorie amintita de filozof.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ieseau si in strada aia cu #Rezist!
      Qcum...#Stiu/#Korector/#COOH!
      Traiaska #!

      Ștergere
  55. ..bai si sa fie clar ...FARA CiuKallata..Moca..pentru ..MaKiss..!!

    RăspundețiȘtergere
  56. Pe Facebook a fost in direct generalul Ciuca si ministrul Les. Au sters "camarazii" toate comentariile care nu le conveneau! Uneori sunt rusinat ca am facut parte din aceasta institutie cu unii din acesti indivizi. Si au turnat promisiuni la greu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oamenii sunt trecatori...Armatele sunt de 6-7000 ani!
      Si vor ramane.....
      Ei?..Noi....un graunte de nisip in Sahara!

      Ștergere
  57. Chiar daca in Camera Deputatilor ar rezulta aceasta varianta a Legii de aprobare a OUG 57 ( plecat de la 80%, prag de 100%, cu pensia suplimentara inclusa in prag, OMM peste 100% ) tot e mai bine decat actuala OUG 57 sau varianta parsiva a Senatului ori decat tampenia lui Dogaru ( cea cu abrogarea/anularea si nu modificarea art.40 ) !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ursuletzule...:))
      -are si OG57 ceva bun.....îi scoate la normalitate pe cei pensionati pana-n 2011!

      Ștergere
    2. De ce spui tu "tampenia lui Dogaru" ? Dogaru vrea abrogarea OUG 57 pentru simplu motiv ca a coborat baza de calcul de la 80 la 65 %, ce este asa de greu de inteles !? Pana una alta cu bune si cu rele, omul asta s-a batut din 2010 cu portocalii pt drepturile noastre .....

      Ștergere
    3. @ Traian 20 martie 2017, 15:39. Da, ABROGAREA Art. 40 din OUG 57/2015 este tampenia lui Dogaru! Atentie, sa NU confunzi ABROGAREA cu MODIFICAREA!

      Sa mau dau exemplu pe mine, asa ca sa intelegimai usor? Fiind pensionat anterior anului 2011, cf. Legii 223/2015 IN ORIGINAL, ar fi trebuit sa raman in plata cu pensia calculata contributiv pe L. 119/2010 pama la mama dracu' cand va fi fost vreodata vreo actualizare.

      Numai ca Art, 40 din OUG 57/2015, a zis NU - sa fie nicio discriminare si sa fie recalculata toata lumea pana va veni vreodata actualzarea aia!

      Asa ca am fost RECALCULAT, iar rezultatul Art. 40 din OUG 57/2015 este acela ca dintr-o pensie calculata contributiv, mi s-a stabilit in sfarsit o pensie militara. In sfarsit, adica dupa 15 luni de la intrarea in vigoare a L. 223/2015. Si cu un cuantum superior si inca bine. Este evident ca daca ar fi fost aplicat si de Art. 40 din OUG 57/2015, algoritmul de calcul initial din L. 223/2015, ar fi fost si mai mare cuantumul.

      DAR DACA! Nu ar fi existat Art. 40 din OUG 57/2015, eu nu as fi fost recalculat si nu avea pensie real militara. Cat sa mai fi asteptat pana la actualizarea aia? Stie cine concret cand va fi, daca va fi sau daca urmare a acelei actualizari va fi si majorata pensia? Nu! Pai Dogaru exact asta vrea prin abrogarea Art. 40 din OUG 57/2015. Sa ramanem pe loc cu pensiile calculate contributiv pana ne vine acru' in ... scula! Asta inseamna abrogarea Art. 40.

      Alta chestie! Dar am precizat ca urmare a recalcularii operate in baza Art. 40 din OUG 57/2015 mi s-a majorat pensia si inca bine. Tu constientizezi ce inseamna abrogarea acum, dupa 15 luni de recalculari din totalul de 24 luni termen, a Art. 40 din OUG 57/2015? Nu inseamna doar stparea recalcularilor. Dar inseamna si REDIMINUAREA tuturor pensiilor majorate prin RECALCULARE la valorile anterioare stabilite in sistem contributiv pe L. 119! Si nu numai! Trebuie sa restituim inapoi si diferentele rezultate urmare a majorarii pensiei prin recalculare - si care nu sunt putine, ci de la 01.01.2016.

      Asta este urmarea stupiditatii lui Dogaru de a cere ABROGAREA Art. 40 din OUG 57/2015! Adica NU este doar tampenie, este paranoia in stare pura! Care loveste in zeci de mii de rezervisti deja recalculati si carora li s-au majorat pensiile.

      Ca atare solutia rezonabila, nu este nicidecum ABROGAREA Art. 40 din OUG 57/2015, ci MODIFICAREA lui astfel incat oamenii sa fie RECALCULATI in continuare, dar cu procentele initiale din L. 223/2015.

      Ștergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul!