vineri, 17 februarie 2017

Este oficial! Președintele României a promulgat Legea nr. 6/2017 a bugetului de stat pentru anul 2017! Cu tot cu Art. 67 inițiat de Guvernul României și adoptat cu 2 mâini de parlamentarii PSD & ALDE, articol care iși bate joc de zeci de mii de militari în rezervă/retragere!

Aceasta fiind încă o dovadă a faptului ca în privința militarilor nu există spectru politic prietenos, ci doar un closet politic îndreptat în unaninimitate contra armatei!

Care sunt implicațiile? Până la acest moment, au fost recalculate cca. 40% dintre pensiile militare (din M.Ap.N., celelalte ministere/similare neoferind nicio statistica). Urmare a procesului de recalculare, parte dintre pensii au fost majorate. Pensionarii în cauză beneficiind în afară de majorarea punctuală a pensiei operată începând cu luna emiterii deciziei de recalculare, și de achitarea diferențelor pentru perioada 01.01.2016 - data emiterii deciziei de recalculare.  Diferențele find achitate în aceeași lună cu emiterea deciziei de recalculare.

Începând însă de la acest moment, urmare a prevederilor Art. 67 din Legea nr. 6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017, situația se va schimba radical. Mai exact, și pe viitor vor fi recalculate pensiile, și pe viitor vor fi majorate pensiile! Problema de fond fiind aceea că de exemplu, dacă mâine un rezervist primește o decizie de recalculare din care rezultă o pensie majorată, tot de mâine îi va fi pusă în plată pensia recalculată majorată, însă diferențele pentru perioada 01.01.2016 - data emiterii deciziei de recalculare (presupunând că data emiterii deciziei de recalculare ar fi mâine), nu îi vor fi achitate tot mâine ca până acum, ci în trimestrul IV al anului curent. Teoretic, deoarece practica legislativă a ultimilor 7 ani indiferent de guvernare, ne-a demonstrat clar că după prima tergiversare a achitării unor drepturi cuvenite cetățenilor, urmează și a 2-a tergiversare și a 3-a și a 7-a, astfel încât cetățenii beneficiari să nu mai beneficieze în realitate niciodată de drepturile cuvenite, stabilite prin diverse legi!

De reținut! Situația menționată se răsfrânge inclusiv asupra acelor militari in rezerva/retragere pensionați până în anul 2011, cărora în urma procesului de recalculare ar trebui să le fie majorate pensiile urmare a actualizării grupelor de muncă, în baza Art. 11 (3) din Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat! Fiind evident că majorările rezultate din actualizarea grupelor de muncă, vor fi achitate tot în trimestrul IV al anului 2017!

În consecință, urmare a  efectelor Art. 67 din Legea nr. 6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017, iau naștere 2 categorii de pensionari militari. O primă categorie - cea cu drepturile de pensie achitate la zi pentru perioada 01.01.2016 - data emiterii deciziei de recalculare, formată din personalul căre a avut norocul să îi fie fie recalculate pensiile până la data  intrării în vigoare a Legii nr. 6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017 și căruia i-au fost deja achitate restanțele rezultate din recalculare. A 2-a categorie este formată din personalul ghinionist căruia urmează a-i fi recalculate pensiile după data intrării în vigoare a Legii nr. 6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017 și caruia urmează a nu îi fi achitate drepturile de pensie în volum complet (diferențele rezultate din majorare) cuvenite pentru perioada 01.01.2016 - data emiterii deciziei de recalculare, decât numai în trimestrul 4 al anului 2017. Art. 67 din Legea nr. 6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017 instituind și oficializând astfel, restanțe la plata pensiilor militare! Precum și un tratament vădit discriminatoriu între pensionarii militari!

Vă mai readucem aminte că Art. 67 din Legea nr. 6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017 a fost introdus în proiectul de lege chiar de actualul guvern bun (bun doar în mintea încețoșată a multor militari în rezervă/în retragere) al României! Dovada este aici, articolul avand in proiectul initiat de guvern, nr. 66! Cât privește pozitia parlamentarilor care au adoptat legea cu tot cu Art. 67 (au schimbat doar numerotarea, astfel incat Art. 66 din proiectul de lege, a devenit Art. 67) niciunul nu a avut nimic contra să fie loviți militarii în rezervă/retragere! Parlamentarii buni  ai PSD & ALDE (buni tot doar în mintea încețoșată a acelorași multi militari în rezervă/în retragere), votând chiar cu unanimitate noua pălitură contra armatei! Iar președintele Iohannis cel rău, nu a putut rezista la ceea ce au inițiat și adoptat mitomanii de la PSD & ALDE, astfel încât a promulgat Legea nr. 6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017  cu tot cu Art. 67, îndeplinind astfel dorințele Guvernului Grindeanu și a fățarnicilor PSD & ALDE din Parlament - cu toții acționând fără scrupule contra intereselor armatei!

În aceste condiții, poate este suficient de clar tuturor militarilor în rezervă/retragere, că fufele politice indiferent de apartenența lor, nu au nimic de-a face cu bunul simț! Urmând ca pe viitor și noi să fim nevoiți să uzităm de alte metode pentru a ne fi respectate drepturile, altfel fufele politice ne vor înfunda și mai mult!


ARMATA A RECEPȚIONAT 4 LOVITURI SUB CENTURĂ, ÎN MAI PUȚIN DE 2 LUNI

În ceea ce privește acei extrem de mulți militari în rezervă/retragere care au voalul pe ochi,  readucem aminte că până la acest moment, actuala guvernare a marcat în mai puțin de 2 luni, 4 lovituri contra armatei! Acestea sunt:

1]. Lovitura nr. 1 prin Art. 67 din Legea nr. 6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017 despre care am făcut deja referiri.

2]. Lovitura nr. 2 prin Art. 1 (3) din O.U.G.nr 9/2017 (a se vedea Art. 1/3 - a se vedea aici). Ce face acest articol? Nu face decat sa consfinteasca ceea ce au legiferat alte 7 ordonante anuale emise continuu de la Guvernul Boc, la Guvernul Cioloș, nefăcând excepție nici Guvernul Ponta! Astfel, O.U.G.nr 9/2017:
- nu aplica coeficientii de salarizare pt. armata prevazuti de Legea nr. 284/2010 a salarizarii unitare (lucru care influenteaza negativ si pensiile militare, intrucat NU poate exista actualizare a acestora in absenta majorarii soldelor militarilor activi);
- nu acorda ajutoarelor pt. militari la trecerea in rezerva asa cum sunt prevazute de Legea nr. 284/2010 a salarizarii unitare;
- tergiverseaza cu 5 ani de la data emiterii hotararii judecaresti definitive, restituirea sumelor de catre stat, obtinute de cetateni - printre care si militari, in instante.

Ca atare, din acest punct de vedere nu există nicio diferență între guvernări, toate aplicând ad-literram loviturile contra armatei, inițiate în 2011 de guvernul Boc! 

3]. Lovitura nr. 3. Nu este finalizată, fiind încă în derulare! Este legată de faimosul Art. 40 din OUG 57/2015 a guvernului Ciolos. Produce efecte de 14 luni, principalul efect fiind al diminuarii procentelor de initiere a calcului pensiilor militare fata de cele stabilite initial de L. 223/2015 privind pensiile militare de stat. Ordonanta a fost aruncata in parlament pentru aprobare. Senatul (cu majoritate PSD/ALDE si inainte de alegeri, nu doar acum) a ametit Art. 40 din OUG 57/2015 de asa natura, incat deși a schimbat oarecum interfața, rezultatul final a rămas tot cum a stabilit Ciolos - pensiile rezultate fiind tot diminuate. Decizia finala asupra Art. 40 din OUG 57/2015 va fi luata insa de Camera Deputatilor, nu se stie cand! Luna viitoare se implineste un an de cand OUG 57/2015 zace la Camera Deputatior. Traseul legislativ poate fi urmarit aici! Previziuni? Așchia nu sare departe de trunchi, așa că dacă senatorii PSD & ALDE au fost de acord cu diminuarea procentelor de initiere a calcului pensiilor militare, este evident cam ce vor legifera până la urmă și frații lor de sânge de partid din Camera Deputatilor!

4]. Lovitura nr. 4. Prin diverse acte normative ale actualei guvernari, au fost majorate substantial (20-50%) salariile la alte categorii de cetățeni, nu si armatei. De exemplu, in administratie, in invatamant, personalului de scena, in sistemul sanitar! La armata ... pauză!

In consecinta, scorul concret la acest moment intre actuala guvernare versus armata, este de 4-0! Cu posibilitate de majorare a acestui scor tot de catre actuala guvernare!

Am adus in discutie aceste elemente concrete, urmare a faptului ca unii interlocutori, dar si gramezi de militari in rezerva/retragere din diverse medii, par sa fi ajuns atat de orbiti politic, incat nu mai vad bine nici terenul, nici golurile incasate succesiv si in timp record, de Armata României!

178 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se va ... se va ...! Deocamdata armata a receptionat sub centura, 4 lovituri concrete! In mai putin de 2 luni! Aia cu se va ... se va ... suna a mitologie!

      Ștergere
    2. Sa vedeti atunci diferente.....:)))

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am adaugat pentru aducere aminte, ceva la material! Cele 4 lovituri sunt concrete, receptionate deja! A mai fi optimist pe acest fond, duce la ... altceva! Eu stiu ca cei mai multi aviatori raman vesnic cu capul in nori, numai ca pe ... pe pamant se deruleaza altceva!

      Am mai adaugat ceva ca uitasem! Urmare a efectelor Art. 67, ... lula si actualizarea grupelor de munca pana in trimestrul IV.

      Pragmatismul ne invata insa ca chestia cu trimestrul IV este o himera! Va urma clasica ordonanta cu cel mai fericit caz: "Drepturile de pensie se acorda incepand cu luna emiterii deciziei de pensie"! Si nu de la 01.01.2016 asa cum este cuvenit si scris in Legea 223/2015! Si cu asta se va incheia o noua aplicare a legii jhidanesti in Romania! Nimic nou sub soare! Pana la urma, au dreptate si astia cu protestele!

      Ștergere
  5. Chestia asta cu nemurirea, care se vrea un preambul la ideea centrală, dacă ajunge la urechile celor de sus poate duce la anumite modificări nedorite la legea pensiilor. De exemplu după ce treci de speranța medie de viață pensia se reduce cu un anumit procent, dacă de încăpățânezi și începi să te transformi în cyborg și trecut de 90-100 se mai scad niște procente iar dacă devii mai mult robot decât om se anulează decizia de pensie și te angajezi din nou reluând ciclul.
    La final, după preambulul cu omul bionic, la partea cu ”să judecăm cu calm și responsabilitate” ne aduci, ca la șah, în poziția de mat.
    A stabili alte criterii de calcul a pensiilor, alte elemente ale bazei de calcul, alt algoritm, alte termene, presupune modificarea legii prin părțile esențiale. Cine, când și cum va face acest lucru, care sunt semnele și semnalele care te duc la acestă concluzie ? Dacă e vorba de modificarea art. 40 din OuG 57 în parlament cu prilejul legiferării acestei ordonanțe mă îndoiesc că se va schimba esențial o lege și normele de aplicare, fapt ce ar duce la reluarea unui proces aproape încheiat, mai ales că ceea ce sa realizat la senat, cu tot sprijinul răposatului general Marcovici, nu conduce la această concluzie.
    Când spui că vor pica șmecheriile cu ” grad, funcție, vechime, sporuri ” și se va calcula după veniturile brute impozabile din cele sase luni alese, la ce te referi, căci în veniturile brute intră toate șmecheriile cum le spui plus alte elemente care acum nu intră.
    Lăsând la o parte faptul că luând în calcul toate veniturile brute ar trebui să ai în față situația cu acestea pe toată perioada celor 5 ani pentru a putea alege în cunoștință de cauză ( ceea ce presupune extragerea acestor situații, actualizarea lor la nivelul anului 2016, căci o IC de 12% din 1996 are altă pondere față procentul actualizat de 50% din 2016, inclusiv a acelor elemente care acum nu mai sunt sau care nu erau specificate separat pe ștatul de plată ci înglobate în solda de funcție iar pentru reconstituirea lor ar trebui consultate și alte documente financiare inclusiv OZU), această chestie cu veniturile brute ar face ca pensiile să nu mai aibă nici o legătură cu vechimea efectivă ca militar, grad, funcție, carieră. Un capitan, pilot de elicopter ieșit la 40 de ani, dar care în alea șase luni, conjuctural, a zburat zilnic pentru a căra nu știu ce materiale la un anume obiectiv, un maistru militar detașat la IPO Tulcea care a primit diurna în dolari, ambarcarea și prima pentru 6 luni pe pescador, un alt maistru scafandru care șase luni a montat și sudat conducte submarine pe la PFM Gloria la Capul Midia, un inginer militar din industria de apărare care a făcut nu știu ce invenție și a primit o primă cât o Dacie, ar avea, in acest caz, pensii de 3-4 ori mai mari ca șeful SMG care putea și el, în cariera de 60 de ani, să fie pilot de supersonic un număr dublu de de ani decât căpitanul de la elicopter sau să fi fost comandat de pescador oceanic nu 6 luni ca maistru mecanic ci 2-3 ani, dar în afara ultimilor 5 ani.
    Sunt interesante aceste abordări consecvente pe care le văd pe mai multe site-uri cu acest subiect și toate au ca autori oameni care au avut, în cel puțin una din cele trei legi de pensii anterioare, pensii cu mult mai mari decât ceilalți similari cu ei, pentru niște situații conjucturale sau pregătite atent, din timp, special pentru pensionare. Nu mulți dar extrem de motivați și e de înțeles motivul.
    Probabil că în alte structuri de apărare, unde nu prea știm cum, cât și cui se acordau aceste sporuri și prime, care făceau solda de grad și funcție o chestie desuetă, sunt și mai mulți decât cei de la MApN dar în mod cert la fel de motivați.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @karadeniz
      Mi se pare(sunt de fapt convins) ca abordarea dvs este logica,pragmatica si mai ales infailibila....este de necombatut!
      Hai cine "se baga" impotriva lui karadeniz?....hai care aveti tupeul?

      Ștergere
    2. Asi mai adauga sa existe si o limita in sus la pensiile militare.Limita maxima ar fi pensia sefului SMG.Si binenteles o limita in jos pentru sgp.Minim 2000 lei pentru vechime completa .Si ca sa nu ma critice iar Rxxx ar trebui sa existe limite si pentru magistrati.Nu ca acum pensii de peste 30 000 lei lunar pentru mii de smecheri.

      Ștergere
    3. Calugar MAT 72
      Magistratii sunt putere in stat! Nu au limite.....li s-a taiat ceva? Tanar procuror coeficient minim 13,5!
      Ei?.....vezi Ataci independenta justitiei si ajungi la CSM!

      Ștergere
  6. Pt R-26500
    Nu inteleg de ce va simiti asa frustrat.
    Prin parcurgerea etapelor intermediare cu respectarea termenelor legale, elementele salariale ale bazei dumneavoastre de calcul, in sepembrie 2016 au ajuns la cmj.
    In septembrie 2017 tot prin respectarea termenului legal, baza de calcul actualizata la data de 01.01.2016 va ajunge la CPS.
    CPS tot prin respectarea termenului legal in decembrie 2017 va emite decizia de recalculare, o va pune in plata si veti primi si eventualele diferente.
    Astw, pt ca sunteti un fericit beneficiar al art.67 din Codul Fiscal.
    Daca nu aparea art.67 prima pensie recalculata o primeati in ianuarie 2018 plus eventualele diferente.
    Pana va vine pensia recalculata bucurati-va de beneficiile oferite de Guvernul Grindeanu incepand cu 01.01.2017: anularea CASS si impozitarea doar a sumei din pensie ce depaseste 2000 lei.
    Daca aveti dubii, consultati un avocat sau un student la Drept care a promovat cel putin anul I.
    Stiti, pensiile se recalculeaza in ordinea depunerii cererii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Batrane! Uite care este chestia! Asa cum am dat la gioale sectantilor portocalii si adeptilor lui Oprea pt. magariile lor, sa NU crezi ca am vreo remuscare sa fac acelasi lucru fata de mitomanii PSD & ALDE care dau in armata! Cu mine nu tine, fapt pt. care te-am mai invitat sa pupi partidu' in fund, in alte medii!

      Pe langa Art. 67, mai sunt inca 3 lovituri (una este in derulare), indreptate contra armatei de mitomanii astia de la PSD/ALDE! De astea ce mai zici?

      Insist sa NU incerci sa ma prostesti, nici pe mine, nici pe altii! Se vede de la mii de ani lumina, ce efecte are Art. 67. In absenta acestui articol, termenul MAXIM de restituire a diferentelor rezultate din recalculare, ar fi fost 31 decembrie 2017! MAXIM - ai retinut! Fiind clar ca scopul Art. 67 NU este altul decat sa rostogoleasca pana cat se poate de tarziu, achitarea unor restante catre militari. In caz contrar, nici macar NU si-ar fi justificat existenta acest Art. 67 in Legea bugetului de stat!

      In rest debitezi ineptii, asupra carora ai fost atentionat si de altii! Una este aceea ca pensiile se recalculeaza in ordinea depunerii cererii. FALS! Au fost deja achitate pensii recalculate fara cerere de recalculare! Asa cum NU au fost recalculate pensii, chiar daca s-a depus cerere de recalculare. Ti-a mai spus si Karadeniz si altii. Nu exista legatura intre cererea de recalculare si ordinea recalcularii pensiilor. Atunci cand NU exista scrisa expresa, pensia se recalculeaza din oficiu de catre functionari pe baza soldelor din ultimele 6 luni de activitate. Clar si la obiect!

      Asa ca te rog inca o data sa ma scurgi cu ineptiile astea! Admit ca la mijloc poate sa fie si o alta magarie! Rostogolirea achitarii diferentelor in cazul pensiilor recalculate, NU cumva sa aiba ca motivatie o smenarie de ultim moment care sa scoata o alta situatie la iveala.

      Pe de alta parte, dat ti s-a mai spus! Cum vine asta? 40% (recalculatii de pana acum pana la aparitia Art. 67) cu drepturi achitate la zi, iar viitorii 60% urmeaza sa fie declarati rromi, instituindu-se retineri in drepturile lor de pensie pt. perioada 01.01.2016-data emiterii deciziei de recalculare? Asta este tiganie, pe langa caracterul discriminatori! Pai, hai frate sa instituim un tratament egal si sa taiem la toti din pensiile cuvenite, inclusiv TIE, 30-50% sau cat vrem dar egal sa fie, pt. perioada 01.01.2016-data emiterii deciziei de recalculare , la toate pensiile recalculate. Si apoi sa fie achitate retinerile la toata lumea in trim. 4 2017. Dar NU ii facem pe unii albi, pe unii negri, ca asa vrei TU!

      Ștergere
    2. @tehnocrat
      nu am nimic impotriva alegerilor dvs. politice.
      totusi "mai incet cu pianul pe scari".....ca zdrangane prea tare
      PS mai aveti un pic si ne puneti sa citim "Scanteia"(nu aia a tineretului ca nu mai e cazul)
      cunosc vecin caruia pensia i-a crescut de la 887net la 888....altuia cu vreo 17 lei iar altuia......ooooooo !!! cu 26:):)
      De cresteri de preturi ati auzit domnuuuu tehnocrat?Doar sa imi cereti si va fac o lista "cat china".Sunt in vigoare deja!! asa cum am spus.Guvernul dragnea(nu e greseala) a dat cu o mana si ia inapoi cu sapte....

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ tigri 2

      În legea 223 la art. 28 nemodificat se vorbește de venituri brute. În accepție juridică aici pot intra, dacă legiuitorul dorește, inclusiv veniturile în natură: hrana, echipament, sau țigările de pe vremea când erau în normă.
      Armata este peste tot în lume pe grade și funcții și cu excepția armatei române principalele venituri ale militarilor sunt reprezentate de soldele de grad și funcție, nu de sporuri care la noi au fost o soluție prost găsită pentru a suplini soldele de grad și funcție destul de mici fără a supăra prea mult pe civilii.
      Referitor la greutatea muncii și cei care sapă manual șanțuri pentru canalizare au o muncă foarte grea comparativ cu inginerul care dă indicații cu degetul dar nu sunt plătiți mai bine ca acesta. Fiecare folosește cea ce are, unii mușchii alții creierul dar peste tot creierul este plătit mult mai bine. Pentru că folosești des comparația asta intre aviatori, marinari, geniști și cei din birouri ți-am dat și-ți dau exemple din cadrul aceleași arme și specialități.
      O să-ți dau un exemplu dintre vecinii mei, amândoi scafandri. Primul a ieșit la pensie la 42 de ani și se mai scufunda la acea vreme, al doilea in urma unui accident de decompresie nu s-a mai scufundat până la 55 de ani când s-a pensionat. Deși are ore de scufundare dublu decât colegul său mai tânăr și o clasă în plus la OMM pensia, pe decizia de recalculare, este cu mai mult de o treime mai mică decât a celui mai tânăr.
      Referitor la piloții militari cariera lor nu se termină când nu mai sunt apți medical pentru zbor ci abia atunci începe la nivelul adecvat pentru un ofițer care schimbă șoferia aeriană pe conducere tactică, operativă sau strategică .
      Atunci, pe baza experienței acumulate și a unei alte pregătiri, superioare celei de simplu pilot, poate antrena și conduce eficient în luptă, elemente ale forțelor aeriene.
      Deci un astfel de ofițer pilot poate ajunge la vârsta de 60 de ani, cu grad de general , comandând o categorie de forțe sau chiar întreaga armată dar pentru că nu a mai zburat de la 40-45 de ani trebuie să aibă o pensie mai mică decât tigri 2 care a prins un full de cărăușie aeriană cu șase luni înainte de ieși la pensie, mai tânăr decât un flăcău tomnatic.
      Chestii de genul ăsta se străduie să ni le bage pe gât și alții care au stat mai mult sau mai puțin prin armată, mai ales ca directori și directorași pe la Romavia, Romtehnica și alte romuri din astea.

      Ștergere
  8. Olescule@observ ca este sigur ca vei primi o pensie marita .Vezi sa nu o iei in bot.
    Kara@traindo murindo,cacando serando.Cam asa este si cu Tigri 2.Probabil ca a carat material lemnos unui sef de la aviatie care l-a recompensat substantial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu imi porti mie grija. Eu imi cunosc continutul deciziei, desi nu am primit-o inca. Si se incadreaza in trendul general de plus 30-40% al colegilor mei pensionati in perioada 2005-2010 si care au primit deja deciziile de recalculare. Plus ceva maruntis urmare a actualizarii grupelor de munca.

      Ștergere
    2. Vezi ca iese cu noroi in poarta.ANCMRR reprezinta o forta daca este sa se raporteze la tine.La fel si SCMD.Vezi calitatea si numarul membrilor.Sa-i spui asta si lui Tigri 2.Nu vreau sa-ti aduc o ofensa dar ar fi bine sa ai rezon.

      Ștergere
    3. @ iceparu 18 februarie 2017, 15:24. Vad ca te tii de sotii!

      1]. SCMD mai este forta ... ulii. Mai are maxim 100 membri, ceea ce inseamna 0,05% din totalul celor in rezerva/retragere. Din cauza ca s-a decredibilizat complet!

      2]. In ceea ce priveste ANCMRR, dar parca nu stim ca este o adunatura de ... circari! Cand s-au taiat pensiile militare in 2011, ANCMRR nu a organizat nici macar un protest. Ca nu e demn, auzi la ei! Iar acum se uita tot ca muta la ..ula cum ne-au fript astia cu Art. 67. ANCMRR are ca singur scop al existentei, CAR-ul, iar ca forta privind apararea drepturilor militarilor, dovedeste ca este un mare zero. Nu numai ca nu le apara, dar le mai si submineaza.

      3]. Eu NU sunt singur. In anii astia oamenii s-au mai dezghetat. Suficient de mult incat in martie sa picheteze poarta M.Ap.N. 100 de persoane in rezerva sau 1 000, in uniforma militara. Moment in care ANCMRR se va desolidariza ca de obicei - ca nu este demn, iar SCMD o sa zica ca suntem iohannisti!

      Chiar nu iti inteleg atitudinea! Ce puii mei fac ACUM fortele SCMD si ANCMRR privind Art. 67? Nimic! Si atunci?

      Ștergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ Zi ca nu este asa cum am afirmat pe 18 februarie 2017, 10:49! Cam asta este ce nu ai spus cu gura plina, este? Iar platesc prostii pentru "sforari", nu?

      Ștergere
  10. Mda! Eu zic ca am mirosit ce se intampla legat de Art. 67. Am mai citit si printre randuri si am si o informatie de la cineva pe care nu il cunosc pesonal, care este activ pe FB si mereu foarte documentat. Se pare ca se repeta istoria. Pe scurt, au intrat iar in actiune sforarii de la ANCMRR si niste aviatori (din nou), caracteristica acestora fiind ca toti sunt pensionati pana in ... 2001.

    Din cate realizez, chiar se va produce o operare a Art. 40 din OUG 57. Este vorba de acele baze de calcul si de diferenta solde/venituri. Esenta fiind urmatoarea: sa NU mai existe pensii calculate pe minus, majoritatea pensiilor a celor pensionati pana in 2001, fiind pe minus - cu mentinerea in plata a cuantumul mai avantajos.

    Ca atare, urmare a modificarilor la Art. 40 din OUG 57/2015, pensiile vor fi RERECALCULATE. Urmand sa rezulte pensii usor majorate si pt. cei pensionati pana in 2001.

    Si acum intervine smenul si cred ca aici este sforaria! S-a dat la pace, insa majorarile rezultate din REREcALCULARE nu vor mai fi achitate la NIMENI si pt. perioada 01.01.2016 - data emiterii deciziei de (RE)REcalculare, ci doar din luna emiterii noii decizii. Prima faza a matrapazlacului este Art. 67, care ulterior va fi modificat prin OUG astfel incat pensiile in plata RERECALCULATE sa fie achitate din luna urmatoare emiterii deciziei, si NU de la 01.01.2016.

    In situatia data, castiga din nou fostii "gonflati" si "sforari" ai lui Oprea! Chiar daca NU mai primesc diferente din urma, acestora le cresc usor pensiile si scapa de temerea disparitiei cuantumul mai avantajos si a unei viitoare ACTUALIZARI pe minus. Pretul platit este de toti ceilalti,adica tot de cei ..ututi si in trecut. Care urmeaza ca diferentele ce ar fi rezultat din majorarea pensiilor incepand cu data de 01.01.2016, sa fie DONATE "sforarilor"!

    Sa NU ziceti ca NU v-am spus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rxxxx Trebuie sa iti dau dreptate.Asa am auzit si eu inca de acum 2 luni Dar le frica de o revolta la MAI.Sa vedem a zis orbul.

      Ștergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haiducie va fi, exact cum a fost si in 2011! Sumele necesare corectarii Art. 40, trebuie jefuite de undeva, nu? Asa ca NU se vor mai achita diferentele rezultate din recalularea pensiilor incepand cu 01.01.2016 asa cum spune L. 223/2015, urmand ca fiecare sa incaseze doar o pensie majorata incepand din luna emiterii deciziei de RE(RE)CALCULARE.

      Cum diferenelor in cazul fostilor "gonflati" ar fi infime, acestia vor fi multumiti ca nu le mai iese recalcularea pe minus si scapa de spectrul amenintarii cum ca pe viitor se va renunta la cuantumul mai avantajos.

      Practic revenirea la baza de initiere de 80% aduce 2-3 centi in plus, fostilor "gonflati". Acesti 2-3 centi in plus de fiecare sunt luati insa de la ceilalti carora le-au rezultat majori serioase. Si carora NU le vor mai fi achitate NICIODATA diferentele pt. perioada 01.01.2016 - luna emiterii deciziei de realculare!

      In situatia data, fostii "gonflati" se linistesc subit, iar guvernul prin realocarea diferentelor care NU vor mai fi achitate nimanui, mai iese si pe plus!

      Cam asta negociati voi in realitate, pe marginea Art. 40. Ti-am spus si cu alte ocazii! Mergi pe premisa ca mereu exista o pacaleala la mijloc! Pacaleala fiind chiar "haiducia" - adica sa iei de la unii si sa pui la altii! Asa va fi si acum!

      Ștergere
    2. Pengru pisica kis.Militaria ""pan la capat ''e cel mult pana 42 de ani ( cu dispensa si teste fizice dure) in toate tarile NATO.Dupa 42 de ani nu mai militarie ci basinarie.Numai in colonia Romanistan gasesti ""militari"" care si-au au lipt scaunul de cur cu'' supergluul''politicii celebrii politruci .Care apoi vor si pensii grase pentru frecat mausul prin birouri si popote..Care uita ca mancat bani statului degeaba dupa varsta de 42 de ani.


      Ștergere
    3. @ Patriarhul din Agora 18 februarie 2017, 14:35. Insist sa NU mai faci aprecieru generale. Ai 42 ani, esti lt.colonel. Esti Cdt. B. lupta, iar in aplicatii cari 50 kg in spate ca orice ostas. Asa este la M.Ap.N. sa stii!

      Dupa tine, trebuie sa te dau afara! Nu te dau, mai afara, ci mai bine iti valorific experienta in folosul armatei. Asa ca te salt de la batalionul de lupta si te pun seful operatiilor la brigada. Si acum in loc sa comanzi un batalion de lupta cu ranita de 50 kg in carca, comanzi operatiunile de lupta a 3 batalioane simultan! Ca doar nu oi vrea sa pui seful operatiilor la brigada un putoi de locotenent, care nici plutonul sau nu stie sa il imprastie bine! Situatia este valabila inclusiv la corpul subofiterilor.

      Faci niste afirmatii, popo, uneori, de iti sta mâța în coada! Ce naiba ai fost prin politia aia de frontiera a ta, de ai un nivel asa scazut? Planton la bariera in port sau ce ai fost? Tu sa stii de la mine ca sunt patit! Daca pui un Cdt. Bg. unul care nu a parcurs toate treptele de jos in sus, ala va fi un Cdt. Bg. slab, iar brigada aceea este sinucigasa in caz de razboi. Iar ca sa gasesti un Cdt.Bg. valabil, ala precis trebuie sa aiba peste 42 ani ca sa aiba ceva experienta. Si acum tu ce faci, il dai afara pe motiv ca nu ii mai arata bicepsii ca atunci cand era locotenent? Si cu brigada ce faci, o omori dand-o pe mana unei sublocotenente speriate sau cum?

      Ștergere
    4. Calugare
      MAI nu a dorit sa bage teste fizice in lege? De ce crezi?
      Testarea fizica este la fel in toate armatele NATO si diferentiate pe grupe de varsta si sex!
      Eu le-am trecut la 55 ani si 8 luni fara probleme!
      US militarii ies la pensie in ziua cand implinesc 55 ani. La noi la 62 cu niste bonificatii in minus!
      Care este problema? Eu nu am vazut gl MApN ramoliti! Poate trebuie sa skimbi dioptriile!

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    6. Mares fara suparare dar esti in eroare.( inteleg si de ce).In 2007 a venit o nava militara in portul Constanta( nu conteaza clasa) .In cadrul schimbului de experienta am fost invitati la bordul navei si am stat de vorba cu echipajul navei.Printre altele am adus vorba si de pensionare .Sti ce mi-au spus ? La ei varsta de pensionare e DE 39 DE ANI .Poti ramane cu dispensa dupa teste fizice dure pana la 42 de ani iar ofiterii superiori ( cu experienta de care zicea Rxxxx) tot dupa teste dure pana la cel mult 45 de ani .Si acest lucru mi- a fost confirmat ulterior si de alti militari SUA de pe altte nave.Asa ca raman la parerea mea.PS stiu si sumele ( aproximative) si la ei nu exista raport intre pemsionarii militari mai mare de 1/5 la vechime completa ( completa e de 20 de ani)La noi exista si raporturi de 1/20

      Ștergere
    7. @ Patriarhul din Agora 18 februarie 2017, 20:41. Nu te las deloc! Poate la voi in MAI este asa! Normal, voi nu aveti impuneri de stat NATO! Bai, baiete! Tu stii ce este acela un batalion? O structura cu vreo 600-700 de oameni, baza unitatilor operative ale armatei! De unde basca mea scoti tu cifrele alea cu 'jde mii de lt. colonei si colonei, cand singurul grad de lt. colonel dintr-un batalion, este al comandantului. Nici macar un colonel nu are!

      La voi in MAI, asa este? Cati lt.col. aveti voi la 600 oameni? Dar colonei? Voi aveti 20%, adica 12? Adica unul la 50 de oameni? Pai in armata la 50 oameni, gasesti ceva intre locotenent si capitan! Nu poate fi capitan decat daca comanda minim 100 de oameni!

      Nu bate deloc MAI al tau cu M.Ap.N. al nostru! Precizeaza ca este vorba de MAI, ca toata lumea stie ca acolo e strand, nu armata! Dar nu mai arunca tu anatema peste M.Ap.N.!

      PS: Hai sa iti spun ceva sa te relaxez, apropo de MAI al tau si de armata ... sulii pe acolo! Fii atent, in M.Ap.N. nu o sa vezi femei cu parul despletit sau rujate moarte ca la voi in MAI. Din mai multe motive:

      - parul despletit la femei, are alta semnificatie in spectrul militar autentic (bordeliste);
      - interzic regulamentele;
      - in nicio armata NATO nu vei vedea femei cu parul despletit.

      La voi in MAI este durere! Pana si ultima purtatoare de cuvant a MAI avea pletele curgand peste niste grade! Ca sa nu mai discutam de politiste!

      De ce ti-am spus chestia asta! Doar asa sa nu mai confunzi armata reala, cu coloneii tai din MAI in raport de 1:50 si cu fatucile despletite!

      Ștergere
    8. Cu fetitele nu te contrazic.Cunosc personal un agent ( cu experieta )de politie care era obligat sa patruleze cu o fetita ,amanta unui sef de inspectorat .La un scandal( 112)ibtre ciori la care au intervenit fetitei i sa furat pistolul de catre ciori.Urmarea : Agentul a fost dat afara fara drept de pensie ( acum se judeca cu ministerul fara sprijinul SNPPC ) pentru ca'' nu a avut grija de agenta'' de parca agentul era angajat ca doica .Agenta e bine mersii(penalizata doar trei luni cu 15 % ) si acum si presteaza in continoare sefului de inspectorat .Acum e si cu burta la gura cu al dolea copil al sefului desi e maritata cu un dentist( ala habar nu are ce tine la usa ).Iti imaginezi de ce nu dau nume .Si asa cei care citesc din IJP stiu de cine e vorba.Si la MApN stiu fetite( sgp) care presteaza la ordin .Asa ca nu te mai da ranit..

      Ștergere
    9. Cslugare
      Nu si inteles bine...in US exista ca si la noi filiera indirecta si directa! Cei din filiera indirecta au limitari in grad si functii si la vsrsta! Nu ca la noi!
      Testele sunt dure doar pt obexi sau bolnavi! Si ale noastre dunt traduse de la ei!

      Ștergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Revenirea sulii! Aia cu reintregirea a fost mascarada de tip jhidanesc! Este ca si cum ti-ar fi taiat tie 50% din pensie in 2011, apoi ti i-ar fi dat inapoi in 2013, insa ti-ar fi "inghetat" acel cuantum pana in 2023. Adica la toata lumea indexa, tu tot cu destu' in gura. Urmand ca in 2023 cand ieseai din "inghetare" sa decoperi ca esti tot cu 50% in urma omologilor tai!

      EU ti-am mai spus si in privat ca am priceput tacticile PSD! Astia cand zic ca majoreaza ceva, fac precum curvele: umfla buzunarul stang, dar cu ce se afla in buzunarul drept al aceleiasi persoane. Asa a fost cu L. 241/2013.

      Iar eu afirm ca tot asa se va intampla acum apropo de zvonurile legate de imbunatatirile la Art. 40! Imbunatatirile vor fi realizate din buzunarele celor afectati de Art. 67. Ale caror diferente urmeaza a NU mai fi achitate niciodata, fiind regasite in readucerea bazei de initiere la 80%! Castiga Iiescu de la ANCMRR si alti sforari fosti "gonflati", castigi tu - care stii bine ca vei avea o diminuare a pensiei fiind pensionat inainte de 2001, iar cei care viseaza la Art. 67 vor ramane cu destu' in gura! Asta urmeaza!

      Ștergere
  13. Domnilor,degeaba aruncam noi pe guvern,tot astia de prin minister ne fac,incepând de la secretariatul de stat in jos.Astia sunt diavolii care ne manânca zilele.Propunerile de la ei vin.În slugarnicia lor pentru ași pastra scaunele,fac tot felul de porcarii in dezavantajul nostru!Sa fie clar.Daca, trebuie să gasim pe cei care ne .ut,acolo trebuie sa-i cautăm!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sa NU cadem in derizoriu! Cei dela minister sunt doar simpli executanti! Presupunem ca tu esti ministrul apararii, iar eu seful SMG. Si trebuie sa platim drepturi de pensii in valoarea de 12 lei, cate un leu pe luna. Dar guvernul nu ne da decat 9 lei. Cum facem atunci?

      1]. Punem diferenta de 3 lei din buzunar. Nu prea avem de unde.
      2]. Ne dam demsia. Dar nu avem onoare. Si oricum ne inlocuiesc cu altii care nu zic nici pâs!
      3]. Taiem de la fiecare persoana in fiecare luna cate 2 centi. Dar asta este neachitare in masa a drepturilor de pensii, scandal mare, nu tine!
      4]. Achitam toate pensiile, dar NU nu si diferentele cuvenite. Si asa apare Art. 67. Cum diferente nu primesc decat o parte scazuta dintre pensionari, da-i in basca noastra ca nu le achitam la timp, sunt o minoritate! Si apoi, de aia le-am dat Art. 67, sa nu faca scandal!!

      In ceea ce priveste viitorul, vine luna septembrie! Facem cererea de alocare de fonduri pt. aplicarea Art. 67! Iar guvernul care poate nici nu va mai fi acelasi, se ia cu mainile de par! Asa ca ne ... baga in legalitate si ne ..ute o OUG in ajutor, prin care sa nu mai fie achitate deloc diferentele.

      Pana la urma, hai sa fim seriosi! Ca executant, nu ai motiv sa faci complicat ceea ce poate fi simplu! Guvernul este principalul vinovat! Din acesta facand parte desigur si ministrul apararii (similare), precum si toti secretarii de stat si despre care stim ca sunt numiti politic! Nicidecum functionata de la CPS care ne prelucreaza noua dosarele sau seful SMFT!

      Ștergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Viorel
    Pt informare:
    -In situatia in care un cadru militar beneficia de c/v cheltuielilor de transport si pt chirie se impozita una din doua aceste deconturi!
    Asta cf. prevderilor unui OUG si instructiunilor financiare.
    In aceasta situatie ce parere ai daca intra la calculul pensiei si suma decontata pt chirie!
    Iti inchipui cam cum ar fi cu o suma de 300-500€/luna?

    RăspundețiȘtergere
  16. Cunoașteț o categorie socială dintre bugetari(în afară de militari) în care două persoane(având aceeași funcție și vechime) ieșite la pensie în ani diferiți la interval de 10-15 ani...cel ieșit recent să beneficieze de o pensie dublă ca mărime față de cel ieșit anterior ? În cazul nostru, singura cale de a mulțumi pe toți pensionarii militari este recalculare astfel încât la funcții, grade și vechime egală...să nu existe discriminări în funcție de de anul trecerii în rezervă. Astfel totul ar deveni echitabil fără ca cineva din prezent sau viitor să se mai considere nedreptățit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alta intrebare?! Glumeam. Situatia descrisa de dumneata este perfect intemeiata! Numai ca nimeni NU doreste aplicarea ei, intrucat presupune majorari suplimentare importante a fondului necesar achitarii pensiilor militare. Guvernantii avand mereu alte prioritati, decat egalizarea unor drepturi, principiile morale etc.! Dupa cum bine se vede! Ce basca mea! Din pensii nu poti fura, dar din altele - da! Asa ca solutia dumitale nu este buna pt. guvernanti, decat daca egalizezi ... in jos! Pe asta ar opera-o imediat, la cat malai de furat le-ar ramane!

      Ștergere
    2. Altă întrebare nu am, totuși ceea ce am scris este singura soluție. Situație asemănătoarere a mai fost prin 2004 când un subofițer ieșea la pensie cu un cuantum apropiat de un general ieșit cu 10 ani în urmă. În 2005 situația s-a reglat. De aceea mai cred că s-ar putea face ceva și acum. Șansele sunt mici, dar așa cum bine știm ...speranța moare ultima.

      Ștergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur iti spun ca da! In situatia ca le aveai pe amandoua!
      Ca sa nu mai zic ca era si imoral si ilegal, intrucat tie ti se decontau la sfarsitul fiecarei luni banii dati de tine! Nu ti se dadeau bani in plus!

      Ștergere
  18. Stiu ca sunteti multi simpatizanti ai actualei guvernari. Eu m-am ferit dintotdeauna de partizanat politic, vizand exclusiv interesele militarilor.

    Acum ce facem, simpatizanti ai actualei guvernari? Situatia analizata sec, pe baza elementelor concrete la dispozitie - nu pe baza de soparle si alte zvonuri de Radio Sant, demonstreaza clar ca in ceea ce priveste armata, actuala guvernare este mai ostila militarilor si decat fosta guvernare Ciolos.

    Ai lui Ciolos ne-au tras-o cu Art. 40 din OUG 57/2015, iar actuala guvernare il pastreaza la acest moment intact! In plus, actuala guvernare ne-a mai infipt si Art. 67 din Legea bugetului pe 2017!

    In concluzie, pana la proba contrarie, social-democratii sunt si mai ostili armatei, decat tehnocratii! Ce facem, bagam capul in nisip privind faptele, doar de dragul ca Dragnea sa ne-o traga zambind? Pentru ca asta se intampla acum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toti politicienii( exceptia confirma regula) urasc armata stai linistit.Ce viloaie si vacante de lux ar face ei cu banii daca ar praduii si miliardele alea ( 2% de anul asta )de la buget.Deja maxonul Cioles( nu singur ci cu republica paralela Soros ) si- au tras parandaratul si pe contractele supraevaluate ( vezi corvetele inutile si transportoarele nonamfibii)cu plata pana in 2022.

      Ștergere
    2. Pana nu imi vad pe cont ajutoarele prevazute legal si amanate in plata din 2011 pana acum, pt mine imi sunt toti ostili!
      Nu suport ostilii si betivanii cu aere de nonalcoolici!
      Iar celor ostili li se raspunde cu ostilitate dubla!
      Iar betivilor li se spune in fata cine sunt, ca la terapia de grup!

      Ștergere
  19. Daca va aduceti aminte,sau ne uitam pe L.223,nemodificata de tehnocrati,vom vedea ca,la art.110 (4),se arata:"Pensiile recalculate prev.la (1),se cuvin incepând cu luna urmatoare intrarii în vigoare a prez.legi si se platesc incepând cu luna urmatoare celei in care se implineste termenul prev.la alin.(2)". Adica,12 luni.
    Era mult mai bine,dupa parerea mea,sa se modifice si art.109 cu acelasi termen de 12 luni,sa fi fost recalculate toate pensiile in decurs de 12 luni,dupa aceea sa fie inmanate beneficiarilor cu diferentele rezultate din recalculari. Atunci nu mai aparea nicio discriminare intre pensionari.
    Sau se putea pune in concordanta termenul de de la art.110 cu cel de la 109,24 luni,daca nu era timpul necesar ca toate pensiile sa fie recalculate in 12 luni.
    Este o parere!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cod fiscal
    (4) Următoarele venituri nu sunt impozabile, în înțelesul impozitului pe venit:
    NU SINT incluse în VENITURILE SALARIALE și nu sunt impozabile nici veniturile de natura celor prevăzute mai sus, realizate de persoane fizice, dacă aceste venituri sunt primite în baza unor legi speciale și finanțate din buget;

    b) drepturile de hrană acordate de angajatori angajaților, în conformitate cu legislația în vigoare;

    d) ... compensația lunară pentru chirie pentru personalul din sectorul de apărare națională, ordine publică și siguranță națională, precum și compensarea diferenței de chirie, suportată de persoana fizică, conform legilor speciale;
    g) contravaloarea cheltuielilor de deplasare pentru transportul între localitatea în care angajații își au reședința și localitatea unde se află locul de muncă al acestora, pentru situațiile în care nu se asigură locuință sau nu se suportă contravaloarea chiriei, conform legii;

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti spun ca daca beneficiai de 2 prevederi una se impozita....in baza unei OUG a lui boc!
      Nu arunc petarde...

      Ștergere
    2. Aruncați petarde....daca primește compensație pt chirie sigur nu I se decontează transportul și invers...
      Logica compensației pt chirie este sa-i asigure louinta în garnizoana unde desfășoară activitatea.

      Ștergere
    3. Kiar mai?
      Ia mai da in carti!
      Una este locul de munca si alta familia...resedinta!
      Cine drak nu te-a instruit sa ataci cf ordinului de ministru? Daca va abureste Les si a facut-o si Motoc e treava voastra ca inghititi!
      Ai impresia ca sdandardul unui mr este sa stea in camin cu inca 3 in camera?
      Pa!

      Ștergere
  21. nu va temeti ca dupa recalcularea tutrr pensiilor nu vor fi cresteri

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce chestie! Astia de la SPP si-au jefuit propriul CAR! http://www.evz.ro/furt-de-proportii-la-spp.html

    Ar mai fi o faza! Astia ce lefuri or avea, din moment ce fondul CAR pt. doar 500 persoane, atingea 870 000 euro? Stiti vorba - ce mai lefuri, ce mai pensii ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sssstttt E secret .....Voi amarastenilor va comparati cu zeii ? Care va apara ''alesii''( de fapt numiti de stapani).Sa va fie rusine la ce insinuati.Sa va spun un secret .Absolut toti au grupa AC chiar daca unii stau doar in birouri. Am totusi o nelamurire😂 cand au jefuit CAR au folosit cagulele de la antrenament ?😇

      Ștergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  24. Pt R-26500
    Ce faceti ?
    Bagati capul in nisip ?
    Nici vorba, daramati guvernul, instalati-va guvernul dumneavoastra de suflet: ciolos
    Si v-ati rezolvat problema.
    O sa va calculeze pensia ca si guvernul boc. Numai ca in cel mai fericit caz, considerati stagiul complet de cotizare de 30 de ani pt vechimea in serviciu si de 35 de ani pt vechimea in civilie.
    Da mai sigur, considerati stagiul complet de cotizare de 35 de ani pt toata vechimea cumulata, asta ca sa n-aveti surprize.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca este exact invers - la faza cu capul in nisip! De ce intrebi? A abrogat Grindeanu prin ordonanta de urgenta ca tot este expert in ordonante, Art. 67 inventat tot de el, din Legea bugetului de stat pe 2017 si noi nu am aflat inca? Sau cum?

      Daca abroga Grindeanu Art. 67, bagat tot de el, ajungem la fel de rau ca pe vremea lui Ciolos! Dar cu Art. 67 pe cap am ajuns si mai rau! Asa ca dintre 2 rele, il alegi pe cel mai putin rau!

      In rest, 'mneata bagi la greu exercitii de imaginatie! Si este vizibil ca esti si adeptul contributivitatii! Ce basca mea legatura are stagiul de cotizare cu pensiile militare?

      Man! Pensiile militare NU le mai darama nimeni! Stii din ce cauza? Intrucat la ora asta, beneficiari sunt si SGP! Care spre deosebire de finutii de ofiteri si comozii de subofiteri - care s-au dat la fund masiv in 2011, daca cineva taie din nou pensiile militare, in nici o ora, toata activitatea armatei este blocata! SGP fie intra in greva, fie ies in strada, fie demisioneaza in masa!

      In concluzie, iti sugerez sa cauti scuze mai realiste pt. nemernicia actaueli guvernari si sa incerci sa aterizezi cat de cat mai aproape de 2017!

      Ștergere
    2. Si prevederile ostile militarilor din OUG9!

      Ștergere
    3. @ Iulian Mares 18 februarie 2017, 16:30. Prevederile ostile din OUG 9/2017 a lui Grindeanu sunt copiate dupa prevederile identice ostile din OUG 99/2016 ale lui Ciolos care si ele sunt copiate dupa prevederile ostile din OUG 57/2015 tot a lui Ciolos. Iar prevederile ostile din OUG 57/2015 sunt copiate dupa prevederile ostile nr. 83/2014 a lui Ponta. Care la randul lor sunt copiate dupa prevederile ostile ale OUG nr. 103/2013 tot a lui Ponta. Si care la randul lor sunt copiate dupa OUG nr. 84/2012 tot a lui Ponta!

      Stai sa vedem mai departe! Iar Ponta a plagiat OUG 84/2012 dupa prima ordonanta de acest gen, si care este OUG 80/2010 a lui .... Boc. Aprobata prin Legea 283/2011 a lui ... Boc!

      Ca atare, toti astia sunt ca fratii, si-au mancat intre ei rahatii si armatei ficatii! De la Boc la Grindeanu! Iar ultimul a pus si moț cu Art. 67 din Legea bugetului!

      Ștergere
    4. Exact! Actiune concertata si conjugata!

      Ștergere
    5. Ce va spuneam mai sus...Politicienii romanistani majoritatea tradatori de colonie considera ca orice bani cheltuiti de la buget fara parandarat ( sau avantaje electorale)sunt bani irositi.

      Ștergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  26. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dat informatii care atrag atentia! De exemplu, aceasta: "M-am hotarit sa ies la pensie deoarece pentru a se atenua fenomenul pensiilor care depasesc salariile se discuta ca nu peste mult timp o sa apara o noua organizare care da toate functiile cu cel putin un grad mai jos plus anumite alte limitari in salarizare prin noua lege a salarizarii unde se preconizeaza a se merge pe sume fixe de incadrare si nu raportare la VRS.

      Deci tot ce este posibil ca viitorele pensii de dupa legea unica a salarizarii sa nu mai fie atit de benefice pentru cei ce ies din sistem dupa aceasta lege unica a salarizarii".

      De chestia asta am auzit si noi ceva! Problema de logica este insa aceea ca daca "viitorele pensii de dupa legea unica a salarizarii sa nu mai fie atit de benefice pentru cei ce ies din sistem", devine clar ca nici la recalcularile de pensii ce vor urma dupa legea unica a salarizarii, nu vor mai exista majorari.

      Caz in care, uite asa apare lumina privind Art. 67 din Legea bugetului pt. 2017! Devenind firesc sa amani achitarea diferentelor pana la finele lui 2017, intrucat dupa noua lege a salarizarii, in realitate NU vor mai ramane diferente de achitat!

      PS: Am o curiozitate! Eu nu ma leg, de regula, de astfel de amanunte, dar ma frapeaza ceva. Sustii ca esti activ. Toti activii scriu cu "î" in loc de "â" si acum dupa 24 de ani de la Hotărârea Adunării generale a Academiei Române din 17.02.1993? La un militar in rezerva/retragere nu as avea nicio pretentie, dar pt. un activ imi pare chiar bizar.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. @ Traian Puzdra 18 februarie 2017, 18:10 Ca atare, dumneata confirmi urmatoarele:

      1]. Spre disperarea altor useri! Faptul ca Art. 67 are la baza de fapt, insuficenta bugetului alocat armatei. Fiind sacrificati, recalculatii!

      2]. Urmeaza o noua lege a salarizarii. Aici este o schema totusi. Daca sustii ca nu vor fi afectate decat pensiile celor care se vor pensiona dupa aceasta noua lege a salarizarii, dar nu si pensiile ce se vor recalcula, nu inseamna decat ca noua lege a salarizarii pune stavila unor sporuri care cam umflau pensiile.

      Am avut caz concret, pensionar MAI subofiter, pensionat 2016 cu pensia mai mare decat a unui colonel M.Ap.N. pensionat tot in 2016.

      Or, eu nu vad cum va reglementa acest fapt noua lege a salarizarii (desi stiu ca este perfect posibil), decat daca face referiri exprese si la sporurile admise sau nu la calculul pensiei! Posibil, dar era mai logic sa intervina direct pe legea pensiilor, nu pe cea a salarizarii.

      Si ar mai fi o chestie! Eu cand am iesit din sistem, nu aveai dreptul sa ai functie mai mare decat gradul cu mai mult de o treapa. Iar gradele erau batute in cuie pe stat si exact pe stil NATO! Adica - daca in NATO gradul maxim admis pt. un Cdt.B. este de lt.col., asa a fost si in Romania. Pana in 2011! Intrebarea fiind, despre ce diminuare de grade si sau/functii te referi dumneata? Este vorba de revenirea la cum a fost pe stil NATO? Intrucat daca este asa, chiar este normal sa se intample!

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    6. Traian Puzdra .Eu am o dilema (Sunt si''dilematic ''pe langa alte boli neuronale) Zici ca secretarii de stat au negociat de capul lor contractul supraunflat la pret ( cu corvetele si nonanfibiile )iar priministrul saracul Ciolos ( ginerele sefului securitatii franceze) a semnat ca primarul? Dupa abordarea asta a ta tot incerc sa ma scarpin sa imi gasesc penele de pe spate.Sunt sigur ca penele au crescut prea mari (dar eu nu le vad) daca sunt luat pe fata de papagal.A mai ramas sa spui ca contractul e fara parandarat pentru stapanii coloniei si fara comision la smecheri si eu promit ca ma sui in primul tren si ma duc unde a intarcat mutu Iapa.Adica in Agora.

      Ștergere
  28. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  29. La activi, salarizarea se face in conformitate cu legea 284/2010 care prevede l:
    "Art.7 (1) Aplicarea prevederilor prezentei legi se realizeaza etapizat, prin modificarea succesiva, dupa caz, a salariilor de baza, soldelor functiilor de baza/salariilor functiilor de baza si a indemnizatiilor lunare de incadrare, prin legi speciale anuale de aplicare.
    Asa ca Guvernul Grindeanu respecta legea 284/2010 mai mult decat atat s-a angajat sa faca o noua lege de salarizare unitara pe care s-o trimita in Parlament pana la sf. TrII/2017.
    Guvernul Grindeanu are un Program de Guvernare aprobat de Parlament.
    Ce a promis pt pensionari pana in prezent, a si facut: anularea CASS si impozitarea doar a valorii pensiei ce depaseste 2000 lei.
    Nu este in programul de guvernare:
    - anularea art 40/OuG 57/2015
    - reducerea termenului maxim de recalculare prevazut de legea 223/2015 si nici a termenelor intermediare privind circulatia documentelor din momentul depunerii cererilor pana la emiterea deciziilor de recalculare, punerea in plata si acordarea eventualelor diferente, asa cum sunt prevazute de M25/2016, termene care totalizeaza aproximativ un an si sapte luni.
    Asa ca smecherii, care jignesc guvernul si pe camarazii lor care sustin acest guvern, pt ca nu li se da pensia recalculata si eventualele diferente, cand vor muschii lor sa se abtina.
    Aveti libertatea sa faceti ce vreti, daramati guvernul, reinstalati guvernul ciolosi si asteptati-va si la abrogarea legii 223/2015 stabilirea tuturor pensiilor militare conform legii 263/2010 cu stagiul complet de cotizare prevazut la anexa 6. Acest stagiu creste treptat pana la 30 de ani. Cei activi pot iesi pe aceasta lege pana in 2020 luna decembrie, dar n-am vazut nici un ofiter cu functii importante sa uziteze de acest drept. La recalculare puneti stagiul complet de cotizare de 30 de ani.
    Va urez succes si ceasuri bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect! Ura! Asa este! In programul de guvernare NU era nici vorba de Art. 67! Nici de faptul ca doar la pagalii din armata nu li se aplica coeficientii din L. 284. Ceilalti bugetari fiind "scapati" de Grindeanu prin alte acte normative care majoreaza lefurile cu 50%! Cum ar ... personalul de scena! Sau in administratie si in invatamant!

      In programul de guvernare nu era vorba nici sa nu dea ajutoarele la trecerea in rezerva! Si nici sa faca misto de cei cu HJD prin care au de obtinut sume de la stat, prin lungirea cu 5 ani termenelor de restituire!

      In final, cabinetul Grindeanu a facut pipi in capul armatei la fel ca si guvernele precedente! Si i-a mai agatat si un rahar cu mot concretizat in Art. 67 din Legea bugetului pe 2017!

      PS: Nu te mai agita cu zvonurile tale contributive cu stagiu de 30 ani etc.! Cica partidele au dat la pace si toate drepturile de pensie vor fi la fel pt. toti! Adica se desfiinteaza complet toate pensiile si ramane fiecare cu ce a adunat sub perna! Lucrul ce ar degreva viitorul tinerilor nostri, care in loc sa isi puna pt. ei su perna, iti achita tie pensia! Si care mai debitezi si ineptii!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Puzdra
      Domeniul meu de activitate nu a intersctionat nici macar o singura data vu tine si nici nu avea cum; nici macar la grupuri de lucru....dar ma rog...poate ca ai auzit de mine si eu nu! Sau ai un nume de imprumut!
      Eu am scris si am intrebat in baza afirmatiei mimistrului muncii si nu am facut afirmatii!
      Referitor la epitete esti ori nesimtit ori nu cunosti sensurile unor cuvinte!
      Pt mine pot afirma numai cei cu care am lucrat...tu nu!
      Si acum....sa trecem la lucruri mult mai serioase....aparand din neant, cu riposte agresive la mai multi useri si comentarii dinainte elaborate nu faci decat sa definesti f clar obiectivul!
      Referitor la afirmatia cu impozitarea uneia din cele 2 (c/v kirie si transport) te poti adresa Sv financiar al fostei mele structuri!
      Referitor la acele viitoare achizitii...ar fi fost mai bine daca ai fi inceput cu pdv al SMFN si SMFT!...sau al SMFT pt cumpararea transportoarelor elvetiene! Aici poti detalia...?
      In rest suucces la postari cat mai lungi si elaborate! De...?

      Ștergere
  30. Daca au plecat multi din sistem, asa si este de altfel, trebuie sa si intre in sistem mai multi.
    Asa ca s-au suplimentat si locurile la scolile militare.
    In 2017 pt ofiteri MApN, s-au scos peste 800 de locuri la concurs, gasiti pe net, pe academii de forte detalii, cifra care este aproximativ dubla fata de totalul elevilor din LM care termina in 2017.
    Este posibil ca pastrand aceleasi standarde de calitate, la admitere, 2017 sa fie primul an cand nu se ocupa locurile la ofiteri.
    Pt rezolvarea problemei, pe o piata a fortei de munca concurentiala vor creste soldele la activi.
    Acest lucru candva, in nici un caz in 2017 posibil si 2018, va determina si o ajustare a nivelului pensiilor militare.

    RăspundețiȘtergere
  31. Mda! Multumim userului Traian Puzdra, care spune niste lucruri cu subiect si predicat. Si destrama fara drept de apel, mituri si legende.

    La modul personal, din tot ce a exprimat, imi atrage atentia printre altele si referirile la Otilia Sava. Fapt ce ma determina sa trag inca o data concluzia ca tot sistemul securistic conduce totul. Partidele, guvernele, democratia, fiind doar chestii de fatada.

    Problema de fond fiind de fapt, cui mama ma-sii este subordonat acest sistem securistic? Prea este organizat impecabil si are prea multa putere, astfel incat un premier sa semneze ca primarul ce i se puna in fata/ordona? La fel presedintele, la fel parlamentarii.

    Este evident ca asa cum Grindeanu habar nu are de Art. 57 din Legea bugetului de stat, la fel Ciolos habar nu avea de Art. 40 din OUG 57/2015. Ei doar au facut oficiile de marionete in slujba altora! Cine sunt acesti "altora" - asta este de fapt problema de fond!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faci pe naivul.Mai bine intreaba care din perciunati stapanii coloniei conduc republica paralela prin sorosisti ,masonerie ( vezi si P-due si clubul de la Roma)si unde iau deciziile la sediul BNR ( ghici ciuperca cei).

      Ștergere
    2. @ Patriarhul din Agora 18 februarie 2017, 21:58! Popo, esti ilar la faza asta! Pe cine se intreb pt. un raspuns documentat, desigur in fara de tine si de țața Leana? Sa fac cerere pt. raspuns oficial? Unde? La Roma, la Soros? Ca doar nu vei vrea sa fac cerere la subalternii lor din SRI, SIE, guvern, parlament, presedintie, justitie, BNR si biserica? Sau la ambasada SUA! Iti dai seama ce raspuns as primi la o astfel de cerere? Da fapt eu zic ca m-ar declara terorist din prima, si cu asta au incheiat cazul!

      Ștergere
  32. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca este util a sterge comentariile! In fond orice stergi pe internet, dispare doar interfata, niciodata si originalul! Chiar da ca multi nu stiu acest lucru.

      Pe de alta parte, interventiile dunitale i-au cam dat cu ...urul de asfalt pe unii useri cu capul in nori! Element care aduce progres.

      In sfarsit, decizia iti apartine doar dumitale!

      Ștergere
    2. Olescule@ dezinformezi.Functia de cdt.B/Bg.Mc nu a fost niciodata de Lt.col.Daca te referi la cdt.B.I/R.Mc,da.Nici functia de cdt.B.VM/Bg.VM nu a fost de Lt.col.
      In concluzie tu nu ai fost Cdt.B.
      Traian Puzdra @,multumim pt. informari.Privind art.40,era de la sine inteles ca este opera MApN.Am speranta ca ANCMRR precum si SCMD vor reusi sa dreaga busuiocul privind situatia celor cu vechime ca pensionari.

      Ștergere
    3. @ iceparu 18 februarie 2017, 22:11. Incepi sa ma iriti deja! Asa fost pana in 1907 toamna! Mai exact pana in 2004. Apoi in 2004 am intrat in NATO, iar ce stii tu a devenit istorie! Am iesit la pensie din B. V.M., si acum tu imi dictezi mie statul de pe care am iesit la pensie? Cdt. Lt.col. grad maxim. Si inainte am fost la B. P.M. (PM = politie militara, iti explic ca tu nu ai prins structura asta), iar gradul maxim pt. comanda batalionului tot de lt. col. Gradele maxime admise pt. loctiitor, sef de stat major si sefi de compartimente - maior. Difereau doar coeficientii.

      Si iti dau si PS! Pai normal sa fi fost asa! Ca inainte sa intram in NATO, eram singurii pagali cu colonei la comanda batalioanelor si maiori Cdt. Cp. Cum a fost pe vremea ta! Au aparut din acest motiv si situatii de ...ahat! Cum toate batalioanele straine aveau comandanti lt.colonei. sau chiar maiori, noi aveam colonei. Si partea straina NU putea prelua comanda, intrucat un lt.col. nu putea comanda un colonel, adica era anormal. Asa ne-am adaptat statele si am intrat in randul lunii! Dar ce sa stiu decat sa dai cu ciocul!

      Pana in 2004 a fost cum spui tu, dar la ultima asezare a gradelor si functiilor inainte de a intra in NATO, ne-au uniformizat pe stil NATO si i-au taiat pe colonei de pe lista de la batalioane!

      Ștergere
  33. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate are mustrari de constiinta .Oricum trebuie apreciat curajul lui de a posta.

      Ștergere
    2. @ tigri2 18 februarie 2017, 20:34. Nu stiu cu ai ajuns la concluzia asta! Deocamdata tot ce rezulta este ca userul Traian Puzdra a reusit sa aseze cam toata propaganda, visatorii si ametitii de politica, fix in ..ur!

      Stii cum este? Daca vezi tot campul tactic, ai ceva sanse sa castigi! Dar cand vezi doar momeala, intri precis in ambuscada! Omul ne-a descris tot campul tactic cu subiect si predicat! Iar campul este nasol ... rau!

      Ștergere
  34. Gelu
    In afara catorva predictii mister P nu a adus mari rezolvari...si voi explica:
    -Functiile...unele si mai ales la unele es au fost umflate de Oprea (B, Bg si chiar SMFT....ex. sef compartiment, minimum 1 sunordonat- functie de col.)
    -Pt akizitia de tehnica etc exista un plan, program major. Directia inzestrare nu cumpara de capul ei, ci la cerinta operativa a fortelor prin SMG! Categoriile de forte trimit solicitari si pdv asupra th pe care o doresc. Stabilirea si nominalizarea ei este atributul unei structuri cum lasa sa se inteleaga. Secretarul de stat pt inzestrare nu este ordonator principal de credit dar face parte din comisia centrala! Odata stabilit contractul negociat se trece prin parlament pt aprobare! Cea ce a facut Ciolos si mai ales rapiditatea put urat rau si denota un grad de aservire! Ceva asemanator s-a mai intamplat doar cu Piranya!
    Dar revin....omului îi scade functia. Ex. Un lt col de pe functie de lt vol pe mr. De obicei s-a ramas pe functie cu solda de pe functia anterioara, adica de lt col.
    Dar sa spunem ca nu se mai adopta aceasta masura....si nu-si mai gaseste functie de lt col.
    Pleaca la pensie...in conditiile L223!
    Imputernicirile...confera drepturile financiare timp de 6 luni! Sunt legale si au ajutat oamenii care au iesit la pensie! Este o greseala asta? Varianta 2 meskina: asigura functia prin OZU fara drepturi financiare!
    Acum...daca vad ca tot ataca ca berbecul...specialustul asta...De ce au pierdut pietele de export arm, munitii si tehnica? Ca sunt ei super specialisti? Si achizitiile total gresite facute! Macar hulita gl. Floarea a adus F16 pe ultima suta de metri! Cu scandal UE...cu riposte dar au adus! Si akizitia a durat 2 ani pana la semnare!
    Cat despre epitetul snob...eu il bag in origini pe acest magar! Nu aveam cum sa-l cunosc pt ca eu am activat in NMCC!Nu stiu de ce a atacat unii useri....dar textul era pregatit din timp si sunt sigur ca este pregatit din si destructura de relatii publice, subordonata parca tot doamnei perene Otilia!
    Skema cu sters postarea este pt mister si veridicitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda! Legat de ultima parte, ceva nu bate! Subordonat Otiliei, dar totusi o face zob pe ... Otilia! De altfel, omul a precizat daca nu a sters cumva, ca a intrat pe aici, intrucat a observat ca ne tot chinuim (unii) sa aparam niste drepturi ale militarilor.

      Dupa flerul meu, aici este vorba despre altceva. De data asta, nu vreau eu sa spun eu chiar totul. Decat ca cineva despre care cred ca ma si cunoaste personal sau poate nu - ci doar activitatea, are dispozitie sa ne ... sprijine! Pe cei care mai miscam ceva pt. drepturile militarilor. Iar in astfel de situatii, flerul nu m-a inselat niciodata ca si in cazul invers - cand cineva a vrut sa ne distruga! Bineinteles ca poate fi vorba si de altruism pur, dar putin probabil.

      In rest, analiza datelor:

      1]. Vreau sa va sprijin pe cei care incercati sa miscati ceva pt. armata.
      2]. Otilia Sava este cutra nr. 1 din M.Ap.N.
      3]. Bugetul alocat de 2% este virtual. De aceea a fost emis Art. 67.
      4]. Urmeaza o noua lege a salarizarii cu efecte negative asupra celor care urmeaza sa se pensioneze dupa intrarea ei in vigoare.
      5]. Personalul competent este insuficient, urmare a pensionarilor. Normal, asa s-a mai intamplat si in alte perioade. Cum a fost aceea in care eu preluam un birou de operatii de la nimeni, eu comandam, eu executam, eu eram furier, eu eram sef, si tot eu eram cafetier si secretar si portar, si ci operatiile, si cu instructie, si cu planificarea, si cu controlul si cu organizarea. Si tot eu luam si stangile de la marele esalon superior, ca altul nu mai era.
      6]. ATENTIE! Atrage atentia unor useri sa lase dracu' partizanatul politic si sa ne vedem interesele! Intrucat partizanatul ne omoara!
      7]. Legat de Art. 40 din OUG 57/2015. O zice clar. Suntem in pixul Otiliei Sava. Si despre care afirma ca ne va frige iar.
      8]. Nu inteleg duelul personal cu dumneata si nu ma intereseaza.
      9]. Inteleg corectiile punctuale asupra userilor Tehnocrat si Tigri. Si despre care afirm ca sunt intemeiate - au legatura cu partizanatul politic care naste monstri, si cu voalul pe care il au pe ochi.

      Este evident ca userul Traian Puzdra nu utilizeaza numele real si este normal! Maine ar fi dat afara! In concluzie, admit ca persoana in cauza incerca sa ne sprijine. Mai mult de atat, ce sa faca? Sa ne dea cu capul de calorifere sa ne trezim la realitate?

      Ștergere
    2. Gelu
      Tu ai impresia ca de la 2% se va da ceva inapoi? Devenim necredibili di cu Trump nu te joci!
      Am zis ca postarile au fost indelung pregatite si pt credibilitate da in Otilia!
      Una sau doua perdoane am mai contrat de pe la rel publice pt ca voiau sa fie prima mana la informatii sensibile si pt ca isi formasera un flux paralel de informatii, de jos in sus!

      Ștergere
    3. @ Iulian Mares 18 februarie 2017, 23:43. Da, este real ca interventiile au fost pregatire. Insinuezi ca are un interes ascuns? Care? Eu nu il intrevad! Din moment ce prezinta tot tabloul si cam ... in negru? Ca doar nu va fi vorba de DGIA care ne transmite semnale ca este de partea noastra?! Pe bune acum! Eu nu cred in teoria unui militar activ oarecare care a intrat aici doar asa ca ii este drag rau de noi!

      Ștergere
    4. Sau...o fi si el un frustrat ca s-a pus dop la imputerniciri?
      De la solicitarea de publicare a functiei in BIA si pana la publicarea in nr urmator trec, in cel mai fericit caz 38 zile! Apoi 2 luni pt a lua la cunostinta toti, pana la B. , ulterior interviu, concurs....rapunsul oficial, inca o luna pana la numire, ulterior instiintare si predarea functiei! Din practica, sub 4 luni si 1/2 nu se poate!
      In aceasta situatie activitatile merg inainte cu imputernicit! Ca nu o fi cel mai indreptatit...e o alta discutie, mai ales cand vrea sa se pensioneze, dar cineva trebuie sa fie asumat!
      Nu se va schimba L223! Si daca anul acesta va intra o noua lege a salarizarii, ma indoiesc sincer, ea va fi amanata in executie, sau...cel mult in 3-4 pasi!

      Ștergere
    5. @ Iulian Mares 19 februarie 2017, 08:14. Zici ca tot asa ..utere a ramas cu birocratia imputernicirilor. Am trecut si eu candva prin asta.

      Cat priveste userul cu pricina ... desi camuflajul difera bine, acesta are si o amprenta teribil de asemanatoare cu a unui user de-al nostru mai ... vechi, cu care te tachinezi atat tu, cat si Kis sau Tehno. Poate fi coincidenta sau mu ... eu inca mai sap.

      Ștergere
    6. Nu e stilul lui Cesar! Mai repede...avocatul parat...

      Ștergere
    7. @ Iulian Mares 19 februarie 2017, 08:14. Pai tot la ... avocat ma refeream si eu. Mereu scrie cu "î" in loc de "â", indiferent de deghizare. Plus alte indicii.

      Ștergere
    8. Mai nou sunt sunat ca sunt implicati Maciu, Rosu si Constantin!
      Daca mai am informatia si din alta parte...kiar îi caut....

      Ștergere
  35. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  36. Gelu...continuare..:))
    Deci...lt col iese la pensie de pe functia de mr...cu noul coeficient, care va fi mai mare. Isi alege 6 luni pe care le vrea! Care e problema? Eu stiu care este si ce nu-i convine....coeficientii vor scadea pt subofiteri iar saltul cel msi mare este planificat pt functiilr de col! Dau si ex. 5,5-7,6! Ca o fi 1-2 zecimi in plus sau minus...posibil!
    Sau trag concluzia ca pe el nu l-a imputernicit nimeni si nici alte sporuri! Acum e putin nervos! .....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ Nu stiu ce sa zic! Decat ca am zis undeva de curand de fost coleg, pensionat incepand cu 2017. Eu nu m-am priceput la fuserii, de aceea nici nu l-am suportat. El in schimb era foarte versat la...fuserii. Eu in bocanci toata cariera, el la personal toata cariera. S-a pensionat de la personal din SMG. El mi-a zis zilele trecute ca s-a pensionat, intrucat din cauza viitoare legi a salarizarii, va iesi mai rau daca nu se pensioneaza acum. Nu am cerut alte de detalii, dar fiind bun la fuserii, chiar il cred pe cuvant. Si a iesit colonel, nu subofiter. Iar userul Traian Puzdra aparut din senin, spune acelasu lucru.

      Ca sa nu uit! Da, fostul meu coleg mi-a mai confirmat fugitiv ca asii au fost aranjati de la bun inceput si cu cei deja pensionati. Cei pensionati pana in 2001, fiind oricum presacrificati la pensii. In sensul ca li se va mentine in plata cuantumul avantajos, dar nu va iesi nicidecum cum vor ei. Din simplul motiv ca nimeni nu va da un leu in plus la bugetul destinat platii pensiilor. Mi-a explicat si de ce, ceva in genul: "Dar nu le ajunge ca in 2011 le-au crescut lor pensiile, iar pe voi v-au ...utut?"

      Recunosc insa ca ma indoiesc deja de afirmatii, urmare a acelui Art. 67. Fiind evident ca daca nu mai dai diferentele la recalculati, se face rost de malai - nu pt. cresterea pensiilor celor pensionati pana in 2001, ci pt. o mica perversiune! Fiindu-le mentinut in plata cuantumul mai avantajos, pe cei pensionati pana in 2001 nu ii mai ajuta deloc revenirea la baza de 80%. Avantajul fiind pur simbolic, adica nu mai vad pe decizii pensii pe minus, ci exact cat este acum cuantumul avantajos. Tot aia in buzunar, doar se repara eventual niste orgolii si scapa de spectrul care se tot vehiculeaza al NEmentinterii pe viitor a cuantumului avantajos. Pervesiunea fiind ca si cei pensionati pana in 2001 si recalculatii care ar avea de incasat diferente, raman cu ochii in soare urmare a Art. 67.

      Acum eu am amestecat un pic lucrurile si revin. Ce spui tu este logic! Dar fostul meu coleg, ensionat in acest an, de ce spune la fel?

      Ștergere
  37. Pt Dl Traian Puzdra
    Sa fiu mai precis, salarizarea activilor se face pe legea 284/2010. Dar aceasta lege nu se aplica in integralitatea sa. Cf Oug 9/2017 nu se aplica valoarea de referinta si coeficientii de ierarhizare corespunzatori claselor de salarizare prevazute in anexele la lege. Mai sunt si alte lucruri care nu se aplica din lege.
    Este un fel de doa feluri, nu se aplica nici legea 138/1999 si nici 284/2010.
    S-au facut tot felul de artficii, datorita neaplicarii in totalitate a legii 284/2010.
    Cu privire la sporuri si la limitarea acestora la 30%.
    In legea 138/1999 exista sporul pt lucrari de exceptie pana la 50% din solda lunara.
    In legea 284/2010 nu se mai regaseste acest spor. In schimb a aparut pt lucrari de exceptie o majorare pana la 50% din solda lunara, aceasta majorare nu este un spor si nu intra in limitarea sporurilor la 30%. Aceeasi Marie cu alta palarie.
    Mai sunt si alte artificii de acest gen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oskarul rste pe slta lege...aplicata si in MApN.
      Niciodata...din 2011 incoace sporurile nu au fost limitate la 30%!

      Ștergere
  38. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am zis ca este ceva ce (inca) nu spun! Cercetarea ta in zbor, nimic nimic?

      Ștergere
  39. Sa plece Soros din Romania, odata cu venirea prinaverii? Vom vedea!

    http://m.activenews.ro/stiri-social/Fundatia-pentru-o-Societate-Deschisa-cel-mai-cunoscut-ONG-detinut-de-George-Soros-PLEACA-din-Romania-141109

    Sau rebranding

    http://m.activenews.ro/stiri-politic/18-imagini-in-paralel-cu-protestele-anti-Trump-din-SUA-si-anti-Guvern-din-Romania.-Expert-in-branding-Nimic-organizat.-Totul-intamplator.-S-a-intamplat-spontan-141112


    RăspundețiȘtergere
  40. Asta DA tupeu!!Na ca s-a ales si cu plangere penala in februarie pt fals si uz de fals


    http://coalitiaromanilor.org/a47-exploziv-dragnea-si-a-fundamentat-legea-pe-un-document-al-unui-ong-si-nu-al-comisiei-europene.aspx

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna dimineata!
    Interesante si pertinente comentariile lui Traian Puzdra.
    Blogul Huhurez.com seamana din ce in ce mai mult cu Scanteia...
    Sa facem totul tovarasi, sa fie bine sa nu fie rau, sa luptam impotriva agenturilor straine si alte intoxicari cu iz rusesc.
    Unii probabil ca sunt povesti dar rusii lucreaza la greu pentru destabilizarea UE si NATO.
    Ce ma frapeaza este pozitia dl.col Mares, intuitia imi spune ca este un om valoros.
    Dar si oamenii valorosi se pot insela uneori, sau si mai rau, isi fac rau singuri, involuntar sau nu.
    Nu va fi simplu, infractori precum Dragnea inca sunt influenti dar Romania merge pe calea corecta, alaturi de UE si NATO.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Red
      Aici posteaza si flegma alcoolicilor care isi permit sa dea doar sfaturi!
      Ei cunosc doar un radical acid...COOH! In rest...tabula rassa!
      Conflictul de idei este benefic!
      Propozitiile si ideile anarhice apar doar in cazul frustratilor dominati de sevraj alcoolic!

      Ștergere
    2. Mda! Romania merge pe calea corecta, cu armata ...ututa in ..ur din ce in ce mai cu sarg. Ba de dreapta, ba de stanga, ba de amandoua! Apropo de infractori, fiind evident ca ii enumeri doar pe cei de stanga si le pui palma la cei de dreapta!

      Pentru echidistanta, iti readuc aminte ca infractorul Ciolos i-a tras-o armatei cu Art. 40 din OUG 57/2015. In cazul militarilor activi, acelasi infractor Ciolos i-a ..utut prin OUG 57/2015 si OUG 99/2016 cu obstructionarea L. 284/2010 (neaplicarea coeficientilor de salarizare, neacordarea ajutoarelor la trecerea in rezerva), dar si cu obstructionarea statului de drept si a drepturilor elementare ale cetatenilor prin tergiversarea cu 5 ani a punerii in aplicarea a HJD care dau castig de cauza cetatenilor contra statului. Si am incheiat cu dreapta!

      Acum ne legam de stanga! Infractorul Grindeanu. A adoptat OUG 9/2017 care prelungeste toate infractiunile contra militarilor activi savarsite si de Ciolos. Acelasi infractor Grindeanu ne-o trage suplimentar si celor in rezerva/retragere prin introducerea Art. 67 in Legea bugetului de stat.

      Infractorii de stanga din Parlament! Au adoptat Legea bugetului de stat cu tot cu Art. 67 contra armatei. Infractorii de dreapta din parlament sunt perfect de acord cu Art. 67 contra armatei, dovada suprema fiind ca nu s-a sinucis niciunul intrucat legea a fost adoptata astfel.

      Presedintele - asta este cica infractor de dreapta! In calitate de comandant suprem al armatei, l-a durat in carici ca a promulgat Legea bugetului de stat cu tot cu Art. 67 indreptat contra armatei!

      Asa ca dl. Reddog! Cam acesta este tabloul infractorilor. Ca daca te referi doar la Dragnea, si le pui palma la ceilalti, nu e bine deloc pentru armata.

      Ștergere
    3. @R26500
      Aruncam totul in derizoriu daca aruncam asa la intamplare niste cuvinte fara a avea proprietatea termenilor.
      Infractor este un condamnat penal.
      Ceilalti pot fi suspectati, intemeiat sau nu, ca au adus atingere intereselor unor categorii socio-profesionale, in speta Armata Romana.

      Ștergere
    4. @ reddog 19 februarie 2017, 11:55. NU aruncam nimic in derizoriu! 'Mneata ai citit ce scrie sus de tot pe blog? "Pagina dedicată Elitei Armatei Române, respectiv celor care se mai opun încă experimentului de exterminare desfaşurat de statul roman începand cu anul 2011, contra Armatei în general şi a rezerviştilor acesteia, in mod special!"

      Pornind de la subtitlu si interesele noastre, problema detectarii infractorilor se simplifica teribil pentru armata. Sunt atat de stanga, cat si de dreapta! NU ne intereseaza nici dosarele lor penale, nici casele sau meditatiile, ci EXCLUSIV cine si in ce masura lovesc in armata! Si faptele demonstreaza ca lovesc ... toti. Fara scrupule!

      Ștergere
    5. Cainele rosu.Zici ca infractorul este un condamnat penal ?Nimic mai fals.Ce spui tu se petrece intr- un stat de drept (macar in aparenta) .Nu e cazul la noi.Apropo Basina Voda cu 67 de dosare penale toate clasate cu NUP e infractor ? Sau Ciolanis cu dosarul facut disparut(dosar pentru instigare la fals si uz de fals la obtinerea unei case la Sibiu) e infractor? Asa de curiozitate .Pute colonia de infractori care se dau fete mari pentru ca sunt protejati de servicii in ""campul tactic al justitiei"". ''Justitie '" plina de masoni si ofiteri acoperiti ( ex general maior Stanciu acum la CCR ) care are ochii larg deschisi la punga si gradul clientului si judeca de obicei la ordin .Exista si exceptii ..

      Ștergere
    6. Un penal care si-a executat pedeapsa, cum se numeste?
      Exista o norma prin care putem eticheta pe viata?
      Exista o categorie a damnatilor pe veci?

      Ștergere
    7. RED
      Uite ca incepe sa se separe apele! Ori NATO si US ori UE!
      Cred ca esti la curent cu pozitia Franta-Germania la Malta si raspunsul lui Trump?!

      Ștergere
  42. @reddog
    sunteti cam "noutz" pe blog si sigur va inselati.....cu timpul va veti lamuri:)

    RăspundețiȘtergere
  43. de ce tot scriu unii? .....doar ca apoi sa stearga si sa apara"Acest comentariu a fost eliminat de autor."....labareala 100%

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa nu vezi cand revii de acolo.....
      Nu ca ai mai si vedea ceva.....dar vor sa-ti faca in ciuda!

      Ștergere
  44. @Doru Serban
    La care din afirmatiile mele va referiti cand afirmati ca ma insel? :)
    Si ca sa revin la afirmatia despre infractorul Dragnea, unii probabil ca am vreun fix cu acest om.
    Nu, nu am niciun fix dar nu mi se pare deloc normal ca presedintele Camerei Deputatilor di Parlamentul Romaniei sa fie un condamnat penal.
    Unii probabil vor spune ca nu are relevanta, mai ales cei carora nu le pasa daca infractori ocupa demnitati publice, atata timp cat "le da".
    Aceste personaje seamana cu sefii clanurilor mafiote din Sicilia, ajutatau oamenii sarmani, mergeau la biserica si isi faceau cruci mari, dar totul era ok atat timp cat supusii nu vedeau, nu auzeau si nu vorbeau... Omerta altfel spus.
    Infractorul Dragnea este sef de clan mafiot si raman la parerea ca este inamicul public nr 1 al Romaniei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar un impuțit de băse poate să spună că este infractor un lider politic care a mobilizat oamenii să iasă la vot pentru demiterea unui mafiot ajuns președinte.

      Ștergere
    2. O fi nu te contrazice nimeni Da actualul guvernator Ciolanis continuatorul organizatiei nazi grupul etnic german( chiar el a cerut asta in instanta) unul din sefii altui clan mafiot numit"' republica paralela sorosista'' (cu o armata de ONG care coordoneaza tot de la masonerie la servicii ,justitie, etc este inamic public sau e prietenul romanistanilor? Sunt sigur ca nu raspunzi tov secu.Cere aprobare si raspunde sa vedem ce flatulezi

      Ștergere
    3. Si KWJ & co ...este amicul nr.1 al Romaniei? :)))

      Ștergere
    4. citat provenit de la un "alcolist" ,ca asa crede ca se scrie cuvantul respectiv.
      tot din "clasici in viata" si tot citat: "kiar" asa?


      ".....Oskarul rste pe slta lege...aplicata si in MApN."

      Ștergere
    5. 1-nu am facut filologia, ca tine!....am ratat, nai si gresesc
      2-mai postez si de pe mobil, fara okelari, mai am si eu probleme
      3-aplicarea Oskarului in Armata, pt activi, are la baza o lege/OUG/HG pt bugetari! In baza ei s-au elaborat ordine de ministru si norme de aplicare!....inclusiv pt includerea in baza de calcul a pensiei!
      4-nu mai fi gramaticul blogului, risti sa devii....peni...
      5-renunta la agresivitate si vei dialoga mai usor!
      6-este aproape 08.00! S-a deschis ....acolo?

      Ștergere
    6. Daca ai tableta....e pozitionat langa r si a langa s! Dioptriile nu se pun!

      Ștergere
    7. Kior, kior dar si rau? Ca nu mananca tot!
      19.02.2017 11.37

      Ștergere
    8. @ Huhu Rezea
      Te-ai descalificat mult cu acest comentariu. Fascinația pentru Dragnea te face să aluneci spre o lipsă de simțire ce se scrie cu prefixul ”ne” în față.

      Ștergere
    9. kara deniz
      Ati citit motivarea condamnarii lui Dragnea?....ati vazut ca este semnata de 2 din 5?
      La recurs este normal sa promesti o pedeapsa mai mare? De ce? Pt ca ai indraznit sa te aperi? In loc de rasuflata "statul de drept" nu ar fi mai corect nobletea legii?

      Ștergere
  45. Dau bere pe caiet userilor predestinati! Numai Ciucas....la pet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faci evaziune ?Ai grija guvernul nu te iarta cand ii pui coarnele cerbului😂

      Ștergere
    2. Bere cu ariel, ca sa scap tara de oameni in sevraj! :))
      Nu le bag pe gat....ei cer, platesc si beau!

      Ștergere
  46. Red
    Prefer raul facut de mine decat facut de altii!
    Cu atat mai mult desfid ragaitorii alcolisti!
    Unii deja ies la soare, in frunte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam!
      Si eu care credeam ca este filologul de serviciu...D.S.! :))...credeam ca posteaza de pe o halba de bere, bauta moka!

      Ștergere
  47. @Iulian Mares
    Succes in afaceri!
    Eu prefer vinul caci "In vino veritas" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam, Red! Oricine ai fi! Mai ieri am tras o stiuca de aproape 4 Kg!...nu exagerez...am si foto!

      Ștergere
  48. Traian Puzdra, aceasta aparitie meteorica pe acest blogg, la o ora de varf, din constelatia "activilor" a prezentat niste lucruri, pe care le stapaneste mai mult sau mai putin, ca sarcina de serviciu pigmentata cu unele pareri personale.
    Da, otilia sava trebuie sa plece din functia de secretar de stat. Trebuia sa plece inca de cand i-a apus steaua lui oprea.
    Ca Art 40 din oug 57/2015 i se datoreaza ei, este un neadevar, pt ca efectele acestui articol sunt peste capacitatea ei de a intelege legislatia specifica salarizarii si pensionarii cadrelor militare.
    Oug 57/2015 a pastrat aceeasi anvelopa bugetara privind pensia militarilor dar prin art.40 a mutat unele fonduri de la recalcularea pensiilor militare pe legea 223/2015 la cei care isi deschid drepturile de pensie pe legea 223/2017. Evident ca este o creatie a activilor din anul 2015.
    Legea 223/2015 a determinat o iesire masiva la pensie a activilor.
    Prin imputerniciri, pt ca nu se indeplineau conditiile de numire in functie si rotirea oscarului s-au creat premizele ca "cu totul intamplator" foarte multi activi si-au atins apogeul carierei si au beneficiat de cele mai multe indemnizatii, sporuri, majorari salariale, in ultimele 6 luni de activitate. Apoi au iesit sau vor iesi fericiti la pensie.
    Numai ca pensiile acestea mai trebuie si platite. Pt acest lucru s-a inventat art.40/oug 57/2015.
    Cum au putut unii sa creada sau sa mai creada si in prezent ca premiile trimestriale si cel anual va fi luat in calcul la baza de calcul a pensiei, cand activii nu mai au aceste drepturi din 2011 ?
    S-a cazut la pace si cu anumite categorii de militari: aviatori, parasutisti, etc. cu salarizare f.buna dar functii mai mici, prin stabilirea unui termen mai mare (5 ani) pt posibilitatea iesirii la pensie pana in 31/12/2020 pe legea 263/2010.
    Nu-l plangeti pe Puzdrea, care chiar daca nu i-a iesit in totalitate pasenta, va iesi la pensie in 2017, cu drepturi de pensie in care se va regasi obligatoriu si OSCARUL. Asta nu inseamna ca-l merita mai mult ca ati camarazi.

    RăspundețiȘtergere
  49. Red alias Tigri 3,Avianyc,etc@iti jignesti adulatul.Chiar asa?Il treci pe locul doi?El stie?

    RăspundețiȘtergere
  50. @ Mareș
    Te-ai cam virusat cu pesedită de la Huhu Rezea.
    Nu e obligatoriu și nici indicat să gândească toți ca tine.
    Nu încerca să pozezi în ceea ce nu ești și lasă-i și pe ceilalți să-și spună părerile sau măcar contrazice-i cu argumente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil...in conditiile polarizarii societatii sa fiu si eu atras de un pol sau altul! Magnetic social, fireste!
      Ti-am oprit eu expunerea unei pareri, fie ea si de dreapta?
      In sfarsit, sa nu ai temeri....cred doar in monarhia constitutionala si timpul la prezent incepe in a-mi da dreptate!

      Ștergere
    2. Si cu siguranta nu ma plasez pro Binom!

      https://www.dcnews.ro/mobile/dumitru-coarna-circa-1-000-de-dosare-de-urmarire-informative-distruse-chirieac-reac-ie_533204.html

      Ștergere
  51. LASATI balta povesteaasta cu pensiile . lupta pentru putere va duce tara derapa , trag toti de PSD de DRAGNEA ,asa ca sa vedem daca vom ramane si cu ce avem

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu o lasam, este lupta noastra! Lipta politicienilor care se sfarteca intre ei, nu trebuie sa ne intereseze. Ba dimpotriva, cu cat se strang de gat mai tare unii pe altii, cu atat slabesc mai mult. Creandu-se un teren propice armatei de a-i pune la zid si pe unii si pe altii, in asa mod incat sa raspunda un pic si unii si altii, pentru nelegiuirile lor nu doar fata de armata, ci si de popor!

      Situatia interna este exploziva, este clar! Nu noi am creat explozia, ci imbecilii de politicieni. De ce trebuie sa avem noi temeri daca vom ramane si cu ce avem? In loc sa le provocam noi temeri, politicienilor?

      Ștergere
    2. Dar, ce avem?...franturi? Bucati mici de dreptate?

      Ștergere
  52. Incepe sa puta urat!

    http://sindicatulcmd.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  53. @reddog
    aici va inselati(restul cunoasteti ca doar dvs ati scris)

    "...... intuitia imi spune ca este un om valoros."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta diferenta specifica consta doar in cantitatea dd COOH ingurgitata zilnic si repetitiv!

      Ștergere
    2. Oricum....bine ca nu a scris alcolist! :))

      Ștergere
  54. DL RED ..... GREȘITI AMARNIC .
    ESTE CONDAMNAT DE POLITIA POLITICA .
    O AVEA ALTE ....PĂCATE , NE PEDEPSITE ÎNCĂ , DAR PEDEAPSA PRIMITA ESTE ÎN AFARA LEGII .
    JUSTIȚIA NU A FOST ÎN MASURA SA INDUCE O PREVEDERE LEGALA PE CARE A INCALCAT - O DL ....MAFIOT , CUM II ZICETI , DRAGNEA .
    SCUZE PENTRU MAJUSCULE.

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna seara !
    Va rog sa ma ajutati cu numele urmatoarelor unitati : U.M.02945 Bucuresti , U.M.02537 Bucuresti si U.M.02945 Fetesti .
    Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima SMFT!
      2945 Fetesti? .... e ceva in neregula! Daca era si o litera....intelegeam! Gen "T", "Q".....dar asa...nu cred!

      Ștergere
  56. @ olescu
    boss!! tu cam ai dreptate....ia vezi!

    http://www.alternativenews.ro/2016/10/suntem-prosti-sau-doar-ne-facem-ca-am-fi-pensie-240-milioane-51-ani.html

    RăspundețiȘtergere
  57. As dori sa stiu pana unde merge 'prosteala" boborului...
    Salariul Mediu Brut (SMB) pentru 2016 a fost de 2680 lei
    Valoarea punctului de pensie pe anul 2016 a fost 871,7 lei
    Rezulta un procent de 30,74% din SMB
    ......................................................
    SMB pe 2017 se preconizeaza a fi de 3070 lei
    PP va fi de la 1 iulie ,1000 lei
    rezulta un procent de 30,7 % din SMB
    Unde sunt cele 45% promise , unde este cresterea?
    Intreaba cetateanul Mos Ion Roata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am aflat ca exista si cresteri negative! In acest caz....de 0,04!
      Acesta este farmecul politicii....parafrazandu-l pe marele jurist......stai, nu te grabi, nu este ala cu Avya.....,nu,nu, este Zegrean!

      Ștergere
  58. http://www.national.ro/dezvaluiri/internele-umilite-de-politia-locala-572489.html/

    RăspundețiȘtergere
  59. Fluturasul unui politist local a devenir viral pe net, culmea, „sharuirea” obsesiva a acestuia avand loc printre angajatii Ministerului de Interne. Care citesc crucindu-se cum se ajunge la un rest de plata net de 4.769 lei, dupa ce la salariu se mai adauga norma de hrana, orele de noapte si sporurile pentru conditii deosebite, conditii vatamatoare sau confidentialitate!

    cititi aici: http://www.national.ro/dezvaluiri/internele-umilite-de-politia-locala-572489.html/#ixzz4ZCh7hEzG

    ...urmeaza la pensii militare? Nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @calin(cf link)
      Hai ca "m-ai dat pe spate".....vai de viata mea de rachetist si de lt.col plimbat prin tara si cu jde' misiuni in ashuluk
      PS iar are olescu dreptate!!

      Ștergere
  60. 20/02/2017
    CPS MApN ne informeaza: 31205 pensii recalculate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acum urmeaza bumerangul Art. 67. Rezervistii au pretentia intemeiata sa fie tratati in mod egal, precum in cazul deciziilor de recalculare anterioare. Respectiv ca in cazul majorarilor de pensii urmare a recalcularii, sa primeasca si diferentele cuvenite si care se constituie in RESTANTE in plata drepturilor de pensie, tot in luna emiterii deciziei de recalculare asa cum s-a intamplat si pana la aparitia Art. 67.

      RESTANTELE instituite de guvernul actual in plata drepturilor de pensie urmare a Art. 67, constituie o mare marsavie! Ar fi avut posibilitatea sa majoreze salariile in administratie sau personalului de scena cu 45% in loc de 50%, si astfel NU s-ar fi atins de pensiile militarilor! Dar s-au atins, asa ca merita TAXATI! Art. 67 confirma ca inapoia fariseismului PSD, nu se ascund decat niste nemernici de 2 bani!

      Ștergere
  61. Unii dintre dumneavoastra ati facut contestatii la deciziile de recalculare.
    In conformitate cu Ordinul pt ap. Regulamentului privind organizarea , functionarea si structura comisiilor de contestatii di cadrul MApN, MAI si SRI, cu nr M8/07.01.2016( MApN) publicat in MOf 209/22.03.2016
    Art 11
    (1) comisiile de contestatii solutioneaza contestatiile pe baza documentelor existente in dosarul de pensionare
    (2) la solutionarea contestatiilor , comisiile de contestatii verifica, sub toate aspectele semnalate in contestatii, deciziile de pensie emise de CPS, contestate de titulari si umaresc aplicarea intocmai a dispozitiilor legale in vigoare, precum si stabilirea corecta a drepturilor de pensie.
    Am vazut mai multe raspunsuri la contestatii.
    Pot sa va informez ca toate s-au respins, ele erau legate de stabilirea bazei de calcul si grupelor de munca.
    De ce s-au respins ?
    CPS si comisiile de contestatii considera ca baza de calcul si tabelul cu grupele de munca emise de cmj sunt corecte, de fapt nici nu-i intereseaza acest lucru, pt ca de legalitatea acestora raspunde cmj.
    In hotararea comisiei de contestatii se sugereaza ideea ca daca nu sunteti multumiti de bc si grupele de munca trebuie sa va adresati cmj.
    Daca cmj emite alte documente legate de bc si grupele de munca, acestea se introduc in dosarul de pensionare al dumneavoastra si se transpun in drepturile de pensie.
    Cmj rezolva anumite ilegalitati, mai mult sau mai putin, in functie de comanda acestora.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un joc birocratic de 2 bani! Aia cu ba CPS, ba CMJ - este fuga de raspundere. In plus ca unii dintre noi mai avem si alte probleme, incat sa stam ca vitele pe drumuri si cozi la CMJ.

      Comisiile de contestatii sunt doar niste comisii-marioneta si atat, care consuma hartiile de pomana.

      Ștergere
    2. Nu e nimic nou, așa au făcut și la contestațiile pe legea 119. Doar că acolo, unde în contestație erau semne sau dovezi clare ca cel în cauza are dreptate au amânat răspunsurile peste trei ani astfel încât dacă cel în cauză s-ar fi adresat după contestație către centru militar sau unitatea ce a deținut arhiva, solicitarea să nu mai poată fi soluționată.
      Și atunci ca și acum casa de pensii și comisia de contestații puteau și pot vizualiza online fotocopiile statelor de plată pe toată cariera celui în cauză.
      Ne e întâmplător faptul ca în M 25 prevederile privind stabilirea bazei de calcul sunt diferite la MApN ( art. 5), față de MI și SRI (art. 4
      Doar la MApN unitatea ce deține ștatele face doar extragerea lor din ștat iar centru militar face actualizarea. Ceilalți procedează normal și firesc, unitatea face și actualizarea, fiind cea mai în măsură să facă acest lucru având la dispoziție și alte documente, inclusiv OZU, pentru a clarifica situației unor sporuri sau venituri ce nu apar distinct în rubricile statului de plată.
      Motivul și autorul sunt cunoscute. Gabriel Oprea și OuG/2011. Compararea adeverințelor de venit cu statele de plată ar arăta rapid sutele de adeverințe de venit umflate artificial la ordin din acea perioadă.
      O să spună cineva că Oprea e mort politic. Da e mort politic dar urmașii săi implantați în MApN sunt vii și în o cheie, a se vedea Otilia Sava și Ștefăniță Zisu. Rolul lor e să se asigure că și la dezgroparea cu prilejul recalculării pensiilor pe legea 223 nimeni nu dă capacul deoparte să vadă ce-i în sicriul revizuirii pe OuG 1.

      Ștergere
  62. Pe frontispiciul unor UM detinatoare de arhive si cmj ar trebui inscriptionate : incompetenta si lipsa de raspundere in conditiile respectarii legii.
    Legea 284/2010 , lege dupa care se actualizeaza elementele salariale din cele 6 luni alese, la data de 01/01/2016 prevede faptul ca drepturile salariale se cuvin din data prevazuta in ordinul de numire/imputernicire pe functie.
    La noi, nacazurile sunt datorate de faptul ca la unii dintre noi, nu-i cazul meu, drepturile salariale cuvenite functiei indeplinite, s-au acordat mai tarziu, in medie peste 2 luni, datorita primirii ordinului si deschiderii bugetare, dar tot in perioada aleasa pt BC.
    Acest fapt nu se reflecta, prin incalcarea legii, in elementele luate in considerare, la functii importante: cdt de Bg, cdt R, etc. la stabilirea drepturilor de pensie, in conditiile legii.

    RăspundețiȘtergere
  63. @R&All...R.ule , de unde atata belsug daca ei s-au repezit sa dea mariri de 15-20-50 % doar unor categorii, apropiate ocupational de rudele, amantele si familiile celor din frunte, in special "gurului" suprem. Si culmea , au dat doar acelor categorii care pe langa faptul ca nu sunt concludente pentru dezvoltarea economiei , singurul izvor de bani, au si ocupatii usoare cu programe lejere, dovada ca tocmai astia traiesc cate 85-95 de ani, de ce , de viata grea si stres? In paralel militarii si inginerii mor pe capete cam pe la 65-75 de ani- stresul omoara cel mai mult!
    daca erau oameni(de fapt hotararea o ia unul singur), daca erau cu capul pe umeri ar fi dat din jimbla asta , fiecaruia cate o feliuta apoi din ce a ramas dadeau cate o felie zdravana, protejatilor lor.Dar nu, ei s-au repezit precum gaina la muci si au impartit daniile in trei bucati;profesori(400.000)-doctori+personal medical(150.000)-artisti(50.000), care au luat 15-20-50% din cascaval iar restul de 6.500.000 ,"praful de pe toba". Amageli si daruri"otravite-dau cu o mana si economia/comertul/serviciilor le inghite cu doua maini. ce sa mai zic ca pe militari si fostii militari i-a bagat sub pres, i-a transformat in Cenusareasa bugetarilor si asta din ura fata de noi a unor mafioti din frunte!

    RăspundețiȘtergere
  64. Pt tigri2
    Dupa maririle salariale din invatamant, un informatician, studii superioare, care debuteaza la un compartiment de informatica, din invatamant are un salariu sub 1700 lei.
    La noi nu sunt oferte pt acest job si cred ca nici la Timisoara sau in Banat.
    Vezi oug 12/2017.

    RăspundețiȘtergere
  65. Unul care a terminat informatica cu medie mai mare de 6 , nu are ce cauta in invatamant, poate ala cu nota 5.

    RăspundețiȘtergere
  66. Buna ziua!
    In articolul de mai sus ati spus ca "Legat de acest subpunct, precizăm următoarele: la plafonul maxim limitat la 85%, se adaugă contributia pentru pensia suplimentara și/sau contribuția individuală la bugetul de stat in valoare de 3-9% si sporurile aferente ordinului Meritul Militar de 10%, 15% şi, respectiv, 20%."
    Eu am calculat pe decizia mea si am constatat ca cei 9% sunt INCLUSI in plafonul de 85% (82% am pt. vechime + 9% CPS ar fi 91%, dar se plafoneaza la 85%, la care se mai adauga doar OMM 10%). Deci pierd 6% din CPS. Este decizia de pensie gresita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-as cere niste explicatii printr-o notificare simpla sau mai bine printr-o contestatie. Poate mai intervin si alti useri. Dupa romaneasca mea, rezulta ca la pensia in plafon maxim de 85%, se adauga sub forma de SPOR, contributia la pensia suplimentara. Cu toate ca daca pun cele 2 articole unul langa altul, este real, poate rezulta si o ambuscada tiganeasca.

      Art. 40 din OUG 57/2015 http://publisind.ro/wp-content/uploads/2016/06/OUG_572015_modificata_prin_OUG_202016.pdf

      "6.Articolul 30 se modifică şi va avea următorul cuprins:
      "Art. 30 Pensia stabilită, recalculată şi actualizată în condiţiile prezentei legi nu poate fi mai mare decât 85% din baza de calcul prevăzută la art. 28."

      "20.Articolul 108 se modifică şi va avea următorul cuprins:
      "Art. 108 Pentru militarii, poliţiştii şi funcţionarii publici cu statut special care au plătit contribuţie la Fondul pentru pensia suplimentară şi/sau contribuţia individuală la buget la stabilirea, recalcularea sau actualizarea pensiei militare se acordă un spor de:
      a) 3% pentru o vechime a contribuţiei între 5-15 ani;
      b) 6% pentru o vechime a contribuţiei între 15-25 ani;
      c) 9% pentru o vechime a contribuţiei peste 25 de ani."

      Ștergere
  67. Au orbit saracii pensionari militari. Le-a aruncat ,ceva maruntis in luna februarie la pensie si acum ciugulesc din palma penalilor.

    RăspundețiȘtergere
  68. @ All. Pt. cei care ati primit decizii de recalulare. Haideti sa lamurim si ce semnaleaza Viorel 25 februarie 2017, 10:55. Omul afirma ca la decizia de recalculare primita, a constatat ca cei 9% contributie la pensia suplimentara, sunt INCLUSI in plafonul de 85%. Redau textual cazul:

    "In articolul de mai sus ati spus ca "Legat de acest subpunct, precizăm următoarele: la plafonul maxim limitat la 85%, se adaugă contributia pentru pensia suplimentara și/sau contribuția individuală la bugetul de stat in valoare de 3-9% si sporurile aferente ordinului Meritul Militar de 10%, 15% şi, respectiv, 20%."

    Eu am calculat pe decizia mea si am constatat ca cei 9% sunt INCLUSI in plafonul de 85% (82% am pt. vechime + 9% CPS ar fi 91%, dar se plafoneaza la 85%, la care se mai adauga doar OMM 10%). Deci pierd 6% din CPS. Este decizia de pensie gresita?"

    DACA ESTE ASA, TREBUIE SA DAU RECTIFICARE URGENTA LA MATERIAL SI SA ACORDAM INCA O BILA NEAGRA LUI CIOLOS SOROS, DAR SI SENATULUI PSD AL SULII CARE A ADOPTAT SI ACESTA, MAGARIA MENTIONATA! Cu multumiri!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!