duminică, 11 decembrie 2016

Alegerile parlamentare din România în condițiile interzicerii militarilor în activitate a dreptului fundamental și constituțional de a candida, sunt ilegitime! Solicităm intervenția armatei în vederea respectării Constituției!

Militari români cu drepturile fundamentale și constitutionale călcate în picioare de politicieni!
Aceasta este realitatea cruntă! Alegerile (nu numai parlamentare, ci toate celelalte) se desfășoară pe fondul încălcării crase nu numai a drepturilor fundamentale ale omului, cât și a Constituției României. Acest lucru este realizat prin 2 legi interne care interzic militarilor în activitate dreptul de a candida pentru a ocupa funcții de demnitate publică. Legile interne care stabilesc grava încălcare a drepturilor fundamentale și constituționale ale militarilor români, sunt: pentru cadrele militare Legea nr. 80/1995 (Statutul cadrelor militare) prin Secțiunea a 3-a, iar pentru soldații și gradații profesioniști prin Art. 25 din Legea nr. 384/2016 privind statutul soldaților și gradaților profesioniști.

Vă readucem aminte că nicio lege internă nu are legalitatea să încalce drepturile fundamentale ale omului sau Constituția României. Responsabilitatea pt. interdicția grosolană impusă militarilor în activitate prin lege internă, aparține în egală măsură tuturor persoanelor politice și tuturor formațiunilor politice perindate prin Parlamentul României, în ultimii 27 ani. Gravitatea fenomenului este amplificată la modul extrem în ultimii 6 ani, când diverse formatiuni politice sau guverne au atacat și afectat pensiile militarilor si care reprezentau/reprezintă singura compensare a gravei încălcări a drepturilor fundamentale si constitutionale la care sunt supusi militarii români (in principiu, este vorba de formatiunile politice reunite sub steagul portocaliu al fostului presedinte Basescu in anul 2011 si de guvernul actual care a diminuat cu cca. 30% prin ordonanta de urgenta, cuantumurile pensiilor militare stabilite de Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat).


De constatat! Constituția României interzice militarilor in activitate dreptul fundamental (apropo de ce ar trebui revizuit in Constitutie) de a se asocia in partide politice, dar nu interzice si dreptul fundamental  ca militarii in activitate sa fie alesi in functii de demnitate publica, atât timp cât acestia candideaza ca independenti sau în forme de asociere non-politica! Interdictia fiind impusa prin legile interne mentionate, cu incalcarea flagranta a Constitutiei României!

În atare condiții, alegerile parlamentare din data de 11 decembrie 2016 din România, sunt ilegitime, fiind organizate în condițiile încălcării grave a drepturilor fundamentale ale omului și a Constituției României. 

Considerăm că în aceste circumstanțe armata trebuie să intervină cu fermitate pentru respectarea drepturilor fundamentale si a Constitutiei României, în ceea ce privește dreptul de a candida și de a fi ales, interzis militarilor. Intervenția fiind și o obligație elementară a armatei, stabilită în clar de Art. 118 (1) din Constitutia României care prevede că  armata este "subordonată exclusiv voinţei poporului pentru garantarea (...) democraţiei constituţionale". Democrația constitutionala fiind călcată în picioare prin legi interne, care interzic exact militarilor in activitate dreptul elementar acordat de Constitutie si care este acela de a candida si a fi alesi in functii de demnitate publică!

90 de comentarii:

  1. In consecinta, merg la vot. Nu votez pe nimeni si precizez in scris pe buletin:

    "Prezentele alegeri sunt ilegitime, urmare a interdictiei impuse militarilor in activitate de a nu candida si a nu fi alesi. Interdictia incalca drepturile fundamentale ale omului si Constitutia Romaniei".

    La numarare, inscrisul va fi citit de toti reprezentantii partidelor politice. Astfel ca niciun partid nu o va putea da cotita ca nu are la cunostinta despre abuzul politic contra armatei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Exitpolurile sunt aramjate ca sa bata cu codul sursa din softul masluit . Soros nu da banii degeaba televiziunilor controlate de prietenii lui .Nu cred ca softul de la BEC controlat prin reteaua de sateliti Monsad va permite ca PRU sa intre in sparlament.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu esti complet nebun cu softurile tale, in conditiile in care eu mai sunt si specialist IT.

      Nu ai cum sa masluiesti ceva si iti spun din ce motiv! La comisia din fiecare sectie exista cate un reprezentatnt al fiecarui partid. Deci si al PRU! Dupa ce inchide urna, toti cei 10 sau cativa reprezentanti au partidele, NUMARA! Si NUMARA! Apoi incheie un proces verbal pe care semneaza toti cum au NUMARAT, inclusiv reprezentantul PRU.

      De ce NU se poate manevra cu softul din mintea ta! Din simplul motiv ca in primul minut de la inchiderea numaratorii - jumatate de ora dureaza in medie la sectiile din tara, la cele din orasele mari - maxim o ora si 1/2, fiecare reprezentant de partid trimite prin SMS la centrul partidului sau cate voturi a obtinut acel partid in acea sectie! Inclusiv PRU.

      Ca atare, niciun soft NU poate sterge datele de pe carnetel, trimise la fiecare lider de partid prin SMS, de catre reprezentantul fiecarui partid! Intrucat nu bate masluiala cu SMS-urile si cu ... procesele verbale!

      Eu iti spun cum se poate maslui, dar nicidecum cu softul. Sa MITUIESTI toti reprezenantantii unei comisii dintr-o sectie de votare anume. Pare utopie, dar am auzit sau am citit de faza asta. Sunt sectii - in special in mediul rural sau in orase mici, unde fie partidele nu au reprezentanti fiind inlocuiti de persoane oarecare, fie ii doare efectiv la basca de partidul pe care il reprezinta. Sau mai este o manevra - intra in special intr-un partid doar sa il reprezinte la misto in comisie, dar de fapt toti sustin acelasi partid. Aceasta zona penala fiind singura posibilitate de a falsifica alegeri, dar nu cu softul, ci cu procesul-verbal!

      PS: Schimba-ti numele! Nu de alta, dar prenumele cu ...stian, ...sian la sfarsit, sunt intalnite frecvent in satre. Fabian, Vespasian si Calustian erau prietenii mei bruneti din Rahova din clanul care controla zona de vest. Sa fii chiar Calustian acela? Stil ai avea!

      Ștergere
    2. Gelu,
      Nebunul, fiind sl blogului, este si al tau!
      Ca-n copilarie....
      "Îti dau 1 leu pe omul tau!"
      :))....stii ce urmeaza....?

      Ștergere
  3. Doamne ce naivi Numaratoarea paralela nu are baza legala si nu are nici o valoare legala.Cat priveste faptul ca reteaua internet are la baza doar cabluri fara sateliti nu comentez ca ma bufneste rasul..Mares habar nu ai pe ce lume esti.Huhurez .La codul sursa nu are acces nici un partid politic ci doar sts .Iar sts e militarizat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interlopuțică esti tu. Aveau cel mai apropiat local din zona AA, acolo unde sunt/erau inghesuite "n" unitati militare. Bruneti, bruneti, dar aveau local curat. Multi din armata eram clientii acelui local. Nu de alta, dar cei care locuiam la caminele de pe AA, in acel local mai mancam si noi o ciorba calda.

      Daca erau interlopi? Erau precis, localul era doar de fatada. Dar nu era problema mea. Interesant este ca intrau in local foarte putini clienti bruneti si aceia ceva mai ... rasati.

      Doar joia era inchis localul pentru public. Atunci se consfatuiau sefii de clanuri sau aveau loc nunti/botezuri etnice. Intr-o zi am uitat ca era joi si am intrat cu 2 colegi sa mancam ceva. Am intrat in plin botez si am iesit. La care patronul s-a intors dupa noi si ne-a invitat la botez. A insistat chiar. Si a zis ca e placerea lui si sa nu ... dam dar, ca noi romanii oricum nu prea avem bani.

      Daca tot te mai freaca grijile astea cu interlopii ... iti mai spun ceva. Toate zona Rahova respecta atunci armata. De cand un batalion intreg (nu spun care), a ras brunet cu brunet si casa cu casa, toata zona. Din cauza unui SGP care ajunsese sa fie amenintat urat de bruneti pt. niste chestii (ceva cu o camatarie sau cam asa ceva). A fost ca in Ghaza atunci! Vreo 3 seri si nopti la rand. S-au facut si sesizari, Dar cazul a fost "ingropat" la intelegere, intre cele 3 ministere. Oricum, erau incantati si procurorii si polititistii de isprava, conducerea armatei era ceva mai cripsata, dar nu a pedepsit pe nimeni pana la urma.

      Asa ca interlopuțică esti TU! Probabil ca lesini doar cand te gandesti, nu?

      Ștergere
  5. Ce mishto:):)
    o tanti din Buzau a votat de 2X si a explicat in fata politiei
    "Nu a vrut sa-si deranjeze sotul"....care probabil era la carciuma:):)......"Romania cu chibitz" ca sa zic

    RăspundețiȘtergere
  6. Rxxx iti raspund desi tu cenzurezi tot ce nu iti convine iar eu nu am timp sa ma joc cu tine .1 Numaratoarea paralela nu are nici o valoare juridica cum nu a avut nici votarea la 5 secunde pentru basina voda din unele ambasade ( recent).2 La codul sursa nu are acces decat sts( serviciu secret militarizat) .3 Cei care fac fraude in sectiile de votare sunt plevusca partidelor si nu pot influenta decisiv rezultatul.4 Rezultatul votului nu conteaza decat daca un partid depaseste 50% altfel la a doua nominalizare a unui prim ministru sparlamentarii il vor vota fortat indiferent pe cine va numii nazi Ciolanis.4.PSD e la fel de infiltrat de Soros ca si PNL deci nu conteaza rezultatul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog eu nu mai insista! Ce este realitate, este realitate, ce este conspiratie este conspiratie. Dar TU deja fabulezi! Fiecare membru al unui partid din sectie pleaca acasa cu copia dupa procesul verbal semnat de toti reprezentantii partidelor. Adica partidele aduna le centru copiile dupa procesele verbale din toate sectiile din Romania. Si aduna rezultatele!

      Daca masluiesti softul, datele NU mai bat cu procesele verbale de pe masa fiecarui lider de partid. Si atunci incepe scandalul! Este naivitate curata ce spui tu! Daca masluiesti softul, te prinde imediat cu PV.

      Ștergere
    2. Gelu,
      Are idei fixe si putine, nebunelul!
      Va salva tara facand bruiaj satelitului si cu un fascicul lasee de la Magurele va praji satelitul si ceva cartofi dulci!
      La Jerusalim, fireste!
      Umbla cu o oglinda mare, sub brat, ca sa reflecteze Raza Mortii!
      Ptiu drace'

      Ștergere
  7. @R ref la 'stian'
    Bine zis!!
    si acum sa ma laud.Am ezitat mult dar n-am rezistat(cu scuzele de rigoare)

    https://www.facebook.com/doru.serban.739/videos/1810473022553484/


    PS e facut de "ei" nu de mine.Sigur ati primit si voi, despre voi.Vreau sa vad!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm! Am ajuns fix aici "Ne pare rău, acest conţinut nu este disponibil momentan. Linkul pe care l-ai deschis a expirat sau pagina este vizibilă doar pentru o audienţă din care nu faci parte".

      Iar dupa ce am mai taiat ceva, cred ca am dat de alt Doru Serban https://www.facebook.com/doru.serban. Asta doar daca nu lucrezi la SC Vrancart SA.

      Ștergere
    2. Poate incetezi cu misto-ul de prost gust.Ce zici poti?

      Ștergere
    3. @ Doru Serban 11 decembrie 2016, 20:32. Nu este misto de niciun prost gust. Daca dai "Ignore" cuiva sau selectezi doar anumite persoane sa vada o postare/un video etc., la un nedorit apare asa "Linkul pe care l-ai deschis a expirat sau pagina este vizibilă doar pentru o audienţă din care nu faci parte". Si pa!

      Am incercat pe contul meu si am rugat si alte 2 persoane. Acelasi rezultat: "Linkul pe care l-ai deschis a expirat sau pagina este vizibilă doar pentru o audienţă din care nu faci parte".

      Mai departe, am taiat din link finalul si am ajuns la un Doru Serban ... ala cu SC Vrancart SA.

      Uite, am mai facut o proba: am scris https://www.facebook.com/doru.serban.739. Ei, asa am dat de rachetele tale si de tine. Numai ca la link-ul cu video, tot NU fac parte din audienta. Asadar, ai bagat o confidentialitate restransa!

      Si acum, daca tot te-am detectat cu rachetele, iti transmit si o cerere de amicitie! Desi candva m-ai amenintat ca ... ma spargi! Asta ca sa ne vedem mai bine la ochi si cam ce priteni ne baga in seama!

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu ingreunarea ai dreptate! Este valabil pt. cei cu scule sau OS mai ... vechi. Eu nu am probleme, totul este rapid, dar recunosc ca am si scula cu i5. Oricum, am tinut cont de sugestie. Mai ales ca un user mi-a declarat in particular ca inca mai foloseste cu XP SP 3. Daca mai are si procesor uni-nucleu, asa este - 1/2 ora dureaza pana incarca pagina.

      PS: Acum iti demonstrez ca esti pacalici. Ia mergi tu pe contul meu de FB si verifica-ma mai atent ca de obicei. Acolo daca sapi un pic, vei observa ca vand diverse piese IT. In alta ordine de idei, locuiesc in oras mic, unde ma cunoaste o lume intreaga pt. faptul ca repar ... scule IT, telefoane, tablete, GPS si altele asemenea! De dimineata pana seara! Spre deosbire de tine care nu esti bun de nimic. Si nici nu stie lumea cine esti!

      Ștergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irelevant, nu ma leg de amanunte! Si eu am gresit, botezul tiganesc era de fapt nunta intre 2 copii cu varsta de 7-10 ani.

      Ștergere
  10. @calustian
    Habar nu ai de numaratoarea paralela.E cu totul altceva,nu se refera la sectiile de vot.
    Pare rau sa iti spun dar esti varzaaaaa!!Decat sa te faci de ras,mai bine taci!

    RăspundețiȘtergere
  11. tot pt calustian
    hai bag-o pe aia cu stalinismul si dictatura ca "e timpul".....daaaa pastilele le-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce chestie! Userul Adrian Bontas ataca sistematic armata, dar niciodata pe userul Coldea Vasile Calustian. Userul Coldea Vasile Calustian ataca sistematic ofiterii - mai ales pe cei din M.Ap.N. si niciodata pe userul Adrian Bontas.

    Mai departe! Ambii au ce au cu pensiile militarilor, mai ales cu ale ofiterilor. Mai departe, ambii se cred specialisti in ... soft! Mai departe, pe conturile de FB unde nu prea te poti da ce nu esti - intrucat esti verificat de colegii de promotie si altii, cei 2 sunt ... umbre.

    Si ultima chestie! Niciunul dintre cei 2, nu sunt in stare sa spuna nimic concret despre armata! Dar nimic. Ar mai fi si bonus. Rareori cei 2 fac referiri la tema articolului sau la alte lucrusi concrete, preferand sa propage generalitati sau atacuri la alti useri. Mai ales la adresa celor "incomozi" pt. sistem!

    Ce sa fie la mijloc, cin' sa fie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S Nu am nimic cu pensiile ofiterilor cat timp nu depasesc 6000 de lei iar ale sgp sunt de 10 ori mai mici.Raportul corect trebuie sa fie cel mult 1\4 ca in NATO. Acum ai sa spui ca sunt un sgp invidios..

      Ștergere
    2. @ Coldea Calustian 11 decembrie 2016, 15:53. Cunoastem asta! Cum la fel de bine cunoastem ca in ingustimea orizontului tau te raportezi la cele mai amarate pensii de serviciu din Romania. Si nici macar NU ai curaj sa pomenesti de adevaratele pensii care pot ajunge si la 10 000 de euro si care apartin unor magistrati, consilieri ai Curtii de Conturi sau aeronauticii civile.

      Stupidule! Iti adresez o intrebare pt. a-ti demonstra ca provii din tenebre. Un pilot civil, are pensie de serviciu si de 30 000 lei (banuiesc ca ai aflat ca cei din aeronautica civila au din nou pensii de serviciu, cu 80% din ultimul venit etc.). Iar tu vrei ca un pilot militar pe MIG-21 sau pe F-16 sa ajunga la maxim 6 000 lei? Sa mai fie si ofiter, poate chiar general? Ca asa vrei tu - sa aiba pensia de 5 ori mai mica decat a pilotului civil care nici nu lupta in vreun razboi?

      Macar acum poate incerci sa intelegi cat de mult rau produci armatei, ceilalti am inteles demult ca esti un simplu diversionist de 2 parale!

      Daca ai fi bine intentionat, ai pune problema altfel! Ca ofiterul la maxim sa aiba pensie egala cu a unui magistrat la maxim, adica de 10 000 euro. Iar un SGP - eventual de 10 ori mai putin. Dar TU esti diversionist, ci pui problema ca mai intai sa fie scazute pensiile tuturor ofiterilor, ca mai apoi un SGP sa aiba pensie de 6 ori mai mica decat a unui ofiter deja ... bujit! Ceea ce demonstreaza ca NU esti un diversionist, care lovesti in intreaga armata, nu doar in ofiteri!

      Ștergere
  14. Userul Adrian Bontas s-a rusinat de ceva si si-a sters toate comentariile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coldea asta a fost tzigan sclav pe galera!
      Dar e si prostan!
      Îi recomand sa caute cate ceva despre misiunile de Cc ale submarinelor rusesti pe coastele de E si V ale US.
      Cablurile de comunicatii inclusiv internet! Comunicatiile spatiale se realizeaza prin intermediul sistemului Link!

      Ștergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt satul de replici. Ai mai fost invitat ca si pe acel Coldea Calustian, sa NU mai dai buzna cu bocancii in aceasta zona. Ambii sunteti atipici. Pe de alta parte, apropo cu amenintarea cu datul in judecata si frectii din astea - vezi ca ai intrat neinvitat si neeaceptat, pe un domeniu privat! Daca studiezi bine legile, nimeni nu cerceteaza calomnii spuse in spatiul privat. Este ca acasa: poti sa injuri presedintele in casa ta, cat vrei. Nu se pune la cercetari, intrucat se considera ca si organele au intrat ilegal in spatiul privat.

      La fel este si pe Facebook - este domeniu privat apartinand unei corporatii. Apropo de teama cuiva din materialul precedent, ca in calitate de persoana fizica, a te exprima electoral in perioada de interdicitie intr-un mediu privat, incalca legea electorala. Nu este real - legea este valabila doar pt. spatiul public, nu privat. In baie poti sa strigi cat vrei "Sus, Iliescu!". Nu esti in spatiul public, nu incalci legea!

      In schimb, intrarea in spatiul privat a unei persoane fara invitatie sau acord, chiar se pedepseste de lege. Daca nu ai stiut. La fel ca si violarea corespondentei private, chiar daca este vorba de posta electronica.

      Asta doar asa ca generalitate, intrucat nu sunt pasionat de ghidusii de genul acesta cu judecati si altele. Ca daca ar fi la cate amenintari am primit, unele naspa rau de tot, ar fi cam multi "saltati" dintre cei in cauza. Si cu asta am terminat! Repet: esti atipic, bruiezi si aceasta zona nu este interesata de tine. Ca atare, te invit sa nu mai intri cu bocancii peste noi!

      Ștergere
  16. Daca doriti sa vizualizati prezenta la vot, in timp real, o puteti face la adresa:
    http://prezenta.bec.ro/
    Mi-a atras atentia loc Sancraiu Almasului, cu o singura sectie de votare, la sc. genrala, din com. Zimbor jud Salaj. Prezenta la vot: 93,96%.
    Votanti inscrisi pe lista: 149
    Au votat din cei de pe lista: 51 toti in sectia de votare, cu urna mobila: zero
    Pe liste suplimentare:89. Total votanti: 140
    Oamenii au venit din alte localitati, sa-si taie porcii de craciun.
    Estimez cam 30 de porci taiati. Rezulta aproximativ ca la un porc taiat au votat 1-2 localnici si 3 din alte localitati.
    Precizez ca aceasta localitate este departe de a fi o atractie turistica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca este tare ... batator la ochi! Judetul acela este fieful a 2 personalitati lugubre: Andreea Paul Vass si ... Julien Ciolos!

      Ștergere
    2. este corect ! se poate vota in orice localitate din judetul in care locuiesti .simulti sateni au locuinte in capitalajudetului .

      Ștergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mai afirmat ca nu mai intri pe aici, si totusi ai facut-o! Pe de alta parte, cum se face ca la fel ca numitul Coldea Calustian, ai ceva cu Col. Mares, pensionat anul trecut? Ce va deranjeaza? Nu cumva ca fiind recent pensionat, cunoaste informatii incomode pt. sistem? Asta te/va deranjeaza, nu? Asta se numeste incercare de intimidare privind libertatea de exprimare.

      Ștergere
    2. Vasale si Bontas sunt aceeasi Umbra!
      Nu degeaba a ales si Coldea!
      Nu m-am intimidat in fata a multor nume grele, de care ei su auzit doar consumand media! Si am privit mereu peste ei!....dar de un neica nimeni in drum, care repeta o fraza si aia proasta!
      M-am saturat de cate X ne-a injurat si a scris ca nu mai intra pe aici...maimutoiul batran!
      Vasalule....israelienii il vor terminat pe Soros! De asta a aparut Cubul Negru la noi! Lulutza a dispus arestarea unuia bogat rau....al lor, dusmanul de moarte al lui Soros! Investitia lui aici trebuie neutralizata! Ca nici tipul asta nu este cuser....este o alta poveste ce tine de ciocnirea intereselor!

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  18. Mda! Este interesant pe site http://prezenta.bec.ro/ si cum voteaza romanii in strainatate! In afara de militarii romani din Afganistan, pe ceilalti adevarati plecat la lucru si care sunt vreo 5 milioane, ii doare la ...basca.

    Chestia asta cu romanii din diaspora si votul prin corespondenta, este o mare fasaita! Cei mai multi romani care lucreaza in strainatate si care au votat au reprezentat 3.75% din totalul romanilor cu drept de vot din strainatate.

    Si astia la noi se rup in figuri bagand in fata diaspora si altele. In realitate, interesul ascunde un smen financiar. Se spala milioane de euro cu organizarea sectiilor din strainatate si a diverselor activitati electorale, unde nu voteaza de fapt decat cativa romani. Nu ca s-ar rupe cineva de dragul vreunei responsabilitati fata de romanii din strainatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine sincer ma doare concluzia deconspirata a rezultatului votului baietilor din Afganistan si oriunde se organizeaza sectie de votare in baza....si nu la consulat/ambasada!
      Ne-a adus numai necazuri...zic eu!

      Ștergere
    2. Ar fi normal ca cei care traiesc si muncesc in strainatate sa voteze in tarile respective pentru partidele din tarile respective fiindca de partidele din tarile respective depinde viata lor nu de partidele din Romania. Ei, nu si nu, desi au parasit tara natala vor cu orice pret sa impuna conducatorii din tara natala desi nu traiesc in tara natala. Cica trimit bani in tara natala, foarte bine, ii trimit parintilor care-i depun tot in bancile straine din tara natala. Nu dau nimic statului roman dar statul roman plateste ajutoare pentru copii lasati la bunici in tara natala.

      Ștergere
    3. Nu au cetatenie....nici rezidenta!

      Ștergere
    4. @ Anonim 11 decembrie 2016, 18:04. Legat de banii trimisi de cei din strainatate, gresesti profund. Orice ban RULAT in Romania, intra in PIB. Iar oamenii aceia RULEAZA in PIB-ul Romaniei, MILIARDE de euro. Care se regasesc si in pensiile noastre (un exemplu: statul incaseaza TVA - inclusiv la banii RULATI ai celor care lucreaza in starintate).

      Nici problema cu votul partidelor din strainatate NU o abordezi corect? Imigrantii fara cetatenie romane de la noi, pot vota? Nu! Asa si cu romanii nostri din straintate, cu putine exceptii ale unor state cu o legislatie ceva mai permisiva.

      Problema de fond este cu totul alta! Romanii din strainatate au votat de fapt in procentaje infime! 3.75% cel mai mult. Adica majoritatea celor din strainatate isi baga papucii in politicienii nostri. Si au dreptate, deoarece politicienii nostri i-au alungat in alte state! Iar ai nostri - cei din zona celor care lovesc in romani, profitand de faptul ca suntem ignoranti ne flutura pe de o parte sperietoarea cu votantii din strainatate care chipurile ar incuraja masurile antipopulare din Romania. Ceea ce este o cioaca, adevaru fiind ca pe majoritatea celor din strainatate NU ii intereseaza politicienii din Romania - de aceea NU voteaza decat in mumar simbolic.

      Pe de alta parte, in campaniile printre romanii din strainatate si la organizarea alegerilor din strainatate, se "spala" cei mai multi bani"negri". Sunt milioane si zeci de milioane care dispar fara urma, pt. 3.75% prezenti din strainatate la vot? Si aceia adusi cu autobuzele ca sa nu miroase prea tare la DNA Romania, pt. 20 euro votul. Asa spun romanii nostri din strainatate daca ii intreaba cineva ce si cum!

      Ștergere
    5. Din cate cunosc, statul roman percepe 16% impozit pe dobanda la banii depusi in banci. In conditiile in care bancile in majoritate straine si care nu ofera mai mult de 1% dobanda la depozitele pe an, castigul statului este nesemnificativ. Statul roman cheltuie mai mult cu romanii din strainatate decat poate incasa de la acestia. Majoritatea banilor trimisi in tara nu sunt cheltuiti cumparand de catre parintii lor de produse romanesti ci de produse fabricate in strainatate. Si in acest caz castigul statului este nesemnificativ. In schimb, statul roman cheltuie mai mult cu tot felul de ambsadori si cu orgamizare de abasade si de consulate in strainatate. In concluzie, statul roman iese pe minus.

      Ștergere
    6. Anonim 18:04
      E o părere care nu prea rezistă la o analiză atentă. Sunt două tipuri de români in străinătate. Cei care s-au stabilit acolo fiind cetățeni ai statelor respective și care dacă și-au păstrat cetățenia română sunt și cetățeni ai României. La aceștia poți să le interzici in anumite condiții dreptul la vot. De exemplu dacă timp de 5 ani nu au intrat măcar odată în țară, chestie pe care vrea s-o introducă Canada.
      Români care nu au și altă cetățenie și care in momentul alegerilor nu sunt în țară ci peste hotare, la muncă, la școală, la spital, ca turiști ori reprezentanți ai statului roman, militari in teatre de oparatii, sportivi, personal diplomatic, etc.
      Acestora nu li se poate interzice dreptul de vot ba chiar ar trebui stimulați sa voteze fiind oameni care trăind și alte țări au suficient habar despre ce e și cu ce se mănâncă democrația asta. Adică statul îi obligă să se întoarcă în țară la declanșarea mobilizării dar le interzice dreptul de vot.
      Dacă ar fi să interzicem ceva drepturi de vot are trebui interzise analfabeților, celor care nu au un nivel minim de educație și cultură care să le permită înțelegerea și exercitarea dreptului de vot in cunoștință de cauză, celor care parazitează sistematic societatea si statul român.

      Ștergere
    7. @ Anonim 11 decembrie 2016, 18:48. Am o sugestie. Daca nu cunosti principiile elementare ale economiei, mai bine taci! Bugetul unei tari se calculeaza din PIB. PIB inseamna suma totala a banilor rulati pe teritoriul unui stat, in timp de un an.

      Si acum iti dau exemplu, intrucat am peste 90% din rude care lucreaza in strainatate, in diverse state, de 10-20 ani. Majoritatatea si-au construit o vila in Romania cu banii din strainatate. O vila adevarata costa 200 000 euro. Toate materialele fiind cumparate din Romania. Cei 200 000 de euro cheltuiti in Romania intra in PIB. Pai, numai din TVA cand era 24%, statul a castigat de la o persoana 48 000 euro. Mocca! Parte din acestia se regasesc si in pensia ta.

      Dar nu este numai atat! 152 000 euro au intrat in cheltuielile efective de materiale si mana de lucru. Adica un amarat chinuit din strainatate a mai dat de lucru poate si tie. Dar nu este numai atat! Dar statul a bagat impozit pe profit la firma de unde a achizionat ruda materialele sau care i-a construit vila. Adica si la patroni si la angajati. Ca atare, pe langa cei 48 000 bagati la stat numai la TVA, cel din strainatate a asigurat si profitul pt. stat de 16% al firmei/angajatului care ajunge tot la bugetul de stat! Etc ...

      Mai vrei? Da, dar vila presune utilitati etc. Chiar daca este plecat din Romania, vila este racordata la curent, gaze etc. Plateste macar un abonament si asa asigura lefurile la societatile de energie. Dar la facturi, trage si statul 19% TVA. Plus impozitele locale etc.

      Prin urmare, un amarat din ala din strainatate face parte din putinii cetateni ai acestei tari, care ingroasa PIB-ul tarii, fara ca tara sa ii ofere nimic. Tu cum cresti finantele familiei? Iei de la copil si iti dai tie? Nu - finantele familiei cresc numai daca aduci bani din AFARA familiei. Asa este si cu PIB. Acest PIB al Romaniei se ingroasa EXCLUSIV cu bani din produse exportate si ... de la amaratii alungati de dincolo. Din acesti bani traim de fapt, toti!

      In ceea ce priveste achizitia a unor produse din import de catre romani, ai dreptate! Chestia asta scade PIB - intrucat ies bani din tara spre statele producatorilor si automat constituie cauza principala a insuficientei bugetare!

      Dar chestia asta este de treaba de educatie nationala! Pe care NU are interes sa NU ne-o ofere nimeni ca la polonezi - prin politica de stat! Plus ca romanii sunt si caposi. Numai ca tu gresesti catastofal si ii acuzi pe romanii din strainate ca banii livrati in tara s-ar duce tot pe produse din strainatate? Dar asta faci si TU! Nu ai abonament la o companie de telefonie straina - noi nevand vreuna autohtona? Ba da - ei bine, TU insuti scoto bani din tara prin achizitia unui serviciu de IMPORT! La fel in cazul distribuitorii de energie CEZ, Suez, E.on sau petrol unde alimentezi cum ar fi OMV - TU scoti bani din tara cu mana lor! Ca sa NU mai discutam produsele electronica din caza TA - pt. care iar ai scos bani din tara spre statele producatoare. Etc. etc.

      Ștergere
  19. Cam tarziu ..cu chemarile la ..bataie ....!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este vorba de nicio chemare la bataie! Sau, da este! Obiectivele sunt 3:

      1]. A avertiza clasa politica asupra faptului ca nu suntem fraieri si cunoastem ca aceasta clasa politica incalca drepturile fundamentale si constitutionale, prin legi interne indreptate contra armatei. Asta ca sa le treaca cheful celor care aclameaza EGALITATEA IN DREPTURI, dar numai cand este vorba de taierea pensiilor militarilor sau transformarea acestor pensii in contributive, NU si la ALTE DREPTURI!

      2]. A atrage atentia intregului spectru militar, dar si societatii civile de buna credinta, asupra fapului ca militarilor in activitate le sunt calcate in picioare drepturi fundamentale si constitutionale de o clasa politica primitiva.

      3]. A atrage atentia armatei ca in baza Art. 118 (1) din Constitutia României, chiar este "subordonată exclusiv voinţei poporului pentru garantarea (...) democraţiei constituţionale". Despre ce democratie constitutionala mai putem discuta in conditiile in care clasa politica face pipi pe drepturile fundamentale si constitutionale si culmea ... fix in capul armatei!

      Ștergere
  20. Mda! Oficialii lui Soros, adica USR a intrat in Parlament. Si au un procent destul de mare. Pe langa ceilalti nedeclarati. Probabil ca George Soros face chef pe seama ignorantei romanilor!

    In ceea ce priveste PSD, pare sa isi fi intarit pozitia in Parlament! Ei, acum e acum! Cat timp mai au nevoie sa isi dea arama pe fata legat de OUG 57/2015? Sau sa isi dovedeasca buna credinta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au promis ca in primul trimestru al anului 2017 se vor ocupa de OUG-57

      Ștergere
    2. Nu e nici o enigma pentru initiati.

      Ștergere
    3. @ tigri2 11 decembrie 2016, 22:15. Asa sa fie! Numai ca experienta mandatului precedent demonstreaza ca la astia, trimestrul dureaza 4 ani. Intre timp, isi dau demisia si sarcina este pasata altora.

      Mai au o tactica! Mimeaza ca ar indrepta ceva, dar taie din alceva. Altfel ca rezultatul final sa iasa tot ... OUG 57/2015, dar intr-o alta transcriere! Asa cum facut de fapt la Senat! Au zguduit-o pana cand rezultatul final a iesit tot ca la Ciolos!

      Ștergere
  21. Liber la pensii speciale pentru primari.
    Ro 26500, o sa fii mulțumit dacă vor candida militarii și va ieși plutonierul primar și comandantul consilier-viceprimar.
    Ce frumos vă fi când se vor părut precum Coarna cu Abraham pe la antena.
    Și ce frumos vă fi dacă vor candida vreo 50% din personal și vor fi aleși vreo 45%. Prostii rămași în cazarmă vor duce funcțiile prin cumul sau vor încadra din sursa externa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Sunt multumit! Este singura cale sa NU mai faca astia pipi pe noi! Ce mai conteaza design-ul? Tie se pare ca este un design mai bun fata de cel cand zeci de mii de rezervisti oracaiam in strada? Sau fata de situatia de acum cand zeci de grupuri de militari in rezerva zboara pe Facebook cum armata este luata pe post de momaie?

      Politicienii ne-au adus in aceasta situatie. Daca isi vedeau de treaba lor si NU zgandareau armata, era ca tine. Dar ne-au zgandarit! Plus prostia multor politicieni in stare pura! Vor egalitate in drepturi, dar numai la pensii sub pretextul marii egalitati staliniste si totale? Bun - asa sa fie, dar TOTALA sa fie egalitatea in drepturi, adica si la drepturile fundamentale si constitutionale. NU merge egalitate in drepturi, doar in partile in care le convine lor, ci TOTALA!

      De aceea militarilor trebuie sa li se ridice regimul de negri si sa aiba drepturi egale ca orice cetatean! In caz contrar, idiotii politici ne vor calari si mai mult!

      Ștergere
  22. Ce inseamna experienta unui tanar locotenent patit. Il citam: "Dupa toata degringolada asta, eu am o singura curiozitate: personalitatea care va fi Ministrul Apararii Nationale ... pana atunci ... (...)!" https://www.facebook.com/sorin.alexandru.7?fref=ts

    Pana atunci, Alina isi face bagajele. Ciolos la fel. Romanii nu au votat PSD din dragoste mare, ci negativ ca de obicei. Respectiv anti-Iohannis. Si asa a iesit PSD in fata!

    Pe de alta parte, incultura si-a spus din nou cuvantul! Cei care votat USR - multi, 10% este prea mult, au dat semnul ca s-au saturat de toti. Numai caau cazut din lacul in putul lui Soros. Si ne trag si pe noi.

    Cat priveste patriotismul si nationalismul la romani ... o lula, nu exista! PRU si PRM - pe langa! Ar mai fi o faza: ultimele 2 partide au fost ... bâtă de inteligente! Daca fuzionau, ar fi intrat in Parlament.

    Mai departe, cunoastem! Dusa, Rovana Plumb, hai...hai! Poate iar Oprea! Hai, hai! Pleca ai nostri, vin ai nostri ... mai departe se stie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai toti fanfaronii din fruntea "partiduletelor" se cred cu "bastonul de maresal" in ...papornita. Va spun precis , am urmarit in direct astfel de persoane.

      Ștergere
    2. Personal astept noua OUG a noului guvern privind bugetarii...stiu bine ce a introdus Ponta la ordonanta.....i- am si scris! Mai astept anularea acrelor normative ale lui Ciolos privind achizitia de tehnica militara! Astea sunt asteptarile de inceput, in plan militar!
      Cu Dragnea premier nu este de joaca! Este dur si taios! Cam asa si trebuie!....aduceti-va aminte cum conducea sedintele pe situatii de urgenta! Stergea pe jos cu prefectii prosti si/sau incompetenti!

      Ștergere
  23. Adevarul care se contureaza intre speranta si pesimism tine de motivatia unui individ de a se face remarcat pentru "bravura" de a ...fac pipi contra vantului.
    Domnilor, ajunge cu smiorcaiala si neincrederea, TREBUIE sa ne faca dreptate, i-am sprijinit, acuma sa plateasca facturile , daca nu sunt mai multe optiuni , in ceea ce ne priveste , si anume:
    --ne facem haiduci/ partizani
    --incep luptele si sicanele intre noi si ei\
    --exista riscul, pentru ei, de a ne trezi si a ne uni si apoi vai de ...lor
    Haideti sa fim seriosi si sa incepem sa ne impunem , fara glumeti si neterminati/adolescenti intarzaiati cu gandiri precare , gen cezar, tehnocrat, serban sau alti pigmei care, intamplator, au imbracat haina militara , ajungand ofiteri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @T2
      daca imi mai pomenesti o data numele,sterg cu tine pe jos si-ti rup capul
      RETINE GOLANE!!
      Niciodata nu ti-am pomenit numele iar pigmei sunt in familia ta nesimtitule!Cu ei sa vorbesti asa si eventual cu ma-ta! Eu nu-ti permit,invartitor de partide de cacat.....ca ai fost prin vreo 6 +SCMD Ai "caracter" de meduza.
      Produci numai scarba in jurul tau
      cel mai probabil R**** nu o sa publice(si ii dau dreptate dar macar el o sa vada)

      Ștergere
    2. Ai putea s-o pui si pe a mea ..cu cenzurare ..ma rog ! Trebuie sa punem jegurile in banca lor ..nu intelegi ..??

      Ștergere
    3. Don'-ule
      Ce tie nu-ti place...altuia nu face!
      Cred ca nu doresti exemple....

      Ștergere
    4. Na ca s-a publicat!!
      Nu retractez NIMIC din ce am spus.E purul adevar si eu nu mint si nici nu sunt "curva masculina"Si nu permit nimanui sa ma jigneasca!.....ca nici eu nu jignesc,ba chiar incerc sa inteleg ca are fiecare "dreptatea si interesul lui" asa cum il am si eu si toti ceilalti.E de inteles: Dar de aici pana la jigniri asolut nefondate e o mare diferenta.Ce credeti? am dreptate?

      Ștergere
    5. ......nu spun cine-i "autorul"
      Dar "gandirea" va place nu-i asa:):):)
      ..........................................................................
      "--ne facem haiduci/ partizani
      --incep luptele si sicanele intre noi si ei\
      --exista riscul, pentru ei, de a ne trezi si a ne uni si apoi vai de ...lor"

      PS si uite asa am ajuns sa-i fac reclama unui mare "ganditor"

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  24. Credeti ca vom reusi sa rezolvam imediat nenorocita aceea de porcarie facuta de CIOLOSI cu art 40? din oug 57\2015? ma gandesc ca imeduiat dupa anul nou trebuie sa se bata fierul cat e cald , sant amendamente deja aprobate in CD ,asa ca sa avem grija sa nu se adanceasca nenorocirea .Avem printre dvs oameni seriosi care vor intelege si vor fi pe faza . E bine ca a castigat PSD ,dar nu ii lasati sa uite de armata in rezerva , o fi ea in rezrva dar este armata. Felicitari si mult suuces

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnilor, nu cred ca Ciolosul si tehnocc-tii lui o sa mai existe in viata noastra si sa ne mai terorizeze cu nemernicii straine de interesul acestui popor. Am trait anii ceausismului luptand pentru o paine, pentru o margarina,pentru un "adidas" de porc, pentru o ciocolata dorita de copiii nostri.
      Se vede ca acest popor s-a saturat de suferinte si a zis ajunge. In 11 dec. am votat impotriva nemernicilor care nesocotesc si batjocoresc acest popor, impotriva celor care instraineaza seva vitala a copiilor nostrii, impotriva nemernicilor ce au vandut frumoasa tara romaneasca.
      Si cine este in cauza, nu e rau sa inteleaga, mamaliga romaneasca nu a fost si nu este departe sa explodeze. Hoti, tradatori, vanzatori de neam si tara, ne-am saturat!
      Referitor la art. 40/OUG57/2015. Acest guvern Ciolos,cu toti ministrii ce au semnat OUG 57/2015, este penal, a savarsit prin emiterea acestui articol si prin dispozitia cuprinsa in art. 45, de aplicare a lui, abuz in serviciu, uzurpare de calitati oficiale si in masura in care ati primit deciziile de pensii emise prin considerarea acestui articol ca fiind legal, inselatorie. Guvernul Ciolos este un guvern penal.

      Ștergere
  25. Declaratia unui venerabil PNL-ist!
    Mai ales fraza de final....

    http://www.dcnews.ro/mobile/alegeri-2016-quintus-avertisment-transmis-dupa-ce-a-votat_525358.html

    RăspundețiȘtergere
  26. Sa nu uitam ca OG 57 este opera premeditata a psd la indemnul ministerelor de forta implicate si pusa apoi in bratele lui Ciolos.
    Probabil vom vedea scoase la iveala pensiile speciale pentru primari si alti demnitari locali de doi bani , mariri de salarii pentru bugetarii ”de prima importanta” pentru tara asta precum cei din sanatatea cu spitalele in paragina si pline de nozocomiale si cei cu 4 ore de munca intr-un invatamînt ineficient si neadaptat.
    Modificarea OG 57 depinde de ce impun ministerele de fortă .In rest sa fim pregatiti de inghitit gogoasa votului de sanctiune impotriva răilor de pina acum si nicidecum de apreciere a dibaciei in gestionarea tarii a cîstigatorilor.
    Teleormanizarea si vasluizarea cu mare priza la asistenta sociala ,pensionarii imprumutati la CAR pentru lemne de iarna si o masa de Craciun precum si sfera bugetara ineficienta se va generaliza incet ,incet de la est la vest si de la sud la nord. Decît gri poate mai bine rosu-miticizat cit timp s-a imbecilizat totul.
    Coada la micii si fasolea cu ciolan oferita gratuit sa sporeasca si sa infloreasca,domnii bine sa traiasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mister ABCDEFGHIJKLMNLOPRSTUVZXW
      Esti si sedus si indus!
      Doctrina social democrata...este cu oameni si pt oameni!
      Tu, super flu-ule in ce sistem de invatamant ai invatat sa scrii?
      Am elemente de forta la capitolul intrebari reale....nu gastronomice!
      Poti scrie cat inseamba 4,5 mld de €?...stii la ce ma refer?

      PS-iar imi este greu sa raspund unui Anonim, pt ca stiu cum s-au cumparat niste transportoare elvetiene, denumite de trupa "Autocare!"... si nu numai eu! Bine ca au fost putine!

      Ștergere
    2. Cine stie unde este acea plaga biologica care guitza ca softul va fi furat de catre MOSAD, pri satelit?
      Leguma ne baga si in scandal diplomatic! Emparicopitatul nebun!

      Ștergere
    3. @Anonim12 decembrie 2016, 10:20
      eu sunt apolitic si ateu convins
      parca ai dreptate in ce ai spus.....ajutoare sociale,fasole cu ciolan ,romania "va balti" ca pe vremea lui bombonel,birocratii ne vor f..te cum vor ei,adio arestari la "barosani" adio DNA,adio Kovesi.....liber la furat!!
      PS valabil si pt PNL .....parerea mea.

      Sper totusi sa ma insel.Oare?

      Ștergere
  27. Hai noroc, sănătate tuturor, pace şi-o nevastă care tace!
    Acum 5 minute (ora 11:45 din 12.12.2016)am fost înştiinţat de către BCR (SMS),că au intrat banii de pensie în cont/card, inclusiv restanţele pensiei recalculate începînd cu 01.01.2016.

    RăspundețiȘtergere
  28. @vladimir
    deci e cu plus. Felicitari si sa fie lunga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, la fel! Cu plus va fi şi la tine şi la toţi cei diponibilizaţi cu voie sau fără de voie, cu OG7. Pe "-" vor fi în principal cei recalculaţi pe 119, care au stat/au avut posibilitatatea de a sta "pînă au dat în mintea copiilor" şi cărora, veniturilor inventate prin această lege, le-au fost împărţite numai la 20 de ani şi nu la 35 ca la civili...Asta, că tot veni vorba de unii flymuci de Timişoara ccccare-şi doresc ceva " ccccare nu se egzistă". Pe vremea lui Nea Caisă, în perioada 1985-1988, la R 6 RAA, aveam un lt. colonel-nu-i spun decît prenumele, Nea Mişu, of.2 al Locţiitorului pentru Servicii al Regimentului, care a ieşit la pensie la 65 ani. La fiecare inspecţie sau control, tot ieşea moşul, de altfel fiind un om de treabă, zic tot ieşea cu jalba în proţap să i se mai amîne decizia de trecere în rezervă. Vă daţi seama, la o vechime efectivă de vreo 40 de ani, responsabil numai cu "şeptelul brigăzii", dac-o mai fi trăind, ce pensie ar avea..

      Ștergere
    2. R 6 RAA? chiar nu-mi aduc aminte....si am fost prin toate.
      Ahaa poate R6RAA nu era la CAAT ci la Ap.AA al SMFT .Da,corect, cu ei nu am avut treaba si nu am de unde sa stiu dar cunosc ofiteri si mm de la "kub" si "strela" niste oameni de aur

      PS .....amintiri frumoase si viata grea.

      Ștergere
    3. @vladimir
      am deja caz concret de mm cu pensie de 4200 (pe contributivitate de ani de zile) dubla fata de a mea de lt col(inclusiv 8 ani lucrati in civilie dupa pensionare).......si e fericit ca ramane cu "cuantumul".Il doare "la basca" si bineinteles ca eu nu pot decat sa-l felicit desiii....parca...undeva doare un pic.DAR NU CONTEAZA!!!
      PS imparti pensia mm la 2 si o afli pe a mea:):)

      Ștergere
    4. Vezi fraiere , daca ai sustine si spera ca vom fi pusi, fiecare in cutiuta lui, conform amendamentelor sustinute de noi si ajunse pana la discutiile in plenul CD , ai avea o pensie cu 333,(3)% mai mare. Acuma ,trebuie sa tinem aproape de cei alesi sa-si onoreze promisiunile!

      Ștergere
  29. Primarul Apahidei, un mic orasel satelit al orasului Cluj-Napoca este un of specialitatate infanterie, grad col. A lucrat in Comandamentul A 4 Transilvania. L-am intalnit la o inmormantare in familie. Este un primar stimat de cetatenii localitatii. Este bine ca militarii se implica in administratie. Nu poti corupe un pensionar militar care are o pensie militara de stat si un salariu de primar.
    Mai ales cand are copii rezolvati si si-a realizat tot ce-si doreste in perioada cat a fost activ.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări! Într-adevăr, militarii "de la mama lor", aşa vor rămîne, pînă închid ochii.

      Ștergere
  30. E bine ca a iesit PSD dar sa vedem si cat se va tine de cuvant.Sa vedem ce va face pentru tineret pentru ca in urmatorii ani noi cei in varsta ne vom cam duce ori PSD nu va mai avea sustinatori.
    Noi militarii chiar nu reusim sa ne organizam?Dece atat de mari orgolii?Cui foloseste?Cum de o mana de oameni pe care nu-i leaga nimic au reusit sa incropeasca un partid si sa mai ia 9% iar noi nu suntem in stare de nimic?Ar fi bine ca aceasta intrebare sa ne-o punem fiecare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum nu-i leaga nimic? Ii leaga f multi bani....primiti si viitori!

      Ștergere
    2. Cred ca la USR te―ai referit?

      Ștergere
  31. Situatia saptamanala cu pensiile recalculate, apare aproximativ lunar.
    CPS MApN ne ofera a doua situatie saptamanala:
    La data de12/12/2016 : 18.808 pensii recalculate

    RăspundețiȘtergere
  32. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  33. Cf art 103/Constitutie, dupa redistribuire, PSD ar putea fi singurul partid care merge pt consultari la Cotroceni!
    Dar, va guverna cu ALDE!

    RăspundețiȘtergere
  34. In sustinerea unei afirmatii anterioare, privind rezultatul scrutinului din TOpEx, iata:

    http://www.dcnews.ro/mobile/rezultate-vot-diaspora-psd-a-pierdut-in-rusia-coreea-de-nord-si-china_525580.html

    PS.....vi se pare cuser?

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul!