joi, 24 noiembrie 2016

Casa de Pensii Sectorială a M.Ap.N. returnează (de) astăzi (24.11.2016), diferențele acelor rezerviști "măcelăriți" între 01.01.2011-01.10.2013 prin efectele Legii Fasciste nr. 119/2010 a guvernării sectante potocalii!

   Comunicat de presă referitor la punerea în aplicare a dispoziţiilor Art. 121 din Legea nr. 223/2015

Comunicatul poate fi studiat aici. Iar mai jos este redat la modul integral. Obiectul comunicatului il reprezinta exclusiv cei cca. 26500 de militari in rezerva/retragere carora le-au fost diminuate pensiile in perioada 01.01.2011-01.10.2013, urmare a Legii Fasciste nr. 119/2010 marca Băsescu/Boc/Oprea/U.D.M.R. & alte minorități etnice. Legea amintita a desființat efectiv pensiile militare de stat pt. zeci de mii de militari, în cel mai nedemocrat mod cu putință, respectiv după ieșirea din sistem cu drept de pensie militara. Dintre acesti zeci de mii de militari, cca. 26 500 au fost trimisi pe esafod prin diminuarea dramatica a pensiilor lor, in multe cazuri familii intregi fiind condamnate la a supravietui sub limita de subzistenta! Si ceea ce este cel mai grav, prin gestul politic efectiv fascist, un nr. nedefinit dintre acesti 26 500 a fost expediat direct spre cimitir!

Cu această ocazie readucem aminte militarilor care au avut pensiile diminuate in perioada 01.01.2011-01.10.2013, faptul că sumele în cauză li se restituie în baza Art. 121 din Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu următoarele mențiuni:

-  numai în urma unei cereri prealabile;
- în termenele prevăzute la Art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 146/2016 privind aprobarea Normelor pentru aplicarea prevederilor Art. 121 din Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat (a se vedea aici).

(Am efectuat aceste precizari, intrucat este evident ca au existat dintotdeauna foarte mulți militari in rezerva/retragere, la fel cum exista si acum, care nu cunosc tertipurile legislative mioritice. Un astfel de tertip uzitat de vreo 15 ani in legislatia româna, fiind acela că beneficiile unei legi se răsfrâng doar asupra acelora care au aflat că trebuie să depună cereri de obtinere a respectivului beneficiu. Legiutorii procedand, in fapt, la o escrocherie juridico-legislativa tipic românească in ultima perioada, mizand pe faptul ca deși cei mai mulți cetățeni au auzit ceva de niște beneficii asa la modul generic, niciodată nu s-au gândit și la capcana legii, respectiv la faptul că trebuie să ceară în mod expres acele beneficii, mai exact în scris! De aceea, extrem de multi cetateni nici nu devin vreodata beneficiari ai unor legi favorabile, legi care se adreseaza din start doar unor putini cetateni care afla in mod mai mult sau mai putin accidental, dedesupturile acestor legi. Ceilalti cetateni fiind victime sigure, asteptand cu buna credinta, dar in zadar, sa li se aplice si lor legea "din oficiu"!).

In ordinea prioritatilor, dar si pentru echidistanta, admitem ca restituirea sumelor retinute celor 26 500 militari in rezerva/retragere este primul act de dreptate (relativă) transpus in practica de Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, act de dreptate care nu a fost alterat nici macar de Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015. Foarte aproape pe acelasi esichier al dreptatii, se situeaza recalcularea pensiilor personalului militar pensionat intre anii 2011-2016 si care a avut drept legislatie a pensiilor valabila pt cursul carierei, Legea nr. 164/2001 privind pensiile militare de stat. Personal care s-a trezit insa in plina cariera, sau chiar la sfarsitul acesteia, deposedat in chip batjocoritor de cadrul legislativ cu care a fost ademenit sa serveasca Țara Paparudelor Politice!

In rest, cu regretele de rigoare, dar in ultimii 6 ani nu am sesizat nicio pozitie gureșă sau la bataie, mai relevantă a vreunui pensionar militar/a unei organizatii de militari in rezerva/retragere (cu exceptia S.C.M.D. - care insa a dat-o brusc "cotită" in 2012 când s-au schimbat regimurile politice), nici in favoarea celor 26 500 militari in rezerva/retragare măcelăriți în epoca portocalie, nici in favoarea militarilor activi carora li s-a schimbat regimul de pensionare, tot in epoca portocalie si tot in mod curvesc, respectiv spre finalul unei cariere infernale! Singurele opozitii veritabile fiind pe de o parte ale zonei "R-26500", pe de alta parte - le recunoastem ca fiind meritele de exceptie ale militarilor activi aflati inca in sistem in perioada 2011-2016! Orice alte atitudini reprezentand simple scenete cu portomonee "gonflate" in mod conjunctural!


127 de comentarii:

  1. Cu ocazia evenimentului, mi-am adus aminte subit de fapt ca gruparea "R-26500 Elita" a aparut pe fondul in care cca. 26 500 dintre noi am fost efectiv macelariti intre 01.01.2011-01.10.2013. Niciodata NU a mai existat un astfel de fenomen de decimare a armatei, de la decimarea fostei Armate Regale.

    Am facut o legatura si cu materialul anterior! Unde au aparut din neant diversi colegi despre care, desi au bune intentii la modul punctual, am realizat la un moment dat ca fac si apologia Legii Fasciste nr. 119/2010 a lui Boc! Ceea ce inseamna ca fie ca nu au stiu, fie ca s-u prefacut ca nu cunosc, ca acea lege fascista desi i-a fericit pe ei, i-a nenorocit pe altii!

    In sfarsit! Reconstat ceva vechi! Lupul portocaliu NU isi schimba parul, ci doar naravul! Din momennt ce acest [http://www.huhurez.com/] blogger (din M.A.I. cel mai probabil, dar posibil sa fi activat si in alte ministere/similare, dar sigur nu in M.Ap.N.), este capabil sa denumeasca "putori" pe "exterminatii" dintre anii 2011-2013.

    Ocazii cu care mi-am adus reaminte cum a aparut "R-26500 Elita". Urmand ca pe viitor sa facem ce am facut cu brio mereu! Sa aparam militarii autentici, din care sigur nu fac parte si aceia care aduleaza epoca Basescu/Boc/Oprea si nici aceia care ne fac "putori" pe cei exterminati de regimul portocaliu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indiferent in ce structura a activat individul asta in mod sigur face parte din acea categorie care chiar ei isi spun lucratori.De multe ori m-am intrebat de ce anumiti indivizi isi spun/sunt numiti lucratori. Poate ca harnicia care ii caracterizeaza a impus in mentalul colectiv asemanarea cu niste fiinte care altfel sunt tare pretuite de om.Reactia individului arata clar ca in tartacuta lui nu salasluiesc decat niste etichete care impart societatea in conducatori mult iubiti,lucratori,oameni ai muncii si... putori.Personal il inteleg, imi dau seama ca atata poate si animat de un subit spirit crestinesc nu pot decat sa-i transmit ca il iubesc muuuult,muuult de tot,pana la ultima picatura.Pe de alta parte vedem ca intr-un interval scurt de timp am fost fara voia noastra obiectul si subiectul unor experimente grotesti care nu numai ca nu au rezolvat ci mai mult au complicat situatia pensionarilor militari.Sugerez admin sa luam in discutie cele trei legi si printr-o paralela, comparandu-le sa vedem care dintre ele este cu adevarat o lege a pensiilor militare.Si asa poate vom afla cine si de ce a socotit ca militarii nu trebuie sa mai aiba o lege a pensiilor militare a lor ci sa beneficieze de pensii civile fara a li se aplica codul muncii si mentinanduli-se niste restrictiide drepturi pe care civilii nu le au.Asa vor vedea si activii ca au fost atrasi pe un pres care le poate fi tras oricand de sub picioare.De exemplu sa vina un alt Basescu peste ceva timp sa stabileasca dupa cum vrea muschii lui ca sporurile nu se baga in baza de calcul.Poate a venit momentul sa le arate cineva (activilor) ca oricand pot deveni si ei putori chiar daca intr-o cariera de douazeci de ani, prea scurta dupa unii, si-au subrezit sanatatea si mintile oriunde le-a cerut patria.Cine va hotara ca sunt putori?Pai cum cine,unii care au imputit birourile 30 sau 35 de ani si care nu sunt capabili sa inteleaga ca in unele profesii nu este atat de important cat timp faci ceva ci mai degraba unde,cum si cand.Eu sunt partizan al Legii 164.Este legea care m-a facut sa ma simt militar si dupa trecerea in rezerva si m-a facut sa ma gandesc din cand in cand si la activi,macar cand le cresteau soldele si afirm cu mana pe inima ca la fel m-as fi gandit cu aceeasi simpatie si solidaritate si daca le-ar fi scazut pensiile in conditiile Legii 164.Deschide o astfel de dezbatere si vei vedea cum vor incepe lucratorii sa incerce sa abata discutiile. O zi buna tuturor!

      Ștergere
  2. Și o veste bună privind industria de apărare.
    Pe 22 noiembrie, la Moreni, s-a semnat inființarea joint-ventureului Romania Military Land Systems, între UM Moreni și compania germană Rheinmetall (fiecare parte deține 50% din actiuni). Noua companie romano-germană are ca scop dezvoltarea și productia de serie a transportoului blindat 8×8 “AGILIS” (in cadrul programului Transportor Blindat pentru Trupe – TBT 8×8).
    http://www.rumaniamilitary.ro/romania-military-land-systems-s-a-nascut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, este nu doar o realizare, ci o mare realizare!

      Ștergere
    2. Si pentru elicoptere aici:

      http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21414989-bell-helicopter-semnat-memorandum-intelegere-iar-ghimbav-care-putea-furniza-servicii-mentenanta-pentru-unul-dintre-cele-mai-cunoscute-elicoptere-atac.htm

      Ștergere
    3. Pentru karadeniz.Buna ziua,nu stiu ce functie aveti,dar vad ca prezentati doar lucrurile favorabile ministerului.Va intreb totusi,o lege se face doar pentru cativa ?Asa e ca nu ? Atunci domnii cu scoala multa,din Minister ,de ce nu au facut mai multe simulari,ca sa nu se ajunga in situatia ca un colonel,iesit la pensie in 1993,sa ia la recalculare ,o pensie mult mai mica deca a unui subofiter ,care a iesit mai tarziu la pensie.Este normal ca ,dupa fiecare lege a pensiilor pe care o elaborati (mai putin L 164,care a fost NORMALA ),sa ajungem sa dam Ministerul in judecata?Tineti minte ce va spun,la fel o sa faca subordonatii d-voastra,dupa ce iesiti la pensie.Adica o sa faca o noua lege,favorabila in special lor.Eu oricum am sa va chem in instanta.

      Ștergere
  3. M-am simtit ca fiind vorba si despre mine pe blogul lui huhu rezea . I-am scris un drept la replica si nu stiu daca ii da drumul in parte sau integral. Deci ,,R,, te rog sa imi permiti sa dau copy aici acelei replici, sa ii vad raspunsul.
    Multumesc.
    ,,@ huhu rezea
    Ma gandesc ca exista posibilitatea sa fi fost beat cand ai scris ,, putori,, sau probabil ca te lasa nervii. Da sunt una dintre ,, putori,, care avand copilul in anul 4 de liceu am refuzat sa mai plec de acasa sa fac naveta . Sunt una dintre putorile care in 2 saptamani a trebuit sa ia o hotarare deosebit de importanta pentru el si familia lui. Adica ma mut in alta garnizoana pe functie mai mica , departe de familie , din nou cu cheltuieli mari sau trec in rezerva cu OUG7 . In partea noastra de tara s-a desfiintat aproape totul si nu aveam abilitati de santinela japoneza . Toate locurile unde puteam sa merg au fost ocupate de ,,putorile,, din R.R.A.A. care se desfiintasera cu putin timp inainte.
    Am avut incredere in tine si in blogul tau dar se pare ca esti un om fara discernamant , un om care jigneste inainte sa gandeasca.
    Nu ca iti fac vreo favoare dar am pus suflet cand am scris pe blogul tau. Voi scrie in continuare fara sa imi aduc aminte de aceasta jignire doar cu conditia sa iti ceri scuze public tuturor ,, putorilor,, din armata Romaniei .
    Sper sa ai decenta sa faci acest lucru.
    Pentru cazul ca nu vei publica aceste randuri imi rezerv dreptul sa le scriu si pe ,, R26500,,.

    RăspundețiȘtergere
  4. @micutzul'
    s-ar parea ca situatiile noastre de viata au fost izbitor de asemanatoare(si aici ma refer la cariera) ohooo si cati ori mai fi fost.....

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. Acest comunicat, trebuia sa inceapa cu urmatoarea fraza:
    " Ca urmare a recalcularii pensiilor militare cu legea 119/2010 si OuG 1/2011 au scazut cuantumurile drepturilor de pensie aflate in plata la un numar de xxxxx pensionari militari, din evidenta CPS MApN."
    2.Cand se acorda un drept legal, datorita camaraderiei, in SNAp trebuie sa se implice toate structurile administrative si asociative, ca de acest drept sa beneficieze toti militarii indreptatiti.
    Este evident ca de dreptul prevazut la art 121/legea 223/2015 trebuie sa beneficieze mult mai multi pensionari militari decat nr de 6883, prevazut in comunicat.
    Eu vad urmatoarea solutie:
    - CPS sa inainteze tabele la cmj cu pensionarii care au acest drept si n-au facut cerere
    - cmj sa puna la dispozitie structurilor asociative ale pensionarilor militari: ancmrr, etc. aceste tabele
    - structurile asociative, sa la legatura cu acesti pensionari si sa-i informeze si sa-i ajute sa faca cerere si sa obtina acest drept.
    Obs. CPS pe cupoanele de pensie din luna dec 2016 sau ian 2017 sa-i informeze in scris pe cei ce au acest drept si n-au solicitat acordarea lui.

    RăspundețiȘtergere
  6. In privinta cucuvelei, considerati ca indiferent de comportament, nu orice persoana va poate jigni.
    Este limitat, din conditii obiective si subiective. Functiile indeplinite ca activ nu-i permite sa faca o analiza de ansamblu, nici a activitatilor din MApN , nici a drepturilor salariale si de pensie si nici sa inteleaga ce a insemnat cu adevarat, aceasta "bula speculativa cu interes meschin si politic" numita recalcularea pensiilor militarilor cu legea 119/2010+OuG 1/2011.
    Caracterul acestuia si manipularea care o face de multe ori pe bloggul lui, trebuie trecute cu vederea, mai ales acum cand este in campanie electorala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este vorba de mine ca persoana, ci de un cadru mult general! Acea persoana NU poate decat sa aiba cerul (g)urii mai negru decat tuciul. Cand au fost desfiintate pensiile militare, s-a trezit cu cativa sfanti in plus in portmoneu!

      Fapt pt. care NU doar ca a facut statui sectantilor portocalii, dar si-a exprimat mereu satisfactia fata de macelarirea pensiilor celor 26500 de rezervisti.

      Acum are un material prin care "fura" un document publicat aici. Nu este insa o problema. A mai furat inca un document. Este vorba despre decizia de pensie de urmas a acelei vaduve. Nu este absolut nici o problema ca a popularizat cazul. Numai ca a facut-o in interes strict personal. Intrucat legat de acel caz, Cucuveaua Huhurez NU a pomenit niciun cuvant despre cel mai important element: colonelul a avut pensia rasa intre anii 2011-2013. Si avea vechime efectiva OK - precum cea trambitata de Huhurez ca mare atu sa ne denumeasca pe fostii diminuati ca fiind "putori"!

      Astia sunt "tovarasii" nostri! Interesul portmoneului propriu si atat! Daca i-l umfla Boc - traiasca Boc! Si bravo ca Boc a decimat 26500 dintre noi ca eram "putori"! Cand ne-a "inghetat" Ponta, bravo Ponta, bine ne-a facut din moment ce pe Cucuvea NU l-a "inghetat" nimeni! Acum cand Cucuveaua/Huhurez este in pericol de a-i fi "inghetata" propria pensia, NU mai tipa bravo! Indicand ca vinovati pt. situatia lui, tot pe diminuatii si inghetatii de alta data, despre al caror necaz isi exprima fara perdea, via satisfactie si bucurie proletara.

      Daca ar fi sa discutam pe limba lui neagra, fostii diminuati si "inghetati" ce ar trebui sa spunem acum? Bravo Ciolos ca i-ai "inghetat" pe gonflatii lui Oprea, nu? Dar NU o facem, desi unul precum Cucuveaua/Huhurez merita din plin! La cat ne-a sapat groapa!

      Ștergere
  7. Ce nu se stie.In anul 1997 a fost cum a fost.In anul 1998 mai accentuat s-au facut presiuni pe ofiteri sa-si ceara din proprie initiativa trecerea in rezerva cu drept de pensie.Asa se face ca inclusiv cei de la personal au depus armele satui de situatiile carora trebuiau sa faca fata.Cei ce se opuneau a cere trecerea in rezerva erau grupati in asa numite rezerve.Cunosc cazuri in care cei ce faceau presiuni sau trezit ei insasi trecuti in rezerva.SMG cerea disperat propuneri de modificari la statele de organizare la pace pe ideia ca tot mai multe functii sa fie propozabile incadrarii cu civili.Asa se face ca multi ofiteri si-au cerut trecerea in rezerva concomitent cu incadrarea pe aceleasi functii ca civili.In 1997 nu s-au acordat salarii compensatorii.In conditiile in care leul devenea cu fiecare zi mai depreciat salariile compensatorii acordate in 1998 au devenit frectie la un picior de lemn.In 1999 si urmatorii ani marirea pensiilor la militari nu a mai tinut pasul cu cresterea soldelor activilor.Asa se face ca drepturile banesti lunare ale unui subofiter activ depasau cu mult cuantumul brut a anei pensii de colonel.Prin aparitia legii 164/2001 s-a marit si diferenta intre o pensie din 1998 cu una din 2001.In 2004 Guvernul Nastase a incercat destul de timid sa indulceasca aceste discrepante.Deabia in 1997 guvernul Tariceanu (ministru al apararii,Melescanu)a realizat stergera discriminarii.Observ ca in 2016 se reia discriminarea.Este falsa ideia ca pensia nu trebuie sa depasasca solda atata timp cat nu se lucreaza cu aceeasi unitate de masura.Criteriul vechime a devenit caduc.Guvernantii fie nu sunt in stare fie nu vor sa faca o lege care sa reziste oricarei critici.
    Nu am sesizat ca Huhu ar fi adresat epitete de tipul "putori".Eu stiu ca multi dintre noi ne-am cerut trecerea in rezerva fie satui de anomalii fie constransi de imprejurari.Huhu ar trebui sa stie ca viata de militar in MApN nu aducea nici pe departe cu cea de securist.O spun fara sa fi fost securist dar in cunostinta de cauza.Una este sa asiguri dpv operativ 2-4 unitati economice si alta este sa comanzi un batalion sau regiment.Una este sa activezi intr-un mediu civil si alta este sa activezi intr-un mediu cazon.

    RăspundețiȘtergere
  8. @all
    nu fac reclama dar cititi doar titlul(dpdv gramatical) al ultimului art. al lui huhurez....si nu e prima data cand "o peceste".Doresc sa ma intalnesc cu unul care ma face putoare.O sa-l doara ,la propriu......ca si pe mine m-a durut sufletul in LMDC
    Deci cititi titlul unui om "cult".....ca el a scris nu eu

    RăspundețiȘtergere
  9. @huhu
    Pai daca nici macar un titlu de articol nu il "scri" corect in limba RO.....ce sa mai zic despre tine si despre articol?

    RăspundețiȘtergere
  10. @ All
    Dupa postarea mea de aseara pe blogul ,, Huhurez,, , am vrut astazi dimineata sa vad daca a raspuns. Rezultatul a fost ,, nu ati fost invitat pe acest blog,,. Eu nu imi exprim opiniile pe bloguri de dragul proprietarilor sau ca sa ii injur. Sper ca prin postarile noastre sa ne ajutam unii pe altii si sa tragem un semnal de alarma mai marilor din MApN care , sunt constient, nu au timp oricand de noi rezervistii si nici nu sunt informati de consilieri pe principiul,, lasa sa nu il suparam pe seful,,.
    Acum cand au inceput sa apara raspunsuri la postarea mea , am primit si acceptul de intrare pe acel blog. Imi mentin in continuare , fiind ofiter, cuvantul ca nu voi mai scrie acolo decat in momentul in care isi va cere public scuze fata de zecile de mii de cadre militare jignite. Acum incearca sa nuanteze spunand ca s-a referit la cei care l-au jignit pe dl. colonel. Eu zic ca exprimarea si referirea la o anumita categorie de rezervisti este clara.
    @ Huhurez
    In viata omul greseste de multe ori . Este omeneste. Deci nu este nici o rusine si nu cad nici gradele daca iti exprimi regretul pentru jignirea adusa. Si eu am gresit si mi-am cerut scuze.
    Inainte sa faci o afirmatie este bine sa studiezi problema in cauza , sa vorbesti cu cei care cunosc cauzele , faptele, consecintele.
    Am lucrat in partea de vest in cel de al 2 lea corp aerian, ultimii 10 ani in comandament . Au inceput pe rand sa se desfiinteze M.U. si U. de Art. si R.A.A., de Rd.Lc., Bz. si Gp. de Av. . Erau multe cadre tinere care conform legii nu aveau drept la pensie , inca si am fost nevoiti sa le gasim locuri in unitaile ramase pentru inca 1 sau doi ani cat mai aveau ca sa indeplineasca conditiile. Eram oameni cu capul pe umeri , care stiam sa analizam informatiile si am inteles toti ca zilele noastre in armata erau numarate. Eram maior pe functie de Lt.col. si in 2001 a fost un ,, vid,, de doua luni in care nu a mai venit un ordin al ministrului care sa specifice ca daca pleci pe o functie mai mica esti platit pentru functia de pe care ai plecat. A venit randul comandamentului C.2Aer. si printre altele si randul functiei pe care o ocupam. Au fost doua saptamani teribile in care mi-am stresat familia si pe cei de la personal. Nimeni nu stia daca se reinoieste ordinul ministrului sau nu , functia disparuse , nu gaseam loc fiindca mii de functii se desfiintasera deja.
    Am imbracat haina militara cu toata dragostea si cu respectul pentru ea asa cum am invatat de la raposatul cdt. R15RAA colonelul Stefan care ulterior a fost si cdt . la Centru de Instructie . Cei care au avut sansa sa il cunoasca stiu despre ce vorbesc. Acum venise momentul in care nu mai aveam cale de intors .
    Asta a fost sansa noastra , sa ne nastem in ani cu ghinion?
    Fiului meu ii era rusine sa spuna ca tata e pensionar.
    Civilii ne-au blamat totdeauna ca luam pensie asa de tineri.
    Batranii cu grade ne-au facut in toate felurile .
    Politicienii ne-au umilit de mai multe ori pana acum si mi-e teama ca este doar inceputul.
    Care este vina noastra ca am prins la o anumita varsta schimbari majore in structura MApN...?
    Crezi ca mie nu mi-ar fi placut sa fiu acum vreun colonel sau.... si sa ies cu o pensie onorabila. ?
    Te rog lasa-ne pe noi cu sufletul greu si cu intrebarea cu care vom muri...,, Oare nu mai aveam nici o posibilitate?,,.

    RăspundețiȘtergere
  11. dar e mai corect asa:asta-i "monstra" de titlu de la huhurez
    am scris-o eu "putoarea" Serban cu LMDC facut cu brio

    "Contestații la decizi de calculare și recalculare pensii militare pe rolul Tribunalului București"

    RăspundețiȘtergere
  12. @all
    nu va pierdeti timpul cu art. lui huhu.O sa gasiti doar "informatia" ca nu exista informatii....restul e golanie bazata pe nr de click-uri si reclame
    a mers pe copy/paste pe ministerul de justitie.....simplu, gratis si aducator de bani pt huhu.De parca noi nu stim site-ul asta:

    http://portal.just.ro/SitePages/acasa.aspx

    RăspundețiȘtergere
  13. Salutare tuturor! Fix/pix la ora 12, acum, au fost virate pe card restanţele pe L119. Card BCR. Nu vă pot spune mai mult, deoarece n-am primit nici un "aviz prealabil" de la CPS. Cei interesaţi, "engage"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suma primita este ceea ce va asteptati dvs sau este mai mica ?

      Ștergere
  14. Micutzule,
    Trebuia sa ramai, temporar pe o functie de stat major! Ulterior lucrurile se limpezeau...cu timpul!
    Dar, ce grad, nume, functie si structura il definesc pe Huhu? Asa vom intelege si mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua!
    Noutati.
    Diferentele aferente anului 2016 (pentru cei carora prin recalculare le-a crescut pensia)nu se stie cand se vor plati. Motivatia este ca nu au alocate sume in buget (la CPS MApN).
    Daca aveti alte vesti mai noi, rog raspundeti.
    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Iulioan Mares
    Pe functia cui?
    Nu stiu daca intelegi dar pe functiile libere au venit cei din unitatile deja desfiintate deci era full tot. Acum incepea comandamentul bucata cu bucata. Oricum dupa un an s-au inchis portile cu totul. Efectiv nu mai aveai ce face. Vezi cu cate functii s-a redus MApN si unde a fost reducerea cea mai mare, in tara si intelegi.
    Da, corect era ca huhurez sa se prezinte ... dar asta este.

    RăspundețiȘtergere
  17. Domnule Dumitru Simion, am specificat: "Nu vă pot spune mai mult, deoarece n-am primit nici un "aviz prealabil" de la CPS".
    NU AM PRIMIT nici un tabel/desfăşurător/înştiinţare prealabilă în care CSP/MApN să-mi fi comunicat de ce sumă restantă voi beneficia în total şi în particula în anul 2016. Ce pot să vă spun, este că în cazul meu, valoarea acesteia s-a ridicat la 7000 lei, probabil 1/2 din suma totală cuvenită.

    RăspundețiȘtergere
  18. @ all
    Dupa ce am vorbit frumos si am incercat sa spun de ce sunt suparat ca am fost facut putoare , iata raspunsul lui @ huhu rezea care nu stiu daca este raspunsul uni om educat care are responsabilitatea decentei pe blogul pe care il administreaza . Nu huhurez nu pot sa ii jignesc pe cei cu vechime foarte mare pentru ca tatal meu este unul din ei si toti comandantii mei care sunt sau au fost oameni adevarati. Nu imi pune mie in gura mizeriile tale.
    Va rog dragi colegi sa cititi raspunsul....

    ,, @micutzul
    Acum constat că @cezar are multă dreptate în caracterizările pe care ți le face. Naivitatea, labilitatea psihică și, probabil, izolarea te fac vulnerabil în fața unei alegeri.
    Ai ales să te solidarizezi cu cei care îi persiflează pe semenii lor mai în vârstă și îi blamează pentru că au avut vechimi „matusalemice” în serviciu. Rămâi sănătos în grupul putorilor, la care singur te-ai alăturat. Adio! ,,

    Deci... naiv, labil psihic, izolat, putoare , caracterizarea mea in 6 randuri.

    RăspundețiȘtergere
  19. Am primit pe card restanta pe Legea 119, suma primita pare mai mare decât cea calculata de mine cu 400 lei, din brutul aferent restant pe 2011 am scăzut 5,5% asigurarea de sănătate si la cea rămas am aplicat impozitul de 16%. Suma primita pe card este de circa 3600 lei, sa fie bine primiti.

    RăspundețiȘtergere
  20. PS. Gata, terminaţi cu HuhuOrez! Nu ştiaţi, iar tu Micuţule trebuia să ştii, că blogul acela a fost, este şi va rămîne, un blog de propagandă politică miliţienească? Din 2009: Plano10, Lupus/Lupuş, Huhurez, HuhuRezea, administratori mascaţi ai PSD-ului, PUNR-ului, iar acum ai USR-ului, PUTORI, maipulatori, propagandişti ai politicii partidului "de suflet", că de stat nu mai există. De stat, naţionalist, au făcut-o doar comuniştii după 1954, atît.
    La ce vă aşteptaţi la Plano 10, născut în 1950, cu Universitatea Bucureşti "făcută", actualmente cetăţean onorabil al oraşului Rm.Vîlcea, sau la HuhuOrezea, născut în 1952, cu aceeaşi Universitate, trăind în Bucureşti? Prin armata noastră, puţini am văzut înainte de 1989, cu "Universitate". Cîţiva pe la "limbi exotice", în rest, fără-frecvanţă- cui i se aproba, dar rari, rari, de tot. În schimb, pe la Miliţie şi Securitatate, da, ofiţerii de la Băneasa erau obligaţi să facă o facultate de profil civilă "în domeniu". Uitaţi-vă la Iulian Vlad şi alţii...Deci, individul care i-a numit "PUTORI" pe militarii adevăraţi ai armatei române, nu poate fi decît un A. Iliescu, ori C.Alexandru din ancmrr, ori din cei "historici", ori "realizatori de reportaje" de la Pro Patria/Viaţa Armatei pe vremuri. Deci Domnul Huhu, cu vîrsta lui "matusalemică" de 64 de ani, plînge acum după Legea 119, care l-a făcut b-oier la pensie prin împărţeala la 20 de ani, dar n-a plîns cînd unora li s-a impus trecerea în rezervă, "pentru binele unuia ca el, care să aibă maţul plin şi obrazul gros". Un profitor al regimului UNPR-isto/Băsist-o/PNL-ist, care în decurs de 6 ani a dumărul generalilor în rezervă şi retragere...
    Uitaţi-vă numai ce prostii scrie pe blog şi uitaţi-vă cum "dă cu el de pămînt" Moş Alecu pe facebook în problema pensiilor. Mă opresc aici, că mi-e silă să mai continui la adresa cuiva care ne-a jignit profund, un individ sub fundul căruia de atîta "operativitate", i-au crescut sub fund, pe scaun, bureţi pleurotus.

    RăspundețiȘtergere
  21. Am primit mesaj de la banca.Sunt anuntat ca ca MApN mi-a virat suma conform buletinului de calcul mai putin 16 procente.Datoram pensie de intretinere pentru doi copii pe timpul ciomuirii pensiilor.Cu cateva luni inainte de taieri o judecatoare care va beneficia de pensie Nato tocmai imi stabilise pensia pentru copii aproape jumatate cat veniturile.Dupa taieri domnii de la CPS au platit integral pensia alimentara si n-am comentat desi mie imi ramanea in plata sub 50 procente din pensia recalculata,respectau o hotarare judecatoreasca.Si iata ca acum vad ca onor domnii de la casa de pensii imi mai retin odata aceiasi bani.La tel verde bineinteles ca vorbesti cu robotii si asculti muzica de relaxare. Nu am dreptate cand pretind ca documentele emise de casa trebuie semnate in clar?Sa stim si noi cui sa multumim de binefacerile astea.Acum copilul primeste banii dupa care ei se vor sesiza ca sunt necuveniti si probabil ca ii vor imputa.Asta inseamna sa fii...ce dracu sa fii?

    RăspundețiȘtergere
  22. Se știe că în general sunt multe nedreptăți și nici o lege privind pensiile militare nu ar putea echilibra total drepturile cuvenite fiecăruia în raport cu ceilalți, dat fiind criteriile pe care le ia în calcul...Corect este ca fiecare să se raporteze timpului său, momentului ieșirii la pensie și circumstanțelor de atunci. Consider că cea mai mare lovitură a fost atunci când celor 26500 militari în rezervă li s-a luat un drept câștigat, cât și înghețarea pensiilor (astăzi aceștia ar fi avut cu 150-450 lei mai mult la pensie).Sper din tot sufletul ca istoria să nu se repete pentru cei care în urma recalculărilor au cuantumul diminuat!

    RăspundețiȘtergere
  23. Micutul,nu cunosc cazuri de batrani cu grade" care ne-au facut in toate felurile".Poate au fost aspecte nejustificate de invidie pentru cuantumul pensiilor.O pensie anterioara anului 2001 era infinit mai mica.
    La multi ofiteri le-a fost arucata momeala,exact ca la mineri adica contra unei sume de bani si-au cerut singuri executarea.Altii au ajuns la concluzia ca pensia ar fi egala cam cu drepturile banesti primite in acel moment .In timp pensia a ramas in urma salariilor.In anul 2000 ,eu colonel,fost sef peste 7 lt.col. si un subof. aveam o pensie mai mica decat a unui frigotehnist si putin mai mare decat a unui strungar.Cupon mandat postal pensie mart/2000 pensie 2.058.615lei Pensie suplimentara 652.100lei fond de sanatate 7%=189750.Jur ca spun adevarul.Comparati cu soldele activilor.Observati ca la acea data pensia nu era impozitata.
    Trebuie sa invatam din ce am patit si nu trebuie sa ne lasam prostiti.Trebuie sa tinem cu dintii pentru a tine pasul cu vremurile.Daca nu ne straduim ca intradevar actualizarea pensiilor noastre sa se faca la nivelul anului 2016 vom ajunge rau.

    RăspundețiȘtergere
  24. Au intrat si la CEC bank 3200 inca nu am desfasurator dar calculilili sunt in zona!

    RăspundețiȘtergere
  25. Răspunsuri
    1. S-au virat in card incepand cu data de 10 noiembrie..multi i-au si cheltuit!

      Ștergere
  26. Am primit pe card 5016 lei.Suma nu compenseaza stresul in perioada 2011-2013 si consecintele acestuia privind sanatatea.Vesnica nepomenire pentru cei vinovati .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reprezentand?
      Pensie?
      Diferentele din 2011?

      Ștergere
    2. stresul perioadei respective a avut drept consecinta subrezirea starii noastre de sanatate...suntem vinovati ca am rezistat fizic...am senzatia ca suntem injurati ca nu am crapat si acum sunt ei obligati la munci suplimentare. sunt inconstienti - intotdeauna pacatele inaintasilor se vor cuantifica asupra urmasilor. ...

      Ștergere
  27. La MAI s-au dat restantele odată cu pensia, menționându-se pe cupon suma aferentă...Nu au fost probleme de cuantum...

    RăspundețiȘtergere
  28. All si in mod special Vladimir,
    Au intrat pe card cuiva si diferentele cuvenite din ianuarie 2016 pana la data primirii pensiei recalculate, asta in cazul ca a fost ceva mai mare decat cea fosta in plata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuliane, la mine (MApN) n-au intrat şi diferenţele pensiei recalculate. Au intrat, aşa cum spuneam mai sus, doar banii reţinuţi în 2011-2012, cred. Spun"cred", deoarece nu mi-a parvenit pînă acum nici un document justificativ de la Casa de Pensii pentru suma intrată ieri pe card.

      Ștergere
    2. Vladimir,
      Am primit decizia de recalculare, pe buletinul de calcul este trecuta suma restanta pe fiecare luna iar la final suma totala de primit, ca drept din ianuarie X 10 luni.
      Am primit si cuponul de pensie cu pensia noua, a intrat pe card, dar pe cupon scrie drepturi restante si nimic la suma. Am trimis mail sefului CSP, cu datele de identificare, a nostra..MApN! Nu inteleg ce s-a putut intampla?

      Ștergere
  29. V-au dat cativa lei,si v-au cumintit pe toti.Lupta,abia acum incepe,pentru ca acum sunt mult mai multi de neindreptatiti (ar fi bine daca am avea o statistica) de legea 223.Daca acest BLOG,nu va duce lupta si pentru noii neindreptatiti,atunci cineva va trebui sa preia stafeta.Daca actualizare ar fi fost corecta,chiar si la cei carora le-a crescut pensia ,ar lua o pensie mai mare ,de fapt s-ar apropia (cu aproximatie) de pensiile celor care se pensioneaza acum.Problema care trebuie sustinuta (chiar si in instanta) ca actualizarea soldei de functie si de grad (celelalte depind de aceasta actualizare) sa se faca ,ori adaugand toate celelalte sporuri care exista pe diferite functii ,arme ,etc...(putin probabil ca s-ar face ),sau , cum ar fi cel mai normal ,actualizarea ,functie de indicele de inflatie;pentru ca ei prin metodologia aplicata ,au transformat 2 MERE (solda de functie si de grad) in 2 PRUNE (solda de grad si de functie actuala), atata doar ca cei de azi mai au multe PRUNE care intra in calcul.Mai trebuie cerut ,si introducerea Pensiei suplimentare,pentru cei care nu au primit-o ,fiind un bun castigat si pentru care s-a cotizat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Boerean, n-am acum prea mult timp la dispoziţie, deoarece trebuie să ies în oraş pentru rezolvarea unor probleme. Cînd revin, vă voi da punctual şi nişte argumentee/contraargumente la afirmaţiile dumneavoastră, însă reţineţi: Cea mai bună lege a pensiilor militare ar fi fost tot una similară cu Legea 164, însă amendată pentru cazurile celor care au lucrat în Alte Condiţii (piloţi, marinari...)şi cu alegerea a 6 luni din ultimii 5 ani de activitate. Atunci, din start s-ar fi exclus multe discriminări.

      Ștergere
    2. @ionel boerean
      Dle comandor lucrurile sunt extraordinar de simple daca ei , cei din guvern si din ministere, doresc acest lucru.
      Nu trebuie decat sa echivaleze functiile pe care au fost incadrati cei in rezerva . Adica de exemplu in cazul dv. sa va echivaleze cu functia existenta acum in cadrul Gp.Av.V.B. , sa primiti toate sporurile existente iar departajarea sa fie facuta de gradtiile de vechime. Toti cei in rezerva sau in retragere avem un echivalent in activitate. Indemnizatia de merit a intrat in solda asa ca nu mai trebuie decat SPORURILE. Si repet totul este foarte simplu dar nu se vrea.

      Ștergere
  30. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  31. Am facut un calcul:solda mea(doar elementele de calcul:adica de functie,de grad,de comanda,vechime,si clasificarea) in lunile alese(aug.1989-ian.1990),era de 1743 dolari,la cursul oficial de 4,17 lei/dolar,ei prin metodologia aleasa,au transformat-o (actualizat) in 564 dolari,la cursul oficial din data deciziei de 3,975 lei/dolar,adica in 32,3% .Voi cere in instanta actualizarea normala.Sper sa mi se dea dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  32. Sunt unul din beneficiarii prevederilor L125/2014, adică fac parte dintre acei păgubiți carora diferențele de restituit se vor esalona pe un interval de 5 ani. Am primit prima rata in octombrie 2015 și cea de-a doua rată în octombrie 2016. Până aici toate bune și frumoase. Însă abia acum apare SURPRIZA: la o saptamana dupa ce mi-a fost virata pe card ce-a de-a doua rata, în octombrie 2016, sunt notificat de CPS MApN că suma acordata în 2016 reprezinta DREPTURI NECUVENITE, cu toata ca, imi fusese adus la cunostinta, tot printr-o adresa de la CPS MApn, că diferentele de plata imi vor fi restituite in perioada 1 ianuarie 2015-31 decembrie 2019. De asemenea am fost notificat că, dacă întermen de 15 zile nu voi achita titlul de plată emis de CPS voi fi executat silit! Ca urmare am depus contestație și am notificat CPS a MAPN de situația inacceptabila in care mă aflu. Concomitent cu aceasta, pe data de 27 noiembrie voi deschide acțiune în instanță, cu notificarea directorului CPS, a ministrului apărării și Parchetului Militar. La momentul oportun voi pune la dispozitia administratorului blogului documentele primite de la CPS. Nu am vrut decât să scot in evidenta "ïnaltul profesionalism" al lucratorilor de la CPS, asta în condițiile în care foști colegi, aflați sub incidenta L125/2014 au primit diferentele de restituit ÎN TOTALITATE, în luna octombrie 2016. Mai departe....vom vedea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rectific data de 28 noiembrie

      Ștergere
    2. Cum sq execute silit fara hotarare juridica definitiva? Astia nu recupereaza banii furati de politicieni si excrocii lor si sar pe un pensionar?
      Inteleg ca ati castigar in instanta....
      Scoateti mereu toti bsnii de pe card!

      Ștergere
    3. Domnule Iulian Mareș diferențele de restituit nu sunt câștigate în instanță. Beneficiez (ca de altfel mulți din garnizoana de reședință) de prevederile L125/2014, art.19-27 din Ordinul ministrului muncii, familiei, protecției sociale și persoanelor vârstnice nr.2073 din 29 octombrie 2014 și al ministrului finanțelor publice nr. 1623 din 27 noiembrie 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 125/2014 privind scutirea de la plată a unor debite provenite din pensii și procedura de efectuare a restituirilor. Menționez faptul că, în luna decembrie 2015, am depus cerere pentru restituirea diferențelor corespunzătoare anilor 2012-2013 în conformitate cu prevederile L223/2015 art. 121. Răspunsul CSP MApN a fost că prevederile nu-mi sunt aplicabile ( de altfel mai mulți colegi de-ai mei au primit același răspuns-bănuiesc că se datorează faptului că deja primisem și eu și ei o rată din suma de recuperat). Problema e că, printre acești beneficiari ai L125/2014 sunt și câțiva care au primit în luna octombrie ÎNTREAGA SUMĂ DE RECUPERAT (2012-2013)!!!!

      Ștergere
    4. Si eu am facut cerere in noiembrie 2015, pentru art. 121/ lg.223, si am fost refuzat pe motiv ca legea nu a intrat inca in vigoare si ca cererea mea nu are temei egal, neavand lege valabila. Am fost sfatuit sa fac cerere din nou, cand apare ordinul comun al ministrilor, . Am facut atunci si geaba. Nu am primit absolut nimik. telefoanele la MAI ( casa pensii)sunt scoase din priza, nimeni nu spune nimic.

      Ștergere
    5. V-am spus anterior ce se petrece la CSP a MAI mafie pe fata...Nu se mai feresc ..

      Ștergere
    6. Interesant....mafia din MAI? In aprilie ce va fi?

      Ștergere
  33. Cand cititi comunicatul de mai sus trebuie sa ramaneti cu urmatoarele:
    - pt aplicarea art.121/legea 223/2015 s'a alocat un buget, intamplator sau nu mai mic decat cel necesar
    - unii au primit diferentele cf prevederilor legale (pana pe 31/12/2012)
    - unii au primit pe anul 2013 (suma pe 9 luni )
    - altii n-au primit nimic , din aceasta categ fac parte in special cei cu pensii mari, si fctii mari in cele 6 luni alese.
    - unii au primit buletine de calcul si bani
    - altii numai bani
    - altii nici buletine de calcul si nici bani
    Obs fiind sfarsit de saptamana, ramane de vazut cine se face vinovat, banca sau CPS.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ tehnocrat
      Cei care conduc efectiv Armata Română nu sânt Ministrul Apărării, Șeful SMG, locțiitori săi, șefii categoriilor de forțe, comandanții de MU sau U, ci niște secretari de stat, finanțiști, cadriști, juriști, CI-ști sau preoți militari, cu accent mai ales pe niște -iști și –izde.
      Referitor la cazul în cauză sunt câteva aspecte care inculpă, sau unele care inculpă prin disculpare, MApN:
      - Există bănci care fac averi prin utilizarea timp de 1-3 zile a unor sume gen pensii dar nu numai ( Mugur
      Isărescu să trăiască că și băncile care au dat faliment în România au dat faliment pe profitul băncii ;
      - Cei care au primit inclusiv banii pe 2013 sunt cei care au avut sume mici sub salariu mediu pe economie,
      plata lor într-o singura tranșă fiind o propagandă electorală;
      - Cei care nu au primit încă banii ori buletinele de calcul fac parte din mai multe categorii afectate de
      următoarele cauze:
      - Indolența ori lipsa de profesionalism ( servilism exagerat) a personalului CSP a MApN sau CMZ-uri/CMJ-uri, inclusiv a celui angajat pe perioada limitată, selecționați în așa fel încât să nu aibă legături cu armata;
      - Indolența băncilor sau a poștei Române (Română doar cu numele că acționarul majoritar, cel care ia
      grosul dividendelor, inclusiv când compania este în pierdere nu este Român);
      - Acționariatul român , minoritar prin definiție legală, este asemenea lui Iuda Iscarioteanul ;
      - Posibilitatea ca cererile făcute în baza legii 223, anterior apariției normelor sau HG-urilor de aplicare, să
      - nu fie luate în considerare, deși au fost luate în evidență ș înregistrate să nu fie acceptate dacă au fost făcute înainte de apariția HG-urilor , normelor ori dispozițiunilor de aplicarea a legii;
      - Pedepsire intenționată a unor militari care au deconspirat în mediul online diferite practici neortodoxe ale MApN :
      - Calitatea subumană a unor indivizi oploșiți prin mimetism politic ori militar în structurile MApN.


      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  34. Va spun cu siguranta de 100% ca toata aceasta aiureala este "opera" cadristilor adica actualii de la resurse umane in cardasie cu consilierii juridici si cei din Directia financiara.Astia dupa 2009 si-au asigurat sporuri fara numar pe care nu s-au sfiit sa le introduca in metodologia de calcul .Asa se face ca un cadrist ,LT.col,fost topogeodez , ofiter cu evidenta hartilor iar in ultimi ani cadrist are pensie de 7500 lei iar fostul lui comandant de unitate topogeodezie,colonel inginer,pensionat in 2002 are infinit mai putin.
    Dati-le naibii de diferente.Daca nu ne luptam ca aceste tampenii sa fie anulate iar criteriul la functie egala si vechime egala pensie egala iar picam de papagali.De data aceasta suntem mult mai multi care suntem in pierdere.Daca se anuleaza cuantumul cel mai favorabil,ceeace este foarte posibil ne-am ars.
    Nea Ionele@Concluzia generala.Cu cat omul este mai in varsta cu atat pensia devine mai mica.Acum s-a mers pe principiul "cine imparte ,parte isi face".Daca pagubitii,si nu sunt putini nu fac scandal asa ramanem.Urmeaza alegeri.Daca nu folosim momentul ramanem de fazani pe veci.Multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gustul e tot mai amar...De ce-si bat joc de noi?
      Ca activ, am avut sute si sute de subordonati, tehnica in primire de milioane, sute de misiuni si zeci de poligoane, aplicatii si alarme, documente cu 00 si la final, ca stat majorist, am trait ca nimeni altul raspunderea pentru misiunile U si MU pe care le-am conceput, pregatit, coordonat si executat alaturi de camarazii mei. N-am avut casa, n-am avut familie...tot efortul si grija mea au fost pentru unitate...Un efort care se dovedeste acum de prisos!!!
      @all - cititi, unii de mult, acest blog...eu, de la inceput. Fiecare gandeste in raport cu "patania" lui. Pentru unii a fost o "patanie" mai dulce, pentru altii, mai acra. Pentru toti este, de fapt, o drama!!! Caci noi suntem armata acestei tari si nu e de conceput sa se intample asta. "Patania" mea e 3100 net, la grad de colonel cu 29,5/ 43 ani //L164(2004). Oare ce-mi va aduce recalcularea? Poate citeste asta topograful care acum are 7500 !!!
      Vecinul meu, traieste acest "deja vu" a treia oara, fiind mai in varsta. Nu e departe de mine desi a fost cdt.U. Vad ca sunt destui cititori la primul "vu"...oare cate experiente de genul asta mai putem suporta?

      Ștergere
    2. Iceparu
      Egalitarismuk nu este tocmai benefic:
      Coeficientul functiilor este in functie de esalon, precum si procentul IC.
      IC se da pt toate functiile de Cdt sau Sef dar, procentele sunt in functie de esalon!
      Of, la care faci referire, pe langa sporurile de acum, obisnuite, putea sa mai aiba:
      Oskarul pt cel putin 3 luni
      IC
      Imputernicire 6→7 luni pt o functie superioara
      SM prins in solda
      Eventual sporul pt doctorat

      Ștergere
  35. aveti dreptate d-le ICEPARU,vor fi multi neindreptatiti,iar tampenie mai mare ca la armata,nu cred ca exista;vom functiona pe 3 Legi a pensiilor,si urmeaza a patra !!!!pentruca urmasii cadristilor si finantistilor,o sa dea o noua lege,favorabila lor,si asa mai departe....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noaptea mintii e ca din 2011 toti cadristii din birouri sunt incadrati in grupa AC .Astia ii rup pe toti la pensie .

      Ștergere
    2. Revin pe intelesul tau!
      Minti ca un p...batran! Sau...mananci k cu tiriplicul gigantic!

      Ștergere
  36. @ionel boerean
    Nu va suparati! Ati scris deja de 4X "neindreptatiti" in loc de "nedreptatiti" in postari diferite....sunt de acord cu dvs....dar ati schimbat TOTAL sensul unui text dealtfel corect.Inca o data nu va suparati! Eu va inteleg perfect,dar altii??...si nu cei dintre noi ci "altii"
    PS Asa-i limba RO...o litera poa' sa schimbe totul

    RăspundețiȘtergere
  37. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  38. Se pregateste de guvernul Soros si praduirea portului Constanta si cedarea aproape gratis a ultimei banci performante romanesti CEC- ul .Asta inseamna ca bugetul de stat va pierde o gramada de bani.Si voi mai vreti pensii ? De unde daca bugetul si asa firav e subtiat din ce in ce mai mult?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu asta este principala cauza ci redeventele mici si scoatrea din tara a profitului imens al multinationalelor!
      Crezi ca vor demola portul? Sau vor sa controleze cel mai scurt drum dintre Asia si Europa?!
      Bingo!

      Ștergere
    2. Tu renunti la pensie? De unde sminteala asta? Nu va doriti pensii ca se va vinde.... si nu sunt bani!
      Agent mizerabil sorosist ce esti!

      Ștergere
    3. Si guvernul Soros a mai facut o magarie.A impartit 180 de milioane de euro (doar) corporatiilor straine ca ''ajutor de stat'' Noaptea mintii.

      Ștergere
  39. multumesc mult,mai invata omul si la batranete.

    RăspundețiȘtergere
  40. Ceva oxigen ...militar!

    http://www.dcnews.ro/mobile/sua-brigada-de-avia-ie-in-germania-elicoptere-black-hawk-vor-ajunge-i-in-romania_523321.html

    RăspundețiȘtergere
  41. @mares
    Se stie !!
    Nu ai ce sa planifici,daca NU AI CE!!(tehnica/trupe/tehnologie....etc)......restul se numeste "pension de 8 ore la cafele".Hai sa facem "planuri" ca oricum nu avem NIMIC
    Poate ma contrazice dom' mares.Abia astept!
    PS La 1 dec 2016 NU va fi parada militara! va fi doar o "defilare".......Paradele/parazile militare le fac altii,aia care AU CU CE!!.....la noi se fac "marete" planuri care"ieste sublime dar iele nu se ezista" SA TRAIASCA NEA CARAGIALE"
    va dati seama cata strofocare exista la "planificatori" ca sa adune 50 de humvee din toata tara?....ca asa a fost si anul trecut....sa radem,sa plangem??
    Oaiii si 6 F-16!!!!! SUPERB!!!.....o sa ne roage si chinezii si rusii sa avem mila de ei:):)

    RăspundețiȘtergere
  42. @Iulian Mares28 noiembrie 2016, 06:01

    poate va treziti naiba odata din hartoage!! Am citit articolul de 3randuri de rahat care specifica"neconfirmate"repet neconfirmate!!.....maine scriu si eu ca vor veni 30 de divizii mecanizate in RO....(nu se stie de la cine) dar nici mana nu ma doare ca sa scriu 3 randuri.....vorba unui prieten:ATENTIE!! CAND ESTI PROST SI VIATA-I GREA!
    2-ce e scris acolo reprezinta fix un f**c in calea p**ii!! Dumneata chiar esti rupt de realitate??

    asta-i "exceptionalul articol" pe care ni-l arata mares(nu eu)

    http://www.dcnews.ro/mobile/sua-brigada-de-avia-ie-in-germania-elicoptere-black-hawk-vor-ajunge-i-in-romania_523321.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doreleee,
      Bine ca recunosti! Ai vrea o Bg El imediat, la.noi?!....ei, uite ca din f multe ratiuni nu se poate! Si, ...doar prostul de serviciu nu intelege!
      Mai bine taci si sapa!.....oameni....de teren!

      Ștergere
    2. Doreleee,
      Esti caraghios si negativist! Ai fost abuzat de mic copil? Caci acum esti un batran mic!

      https://ro.m.wikipedia.org/wiki/UH-60_Black_Hawk

      Avem noi altele?......vezi si pretul....21 mil$....plus armele....plus etc!
      Hai, las- o jos ca macane si nu este galină!.....acolo, da, recunosc, esti AS!

      Ștergere
    3. Dorel,
      Poti cere si un pdv la.MAE sau SLME!......vor rade de analfabetismul tau si te vor cataloga cu retard....ei, nu eu

      Ștergere
    4. Dorel,
      Poti cere unbpdv pe problematica la MAE sau SLME, dar nu- ti recomand!
      Vor rade de analfabetismul tau politic si te vor considera cu retard! Nu eu,...ei!
      Eu te iert.....ca este Postul Craciunului....., dar nu iti las jucarii! Evident, pentru gaini!

      Ștergere
  43. Nu va suparati pe mine!
    Nu dau doi bani pe informatii de tip"can-can" sau "click" asa ceva fac doar cei ce se plictiseau la birou mutand armate inexistente pe hartie+sageti directii de atac,pozitii de aparare etc....Dar cu ce bre cu ce?? da las ca luau si ei o solda nu-i asa?...si la 15:30 "spargeau poarta" spre metrou....ca doar nu ne-am nascut"ieri" ca sa nu stim chestii simple

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gresit....era o stire ....in fapt un link, cum se si.vede, din www.dcnews.ro!
      Daca si asta este can can, atunci birtul din autogara BARTOLOMEU, este Capsa? Hai, ca esti ridicol, in.negativismul tau!
      Nu m-am suparat eu de multe aere ale tale, dar de asta?
      Si asa este o pierdere de timp pt mine....sa iti raspund ...uneori!

      Ștergere
    2. Nu ne suparam pe tine! Esti si asa destul de suparat pe tine însuti!.....pe tine te!

      Ștergere
  44. DS,
    Ma gandeam sa nu polemizez cu Dorel de Romania....dar tusa groasa de superficialitate a ta....trazneste ca borhotul de la gara!
    Multe nu pot scrie aici si nu forta mana caci nu ai castigat la Loto!
    Ca sa te aduc la real iti ridic cateva probleme:
    Cate aerodromuri avem?
    Cate piste au? Ce greutate suporta? ...lungime....etc?
    Ce te freaca o trimitere la un articol? L-am scris eu...sau esti orb?....stii cate ramolpe CF avem pt Tc grele?
    Tot ii dai cu mutii...aia era in anii '966, cu primele structuri AA...restul este mitologie!
    Eu sunt mereu treaz si stiu de ce. Tu cand?
    O parada se face cu cati bani aloci nu cu cata tehnica ai!....si in fapt este o decizie politica si nu militara.
    Daca nu erai un simplu si autohton "Dorel" intrebai sau te documentai pe net....sau mai simplu la Gelu, cu cate cafele si pantofi.....asta nu o pot cataloga decat vesnica obsesie a ofiterului de teren si atat. Chiar nu are valoare! US numesc asta complexul comandantului mic, de teren!
    Sezi calm....am cunoscut si lucrat cu multi ofiteri AA.... niciunul nu era obtuz ca tine. Vrei nume? Din Bg RSA! Iti propui, patetic, si vrei sa te compari cu rusii...chinezii? Dar de ce nu vrei sa traiesti ca ei?
    Referitor la spartul portii....numai un confuz ca tine isi poate inchipui asta! Sa ai tu bani cat am lucrat eu sub 12 ore/zi!
    De multe ori chiar ma intreb...ce este mai rau? Prostia, invidia sau rautatea? Si daca esti adeptul bolnavului ala...tot ce trece peste 10000 lei iti virez tie! Asta nu inseamna ca mor de foame! Tu....doar te repezi ca rata la dude! ....si fermenteaza!
    Hai, ca nu meriti atatea explicatii! Uiti repede!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mares te-ai infirbantat.La Calarasi lucrurile se vad in roz.Serban comenteaza pe ce se vede si se aude si nu se aud lucruri bune.Daca discuti cu activii,cei cu grade mici, ajungi la concluzia ca este mai rau .Cu doua flori nu se face primavara cum nu avem nici aviatie cu sase F-16 si alea reconditionate.Fara sa am certitudini ceva imi spune ca militarii nu traiesc rau in armata Chinei si Rusiei.

      Ștergere
    2. Bine , bine, da' daca ai timp sa te razboiesti cu toti neghiobii, ce fel de mare sef ai fost matale? Eu sa fi fost stab ca matale, ma ocupam de altele. Punct. Este ca te-am lovit?

      Ștergere
    3. Iceparu
      La Calarasi ....se vede roz numai mosia Nana!
      Cu 6 F 16 nu se face primavara dar se face Pol Aer...altfel se oferisera ungurii....si costa enorm. Spatiul aerian este integrat NATO si serviciul de L este obligatoriu...asa ca...

      Anonim
      Nu imi place cuvantul stab! Are conotatie slavo-comunista!....asa ca nu ai lovit ci te-ai lovit prin limbajul asumat!
      Nu las lucrurile in coada de peste! Ok?
      Si...de ce nu ai nume?... mi te adresezi ca anonim....sa fim seriosi!
      Declina-ti identitatea...sau esti ca tinerii frumosi si liberi...fara bac!

      Ștergere
    4. Iceparu,
      Nu cred ca te-am angajat contabil sef!

      Ștergere
  45. Cine si cum poate sa il apere pe Kalus Nerwer de uralele fluierate si adulatiile huiduite? Sau o sa vedem o ora de ranjet specific , care baga frica in evrei ....
    Tanti Firea era o chestie sa nu aprobe defilarea.....
    In alta ordine de idei personal nu am nici o placere sa vad pasul asta de defilare si militari in pantofi ( inclusiv fanfara). Ma refer strict la tinuta si la pas . Tata cand defilam noi stiau toate pizdele din Brasov ca ,, baietii dau onorul,,...Si cu doua luni inainte de ceremonia de inaintare in grad fugeau si ursii din padurile Brasovului .
    Si va rog sa nu ma luati cu labiile psihice.
    Am o mare rugaminte sa nu va mai mai certati ca ce ,, masinuta,, mai frumoasa avea fiecare la esalonul lui . Toti am plecat de la functii mici si am mirosit noaptea sau in aplicatii ratonii nespalati. Drumurile trebuiau sa se desparta dar toti fara exceptie am depins unii de altii. Treaba si stresul in DL erau ceva normal si dur iar stresul si atentia necesara te macinau in comandamente de U sau MU . Chestia cu harti desenate e poveste. Respectati munca tuturor colegilor, respectati pozitia fiecaruia si veti fi respectati.
    Vorba unuia de la televizor,, va pup pe suflet,,.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rational!
      Dar cand se repede canida turbata...ce faci?

      Ștergere
    2. m-ale ...judeca simplu si corect !!
      Care era contributia ta..si a altora ca tine la oprirea ..infringerea unui agresor !
      Simplu ..fara a face buzele subtiri si a incepe cu filozofeala dadaista ..!!

      Ștergere
    3. Stiinta de a-ti asigura tie cooperarea,resursa teh nica, umana , informatia, sprijnul aerian si de art. Iar cand tu nu mai esti inlocuitor. Si mai sunt atatea ...

      Ștergere
    4. Un raspuns hazliu!
      ....te trimiteam pe tine cu TAB pierdut!....parca erai prin carciuma, atunci si―ti minteai sefii!
      ....tot din materialul clientului!....vrei sa―ti explic aici ce nu ai stiut cand trebuia?
      Ok! Te trimiteam pe tine, personal, cu Cp ta, in cadrul Dt.În. sa temporizezi si canalizezi inamicul in fasia de asigurare a D!.....si te lasam sa planifici si sa calculezi singur datele misiunii....si mai ales, sa revii in adancimea proprie, pe unde te taiea capul...asa aiurea, fara instiintare....ca poate...poate!
      Fii convins ca acum glumesc!.....tot la paza GAZ te trceam!
      :))

      Ștergere
    5. Caesar,
      Tu chiar stii ceva despre curentul dadaist?...sau iti place cum suna?

      Ștergere
    6. Voi nu ati inteles nimic ..din razboaiele intamplate mai recent ...
      @Micutzu ...esti tare..,,,resursa tehnica, umana , informatia, sprijnul aerian si de art. Iar cand tu nu mai esti inlocuitor. Si mai sunt atatea...vai saracii cate au pe cap ...dar in timp de pace ..cu ce se ocupa ca tot nu am inteles ....!!!

      Ștergere
    7. m-ale ..chiar nu am habar ...mi-a venit asa ....!!!

      Ștergere
    8. @ Micutzu si m-Alul ..si daca pica asa la inceput de razboi cateva rachete bine plasate si ..dispare cosmelia cu ..gusati-ce ne facem ?? Deja ne predam ..??
      Sunteti atat de paraleli cu ducerea luptei ..de catre unitati mici ..maxim Batalion..mobile ..independente ..hait ..doar norma de hirtii sa traiasca ..

      Ștergere
    9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    10. Casar,
      Tu incurci starile...si subunitatile si U mici se folosesc intr o conceptie unitara, integrata, sub comanda unica. Nimeni nu lupta dupa cum te taie pe tine capul. Nici macar ISIS!

      Bontas
      Deja sunt voluntar si conduc actiunile in Malli si Senegal!

      Ștergere
    11. Inca un smecher ratat. Pute tara . Cezare da/i si la asta de/o bere !

      Ștergere
  46. Perioadele de pregătire profesională, sau de punere la dispoziție, se iau în calcul la acordarea grupelor de muncă ? Care este baza legală ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnisoara, vezi la Huhurez raspunsul! Este complet si bine documentat!

      Ștergere
  47. luni, 28 noiembrie 2016
    COMUNICAT
    In atentia rezervistilor M.Ap.N. care au primit noile decizii de recalculare

    Doamnelor si domnilor,

    Din discutiile purtate in ziua de 28.11.2016 cu directorul Casei Sectoriale de Pensii a M.Ap.N. a rezultat faptul ca toti aceia dintre dvs. care ati primit deja noile decizii si pensia marita, fara a primi si diferentele aferente pe lunile ianuarie – octombrie 2016, acestea vor fi date in luna decembrie a.c.
    In orice situatie, indiferent ca prin noua decizie pensiile cresc ori scad, contestatia trebuie facuta, deoarece OUG nr. 57/2015 va fi abrogata prin aparitia unei noi OUG privind salarizarea pe 2017. Speram ca domnul Ciolos sa aiba atata minte de data aceasta incat sa nu mai accepte strecurarea, intr-o ordonanta privind salarizarea bugetarilor, un articol – ordonanta care sa distruga pensiile militarilor.

    Honor et patria! Vae victis!
    Presedintele S.C.M.D.

    Col. (r) dr. Mircea DOGARU

    ___________________________
    Individul ăsta, acest "maţe fripte, coate goale", oare e sănătos la dovleac? Păi măi "don" Dogaru, istoric civil activat de "tata-socru", adu şi tu nişte argumente acolo, nu poveşti. Era clar ca cei cu pensiile diminuate să facă contestaţii, dar ceilalţi? Vai de cei pe care chipurile îi reprezinţi...Ai mai şi "spus" că: "nu dai modelul de contestaţie decît celor ce-ţi cotizează la sindicat". Asta ţi-e spiritul de camaraderie, acelaşi spirit pe care îl au şi fosilele din conducerea ANCMRR.
    Cum Dumnezeu să le spui celor care au cîştigat să facă contestaţie? Oricum, nu mă mai miră nimic. Cu jurişti de 3 parale atît la SCMD cît şi la ANC...sigur "Guvernul Meu" va cădea pe spate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da de ce sa nu faca contestatii mai domn. V? De ce, cei care au vechime peste 45 ani sa piarda atat din vechime cat si CPS, chiar daca le-a crescut pensia? Nu e dreptul lor? Iaca, de-aia trebuie sa faca contestatie!





















































































































      Ștergere
  48. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  49. Unui gramatic de cartier!
    Parada versusbdefilare!

    https://dexonline.ro/lexem/parad%C4%83/153634

    https://dexonline.ro/definitie/defilare

    Cu armele clientului!

    PS- caci viata este si mai grea cand prostul nu tace! ....iar paduchele iese pe fruntea-i tesita, tipic omului de neanderthal!

    RăspundețiȘtergere
  50. Ce parere aveti?
    http://www.dozafresh.com/2016/11/vesti-extraordinare-pentru-politisti-si.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fumigena electorala! Asa este mereu inainte de alegeri. Sunt zvonuri ca ar exista huiduieli prelungi la adresa lui Iohannis si Ciolos, de 1 Decembrie. Provenite din partea pensionarilor militari. Asa ca pt. a fi calmate spiritele, s-a aruncat pe piata petarda cu cresterea soldelor. Stiut fiind ca majorarea soldelor declanseaza si majorarea pensiilor militarilor (prin actualizare).

      Ștergere
  51. @R
    fumigena electorala? A fost cuprinsa in proiectul salarizarii unitare si va intra in debatere publica incepand cu 6 dec. timp de 30 de zile,apoi discutiile cu sindicatele....apoi in viitorul parlament.
    DE retinut: proiectul legii salarizarii unitare se refera la TOATE categoriile de bugetari,nu doar la militari sau politisti
    2-De retinut: Proiectul este inaintat de Ministerul Muncii care de obicei se opune la orice.
    3-As vrea sa vad si eu parlamentarul care va spune ca nuuuu domne,nu e bine,e prea mult.De obicei este exact invers> propunerea exacta este de 58,4% pt militari si politisti si 12% pt magistrati(oricum salariul mediu la magistrati este de 6412lei)......restul stiti si dvs
    Pe cale de consecinta uneori 12% poate sa fie mai mult decat 58,4% in valoare absoluta......procentele sunt bune intotdeauna....dar din cat??....1 leu sau 100??:):)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este fumigena clara! De vreo 20 ani, orice fumigena electorala este lansata astfel incat sa NU poate fi finalizata in actuala legislatura si/sau guvernare. Asa si acum! Este aruncata la finele activitatii parlamentare si guvernarii actuale! Dupa? Nu mai recunoaste nimeni!

      Pe de alta parte, tot istoria recenta NE DEMONSTREAZA ca un proiect este doar un proiect! Care poate ajunge sau nu, lege! Iar daca ajunge lege, aceasta poate fi substantial diferita fata de proiectul initial!

      Ca atare! Ne imbatam inainte sa bem ceva?

      Ștergere
    2. Fumigena, nefumigena, la cum au reactionat (marire si la veterani cu 75%) se pare ca ceva i-a speriat rau de tot. Daca era liniste, nu aveam placerea sa auzim astfel de promisiuni cu toata campania lor electorala !

      Ștergere
    3. http://www.agerpres.ro/social/2016/11/29/mapn-cuantumul-indemnizatiilor-lunare-pentru-invalizi-veterani-si-vaduve-de-razboi-creste-cu-75--19-46-46
      Deci, la maxim, indemnizatia ajunge la 259 lei. Nici nu mai calculez care era pana acum indemnizatia...Jalnic!
      Se mai acorda ajutor pentru incalzire, chirie, etc. 335 lei.

      Ștergere
    4. Deja sindicatele au constatat că se reduc sporurile la maxim 30% și creșterile anunțate, de fapt sunt scăderi ale salariilor.

      Ștergere
  52. @R
    fumigena ca fumigena dar cu tot respectul insist:este vorba de toti bugetarii din tara asta.Armata nu are sindicat,dar toti ceilalti au si cunosc deja proiectul.
    retine! e vorba de toti bugetarii RO/armata/politie/fisc/administratii centrale si localeetc,etc.....cine se joaca cu asa ceva?si repet:proiectul e plecat de la ministerul muncii care impreuna cu min. de finante au o singura "placa" Nu sunt bani!!
    Uite ca tocmai de la ei a plecat propunerea.....deci sugerezi tu R ca dupa alegeri parlamentul va spune NU? De ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu va fi nici o lege a salarizarii anul viitor.E vrajeala pentru vulgul vesnic naiv.

      Ștergere
    2. Traditia,daca s-ar fi respectat macar zece la suta,din promisiunile facute pana acum in campaniile electorale...

      Ștergere
  53. La o intalnire la nivel inalt, seful SMG ,ciuca spunea: in armata mea eu nu permit...
    Pt ciuca si altii , armata nu este a ta , cum tara numita Romania nu este a lui iohannis, Romania este a romanilor, iar armata Romaniei este a Romaniei, nu a ta tov ciuca !!!

    RăspundețiȘtergere
  54. Nu va mai certati pe pensii,pentru ca asta e adevarata fata a tuturor reprezentantilor statului:Ieri, printr-un oug s-au marit indemnizatiile pentru veterani.

    " Prin actul normativ menţionat, cuantumul îndemnizaţiilor lunare cuvenite invalizilor de război, veteranilor de război, precum şi văduvelor de război a fost majorat cu 75 la sută faţă de valoarea actuală", potrivit unui comunicat de presă al Ministerului Apărării Naţionale (MAPN) remis marţi seară MEDIAFAX.

    Astfel, invalizii de război încadraţi în categoriile mari mutilaţi şi gradul I de invaliditate vor beneficia lunar de 259 de lei, cei încadraţi în gradul II de invaliditate de 231 de lei, iar pentru gradul III de invaliditate cuantumul a fost crescut la 196 de lei.
    Tot la 196 de lei au fost stabilite şi noile cuantumuri ale îndemnizaţiilor lunare de veteran de război şi ale văduvelor de război care nu s-au recăsătorit.

    Totodată, a fost adoptată şi o hotărâre prin care cuantumul ajutorului anual pentru acoperirea unei părţi din costul chiriei, energiei electrice şi energiei termice pentru nevoi casnice, cuvenit veteranilor de război şi văduvelor de război, precum şi accidentaţilor de război în afara serviciului ordonat a fost stabilit la 335 lei, potrivit MAPN."-sursa ziarul ADEVARUL din 30 noiembrie a.c.
    Prin urmare acesti bravi eroi primeau lunar de la statul roman 148,132 si 112 lei...
    Luna trecuta mai erau in tara doar 13500 de veterani de razboi,prin urmare abia acum se vad dimensiunile batjocurii fata de cei ce au luptat pentru pamantul acestei tari si sa putem vorbi romaneste in aceasta tara...
    Despre ce vorbiti?
    Sa ne ocroteasca DUMNEZEU!!!

    RăspundețiȘtergere
  55. ATENTIE Veti pierde casele ..Persoanele care nu-şi plătesc la timp facturile de căldură şi gunoi vor putea să fie executate silit mai uşor, potrivit unui act normativ care urmează să se aplice începând de sâmbătă. Mai precis, facturile emise pentru aceste servicii vor fi considerate titluri executorii, astfel că, în caz de neplată, nu va mai fi necesar un proces pentru a se ajunge la executarea silită, scrie portalul avocatnet.ro.

    Măsura este inclusă în Legea nr. 225/2016 pentru modificarea şi completarea Legii serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, care a apărut în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 942 din 23 noiembrie 2016 şi va intra în vigoare sâmbăta aceasta.

    În esenţă, noile prevederi stabilesc că „factura emisă pentru serviciile de utilităţi publice constituie titlu executoriu”, fiind vorba, printre altele, de serviciile de alimentare cu apă, cu căldură, de canalizare şi de salubrizare. Astfel, persoanele care nu-şi achită la timp facturile pentru aceste servicii vor putea fi executate silit fără să mai fie necesară acţionarea lor în justiţie.

    Totuşi, noutatea nu vizează toate cele patru categorii de servicii enumerate, ci doar furnizarea căldurii în sistem centralizat şi salubrizarea. Asta pentru că, aşa cum s-a stabilit încă din cursul anului 2015, prin modificări la Legea nr. 241/2006, facturile de apă şi canalizare deja sunt titluri executorii.

    Altă modificare semnificativă referitoare la facturile pentru apă, canalizare, căldură şi gunoi va fi reducerea perioadei în care cetăţenii pot achita aceste servicii. Astfel, facturile vor trebui plătite IN CEL MULT 15 zile calendaristice de la emitere.

    RăspundețiȘtergere
  56. Http://Cpsmapn.ro
    Situatia saptamanala a pensiilor recalculate in baza art 109 si 110/legea 223/2015
    La data de 28/11/2016 nr de pensii recalculate=16795

    RăspundețiȘtergere
  57. am vazut stirea si multe pareri
    De pilda o"tanti" spunea la un interviu:.....daaa de ce ? sa ne pasuiasca 90 de zile!!DA e ok,dar tanti aia habar nu are ca facturile trebuie platite la scadenta.N-o pasuieste nici o firma,niciodata.De fapt platesc vecinii pentru ea,ca oricum factura se plateste si mie nu-mi convine.....barbats-u in carciuma si noi vecinii platim facturi ca altfel "taie apa" pe toata scara....Pai e normal?
    PS zice "tanti" eu am pensie mica dar in trei luni ma refac.....de unde bre de unde ca ai 63 de ani.....cum se mai zice:Economia se face de la gura sacului nu de la fundul lui:)
    avem si noi pb cu o tanti.....are aprox 10.000lei restante si o doare la basca....cat putem noi ceilalti sa mai rezistam? si sa platim pt ea?.....ca altfel am b**it-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 15 zile de la emiterea facturii( nu de la scadenta) ai habar ce inseamna.? Dupa 15 zile de multe ori factura nu ajunge la tine.Si daca( se intampla si) nu ajunge deloc in cutia postala dupa 15 zile de la emitere devine titlu executoriu si pierzi casa .Dupa aia da-i in judecata daca mai unde sa stai cativa ani

      Ștergere
  58. Suparat tare! Pai voi, cei din "pb", de ce ce nu va organizati sa o, vorba ceea, in basca? Va e frica de DNA? Glumesc... Pentru multi, poate e greu cu facturile, dar, sunt destui care incerca "marea cu degetul"...poate merge! M-au scarbit unele imagini vazute zilele astea cu oameni care se inghesuie la ajutoare, le primesc si cocositi de greutatea lor, dupa colt, le inghesuie in taxi sau in masina personala...Am ajuns o societate complet imorala, in care deviza e FURA CAT POTI, MAINE NU SE STIE (IERI, NU SE PUNE)...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!