sâmbătă, 16 iulie 2016

Lovitura militară de stat! Armata preia puterea în virtutea puterilor acordate de popor prin Constituţie!

Evenimentele se petrec in Turcia. Stat in care armata reprezinta garantul respectării democraţiei constitutionale.  Ca si in Romania de altfel - a se vedea Art. 118 (1) din Constitutia Romaniei

Evenimentele sunt in derulare, iar informatiile provenite dinspre Turcia sunt lapidare, unele fiind contradictorii. Utilizarea principalelor retele de socializare utilizate de cetatenii turci, este blocata. Armata Greciei a intrat in stare de alerta. Granita dintre Bulgaria si Turcia a fost inchisa.

Mentionam ca armata turca a intervenit de mai multe ori in istoria sa pentru restabilirea democratiei constitutionale. A intervenit exact in acele momente in care clasa politica turcă a luat-o razna, prin falsificarea conceptului de democratie. Falsificarea democratiei sau instalarea pseudo-democraţiei intr-un stat constă in totalitatea măsurilor decise de clasa politică a acelui stat, dar care contravin sau nu corespund cerinţele şi aşteptărilor majoritatii populare. Măsurile în cauză fiind favorabile exclusiv unor segmente sau grupuri de interese restranse din zona politică sau care au stranse legături cu zona politică. Este un fenomen similar care se petrece si in Romania in ultimii 6 ani, inclusiv astăzi. 





UPDATE 1

Informatiile oficiale provenite dinspre Turcia sunt putine si extrem de confuze. Respectivele informatii par a fi canalizate exclusiv din sfera de putere a presedintelui Erdogan, iar acestea afirma inca de la declansarea loviturii de stat, ca aceasta ar fi esuat. Si faptul ca guvernul turc ar tine situatia sub control. Sunt prezentate si dovezi cu militari arestati.

Cu toate acestea, diverse alte surse care nu provin din sfera oficiala, afirma tot cu dovezi ca situatia nu este deloc asa si ca de fapt in Turcia se afla in plina desfasurare un adevarat razboi civil. Care divide fortele armate turcesti intr-o tabara care doreste inlaturarea de la putere a presedintelui actual si  a alta tabara fidela presedintelui Erdogan. 

Detalii cu imagini aici si aici! Din care rezulta clar ca in Turcia se desfasoara un razboi armat in toata regula, iar situatia nu este deloc sub controlul guvernamental. Date recente despre evolutia extrem de dinamica a evenimentelor, inclusiv cu militari turci care solicita azil politic in Grecia sau care au preluat controlul asupra unei fregate de la Baza din Golcuk, apar aici!


UPDATE 2 

"Turcii i-au informat pe americani că spaţiul aerian va rămâne închis până când situaţia va fi 100% sub control în zonă, în urma tentativei de lovitură de stat.

Autorităţile turce au transmis că vor să se asigure că toate elementele din forţele aeriene sunt în mâni pro-guvernamentale, după ce mai multe avioane au fost folosite de rebeli vineri". 


Continuarea - aici! Nu comentam. Oricine cunoaste ca gestul presedintelui Erdogan nu constituie doar o ofensa la adresa S.U.A., ci si o imensa provocare!



UPDATE 3

Militar turc decapitat de ... "democratii" islamisti radicali ai lui Erdogan - aici! Recomandam persoanelor sensibile la taierea gatului, sa nu acceseze link-ul! Cu ocazia evenimentului mentionat,  incepem sa intelegem mai bine ce se intampla cu adevarat in Turcia. Respectiv faptul ca adeptii scosi in strada de Erdogan contra armatei care incearca sa isi faca datoria constitutionala, nu sunt decat niste fanatici religiosi. Cu apucatori barbare identice precum ale fratilor lor din ISIS! Fiind evident ca decizia luata de armata turca in noaptea trecuta este cea corecta, iar situatia este de departe de a se fi calmat!

307 comentarii:

  1. A fost un mare FASSSSSSSSSSSSSS!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Decizia finala apartine exclusiv poporului turc. Care a fost total de acord cu cele 3 lovituri militare de stat anterioare. In situatia in care acum poporul turc nu sustine armata, nu inseamna decat ca lovitura de stat nu apartine armatei in totalitate, ci unei factiuni minoritare a acesteia. Daca lovitura esueaza, nu inseamna decat ca poporul turc este extrem de fericit de cum este condus de clasa politica turca actuala.

      Eu zic ca este abia inceputul unor evenimente cu finalitate imprevizibila. Culmea este ca am rude si in Turcia. Si care mi-au transmis pe Skype ca in zona lor, armata este ... pe pozitii. Incurajata de cetateni.

      Ștergere
    2. Nu rezultatul loviturii militare e important ci consecințele acesteia. Turcii sunt musulmani în marea lor majoritate dar spre deosebire de alți musulmani sunt un stat militar de la formare până în present. Alah e în sufletul fiecărui turc dar tot acolo este și asker-ul ( soldatul).
      Sa nu uitam că de patru decenii economia turcă duduie, că este a 17 țară din lume după PIB, a 37 după suprafață și a 18 după populație.

      Ștergere
    3. Populatia musulmana a fost chemata ( cantata in moschei) de clerici in strada ca sa-l sprijine pe Erdogan .Daca crestinii (minoritari )turci nu se trezesc Turcia va deveni rapid un nou IRAN exact cum vrea SUA si atunci turcii( adio stat laic cum vrea masoneria germana care ii vrea si in UE ) vor ajunge iar muritori de foame.Cresterea economica incredibila a Turciei deranja pe multi mai ales SUA iar Turcia( vezi Erdogan) chiar incepuse sa se comporte ca o tara independenta.Dupa acest esec Ataturk se rasuceste in mormant.PS. Secretul loviturii de stat se afla in conversatiile pe care le- a avut Erdogan in avion la intoarcere cu reprezentantii CIA si ai ''iluminatilor '’.Ce a jurat el in avion nu se v-a afla niciodata. Cum nu s- a aflat ce a jurat tradatorul de tara guvernatorul masa verde in ambasada SUA dupa ce a fost demis de popor .

      Ștergere
    4. @ Vasile Ion NEValabil 16 iulie 2016, 10:58. Alo! Tu gandesti romaneste pentru turci? Ce tot o dai cu iluminatii si altele? Si mai bagi si crestinismul? In Turcia nu tine faza asta. Din simplul motiv ca pe militarii turci ii oare in basca de iluminati, crestinism si altele.

      Armata Turciei numara cca. 1.5 milioane de militari. Care au in educatia lor traditiile familiei turce. Familie care este de 2 feluri: musulman-moderna (majoritatea) si musulman-arhaica/radicala (o parte). Iar militarii turci au la randul lor fie o educatie, fie pe cealalta. Deci cum nu exista uniformitate de mentalitate in societatea turca, nu exista nici in armata turca.

      Iar militarii turci NU au actionat si NU actioneaza dupa indicatiile iluminatilor si ale crestinilor, indiferent pe cine au la conducere. Ci dupa ce este in mentalitatea fiecarei familii turce. Daca familia turca ii cere fiului soldat sa de o lovitura de stat ca NU este ceva bine, soldatul turc asa face. Poate sa se ..ise Erdogan si CIA in vant cat vor.

      Armata NU poate esua intr-o lovitura de stat, indiferent de tara, ce ai? In cazul unu esec in Turcia, inseamna ca este vorba despre altceva acolo! Respectiv ca lovitura de stat apartine unei minoritati militare promotoare a musulmanismului radical. Neagreat de majoritatea poporului turc ... modern.

      Ștergere
    5. Gresesti ca de obicei R .Ce nu spui tu( sau nu stii ) e ca TOTI militarii cu functii de conducere in armata LAICA turca sunt instruiti obligatoriu cativa ani in SUA.De unde se intorc prooccidentali sau chiar agenti CIA.De aia tot rationamentul tau e desuet .

      Ștergere
    6. @ Vasile Ion NEValabil 16 iulie 2016, 12:09. Asta sa crezi tu ca se intorc toti spalati la creier, respectiv prooccidentali sau agenti CIA. Cativa cu siguranta, dar nu toti, nici macar majoritatea.

      Pe de alta parte, comiti o eroare. Nu intelegi ca la turci poti sa fii orice tip de comandant, prooccidental sau nu! Intrucat daca NU canti cum vor majoritatea militarilor structurii comandate, subalternii te contreaza? Te mai dau si jos si iti fac poate si felul? E ca si cum dai un ordin ca poetul, dar nu ti-l executa nimeni.

      Asa si in cazul de fata! Daca stirile sunt reale, iar lovitura este esuata, este evident nu faptul ca armata NU poate prelua puterea, ci doar faptul ca armata NU executa ordinele primite.

      Problema fiind de fapt cine garanteaza la faza asta democratia constitutionala? Militarii care executa ordinele sau cei care nu executa ordinele? Aici este smenul de fapt.

      Ștergere
    7. ,,Constitutia aprobata de popor "ca si la noi !!! dar, gagauta astia din cazarma, putini la numar fata de imensa armata turca, nu s-au gandit ca trec peste votul popular ? Nu s-au gandit gagauta din cazarma , ca acum, trec peste trupurile cetatenilor care le da sa crape in ei ? la noi la circolutia din "89, un zevzec idiot a ordonat sa se traga cu tunul in bloc de locuiinte sa prinda ,,teroristii ". Nu s-au gandir gagauta din cazarma turca , ca acum sunt forte de securitate foarte multe, a caror abilitate si pregatire sunt peste gagauta din cazarma ? Cum sa folosesti elicoptere impotriva parlamentului ? Au muscat si au furato ! Acum, ei, gagauta din cazarma, si familile lor sa plateasca ca la ei , cu ,,gatul ", Asa trebuia si la noi in "89 cu cei care au tras la Inter, la Timisoara, la sibiu, etc. Imi aduc aminte de dictonul ,,Misca ba " !

      Ștergere
  2. Bai nu mai comentati ce face armata turca.Armata turca are in componenta barbati adevarati si nu fatalai ca cea din rrrromanika.Ia sa vad cand armata rrromana cea viteaza o sa fie capabila de o lovitura de stat.NICIODATA intrucat e formata numai din oameni cu caractere inferioare de tip slugoi obedient.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai, ma! Ai protestat tu cumva ca vrei ca armata romana se preia puterea, pt. a-ti garanta respectarea democratiei constitutionale? Iar armata nu ti-a ideplinit dorinta? Inseamna ca esti perfect multumit cu ce se intampla.

      Armate ti se subordoneaza cf. Art. 118 (1) exclusiv tie. Cum sa dea o lovitura de stat, daca tu nu vrei asta?

      Ștergere
    2. Adevarul ca politrucii care au grade mari in armata romanistana( si asa dezbracata ) sunt numiti in functii pe criterii de clientelism si obedienta politica.Numai zic ca majoritatea generalilor romanistani parca au pasarici in loc de sula. Altfel nu ajungeam o colonie de sclavi liberi doar la tv .

      Ștergere
    3. @ Vasile Ion NEValabil 16 iulie 2016, 12:02. Adevarul este ca in loc sa te arati cu degetul pe tine, mai bine ii arati pe altii! Da' TU nu ai tot pasarica in loc de sula? Ai facut sau faci ceva concret sa ramana natiunea muta de uimire in fata vitejie tale?

      Am o rugaminte! Mai termina cu constatarile tale. Le expui obsesiv in orice material ca papagalul stricat si devii plictistor. Si nici NU se muleaza pe materia.

      Te-ai ridicat TU cumva contra sclaviei si NU am aflat inca noi? NU. Deci, esti neam de romanistan si TU. Nu faci altceva decat sa constati, sa te plangi si ... atat! Mergi in fata ambasadei SUA sau unde vrei TU si fa un gest eroic. Sa dai neamul pe ... spate! In caz contrar, nu mai bazai inutil!

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. @ Vasile Ion NEValabil 16 iulie 2016, 12:29. Cu capul ai TU probleme. Nu conteaza ce ai fost, ci doar ce esti acum. CADA? Am un prieten bun care a fost in CADA. Si este foarte calm, echilibrat. Rezumatul povestit la el: "Am intrat toti pe o usa, am crezut ca negociat una si cand am iesit pe usa cealalta, am realizat ca rezultatul era altul. Ne tradasera exact aia dupa care mergeam!"

      Revenind la problema ta personala cu CADA. Darare legatura si cu Turcia. Daca nu esti urmat intr-o actiune, cel mai probabil ca persoana slaba esti chiar TU!

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    7. Ce prolema sa am eu cu CADA din care am facut parte ? E clar ca nu ai inteles nimic...Laș-o balta .Nu trebuia sa deschid subiectul.E vina mea ca ma bag in troaca.Am inchis definitiv acest subiect .

      Ștergere
    8. Armata romana si alte armate sa se gandeasca la datoria fata de tara si sa moara pentru ea. Sa nu se gandeasca la lovituri de stat si la super=-pensii militare ! Daca nu-i convine armatei romane situatia, sa stea in afara ,, cetatii " ca la Imperiul Roman, -afara din Roma ! Auzi ba, ce le trece prin cap !!!!!! produce armata paine, produce armate haine, incaltaminte, cultura, bunuri materiale ? ce produce ? - pagube bugetare ! asta produce. ia, hai, ca sariti calul !

      Ștergere
  3. Informatii contradictorii [http://www.realitatea.net/lovitura-de-stat-militara-in-turcia-guvernul-anun-a-ca-e-in-control-explozii-i-confruntari-armate_1959383.html].

    In comunicate si stiri se observa cu usurinta cenzura dirijata de serviciile de informatii din intreaga lume. Inclusiv din Romania.

    Mare minune sa nu aflam curand ca si in statul vecin, Grecia, se pune de o lovitura de stat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deja de mai multi ani era "pe calea cea buna", dar dupa ce vor fi eliminate si ultimele ramasite ale armatei care era garant al laicitatii statului, vom avea la portile Europei un stat 100% islamist, fara libertatea presei, cu femei infasurate, trimise la cratita si puse sa faca copii multi, asa cum a declarat de curand Erdogan. In fond, daca turcii asta vor.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este imposibil. Ti-am mai spus ca am rude stabilite in Turcia. Din familii moderate. Turcii moderati nu accepta in niciun caz sa renunte la statul laic si nu tolereaza nici islamizarea radicala. Dar nici nu sunt asa delasatori ca noi, astfel incat accepta occidentalizarea, cu conditia sa NU le fie incalcata educatia musulmana moderata.

      In scenariul tau, gresesti prin faptul ca NU ai cunostinta despre faptul ca turcii sunt de 2 feluri: moderati (partea europeana) si radicali (partea asiatica). Si care sunt capabili sa intre in razboi civil intre ei daca o parte incearca sa impuna ceva prin forta celeilalte parti.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Rxxxx tu o ti langa cu turcii moderati.Tu nu vezi ca Erdogan islamizeaza Turcia cu forta ?Au fost proteste masive si apoi sau oprit .Deja in Turcia multe masuri islamice dure sunt aplicate .Si vor urma si altele.Musulmanii fanatici i- au incalecat cu brutalitate pe ''moderatii '' tai.Iar servicile secrete turce sunt deja fanatizate de oamenii lui Erdogan.

      Ștergere
    4. @ Vasile Ion NEValabil 16 iulie 2016, 12:22. Mai vedem. Posibil ca Erdogan sa fie el insusi ... moderatul. Parca poarta cravata si nu cearceas din ala alb si cu batista pe cap, nu?

      Pe de alta parte, masurile islamice ... dure cum le denumesti tu, nu pot fi aplicate fara a fi agreate si protejate de ... armata. Iar daca armate le protejeaza si agreeaza, inseamna nu ca sunt dure decat in viziunea noastra. Nu si pentru turci!

      Ștergere
    5. Sti faza cu broasca care aruncata in apa fierbinte sare si fuge ? Daca o pui in apa rece si incet la fiert sta linistita si moare acoo.Asa poate intelegi ce face Erdogan

      Ștergere
  5. Deocamdata, populatia scoasa in strada de Erdogan(crima impotriva umanitatii,ar zice Binomul si propaganda de la noi) si cu politistii loiali regimului i-au umilit pe pucisti.Adio stat laic turk. Orgoliul ranit al Armatei face imprevizibila evolutia evenimentelor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Armata are cca. 1.5 milioane de membri. Militarii turci nu actioneaza la ordinul neconditionat al autoritatilor, ci exclusiv cum le spun propriile familii. Cu alte cuvinte daca un general sau 2 vor asa, iar militarii din subordine au alte dispozitii de la propriile familii, ultimii vor indeplini exclusiv dispozitiile propriilor familii.

      Cu alte cuvinte, in situatia data, armata turca NU este un tot unitar. Pe pariu ca la ora asta, militarii se aresteaza unii pe ceilalti. In functie de tabara din care fac parte.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Aici ai dreptate si tu Rxxx(in legtura cu arestarea) cu mentiunea ca doar moderati tai sunt cei arestati.Si probabil musulmanii fanatici vor reintroduce pedeapsa cu moartea in Turcia.

      Ștergere
    4. @ Vasile Ion NEValabil 16 iulie 2016, 12:39. Stai sa ne limpezim! A fi moderat, nu inseamna neaparat a servi si interesul Turciei. Cum nici a fi musulman radical, nu inseamna neaparat a servi si interesul Turciei.

      Poate initiatorii servesc intereselor americane. Sau germane. Sau rusesti. Caz in care, lucrurile se schimba radical. Oricum, NU noi decidem in Turcia, ci doar Armata Turciei. Orice decizie ar lua, cu siguranta ca aceea este cea mai buna pentru Turcia.

      Ștergere
  6. @ All. Informatiile oficiale provenite dinspre Turcia sunt canalizate exclusiv din sfera de putere a presedintelui Erdogan, sunt incomplete si denaturate.

    De exemplu, nu apare nicaieri oficial faptul ca in urma cu cateva minute armata a bombardat zona din apropierea Palatului Prezidential cu ... F-16.

    [http://www.hurriyetdailynews.com/plotters-bomb-near-presidential-palace-with-fighter-jets-five-reported-dead.aspx?pageID=238&nID=101677&NewsCatID=341]

    RăspundețiȘtergere
  7. @kara
    si o completare: Turcia este a doua forta militara din NATO dupa SUA.....nu e de neglijat asemenea forta.
    serban

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce e ciudat ca si o fregata a intors armele impotriva lui Erdogan.Ceva e putred in relatarile din mas media.De altfel cine detine mas media invinge mereu manipuland vulgul.Iar mas media e toata in mana lui Erdogan .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce nu ti-e clar? Informatiile oficiala difuzate dinspre Turcia, provin numai din canalele oficiale ale puterii. Cum dadea TVR in '89 sau cum prezenta mass media libiana ca Gaddafi invingea tot.

      Citeste aici [http://www.breakingnews.com/topic/turkey/]. Inclusiv despre militari turci solicitand azil politic cu ... elicopterul militar in ... Grecia. Acolo este batalie de batalie!

      Ștergere
  9. @ All. S-a dat UODATE. Evolutia nu este deloc cea prezentata oficial. Cele mai recente informatii despre evenimente care se petrec aproape in timp real, apar aici [http://www.breakingnews.com/topic/turkey/].

    RăspundețiȘtergere
  10. http://www.dcnews.ro/lovitura-militara-inscenata-de-erdogan-singurul-scenariu-care-i-ar-fi-adus-sultanului-toata-puterea_511050.html

    RăspundețiȘtergere
  11. http://www.dcnews.ro/lovitura-militara-inscenata-de-erdogan-singurul-scenariu-care-i-ar-fi-adus-sultanului-toata-puterea_511050.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scenarita tipic romaneasca. Abureli mioritice cu teoria conspiratiei la mijloc. Exprima si nea redactoru' Ion o parere, ca si el este om. Prezinta si 'mneata o stire si o analiza credibila, nu opinii lansate de diversi parerologi.

      Ia uite cum il ia la stanga un lt. colonel american pe Obama [http://www.stiripesurse.ro/cum-s-au-sucit-americanii_1143239.html].



      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Da o explicatie logica de ce dupa ce pui mana pe televiziunea nationala nu sufli un cuvant pe post .Macar ca sa-i chemi (pe cei care il urasc pe Erdogan) in strada ( si sunt destui)Sau ceva de genul ''dictatorul a fugit '' in sau ""Dictatorul Erdogan a cerut azil in Germania dar a fostt refuzat ''Asta ar fi transat definitiv situatia
      Numai zic ca avionul lui Erdogan sa invartit ore in sir deasupra Turciei pritre avioane F-16 controlate de pucisti .Puteee rau .…

      Ștergere
    4. @ Vasile Ion NEValabil 16 iulie 2016, 15:25. Mentalitate mioritica avand in cap imaginea romanului prostiti cu televizorul la Revolutia din '89. Bre, turcii nu sunt romani. Adica nu stabilesc realitatea, stand ca viteii cu ochii la TV sau pe internet. Au alte repere ale realitatii, nu ca romanii!

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    6. Stiu turcii sunt mai ''inteligenti’' ca romanistanii si nu deschideau televizorul ca sa nu fie manipulati.Iar bati campii cu gratie .Ai baut apa dupa umeras?

      Ștergere
    7. @ Vasile Ion NEValabil 16 iulie 2016, 16:38. Stii care este natia nr. 1 care sta la TV jumate' de zi si se uita ca muta la scula? Romanii! Stii care este natia nr. 1 care pierde cel mai mult vremea de-ampururea pe net? Tot romanii.

      Si ne mai miram de ce romanii au atat de multi retardati, cand se lovesc de viata reala!

      Man! Tu probabil ca nu ai iesit din tara, dar asculta ce spun eu care am mai circulat si pe alte meleaguri! Este adevarat ce am spus! Niio natie nu pierde vremea atat de mult ca romanii sa asculte sau sa vada toate neroziile la TV sau pe internet. Fapt pt. care celelalte natii nici nu viseaza basme semanate de Monica Tatoiu si de alti ... lideri spirituali care ii alimenteaza pe romani dandu-le din gura ce vor si din orice pozitie!

      Ștergere
  12. S-a facut de KK si armata turca ..!!
    Are motive acum sa o curete asa cum vre ..sultanul Erdogan..
    PS
    De ce Armata a inchis tembeliziunea nationala ?? Trebuia sa anute poporul ce si cum si apoi sa.l cheme in sprijin ..!!
    Se pare ca-i o manipulare a Sultanului !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singura manipulare este doar aceea ce dinspre Turcia NU provin decat informatii oficiale tranmise pe cale guvernamentala. Si toate il preaslavesc pe ... conducarorul iubit. Si pe Saddam il preaslaveau tot asa, pana l-am vazut balansandu-ne in ... streang!

      Ștergere
    2. Cezar cam asa pare daca nu judeci emotional si cantaresti bine faptele.Acum Erdogan are putere absoluta .

      Ștergere
    3. @ Vasile Ion NEValabil 16 iulie 2016, 15:29. Intr-un stat musulman cu o armata de 1.5 milioane, NU poate avea puterea absoluta decat o persoana sprijinita de ... armata.

      Erdogan NU poate avea putere absoluta in absenta sprjinului armatei. Stirile oficiale doresc sa transmita ideea ca de fapt Erdogan este sprijinit de armata. Iar cei cu lovitura de stat ar fi adeptii din armata a unui cleric pe nume Fethullah Gulen. Care ar fi mai islamist decat Erdogan, chiar terorist. Caz in care, armata turca chiar a reactionat corect.

      In orele si in zile vom afla oricum adevarul. Chiar Erdogan a atasat atentia ca exista posibilitatea unor alte lovituri de stat si in perioada urmatoare. Ce inseamna asta? Armata de la unitate la unitate si de la soldat la soldat, analizeaza inca situatia. Cu probabilitate de exemplu, ca Brigazii "X" de tancuri sa i se scoale ca Erdogan trebuie inlaturat. Iar Brigazii "Y" de infanterie mecanizata sa i se scoale ca brigada de tancuri este rebela si sa intre in lupta c aceasta. Sau invers.

      Disensiunile din Turcia sunt departe de a se fi linistit. Iar situatia poate evolua surprinzator de la minut la minut.

      Ștergere
    4. Si ca lovitura de stat sa fie credibila a fost nevoie si de victime.De asta s- au ocupat clericii.Si inca ceva ciudat nu au fost eliberati ziaristii arestati( pentru ca au scris despre hotiile familiei lui Erdogan) in ultimii ani si nu au fost adusi pe postul national.Acum pentru mine e clar ca a fost o inscenare destul de prost facuta.Bleah. Se vor prinde si turcii pana la urma dar deja e prea tarziu Erdogan a devenit ''sultan’'si stapan absolut.

      Ștergere
    5. @ Vasile Ion NEValabil 16 iulie 2016, 15:53. Suferi de scenarita avansata! Si culmea - prin aplicare si altor natii.

      Ștergere
    6. Stiu noi romanistanii avem monopolul scenariior .In alte tari domneste corectitudinea absoluta.Ce vrei invat si eu de la tine.

      Ștergere
    7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  13. http://www.kronpress.ro/terorism-chimic-la-colectiv/

    RăspundețiȘtergere
  14. http://www.kronpress.ro/terorism-chimic-la-colectiv/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, este doar scenarita! Si multa superficialitate romanesca. Din material rezulta ca la aceasta ora, tu insuti esti terorist.

      Orice roman are in casa sau in gospodarie, ceva poliuretan. Adica burete. "Practic, aceste materiale, în special de genul poliuretanului, creează la ardere un amestec de monoxid de carbon şi acid cianhidric. Acesta din urmă este extrem de toxic. Este un ion cian, deci este efectiv gazul zyklon, cel de la Auschwitz”, spune Augustin Ofiţeru, inginer biochimist.

      MAN! MAI LASA-NE IN PUII CU SCENARITELE, CONSPIRATIILE, MASONII SI ILUMINATII! PRECIS NU VEZI IN ACEST MOMENT SI NISTE ARMATE DE PAINJENI SAU DE GANDACI PE PERETI? IA BAGA O SCENARITA SI AICI!

      Ștergere
    2. Uitasem sa dau link. Ia aici [http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Specialisti+in+biochimie+Victimele+de+la+Colectiv+au+murit+din+c].

      Poliuretanul degaja prin ardere acid cianhidric. Iar tot clubul era izolat/tapitat cu poliuretan. Fiecare din noi avem asa ceva in caza. Macar catina metri patrati in saltelele de pat sau in tapiteria de fotolii. Foarte ieftin si foarte mortal in caz de incendiu!

      Ștergere
    3. Rxxx tu ai vazut cine semneaza articolul? Ii inveti si pe aia chimie? Mai usor cu pianul ca scarile sunt rupte deja

      Ștergere
  15. http://www.stiripesurse.ro/erdogan-a-primit-un-avetisment-dur-din-partea-americanilor_1143256.html
    "un scenariu" cred, mai aproape de realitate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este realism. Erdogan nu realizeaza ca intimidarea membrilor armatei nu poate determina decat o revolta a armatei in intregime.

      Ștergere
  16. http://www.stiripesurse.ro/tensiuni-turcia-sua-baza-militara-de-operatiuni-anti-isis-sigilata_1143255.html
    ...la prima vedere un pas periculos, dar deocamdata bine motivat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda! De maxima senzatie. Asa este, pare bine motivat, numai ca ... daca punem niste elemente de la cap la coada ... mai degraba este vorba de altceva! Fiind evident faptul ca indiferent de ce vine oficial dinspre Ankara, parte a armatei turce este angrenata la aceasta ora in lupte cu trupele guvernamentale. Sau sunt in stare de asteptare pt. a intra in lupta cu respectivele trupe. Iar oficialii prin manevra cu baza aeriana doar incearca sa limiteze fortele scapate de sub control.

      Asa ca ipoteza de lucru si pornind de la premisa ca Turcia este impartita in realitate in 2 lumi - atat societatea, cat si armata, deine clar ca azi-noaptea abia a fost inceputul.

      Ștergere
  17. Foarte interesant ce se intampla in state, dar uluitor e si la noi !!!
    http://www.stiripesurse.ro/ponta-ii-desfiinteaza-pe-criticii-lui-erdogan-promotorii-fascismului-in-societatea-romaneasca_1143257.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ponta face ce face orice politician care se simte cu musca pe caciula. Democratia este el, nu poporul. Simplu, nu?

      Ștergere
  18. @ All. Militar turc decapitat de ... democratii lui Erdogan [http://www.stiripesurse.ro/aten-ie-imagini-dure-scene-ocante-in-turcia-un-militar-a-fost-decapitat-foto_1143253.html]. Persoanele sensibile la taierea gatului, sa nu acceseze link-ul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. R26500,
      A-Scopul!
      Iata unul din scopuri!

      http://www.dcnews.ro/mobile/erdogan-epureaza-justitia--liber-pentru-schimbarea-constitutie_511065.html

      A1-Certitudini sunt:
      -Erdogan, a abandonat de ani buni, pas cu pas, linia laica
      -toti apropiatii lui l-au parasit si au avut de suferit
      -cultul personalitatii si coruptia in grupul lui s-a dezvoltat-palate, afaceri, rude in functii f mari
      -aprox 300 de gl si col au fost trimisi in puscarie, acum cativa ani pt ca i s-au opus.....seful informatiilor MM turce s-a impuscat acum 2 ani, in fata blocului in care locuia, in Dr Taberei
      -miile de cisterne gigant nu puteau aduce petrol de la ISIS fara stiinta armatei si serviciilor
      -abandonarea liniei laice si persecutarea militarilor care se opun nu-i vor aduce liniste
      -pucistii au fost din Instambul si Ankara, dar s-au batut bine
      -ca pe vremuri, cand sultanul taia din drepturile akingiilor, acum, in scurt timp isi va pune armata in cap, cu atat mai mult, cu cat nici sefii statelor puternice nu-l agreaza, pt pornirile dictatoriale si antidemocratice
      Duritatea masurilor ce se vor lua, va scurta drumul spre revenirea la o Turcie adevarat laica si democratica!

      A2-înca imi vin in minte unele articole din Constitutie in neconcordanta cu prevederile noului Statut!
      Solutia corecta ar fi de durata, dar dezvoltata de la simplu la complex, in cel mai dialectic mod si anume:
      -introducerea in programele analitice, incepand cu colegiile militare, apoi academiile CFA, UNAP, cursuri postuniversitare, colegii...etc, pe langa cursul de DIU a unuia nou, axat pe drepturi constitutionale, intr-o maniera formativ-informativ, axat pe rolul si scopul Armatei si a Fortelor Armate-functii, obligatii, drepturi, subordonare la pace, criza si razboi,constituire, acte normative internatiobale si nationale, cu toate consecintele subsecvente....etc
      Numai atunci, cu o noua generatie, putem aborda determinari de genul cauza-efect!
      Dar, crezi ca se doreste?
      La noi, inca primeaza ordinul in fata legii si dupa abordari incipiente ale institutiei ordinului s-a facut o liniste cel putin suspecta!

      Ștergere
    2. R26500
      De aproximativ 1 ora se incearca blocarea blogului, sau mi se pare? Am crezut ca am o problema la tableta, dar observ aceeasi dificultate in accesarea blogului si pe PC/Laptop si am banda nu gluma!

      Ștergere
    3. @ Iulian Mares1 6 iulie 2016, 18:49. Da, acum devine totul clar. Daca Armata Turciei nu isi face datoria inceputa noaptea trecuta pt. a reinstaura democratia constitutionala, avem cel mai negru cosmar posibil.

      Cosmarul fiind ca un stat NATO extrem de puternic sa se transforme peste noapte intr-un stat ISIS la fel de puternic. Daca retin bine, in Turcia exista 90 bombardiere americane cu armamemnt nuclear. 40 fiind cedate Turciei doar cu drept de folosinta.

      Ștergere
    4. @ Iulian Mares 16 iulie 2016, 18:55. Nu se incearca nimic. Accesarea celui de-al 2-lea clip necesita o scula cu capacitati video peste media. Deci nu este vorba de banda, ci de rezolutia video ridicata a celui de-al 2-lea videoclip.

      Ștergere
    5. Astept ca Iluminatii/Masonii lui Vasale sa dea semnalul!
      El stie si ne spune si noua!
      Sper, inca sper, ca nu este totul terminat!

      Ștergere
    6. Mares la 18 49 ai comentat corect.De aia te scutesc de apelativul’ umeras'' .Chiar ma mir ca esti capabil sa gandesti rational .Cat priveste ''masonii si iluminati"" ei ""nu exista''💊👑 .Sunt doar rodul ''imaginatiei'’ mele bogate . (ce vrei sunt doar o catana batrana care a citit probabil prea mult ).Atat.

      Ștergere
    7. Am retineri sa accept daruri de la greci, kardeş!

      Ștergere
  19. Ce se intampla in Turcia tine de sammitul NATO de la Varsovia ?

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. Calin,
    Cam asa este....tipul a fost consilier juridic si aici se joaca actuala Constitutie laica turca si o republica prezidentiala cu puteri sporite pt Erdogan, un conservator islamist!
    Asta mai trebuie...un stat NATO islamist!
    Atentie...a fost arestat si Cdt Armatei de Est!

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. De ce a inventat sultanul Erdogan puciul http://www.napocanews.ro/2016/07/a-innebunit-erdogan-2-745-de-judecatori-turci-demisi-dupa-puci.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tatae,
      Nu mai posta acelasi lucru de 2 X! Incarci blogul si noi pricepem din prima! Nu suntem militieni si nici politisti!

      Ștergere
    2. Tu citesti, iar eu tocmai am discutat cu o pesoana care locuieste in ... Turcia. Dupa ce i-am dat timp la dispozitie o jumatate de zi sa imi spuna pe romaneste ce si cum. Femeie casatorita cu un turc ... moderat. Al carui frate tot turc nu mai este deloc ... moderat. Refuzand sa mai intre in caza propriului frate turc dupa ce l-a surprins din geseala cu salam din carne de ... porc. In frigider.

      Ca sa aflu de la femeie, urmatoarele:

      1] In ultimii ani, islamismul traditional a reintrat in societatea turca. Pas cu pas.
      2] Erdogan a avut succes si are succes. Pe baza ascensiunii islamului traditional. Pe care il sustine fatis si Erdogan.

      In privinta armatei, lucrurile sunt tot foarte naspa. Majoritatea militarilor turci provin din familii sarace in care predomina tot ... islamismul traditional. Ca atare, insasi armata turca este rupta in doua: o parte laica, dar si una care este perfect islamista.

      Femeia mi-a mai spus ca protestarii civili de azi noapte, chiar sunt simpatizanti naturali ai lui Erdogan. Adica islamisti traditionali si care reprezinta majoritatea turcilor.

      Am mai aflat si ca populatia turca protestatara considera ilegitima imixtiunea factiunii moderne a amatei responsabila pentru lovitura de stat. Aducand ca argument ca armata are datoria sa apere democratia constitutionala cu tot cu ... islamisti.

      Problema cea mai naspa este ca din moment ce disensiunile de societate, exista inclusiv inclusiv in ranurile armatei turce, armata nu prea mai are ce face. Decat sa se pozitioneze ca si societatea, in 2 tabere, cu premisele unui razboi civil.

      Iar problema si ma naspa este ca chiar daca armata turca se rupe oficial in 2 tabere, la fel ca si in societate, va predomina aripa ... islamista.

      Astaa inseamna ca Turcia devine un stat pierdut si pt. Europa si pt. NATO si pt. lumea occidentala.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    4. Rxxx e corect ce spui.Sa vedem ce v-a face licuriciul .

      Ștergere
    5. Cam seamana cu Egiptul de acum cativa ani! Armata egipteana a mutat cu seful informatiilor militare versus Fratii Musulmani!
      Comunicatiile s-au purtat numai pe WhatsApp!
      Judecatori de la Curtea Constitutionala arestati!
      Lucrurile nu pot ramane asa! US va reactiona tipic! Lumea buna nu are nevoie de islamisti, mai ales in comuniune de frontiere!
      Israelul este si el in pericol! Egiptul de asemeni!
      Bulgarii-au inchis frontiera!
      Lucrurile rele se pot produce!

      Ștergere
  24. Partidul islamist al lui Erdogan, prin vocea a 2 ministri, solicita reinstaurarea pedepsei cu moartea, abolita in 2004!
    Au inebunit total!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ Iulian Mares 16 iulie 2016, 21:07. S-ar putea sa nu fi innebunit. Posibil ca exact noi sa fim rupti de realitatile din Turcia. Cel putin eu am ramas dezorientat!

      Tocmai am discutat cu o pesoana care locuieste in ... Turcia. Dupa ce i-am dat timp la dispozitie o jumatate de zi sa imi spuna pe romaneste ce si cum. Femeie casatorita cu un turc ... moderat. Al carui frate tot turc nu mai este deloc ... moderat. Refuzand sa mai intre in caza propriului frate turc dupa ce l-a surprins din greseala cu salam din carne de ... porc. In frigider.

      Ca sa aflu de la femeie, urmatoarele:

      1] In ultimii ani, islamismul traditional a reintrat in societatea turca. Pas cu pas. Islamismul traditional nu este cel radical, dar nici cel moderat.
      2] Erdogan a avut succes si are succes. Pe baza ascensiunii islamului traditional. Pe care il sustine fatis. Cu alte cuvinte, are sprijinul majoritatii turce.

      In privinta armatei, lucrurile sunt tot foarte naspa. Majoritatea militarilor turci provin din familii sarace in care predomina tot ... islamismul traditional. Ca atare, insasi armata turca este rupta in doua: o parte laica, dar si una care este perfect islamista.

      Femeia mi-a mai spus ca protestarii civili de azi noapte, chiar sunt simpatizanti naturali ai lui Erdogan. Adica islamisti traditionali si care reprezinta majoritatea turcilor.

      Am mai aflat si ca populatia turca protestatara considera ilegitima imixtiunea factiunii moderne a amatei responsabila pentru lovitura de stat. Aducand ca argument ca armata are datoria sa apere democratia constitutionala cu tot cu ... islamisti.

      Problema cea mai naspa este ca din moment ce disensiunile de societate exista inclusiv inclusiv in ranurile armatei turce, armata nu prea mai are ce face. Decat sa se pozitioneze ca si societatea, in 2 tabere, cu premisele unui razboi civil.

      Iar problema si mai naspa este ca chiar daca armata turca se rupe oficial in 2 tabere, la fel ca si in societate, va predomina aripa ... islamista.

      Asta inseamna ca Turcia devine un stat pierdut si pt. Europa si pt. NATO si pt. lumea occidentala.

      Si mai naspa este faptul ca mi se poate interveni nici extern. Urmare a faptului ca Turcia nu este ca Siria, ci este o superputere militara.

      Recunosc ca urmare a convorbirii telefonice, am ramas perfect dezorientat. Ajungand la concluzia ca Turcia nu este acea Turcie care ne imaginam noi ca ar fi.

      La modul personal, opinez ca va urma o lunga si sangeroasa perioada de razboi civil. Si o instabilitate de neimaginat in regiune. In conditiile in care noi mai avem probleme si cu rusii.

      Ștergere
    2. SUA nu va permite un razboi civil.Incep sa cred ca Erdogan isi bate deja cuie in cosciug.Asta daca nu are intelegeri secrete cu Putin( scuzele alea nu par intampatoare).Nu uita si de kurzi (20 de milioane) care sunt fideli SUA si buni luptatori( singurii de care se tem pana si Isis ).

      Ștergere
    3. @ Vasile Ion Valabil 16 iulie 2016, 21:50. Alternativa care este? Sa bombardeze Turcia, nu? Altfel cum il impiedica?

      Poate citesti ce am scris la 22.02. Este exclus ca Rusia sa aiba intelegeri cu Turcia. Doar rusii sunt singurii care l-au dat in gat lumii intregi pe Erdogan cm ca Turcia favorizeaza ISIS. Daca SUA si lumea occidentala nu isi recunosc erorile si nu dau mana cu Rusia, comit o eroare ... fatala. Rusia nu se va alia niciodata cu Turcia, dar daca lumea occidentala nu isi recunoaste erorile fata de Rusia, Rusia va asista ca un spectator la invazia ISIS via Turcia.

      Ștergere
  25. Ca urmare a blocarii bazei aeriene de lncirlik, s-a intrunit in regim de urgenta Consiliul de securitate al US!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era normal. Poate revezi ce am scris si mai inainte.

      Ștergere
    2. Astept mutari US, Israel si Egipt!

      Ștergere
    3. @ Iulian Mares 16 iulie 2016, 21:17. Este si o chestie oarecum ironica in toata povestea asta. Putin atragea atentia lumii intregi ca Erdogan favorizeaza ISIS. Iar lumea buna sustinea ca e doar propaganda ruseasca de 2 lei. Na, ca Putin a avut dreptate! Cine sa fi fost naivii care au desconsiderat afirmatiile rusilor!

      La fel, faza cu avionul rusesc - este clar de ce a fost doborat. Pt. ca se intorcea dintr-un bombardament contra ISIS! Iar Erdogan a dat dispozitie sa il dea un pic ... jos.

      SUA si lumea ocidentala nu au decat o sansa la plasa trasa de Turcia! Sa le vina mintea de pe urma si sa faca pace cu Rusia pt. a-si uni fortele. Altfel inaintarea ISIS via Turcia NU poate fi stopata!

      Ștergere
    4. @ Iulian Mares1 6 iulie 2016, 21:54. Mutari via Israel? Treaba asta pune gaz pe foc urat de tot. In conditiile in care Erdogan a fost felicitat si de Iran si de Hamas. Orice varianta, dar fara Israel!

      Ștergere
    5. Crezi ca Israelul se bucura de un potential nou stat fundamentalist cu o armata puternica, langa Siria, Iran & CO?

      Ștergere
  26. Alte stiti provenite din surse prorii, direct din Turcia. Pot sa nu fie relevante si sunt redate fara conexiuni, fiind provenite de la o persoana simpla.

    - turcii sunt multumiti de Erdogan urmare a faptului ca in perioada de cand este la conducere, este siguranta pe strada. Cu aceasta ocazie aflam ca pana la Erdogan, talharia era o moda.
    - turcii sunt nenultumiti de Erdogan urmare a faptului ca un apartament a ajuns sa coste la Istambul ... 300 000 de euro (sau dolari). Cu alte cuvinte, viata a devenit mult mai scumpa in Turcia de cand cu Erdogan.
    - Turcia nu este ce se vede la telenovele. In patea asiatica a Turciei de unde provine si islamismul traditional, este saracie lucie, iar turcii sunt analfabeti in masa. Fiind descrisi ca traind mult mai rau ca amaratii nostri de tarani din Mehedinti sau din Teleorman.

    In ceea ce priveste interventia armatei, persoana de contact a oferit o varianta de ramas ca la dentist. Cica militarii de pe Bosfor habar nu aveau ce cauta acolo. Executau niste ordine si atat. Cf. procedurilor, politia s-a dispus in orase, armata la periferie. Toti spuneau ca sunt ordine de sus si ... cam atat stiau.

    In faza a 2-a, politia si armata s-au trezi cu propria populatie fata in fata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convins ca MIT a orgnizat totul la ordinul lui Erdogan.Asa a impuscat mai multi iepuri dintr-o lovitura si il ajita pe Erdogan sa detina puterea absoluta.Bnenteles dand vina pentru puci pe armata si clericul ala amarat din SUA .Sunt sigur ca Erdogan in nebunia lui v- a incerca sa santajeze si SUA.Daca kurzii se misca si primesc arme e un semn ca SUA s-a suparat si Turcia v-a fi impartita cum zici tu Rxxx adica razboi civil.O sa vedem zilele astea.

      Ștergere
    2. SUA sunt deja santajate. Si intr-o maniera despre care Erdogan cunoaste ca este inacceptabila de catre americani [http://www.stiripesurse.ro/erdogan-mesaj-ferm-pentru-sua-sa-demonstreze-ca-sunt-un-aliat-strategic_1143270.html]. Santajul se numeste de fapt, PROVOCARE!

      Ștergere
    3. Categoric ca soldatul nu prea stia ce e cu el! Erau primele ore dupa ce se declansase actiunea! Sunt militari in termen!
      Admit ca un grup de sefi militari o pot lua razna, dar cand initiatorul este consilier juridic si sunt arestati si destituiti magistrati, inclusiv de la Curtea Constitutionala, in cateva ore de la puci,...... deja am concluzia formata....cine-i cu + si cine-i cu -!
      Strategia lui Erdogan nu este compatibila cu democratia occidental-americana!
      El a bagat la puscarie ziaristi opozanti, a inchis publicatii a subordonat televiziuni....etc.
      Paradigma: islamistii apara democratia tip Erdogan de democratii militari cu Tc!
      Ca primar al Istambulului, prin anii 80, Erdogan a fost destituit, condamnat si i s-a interzis sa faca politica de junta militara, care l-a dat jos si pe premierul Demirel, ulterior devenit presedinte si prieten intim al lui Iliescu!
      Razbunarea lui Erdogan este si ea evidenta!
      Nu ma asteptam ca in cele 2 orase cosmopolitr sa fie asa de multi islamisti, sau poate doar prosti manipulati!

      Ștergere
    4. Conducerea la varf a armatei, numita si fidela lui Erdogan nu s-a raliat ci a actionat pt infrangerea celorlalti!
      Militarii in termen participanti mai aveau cateva zile pana la trecerea in rezerva > mare greseala!!

      Ștergere
  27. @ Pt. cunoscatori. Ce formatie aeriana masiva (in niciun caz elicoptere) poate zbura cu viteza SUBsonica, survoland Carpatii Meridionali aproximativ intre mijloc si Curbura, spre directia sud-est?

    Formatia avanseaza chiar acum pe directia mnetionata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mentiune. Masiv inseamna cu aproximatie cam 50 de aparate.

      Ștergere
    2. O a 2-a formatie. Tot masiva, tot cu viteza SUBsonica si urmand acelasi traseu. Directia sud-est stablita din PO, poate conduce oriunde intre Vama Veche si Bucuresti. Zgomotul relativ suna a bombardiere insotite de aviatie de vanatoare.

      Ștergere
    3. Northrop Grumman A-6 Intruder!!!Perfect pentru treaba din Turcia!!!Dar sa nu mai spuneti la nimeni!!!

      Ștergere
    4. Podibil sa fie o redislocare rapida de forte si mijloace spre Grecia!
      Detinatorii de RAP pot confirma! Oricum s-au facut informari si cereri de survol!

      Ștergere
    5. Ce se intampla cu astea ? In Turcia se afla 70 de bombe nucleare, de tipul B 61, in jur de 50 fiind proprietatea SUA. Site-ul Habertyurk, citat de agentia bulgara BTA, preluata de BTV News, scrie ca acestea se afla intr-una dintre cele mai mari aerobaze militare, situate in regiunea "Incirlik", in sudul tarii. Anterior, bombele s-ar fi aflat in bazele aeriene Akandji si Balikesir, dar, dupa 1995, ar fi fost mutate la Incirlik. Daca Erdogan inebuneste de tot poate face toata Europa praf si pulbere.

      Ștergere
    6. Bombe sunt mai multe....bombardierele, o parte sunt la dispozitia turcilor, cu tot cu bombe!
      Survolul spatiului aerian al unir state de catre aeronave militare, care sa transporte nu materiale periculoase ci N, este o treaba greoaie de rezolvat!
      Nu cred ca se putea rezolva in 12-16 ore!
      Mai repede, apreciez ca se suplimenteaza FA din Grecia, tinand cont ca unii pucisti au fugit cu El, altii cu o Fregata, cer azil politic, Erdogan vrea sa-i fie predati si a emis o "bula", avertizandu-i si pe americani, ca oricine-i ajuta pe pucisti este dusmanul Turciei si este, pe cale de consecinta, indreptatit sa ia masuri!
      Deja sunt arestati 2 Cdt de Armate, II si III!....generali 4★!

      Ștergere
    7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  28. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  29. http://www.timesnewroman.ro/category/167/josnic-ca-sa-alunge-refugiatii-germania-a-ridicat-la-granita-un-panou-cu-bun-venit-in-romania

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pls, sterge postarea 2, identica!
      Zii cand este ziua ta si-ti iau eu un telefon adevarat!
      Ai un model preferinta! Nu conteaza banii.....stii doar asta!.... :)

      Ștergere
    2. Exact Mares .Am postat si adresa

      Ștergere
    3. Android? Minimum 5'! In ce retea?
      Maine te va cauta curierul!
      Sa-l stapanesti sanatos!

      Ștergere
    4. Macar atat! ..... un dar grecesc! Sa nu zici ca-ti pun carabusi in telefon!

      Ștergere
  30. Sa vedem si cum va juca Grecia, mai bine zis, Tsipras, un pic nationalist si antisistem!

    http://www.agerpres.ro/externe/2016/07/17/un-grup-de-militari-turci-a-sosit-in-grecia-pentru-a-prelua-elicopterul-black-hawk-00-32-33

    RăspundețiȘtergere
  31. http://www.dcnews.ro/mobile/lovitura-de-stat-in-turcia-sua-avertizeaza-dupa-puciul-e-uat_511088.html

    US incepe sa schimbe foaia de parcurs! Este clar ca nu-l vor sustine pe Erdogan in islamizarea tarii, ba din contra!

    RăspundețiȘtergere
  32. Cata dezamagire imi produce si Armata ..turca ..!
    Ii aresteaza asa ca pe bivoli si nimeni nu misca ...
    Pana si Keller ...a fost mai cu sange in instalatie ..!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Daca nu a participat la puci in integralitatea ei ..ok..!
    Dar trebuia sa iasa masiv ..si tot Armata sa aresteze ce-i de arestat ...!!
    Noi am scapat mai bine in 89...nu ne-au arestat militienii cu sapca si pantofi cu gaurele ...HA...!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erdogan a scindat armata, numind la varf aserviti lui si islamisti!
      Sunt 2 Cdt A arestati, 2,3!
      Modificarile in constitutie au fost fortate!
      Vezi cati judecatori au fost destituiti si arestati!
      Nebunul asta vrea puteri sporite, scindeaza poporul si armata.....mai sunt si kurzii care vor profita!
      Incirlik blocat! Sa vedem cum va muta US, caci flancul sudic NATO este in pericol, cu un stat islamist! Si inca unul puternic! Dar Israelul?

      Ștergere
  34. Http://m.cotidianul.ro/article.php?id=284660
    "Un singur om a avut rezerve fata de lovitura de stat din Turcia: fostul Sef al Statului Major General al Armatei.
    A fost acoperit de "experti militari" gen Adela Popescu, nimeni alta decat fosta secretara a lui gabriel oprea , decorata de doi presedinti, inclusiv iohannis, care este si pe lista plagiatorilor Academiei Nationale de Informatii, in teza de doctorat efectuata , evident, sub indrumarea lui gabriel oprea."

    RăspundețiȘtergere
  35. Din Turcia nu se mai zboara spre US, mai ales cu Turchish Aiirlinesl

    RăspundețiȘtergere
  36. In nici un caz nu vor fi scazute soldele militarilor cu 25-42% si nici nu vor fi recalculate pensiile militarilor turci.
    Nu se va creste treptat varsta de pensionare a militarilor turci la 60 de ani.
    Nu vor fi avansati ofiteri superiori si generali asa cum a facut oprea si basescu.
    In nici un caz nu se va pune in Turcia un premier gen boc, care la 7 functii libere sa incadreze o persoana.
    In nici un caz in nici o structura a SNAp din turcia nu se va pune in calitate de ministru o "personalitate" gen oprea si nici structurile asociative a militarilor in rezerva turci nu vor fi aservite politic unor structuri gen unpr.

    RăspundețiȘtergere
  37. Pe huhurezu.com daca nu-ti dai datele care sa se stocheze in arhivele serviciilor de informatii straine, esti blocat. Pasarica este in timpul si din cauza serviciului. Cred ca face voluntariat, nu cred ca beneficiaza de bani publici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate asa pricepe si Iulian Mares cine este fostul militian Huhurez.Ei i-am explicat lui Mares ca am postat sub multe nickuri ( tocmai din cauza lui Huhurez) dar nu sub nickul lui .Dar Mares l-a crezut pe militianul Huhurez .Treaba lui. Eu inca astept scuze.

      Răspundeți ca:

      Ștergere
    2. 1-militian de-al tau
      2-chiar sari gardul!....multe nick-uri si aici si te-a prins nu numai Huhu ci si Admin!
      Las-o asa!
      Ai si ceva tupeu...ti-a spus clar ca are ID proveiderului de net!

      Ștergere

    3. Mares pot sa folosesc ce nick vreau (ca nu incalc nici o lege) Iti repet a suta oara ca deja ma plictisesti .Nu am folosit nickul tau.Daca il foloseam iti spuneam macar ca sa te enervez.Am destule nickuri bine cotate nu am nevoie 😁 de nickul tau.

      Ștergere
    4. Ei, asta nu intelegi tu!
      De ce crezi ca eu nu simt nevoia de a ma ascunde sub masca unui nick?
      Daca vei rezolva asta, vei intelege multe!
      Strange hora, nu fii hot!

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    6. Cu adica sa nu fiu hot ? Vrei sa fiu apatrid?😂😂Snt multe lucruri pe nu le intelegi tu .Esti obsedat sa detii controlul.Asta inteleg e defect profesional.Numai ca nimic nu e ceea ce pare .Sunt lucruri care raman ascunse profanilor.Asta e viata.Candva cand ai sa mai cresti 😇(intelectual) ai sa intelegi.Esti inca prea crud .PS daca iti doresti atat ca eu sa fi fost cu nickul ala e o ok.O sa zic ca eu am fost..

      Ștergere
    7. Esti batran degeaba! Jignesti ksi fugi de evidente! Profan, zici? Vai steaua ta!
      Intelectual? Pai, am crescut mult peste tine....si pt motivul ca nu mi-e frica de nimic!
      Eu nu am nevoie de recunoasterea ta, in fata unor evidente digitale!
      Tu trebuie sa intelegi si accepti ca daca esti batran nu ai si calitati in plus!
      Clar?

      Ștergere
    8. Grav Mares.Ar trebui sa-ti fie frica macar de Dumnezeu.

      Ștergere
    9. Se vede treaba ca tu nu ai frica de El!
      Faptele....vorbesc!

      Ștergere
    10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    12. Care fapte? Ca folosesc multe nickuri?E o colonie libera👑 ti-am mai spus .Si apoi netul nu poate fi cenzurat nici macar in Turcia sau China unde s-au interzis multe retele sociale.Tine minte baiete Dumnezeu ii ajuta mereu pe cei curajosi .P.S. Tu ai un fix.Probabi ca te-a durut rau faptul ca ai fost asimilat cu ""baietii de baieti’'Esti prea vunerabil emotional iar cei ca tine sunt usor de manipulat in caz de conflict .Eu nu am timp sa te echilibrez citeste cateva carti de specialitate. 💊

      Ștergere
    13. Vrei sa pari ceea ce nu esti! Testarea mea psihologica dura, era anuala, intre 4-6 ore, la cel mai specializat laborator al armatei sau la INMAS!
      Daca am coordonat si monitorizat operatii militare pe timp de pace, iti inchipui ca am fost declarat apt! Tu esti un batran trancanici, care-ti arogi judecati de valoare si informatii de pe site-uri obscure!
      Fara modestie falsa sau pudoare vinovata, eu am reusit un trecut glorios, zic eu si nu privesc inapoi cu manie! Am lasat in urma lucruri concrete despre care tu nici nu visezi, tatae!
      Poti folosi orice nume vrei....m-a deranjat cand s-a folosit numele meu!

      Ștergere
  38. Broscoiul de HUHU...s-a ofticat ...din cauza unor adevaruri bine plasate ..!!
    NB..cand s-a ghiftuit boroscoiul de s-a umflat mai sa plesneasca.cu 20 stagiu de contributie ...nu a zis nici ..pss...
    Acum pierde si el cateva procente (la vechimea de faraon )..si isi baga unghia in gat precum pitigoiul ...!!

    RăspundețiȘtergere
  39. Într-o țară puternică ca Turcia, religia și corupția clasei politice conducătoare creează deja mai probleme, deși acolo există un garant al stabilități, al evitării drumurilor greșite - mă refer la armata republicii Turce.
    Nu știu exact când, cum și cu ce consecințe pentru lumea din jur, dar Turcia își va relua la un moment dat drumul stabilit de Atatürk acum aproape o sută de ani.
    Din cea ce încă se întâmplă acum și se va mai întâmpla ceva vreme putem și trebuie să tragem niște concluzii.
    Petru o țară nu există al garant mai bun al păcii, stabilității și respectului acordat de cei din jur decât o armată puternică, neaservită politic și al cărei patriotism este mai presus de orice.
    O clasă politică mizeră și hrăpăreață coalizată cu o castă religioasă pe aceeași măsură pot ingenunchia și arunca în marasm o nație pentru multa vreme.

    RăspundețiȘtergere
  40. https://m.facebook.com/RadioSimpluRo/photos/a.497476570289839.101253.310978135606351/1081402571897233/?type=3

    RăspundețiȘtergere
  41. Cdt turc al bazei aeriene de bombardiere strategice NATO, de la Incirlik a fost arestat pt implicare in lovitura de stat, alaturi de mai multi ofiteri turci din baza!

    PS-.din date neverificate inca se pare ca este arestat si un pensionar roman, ce-si zice Avianyk! Pentru salvarea lui forte US au planificat o operatie CSAR!
    -asta ar fi explicatia pt care nu a mai postat de 5 zile!

    RăspundețiȘtergere
  42. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Le incurci....Ifrim Corneliu este ofiter pensionar si lucreaza la Ora 25! A spus si el, dar poti verifica si singur! Cred ca bagi cioace.....

      Ștergere
  43. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  44. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erata nu corectie!...corectura mai merge....
      Corectie? Cam meriti!

      Ștergere
  45. E cotoibila.Turcia,o tara excesiv de islamica nu face bine nici SUA nici Rusia.Daca USA si Rusia ajung la o intelegere Erdogan sfarseste pe esafod.Turcia nu este o tara puternica dpv economic cu toate ca a beneficiat in trecut de ajutor masiv din partea americanilor.Exclus ca rusii sa faca un pas spre intelegere cu Erdogan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar rusii au si ei interes ca Turcia a devina un nou Iran si sa iasa din NATO. Amerlocii nu vor lasa bombe atomice in mana lui Erdogan care isi doreste un stat islamic (si probabil ii vor ajuta pe kurzi ). Asa lantul NATO din jurul Rusiei slabeste .Grav e insa pentru Israel

      Ștergere
    2. Eu propun sa-i numarati zilele psihopatului Erdogan ca sultan in Turcia .Sunt sigur ca armata turca acum umilita (chiar condusa de islamistii lui Erdogan) nu a avut ultimul cuvant.In viata de ce iti e frica nu scapi.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Erdogan a arestat de curand 2 membri ai Curtii Constitutionale a Turciei care beneficiau de imunitate.Sa vedem urmarea ..

      Ștergere
    5. Cei 2, pe langa miile de judecatori si procurori, destituiti-ulterior arestati- nivelul de reprezentare CSM, ICCJ, Comisia de disciplina, echivalentul nostru- faceau opozitie la dictatura personala si islamizare, precum si la presiunile de modificare a constitutiei!
      Mai zilele trecute scriam de sinuciderea fostului sef-al informatiilor din MM Turca! Acum si-a adus aminte si R Tudor! Plus cei doi sefi din politie care au ordonat interceptari ale lui Erdogan, pe motiv de mare coruptie!
      Forta navala militara turca este peste cea rusa, din M Neagra!
      Transformarea in stat fundamentalist islamic conduce la prabusirea flancului sudic al Aliantei!
      Visul de marire al lui Erdogan, este istoric, asemanator lui Sadam, de conducere a lumii arabe!
      Introducand pedeapsa cu moartea nici nu stie ce si-a dorit lui-si familiei apropiate si largite, pe care i-a imbogatit si pus in functii cheie!
      Totul a inceput dupa 1997!
      Forta economica si militara a Turciei nu-i va lasa indiferenti pe US, NATO si Israel, cu visurile lui de hegemonie a lumii Islamice!
      Eu, nu-i mai dau decat maximum 1 an!

      Ștergere
    6. Ah! Uitasem ceva......l-a arestat si pe consilierul personal pt aparare! Eu zic ca, sunt deja semne clare de boala! Doctorii, enumerati mai sus, trebuie sa-si fac urgent datoria! Prin chirurgie!

      Ștergere
    7. Cam pe aici este Turcia!

      http://m.romanialibera.ro/actualitate/international/top-10--cele-mai-puternice-state-din-lume-239995

      Ștergere
  46. @Vasile ion
    deja cand spuneti "lantul NATO din jurul Rusiei" ii dau dreptate lui Putin.(de ce lant,de ce in jurul Rusiei??....vedeti bazele militare pe harta....cine este de fapt si de facto agresorul? ce rol avem noi aici?Ce ati face daca ati fi rus?
    intrebari retorice desigur.
    serban

    RăspundețiȘtergere
  47. repet intrebarea esentiala: CE ATI FACE DACA ATI FI RUS?
    serban

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In legatura cu ce ? Fi mai clar ..

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. Rusia face de sute de ani mereu acelasi lucru .Isi ocupa vecinii pentru a-si securiza granitele.Apoi iar isi ocupa noii vecini pentru a-si securiza noile granite.Si tot asa pana popoarele ocupate incep o revolutie intestina .Cu N.A.T.O e mai simplu.Tarile din N.A.T.O ar vrea sa puna mana pe mierea ursului.Intelegi care e mierea.

      Ștergere
    6. Era odata un banc, vechi, dar actual!
      -Americanii si rusii beau alcool din cereale, zise romanul Ion! Stii, ma Gheorghe care-i diferenta?
      -Nu!
      -Ei uite ma care este: americanii beau Whisky si nu vin, iar rusii beau numai votca si nu se cara!

      Ștergere
    7. Apropo Mares ai baut vreeodata secarica?Nu am mai vazut in comert de 30 de ani.O bunatate.

      Ștergere
  48. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, ce ai? Azi nu e asa cald! Ai galbeaza?
      Referitor la juramant, tu ai rostit unul, macar?
      Te simti bine la piata, magazine, in primarie, pe strada, ai necesarul?
      Accepti clasa politica, justitia la comanda, promisiunile electorale, legile si OUG?
      Ai un guvern ce nu provine din scrutin electorlal......esti masochist? Ti-a placut cand ti-a taiat salariu si lui tac-tu din pensie?
      Iesi ca orbul la vot?
      Am inteles....ai de facut curatenie / sectoare!....spor!
      Chiar, ai citit Constitutia, macar odata? Ce ti-a atras atentia in primele 20 de articole?
      Dar, te obliga CINEVA sa intri pe blog? Este ca si cu telecomanda la TV!

      Ștergere
  49. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  50. @Vasile Ion Valabil18 iulie 2016, 01:32

    date istorice seci,foarte seci:
    In 233 de ani de existenta ca stat, SUA au fost in razboi timp de 221 de ani sub diferite forme cu diferite state.Nu o spun eu o spune statistica.Inainte de a vorbi,verificati domnule vasile! si sa stiti ca propaganda exista tocmai pentru prostii care "pun botul"
    serban
    PS calculati dvs procentajele razboi vs pace.Vi se pare normal?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Nu te contrazice nimeni.Orice imperiu care inceteaza sa se mai extinda la un moment dat face implozie .E valabil si pentru rusi.

      Ștergere
    3. Eu credeam ca explozie...destramare, impartire, prin lupta nationala a popoarelor subjugate!
      Tu de ce stii altfel? Adica, creste exponential densitatea demografica, spre centrul fostului imperiu, pe timpul luptei de eliberare nationala? Elementele administratiei se retrag, dar asta nu cred ca inseamna implozie!

      Ștergere
  51. ref la razboaiele SUA: situatia continua.....
    serban

    RăspundețiȘtergere
  52. Eu stiam ca orice imperiu de la cel roman incoace, care nu mai are grosul fortelor armate, in afara granitelor, se dezintegreaza.

    RăspundețiȘtergere
  53. Stiti ca era o vorba printre civili ,, Armata este o adunatura de nebuni " inclin sa cred ca aveau dreptate ! Acum se adauga insa si multa.., foarta multa prostie ! asta e. La general vorbind !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. ESTI PROST "CU FELICITARI"!! avea dreptate basescu atunci cand spunea ca invatamantul RO scoate tampiti pe banda rulanta.Esti exemplul perfect!!(fara ghilimele)
      Anonim18 iulie 2016, 11:42
      Eu stiam ca orice imperiu de la cel roman incoace, care nu mai are grosul fortelor armate, in afara granitelor, se dezintegreaza.

      Răspundeți

      Anonim18 iulie 2016, 11:58
      Stiti ca era o vorba printre civili ,, Armata este o adunatura de nebuni " inclin sa cred ca aveau dreptate ! Acum se adauga insa si multa.., foarta multa prostie ! asta e. La general vorbind !

      si civilii sunt mai "destepti"?....asa la general vorbind anonimule "destept"de la ora 11:58
      serban
      PS anonim=KKtmergi si spala babe la cur unde vrei dumneata/mai tragi pe nas/mai faci foamea/....aud cum iti ghioraie matele chiar si de aiciSunt pline televiziunile cu ratati ca tine.In armata chiar vei fi un prost

      Ștergere
  54. R-26500,
    Oare ce l-a apucat pe Adrian Bontas sa-si stearga toate postarile care mai de care mai interesante?
    Sa-i fi schimbat tratamentul sau salonul?

    RăspundețiȘtergere
  55. Comisarul european a declarat ca Erdogan avea liste pregatita pt a aresta militari, magistrati, ziaristi si politisti (8000 de politisti) si ca acestia au fost arestati fara cercetare, doar pt ca figurau pe lista! Urmeaza documente Wilkilix!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a scapa de ei Erdogan a dat ordin MIT sa organizeze asa zisa lovitura de stat.Restul e istorie .

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Si mortii? Distrugerile?
      Erau trucaje video? ......intreb!

      Ștergere
    4. Mares asta e partea cea mai usoara.Cand chemi in strada populatia( prin clerici) manipulata si infuriata( in fata armatei ) mortii sunt inevitabili

      Ștergere
    5. Sunt multi morti si raniti!
      Am auzit ca au iesit si dervisi ce se-nvarteau si aruncau pulberi si blesteme!

      Ștergere
  56. http://sputnik.md/moldova_romania_international/20160718/8128392.html

    RăspundețiȘtergere
  57. deja e clar DEMENTUL/fanaticul islamist erdogan si-a servit singur o lovitura de stat.Pe bune!
    serban

    RăspundețiȘtergere
  58. De Ce?? de ISIS d'aia!!
    serban

    RăspundețiȘtergere
  59. Putin e baiat destept...tace si face.Ati auzit ceva de el in ultimele zile? Acum doar tace! eu sper sa si faca!
    serban

    RăspundețiȘtergere
  60. Nu se nasc glorii pe stradă şi la uşa cafenelii,
    N-avem oameni ce se luptă cu retoricele suliţi
    În aplauzele grele a canaliei de uliţi,
    Panglicari în ale ţării, care joacă ca pe funii,
    Măşti cu toate de renume din comedia minciunii?
    Au de patrie, virtute, nu vorbeşte liberalul,
    De ai crede că viaţa-i e curată ca cristalul?
    Nici visezi că înainte-ţi stă un stâlp de cafenele,
    Ce îşi râde de-aste vorbe îngânându-le pe ele.
    Vezi colo pe uriciunea fără suflet, fără cuget,
    Cu privirea-mpăroşată şi la fălci umflat şi buget,
    Negru, cocoşat şi lacom, un izvor de şiretlicuri,
    La tovarăşii săi spune veninoasele-i nimicuri;
    Toţi pe buze-având virtute, iar în ei monedă calpă,
    Chintesenţă de mizerii de la creştet până-n talpă.
    Şi deasupra tuturora, oastea să şi-o recunoască,
    Îşi aruncă pocitura bulbucaţii ochi de broască...
    Dintr-aceştia ţara noastră îşi alege astăzi solii!
    Oameni vrednici ca să şază în zidirea sfintei Golii,
    În cămeşi cu mâneci lunge şi pe capete scufie,
    Ne fac legi şi ne pun biruri, ne vorbesc filosofie.
    Patrioţii! Virtuoşii, ctitori de aşezăminte,
    Unde spumegă desfrâul în mişcări şi în cuvinte,
    Cu evlavie de vulpe, ca în strane, şed pe locuri
    Şi aplaudă frenetic schime, cântece şi jocuri...
    Şi apoi în sfatul ţării se adun să se admire
    Bulgăroi cu ceafa groasă, grecotei cu nas subţire;
    Toate mutrele acestea sunt pretinse de roman,
    Toată greco-bulgărimea e nepoata lui Traian!
    Spuma asta-nveninată, astă plebe, ăst gunoi
    Să ajung-a fi stăpână şi pe ţară şi pe noi!
    Tot ce-n ţările vecine e smintit şi stârpitură,
    Tot ce-i însemnat cu pata putrejunii de natură,
    Tot ce e perfid şi lacom, tot Fanarul, toţi iloţii,
    Toţi se scurseră aicea şi formează patrioţii,
    Încât fonfii şi flecarii, găgăuţii şi guşaţii,
    Bâlbâiţi cu gura strâmbă sunt stăpânii astei naţii!

    Voi sunteţi urmaşii Romei? Nişte răi şi nişte fameni!
    I-e ruşine omenirii să vă zică vouă oameni!
    Şi această ciumă-n lume şi aceste creaturi
    Nici ruşine n-au să ieie în smintitele lor guri
    Gloria neamului nostru spre-a o face de ocară,
    Îndrăznesc ca să rostească pân' şi numele tău... ţară!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos scris si mai frumos recitat! Asigurat intrarea in Uniunea Artistilor si 50% pensie legala, in plus! Cum se numeste cenaclul?
      Daca afla simpaticul Patapievici te-ai ars! Ai mult curaj....si nu ai fost ilegalist!

      Ștergere
  61. Se supara Eminescu pe mine daca as primi bani nemeritati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, nu esti tu si Eminescu si Maxime si...si, si....toate-ntr-unul?
      :).....

      Ștergere
  62. ...asta-i ca shaorma! cu "de toate" de-a valma
    serban
    Vasileee!! daca faci si o ciorba de sarmale esti cel mai tare.Hai forteaza-te ca poti!!

    RăspundețiȘtergere
  63. Masurile si c/masurile incep sa curga programat!

    http://www.dcnews.ro/mii-de-poli-i-ti-turci-demi-i-dupa-tentativa-de-lovitura-de-stat_511160.html

    http://www.dcnews.ro/mobile/germania-avertizeaza-turcia-introducerea-pedepsei-cu-moartea_511180.html

    http://www.dcnews.ro/mobile/statele-unite-interzic-zborurile-spre-i-dinspre-turcia_511182.html

    Si este doar inceputul!......urmeaza blocarea conturilor!
    Blocarea bazei Incirlik a insemnat nu numai o tradare a Aliantei, prin interdictia de zbor a unor bombardiere strategice, ci chiar taierea alimentarii cu energie electrica!
    Cu asta nu se glumeste! Bine, exista grupuri electrogene, dar gestul?
    Peste 70 gl arestati! Seful armatei a fost strans de gat cu o curea, de catre adjunctii sai, pt tradarea pucistilor!
    Lucrurile nu sunt calme!



    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!