miercuri, 22 iunie 2016

EXCLUSIV! Butoiul cu pulbere (n.n. = armata română) pe cale să explodeze! „Nu avem personal pentru două fregate. Unitățile militare sunt la sub 50% din personalul necesar!"

NOTA: Rugam a se lectura cu atentie, materialul! Din acesta rezulta in mod clar cum O.U.G. nr. 57/2015 emisa de Guvernul Ciolos, nu diminueaza urmare a Art. 40 doar cuantumurile pensiilor militarilor romani (cuantumuri stabilite initial prin Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat a fi fost mai mari, respectiv ar fi trebuit calculate in mod identic ca in cazul altor beneficiari ai pensiilor de serviciu), ci afecteaza in egala masura si drepturile de salarizare ale personalului militar! Pe de alta parte, autorul reuseste sa demonstreze intr-un mod foarte simplu, dar extrem de pragmatic, cum un act normativ emis de Guvern saboteaza/submineaza capacitatea de aparare a Romaniei! Va readucem aminte ca primul act normativ cu efect de sabotare/subminare a capacitatii de aparare a Romaniei este Legea nr. 119/2011 care a desfiintat pensiile militare de stat in perioada 2011-2016, legea in cauza producand inclusiv victime umane printre militarii romani in rezerva/retragere.



About Marius Florian
Written by Marius Florian iunie 21, 2016 Leave a comment

 "Ministerul Apărării Naționale și-a dezvoltat un obicei de a ascunde sub preș gravele nereguli din sistemul național de apărare. Situația este cel puțin strigătoare la cer în privința salarizării soldaților gradate profesioniști, al căror număr se subțiază constant, sistemul de apărare fiind din ce în ce mai slab de la o lună la alta, datorită plecărilor masive din sistem. Ceea ce MApN nu dorește ca românii să știe este că, prin aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare aproximativ 70% din personalul instituţiilor din sistemul naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, prin care militarii beneficiau de „o măsură reparatorie”, potenţialii beneficiari, în număr de aproximativ 33.000, vor primi începând cu luna august 2016, 50% din cuantumul sumei compensatorii corespunzătoare soldei de merit, aflată în plată la nivelul anului 2009, respectiv diferenţa de 50% începând cu luna august 2017, ceea ce înseamnă: 60 lei!

Aceste „măsuri reparatorii” au dus la plecări masive din sistem, unități cu personal mult sub numărul necesar și, în lipsa unui sindicat în domeniul apărării naționale, militarii găsesc alte metode de exprimare, mai tacite.

O astfel de voce a ajuns la parlamentarul PSD de Constanța, Florin Gheorghe, care, marți, a avut o interpelare în plenul Camerei Deputaților, adresată ministrului Apărării, Mihnea Motoc. Obiectul interpelării a avut ca obiect salarizarea nestimulativă care determină plecări din sistemul de apărare.

„Prin aplicarea OUG 57/2015, aproximativ 70% din personalul sistemului de apărare ar fi trebuit să beneficieze de o măsură reparatorie. Astfel, în MApN, potențialii beneficiari, în număr de 33.000, vor primi cu luna august 2016 50% din cuantumul sumei compensatorii corespunzătoare soldei de merit, la nivelul anului 2009, respectiv cu 50% începând cu august 2017. Chiar dacă măsurile par extrem de satisfăcătoare, în practică ele înseamnă majorări de până în 60 lei pentru soldați, motiv pentru care plecările din sistemul de apărare sunt cât mai frecvente. Trebuie subliniat faptul că veniturile nete ale unui caporal cu vechime de circa 20 de ani nu depășesc în prezent valoarea de 1.220 lei net! S-a ajuns astfel la situația în care cel puțin la nivelul județului Constanța majoritatea unităților au cel mult 70% din efective, iar unele chiar sub 50%! De exemplu, la Forțele Navale, când o fregată trebuie să execute un exercițiu, se iau militari și maiștri de marină de la alte două fregate pentru a completa nivelul de personal. Iar, dacă este nevoie să iasă două fregate în larg pentru exerciții nu se pot asigura două echipaje complete! La fel s-a întâmplat, de pildă, la exercițiile cu partenerii NATO de la Smârdan sau de la Cincu, atunci când militarii din Galați sau Focșani au fost completați cu militari din alte unități din țară, pentru că și în aceste unități efectivele sunt la sub 50% din efectivele necesare. Față de această situație extrem de îngrijorătoare, împotriva obiectivelor asumate la summit-ul din Țara Galilor, nu ne îndeplinim angajamentele de stat membru NATO, vă rog domnule ministru să precizați cum intenționați să reluați atractivitatea salarială pentru angajații din sistemul național de apărare, în special pentru categoriile prost plătite: soldați, caporali și maiștri. Solicit răspuns în scris și oral!”, a spus deputatul Florin Gheorghe.

Facem precizarea că cuantumul soldei de merit se determină prin aplicarea unei cote de 20% asupra soldei de funcţie, aflată în plată la 31 decembrie 2009. În prima etapă, se va acorda 50% din acest cuantum.

Sursele noaste din sistemul militar ne-au mai precizat: Sub 50% din efective datorită plecărilor din sistem; un soldat cu vechime 1 an are un venit net de 1.150 lei; caporal vechime 10 ani (SGP)=1101 Venit net; caporal vechime 20 de ani (SGP)=1220 venit net; majorarea de 50% din salariul de merit este de doar 50-60 lei; iar toate unitățile sunt sub 70% din personalul necesar, chiar în unele 50%. De exemplu, la Forțele Navale, când pleacă o fregată, se iau militari SGP și maiștri de marină de la TREI fregate ca să formeze un echipaj! Dacă este nevoie să iasă două fregate, nu au de unde să asigure personalul! Alte exemple: în aplicații la Smârdan sau Cincu a camarazilor din Galați sau Focșani cu parteneri NATO se iau SGP din alte unități din țară, pentru că sunt sub 65% din efective și astfel îi mint pe americani! Toate acestea au fost punctate de deputatul Florin Gheorghe în interpelarea sa.

Totodată, soldele sunt egalizate, nu mai contează vechimea gradațiile sau specialistul de clasă și asta din cauza măririi salariului minim pe economie. Astfel, SGP sunt asistați social, prin majorare HG 0154/2011, adică statul vine și dă o sumă de bani ca militarul să ajungă la salariu minim pe economie, pentru că solda funcției de bază este doar… 650 de lei!

Guvernul zice că SGP au un salariu mulțumitor, pentru că iau și normă de hrană în valoare de 900 de lei, dar când participă la aplicații și exerciții se „mănâncă” din cei 900 de lei.

Situația este critică, iar butoiul cu pulbere este pe cale să explodeze. Potrivit deputatului Florin Gheorghe, răspunsul la interpelare trebuie să vină în aproximativ două săptămâni".

Sursa: aici

Nota: Material care spune totul despre tratamentul politic complet dezumanizant si suburban acordat Armatei Romaniei! Ocazie cu care ii felicitam si acei militari in rezerva/retragere care au decis constituirea primei structuri paramilitare romanesti independente, in conformitate cu Art. 118 (4) din Constitutia Romaniei, coroborat cu prevederile Art. 118 (1). Nu este ceva inedit in NATO, este creat deja precedentul prin modelul Poloniei in care exista cca. 80 000 de membri organizati in structuri paramilitare la o armata de 120 000 de membri, armata poloneza oficiala recrutand din cadrul acestora 35 000 de membri pentru intarirea fortele proprii. Unul din motivele esentiale ale necesitatii aparitiei unei astfel de structuri paramilitare independente romanesti si care are drept scop esential intarirea capacitatii de aparare a Romaniei, trebuie sa fie legat si de faptul ca armata oficiala a Romaniei a ajuns in ultimii 6 ani, urmare a onor decizii politice haotice, precum si a unei legislatii vadit discriminatorie si ostile armatei, carpa de sters pe jos a tuturor entitatilor politice si statale romanesti!

87 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum sa fim cinstiti.Ce nevoie mai are Romanistanul de armata cand toate bogatiile naturale ( concesionate pana la epuizare contrar Constitutiei) ba chiar si pamantul arabil apartin altor tari sau corporatii straine? Armata tarii platita din impozitele si munca romanilor ar trebui desfintata de tot iar cei care detin acum Romanistanul (si isi repatriaza profitul prin of shore) sa-si infintenze propria armata cu care sa-si apere proprietatile praduite din colonia Romanistan.Ce nevoie mai ar o colonie de sclavi de armata? Credeti ca mai conteaza stapanul ? Soros sau Putin sunt la fel de nemilosi cu romanistanii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ion Petrescu! Asa bine le spune colegul nostru adevarat militar in rezerva/retragere [http://www.ionpetrescu.ro/2016/06/22/clar-ca-buna-ziua-umilita-romanie/].

    Tot el prezenta la fel in 3 fraze bine ticluite spiritul care domina cohorta celor in rezerva/retragere: "România mai are circa 70.000 de militari activi şi în jur de 80.000 de rezervişti, ultimii fiind copios folosiţi, doar de partidele politice, ca masă de manevră, la alegerile derulate în stilul cunoscut din vremea lui Trahanache şi Caţavencu" [http://www.ionpetrescu.ro/2014/08/05/rusia-scoate-2-000-000-de-rezervisti-la-incalzire/].

    RăspundețiȘtergere
  5. In 1989 cand l-am vazut la tv.pe poetul cimpanzeu le-am spus colegilor mei"baieti s-a dus cu tara noastra".Din pacate timpul mi-a dat dreptate.Are dreptate Trandafir galben(m.o).Speram ca totul sa nu fie pierdut definitiv.Intotdeauna,ne-am revenit si am renascut din propria cenusa.Dar,cu multe sacrificii de cateva generatii.Ma tem ca de data asta sa nu fie prea tarziu!?

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa fim seriosi.Astia sunt pregatiti "pleaca ai nostri,vin ai nostri".Cu alte cuvinte ,semnalizeaza la dreapta si o iau la stanga.Ce le trebuie lor armata cand ei in procent de 70% nu au facut armata.Pana si Iohannis s-a pronuntat ca stagiul militar pentru el a fost timp pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  8. Opriți televizoarele !! Sa nu ziceți ca nu v-am spus !!! Referendumul pt. Ieșirea Angliei din UE e o mare făcătură !!! Rezultatul,in ciuda voinței poporului de a ieși,va fi negativ ! Servciile vor truca rezultatele !Eu as propune poporului englez să nu iasă la vot.Si banii cheltuiți pe acest circ de prostit planeta si perpetuarea celui de-al IV -lea Reich, de subjugare economică,pasnica a țărilor europene ,să fie cheltuiți pe forarea de fântâni în țările africane grav afectate de lipsa apei.Ce zici, Cameroane ? Ne băgăm? Etienne Davignon,David Rockfeller si Ted Turner !! Punem mână de la mână să îi ajutăm ? Eu pun la bătaie tot ce am !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Galbejitule,
      ...acum ai devenit expert si pt UK....ma lasi?
      Si acolo serviciile vor truca? Ti-au scris pe mail?.....esti comic!....m tot scenarii?
      Multam, ca nu stiam ca si in inima democratiei celei mai vechi si autentice ai patruns si ai decodificat-o!
      Esti miezul din dodoasca?

      Ștergere
    2. Mares umeras inutil nu ma cobor sa iti raspund.Vezi-ti de scobitorile tale si de pensia pe care o incaseszi nemeritat pentru grupa AC si CS (luate pe ’'lumina daunatoare a neonului'' )

      Ștergere
    3. ma tu le stii pe toate ca un om mare.se vede de la o posta ca ai mancat- rahat- cand erai mic cu gura plina

      Ștergere
    4. Galbejitule!
      ..... cu 2 falange, freelancerule! Poti sa urci cu mestecatoarea, fara placa!
      Tu nu realizezi ce prostii debitezi?
      Tu stii cine sunt bancherii din UE? Si de ce?
      Cauta pe....comisarul.ro! :)

      Ștergere
  10. miercuri, 22 iunie 2016, 21:52:00 EEST
    nikonist spunea...

    Ministrul Muncii, Dragoş Pîslaru,a declarat.....,,Pensiile speciale erodează practic sistemul public de pensii. Sunt făcute pe un regim non-contributiv, ceea ce înseamnă că noi toţi ceilalţi cotizăm bani pentru ca aceste pensii să poată fi plătite. (...) Din păcate, în Parlament sunt pregătite încă două proiecte: unul care este eliminarea stagiilor de cotizare în sistemul de pensii pentru militari şi celălalt legat de agricultorii din fostele cooperative'' Stie cineva despre ce proiect de lege este vorba?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred / sigur va produce efecte in viitor! Mai are timp si de aceasta OUG?
      Dar, salariile lor sunt OK? Reflecta performanta?
      Dar indemnizatiile parlamentarilor, primariilor si salariile / pensiile magistratilor si de la regiilestatului?

      Ștergere
    2. @ CEZAR 23 iunie 2016, 07:56. Unde a declarat idiotul, chestia asta?

      Intrucat pretinde ca este ministrul al muncii, deci raspunde de legea salarizarii, pesonal ii cer idiotului sa elimine prin OUG magaria din legea salarizarii unitare a ..uliii, prin care prostii de militari sunt singurii papagali remunerati la zile ... calendaristice! Pe asta NU o vede laba trista ala? Sa ii plateasca si pe militari la tarif orar ca pe ma-sa si apoi sa vorbeasca de pensii speciale la militari!

      Ștergere
    3. Fanfaronul nu stie de unde sunt platite pensiile militare!
      Sa fie al draku cu cine-l tine in brate si-l imbraca dimineata!

      Ștergere
    4. @ Iulian Mares 23 iunie 2016, 10:03. Idiotii astia NU se potolesc, pana NU le bagam bagam democratia reala pe gat! Asta inseamna drepturi fundamentale si constitutionale EGALE pt. toti cetatenii!

      Cum ar fi obligativitatea indeplinirii stagiului militar in caz de mobilizare/razboi, NU in mod discriminatoriu ca ACUM, adica doar pt. barbatii cu varsta de 20-35 ani! Ci dupa modelul cadrelor militare, adica pt. toti cetatenii cu varsta pana la 63 ani, indiferent ca sunt barbati sau femei!

      Fiind inadmisbil ca in situatiile descrise sa mobilizezi prin lege o femeie pensionar militar cu varsta de 62 ani, iar ministrul muncii, mama lui si fii-sa sa stea cu DANSELE in sus!

      Unul ca asta chiar este capabil sa taie pensia militara unei femei-militar cu varsta mamei lui pe motiv ca este pensia speciala - dar are pretentia sa o cheme la mobilizare/razboi pe acea femeie-militar, in timp ce pe ma-sa o tine acasa la telenovele. Dar, ce mama lui este mai speciala de NU poate fi mobilizata ca femeia-militar?

      Ștergere
    5. Rxxxx pentru ca militarii sunt lasi si accepta orice umilinta cu capul plecat.

      Ștergere
  11. distribuitor autorizat de ALUPIGUS23 iunie 2016, 10:12

    Bai baiete, bai scula, bai Giolescule, iar ai iesit la zburdat, cu cretinul tau de Iulica Pula Mare(s), fara sa va luati doza obligatorie de ALUPIGUS !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ All. Acesta este userul Cezar. Un fost militar cu stagii vechi in comunism si colaborator al politiei politice a armatei. Acum pensionat, cu accese vizibile de senilitate, dar este tot colaborator al politiei politice a armatei, contra unei sume lunare desigur. A fost reactivat in 2010-20111 ca si colaborator al CI la fel ca si alti militari pensionati cu misiunea sa se dea militari care apara contributivitatea. Incercand sa duca astfel in derizoriu batjocurile politice la care sunt supusi de 6 ani de zile, atat militarii in rezerva, cat si cei in activitate.

      Apropo de material si de SGP din material, dar si a altora! Puteti sa il injurati la liber, militarii autentici de cariera ne desolidarizam ferm de astfel de specimene! Iar cei din sistem, puteti sa il localizati, iar in vremuri mai favorabile, va recomandam sa il degradati militar si sa ii taiati pensia de tot! Noi nu ne opunem!

      Ștergere
    2. Ba nu-i Ce.Zar ...!!!...hi..hi..hi...!!

      Ștergere
    3. O simpla intrebare, pt un handicapat!
      Bai, boule, tu esti normal?
      Esti nascut sau vomitat?
      Nu te agita ca spumantul proletar! In orice varianta, si ma refer la pensie, tot 1/4 va fi raportul intre tine si mine, ...nu mai calcula.... 25% atat reprezinti!
      Vrei sa explic eu de ce?...pt ca tu, latura biologica nu poti fi obiectiv!

      PS-nu am vazut dobitoc mai mare, decat un bou, care, ataca chiar administratkrul/proprietarul blogului! Tu esti mai jos decat ISIS!

      Ștergere
  12. distribuitor autorizat de ALUPIGUS23 iunie 2016, 10:16

    Bai baiete, bai scula, bai Giolescule, mai bine lasa gargara si povesteste-ne tu 9 cum te-ai uskit din armata, la o varsta atat de frageda, cu un jeamantan de bani, dupa ce sireaca tarisoara a investit in tine, ca sa te instruiasca tocmai in Jermania, pentru a da lectii generatiilor viitoare despre rolul si locul etichetelor cu "Lumina arde", de care raspundeai cu capul, pe timpul controalelor devastatoare din teritoriu !
    Hai, curaj !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ All. Acesta este userul Cezar. Un fost militar cu stagii vechi in comunism si colaborator al politiei politice a armatei. Acum pensionat, cu accese vizibile de senilitate, dar este tot colaborator al politiei politice a armatei, contra unei sume lunare desigur. A fost reactivat in 2010-20111 ca si colaborator al CI la fel ca si alti militari pensionati cu misiunea sa se dea militari care apara contributivitatea. Incercand sa duca astfel in derizoriu batjocurile politice la care sunt supusi de 6 ani de zile, atat militarii in rezerva, cat si cei in activitate.

      Apropo de material si de SGP din material, dar si a altora! Puteti sa il injurati la liber, militarii autentici de cariera ne desolidarizam ferm de astfel de specimene! Iar cei din sistem, puteti sa il localizati, iar in vremuri mai favorabile, va recomandam sa il degradati militar si sa ii taiati pensia de tot! Noi nu ne opunem, ba chiar recomandam cu caldura!

      Ștergere
    2. Ai uitat sarcina cu eticheta ”220V”.
      Tare n-aș vrea sa ajungă el cumva la ”vointa poporului” prin referendum.

      Ștergere
    3. Ba nu-i Ce.zar !!....!!...hi..hi..hi....

      Ștergere
    4. Solicit lui HOOOO...lescu ..PUBLIC..
      PROBE DOVEDITOARE ..La cele afirmate mai sus ...
      Daca nu ...AI PUS-O ..mai baiat prost ce esti ..
      Avocatul meu (vestitul PLANO-10 ) deja lucreaza la dosarul pentru a te da in judecata ...
      Publicat si pe Huhurezu ....!!

      Ștergere
    5. @ CEZAR 23 iunie 2016, 11:27. Mai bine v-ati vedea de propriile dosare. Propagandisti infocati amandoi ai desfiintarii pensiilor militare in 2011, prin urmare ambii sunteti partasi la trecerea in nefiinta a fiecarui militar in rezerva/retragere care a plecat dintre noi urmare a desfiintarii pensiilor militare. Pe romaneste, ce ati facut voi cu propaganda voastra murdara, iar TU faci si acum, se cheama complicitate la crima! In plus, este si subminare a autoritatii armatei romane.

      PS: Nu exista niciun avocat PLANO-10 inregistrat in vreun barou. Si chiar daca ar fi, nu a auzit nimeni de el. Pe de alta parte, acel blogger are un trecut militar intr-un domeniu strans legat tot de ... politia politica. Plus state extrem de vechi in ... comunism!

      Ștergere
    6. @ tigri 3 23 iunie 2016, 10:46. Referendum zici? De acord. Cu fisa si dosarul pe masa. Caz in care este extrem de posibil ca poporul sa decida ceva cam nasol pt. idolul tau.

      PS: Baiatu'! Mai e o chestie dincolo de referndum! In armata functioneaza un fel de judecati interne, prin Consiliile de Judecata sau de Onoare. Astea ar trebui extinse si la cei in rezerva/retragere. Sa vedem si noi cum se apara unul ca Cezar care a sustinut si sustine desfiintarea pensiilor militare, in fata propriilor colegi care il acuza! Sau a rudelor militarilor care au sucombat urmare a desfiintarii pensiilor militare! Sau TU - intrucat si TU ai proliferat aceeasi propaganda. Pe care si acum o sustii! Daca NU cumva sunteti una si aceeasi persoana!

      Ștergere
  13. Asupra unui aspect trebuie sa fiu de acord cu acest ministru . Daca as fi primar ar refuza categoric sa-mi fie platita o” pensie suplimentara - indemnizatie” din fondurile comunitatii locale. Rusinoasa sursa de finantare gasita de legiuitori . Ce se intîmpla daca consilierii locali nebeneficiari nu sunt de acord cu plata acestei indemnizatii-pesnii din bugetul local si voteaza contra la aprobarea bugetului local. Oare nu ar trebui legiferata o astfel de prevedere prin referendum local. Sa vedem daca nu cumva 9000 lei/luna /108000 lei/an( corespunsatoare a 6 mandate 1990-2016,1 mandat comuna sub 3000 loc = min 1500 lei plus) din bugetul sarac al unei comune sub 3000 de locuitori ar avea alte intrebuintari mult mai benefice comunei. Darmite la orase ,municipii,resedinte de judet ,consilii judetene etc unde sumele sunt mult mai mari. Sunt totusi bani seriosi extrasi fara voita populatiei din bugetele locale.
    Cam toti inclusiv unele televiziuni au sarit la gîtul ministrului dar nimeni nu a sesizat acest aspect.
    Singurul loc in care ministrul si presupunacii de pe televiziuni dau cu bîta in balta este cazul militarilor care au avut si trebuie sa aiba un regim diferentiat functie de natura si privatiunile meseriei adica sa beneficieze de pensii militare de stat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omule,
      Azi, chiar iti dau drepate! Azi! Ai un 10+!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. Tigri 3 daca tu gasesti un primar care refuza bani nemunciti eu ma sui si strig cucurigu de pe cladirea TVR .Exemplu Mares care are o pensie cat 4 militari operativi adevarati la un loc ( militari care crapa de obicei pana in 60 de ani) doar pentru ca a frecat-p prin birouri cu aer conditionat infigand scobitori in harti ..Vad ca umeras iti da dreptate ia intreaba-l cat din pensia nemeritata de 11500 lei dai statului inapoi sau macar doneaza copiilor miitarilor morti sau raniti in misiuni..

      Ștergere
    6. Boule,
      Deci tu faci parte din randul mortilor! Ai pestd 60 ani!
      In activitate, am dat 2% pt asociatia Camarazii, dar tu de bou ce esti, nici macar nu ai auzit!
      Azi am donat 100 lei pt Prostul pamantului!
      Confirma intrarea banilor pe card!
      Ma-ta infigea scobitori cu capul! In monitoare, doar boi ca tine infig scobitori, cu repetitie de Parkinson!
      Un bou ca tine invidiaza pe un om ca are mai mult, in loc sa doreasca si el!
      Amnezicule!

      Ștergere
  14. Iulian Mares23 iunie 2016, 13:43

    Cezar,
    Daca tu esti ala care suge invers, sincer mi-ai schimbat parerea, definitiv!
    Nu crddeam, ca o sa arunci bila pe geam!.... de popice, fireste!
    =========================
    m-ale explica asa ca pentru un prost ..pana nu ma enervez cu ...,,nervii""..!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mares zis si umeras inutil cum reactonezi cand te enervezi ?Spargi neonul care iti asigura grupa AC si CS in birou ? Sau dai cu capul in aerul conditionat care ""te stresa'' in timp ce ''fraierii''( adica militarii autentici) plecau in aplicatii cu cortul ? Sau pur si simplu te autodenunti cu privire la pensia nemeritata de 11500 lei?

      Ștergere
    2. Era o trimitere la un bou, ce isi spune..Alupigus!
      Doar atat!
      In rsst...cu CI si CADA .....astept clarificari, din partea ta! Si Maxime, te acuza ca ai luat bani ca sa îi vinzi pe initiatorii CADA!....eu stiu cate cdva, dar astept pdv al tau!

      Ștergere
    3. Maxime,
      Ti-o dau tie!...cu o conditie....sa spui ce functie ai avut in ultimul an! ....si de ce zici ca ai ajuns in instanta?

      PS-marla, unde lucram eu, nu se putea trai altfel!

      Ștergere
    4. @ Iulian Mares 23 iunie 2016, 15:12. Este o persoana care il cunoste foarte bine si care a fost SI in CADA. A mai intervenit o data pe aici si cand i-a zis in fata ca a dat cu ciocu' la CI pe initiatorii si simpatizantii, imperator a amutit si n-a mai intrat pe blog vreo 3 luni!

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    7. R-26500
      -pe seara il sun pe Nae R. Voi avea un raspuns de la un tip de top! Nu dam nume....cine stie...cunoaste!

      Ștergere
    8. @ Iulian Mares 23 iunie 2016, 15:32. Atentie! Materialul prezent NU are legatura cu pensiile. Este un articol preluat despre nemultumirile acute din sistem ale militarilor in activtate, legate de salarizare.

      Imediat ce articolul apare si pe un blog al rezervistilor, apare unul sau apar doi care se dau si ei rezervisti si incearca sa discrediteze blogul! Prin orice metoda! Desi materialul nici macar NU are legatura cu pensiile! Fiind evident ca deranjeaza altceva: publicitate asupra lucrurilor murdare din sistem si care NU trebuie sa fie cunoscute publicului!

      PS: Apropo de misiunea prietenului tau! Ghici ciuperca cine intra in TURBARE din cadrul sistemului, cand se dau publicitatii lucruri din sistem, despre care sistemul doreste sa transpire cat mai putin sau deloc?

      Ștergere
    9. Cate documente olografe am tinut in mana! Semnate de oameni cu *, **, *** si 4 *!
      ...... daca nu pot, nu pot...v....!

      Ștergere
  15. sef depozit ALUPIGUS stoc (si distribuitor)23 iunie 2016, 15:28

    Bai baiete, bai scula, bai Giolescule, ia-te de toarta cu cretinoidul ala de Iulica Putza Mare(s) si fuga mars la depozitul stoc de ALUPIGUS, ca sa va dau dozele pentru toata perioada asta, anuntata cu cod galben de canicula !
    Sa nu zici ca nu ti-am spus si ca din cauza mea ai ajuns sa prinzi fluturi .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mare mah!
      Dar, de unde stiu ca nu mai ai amigdale, retardule?
      Si mai sunt si cateva mii!
      Tu ai fost 1 an client la sanatoriul ala, mai sus de BVM din Predeal!
      Ti-au dat liber?
      Stii ce cred eu? ... simplu....esti un Ipu! :)
      Ma-ta alcoolica strazii ce putea vomita? O dejectie ca tine!
      Ai exasperat si pe cei mai buni psihiatri!
      Vai, de tine, ba flamandule!

      Ștergere
    2. @ Cezar 23 iunie 2016, 15:28. Cu mine treaca mearga! Dar TU cum iti permiti sa calomniezi un militar in rezerva cu avans de minim 10 trepte de experienta in cariera si instruire fata de tine? Ca sa nu mai discutam de cazul in care la mobilizare, ii esti si subaltern? Rapciuga comunistoida ce esti!

      Ștergere
    3. Pt toti!
      Apreciez modul cum francezii au rezolvat problema tradatorilor din Rezistenta franceza pana prin 1965!
      Un bun exemplu pe care ar trebui sa-l urmam!
      Cat costa un carton A4, o sfoara si un marker?
      Am o lista de rezolvat!
      Oare este de cumparaturi de wek?

      Ștergere
  16. distribuitor autorizat de ALUPIGUS23 iunie 2016, 16:36

    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar ai baut SD?.....ai uitat semnatura....don...
      Eu nu am asteptari de la prosti! Se vede clar ca ai studiat RSI si ai ramas frustra!
      Pardon...si 1 / 5 din Manualul gradatului, caci te plictisea din cauza de neintelegere a textului!
      Nu te supara, jegule, toti semianalfabetii patesc asa! Si sunteti multi! Dar, tot prosti!

      Ștergere
    2. Admin,
      Este un retard care este fff fericit ca unii, asemeni lui, sunt inca in viata!
      Celorlati li s-a umflat capul de la adunari si scaderi!....sau hidrocefalie! El avea 70 la boneta! :)

      Ștergere
    3. @ Iulian Mares 23 iunie 2016, 16:50. N-am mai stat sa analizez fenomenul in ultima perioada. Nu merita sa iti tocesti nervii cu toti debilii!

      Dar sa iti spun o poveste. In urma cu cativa ani cand tu nu erai pensionat, am dat de un tip dedublat in 6 sau 7 ipostaze. Avea si 3 bloguri. Avea insa aceeasi amprenta. Fii atent faza pe blogul sau de baza. In care era pensionar ... contributionist. Inventa o tema cu traiasca contributivitatea, e cea mai buna etc. si bine le-a facut la aia carora li s-au taiat pensiile ca le-au furat!

      Si cum nu comenta nimeni, acel blog creand in repulsie - nefiind frecventat practic de nimeni zile intregi sau chiar saptamani, se intampla asa: brusc apareau vreo 6 comentatori in prag de seara care incurajau zicerile. Pareau diferiti ca stil ca stil de exprimare (de la ingineresc la porcesc), dar in fapt erau una si aceea persoana, respectiv administratorul blogului!!! El era si Cezar, el era si tigri 3, el era si don etc. s.a.m.d.

      PS: Asta ca element ajutator pt. prietenul tau!

      Ștergere
    4. Afirmativ!
      Saracii....si cu duhul, se desconspira dupa modul alambicat in care construiesc fraza! Unii, nu pot scoate nimic din banita pe post de cap si se multumesc cu improscarea de noroi!
      Ca m-am enervat rau!
      Sunt cam 3-4, care tot dau cu gura despre activisti pcr, la aproape 27 de ani de la daramarea vechiului sistem social.....si, una doua, generali de carton!
      Mai, sa fie? Uite, eu am fost subordonat direct mai multora, iar pe altii i-am cunoscut f bine!
      Niste nimeni in drum, fac aprecieri ca netotii!
      Care sunt mai aia de carton?
      Bahnareanu, Ghica, Maftei, Croitoru, Scarlat, Ciuca, Badalan, Pinta, Anastasof, Bahneanu, Bejinariu, Roman, Iordache, Rus, Valsan, Bucur, Simina, Ioan Sorin, Savu si sa ma iertati pt ceilalti nenominalizati!
      Care sunt mai nulitatilor, aia de carton?
      Tot vorbiti despre sefi, dar rahatul din gura si capul vostru, nu va pute, scursurilor?
      Voi, ati ajuns voi, naparcilor, sa dati calificative generalilor armatei?
      Sa nu mai indrazniti in veci, golani de dupa blocuri!
      Sa va fie rusine obrazului, prostanilor!

      PS-se stiu ei si i-am suportat toti, prea mult pe acesti netrebnici, barfitori la colt de strada, niste zoaie frustrate!

      Ștergere
    5. De blogul lui stiu si eu! Ori ai idei pt dezbatere ori renunti la copy / paste!
      Este jenant!

      Ștergere
    6. Pai nu te iertam mai Iulica. Apropos, Badalan la cati ani de puscarie e condamnat?
      Ia aminteste-i pe toti cei condamnati la puscarie si pe cei cercetati penal.

      Auzi colea din declaratia procurorului de sedinta:
      "Instanța de fond a avut în vedere comportamentele bune ale inculpaților, însă aceste aspecte nu îndreptățeau instanța să scadă pedepsele. Vorbim de comportamente firești în calitatea lor de militari și pentru asta sunt răsplătiți prin avansarea în grad, dar nu constituie circumstanțe atenuante. Modalitatea de comitere a faptelor, perseverența infracțională și calitățile acestora impun stabilirea unor pedepse cu executare în regim privativ de libertate. În legătură cu infracțiunea de fals intelectual în cazul lui Corneliu Dobrițoiu, Sergiu Medar și Mihaela Matei solicităm constatarea intervenției prescripției speciale, fiind depășit termenul de zece ani"

      Asta e doar de la un "lot" de inculpati cu grad de general. Halal armata.

      Io nu pre inteleg ce a vrut sa spuna procurorul cu asta:
      "Vorbim de comportamente firești în calitatea lor de militari și pentru asta sunt răsplătiți prin avansarea în grad, dar nu constituie circumstanțe atenuante."
      Oare a vrut sa spuna ca e firesc sa te comporti ca un infractor daca esti militar?
      Io constat ca tie ti-e dor de o catarama in frunte. Eheee ce vremuri, ce frumos te mai gudurai pe langa sefi, ce grijuliu erai cand vreunul era gata sa abia vreo scama.
      De unde dracu ai invatat limbajul asta, oare de la fostii tai sefi?

      Ștergere
    7. Ai dreptate.Tot cei mai sus mentionati nu sunt generali de carton ci de hartie.Creponata .Roz(i)

      Ștergere
    8. http://romaniaeterna.ro/2016/06/22/sleahta-de-impostori-tagma-generalilor-avansati-la-apelul-de-seara-al-izmenelor/

      Ștergere
    9. Serbane / anonim,
      -fapta penala este una, cunostintele militare, celeritatea in gandire, capacitatea de analiza si decizie, la care ma refeream eu, este cu totul altceva.....obseva ca, pe ceilalti, nominalizati de tine, nu i-am trecut in postare! Motivele imi apartin!
      Cu nimeni nu am facut sluj..., cu unii am avut mici conflicte, inerente in fapt!
      Nu cunosc,-decat in mare, cauza penala, la care faci referire!
      Indiferent ce si cum, au avut in spate o cariera solida!
      Uite, il adaug si pe Orzeata si fostul gl. Cdt Bg RSA..
      Sa-admitem o eroare a mea .... asta inseamna1 din 20!
      Ca fapt divers, cred ca te-ai lamurit cu tipurile de lunete!....Suna-l pe amicul Cezar!
      Inteleg unde bati cu procesele, dar si ei sunt produsul aceleasi societati!
      Poti posta si sa nu fii insinuant!?

      Maxime,
      Taci, mai cititor de site-uri scrise de frelanceri!
      Scrii banalitati si stergi apoi! Sau scrii acelasi lucru de 3-4 ori! Ai parkinson?
      Ai o-sumedenie de nume sub care te ascunzi!
      De ce? Ce ai de ascuns? Din trecut sau prezent? Ceva urat?
      Inteleg!...probabil ca de pe timpul cand erai la graniceri / pol frontiera!

      PS-cand ridicati piatra, sa dati cu ea, uitati-va la propria mana, mai intai!
      -Serbane, chiar daca nu trebuia sa-ti raspund, uite ca am facut-o! Oare de ce? Puteam sa ignor atacul tau, nemeritat? Eu, cu nume si prenume, tu cu..." anonim"? Oare de ce anonim? Exista o explicatie!..?

      Ștergere
  17. off topic
    desigur ca ati aflat deja:

    http://www.impactpress.ro/2016/06/perchezitii-lider-de-sindicat-din-politie-suspectat-ca-ar-controla-o-firma-evazionista-reprezentantul-agentilor-de-politie-din-tara-o-avere-de-peste-un-milion-de-euro/

    Don Corleone

    RăspundețiȘtergere
  18. Admin,
    Lucrurile stau asa:

    http://www.dcnews.ro/mobile/rusia-recruteaza-solda-i-in-republica-moldova_509119.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiam ca aceasta este procedura si am atras atentia! Fiind de la sine inteles ca la recrutarile efectuate de armata rusa, se prezinta inclusiv militari neaos romani, adica din Romania, ..ututi de sistem!

      Pe cine sa condamnam? Pe rusi sau pe sistemul din Romania care isi ..ute propriii militari?

      Ștergere
    2. Raul produs este in casa noastra, prin cozi de topor!
      Acuma, este de vazut pe ce parte este coada....pe E sau/ si V!
      Cei mai aprigi tradatori sug din 2 sfarcuri!... ca reabilitatul Pacepa!

      Ștergere
  19. Moși idioți și baba șchioapă(Brenda) va certați aiurea pe blog iar proletarii ajunși parlamentari se pisa pe armata tarii,e trist și revoltător!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nene,
      -enuntul asta il postezi de ..cam 5 zile, mereu acelasi!
      Schimba putin fraza, fii inventiv!
      Ai dreptate, nu zic nu, dar toti stim asta!
      Intra si ataca complet si complex subiectul! Tu lansezi si fugi! Nu asa!

      Ștergere
    2. Nu pot,mi-e sila de niște jegoși care nu știu decât sa pupe mana care i-a pleznit și sa ne și indemne sa votam psd! Vai de noi!!!

      Ștergere
  20. Sunte-ti penibili. In loc sa discutati despre problemele reale ale militarilor si ale rezervistilor va injura-ti ca niste copii handicapati. Am incercat sa citesc blogurile si sa aflu ceva concret despre recalcularea pensiilor despre modificarile aduse legilor in vigoare dar nu citesc decit aberatii si jigniri. Am impresia ca sunte-ti pusi sa faceti sas ceva. Acum o sa se indrepte furia asupra mea dar nu imi pasa. Nu o sa mai citesc nimic despre sau cu voi. Am onoarea

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunte-ti penibili. In loc sa discutati despre problemele reale ale militarilor si ale rezervistilor va injura-ti ca niste copii handicapati. Am incercat sa citesc blogurile si sa aflu ceva concret despre recalcularea pensiilor despre modificarile aduse legilor in vigoare dar nu citesc decit aberatii si jigniri. Am impresia ca sunte-ti pusi sa faceti sas ceva. Acum o sa se indrepte furia asupra mea dar nu imi pasa. Nu o sa mai citesc nimic despre sau cu voi. Am onoarea

    RăspundețiȘtergere
  22. Sunte-ti penibili. In loc sa discutati despre problemele reale ale militarilor si ale rezervistilor va injura-ti ca niste copii handicapati. Am incercat sa citesc blogurile si sa aflu ceva concret despre recalcularea pensiilor despre modificarile aduse legilor in vigoare dar nu citesc decit aberatii si jigniri. Am impresia ca sunte-ti pusi sa faceti sas ceva. Acum o sa se indrepte furia asupra mea dar nu imi pasa. Nu o sa mai citesc nimic despre sau cu voi. Am onoarea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai doar unul sau vreo 2-3 derivati ne injura pe toti ceilalti! Inca NU te-ai prins ca de vreo 6 ani au intrat serviciile in alerta, astfel incat sa ne obstructioneze pt. a rezolva problemele reale din sistem?

      Ceea ce te deranjeaza, este exact opera imbecililor care se dau ca au facut parte din randurile noastre! Acestia ne bruiaza de fapt!

      Daca NU ii lasam din cand in cand sa isi expuna ejectiile, NU cunoastem cu cine avem de-a face! Si ei oricum NE fac lucrarea! Sunt fostii tai colegi! Unii dintre fostii nostri colegi! Acestia au misiunea murdara de a duce in penibil problemele militarilor si rezervistilor. Noi vrem UNA, iar ei raporteaza alta! Fiind rezervisti si ei ... cica!

      Prin urmare, sa NU acuzi in corpore! Mai bine incearca sa identifici directia de unde provine atacul! Abia dupa ce scapam de sabotori, vom putea rezolva problemele rezervistilor! Iar directia este grea, provine de sus de tot!

      Ștergere
  23. Imi pare rau sa citesc asta chiar de la dumneavoastra. De ce ii lasâ-ti si publica-ti toate aceste comentarii. Am vazut ca le "cenzurati" intr-un fel. Acceptati doar ce intereseaza pe cei care va citesc nu toto felul de aberatii. Cred ca lumea este " pusa" sa comenteze asa in locsa aduca informatii eficiente. Fiecare sa isi expuna problemele si sa primeasca raspuns pertinent. Imi pare rau ca sunt atitia fara pic de moralitate si decenta. Nu cred ca injectivele si jicnirile ne vor rezolva problemele sau ne vor da raspunsurile necesare la ceea ce ne intereseaza. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa va para rau! Pot sa cenzurez orice, pe oricine! Dezavuez complet acele interventii si care ma irita complet si pe mine ca si pe Dvs.. Numai ca - daca le cenzurez complet, cadem in cealalta extrema! Ei tot NE sapa groapa! Iar noi habar NU avem de ce, cine, de unde? Asta este misiunea lor!

      In consecinta, le dau liber din cand in cand! In speranta ca tot mai multi dintre noi isi vor deschide ochii si mintea si vor percepe ca raul este exact printre noi! Exista mii de comentarii cu invective retinute la spam! Am redat cu mult sub o zecime. Si daca dau drumul la acele comentarii si daca le retin, raul oricum ne este provocat!

      Iar EU consider ca este mai nefast sa NU cunoastem de unde provine! De aceea las liber anumite comentarii! Sa observe toti militarii onesti, fie activi sau in rezerva/retragere ca serpii sunt fix in gradina noastra!

      De aceea las liber acele comentarii! Pentru constientizarea NOASTRA!

      PS: Mai pe romaneste, domnule! Dracu' dintre noi are uniforma tot militara! Cum sa il identificam daca il cenzurez permanent? Intelegeti acum cu ce problema ne confruntam, de fapt? De 6 ani disuctam decent, principial etc., iar Satana in uniforma rade!

      Ștergere
  24. http://www.nasul.tv/alta-belea-senatorii-acorda-imunitate-sporita-si-notarilor-acestia-vor-fi-exclusi-din-profesie-doar-la-condamnarea-cu-executare/

    RăspundețiȘtergere
  25. Don Anonim / COOH,
    Revizie la pertinenta!
    Ex....lasa-ti, publica-ti, sunte-ti.... si-exemplele curg!
    Stia profa de ce te lasa corijent la lb romana!
    Nu te taxam, dar prea o faci tu cu altii!
    COOH, stii a cui radacina este?
    3 luni poti pleca la ursii din Poiana! Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  26. Pentru domnul Iulian.Da poate nu am avut note bune la limba romana,da poate ca sunt analfabet,da poate ca nu stiu sa exprim ceea ce vreau,da,da si multi de da. Nu vreau sa intru in polemica cu dumneavoastra pentru ca tocmai asta am incriminat. Daca tot le stiti pe tote,le cunoasteti pe toate ne puteti spune si noua novicilor si necunoscatorilor cind se incepe recalcularea,practica,a pensiilor militare?. Pe majoritatea dintre noi asta ne intereseaza nu faptul ca va injurati intre voi sauca va gratulati cu tot felul de injective. Am urmarit si pe blogul domnului H sunyeti la fel de activ, cu lectii date tuturor. Daca nu ne putem exprima atit de doct ca domnia ta"Atotstiutorule" asta nu inseamna ca nu ne putem expune punctul de vedere. Astept raspuns la intrebare.

    RăspundețiȘtergere
  27. FFF 16 ,ce ar fii daca i-ai pupa oe mos in fata si pe baba unde nu vede soarele , prostavane,necioplitule m hahalera

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunteti cretini cu totii !

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  28. Anglia a parasit o cloaca de porci corupti si o mare infectie purulenta poreclita suav (M)UE! Bravo lor! Cu ce sunt datori sa le faca sculele mari coruptilor nostrii politici din buzunarele lor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca principiu, poti avea dreptate! Problema de fond este ca daca alte state UE procedeaza identic, maine te trezesti cu 5 milioane de romani existenti in UE, dati inapoi in Romania!

      Si aici este o chestie! Iti spune unul care am atat de multe rude in state UE, incat le-am pierdut numarul! Oamenii astia, dupa ani de imigratie fortata spre un bine financiar neoferit de Romania, NU mai sunt ca noi!

      Mai exact, un asemenea val de romani reintorsi fortat in Romania, NU mai stie precis de glume mioritice. Caz in care este usor de anticipat o revolutie cum nici NU ai gandit! Daca au dreptate? Au precis! Inclusiv la faza in care tu s-ar putea sa NU meriti pensie deloc! De ce ai merita, din moment ce TU nu ai facut nimic pentru ei si ai coparticipat tacit la tragerea sutului cu care Romania si noi i-am aruncat in UE?

      Mai este o chestie! Ei, adica romanii nostri emigrati, au invata sa cam lupte! Pe real! Noi, cei ramasi - mai mult cu gura. In caz de conflict intern, NU astiga clanta mioritica, ci numai cei ce dau cu stanga bine!

      Ștergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul!