miercuri, 18 mai 2016

Fostul ministru al apărării, deputatul Mircea Dușa, cere Guvernului să trateze cu responsabilitate problema salarizării militarilor! Adică să facă acest guvern, exact ce nu a făcut fosta guvernare din care a făcut parte si Mircea Dușa!

Nu ii facem reclamă deputatului Mircea Dușa, din următoarele motive:

- zona "R-26500" nu avem incredere in politicieni, deci nici in Mircea Dușa;
- politicianul cica cere Guvernului actual sa trateze cu responsabilitate problema salarizării militarilor. In conditiile in care propriul Guvern din care a facut parte, a fost capabil sa initieze o lege a pensiilor militare de stat, Legea nr. 223/2015, care a exclus din start prin neintroducerea in lege a unui termen bine definit de recalculare a pensiilor contributive in cazul militarilor pensionati anterior anului 2011, orice posibilitate de ordin pragmatic ca militarii mentionati sa mai revina vreodata in aceasta viata, la pensii real militare;

In afara de faptul ca s-a luat la trantă cu actualul Guvern, din afirmatiile fostului ministru Mircea Dușa, rezulta si niste lucruri care sunt complet bizare:

- Mircea Dușa afirmand cu tupeu ca reactualizarea drepturilor militarilor s-a facut abia în 2015! Dand de inteles ca ar fi majorat salariile militarilor in activitate. Fostul ministru uitand ca nici Guvernul sau nu a aplicat niciodata in cazul armatei, Legea nr. 284/2010 a salarizarii unitare! Militarii in activitate fiind remunerati si in ziua de astazi la nivelul coeficientilor din anul 2009!
- Fostul ministru se mai bate cu caramida in piept cum ca Guvernul sau "a facut eforturi deosebite pentru a repara nedreptatile facute militarilor de catre Guvernul Boc". Va readucem aminte ca Guvernul sau nu a facut decat un exercitiu de imagine in acest sens! A mimat ca reintregeste pensiile diminuate ale militarilor de catre guvernarea sectanta portocalie, prin Art. 1 (1) din Legea nr. 241/2013. Doar a mimat, intrucat prin Art. 1 (4) din aceeasi lege, i-a obligat pe cei in cauza sa ramana cu pensiile inghetate, multi pe viata (la unii militari, termenele de iesire din perioada de inghetare/neindexare se intindeau si catre anul 2030)! Rezultatul final financiar al acelor pensii considerate la modul fals ca ar fi fost reintregite de fosta guvernare, nefiind in absenta indexarilor si a respectivelor pensii, decat tot revenirea la pensiile diminuate stabilite candva de regimul portocaliu! Prin tertipul mentionat, respectiv prin inghetarea pensiilor lor dupa o aparenta reintregire, militarii respectivi au pierdut comparativ cu ceilalti pensionari militari sau civili, in anii 2013-2015, cca. 15%, respectiv valoarea indexarilor care nu s-au acordat in perioada respectiva si militarilor mentionati!

Referitor la materialul in sine - cum ca actualul Guvern ar trebui sa trateze cu seriozitate salarizarea militarilor, asa este! Numai ca atragem atentia fostului ministru sa citeasca ordonanta emisa de propriul Guvern, respectiv O.U.G. nr. 83/2014. Aceasta ordonanta precedand O.U.G. 57/2015 emisa de actualul Guvern Ciolos, cele 2 acte normative fiind identice in proportie de peste 90%. Ei bine, atat a tratat de serios fostul guvern din care a facut parte si Mircea Dusa problema salarizarii militarilor, incat in O.U.G. nr. 83/2014 descoperim clar cum Guvernul Ponta a mentinut (la fel ca si prin ordonantele anuale anterioare), nivelul de salarizare (precum si alte drepturi banesti ale militarilor), tot la nivelul anului 2009. [A se vedea Art. 1 si Art. 12. Art. 1 cica mentine nivelul de salarizare la  nivelul anului 2014, numai ca ordonanta precedenta mentinea nivelul de salarizare pt. anul 2014 la nivelul anului 2013 si tot asa din ordonanta in ordonanta, nivelul de salarizare fiind exact cel din 2009. Legat de O.U.G. nr. 83/2014 a Guvernului Ponta, mai descoperim si altele cum ar fi batjocorirea cetatenilor care si-au castigat drepturile in instanta. Batjocorirea inclusiv a militarilor. A se vedea in acest sens Art. 34 din O.U.G. nr. 83/2014 a Guvernului Ponta, prin care statul isi bate joc cu ceasul de la gara de hotararile judecatoresti indreptate contra statului, dar si de cetatenii care detin astfel de hotarari! La fel cum a facut si Boc si face acum si Ciolos!].

Dar sa il lasam pe fostul ministru Mircea Dușa, să vedem ce mai poate mai emana din el!



Publicat: 09:54



mircea dusa
Fostul ministru al Apararii, deputatul social democrat Mircea Dusa, a cerut miercuri Guvernului Ciolos sa trateze cu maxima responsabilitate problema salarizarii militarilor, avertizând ca unele drepturi ale acestora vor fi înghetate, potrivit proiectului de ordonanta privind salarizarea bugetarilor.  "Ma întreb cine îi apara pe militari pentru ca în proiectul de ordonanta se prevede ca din nou unele drepturi ale militarilor se îngheata la nivelul anului 2016. (...) As atrage atentia premierului Ciolos si guvernului tehnocrat sa trateze cu toata responsabilitatea problema veniturilor si salarizarii militarilor, având în vedere ca ei sunt în misiune permanenta. (...) Fiecaruia, inclusiv politicienilor, le place sa se afiseze cu militarii. Da bine pentru politicieni, pentru ca Armata este cea mai apreciata institutie a statului român de catre populatiei, iar militarii români fac cinste României pe toate meridianele globului. Nu cred ca este cazul sa ajungem din nou la situatia din 2009 când militarilor (...) le-au fost taiate drepturile. Cred ca guvernul Ciolos trebuie sa trateze cu responsabilitate si aceasta categorie profesionala de bugetari, care sunt în slujba tarii 24 de ore din 24', a declarat presei Mircea Dusa.

Deputatul a punctat ca militarii nu se pot organiza în sindicate si nu îsi pot apara drepturile si de aceea situatia lor trebuie tratata cu responsabilitate si a amintit ca reactualizarea drepturilor militarilor s-a facut abia în 2015, dupa ce veniturile le fusesera înghetate timp de câtiva ani.

'Trebuie mentionat faptul ca anii trecuti, din 2013 încoace, am facut eforturi deosebite pentru a repara nedreptatile facute militarilor de catre Guvernul Boc. Si chiar în cursul anului 2015 am luat masura sa reactualizam drepturile militarilor, având în vedere ca, (...) în anii care au urmat dupa 2009, drepturile si veniturile militarilor au fost înghetate la nivelul anului 2009. Abia în anul 2015 am rezolvat si am înlaturat si aceasta nedreptate facuta militarilor', a mai spus fostul ministru al Apararii".

El a tinut sa adauge ca militarii reprezinta o categorie profesionala deosebita care se afla permanent la datorie, ca acestia îsi pun în pericol viata zi de zi în teatrele de operatii din lume si ca misiunile lor sunt apreciate de partenerii României.

AGERPRES"

253 de comentarii:

  1. Cred e o gluma .Auzi Dusa groparul armatei sluga lui Oprea ii plange pe militari.A mai ramas ca Basina voda sa planga pensionarii militari care au murit de infarct datorita taierii pensiilor.Nici o flegma de plumb nu merita astia ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ce este curios? Citind afirmatiile lui Dusa si exceptand reaua credinta, ajungi sa iti pui intrebarea daca nu cumva majoritatea membrilor guvernului si a parlamentarilor, nu sunt cu adevarat idioti?

      Apare astfel presupunerea cf. careia majoritatea membrilor unui guvern sau ai Parlamentului sau Presedintele, NU cunosc dedesupturile actelor normative emise/adoptate/promulgate de ei insisi. Actele normative fiind in realitate redactate/ajustate/ticluite de cativa indivizi cu pregatire juridica si de finante! Care ii dus de nas inclusiv pe colegii lor de guvern, parlament, partid etc. care habar NU au de ticluirile rau intentionate ascunse in textele de lege.

      Luand cel mai bun exemplu chia modificarile aduse in Senat la OUG 57/2015 unde toti senatorii au votat ca capul inainte! Astfel incat modificarile aduse in Senat mentine de fapt intacte efectele OUG 57/2015. Si care producand rau armatei!

      In aceasta supozitie, incep sa aiba dreptate cei care sustin teoria conspiratiei cu Romania ca fiind colonie, condusa din umbra! Numai ca am descoperit instrumentul: sunt racolati prin diverse metode, exact membrii guvernului si parlamentului sau ministerelor cu pregatire juridica si de finante. Cum majoritatea membrilor unui guvern sau din Parlament, nu inteleg o iota din cele 2 specializari, daramite din dedesupturile ascunse in paragrafe mestesugite de lege si inapoia unor cifre, acestia adopta/voteaza convinsi ca au facut ceva bun! Cand de fapt, juristii si finantistii ii induc in eroare asupra a ceea ce adopta/voteaza.

      Altfel nu se poate explica cum Dusa e convins ca a facut bine! Si Oprea e convins ca a facut bine. Si Ponta la fel! Astia par chiar convinsi ca au facut ceva bine, nefiind constienti de dedesupturile juridico-financiare a actelor normative adoptate sau initiate de ei!

      Mergand mai departe pe aceasta logica abstracta, rezulta ca Romania este condusa indiferent de cine este la putere, din afara, prin instalarea unui nucleu juridico-financiar in toate institutiile statului si in toate partidele, nucleu care decide si manipuleaza, de fapt tot. Ce sa priceapa un senator sau un deputat fara o temeinica pregatire juridica sau de finante, din textul unei legi pe care l-a votat? Exact cat noi! Ba noi poate intelegem ceva mai mult fiind interesati direct de tema!

      Da! Aceasta este intr-adevar, metoda masonica de subjugare a statelor! Mituiesc elitele din lumea juridica si a finantelor. Le infiltreaza in partide si toate institutiile statului. Acestia ii duc de nas cum vor pe politicienii fara pregatire in cele 2 domenii si care reprezinta majoritatea covarsitoare a politicienilor! Alegerile, partidele si ce mai vedem noi fiind doar la misto nucleele in cauza conducand de fapt tot, indiferent cine se perinda la putere!

      Ștergere
    2. R-elita tu gandesti prea mult si prea te apropii .Nu ti-e frica de stapanii coloniei?

      Ștergere
    3. @ Sarpele 18 mai 2016, 23:47. Daca imi este teama de stapanii coloniei? Ma faci sa rad! Au un singur punct vulnerabil! Dar fatal! La preacurvie din asta juridico-politico-financiara ne bat din orice pozitie! Vulnerabilitatea lor fatala este ca le este frică de le tremură izmenele, de "trânta directă". Care VA URMA! Incredibil (pentru ei) de curand! Si la care NU numai ca NU au nicio sansa de izbanda! Dar dupa vicoria nostra, mai trebuie sa isi ispaseasca si toate pacatele lor anterioare!

      Ștergere
    4. Te inseli Olescule.Nu le e frica de poporul asta las.Vezi ce pateste patronul Hexi Pharma dupa ce a casapit sute de mii de romani in 20 de ani.Nu va pati absolut nimic deoarece e mason si nu e de capul lui.Genocidul e bine organizat ca si cel de la Colectiv.De altfel in doi ani vei avea si tu cip sub piele ca toti ceilalti.Lanturile mentale exista deja dar putin le vad.

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    6. @ Sarpele 19 mai 2016, 00:59. Nu ai inteles unde bateam! Iti desenez ceva ce tot atrag atentia de ceva bucata de vreme! Dincolo de pensiile astea, eu urmaresc fenomenul cu foarte mare atentie! Se apropie vremuri de razboi si din ce in ce mai vertiginos in ultima perioada. NU scapam!

      In astfel de momente, toate "curvele" se vor da la fund. Scotand armata in fata la sacrificiu. Numai ca este si o parte pozitiva in tot! Acela va fi unicul moment cand vom avea ocazia sa facem curatenie si in "colonie"! Adica sa scapam de "curve" si sa o luam de la capat!

      Ștergere
    7. R am inteles printre cuvinte ce spui.Si eu la fel iti repet ca multe din chingile mentale inoculate prin mas media nu pot fi rupte .Si cu ele nimic pozitiv nu se poate face pentru colonie .Ai sa te lamuresti.Oricum speranta moare ultima chiar daca la vulg speranta e in moaste si ''nija'' in sutana.

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica ne-au aburit! Exact cum am prevazut de la inceput!

      Ștergere
  6. Cine raspunde pentru nedreptatea de pana acum? De ce au trebuit sa treaca 7 ani in care unii au bagat in buzunar mai multi bani....fara nici o explivcatie din partea guvernantilor? De ce s/au platit sume colosale de bani (la nivelul bugetului de stat), doar ca sa ia unii (aceeasi an de an, din 2009 incoace, indifferent de munca prestata) acest spor de 20% din salariu? De ce unii au iesit la pensie cu acest 20% in cuantumul pensiei, iar altii nu? Cine raspunde pentru aceasta mizerie? Sau pentru cealalta mizerie, in care unii care au titlul de doctor iau un spor in salariu, altii....nu. Pentru ca asa a vrus Boc si Andrea Vass? CINE RASPUNDE? Fiecare sef se institutie a tacut pana acum. Pentru ca a fost BENEFICIARUL acestui

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru cine nu stie toti care au avut salariul de merit in 2009 au ramas cu el ilegal pana acum . A fost inglobat in solda lor . Nimeni nu vrea sa spuna de ce iar DNA tace complice..

      Ștergere
    2. Sarpele Rosu
      Nu ilegal, ci imoral! S-a introdus in solda celor care in anul respectiv aveau SM. DNA nu cerceteaza imoralitatea!
      Ca o compensatie morala, cei in cauza au primit prin fisa postului, niste sarcini in plus, de care fugeau toti si se indeplineau prin rotatie! A fost o solutie, nu zic ca este cea mai buna dar, a mai compensat ceva la capitolul morala!
      Ce voiai, sa returneze baniin

      Ștergere
    3. Ce vorbesti Frantz .Ia zi tu legea aia care le permitea smecherilor sa- si bage pe viata SM in solda . Si asta in timp ce dadeau afara mii de militari jandarmi sau pompieri '''ca nu aveau bani sa-i plateasca"" .Cat priveste ’'atributiunile in plus'' care le primeau pilosii cu SM pe viata esti din vreo trupa de umor?

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. Maxime,
      Nu este o lege ci o ordobanta de urgenta, prin care se inghetau veniturile la decembrie 2010!
      In situatia asta au fost-of, Mm si sof, intrucat procentul de acordare se respecta pe corpuri de cadre, cf instructiunii! Nu erai-in sistem ca sa stii! Dar asa se facea! Adica nu luau numai of sau cei cu ceva pile; practic, pe cinea prins a miruit! Stia dracu cu un an in urma cum va fi?!
      Nu au fost dati afara din lipsa de bani ci ca masura represiva, mascata!

      Ștergere
    6. SM NU era si NU este venit permanent deci s-a comis o infractiune .Altfel bagau in solda si ind. de chirie ,ind .de lucrari exceptionale ,primele ,orele de zbor ,etc.Repet. Infractiune.Si pe infractiunea asta 7 ani smecherii au iesit cu pensii mai mari cu 20% .Si ma incerci cu ""maxim '? Nu e cazul.

      Ștergere
    7. Varianta legala din OUG e ca aia au fost dati afara datorita limitarilor bugetare .Asta in timp ce SM se dedea la smecheri pe viata.

      Ștergere
    8. @ Sarpele 18 mai 2016, 23:35. Ai un stil de te agati de maruntisuri, dar scapi esentialul. Te impiedici de un maruntis numit solda de merit, nu? De asta si fac astia misto de noi! Dar de ce NU te impiedici tu de venitul de 5 000 euro a unui subofiter S.I.E. care are ca sarcina de serviciu sa prepare cafelele la Ambasada din Dubai? De exemplu.

      Ștergere
    9. Ind de chirie a fost diminuata si are statutul unui decont. Tu plateai chiria si UM deconta in ultima zi din luna!
      50% /solda de functie pt lucrari de exceptie intra in solda si la calculul pensiei.
      Primele trimestiale si cea anuala s-au stopat de Boc prin OUG!
      Da, varianta oficiala este cea specificata de tine!

      Ștergere
    10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    11. SM NU era si NU este venit permanent deci s-a comis o infractiune .Altfel bagau in solda si ind. de chirie ,ind .de lucrari exceptionale ,primele ,orele de zbor ,etc.Repet. Infractiune.Si pe infractiunea asta 7 ani smecherii au iesit cu pensii mai mari cu 20% .Si ma incerci cu ""maxim '? Nu e cazul.

      Ștergere
    12. R ai inebunit ?E vorba de sute de milioane de lei in 7 ani de ilegalitati nu maruntis .Fa calculul 20% in plus la solda in 7 ani pentru toate structurile militarizate si ministerul justitiei .Ai sa te infiori ce sume sunt.Si inca 20% in plus la pensie pentru smecherii care aveau SM in 2009 pensionati in ultimii 7 ani .

      Ștergere
    13. Mares nu face pe naivul. Prima anuala SM s-a stopat prin OUG dar a ramas ilegal pe viata pentru smecherii care o aveau in 2009.Acele sume trebuie recuperate ca au fost date ilegal .

      Ștergere
    14. @ Sarpele 19 mai 2016, 11:00. Nu am innebunit. Ma 'nerveaza doar coborarea nivelului discutiei la SM, IC si alte sume pt. care militarii isi scot ochii, dar care pt. alte categorii de bugetati, sunt sume de rahat! Ne tot cramponam pt. niste sume simbolice.

      Hai sa vedem cat castiga sefa DNA, de exemplu! Tu stii ce a facut madama asta? Cand s-au desfiintat pensiile militarilor in 2011, militarii au castigat un proces rasunator la acea vreme contra statului, blocand aplicarea legii criminale a regimului portocaliu. Madama Kovesi era mare procuror General al Romaniei! Stii ce a facut? A inaintat recurs impotriva militarilor la I.C.C.J. cica in ... interesul legii. Numai ca legea pe care o apara - una a lui Boc care desfiinta pensiile militarilor, a provocat victime umane printre militari! Deci madama de la DNA apara la acea vreme o lege care a provocat decese printre militarii romani! Madama A piedut recursul, dar in memoria noastra, ramane o persoana care in anumite conditii democratice, poate fi acuzata de favorizarea unui sistem care a produs victime printre romani.

      Si acum sa revenim la sumele alea sub forma unei amarate solde de merit si care pt. sefa DNA este o suma care nu acopera nici necesarul lunar de hartie igienica. Am zis sa ridicam nivelul discutiilor! Bai, baiete! SM atribuita unui militar este fix pix. Pe langa sumele care se cheltuie cu personalul care lucreaza la misiunile in strainatate. Sau pe langa salariile magistratilor. Acolo este dezmatul adevarat! Iar noi ne faultam ca fraierii pt. 100, 200, 300 euro cat reprezinta SM sau IC. Si mai facem apel si la DNA!

      Hai sa o luam in ordine! Incepem de la 10-20 000 euro ..ututi lunar de un un parlit pripasit pe la vreun consulat al Romaniei de oriunde. Dupa ce vedem care e treaba acolo si o rezolvam, mergem si in jos la militarii care isi scot ochii cu SM si IC de cate sute lei! Asta era ideea!

      Ștergere
    15. @ Sarpele
      Solda de merit inglobată în solda de funcție se păstra până la mutarea celui în cauză pe altă funcție. Deci parte din cei mai bine de 30 % dintre beneficiari au pierdut –o în acest fel iar alții s-au pensionat. Proababil că numărul actual al celor care au acum această soldă inclusă în funcție este destul de mică raportat la ultimul an de acordare. De răspuns nu răspunde nimeni.
      Referitor al doctorate au bani în plus la salariu doar cei care au titlul de doctor în domeniul în care profesează. Asta nu e rău dacă titlurile de doctor se iau pe munca intelectuală a celor în cauză.

      Ștergere
    16. Sarpe,
      Dar te-ai calat rau! Ti-am scris cum a fost.....imoral nu este = ilegal!

      Ștergere
    17. Si spor de doctorat ,citeste plagiat , la agenti ,maistrii si subofiteri sau chiar la ofiterii care se freaca de hartii ca boul de capastru.Alta magarie.Nu mai zic de post doctorate facute pe la sri cu alte 2700 de lei, luate in plus lunar de smecheri cu coaie .Cine dracu mai face ordine in mafia asta ?

      Ștergere
  7. Si secretarul bob partid pcr in covasna, fost "padurar"(inginer silvicultor ajuns peste noapte ministru al M.Ap.N) s-a trezit sa declame:
    eu sunt Dusa: Lauda-ma gura!!
    poate a uitat de OZN-uri care "violeaza" spatiul aerian al RO sau de "cadavrele mortilor decedati" aduse in tara.
    Si I.L.Caragiale l-ar invidia
    Pai ce te pui cu secretarii de partid? Astia-s "tari in gura" ....creier nema

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cum spui tu dar la Harghita nu la Covasna.Omul e penal,penal.Acuma,cum se face de ajunge un penal ministru la aparare sau la interne se poate gandi fiecare.Exista la Protv un reporter pizdos care a avut tupeul sa se bage in barlogul din Topli,ta-Harghita si sa-i ia urma.Dupa care s-a dus dupa el in parlament sa-l intrebe de sanatate.Reactia viitorului(atunci) ministru al apararii este antologica(vezi min.18) numai Oprea a avut o prestatie (si mai) antologica in interviul luat de Ursu si Oana Stancu.Parerea mea este ca Romania nu a ajuns inca acolo incat sa-si permita luxul sa puna civil ministrul apararii. https://youtu.be/0FC_swDvkz8

      Ștergere
  8. Cand auzi de politicieni,sa fugi ca de cel cu coarne.Au avut posibilitatea sa indrepte ceva cand au fost la guvernare.Au avut ocazia,pentru cei iesiti la pensie cu 01.01.2011,sa indrepte nedreptatile facute de guv.de trista amintire ca:indice de corectie apliccat in 2013 in toamna,nu s-a aplicat retroactiv,aj.la iesirea la pensie ioc,etc.Mie lehamite!Sa nu mai vorbim de L.223,cine a votat-o in vara lui 2015?Dw ce nu resping OUG.57,(acel art.40)?Hai sa nw cam lase cu smecheriile astea de politician!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand auzi de politicieni,sa fugi ca de cel cu coarne.Au avut posibilitatea sa indrepte ceva cand au fost la guvernare.Au avut ocazia,pentru cei iesiti la pensie cu 01.01.2011,sa indrepte nedreptatile facute de guv.de trista amintire ca:indice de corectie apliccat in 2013 in toamna,nu s-a aplicat retroactiv,aj.la iesirea la pensie ioc,etc.Mie lehamite!Sa nu mai vorbim de L.223,cine a votat-o in vara lui 2015?Dw ce nu resping OUG.57,(acel art.40)?Hai sa nw cam lase cu smecheriile astea de politician!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma da prosti sunteti.Voi sunteti la putere dar nu stiti ce sa faceti cu ea.SRI,SIE,SPP,MAI etc sunt ipanate cu militari?Problema este ca va place sa fiti slugi si nu stapani.Treaba de masochjsm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adn nostru e probabil de slugi lase .Cat priveste serviciile alea lucreaza acum pentru altii.Patriotismul a devenit o infractiune la noi din pacate.Vezi si unde a fost pus si steagul nostru la Deveselul.

      Ștergere
    2. Maxim,
      Acum sunt tardive comentariile!
      A se vedea statutul bazei US, ca peste tot in lume, precum si legea privind statutul fortelor US dislocate in ROU! Parlamentul a votat si noi ne plangem!?
      In Irak, Bosnia, Somalia si Afganistan soldatii nostri isi ridicau steagul tricolor si cel de identificare!
      In secuime nu te deranjeaza? Pe mine, DA! Mai ales pe cladirile institutiilor!
      Adu-ti aminte cu un steag al jandarmilor sau pompierilor, din zona, fara acordul institutiei responsabile cu heralldica!

      Ștergere
    3. @ Iulian Mares 19 mai 2016, 09:17. Care este faza legata de steagul jandarmilor si pompierilor din secuime?

      Ștergere
    4. Au facut un steag de identificare cu parte din elementele steagului tinutului secuimii!
      L-au retras dupa ce a iesit scandal si pt ca nu aveau aprobarea structurii de heraldica a MAI.
      Acum un an sau doi!

      Ștergere
  11. Eiii, mai trebuie sa invatam...noi n-am stiut unde sa apelam! La cel care stabileste pensia, o revizuieste si o plateste !!!!
    http://www.mapn.ro/structuri/drpip/index.php
    S-o fi suparat pe situatie si s-a razbunat pe noi!
    http://www.mapn.ro/structuri/drpip/conducere/index.php
    ...sa castige de 3 ori mai putin decat loctiitorul, nu e de ici-colo!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu chiar nu inteleg de ce unii mai vorbesc de BOB, de PCR la aproape de 27 de ani?
    Cui serveste?...uite di eu am fost secretar UTC / Cp si simplu membru PCR!
    Am si fost criticat prin sedinte, dar nu le port pica, chiar daca secretarii / BOB erau mai nepregatiti decat multi din cei criticati! Asa era atunci! Intrebandu-l pe tip de ce m-a criticat, mi-a raspuns:
    -trebuia sa si critic pe cineva....tu esti cel mai tanar cdt cp., voiai sa ma iau de cpt.xxxx? (Ala era un betivan notoriu....ca..., nu dau nume, ca se simtr el)
    Fratilor, au trecut ani!

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cand e prea cald, dai drumul la aerul conditionat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai asta inseamna grupa AC la birocratii kaki.

      Ștergere
    2. Pai asta inseamna grupa AC la birocratii kaki.

      Ștergere
    3. @ Vulturul plesuv 19 mai 2016, 11:23. Te-am mai auzit cu varianta asta! Tu stii ce personal intra in grupa AC? Vezi ultimele file de aici [http://r-26500.blogspot.ro/2016/01/noutati-ok-privind-incadrarea-in.html].

      Dupa cum vezi, sunt 9 grupe de militari care intra in AC. Smecherii exista doar la pct. 6 si 9. Unde pe langa unii care merita, intra si unii pt. care chiar nu exista niciun pericol iminent de pierdere a vietii. Iar acesti smecheri cu "pericol iminent de pierdere a vietii", sunt:

      - personalul din corpul de control al ministrului;
      - magistratii militari;
      - CI-istii si aia care se ocupa de documentele clasificate (au legaturi stranse intre ei la smecherii);
      - Si supriza! Cica aia care ... reprezinta interesele M.Ap.N. in fata Parlamentului si Guvernului. Adica aia care actioneaza contra intereselor noastre! Culmea ca aici intra si ... purtatorul de cuvant care prezinta "pericol iminent de pierdere a vietii" cand ... vorbeste la microfon!

      Deci, in AC intra cativa smecheri, a caror incadrare NU respecta HG 1294/2011 care prevede ca in AC intra "locurile de muncă şi activităţile cu alte condiţii sunt cele care implică pericol permanent de vătămare corporală gravă, invaliditate, mutilare, suprimare a vieţii ori de pierdere a libertăţii - captivitate, terorism, răpiri, luări ca ostateci ori alte asemenea situaţii - şi pentru care nu se pot lua măsuri de prevenire sau de protecţie".

      Numai ca "smecheria" a fost stabilita prin hotarare secreta de guvern si care este HG-S 1019/2010. Acolo s-a facut smecheria, de fapt! Iar cei care au facut-o, s-au trecut singuri in AC.

      Man! Sa nu te umfli prea tare! Vezi ca de fapt la grupa CS este dezastrul adevarat, nu la AC! Cf. HG 1294/2001 grupa CS presupune "locurile de muncă şi activităţile cu condiţii speciale sunt cele care implică existenţa unor factori de risc ridicat, generaţi de specificul activităţii militare, cu repercusiuni grave şi ireversibile asupra sănătăţii şi/sau capacităţii de acţiune a cadrelor militare". Si aici intra ... la gramada orice sef de orice ar fi, asadar nu activitatea concret desfasurata, ci functia! De exemplu, seful oarecare a unui birou juridic sau de finante. Sau subofiterul care gestioneaza informatii clasificate. Pardon! Stai si pe asta l-au trecut in AC! Etc!

      Prin urmare, gasesti birocrati si kaki, si albastri si de ce culoare vrei tu, in orice grupa de munca. Cele mai putine deviatii raportate la alte grupe, fiind totusi la grupa AC! Dar asa a stabilit HG-S 1294/2001.

      Ștergere
    4. R 26500
      Hai, ca le-ai dat prostanilor cu scandura in cap!
      Sper sa inteleaga si sa nu mai debiteze fonta!

      Ștergere
    5. Mares vezi ca ai primit chiar tu o scandura in cap.Ai dificultati de intelegere ? Tu de ce aveai CS la birou ? Sau vrei sa-l imbunezi pe Olescu?

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    7. Esti rau! Aveam cf prevederilor legale!
      Analizeaza de ce nu aveai tu!

      Ștergere
  15. Domnilor sunt sigur ca raspunsul a fost dat pe blog ...sa nu dati cu pietre ca mi-a scapat....
    Va rog respectuos sa-mi spuneti si mie in CEREREA
    pentru alegerea perioadei de 6 luni , din ultimii 5 ani de activitate lunile care se aleg trebuie sa fie musai consecutive sau pot fi si separate dar sa se incadreze in cei 5 ani.Si un punct de vedere ....sa trimit cererea sau sa nu o trimit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Consdcutive, exclus ultima luna!
      Daca nu trimiti iti baga ei din oficiu!
      Nu ai scapare, omule!

      Ștergere
  16. Salariul de merit reprezinta 20% din solda de functie nu din veniturile care se iau in calculul pensiei. Ca si valoare este intre 100 si 250 de lei. Deci nu reprezinta 20% din pensie ci poate intre 2 si 4%.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Afirmati!
      Dar, raii nu si nu!

      Ștergere
    2. A si daca furi mai putin e legal ? Halal militari . Si in realitate e vorba de 8-12% in plus la pensie .Intreaba-l pe mos Alecu.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Celelalte elemente ale soldei lunare reprezintă procente din solda de funcție și de merit. Deci acel 20 % al soldei de merit va contribui implicit la creșterea altor salariale și nu va reprezenta 2-4 % din pensie ci mai probabil 16-18%.

      Ștergere
    5. @Karadeniz
      Cum anexa 1b este o jmecherie prin care calculul se face tot la venitul brut (venitul total acceptat prin OG 57 in baza de calcul)desi unii se speriau ca prin raportare la solda functie de baza cf L284 se micsoreaza veniturile din baza de calcul, tot asa si aici probabil s-a evitat marirea pe fata a soldei de functie cu 20% si atunci sub pretextul SM s-a înfaptuit marirea salariala.
      Altfel probabil ar fi sarit ca arse sindicatele din educatie si administratie care cu mare galăgie au cerut si obtinut desecretizarea salariilor politistilor ,salarii care le stau in gît si la care vor sa se raporteze.
      E bine si asa ,numai sa fie pentru toti.
      Se va mai modifica el cîndva si vrs-ul asta care sta pe loc cam de multisor.
      Traim vremuri dificile si toti vor parca pîinea de la gura celuilalt.
      Nu observati ca ne incaleca civilii si sunt gata sa se puna in frunte la orice si ca salarii si ca importanta socială.

      Ștergere
    6. @ tigri3
      Sindicatele nu aveau nici un motiv să sară căci şi ei beneficiază de aceaşi chestie ( care poate şi fi un joc electoral ).
      “La propunerea FSNPPC, susținută de Cartelul Alfa și de ministrul muncii, ținând cont de faptul că în sistem există salarizare diferită pentru aceeași funcție în aceeași instituție publică, pentru eliminarea discriminărilor, începând cu luna august 2016 personalul plătit din fonduri publice din aceeași instituție publică, autoritate publică, unitate, care beneficiază de un salariu de bază/indemnizație de încadrare mai mici decât cele stabilite la nivel maxim pentru fiecare funcție/grad/treaptă și gradație va fi salarizat la nivel maxim al salariului de bază/indemnizație de încadrare din cadrul instituției, autorității publice, unității respective, dacă își desfășoară activitatea în aceleași condiții.“
      Şi nu e pentru toţi ci doar pentru cei care vor fi activi în august.
      Pentru că sunt “corecții aduse soldelor/salariilor de funcţie”, după cum e specificat în proiectul de ordonanţă, nu constituie majorări de solde/salarii u în sensul prevederilor art. 60 alin. (1) din legea nr.223/2015 deci nu vor fi aplicate şi pensiilor nici macar pensiilor deschise în acest an, anterioare intrării în în vigoare a acestei eventuale ordonanţe.

      Ștergere
  17. cand e vorba de SM si AC mares asta e peste tot.Eu sunt sigur ca si-a asigurat TOATE celelate sporuri posibile si imposibile doar ca inca nu a recunoscut......ca doar ce alta ocupatie avea el la birou decat sa-si frece creierii cum sa mai scoata un ban.Celelalte probleme ale armatei puteau sa astepte muuult si bine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care armata? Doar cel mult 5 % sunt luptatori restul sunt sefi,sefuti, sefuleti si rudele lor ,fetite tinute pentru relaxare ,generali de carton, forte de ’'sprijin "" si multa logistica ruginita .Si aia 5% la suta sunt echipati cu zdrente.Noroc ca baietii si-au mai cumparat singuri echipament NATO din soldele amarate sau au mai capatat ceva de pomana de la canadienii prin Afganistan .De sgp nu vorbesc ca ma bufneste rasu apoi plansul.Prost instruiti ,prost platiti , fara statut ,supranumiti somaj mascat.O armata plina de generali si colonei exact ca in Burkina Faso.Numai ca aia macar au la comanda un barbat nu una din fetitele de relaxare adusa de Gropea ca domnisoara Otilea.Oricum nu mai avem nevoie acum de armata ca ne apara scutul stelelor de la Deveselu.Si acum de bucurie scriu versuri: Generali cu scutul tare si cu ficatul gras / puzderie de stele ce stau singuri in parcarea goala plina de porci /Ei nu mananca si nu beau decat zilnic tot localuri la stele multe /Porcii nu sunt elefanti dar au girofar.Stiu nu are logica si nici rima dar ce mai are logica in armata?

      Ștergere
    2. adica inca 5% sunt fetite si restul de 90% sunt "maresi".
      Da e bine nu ii mai numim birocrati(ca sa nu se simta jigniti) ,le spunem generic "maresi"(cu "i" in coada):)
      Afirmatia imi apartine
      bineinteles

      Ștergere
    3. m-ali ....asta-i denumirea corecta ..parol...!!

      Ștergere
  18. Popandailor.Cum sa nu va incalece civilii daca acceptati ca doar ei gandesc nu muncesc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ai vrut sa spui cumva "vitza-vercea"?

      Ștergere
    2. Tu, in afara de alcoolism, mai ai alte boli?
      Te-a oprit cineva sa nu ai un grad si functie mai mare?
      Stiu, te-a facut lt col cand ai iesit la pensie ca statusesi 15 ani mr, ca mos Teaca!
      Calimara a ramas plina, dar sticla de cocartz nu!
      Daca ai acelasi adept, mereu.....acum v-a dat SM, esti egal intre egali, rasule!

      Ștergere
  19. Mos Alecu
    https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu

    Multa lume a aflat despre noutatile care se pregatesc in domeniul salarizarii bugetarilor ...

    Mai intii ... se preconizeaza sa fie o ordonanta de urgenta care sa modifice oug 57/2015 ! http://www.mmuncii.ro/j33/images/Documente/Proiecte_in_dezbatere/2016/2016-05-17-proiect-oug.pdf
    Draga noastra de oug 57/2015 cu acel buclucas art.40 care modifica l.223/2015 ...
    Oug 57/2015 care n-a fost , inca , aprobata de Parlament , dar produce efecte ... c-asa-i legea ! Dar... ordonantă (oug 57/2015) care va fi modificata printr-o alta ordonanta ... c-asa-i legea !

    Ş-au inceput parerile si asteptarile si sperantele din partea pensionarilor militari ...
    Nu ! Aceasta ordonanta nu va avea nici un efect asupra pensiilor aflate in plata . Nu va produce nici un efect asupra pensiilor care vor fi recalculate .
    Dupa cum aceasta noua ordonanta nu va avea nici un efect asupra pensiilor stabilite de la 01.01.16 .
    Dupa cum nu va avea nici un efect asupra pensiilor care se vor stabili pina la data intrarii in vigoare a acestei ordonante ...
    Dupa cum nu va avea efecte "depline" asupra pensiilor care se vor stabili in primele 6 luni dupa intrarea in vigoare a acestei noi ordonante ...
    Abia in pensiile celor care (intrind sub efectele acestei ordonante) se vor pensiona dupa 6 luni de la intrarea ei in vigoare ... Abia media soldelor/veniturilor din acele ultime 6 luni va reflecta "pe deplin" efectele acestei ordonante ...

    Ce prevede aceasta noua ordonanta ?

    - de la 01.08.16 in soldele tuturor militarilor va fi prevazuta/inclusa solda de merit ...
    ----- de la 01.01.2010 solda de merit nu s-a mai acordat
    ----- de la 01.01.2010 cei care aveau solda de merit , si nu au fost mutati pe alte functii , "au ramas" cu solda de merit inclusa in solda
    ----- cei mutati pe alte functii , sau cei proaspat intrati in sistem , nu aveau solda de merit in solda
    ----- solda de merit se calculeaza ca 20% din solda de functie ... influentind , in final , toata solda

    - de la 01.08.16 tot ceea ce nu intra in "solda lunara" (SF+SG+SM+IC+Gr+ID) ramine la nivelul avut in iulie 2016
    ----- altfel spus : ceea ce numin noi "sporuri" (alea care contribuie la formarea veniturilor baza de calcul pentru pensie) nu se calculeaza fata de "noua" solda lunara (aia cu solda de merit) , ci ramin la nivelul avut fata de "vechea" solda lunara (aia fara SM) ...

    - "adaugarea" soldei de merit pentru cei care nu o aveau se "intimpla" numai pentru cei care , la data de 01.08.2016 , sint in activitate
    ----- nu se intimpla nimic cu soldele celor care aveau solda de merit
    ----- nu se intimpla nimic in soldele/baza de calcul ale pensionarilor existenti la acea data
    ----- de altfel "baietii" au inscris in aceasta noua ordonanta ca aceasta "introducere" a soldei de merit nu este o majorare de solde (aia prevazuta de art.60/l.223/2015) .

    RăspundețiȘtergere
  20. Mos Alecu ...

    Efectele acestei "rearanjari" a unor solde de-ale celor in activitate se va materializa intr-o crestere a soldei lunare (cele 6 elemente) , care se va reflecta sin baza de calcul a pensiei acelor impricinati ...
    Sa vedem ce efecte se vor produce ... pentru niste prezumtivi viitori pensionari :
    - colonel , functie la "mediu" , IC = 35% , gradatii la maximum
    ---- adaugarea SM ii va majora solda lunara cu vreo 11,1 %
    ---- veniturile/baza de calcul vor creste mai putin ("sporurile" nefiind afectate de acordarea SM )
    --------- pentru sporuri de 30% - crestere venituri (pensie) cu vreo 8,4 %
    --------- pentru sporuri de 50% - crestere venituri (pensie) cu vreo 7,3 %
    --------- pentru sporuri de 100% - crestere venituri (pensie) cu vreo 5,4 %

    - pl.adj.sef , functie la "maximum" , fara IC , gradatii la maximum
    ---- adaugarea SM ii va majora solda lunara cu vreo 13,8%
    ---- veniturile/baza de calcul vor creste mai putin ("sporurile" nefiind afectate de acordarea SM )
    --------- pentru sporuri de 30% - crestere venituri (pensie) cu vreo 10,8 %
    --------- pentru sporuri de 50% - crestere venituri (pensie) cu vreo 9,0 %
    --------- pentru sporuri de 100% - crestere venituri (pensie) cu vreo 7,3 %

    - SGP , functie la "maximum" , fara IC , gradatii la maximum
    ---- adaugarea SM ii va majora solda lunara cu vreo 11,7%
    ---- veniturile/baza de calcul vor creste mai putin ("sporurile" nefiind afectate de acordarea SM )
    --------- pentru sporuri de 30% - crestere venituri (pensie) cu vreo 10,4 %
    --------- pentru sporuri de 50% - crestere venituri (pensie) cu vreo 8,7 %
    --------- pentru sporuri de 100% - crestere venituri (pensie) cu vreo 6,8 %

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ordonanța de modificare a OG 57/2015, prevede la art.3, pct. 3) Corecțiile aduse soldelor de funcție/salariilor de funcție prin aplicarea prevederilor prezentei ordonanțe de urgență nu constituie majorări ale soldelor de funcție/salariilor de funcție în sensul prevederilor art. 60 alin.(1) din Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare, pe perioada aplicării prevederilor prezentei ordonanțe de urgență.

      Ștergere
  22. @ Alo! Mitica Olteanu & calculatoristii! Refaceti toate calculele! Dar in ... ruble! Se apropie tavalugul!

    RăspundețiȘtergere
  23. @ All. Naspa! Rusia are ca tinta sa iasa la M. Adriatica via Serbia si in mod obligatoriu ... Muntenegru! Iar NATO ii pune STOP exact pe coasta statului Muntenegru! Acest anunt [http://www.stiripesurse.ro/rusia-fierbe-dupa-anun-ul-facut-de-romanca-purtatoare-de-cuvant-a-nato_1134676.html] chiar poate avea urmari catastrofale.

    RăspundețiȘtergere
  24. Mi-e teama ca tavalugul nu se apropie.Va lovi dur,rapid si mortal de la distanta fara ca nimeni sa se mai dezmeticeasca.Probabil ca dupa aia se vor auzi si zgomote de senile....daca vor mai ramane unii care pot sa le auda.Vorba lu' col marin neacsu "se vor bate rusii cu americanii.....pana la ultimul roman" si apoi ce mai conteaza care-i nicovala si care-i ciocanul cand de fapt noi ne aflam intre ciocan si nicovala .
    Sa le "multumim" politicienilor romani!!!!!ei si progeniturile lor vor fi oricum la adapost gata sa bata palma cu invingatorul si sa se faca pres sub bocancul lui...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Politica noastra e politica caprei care a ajuns raioasa..Dupa ce au regulat-o toti tapii acum asteapta macelarul.Iar ciobanul neamt vrea sa o vanda spunand macelarilor ca pot folosii macar carnea.Ca pielea raioasa o pot dezinfecta oricum cu dezinfectante de la Hexi Pharma

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau mai simplu : z = x + iy = |z| (\cos \phi + i\sin \phi ) = |z| e^{i \phi} \,
      \bar{z} = x - iy = |z| (\cos \phi - i\sin \phi ) = |z| e^{-i \phi} \,
      unde

      x = \mathrm{Re}\{z\} \, partea reală a pensiei
      y = \mathrm{Im}\{z\} \, partea imaginară
      |z| = \sqrt{x^2+y^2} modulul lui z
      și \phi \, este argumentul lui z— unghiul între axa x și vectorul z măsurat în sens trigonometric și în radiani — definit la solda bruta.

      Acum, luând această formulă derivată, se poate folosi formula lui Euler pentru a defini logaritmul sporurilor permanente . Pentru a face asta, se folosește și faptul că

      a = e^{\ln (a)}\,
      și

      e^a e^{b} = e^{a + b}\,Asta e pensia
      ambele valabile pe OUG 57 si legea 223 .Simplu nu?

      Ștergere
    2. Sau mai simplu : z = x + iy = |z| (\cos \phi + i\sin \phi ) = |z| e^{i \phi} \,
      \bar{z} = x - iy = |z| (\cos \phi - i\sin \phi ) = |z| e^{-i \phi} \,
      unde

      x = \mathrm{Re}\{z\} \, partea reală a pensiei
      y = \mathrm{Im}\{z\} \, partea imaginară
      |z| = \sqrt{x^2+y^2} modulul lui z
      și \phi \, este argumentul lui z— unghiul între axa x și vectorul z măsurat în sens trigonometric și în radiani — definit la solda bruta.

      Acum, luând această formulă derivată, se poate folosi formula lui Euler pentru a defini logaritmul sporurilor permanente . Pentru a face asta, se folosește și faptul că

      a = e^{\ln (a)}\,
      și

      e^a e^{b} = e^{a + b}\,Asta e pensia
      ambele valabile pe OUG 57 si legea 223 .Simplu nu?

      Ștergere
    3. Un anormal printre normali.Sa scoatem de la naftalina epoletii cu stele?

      Ștergere
    4. Avianyc stim ca esti cum esti ! Ne este nevoie sa mai demonstreze Mos Alecu cum esti tu !
      Formula ta de calcul a contributiei individuale la buget este proasta .
      j=6,548% * h + 12,5% * g + 10%*12,5%*(h+g)
      Ai vrut sa spui ca este formula de calcul a maririi soldelor activilor , pentru a nu li se micsora soldele nete , la introducerea platii contributiei pentru pensie din 2011 ...
      Nu se scrie (6,548% * h) . Se scrie (6,548% din h) . Sau se mai scrie (6,548/100 * h) .
      (10%*12,5%*(h+g)) ai vrut sa spui {10% din [12,5% din(h+g)]} . Asta inseamna [1,25% din (h+g)] . Asta inseamna (1,25% din h + 1,25% din g] . Din asta rezulta ca formula initiala devine (6,548% din h + 12,5% din g + 1,25% din h + 1,25% din g ). Scris corect inseamna (6,548/100 * h + 12,5/100 * g + 1,25/100 * h + 1,25/100 * g) . Sistematizam formula si obtinem : 7,798/100 * h + 13,75/100 * g . Rezultatul tau nu se verifica in practica stabilirii retinerilor din solde . Rezultatul tau este prost .

      Ștergere
  26. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  27. Daca se vor adauga si primele va rezulta forma finala:

    F(s) = (s-s_0)\int_0^\infty e^{-(s-s_0)t}\beta(t)\,dt,\quad \beta(u)=\int_0^u e^{-s_0t}f(t)\,dt.

    RăspundețiȘtergere
  28. Incremenitilor.Voi sunteti palii?Pe cine sula lui Hector credeti ca intereseaza ce visati voi noaptea?

    RăspundețiȘtergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  30. Măi Aldea, de la tine se vor fi inspirat facatorii minunatei legi fara viitor cînd au gasit formula asta bombastica care o dă roata- roata după casa nănasului cu trecere prin cuantumuri compuse,descompuse si iar compuse si rascompuse ca in final sa ajungi la un rezultat la care se putea ajunge prin doua maxim trei operatii simple.
    Mai bine ati fi gasit formula stîngerii de coaie a parlamentarilor in scopul hotarîrii formulei finale de calcul.
    Alfel ruginim in ”stendby” fara avantajul „iceparu ”-lui!

    RăspundețiȘtergere
  31. Musca se pare ca te-ai trezit la realitate.E cam tarziu dar mai bine mai tarziu decat niciodata.Inspirata ideie."se vor bate americanii cu rusii pana la ultimul roman"Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I"Teparu...nu lasa fortonasul dintre dinti ...!!

      Ștergere
  32. Asta înseamnă ,, A da frâu liber imaginației ,, .

    RăspundețiȘtergere
  33. Stai sa vezi ca urmeaza plecarea de la 42%....si iti va da toate drepturile!
    Serban, cand esti treaz, mai cere un card!

    RăspundețiȘtergere
  34. off topic

    V-am mai trimis,il mai trimit si o sa-l mai trimit "pana va intra in cap"

    https://www.facebook.com/Ceva.deoseb1t/videos/990404514384611/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Extraordinar !
      Ar trebui transmis fiecarui medic. Este mai bun decat un curs de patologie.

      Ștergere
  35. Mor cand vad dulai ca dau link _uri de pe FB!
    Acolo sta adevarul brut!
    Ce faceti tata? Agatati tute moldovence?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai bine l-ai viziona decat sa vorbesti prostii "fara sa citesti"
      Dupa ce ai sa vezi poate ai sa recunosti ca esti cam tembel(ca sa nu spun prost) cand te exprimi."Ce faceti tata? Agatati tute moldovence?"

      faci ca tuta de la tv care e invitata sa completeze fraza: Hai in spate la statuie sa iti dau un kil de....?
      proasta raspunde fericita in direct la tv:muieee
      raspuns corect : cuie
      asta faci si tu mares :ce scriu eu ce intelegi tu! Ai facut insolatie de la neonul care te batea in cap in birou in grupa AC?
      PS Daca asta ai inteles din link eu iti spun: Cand esti prost si viata-i grea.
      Astept in continuare sa vi la BV sa ma bati asa cum m-ai amenintat fara ca eu sa te deranjez cu nimic.Tine minte:Asta nu iert si nu uit!!

      Ștergere
    2. FB este pt unul ca tine!....ceva cu gaini nu ai? ....stii tu! O foto cu salopeta Securyti Galinae! Tu nu deranjezi pt ca esti deranjat!
      Nu ma pasioneaza postari pe FB, locul unde ai mii de prieteni pe care nu o sa-i vezi niciodata! Tu racai mereu...ti-am spus ca nu am AC, ce tot insisti?

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    4. Stii tu? Poti jura?
      Tie nu iti este rusine sa faci afirmatii pe care nu le poti sustine?
      Eu nu am avut nevoie de nimic de la nimeni pt ca eu mi-am luat singur tot si nu a fost cazul de lucruri necurate!
      Vorbesti de finantisti si cadristi f urat si in general ca taiau si spanzurau!....poate pe micimani ca tine, dar nu cred! Mie mi-au fost colegi si-i apreciez!
      Tu ai o alta parere si inca cativa de pe aici! De ce?

      Ștergere
    5. Ii apreciezi pentru ca "te-ai murdarit" in cardasie cu ei.Si nu vorbesc urat de ei ci de tine TU ai fost banditul!!

      Ștergere
    6. Tu scrii nunai prostii! Chiar mi-e mila de tine!
      Toti sunt in cardasie si te-au exclus pe tine!
      Mai, sa fie!

      Ștergere
    7. nu toti doar cativa printre care si tu

      Ștergere
    8. @ Iulian Mares 20 mai 2016, 11:14. Apropo de FB. Ai tendinta sa persiflezi. In general, este cam cum zici TU. Numai ca EU am gasit si ceva utiL:
      - ne-am regasit dupa ... 28 ani, fosti colegi de LM, SM, AM etc.;
      - pe FB te poti lauda si cu ceva ... concret. De exemplu, pe mine m-a ajutat sa vand ceva legat de IT.

      Aaah! Ca sunt multe pitipoance si cocalari care isi etaleaza bicepsii umflati cu snacks-uri sau bikinii, este treaba lor!

      Ștergere
  36. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu cine esti si ce-ai cu mine, te ascunzi in spatele unui anonimat? Te atentionez ca voi deschide un proces.

      Ștergere
    2. Aldea,
      Creierul te doare?....dar, daca iti lipseste?

      Ștergere
    3. ce pacat ca n-am un smiley:):):)
      Am inteles e doar un banc desigur,dar e bun(fara nume proprii)

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. Pentru cine vrea sa ma dea in judecata pentru bancurile mele .Adresa mea str Primaverii nr 47 bl A7 et 3 ap 17 Judetul Brasov, oras Brasov . Numele il stiti Dan Aldea Busu .Si asa ma plictisesc .Kis da sa nu ceri purumb in loc de bani .Ca asa am auzit ca daunatorii cu pene negre ataca hambarele cu cereale .

      Ștergere
  37. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ai inceput sa "te stergi"?... sterge sterge te cam doare adevarul pungasule

      Ștergere
    2. Pacat ca am citit dar nu am salvat.data viitoare va trebui sa fi mai rapid mares.
      Pana atunci "sterge-te"......si trage si apa:):)(vezi sa nu te ineci cand ajungi in canalul de evacuare)

      Ștergere
  38. ***R-26500,ce-ai zice sa-ti fac o plangere penala pentru pro,movarea de expresii injurioase asupa altor persoane?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti raspund eu in locul lui olescu(chiar daca se supara)
      Du-te si te culca! esti cu capu'!

      Ștergere
    2. @ Viorel Kis 20 mai 2016, 14:20. Blogul este un spatiu virtual ... PRIVAT! Adica este cevaca si cum TU ai injura cu voce tare in sufrageria sau in curtea TA, pe ... Basescu, Iliescu, Iohannis sau pe MINE - nu conteaza! Fapt pt. care vecinul tau, iti face plangere! Pe care NU are cum sa o rezolve! Bine?

      Ștergere
  39. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. devii plictisitor
      deja ai invatat 5 cuvinte si le folosesti cu obstinatie.....ce dracu ai facut la "esalon" cu 5 vorbe si mintea pustie atatia ani de zile......ati dus armata RO in cacat tu si cei ca tine

      Ștergere
    3. uita-te in jurul tau mares sa vezi ce dezastru ai lasat in urma ta.Ce-ti pasa! esti multumit ca "ai ars gazul"

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  40. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    5. Foto o tin rusii sa scuipe pe ea!
      Iti dau mah.....din 11570 iti dau 2000 lunar, dar sa nu mai bei!
      Si sa nu mai razi de biata soacra-ta! Cum aschia nu sare departe de trunchi ....si cine se aseamana se aduna! Deci razi, pe cale de consecinta, de familia ta!
      Sa-ti fie rusine ca razi de o femeie batrana si neajutorata, nemernicule!
      De pupat? Nici odata pt ca eu nu eram of cu numarul! Tu, cel mai destept din CAT! Toti erau niste prosti, tu, omul din Gaiesti....erai miezul din dodoasca!

      Ștergere
  41. In LM nu puteai ramane corigent.Luai valiza si plecai acasa instant.Cei cu "profesionala" erau scutiti ca aveau "originea sanatoasa" de la mama lor.Creier? nema!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  42. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  43. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu credeam ca este din Mizil!
      Waw! Este clar ca l-au prins cu gaina sub veston si l-au scuipat si de la avicola!
      Un ratat! Un loser!

      Ștergere
    2. Pai daca esti caldarar eu ca sa-ti fac.Bine ca recunosti:):)

      Ștergere
  44. Pai tocmai ce ziceati de olescu ca il dati in judecata (doar mai acu' o ora)Uite voi ce faceti acum? 2 de un leu ....mares si kis

    Viorel Kis20 mai 2016, 14:20
    ***R-26500,ce-ai zice sa-ti fac o plangere penala pentru pro,movarea de expresii injurioase asupa altor persoane?

    Răspundeți
    Răspunsuri

    Doru Serban20 mai 2016, 14:38
    iti raspund eu in locul lui olescu(chiar daca se supara)
    Du-te si te culca! esti cu capu'!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pt ca esti un mahalagiu di un vulgar ti s-a raspuns cu aceeasi moneda!
      Mai esti paznic de gaini? Sau ai trecut la rate? Ce mandru erai, nu?

      Ștergere
    2. Ce tot o dai cotita?
      Mai pazesti gainile?.....sau te-au ejectat si de acolo?
      Zii....hai, curaj!

      Ștergere
  45. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru cine vrea sa ma dea in judecata pentru bancurile mele .Adresa mea str Primaverii nr 47 bl A7 et 3 ap 17 Judetul Brasov, oras Brasov . Numele il stiti Dan Aldea Busu .Si asa ma plictisesc .Kis da sa nu ceri purumb in loc de bani .Ca asa am auzit ca daunatorii cu pene negre ataca hambarele cu cereale .

      Ștergere
  46. Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  47. V-a obosit neuronul pe care nu-l aveti? faceti nanica? nu uitati pampersii!:):)

    RăspundețiȘtergere
  48. Serbane,
    De ce razi ma de soacra-ta?
    Sa-ti fie rusine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca e ca tine ce sa-ti fac.Ea are o scuza la 80 si... de ani.
      Tu la varsta ta NU ai nici o scuza.Prostia nu e o scuza abuzul si excrocheria pe care le practici nici atat.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  49. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  50. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba ce ,,m-am ras "....!!!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  51. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  52. Serbaneeeee,
    Platesti ciuca, sau te trece pe caiet?

    RăspundețiȘtergere
  53. Dorele,Dorele,Ordinul militar "R-26500"pagina dedicata elitei armatei romane.Oare nu-i posibil sa-ti manifesti altfel revolta?Nu de altceva dar chiar nu-i profitabil.Pe Kis il inteleg ,ca are sange de hun dar tu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    3. De ce pazeai gainile?
      Erau arestate? Vei fi reclamat la Protectia Animalelot ca le pazeai si supuneai la rele tratamente! Le dadeai si lor cocartz de la tine?
      Nu? Raule!

      Ștergere
  54. Ma bucur ca v-am dezmortit vine seara va veti activa dupa nanica(pt ca am observat fluctuatia postarilor in cursul zilei destul de mult timp)Pe la ora 18-19 "incepe treaba" se ajunge la apogeu intre orele 21-23 dupa care pauzaaaa.
    acum va las ,ca am treaba si va doresc o zi EXCELENTA.Ne vedem /auzim/scriu dupa ora 20
    PS Azi m-am distrat pe cinste!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  55. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si acum îi corecteaza pe toti cei care mai gresesc!
      Eu credeam ca a facut filologia AA!
      Cica stie si pasareasca.... invatata de la gaini, cand le pazea!
      L-ati vazut la Romanii au talent cand cotcodacea pe scena, cu sticla-n manana?

      Ștergere
  56. Frumoasă imagine despre ,,eroii în rezervă,, ai armatei.

    RăspundețiȘtergere
  57. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  58. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  59. O injuratura romaneasca este ceva barbatesc dar magariile astea ce le spui tu sunt deja de codul penal,sunt convins ca si invetia cu "Aldea" tot tu esti mai otreapa umana.Esti un retardat mintal si nu gandesti mai mult decat un copil de 9 ani,cum pizda ma-tii ai ajuns ofiter, dar ,de fapt, primul si ultimul ofiter pe post de porcar de regiment.Vai de caputzul tau amaratule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are cam 2 aliati! Unul este in birt! Sa vezi ce nerv are atunci! Sau ajunge iar la sectorul lui de la gara?

      Ștergere
  60. Ma adresez unuia care a fost in teatre.Unul din cei ucisi in Afganistan,casatorit,fara copii este din localitatea unde locuiesc eu pe timp de vara.Intrebare.Sotia acestuia primeste despagubiri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Afirmativ! Toti militarii sunt asigurati!
      De ce?

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  61. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze,
      Nu am inteles ce reprezinta SSM?
      Nr crt 2 este exclus, intrucat s-au emis decizii pe 223 cu 57!
      Parerea mea!

      Ștergere
    2. Ha,să-mi cadă roata de la căruță nașu Viurel . Ha chiar asa. Vrea astia ale ai nostri sa stie cine-i ala ”mare de tot” cu care te stii tu acolo ,ca vor sa trece si ei o lege prin parlament.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    4. Din moment ce legea a intrat în vigoare și produce efecte nu prea mai poate fi amânată (prorogată) cel puțin pentru activii care au ieșit și ies la pensie. S-ar putea pentru cei pensionați pe legile anterioare dar este destul de riscant în an electoral. Cred că va rămâne așa cum e acum, o mai lălăie până după locale cu ordonanța 57, apare cealaltă ordonanță cu salariul de merit băgat în funcție la toți activii și ușor, ușor trec și parlamentarele. După asta duc recalcularea la termenul maxim prevăzut de lege sau o mai amână cu încă un an, suficient cât să scape de o bună parte din recalculați.
      @ All
      Niște reguli de bun simț spun că dacă vrei să-ți pui poalele în cap nu o faci în ograda altuia. Unii profită de absența proprietarului și accesul liber la comentarii și-și etalează talentele. Vor fi oricum șterse curând de admin dar până atunci sunt citite și scad din valoarea și aprecierea blogului.
      Pentru cei care nu participă cu nimic la comentarii decât cu refularea propriilor angoase și neputințe existențiale există soluția să vă faceți propriile bloguri, nu costă nimic și nici nu doare.

      Ștergere
    5. Va referiti la cei ce poteaza bancuri scarboase!
      Altii le copiaza si mai posteaza odata!
      Halal!

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    7. @kara
      citat din karadeniz:"....există soluția să vă faceți propriile bloguri, nu costă nimic și nici nu doare."
      ok ai dreptate e la fel de valabil si pentru tine....'ca nu te costa nimic si nu te doare'.Cand mai dai sfaturi da-le pe viitorul tau blog(daca il va citi cineva) nu aici.Aici daca vrei scrii daca nu e NU...nici macar nu te obliga nimeni sa citesti....poti face orice altceva

      Boala ta karadeniz are un nume: mania grandorii

      Ștergere
    8. @kara
      deoarece ai scris "@all" eu m-am simtit inclus in acest termen si ti-am raspuns ce cred.In rest stima ramane aceeasi,dar nu mai incerca sa impui reguli acolo unde nu e cazul.Are cine sa faca asta!
      vrei reguli? fa-ti blog! succes! cred ca in rest vom supravietui si fara tine

      Ștergere
  62. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  63. Sofer Caruta20 mai 2016, 11:09

    Avianyc stim ca esti cum esti ! Ne este nevoie sa mai demonstreze Mos Alecu cum esti tu !
    Formula ta de calcul a contributiei individuale la buget este proasta .
    j=6,548% * h + 12,5% * g + 10%*12,5%*(h+g)
    Ai vrut sa spui ca este formula de calcul a maririi soldelor activilor , pentru a nu li se micsora soldele nete , la introducerea platii contributiei pentru pensie din 2011 ...
    Nu se scrie (6,548% * h) . Se scrie (6,548% din h) . Sau se mai scrie (6,548/100 * h) .
    (10%*12,5%*(h+g)) ai vrut sa spui {10% din [12,5% din(h+g)]} . Asta inseamna [1,25% din (h+g)] . Asta inseamna (1,25% din h + 1,25% din g] . Din asta rezulta ca formula initiala devine (6,548% din h + 12,5% din g + 1,25% din h + 1,25% din g ). Scris corect inseamna (6,548/100 * h + 12,5/100 * g + 1,25/100 * h + 1,25/100 * g) . Sistematizam formula si obtinem : 7,798/100 * h + 13,75/100 * g . Rezultatul tau nu se verifica in practica stabilirii retinerilor din solde . Rezultatul tau este prost .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    3. Rău a ajuns Alecu, sofer la căruță si contabil la remiză !!! Sper sa ajunga pe un post mai sigur si de bugetar cu contract pe perioada nedeterminata-portar la Săpoca.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  64. Verba Trans Brasov face angajari!
    20 tehnicieni veterinari cu experienta minima 3 ani.
    1 muncitor calificat in observarea cerului si combaterea unui uliu pasarar ce produce paguba in randul puilor de 3 zile! Doritorii pot depune CV la birtul din gara Bartolomeu!
    Persoana de contact: ..... mai este cazul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Doar atat poti? slabut ,slabut!!

      Ștergere
  65. Ma Viurel ,nu fi tu suparat de ce zic ai ”mari de tot”.Trebuie sa te misti lejer in toate directiile si o sa o duci bine.
    Uite daca mos Alecu o sa ajunga si portar la Săpoca o sa ai o ușă deschisa acolo tot timpul.

    RăspundețiȘtergere
  66. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  67. @mares si kis
    v-am mai spus daca dialogati despre mine puteti sa o faceti prin telefon intre voi.Nu are rost sa incarcati blogul cu barfe de cea mai joasa speta.Cine citeste ce ati scris se va lamuri ce fel de oameni sunteti.....mincinosi si barfitori.Tot ce ati scris va defineste pe voi nu pe mine(caracterul vostru)
    @kis
    60-70% din postarile dvs se concretizeaza in:;:::"acest comentariu a fost eliminat de autor".....suficient pt oricine ca sa-si dea seama in capul cui e bautura.Aia cu "nu am mai baut de 9 ani" sa i-o spui lu' mares si tot degeaba daca deja ti-a mancat creierul.
    Ai avut perioade cand ti-ai eliminat si 7 pana la 10 postari consecutive fara ca de fapt sa scrii nimic......Pai tu esti normal??

    RăspundețiȘtergere
  68. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am spus doar adevarul iar tu kisule ai mintit tot timpul....asta te supara de fapt.Esti exact ca mares doar ca tu esti prea "bolovanos" si spurcat la gura iar el este mult mai parsiv si alunecos ca un sarpe.

      Ștergere
    2. Din sute si sute de asa zise postari ale tale a sters olescu poate 10-20.......restul ...sute de postari ti le-ai sters singur.Iar minti? vezi arhiva!!
      PS daca iti e lene sau nu recunosti imi pierd eu o ora doua maine ca sa iti demonstrez ca iarasi MINTI!!
      vrei asa? bineeee!!

      Ștergere
    3. Inca n-ai priceput kisule care este diferenta intre "eliminat de administratorul blogului"si "eliminat de autor"?... chiar asa esti de mincinos?

      Ștergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!