sâmbătă, 7 mai 2016

Atentie! Este cu mare schepsis!

1]. Interventia user-ului Baro Tatian 6 mai 2016, 20:13

" - Domnilor, uitati-va peste art. 40, 45 din OUG 57/2016 si apoi peste L. 24/2000 (republicata) art. 58(2). S-auzim de bine!".

2]. Noi citim!

A). Mai intai art. 40, 45 din OUG 57/2016.

- Cunoastem ca Art. 40 este hulitul articol din ordonanta mentionata si care face zob modul de calcul al pensiilor militare stabilit de Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat. Legea nr. 223/2015 intrand in vigoare la 01.01.2016, dezvirginata in prealabil prin Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015.

B) Acum citim si Art. 58(2) din Legea 24/2000 (republicata).

Art. 58: "(1) Dupa intrarea in vigoare a unui act normativ, pe durata existentei acestuia pot interveni diferite evenimente legislative, cum sunt: modificarea, completarea, abrogarea, republicarea, suspendarea sau altele asemenea. 



3] Interventia user-ului Baro Tatian mai 2016, 13:31:

Iata explicatia:

"- OUG 57/2015 a intrat in vigoare pe 11 dec. 2015, odata cu publicarea in M. Of.nr. 923/11 dec. 2015 (problema reglementata de art. 12 al. 2 din L. 24/2000 republicata 2010).
- Neexistand in cuprinsul OUG 57/2015 alte precizari referitoare la intrarea in vigoare a art. 40 (care dispunea modificarile L. 223), la aceiasi data a intrat in vigoare si acest articol. 
- Conf. art.45 din OUG 57, art. 40 s-a aplicat incepand cu 01.01.2016. 
- Problema este ca art. 58 din L 24/2000 (republicata 2010), care reglementeaza evenimentele legislative (modificari, abrogari, suspendari), la punctul (2), prevede ca asupra legilor promulgate se poate interveni pana la intrarea lor in vigoare, CU CONDITIA CA INTERVENTIILE ASUPRA LEGII, SA INTRE IN VIGOARE ODATA CU ACESTA.
- Dupa cum am aratat mai sus, art. 40 a intrat in vigoare la 11 dec. 2015 iar L. 223/2015 (asupra careia s-a intervenit prin acest art.) a intrat in vigoare la 01.01.2016. 
-Ca urmare, eu cred ca nefiind indeplinita conditia impusa de Legea 24/2000 (republicata 2010) art. 58(2) - L. 223/2015 este in vigoare asa cum a fost promulgata si publicata in M. Of. cu toate consecintele ce rezulta de aici

S-auzim de bine!"

140 de comentarii:

  1. Un avocat bun ne-ar putea lamuri. Pana atunci, vorbim discutii. In plus, traim in Romania, unde legile sunt la cheremul guvernantilor care le modifica dupa bunul plac, cu complicitatea institutiilor platite gras si de pomana sa apere interesele cetatenilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi nu prea e nici un schepsis art. 40 din OuG 57 intră în vigoare odată cu legea 223 la 01.01.2016 deci se respectă prevedere din art. 58 (2).
    OuG 57 a fost publicată în MOf pe 11.12.2015 deci e în perioada dintre publicarea în MOf a legii 223 -27.06.2015- și intrarea acestei legi în vigoare. Motivația că art 40 intră in vigoare odată cu OuG 57 este infirmată de art. 45 din OuG57 care spune că că mai multe art din ordonanță printer care și 40 se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2016. Titulatura OuG 57 ” privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare” și motivația acesteia din preambul
    ”Având în vedere faptul că prin OuG nr. 83/2014 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2015, precum şi alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice, au fost aprobate măsurile privind salarizarea în anul 2015 a personalului din sectorul bugetar, precum şi alte măsuri fiscal-bugetare cu impact semnificativ de reducere a cheltuielilor publice, care îşi încetează aplicabilitatea la data de 31 decembrie 2015...” reise suficient de clar că această ordonanță se referă la anul 2016.
    Mi-aș dori ca userul Baro să aibă dreptate și îl felicit pentru perspicacitate dar cred că sunt slabe sperațe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule, nu merge asa, legea este lege. Este prea batator la ochi sa se poata pitii sub pres. Nu aveti dreptate. Este un mare shepsis si o sa aiba mari batai de cap legiuitorii cu el. Pensiile vor trebui platite pana la o eventuala modificare legala - conform L223, asa cum a fost promulgata. Dar se subantelege ca stiti bine ca este asa. Nu stiu daca este bine sa ne facem ca nu stim sau daca tacerea este acum de aur.

      Ștergere
  3. Rxxx ai mare dreptate.Dar ''surprize surprize '' neconstitutionala OUG 57 va devenii chiar si ilegal ''legea'' 665 .Nici nu conteaza daca ai dreptate .In Romanistan legile se aplica dupa cand si cum vrea guvernul numit de perciunati .Se vor face ca nu stiu ca incalca legea si gata.Ai uitat de indemnizatia ilegala de 2700 lei care o incaseaza lunar de la buget ''post '' academicienii ? Ilegala dar se aplica .Colonia asta e organizata ca o grupare mafiota condusa de Soros.''Locotenentii '' mafiei sunt acum cei din guvern .Asa ca OUG 57 se va aplica indiferent daca e neconstitutionala si acum dupa cum se vede si ilegala.Nimic nu o poate oprii iti garantez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Intrati pe scmd.face refeiri la intentiile guvernului privind salariile dar si la pensiile noastre.cine are timp si.pricepere sa faca coentarii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim7 mai 2016, 18:52

    Mos Alecu
    https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu

    Prin multe locuri , felurite feluri de ginditori ne prezinta felurite feluri de calculare a soldelor/veniturilor care vor fi baza de calcul a recalcularii pensiilor ...
    Care mai de care mai fanteziste si mai pline de increderea ca reprezinta adevarul absolut !
    Care mai de care mai pe de-alaturea de modul de calcul a soldelor din dec.2009 ... mod de calcul valabil si in prezent ...
    Pen'ca multa lume nu intelege ca , in prezent , soldele se calculeaza "ezact" ca-n dec.2009 ... cu aceleasi elemente si cu aceeasi procedura ...
    Adica ... soldele militarilor/salariile politistilor se calculeaza conform L.138/1999 (pentru militari) ; og 38/2003 (pentru politisti) ; og 64/2006 (pentru cei de la penitenciare) ...
    Asta se intimpla din cauza ca :

    - pentru 2010 s-au limitat salariile la niv. lunii dec.2009 (L.330/2009)
    $$$$$ -salariile se calculeaza cu elementele din dec.2009
    ---- tot in 2010 s-au redus salariile cu 25% (L.118/2010)
    $$$$$ - reducerea s-a aplicat de la 01.07.2010
    $$$$$ - salariile se calculeaza cu elementele din dec.2009 ; se aplica reducerea ; se fac retinerile pentru salariile reduse

    - pentru 2011 s-au majorat salariile cu 15% (L.285/2010)
    ----- majorarea s-a aplicat la acele salarii diminuate cu 25% .Deci salariile au ramas sub dec.2009
    $$$$$ - de la 01.01.11 soldele militarilor s-au majorat in asa fel incit venitul net sa nu fie diminuat de cresterea contributiei pentru pensie de la 5% la 10,5% .
    $$$$$ - salariile se calculeaza cu elementele din dec.2009 ; se aplica majorarea pentru acoperirea contributiei pentru pensie ; se aplica reducerea de 25% ; se aplica majorarea de 15% (la suma redusa); se fac retinerile din suma rezultata in urma majorarii

    - pentru 2012 s-au limitat salariile la cuantumul din 2011 (L.283/2011) . (cu acea majorare pentru acoperirea contributiei pentru pensie) . Deci tot sub dec.2009 .
    $$$$$ - salariile se calculeaza cu elementele din dec.2009; se aplica majorarea pentru acoperirea contributiei pentru pensie ; se aplica reducerea de 25%; se aplica majorarea de 15% (la suma redusa); se fac retinerile din suma rezultata in urma majorarii
    ----- in 2012 s-au "recuperat" diminuarile din 2010 (oug 19/2012) . Salariile "revin" la dec.2009.
    $$$$$ - “recuperarea” s-a facut cu 8% din iunie 2012 (fata de suma din mai 2012) si cu 7,4% din dec.2012 (fata de suma din nov.2012)
    $$$$$ - in luna iul.2012 – salariile s-au calculate cu elementele din dec.2009 ; s-a aplicat majorarea pentru acoperirea contributiei pentru pensie ; s-a aplicat reducerea cu 25%; s-a aplicat majorarea cu 15%; s-a aplicat noua majorare cu 8% ; s-au facut retinerile din suma rezultata
    $$$$$ - in luna dec.2012 – salariile s-au calculat cu elementele din dec.2009; s-a aplicat majorarea pentru acoperirea contributiei pentru pensie ; s-a aplicat reducerea cu 25% ; s-a aplicat majorarea cu 15% ; s-a aplicat majorarea cu 8% ; s-a aplicat noua majorare cu 7,4% ; s-au facut retinerile din suma rezultata
    $$$$$ - in luna dec.2012 salariile au revenit la cuantumul si modul de calcul din dec.2009 (cu acea majorare pentru acoperirea contributiei pentru pensie)

    -pentru 2013 s-au limitat salariile la cuantumul din 2012 (oug 84/2012) . Deci tot la dec.2009 . (cu acea majorare pentru acoperirea contributiei pentru pensie)
    $$$$$ - salariile se calculeaza cu elementele din dec.2009 ; se aplica majorarea pentru acoperirea contributiei pentru pensie ;

    - pentru 2014 s-au limitat salariile la cuantumul din 2013 (oug 103/2013) . Deci tot la dec.2009 . (cu acea majorare pentru acoperirea contributiei pentru pensie)
    $$$$$ - salariile se calculeaza cu elementele din dec.2009 ; se aplica majorarea pentru acoperirea contributiei pentru pensie ;

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim7 mai 2016, 18:53

    Mos Alecu ...

    - pentru 2015 s-au limitat salariile la cuantumul din 2014 (oug 83/2014) . Deci tot la dec.2009. (cu acea majorare pentru acoperirea contributiei pentru pensie)
    $$$$$ - salariile se calculeaza cu elementele din dec.2009 se aplica majorarea pentru acoperirea contributiei pentru pensie ;
    $$$$$ - de la 01.12.2015 salariile din sistemul sanitar se majoreaza cu 25% (oug 35/2015/L.293/2015)
    $$$$$ - de la 01.12.2015 salariile tuturor bugetarilor (fara cei din sistemul sanitar) se majoreaza cu 10% (L.293/2015)
    $$$$$ - salariile se calculeaza cu elementele din dec.2009 ; se aplica majorarea pentru acoperirea contributiei pentru pensie ; se aplica majorarea de 25% (sistemul sanitar) sau de 10% (toti ceilalti bugetari inclusiv la militarii)
    $$$$$ - majorarea de 10% nu se face prin majorarea valorii de referinta sectoriale . Majorarea se face prin aplicarea procentului de 10% la suma reiesita din calculul cu VRS si coeficientii de ierarhizare a soldelor valabile in dec.2010 .

    - pentru 2016 s-au limitat salariile la cuantumul din 2015 (oug 57/2015) . Deci tot la dec.2009 …(cu acea majorare pentru acoperirea contributiei pentru pensie) cu o majorare de 10% (L.226/2015) .
    $$$$$ - salariile se calculeaza cu elementele din dec.2009; se aplica majorarea pentru acoperirea contributiei pentru pensie ; se aplica majorarea de 10% (pentru militari)
    Curiosii pot citi actele normative respective ...
    Răspundeți
    Anonim7 mai 2016, 18:55

    Mos Alecu

    Pentru cei care (mai) sinteti curiosi in legatura cu modul de calcul a soldelor valabil din dec.2009 ...
    - valoarea de referinta sectoriala este de 197,3387 lei .
    - coeficientii de ierarhizare a soldelor de functie ii gasiti la https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu/posts/1731739473727282
    - coeficientii de ierarhizare a soldelor de grad ii gasiti la https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu/posts/1731738833727346
    - modul (procedura) de calcul a soldei (inclusiv modul de calcul a acelei medii a celor sase solde) il gasiti la https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu/posts/1731755630392333

    "Succesuri" !

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.evz.ro/zegrean-acuza-parlamentul-sa-i-batem-cu-bata-14000-de-legi-nepuse-in-acord-cu-deciziile-ccr.html
    Tara tuturor posibilitatilor !!! Asa e cand dormim, dormim, dormim...ce vise frumoase !!! Discutam, discutam, discutam, pentru variatie ne mai injuram dar...ce frumos visam. Stanga (adica noi)nu stie ce face dreapta (adica colegii care mai sunt in solda)...batem palmele si nimic mai mult! Capul (adica ministerele) face...cum il taie capul (i se ordona)...degeaba!!!!mieunatul nostru nu va fi nici macar auzit sau bagat in seama de fostii camarazi si concetateni care au ajuns sus, sus, in turnul de fildes. Faptul ca au ajuns acolo, dupa selectie si nevoi, in functie de "calitatile afisate" nu are alta urmare decat plecarea capului si intoarcerea serviciului (romanii de rand ii zic tradare!)...acum ce mai discutam? Un singur adevar razbate pana acum: cine e mai tare castiga !!! Nu conteaza bunulsimt, legea sau principiile asazisului stat de drept - esti tare, cu obrazul de bizon si cu tarii multiplicate intre picioare, obtii ce vrei in tara asta de letargici. Ne inecam in chichite, discutam de ani de zile aceleasi probleme...rezultatul e nul!!! Poate cineva trage o concluzie de ce? Asa, de-a dreptul, fara ifose ? Unde gresim? Eu cred ca bunsimtul nostru da p-afara, educatia noastra nu mai e compatibila cu starea de fapt din tara...si astea sunt exploatate la maximum...le suportam !!! Sunt printre cei care ii doare in cot de cuantum...din tata in fiu ne-am servit tara sub arme...Nu exista suferinta mai mare in lumea asta cand esti tradat in dragostea ta! Si dragoste nu inseamna firfireii pusi in joc (...Dumneata cum te numesti? Col(r)Ixulescu. Si ce doresti? Asta, asta, asta. Nu se poate! Pai, e ordinul ministrului! Nu cunosc, n-am primit nici o dispozitie...ii arat ordinul si articolul cu pricina...Da, asteptati!...revine, Cu ce grad ziceti ca ati trecut in rezerva? Colonel. Si vreti recalculare? Nu, reconsiderarea grupelor de munca. Nu se poate. Noi nu stabilim grupe de munca. Scot din nou ordinul ministrului. Pun degetul pe articol. Citeste. Asteptati! Pleaca si dupa un timp revine ...scoate de sub tejghea un formular exact cu problema in cauza.........sunt colegii nostri!!! - n-am fost omul care sa-mi fac pile peste tot, as fi avut de mult problemele rezolvate...seful "colegului" care m-a "rezolvat" si sef al institutiei in cauza mi-a fost camarad si omolog de subunitate in acelasi perimetru de unitate - mi-a fost rusine sa apelez la el in aceste circumstante...)
    Sa auzim de bine! (timpul nostru a cam trecut...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici, cu "educatia noastra nu mai e compatibila cu starea de fapt din tara" ai perfectă dreptate, dar rahatului ăluia de se dădea deştept nu i-ai tras un BR-412? Ar fi meritat. Măcar un scuipat ceva acolo...Da, aşa am fost noi educaţi să "executăm întocmai şi la timp ordinele primite". Mă uit şi la armata asta a noastră...vai de mama ei. Ce n-au reuşit ruşii s-o distrugă după al 2-lea Război Mondial, au reuşit cocalarii, hoţii şi analfabeţii ce-şi spun chipurile politicieni. Problemele României în general şi ale noastre în particular, nu vor fi rezolvate decît cu bîta. Ăsta-i adevărul gol goluţ.

      Ștergere
  9. http://www.agerpres.ro/social/2016/05/07/dusa-cei-doi-militari-din-afganistan-nu-au-murit-din-cauza-unei-explozii-ca-pana-acum-16-10-18?ref=yfp

    Comentariiul lui Ba!iciMihai e tare!!!
    Ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vor ramane vesnic in amintirea noastra ! ...si comentariul!

      Ștergere
    2. 1. "Operaţii speciale" şi asta spune totul;
      2. Balici ăla dac-a fost şef de şantier pe vremea lui Ceauşescu a fost un hoţ. Ştim şi noi cu ce furăciuni şi escrocherii se ocupau de-alde aceşti şefi de şantier. Numai la betoane, armături şi cofraje cît se fura...Un rahat cu ochi, care probabil după 89 făcea naveta la turci cu sacoşele pline de rulmenţi.

      Ștergere
    3. din 5 cife de beton,trei mergeau la "obiectiv" si doua acasa la seful de santier pentru constructia viloiului......si asta era partea simpla:restul instalatii sanitare/tevaraie/gresie/faianta si inca o mie de lucrusoare.Si nici macar nu folosea tot ce fura pentru el,cam 50-60% vindea.De unde stiu?....ehe STIU SIGUR de la un prieten.Si daca mai vorbim si de anii dupa '90 dezastrul a fost total.Nea balici asta a plecat din armata de satul si ghiftuit ce era nu de necazuri.

      Ștergere
  10. Uite, d-aia n-are ursul coada:
    http://www.agerpres.ro/externe/2016/05/07/record-de-240-000-de-manifestanti-impotriva-guvernului-la-varsovia-20-00-05
    Record de 240.000 de manifestanți împotriva guvernului la Varșovia
    Una dintre cele mai importante manifestații în Polonia după căderea comunismului a reunit sâmbătă peste 240.000 de persoane la Varșovia, potrivit primăriei, pentru ca "Polonia să-și păstreze locul în Europa", amenințat - potrivit lor - de politica conservatorilor aflați la putere, relatează AFP.
    Noi murim pe capete prin spitale sau din cauza autoritatilor incompetente si iesim cu zecile sau cateva sute...Manati din spate, la comanda, eventual pe "feisbuc" mai facem cate-o "trasnaie" asa, in spirit mioritic !

    RăspundețiȘtergere
  11. Caline.ti-am citit textul.subscriu la cele scrise.problema este ca marea majoritate dintre noi 'in special cei pensionati inainte de 2001 suntem batrani si cu probleme de sanatate .cei mai tineri carede fapt nici ei nu sunt niste tinerei nu vor sa se miste de parca ar fi incremeniti.curios lucru dar acestia au trait mai putin inainte de 90 si chiar ei nu au venit langa noi la proteste.tot noi ne-am batut prin tribunale fiindca noi am fost cei mai loviti de legea lui boc.nu suporti sa-ti ia din pensie 20-40% in 2011 dupa ce tariceanu te-a inclus in legea 164.analizati'criticati dar uite ca ei guvernantii au hipoacuzie.trebuie facut altceva.eu nu pot sa va ofer sugestii si sa stau pe margine.penetrati partidele.stiu din propria experienta ca put dar trebuie sa suportati.unii au resit dar s-au infectat.ma abtin sa dau exemple.cu stima.

    RăspundețiȘtergere
  12. Un timp, am simtit recunostinta celor din jur pentru ca eram exponentul celor care stiau sa "execute intocmai si la timp ordinele primite" si nu numai...si azi ma saluta cu zambetul pe buze si schimbam doua vorbe, cei care mi-au fost subordonati, ca m.t., acum la randul lor pensionari...totul a depins de noi! Regret ca au fost si uscaturi printre noi...regret ca, din pacate, acestea au pictat, si picteaza in continuare, in noante mai putin favorabile breasla noastra. Regret ca cei mai tineri, in special cei activi, nu au o minima atitudine de pastrare a traditiilor sanatoase din armata. Regret ca saltul urias facut odata cu intrarea in NATO a insemnat de fapt faramitarea si slabirea fortei noastre...

    RăspundețiȘtergere
  13. Caline.ti-am citit textul.subscriu la cele scrise.problema este ca marea majoritate dintre noi 'in special cei pensionati inainte de 2001 suntem batrani si cu probleme de sanatate .cei mai tineri carede fapt nici ei nu sunt niste tinerei nu vor sa se miste de parca ar fi incremeniti.curios lucru dar acestia au trait mai putin inainte de 90 si chiar ei nu au venit langa noi la proteste.tot noi ne-am batut prin tribunale fiindca noi am fost cei mai loviti de legea lui boc.nu suporti sa-ti ia din pensie 20-40% in 2011 dupa ce tariceanu te-a inclus in legea 164.analizati'criticati dar uite ca ei guvernantii au hipoacuzie.trebuie facut altceva.eu nu pot sa va ofer sugestii si sa stau pe margine.penetrati partidele.stiu din propria experienta ca put dar trebuie sa suportati.unii au resit dar s-au infectat.ma abtin sa dau exemple.cu stima.

    RăspundețiȘtergere
  14. In ce lume traim? Tatal meu a facut razboiul de la cap la coada, cum s-ar spune. A fost ranit de 4 ori...a ramas in armata si s-a pensionat cu gradul de plt.adj. Pe ultima decizie de pensie, in urma recalcularilor din 2011 are specificata perioda razboiului in conditii normale!!!
    Timpul a trecut...a decedat cu multumirea ca a primit o scrisoare de recunostinta si ca a fost inaintat la gradul de colonel, prin "marinimia" cuiva care se numeste Oprea. A apucat sa-si pregateasca locul de veci si pe cruce are gradul cel adevarat. Din pacate s-a lasat pamantul, s-a fisurat placa si m-am gandit s-o schimb. Voi ce credeti? Ce sa scriu pe cruce? Eu unul am de gand sa-i scriu numele simplu, fara grad...poate, e razbunarea noastra - tata si fiu, pe acest regim infect !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru bătrînul tău, Dumnezeu să-l ierte, pentru chinurile şi suferinţa pe care le-a îndurat în război, recunoştinţă veşnică din partea mea.
      Pe placa funerară trece-i gradul de colonel, o merită din plin! Aveam şi eu 2 unchi, fraţi între ei care-au făcut războiul, primul pe ambele fronturi, iar al 2-lea mai mic, elev la Şcoala de Ofiţeri de Intendenţă (SPATE cum se spunea atunci) şi ce se mai bucurau săracii cînd le mai măreau ăştia pensia aia săracă de veterani...De fapt nu se bucurau de bani, cît de faptul că Ţara îşi mai aducea aminte de ei. Păcat că nu ştim să-i apreciem.
      Revenind la subiect, trece-i tatălui tău gradul de colonel şi menţionează pe stela funerară că a luptat cap-coadă în război.

      Ștergere
    2. Trece mai bine pe cruce - luptator pentru tara- .Gradul nu mai are nici o importanta penrru el, iar gradul dat de ismenarul Gropea e chiar o blasfemie .Tatal tau a luptat pentru tara si poporul asta amarat batjocurit acum de toti tradatorii .P. S . Bunicul meu a fost luat de pe front prizonier la rusi si a stat 4 ani in Siberia.Pana a murit a primit doar pensie de la CAP ( vreo 20 de lei atunci ) cu care cumpara doar sare pentru animale ,2 sticle de ulei pe care il folosea si la candela , lumanari si rar 1 kil de zahar .Iarna facea foamea. Recunostibta ioc.Celelat bunic a ajuns cu armata romana pana in Ceoslovacia si a fost ranit de 2 ori si ascundea (pana a murit) de comunisti decoratile primite de la Antonescu si regele Mihai.Recunostinta ? De unde?Tara asta are ceva stricat in ea.

      Ștergere
    3. Calin,
      Razboiul lui a fost impotriva dusmanilor externi cat si a celor interni!
      Eu zic sa scriiceva in genul....a inceput razboiul lui ca plt.....si l―a terminat colonel!
      Sa fim seriosi totusi....daca boul de Ontanu este gl 2*, nu este nicio impietate sa îi treci gradul primit pt merite depline!
      Si―l merita din plin!

      Ștergere
  15. Pt Calin
    Ce sa scrieti pe cruce ?
    Eu in locul dumneavoastra as merge la cimitirul vesel din Sapanta jud. MM.
    Este un loc bun pt inspiratie. As gasi acolo un text care s-ar potrivi acestei situatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haz de necaz! Asa e toata viata! Multumesc, am fost de mai multe ori. Raman la sobrietatea impusa de timpul prezent.

      Ștergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măi Viorele, vezi că pînă la urmă şi Moş Alecu are parţile lui bune?

      Ștergere
  17. Stiam ,dar ce vrei ,sa-l iau in brate? Nu sunt genul....

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce ati incercat sa explicati se numeste haos in domeniu reglementarilor salarizari bugerarilor si al pensiilor. Acest lucru a inceput odata cu Legea 330 si cu Legea 263. Nu mai spun de interventia brutala a celor ce au guvernat tara si au taiat salariile bugetarilor si pensiile, prin diferite metode. Ne place in general, pentru ca orce ne ar face cei ce conduc tara, noi nu reactionam suficient, sa inteleaga ca nu se mai poate asa.

    RăspundețiȘtergere
  19. O alta interpretare. Eu cred ca shepsisul consta nu in termenele de intrare in vigoare ale OUG 57 si art 40, ci chiar in cuprinsul art.58(2) din L 24/2000: " In situatii temeinic justificate, prin exceptie de la prevederile alin. (1), actele normative de importanta si complexitate deosebita pot fi modificate, completate sau, dupa caz, abrogate de AUTORITATEA EMITENTA ......".
    1. Autoritatea emitenta a L 223 este Parlamentul;
    2. Modificarea L223 este dispusa de Guvern prin OUG 57 si nu de catre autoritatea emitenta, adica de catre Parlament.
    Concluzii:
    1. Pana la adoptarea unei legi de modificare a L 223 de catre Parlament, aceasta produce efecte in forma initial adoptata;
    2. Modificarile vor produce efecte doar de la data adoptarii acestora prin lege de catre autoritatea emitenta (art 58(1) din L 24/2000), chiar daca initierea modificarilor a fost facuta de catre guvern.
    Ce parere aveti? Astept comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  20. In situatia actuala, in minciuna si falsitatea in care traim, nu mai putem avea nicio parere logica, in sp0iritul legilor si a dreptatii.

    RăspundețiȘtergere
  21. CALCULUL PENSIILOR--DEOCAMDATA...

    FORMULA GENERALA DE CALCUL:
    NOTATII:
    CF=COEFICIENT FUNCTIE(COEFICIENT IERARHIZARE SOLDA DE FUNCTIE)
    VRS=VALOAREA DE REFERINTA SECTORIALA
    CG=COEFICIENT GRAD(COEFICIENT IERARHIZARE SOLDA DE GRAD)
    SF=SOLDA DE FUNCTIE
    SG=SOLDA DE GRAD
    IC=INDEMNIZATIE SOLDA DE COMANDA
    SM=SOLDA DE MERIT
    GR=GRADATII
    DL=DISPOZITIV DE LUPTA
    SP=SPORURI
    CL=CLASIFICARE
    T=SF+SG+IC+SM
    PS=PENSIE SUPLIMENTARA(3,6,9%)
    OMM= ORDINUL MERITUL MILITAR(10,15,20%)

    CALCULATI>>>>

    1.(CF+CG)XVRS+(CFXVRS)X(IC+SM)=T
    2.TXGR
    3.(T+TXGR)XDL
    4.(1+2+3)XSP
    5.(1+2+3+4)X16,6%=P
    6.VECHIME CUMULATA-25=n
    7.(65+n)XP=T1 se limiteaza la Px85%
    8 T1X(PS+OMM)=PENSIE
    *** S-ar putea ca PS sa intre sub incidenta <85%xP
    ***Pe blogul PENSIONARII MILITARI este afisata o decizie de pensie a unui colonel d epolitie si respecta intocmai algoritmul prezentat de mine.(Extras din schema lui Mos Alecu Zevzecu')

    RăspundețiȘtergere
  22. Ca sa nu mai mancam "inghetata' cu...tiriplia, ia priviti ce sporuri au cei de la MAI, de aceea se bate Coarna pentru ei si ne ataca sporurile noastre, ca sa nu se observe marile lor sporuri.Adica pune mana la ochi ca sa nu-l vedem.
    -spor de fidelitate
    -spor de confidentialitate=12%
    -spor de pericol deosebit=30%
    -spor de conditii grele(antena)=10%
    -spor lucrari de exceptie=31%
    -spor de izolare-
    -spor de incordare psihica=
    -indemnizatie de frontiera=
    -75% pentru sambete ,duminici ,sarbatori legale( oare cate servicii am facut noi si nu ne da nimic?)
    -spor sofer=5%

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. E adevarat dar nu se dau toate odata si nu le iau toti.Pensiile intre MApN si MAI nu difera mai mult de + sau - 10% .

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. 75% pemtru Sambete si Duminici lucrate nu se mai da din 2016 .De altfel acest spor s-a dat doar 6 luni in 2015 atat.Cat il priveste pe slugoiul politic Coarna vomit

      Ștergere
    6. DL MOTIV CE FACE ? DOARME ?

      Ștergere
  23. Anonimule@ daca esti activ si incadrat la CPS sau finantist la o unitate fa-ne niste simulari sistematizate pe perioade ,functie de legile specifice de pensii.Daca nu,nu mai face speculatii ca si asa ceata e deasa.Apreciez efortul tau dar nu ne e folos.

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, cam trei sporuri pentru cei mai vechi si patru sporuri in ultimii ani,numai ca aceste sporuri, la unii, dubleaza pensia.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce sa faca ,Doarme.Pai asta e picat de pe alte planete.Intreaba-l daca a facut armata si apoi cere-i ceva.Cred ca are pe unul care-l ghideaza ca pe un robot.Am acceptat controlul civil si platim,

    RăspundețiȘtergere
  26. N-am gasit acea decizie de pensionare emisa de MAI. As dori sa-mi dea cineva adresa exacta a blogului, unde este prezentata acea decizie pe legea 223/2015 modificata cu oug 57/2015.
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  28. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  30. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceva nu e în regulă cu decizia asta. E prea mare suma...

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Lucrari de exceptie....etc...

      Ștergere
  31. Cate stele are generalul care are aceasta decizie de pensie ? Asta este intoxicare de 2, 3 sau cate stele ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intoxicare de 5 stele Au primit felicitari.

      Ștergere
  32. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce sa nu fie in regula?Poate sporurile=92%,in reste totul este OK si coeficientii si procentajele intre 65-85%

    RăspundețiȘtergere
  34. Românica a câștigat Liga Campionilor la handbal, învingând pe unguroaice la ele acasă.

    RăspundețiȘtergere
  35. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  36. @mirage 2000
    la lucrari de exceptie si conditii grele este scris in paranteza(exclus)>celelalte s-au aplicat
    eu in schimb m-am uitat dupa un antet/semnatura/stampila ceva acolo oricat de putin.....si canci!! ca asa tabel va fac si eu maine dupa cum vrea fiecare.....si cu o imprimanta mai buna nu jegul ala:):):)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Darule,este anexa la decizia de pensie.Astia nici nu-si pun gradul si numele pe ce semneaza si tu mai vrei sa dea la o anexa numar de inregistrare?Le ceri prea mult ,colegule.Jandarmii au drepturi la sporuri ca doar ne tin pe noi linistiti in front.Se uita la noi ca la potentiali infractori.Nu sunt de vina ei ci cei ce le cer sa fie asa.

      Ștergere
  37. Descarcati ...
    https://drive.google.com/file/d/0BxtxS26FLK4vQTRhb0xzTno2ejA/view?usp=sharing

    RăspundețiȘtergere
  38. UM 018... LUNA:FEBRUARIE
    ANUL:2016
    COL...ESCU VASILE STAT/POZITIE:3/83
    CNP 165...

    VENIT BRUT=8800
    CIAS(10,50%)=924
    CASS(5,50%)=484
    SOMAJ(0,50%)=0
    VENIT NET=7392
    DEDUCERI=0
    INDEMNIZATII NEIMPOZABILE+PENSIE FACULTATIVA+ALTE DEDUCERI=0
    ALTE SUME IMPOZABILE=0
    VENIT IMPOZABIL=7392
    IMPOZIT(16%)=1183
    SOLDA NETA=6209
    TOTAL RETINERI SALARIALE=0
    NORMA HRANA=1209
    TOTAL PLATA=7418
    PLATA NUMERAR=0
    DEPUNERE CARD=7418
    *SALARIILE PERSONALULUI SUNT CONFIDENTIALE

    Am copia originalului acestui fluturas dar nu pot s-o dau publicitatii ,cine nu crede i-o trimit prin e mail.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce functie are colonelul asta cu 9000 de lei solda bruta ? E loctuitorul sefului SMG ? Ca solda astuia e aproape dubla fata de un colonel normal .Ce urnariti cu exemple din astea? Ca (toti) coloneii au solda de 9000 de lei? Daca da e naspa inseamna ca au solda prea mare .

      Ștergere
    2. E corecta! Am verificat!.....ma crezi sau nu, este treaba ta!
      Este col/cdor!
      Dar solda lui nu este aceeasi in fiecare luna! Cu +/-!
      Functie de activitati! Hai, ca ti- am dat destule indicii.

      Ștergere
  39. Pe Roarmy230 - Yahoo Groups
    https://groups.yahoo.com>neo>messages
    Exista un exemplu de decizie de pensie si in plus o simulare.
    Ca observatie la ora asta, pt cei care inca mai au dubii: la sfarsit se aplica indexarea de 5% prevazuta in OuG 57/2015.

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu va pasa deloc vad de camarazii nostrii care au murit degeaba in Afganistan .Halal militari rezervisti si in retragere fara caracter. Lacomia de bani v-a luat mintile .Condoleante familiilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai avem loc de J&M?.....categoric si C/J!
      Au murit intr -un incident produs de infiltrati afgani!
      Acum 2 ani un lt col/ Armata afgana a impuscat 6 ofiteri US, pe timpul unui briefing de infiormare!
      Armamentul incarcat, munitia, vesta si casca sunt mereu asupra militarului!

      Ștergere
    2. Aligatorule nu neg ca trebuie dar crezi ca le mai e de ajutor?ei s-au dus.au scapat de toate problemele.greutatile raman pentru cei apropiati lor.treaba cu dusul la cele sfinte'in rai etc sunt vrajeli bisericesti.stii dece i se toarna decedatului pe gat formol si in pamint se depne la 3m adancime?e de bacovia pacat de ei si de tineretia lor.Am colegii cazuti in fata mea in decembrie 89 si uneori trec pe langa monumentul ridicat in cinstea lor.in decembrie 89 im doream sa traiesc numai si numai pentru a vedea cu se traieste dupa moartea impuscatului.am vazut.o mare dezamagire.retine ca nu sunt un nostalgic si nu traiesc intr-un de fildes.noi militarii am luat o mare plasa.comandantii nostrii de atunci nu s-au ridicat la inaltimea momentului.analizeaza cum a fost in egipt si cum s-a comportat armata.avem ce invata.scuza-ma ca te-am plictisit.

      Ștergere
    3. Aligatorule,scuza-ma pentru scris si pentru plictiseala.Am scris pe telefon fiindca coloana nu prea imi permite sa stau in pozitia sezut.Fiindca stau pur si simplu m-au napadit amintirile.Pe aici sunt baieti tineri si au impresia ca la esaloanele superioare viata era usoara cand armata era armata.De multe ori in viata mi-am dorit sa fi fost plutonier de companie si nu sef sau comandant,Raspunderea si comportamentul sefilor tai te transforma din om in neom.Probabil ca asa se intampla si cu ei la randul lor.Am primit uneori observatii nemeritate si iti spun ca doare al naibii cand nu poti sa te aperi.Uneori as fi preferat sa-mi dea o palma si un sut in fund si
      sa ma lase in pace.Am cunoscut oameni si familiile lor,in cazul unora, cu functiile cele mai mari in armata romana ,cu bune si cu rele.Concluzia ca functia modifica organul.Pe masura ce inaintau in functie se transformau si incepeau sa aiba apucaturi neomenesti.Imi amintesc ca la un moment am primit un sef care habar nu avea de probleme de stat major.Il indrumam cu multa condescendenta si discretie ca sa nu=i lezez amocul, cum sa rezolve problemele.Cand s-a mai pus pe picioare a inceput sa fie vulgar nu numai cu mine dar si cu ceilalti.Incompetenta se straduia sa o acopere cu atitudinea de caprar.Ulterior a trecut pe o functie de comandant de armata de arme intrunite,Datorita comportamentului, subordonatii lui si nu eu,au vrut sa-l arunce de la etaj, din biroul lui.Ar trebuii sa vorbesc frumos de el fiindca e decedat dar amintirile nu ma lasa.In familia lor lucrurile stateau ca la oamenii de rand,Adica erau sub papucul nevesti .Cu ce ne serveau ei la program primeau ei acasa,Sa nu intelegi ca am fost aghiotant ca Cioflina,Dragomir sau Chelaru.Nu cred ca rezistam.Scuza-ma pentru plictiseala,

      Ștergere
    4. Aligatorule,scuza-ma pentru scris si pentru plictiseala.Am scris pe telefon fiindca coloana nu prea imi permite sa stau in pozitia sezut.Fiindca stau pur si simplu m-au napadit amintirile.Pe aici sunt baieti tineri si au impresia ca la esaloanele superioare viata era usoara cand armata era armata.De multe ori in viata mi-am dorit sa fi fost plutonier de companie si nu sef sau comandant,Raspunderea si comportamentul sefilor tai te transforma din om in neom.Probabil ca asa se intampla si cu ei la randul lor.Am primit uneori observatii nemeritate si iti spun ca doare al naibii cand nu poti sa te aperi.Uneori as fi preferat sa-mi dea o palma si un sut in fund si
      sa ma lase in pace.Am cunoscut oameni si familiile lor,in cazul unora, cu functiile cele mai mari in armata romana ,cu bune si cu rele.Concluzia ca functia modifica organul.Pe masura ce inaintau in functie se transformau si incepeau sa aiba apucaturi neomenesti.Imi amintesc ca la un moment am primit un sef care habar nu avea de probleme de stat major.Il indrumam cu multa condescendenta si discretie ca sa nu=i lezez amocul, cum sa rezolve problemele.Cand s-a mai pus pe picioare a inceput sa fie vulgar nu numai cu mine dar si cu ceilalti.Incompetenta se straduia sa o acopere cu atitudinea de caprar.Ulterior a trecut pe o functie de comandant de armata de arme intrunite,Datorita comportamentului, subordonatii lui si nu eu,au vrut sa-l arunce de la etaj, din biroul lui.Ar trebuii sa vorbesc frumos de el fiindca e decedat dar amintirile nu ma lasa.In familia lor lucrurile stateau ca la oamenii de rand,Adica erau sub papucul nevesti .Cu ce ne serveau ei la program primeau ei acasa,Sa nu intelegi ca am fost aghiotant ca Cioflina,Dragomir sau Chelaru.Nu cred ca rezistam.Scuza-ma pentru plictiseala,

      Ștergere
  41. Cititi,copiati acel flutuiras cu solda ca-l sterg , nu de alta dar afla si baba Ioana si ne scoate povesti.

    RăspundețiȘtergere
  42. Sa le fie tarana usoara camarazilor nostri cazuti in Afganistan!
    Daca murea vreo gagica a lui Guta se proclama doliu national!

    RăspundețiȘtergere
  43. La razboi se mai si moare ..!!!

    RăspundețiȘtergere
  44. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. alte elemente in conceptia metodologiei M25/2016 sint cuprinse la "g" si reprezinta sporuri ,indemnizatii,premii,compensari etc.
      Adeverintele eliberate de arhive in scopul recalcularii pensiei catre CMJ sau persoanele fizice sunt structurate pe elementele SF=a ,Sgr=b ,gradatii=c, SM=d , IC=e, ID =e si "alte elemente"=g
      Acest ce se compune din g1,g2,g3,.....,gn
      Din aceste g-uri(g1.g2,...gn) se selectioneaza elementele care se includ in baza de calcul cf.L223 modificata cu OG57/2016.
      Aceste elemente g1,g2,....gn figureaza in statele de plata si adeverintele de venituri sub forma de sume banesti (sub un cod) care se transforma prin recalculare in procente de sporuri realizate la solda lunara (cf L138/99 -a+b+c+d+e+f) ,dupa care aceste procente se transforma/actualizeaza in sume banesti corespunzatoare noii solde lunare actualizate la 01.01.2016.
      Pe Huhurez mai pe larg modul de calcul.

      Ștergere
  45. Sunt de acord cu Dl Cezar, cu toate ca nu-l cunosc. La razboi se mai si moare. Dar vreau sa-l complectez. In MApN se moare si pe timp de pace, pt c. Viata de militar presupune riscuri, riscuri asumate de cei ce urmeaza cariera militara.
    Daca veti calcula pensia de urmasi , veti constata ca este mai mica pe legea 223/2015 decat pe legea 223/2015 modificata cu oug 57/2015. iohannis a dispus prin guvernul sau, realizarea acestui lucru pt ca el n-are urmasi.

    RăspundețiȘtergere
  46. Erata: pensia pe legea 223/2015 modificata cu oug 223/2015 este mai mica decat cea pe legea pe 223/2015. De ce s-a dus carmen in Afganistan, a adus ghinion ? Trebuia sa ramana in tara si sa raspundacel putin opiniei publice privind acuzatia de falsificare de documente.

    RăspundețiȘtergere
  47. Pe roarmy 230 a aparut o copie a unui buletin de calcul in cond.leg.dupa ce m-am cheorat eu parca in cazul expus sub conditii de excelenta scrie exclus.am dedus ca sc.of(militar in termen)intra in vechimea cumulata.va cer sa acceptati scuze pt.alerta.ps.se pare ca,colonelul este jandarm daca asta are importanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ***Iceparu, trimite linkul ca nu am gasit pe roarmy 230.multumesc!
      Am gasit doar asta:http://ancmrrcturzii.ro/calcul-online-al-pensiei-actualizata-la-01-01-2016/

      Ștergere
    2. Viorele@-Conversation Yahoo Groups ,Buletin de calcul emis pe legea 223/2015

      Ștergere
    3. Tehnocratule ai facut o erata de-ai umplut-o de sange!

      Ștergere
  48. http://www.secretele.com/2016/05/suntem-otraviti-cu-un-potentiator-de.html?m=1

    RăspundețiȘtergere
  49. http://www.justitiarul.ro/romania-o-colonie-frumoasa-jefuita-de-straini/

    RăspundețiȘtergere
  50. http://www.justitiarul.ro/romania-o-colonie-frumoasa-jefuita-de-straini/

    RăspundețiȘtergere
  51. Condoleante familiilor militarilor cazuti la datorie pe taram strain!Tribut de sange dat de militarii romani pentru a satisface slugarnicia celor de la putere fata de stapanii lumii.Macar sa fim respectati,nu batjocoriti cu salarii si pensii de mizerie.Aceasta,asa zisa lege a pensiilor modificta,este o batjocora la adresa militarilor romani!Au distrus tot ce era mai bun in aceasta tara.Cu slugarnicii si tradari vom ajunge sa nu mai fim stapani in propria noastra tara.Ati furat destul,mai faceti ceva si pentru amaratul asta de popor!Nu dorim peste ani nepotii nostrii sa inceapa lectiile de istorie cu"a fost odata o tara care se numea Romania".Cei responsabili sa se gandeasca bine la acest aspect si nu la cum sa-si mareasca averile pe spinarea noastra.

    RăspundețiȘtergere
  52. Condoleante familiilor militarilor cazuti la datorie pe taram strain!Tribut de sange dat de militarii romani pentru a satisface slugarnicia celor de la putere fata de stapanii lumii.Macar sa fim respectati,nu batjocoriti cu salarii si pensii de mizerie.Aceasta,asa zisa lege a pensiilor modificta,este o batjocora la adresa militarilor romani!Au distrus tot ce era mai bun in aceasta tara.Cu slugarnicii si tradari vom ajunge sa nu mai fim stapani in propria noastra tara.Ati furat destul,mai faceti ceva si pentru amaratul asta de popor!Nu dorim peste ani nepotii nostrii sa inceapa lectiile de istorie cu"a fost odata o tara care se numea Romania".Cei responsabili sa se gandeasca bine la acest aspect si nu la cum sa-si mareasca averile pe spinarea noastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ''Stapani in propria tara'' ?Wau . La care tara te referi? La colonia gen batustana africana Rom-anistan?Nu va na treziti din ''somnul cel de moarte'' vorba imnului .Si cand o sa va bage perciunatii cipuri sub piele incepand din 2018 tot o sa repetati ca ''noi suntem aici stapani'' si atat .A da si ''nu suntem de acord''. Asta inseanna sa traiesti in realitati paralele.

      Ștergere
  53. Câti dintre dumneavoastră ați știut de existenta în farmaciile din România a multor medicamente fără substanță activa ;de faptul ca multor bolnavi li se făceau perfuzii doar cu ser fiziologic, de faptul ca după internare multora dintre bolnavi li se oferea doar patul;medicamentația dacă voiau sa se trateze trebuind sa și-o cumpere etc.Toate acestea sunt boli ale sistemului cauzate de nenorociți care au condus tara în ultimii 25de ani.Ma întreb dacă la stabilire pedepsei unuia dintre acești nenorociți cum este Cocos ;s-a ținut seama de faptul ca a adus în sistemul sanitar reactivi de ce-a mai proasta calitate sau aceasta a fost circumstanță atenuante.Rușine justiției din România!

    RăspundețiȘtergere
  54. Rusine?Fii d-ne serios!Cand ai salarii de 3-4 mii de euroi si stii ca iesi la pensie tot cam cu atat te mai gandesti la consecinte?Exemlu:retrocedarea unui intreg sat in Arad cu case cu tot!!??Etc,etc.......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incepi sa te trezesti la realitate...Vezi ca e dureros.

      Ștergere
  55. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  56. http://www.cocoon.ro/rusul-esti-tu/

    RăspundețiȘtergere
  57. http://anonimus.ro/2014/05/de-ce-nu-sarbatorim-ziua-independentei/

    RăspundețiȘtergere
  58. Cu privire la decizia de pensie de pe roarmy230, parerea mea personala, daca gresesc as dori sa fiu contrazis pe lege:
    - aceasta nu este o decizie de pensie emisa de CPS
    - indiferent ca s-a "strcurat" pe bloguri la ordin sau din proprie initiativa, cel care a facut-o orin-a baut suficient vin de Pasti, ori a baut prea multsau vinul a fost de proasta calitate
    - in fisierul P3 primul rand: "Cuantumul compus actualizat al salariului de functie = 3410 lei" Acest cuantum este identic cu cuantumul total actualizat al elementelor de la lit. a) la lit f) notat cu h, unde h= s1+ s2+s3 +s4+s5+s6
    Din M24/2016 partea a II-a pct.7
    Conform datelor din exemplul dat
    h= 1027+356+831+390+205+702=3511
    Cum 3511 este diferit de 3410 rezulta vrajala si dezinformare.
    Gresala asta nu putea apare daca se folosea un program de calcul tabelar, ex Excel. Parerea mea este ca s-au facut calcule manual.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  59. Alt jaf mai mare ca la Certej si tot cu cianuri http://anonimus.ro/2014/05/de-ce-nu-sarbatorim-ziua-independentei/

    RăspundețiȘtergere
  60. http://anonimus.ro/2014/05/de-ce-nu-sarbatorim-ziua-independentei/

    RăspundețiȘtergere
  61. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cioroiule vorbeste frumos ca nu te mai voteaza (oral) lumea ,Eu nu m-am legat de piranda de ma-ta care puieste sobolani negrotei duoa fiecare posta tiganeasca si trece mereu la rubrica tati acelasi nume '''kis oral-anal peste 100'' sau prescurtat Kis (adica anal cu ciori fara numar) .Auzi boratura subumana vorbeste civilizat ca eu nu sunt violatorul de capre Cezar si te muiesc de nu te vezi .De data asta cioroiule ti-am vorbit civilizat (pe limba ta) data viitoare te dezvirgibez si la gurita daca nu te potolesti.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  62. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  63. http://anonimus.ro/2014/05/de-ce-nu-sarbatorim-ziua-independentei/

    RăspundețiȘtergere
  64. Alt jaf mai mare ca la Certej si tot cu cianuri http://anonimus.ro/2014/05/de-ce-nu-sarbatorim-ziua-independentei/

    RăspundețiȘtergere
  65. Mos Alecu
    https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu

    Pentru cei care n-ati aflat (inca) despre ce-i vorba cu acea decizie de pensie a unui colonel din MAI ... despre care-am vorbit si eu , dar am uitat sa vi-o prezint ...
    Uitati-va la https://groups.yahoo.com/…/roa…/conversations/messages/35718

    Au aparut o serie de reactii de-ale mai vechilor pensionari ; ca nu se poate asa ceva (ca suma) ; ca-i o manipulare ... Pensie de 8.257 lei , pentru un colonel ... nu se poa' ...

    Uita (sau nu se pricep) baietii sa vada de unde a provenit acea pensie ...
    Acea pensie a provenit dintr-o solda de colonel (conform treptei atinse in ierarhia militara) , solda de 3.508 lei la care providenta a mai adaugat sporuri de vreo 3.200 lei ... Mamaaaa , aproape la dublu !...
    Pentru solda de colonel (cu tot cu majorarile din dec.2015 , si cea pentru "acoperirea" contributiei la pensie , precum si cu indexarea de 5%) rezulta o pensie de vreo 4.000 lei ...
    Numai ca "providenta" a avut grija si i-a dublat (aproape) solda ... ca urmare si pensie ! ...

    Cind spuneam ca includerea sporurilor in pensie este o arma in mina comandantilor ... au sarit multi cu dintii la c...rul meu ...
    Iaca_c'acuma se vede ce pot face sporurile ...
    Cine "merita" va primi (in cele 6 luni) sporuri care-i vor "exploda" pensia !... Cine nu merita nu va primi sporuri si pensia i se va "scofîlci" ...
    Nu spun ca sporurile de la acel colonel au fost date de providenta ... spun ca cei de dinainte de 1999-2005 asteptati-va la cei 3-4.000 lei pensie pe cap de colonel (dac-aveti si vechime suficienta ca s'ajungeti la 100%... c-altfel , proportional)... pen'ca sporurile au luat o amploare mare dupa acei ani ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine dracu are sporuri care dubleaza solda? Nu am auzit .

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Ei, na!
      Lucrurile se aranjeaza intre oameni!
      A la GAZ!

      Ștergere
    4. https://groups.yahoo.com/neo/groups/roarmy230/conversations/messages/35718

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    7. e o mascarada care se practica in MAI. Sefii isi impart toate sporurile, gen pt lucrari de exceptie ce sunt pina la 50% timp de 6 luni, plus un salariu de merit si uite deja 70%. Altfel cum la pompieri primii 2 aveau peste 11000/luna salariu????

      Ștergere
  66. @ Aligatorul
    Citește legea 138/1999 actualizată unde sunt specificate sporurile ce se acordă militarilor.
    Unele ca indemnizația de dispozitiv, sporul de radiații, specialistul de clasă se acordă tuturor. Sunt apoi multe sporuri care se acordă fie unor anumite procente din rândul militarilor, fie pentru anumite specialități, condiții specifice ori activități, inclusiv pentru titlul de doctor se acorda un spor de 15% dacă lucrarea de doctorat era în domeniul în care lucrai.
    Deci sporuri de 100% din solda de bază nu sunt o raritate ba se depăște des acest procent.
    Ce să mai spunem de polițiști care au în plus acel spor de fidelitate de 20% din solda de bază sau sporul pentru funcții de conducere care la ei se acordă și agenților.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spui prostii.Probabil 1% din agenti au spor de conducere.Spor de fidelitate nu mai se da din 2007 .Nici nu mai comentez ,prostii de la un cap la coada.

      Ștergere
    2. Baligatorule ...
      Coeficienţii de ierarhizare pentru funcţiile îndeplinite, specifice agenţilor de poliţie:
      1. Funcţii de conducere
      Şef formaţiune*)
      *) Prin formaţiune se înţelege: grupă, echipaj, post de poliţie, patrulă, arest, schimb, tură, atelier ş.a.
      Toti au salariu de conducere si nu sint 1% ...
      Sporul de fidelitate nu s-a dat din 2005 pina in 2007 .... Procese cistigate de politisti . S-a dat retroactiv la toti si s-a dat in continuare ...

      Ștergere
    3. @ Aligatorul
      Cu astfel de limbaj vei vorbi singur pe aici. Nu am pretenția că sunt expert în pensii, am fost marinar nu cadrist ori finanțist dar mă documentez destul de bine înainte de a comenta ceva.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    6. Kk-radenitz Gresesti ca de obicei Sporul de fidelitate nu se mai da din 2007 s era de 5%-15% in functie de vechine.Ca unii au castigat procese e alceva .Eu vorbesc de regula nu de exceptii .Sporul de conducere a fost si el retras la agenti din 2010 si inainte il luau cel mult 1% din agenti ( si i. jur de 10 % din ofiteri cum am spus .In rest aberezi .Sefii de patrula de tura , echipaj ,etc , nu luau nici un spor de conducere intreaba orice politist .Voi auziti povesti de Inspirescu si le scuipati pe aici fara sa puneti macar o intrebare unuia care a lucrat in sistem. Sincer m-am saturat de habarnisti care arunca cu vorbele fara o minima documentare Crezi ce vrei ca m-am plictisit

      Ștergere
    7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    8. @Aligatorul
      Salarizarea polițiștilor se face după OG nr. 38/2003 cu modificările ulterioare.
      Art. 6 din aceasta ordonanță spune – ”Pentru activitatea desfasurata in institutiile din sectorul de aparare nationala, ordine publica si siguranta nationala, in calitate de militar, politist, functionar public si personal contractual, politistilor li se acorda un spor de fidelitate de pana la 20% din salariul de baza, in conditiile stabilite prin ordin al ministrului de interne. ”
      Acest articol nu e abrogat și acel spor după cum vezi nu e până la 15% ci până la 20%.
      Cu sporul de conducere pentru agenții de poliție prevăzut la anexa 1B din OG38/2003 te-a lamurit comentariu de la 19.10.
      După cum vezi eu nu prea vorbesc din Inspirescu ci din documente publicate în MOf.
      La treaba cu procesele nu e altceva, cine a câștigat sporuri în instanță le va avea și la pensie. Când a apărut HG 1294 cei pensionați înainte de aprilie 2001 nu primeau sporurile de vechime la pensie pe legea 164. Polițiștii s-au judecat pe chestia asta și le-au obținut de prin 2003 sau 2004. Cei de la MApN nu au acționat în instanță au stat pe tușă și le-au primit abia după 2008 iar mare parte din ei abia în 2011.
      Mulți din cei care ies la pensie in acest an se judecă pentru ajutoarele la pensie suspendate în fiecare an din 2010. Motivul este ca alții înaintea lor au câștigat. Cei care au lăsat să treacă termenul de prescripție de trei ani nu mai pot face acest lucru.

      Ștergere
  67. ***aliga-alupigus, taci in crucea ma-tii, mai avortonule!

    RăspundețiȘtergere
  68. Mai baieti.Iar ati inceput sa va atacati?Nu e de ajuns ca ne ataca altii?Ce naiba aveti de impartit.Viorele cea mai Zdravana palma pe care i-o dai lui Padina este sa-l ignori.Lasa-l in plata domnului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I" Teparu....nene pentru ca stai pe burta nu observezi cu cine se ciarta
      hanimalul ....!!!
      Ridica un pic cozorocul .....

      Ștergere
    2. Aligatorul9 mai 2016, 16:59

      Cioroiule vorbeste frumos ca nu te mai voteaza (oral) lumea ,Eu nu m-am legat de piranda de ma-ta care puieste sobolani negrotei duoa fiecare posta tiganeasca si trece mereu la rubrica tati acelasi nume '''kis oral-anal peste 100'' sau prescurtat Kis (adica anal cu ciori fara numar) .Auzi boratura subumana vorbeste civilizat ca eu nu sunt violatorul de capre Cezar si te muiesc de nu te vezi .De data asta cioroiule ti-am vorbit civilizat (pe limba ta) data viitoare te dezvirgibez si la gurita daca nu te potolesti.
      ===================
      Ce ma satisface..expozeul ...
      Hahahaligatorul ii pretenarul mkeu bai I"Teparu

      Ștergere
    3. cezare alias balegatorul,ti-au venit curvulitele de pe centura si esti bucuros,acuma lasa-le sa se odihneasca si tu du-te in cotet si linge o purcica deoarece caprili sunt in lactatie si nu ridica coada la vederea limbii tale.

      Ștergere
    4. Politistii au spor de fidelitate si in prezent.In 2004 au fost taiate.SNPPC, cand inca reprezenta interesele politistilor,le-au recastigat in instanta in anul 2007.

      Ștergere
  69. Am vorbit astazi la CPS a MApN.Mi s-a spus direct ca legile au fost facute astfel incat sa nu castigam nici o iota.Am avut neclaritati privind expresia "actualizarea coeficientilor la nivelul 31.12,2015".Nu m-a lamurit.Concluzia mea cu care nu sunteti obligati,sa fiti de acord:ne stresam degeaba.Mai bine sa fie lunga,lunga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ala era beat!O fi fost invitat la Treicoceni astazi de ziua Iuropei!

      Ștergere
    2. Ala era beat!O fi fost invitat la Treicoceni astazi de ziua Iuropei!

      Ștergere
  70. Sa multumiti lu Ponta ca v-a dezghetat ...!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa-i multumim la ,locale si parlamentare!

      Ștergere
  71. Pe roarmy 230 a aparut o copie a unui buletin de calcul in cond.leg.dupa ce m-am cheorat eu parca in cazul expus sub conditii de excelenta scrie exclus.am dedus ca sc.of(militar in termen)intra in vechimea cumulata.va cer sa acceptati scuze pt.alerta.ps.se pare ca,colonelul este jandarm daca asta are importanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Iceparu - personal iti acord scuze, dar dupa cum te exprimi acum cred ca ai trecut pe la crama. Sa fii sanatos.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  72. Măi fraţilor, dar nu-i nimeni planton pe-aici la ora asta? Cezare, vezi că Viorel ţi-a furat gumarii ăia ai tăi cu care ai bătut pe vremuri recordul la Spartakiada culesului de gogonele pe judeţul Teleorman.
    Oameni buni, nu v-a fost clar că noi, "cei mai pensionari", cu L223 am fost traşi pe gealău? V-am spus-o de anul trecut, dar n-aţi vrut să credeţi. Tot aţi învîrtit dovleacul...Să dea Dumnezeu să nu fie cum zic eu, Aligatorul şi alţi cîţiva. Oricum să fim sănătoşi noi şi-ai noştri. Problemele astea şi nu numai, se vor rezolva doar punînd mîna pe dîrjee.

    RăspundețiȘtergere
  73. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!