luni, 9 mai 2016

9 Mai - Felicitări tuturor românilor! Este atât ziua Independenței de Stat a României, cât și Ziua Victoriei contra fascismului și nazismului!

Unul dintre interlocutorii noștri are perfectă dreptate cu remarca sa! In urma căreia constatăm că astăzi - 9 Mai 2016, oficialii și autoritățile statului român evită să îi felicite pe români cu ocazia a două dintre evenimentele cu cele mai mari semnificații pentru poporul român. Acestea fiind:

și 
- Ziua Victoriei Coaliției Națiunilor Unite în Cel de-Al Doilea Război Mondial. Referitor la acest ultim eveniment, românii preferă o expresie mai sugestivă, respectiv Ziua Victoriei contra fascismului si nazismului sau Ziua Victoriei contra Germaniei naziste

Numai că legat de această importantă zi cu dublă semnificație din istoria României, constatăm că în acest an (ca și în anii anteriori, de altfel), oficialii și autoritățile statului român evită să facă referiri la faptul că pe data de 9 Mai sărbătorim Independența de Stat a României și Ziua Victoriei contra fascismului si nazismului. Oficialii și autoritățile statului român preferând ca pentru data de 9 Mai să facă referiri doar la un eveniment-găselniță, conform căruia astazi ar trebui să sărbătorim Ziua Europei! Ca și cum ar fi Ziua Uniunii Europene!

Atenție! Ziua Europei nu are nicio legătură nu numai cu Independența de Stat a României, dar nici măcar cu Ziua Victoriei contra fascismului si nazismuluiZiua Europei este de fapt legată de data de 9 mai 1950. Cand nu s-a intamplat nimic extraordinar! In acea zi de 9 mai 1950, Robert Schuman - un ministru francez al afacerilor externe, a facut doar o simpla propunere de unire a industriilor de cărbune și oțel ale Franței și Germaniei. Cam aceasta fiind singura posibilă verigă de legătură între data de 9 Mai si inventata Zi a Europei!


UPDATE 1
Să nu ne mai falsificăm istoria! 
În cel de-al Doilea Război Mondial, România a fost dezmembrată în egală măsură atât de Germania nazistă, cât și de Uniunea Sovietică!

Memoria românilor fiind scurtă prin tradiție (in fapt, doar a autorităților, romanii de rand nu uita chiar asa usor), poate fi necesar să ne readucem aminte niște aspecte cum a fost cu nemții cei buni și rușii cei răi sau invers. Realitatea fiind că și unii și alții au fost tot o apă și un pământ pt. poporul român!

Vă readucem aminte că în anul 1940, România a fost de fapt deposedată practic simultan de Ardealul de Nord de către nemți (si pe care l-au cedat Ungariei horthiste) și de Basarabia de către ruși! Prin urmare, atât nemții, cât și rușii, au lovit în plin în România!

Din punct de vedere militar, soluția pentru România în acele vremuri, nu era decât una care ar fi însemnat ștergerea de pe suprafața pământului a nației române. Iar aceasta ar fi fost, intrarea în război, în mod simultan, atât împotriva Germaniei naziste, cât și a U.R.S.S. Soluția fiind de-a dreptul imposibilă!

Mai departe, cunoaștem ce s-a intâmplat în acele vremuri extrem de tulburi. Există critici și interpretări diverse, însă este extrem de posibil ca oficialitățile de atunci ale statului român să fi adoptat cea mai bună soluție pt. a evita ștergerea definitivă a României de pe hartă. Cunoaștem că în prima fază, România s-a aliat cu Germania contra Uniunii Sovietice, lucru bizar în condițiile în care Germania era tot ocupant din moment ce smulsese pur și simplu Ardealul de Nord, cedându-l Ungariei horthiste. Asa anumita alianta a permis intrarea trupelor germane pe teritoriul Romaniei (cat mai ramasese din ea). Fiind evident ca trupele germane ar fi intrat oricum tot ca trupe de ocupatie, dar in forta. Rezultand in fapt ca marea alianta a fost doar un tertip de evitare a unui razboi devastator cu Germania nazista. In urma caruia Romania ar fi urmat o soarta cam ca a Poloniei!

Ulterior, in aceasta alianta nefireasca cu Germania nazista, Romania a atacat Uniunea Sovietică, în scopul realipirii Basarabiei la teritoriul românesc. Scopul a fost perfect îndreptățit, dar nu și alianța cu un stat - Germania nazistă, care la rândul său deposedase România de un alt teritoriu si pe care nu avea nicio intentie sa il retrocedeze! Si care mai instalase sub paravanul aliantei, si trupe de ocupatie pura pe teritoriul Romaniei!

După cum cunoaștem, ofensiva româno-germană contra sovieticilor, a avut succes doar în prima faza. Aceasta transformându-se în final, într-un dezastru. Astfel încât în 1944, România era tot în situația inițială, respectiv tot fără Basarabia și tot fără Ardealul de Nord. De fapt, situația era mai gravă: armata romana isi pierduse si mare parte din trupe si capacitatile combative in luptele cu sovieticii. Si mai avea si trupele germane de ocupatie numite in fals ca fiind aliate,  pe propriul teritoriu.

In noua situatie creata, la 23 August 1944, cu trupele sovietice la granita de est pregatite de ofensiva finala contra Berlinului si in momente in care era evident ca Germania va pierde oricum razboiul, Romania a adoptat o stratagema menita a evita atat un razboi dezastruos - de aceasta data cu Uniunea Sovietica, cat si o ocupatie sovietica totala. Armata Romana intorcand armele contra numitilor aliati germani, care in fapt erau simpli ocupanti. Ocazie cu care Romania a eliberat cu arma in mana Ardealul de Nord, care fusese facut cadou in 1940 de aliatii germani, Ungariei horhiste. Stratagema uzitata s-a dovedit a fi extrem de abila, fiind evitat un razboi fatal cu sovieticii. Si nu doar un razboi, ci si stationarea de lunga de durata pe teritoriul Romaniei a trupelor sovietice - care s-au retras definitiv in 1956 (in conditiile in care din Germania s-au retras in 1994).

In mare, cam asa s-au derulat evenimentele in cel de al Doilea Război Mondial si care demonstreaza ca România a fost dezmembrată în egală măsură atât de Germania nazistă, cât și de Uniunea Sovietică! In ceea ce priveste criticile, exista o parte a populatiei, dar si a oficialitatilor române, care in functie de propaganda toxica asimilata sau propagata sau de diverse interese, incearca sa denatureze adevarul! Astfel incat in perioada comunista - istoria nu pomenea niciun cuvand despre ocuparea Basarabiei de catre Uniunea Sovietica, iar propagandistii infierau cu manie proletara doar pe ocupantul german nazist care smulsese Romaniei Ardealul de Nord si il facuse cadou Ungariei horthiste. In vremurile de astazi rolurile s-au inversat, astfel incat noii propagandisti spala creierele romanilor, fapt pt. care infiereaza si ei tot cu manie proletara, insa de aceasta data doar pe ocupantul sovietic care a smuls Romaniei teritoriul Basarabiei. Cei in cauza evitand însă orice referire la faptul ca si Germania procedase la fel cu Ardealul de Nord (unde horthistii au comis si multiple atrocitati, cu victime în rândul românilor care depășesc cu certitudine pe cele ale naziștilor îndreptate contra   evreilor si rromilor din România de atunci).

Paradoxuri? Si inca cum! In cel de al Doilea Război Mondial, pe teritoriul actual al României nu s-au desfășurat lupte de eliberare contra ocupantului sovietic - care de altfel nu a acționat niciodată militar contra românilor care locuiesc în actualul spațiu teritorial! Din contră, actualul spațiu teritorial a fost ținta atacurilor germane, americane și britanice. Oficialii și autoritățile statului român de astăzi, preaslăvind  însă națiile care în trecut i-au bombardat pe români! Atitudine care este total contrară crezului majorității poporului român, popor care în ciuda memoriei scurte a oficialităților, reține că a fost scos din beznă (industrie, blocuri, drumuri, spitale, agricultura etc. - si care si astazi ne deservesc ca unice creatii efective din ultimii 70-80 ani), de celalalt ocupant, dar care de altfel nu a bombardat niciodata Romania actuala!

201 comentarii:

  1. Felicitari tuturor romanilor? Pai romanul care a redactat cererea de mai jos, a pus-o pe site, a luat-o de model poate mii de pensionari si probabil vor ajunge in justitie, daca nu va fi nevoie din nou de un ordin de ministru pentru a corecta prostia ce zace pe acolo (sau poate...nici nu vreau sa ma gandesc), merita felicitari? E doar un exemplu. Mai sunt de dat cateva zeci care si-au batut joc de intreaga armata.
    https://cps.mapn.ro/app/webroot/fileslib/upload/files/Formulare/2.%20Cerere%20restituire%20drepturi%20potrivit%20art.%20121%20din%20L2232015.pdf

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hopa 1, hopa 2 aparu si balegoi.Baligatorule te-au dat caprili afara, saunt in lactatie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Bai cioara romulana iar faci confuzie intre mine si Cezar violatorul de capre.Vrei sa o penetrez iar oral pe piranda si muista de ma-ta zisa si vitanja neagra a satrei ? Acum inteleg de ce il urasti tu pe Cezar violatorul de capre...Cioara de ma-ta fura gaini din cotete pe la sate ( unde te-a si fatat dupa o criza (m)etilica ) si Cezar asta a prins-o si a muit-o la fel ca toti barbatii dib sat.E treaba voastra ce faceti in familia voastra largita dar nu ma amesteca ib tigania voastra ca iti bag belescopterul in cur cu sula.Cu stima.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Caimanule,
      Stiu un chestor de pol. care are o pensie frumoasa, dar legala, pentru ca a platit taxa la Uniune, canta cu fanfara, ba si pe la nunti, botezuri, inmormantari...etc, cantari, intelegi?
      Tu de ce nu ai invatat sa canti la un instrument? Uite, el a putut!
      Eu m-am apucat de harpa, nu este greu...am platit si taxa pe 2016, nu e mult, am facut si solicitarea pt bonificati sicam primit aviz favorabil si ieri am primit banii pe card, incepand cu ianuarie 2016!
      Iti urez succes si iti recomand xilofonul!

      Ștergere
    5. Mares .Nu multunesc .Momentan ii invat pe unii cu tupeu porcesc sa cante la fluier cu guse .Oricun eu prefer instrumentele cu coarde la care ma meditez de la 12 ani.Dar mereu se rup ( in figuri) coardele (instrumentelor) cand le folosesc.O fi vina mea ca le uzez prea tare (datorita dotarii exceptionale) , nu stiu...Acum sa cer si 50% in plus la pensie ca suflatorii in mustiuce e prea de tot .

      Ștergere
    6. Sacazul este cauza!
      Cere si vei primi!

      Ștergere
    7. Mares si pozitia in care se cere sacazul care e ? Pari initiat.Fi mai explicit ..

      Ștergere
    8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    11. Caiman,
      Sacazul este cam uscat!
      Nu fa trimiteri cu tenta sexuala...poti si acum sa te inscarii la Uniune si vei primi 50%!
      Este legal pt platitorii te taxa lunara!
      Alege un alt instrument....tambal!

      Ștergere
    12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  6. R 26500,
    Ai uitat de Bulgaria care a luat Cadrilaterul si de faptul ca voia toata Dobrogea?
    Despre Cadrilater...mai nou se scrie ca ar fi, ca nu ar fi fost....dar eu stiu ca majoritari erau romanii si nu se cedeaza din granite!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si azi este o zi importanta din istoria Romaniei!
    Cat de mult ne―a lipsit aceea scanteie de nebunie, numita curaj!
    Onor regilor Ronaniei care au facut lucruri marete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Usor cu pianul pe scari.Ai uitat de tradatorul de tara Carol al doilea si odrasla sa lasul tradator Mihai ? Bunicul a fost luat prizonier in Siberia din cauza lui .De altfel gunoiul Mihai a fost premiat si de Stalin ( pentru tradare) cu cea mai inalta decoratie sovietica) Despre furtul ( de catre Mihai la plecare ) din muzeul de istorie nationala a zeci de tablouri ( in valoarea de acun de peste 1 miliard de euro) care nu erau proprietati personale ci ale coroanei nu mai vorbesc ca oricum le furau rusii sau dispareau ca acum cand toate ''originalele'' sunt de fapt copii si toti se fac ca nu stiu si nimeni nu verifica ca e ''secret'' )

      Ștergere
    2. Raspuns la pian!
      Onor regilor Romaniei, care au facut lucruri marete!......punct!

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. @ Aligatorul 10 mai 2016, 07:05. De unde stii tu ca au fost tradatori de tara? Ca asa spun niste imbecili la TV?

      TU daca erai in locul lui Mihai ce decizie ai fi luat? Citeste UPDATE. In 1940, fascistii ti-au luat Ardealul de Nord, iar bolsevicii ti-au luat Basarabia. Ce decizie ai fi luat? Ai fi declarat razboi simultan si Germaniei si URSS?

      Eu zic ca daca NU era Mihai inspirat sa invarta niste chestii, dracu' ne lua - nu ar mai fi existat romani pe pamant la ora asta! Mihai o fi fost premiat de Stalin! Dar TU nu esti multumit totusi ca rusii nu au tras niciun cartus pe pamant romanesc? Pt. ca asta a facut Mihai! Adica pe dracu' in 4 sa NU rada rusii in 1944 Romania de pe fata pamantului asa cum au facut cu Berlinul!

      Pe de alta parte, Miahi o fi fost decorat de Stalin! Da - dar noi am avut si decorati de fascisti! Cu ce este mai breaza o decoratie fascista decat una bolsevica? In conditiile in care decoratiile fasciste proveneau de la Germania care in 1940 ne-a luat Ardealul de Nord si l-a dat Ungariei horhiste?

      Realitatea este exact ca in UPDATE! Ne-u tras-o si nemtii si rusii. Daca judecam strict moral, in 1940 ar fi trebuit sa ne razboim simultan si cu unii si cu altii! Ceea ce a fi insemnat stergerea de pe harta a Romaniei! Asa ca conducatorii acelor vremuri au procedat corect pt. a fi evitata distrugerea natiei romane: s-au facut frati pe moment cu nazistii cand erau in forta - chiar daca nazistii ne luasera Ardealul de Nord, incercand macar sa recupereze Basarabia. Apoi s-au facut frati cu sovieticii cand erau in plina ofnsiva, incercand macar sa recupereze Ardealul de Nord si sa evite distrugerea Romaniei de catre colosul sovietic.

      In final, problem este simpla: si fascistii si bolsevicii au fost niste ocupanti ai natiei romane. Daca TU ai fi fost conducatorul Romaniei in acea perioada, daca NU ai fi procedat ca Mihai, ori ii trimiteai pe toti romanii la sapun incercand sa eliberezi Ardealul de Nord, ori la ora asta vorbeam toti ruseste si scriam toti in chirilica.

      Ștergere
    5. Rxxx .Nu il mai spala atat pe lasul Mihai care a parasit tara le greu in timp ce unii militari regalisti( ex sumanele negre) au luptat in munti pana la ultimul. Lasul Mihai a avut grija sa-si ia praduiala si sa plece (in loc sa ramana daca era nevoie pana la moarte) ..Nu uita ca tot acest Mihai a validat in parlament alegerile fraudate de comunisti facand jocul rusilor.Cat priveste tratatul Rib.- Mol. ca la ala te referi armata regala nu trebuia sa se retraga sub nici o forma din Basarabia deoarece armata bolsevica nu era o forta atunci era slab echipata si nu avea nici o sansa sa ocupe Basarabia cu forta.Cat priveste nemtii ei nu se bagau in mod sigur deoarece ar fi pierdut rafinariile si campurile petroliere de la Ploiesti care ar fi fost distruse intr-un razboi total (iar Hitler nu putea aplica planul Barbarosa fara ele).Plus ca ne ajutau si francezii iar mica Antanta era in vigoare .

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    9. Rxxx .De Carol al doilea alt degenerat nu zici nimic.? Sau de evreica Elena Lupescu din masonerie? Cat despre Ferdinant( intregitoruk) si Carol 1( cel mare) tot respectul .Astia au fost regi mari.Raportul la regi e 2 foarte buni la 2 lasi si hoti.

      Ștergere
    10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    13. A si inca ceva .In cazul in care bolsevucii invingeau armata regala ( putin probabil atunci) ce crezi ca faceau nemtii ? Stateau cu mainile in san sii ii lasau pe bolsevici sa ocupe Romania si pierdeau petrolul romanesc (fara de care nu ar fi existta al doilea razboi mondial si atacul planuit asupra rusilor ) sau ii sprijineau la nevoie pe romani? Reflecteaza.

      Ștergere
    14. @ Aligatorul 10 mai 2016, 14:39. Emani idei haotice, sentimentale. Cat priveste isoria, esti praf! Iti pun eu ideile in ordine!

      1]. De fapt, bolsevicii au invins Armata Regala. Nu cumva Armata Regala a ajuns in Caucaz pt. eliberarea Basarabiei? Dupa care bolsevicii nu doar ca au respins ofensiva Armatei Regale, ci au fugarit-o pana la granitele actualei Romanii! Deci?

      2]. Suntem in 1944. Rusii la granitele noastre de est, iar pe la nord bombardau deja Germania. Deci, in august 1944 in Romania mai existau niste ramasite ale Armatei Regale inlocuite de tarani instruiti sumar - majoritatea trupelor regale autentice fusesera macelarite de rusi cand trupele noastre au trecut granita pt. eliberarea Basarabiei.

      Si, bai - baiete! Zici ca ne-ar fi ajutat nemtii cantonati la noi in tara daca in 1944 ne impotriveam rusilor? Si ii mai si invingeam pe rusi? Pai si trupele nemtesti cantonate la noi in 1944 erau decimate. Dovada este ca chiar ostasii nostri de atunci, fara tancuri, cam cu pieptul gol si in izmene, i-au alungat pe nemti peste granite. Rusii nu i-au ajutat pe romani cu un deget. Cu alte cuvinte, nemtii cantonati la noi - nu mai erau buni de nimic din moment ce am fost capabili sa ii invingem singuri. Si TU pe aia te bazai sa opreasca puhoiul sovietic?

      3]. Nu mai acuza de lasitate conducatorii! Si NU mai incrimina nici evreii pt. neajunsurile noastre. In Romania a fost mereu exact cum este si astazi! Toti conducatorii romanilor cu ceva sange in instalatie, au fost facuti tot de romani! Nu de evrei! Asta este neamul nostru de omizi! Este exact ca astazi! Unii il acuza pe Iohannis, altii pe Soros, altii pe Cilolos! Bai - baiete, adevaratii tradatori sunt romanii! NU vezi ca parlamentarii nostri neaos romani - sunt peste 500, NU misca nimic? Adica sunt pe aceeasi lungime de unda cu Iohannis, Ciolos si Soros? Si ii cheama Ionescu, Popescu etc. etc. - romani get beget.

      4]. Referitor la acuzatiile aduse Regelui Mihai! Bai, frate - dar TU ai auzit ca si atunci exista Guvern sau Parlament? Formate din romani din aia puri? Dar Regele NU decidea, astia decideau frate - ce si cum! Bratianu, Popescu, Ionescu - adica tot omizile noastre!

      5]. Stii cine l-a condamnat la moarte pe Antonescu? Iti spun eu - Tribunalul Poporului ... Roman. Nu al poporului rus sau evreu! Adica tot omizile noastre! Exact cum C.C.R. a decis ca desfiintarea pensiilor militare in 2011 este constitutionala. Nu a mai contat ca prin decizia respectiva, C.C.R. a condamnat la moarte mii de militari in rezerva/retragere. Dand dreptate romanilor ... Basescu, Boc, Udrea, Oprea.

      In final, bai baiete! Ca orice om, precis ai fost si TU sapat/mancat in viata sau in cariera de cate cineva. Erau evrei cumva? Sau bolsevici? NU - erau romanii nostri, este? Asa a fost si in trecut!

      Concluzie? Grea, dura! Pe M. Viteazul l-am asasinat, pe Ceausescu l-am rezolvat, la fel pe Antonescu sau pe Brancoveanu si aproape toate istoria este plina de exemplele din astea! NOI - ROMANII, i-am rezolvat!

      5]. Vrei sa iti mai spun ceva apropo de imaginata ta tradare a lui Mihai? Pai, bai frate, TU vroiai sa lupte singur cu rusii? Sau ai uitat ca armata a intors armele. Adica, ostasii nostri si-au bagat pixul in binefacerile naziste, dar NU stii motivul adevarat! Armata era formata in principal din tarani dar care NU aveau pamant. Fiind slugi/robi etc. pe diverse mosii ale ciocoilor ... romani! Dupa ce au vazut ei ca rusii cu care luptasera erau tratati ca militari adevarati in tara lor, si-au bagat si ai nostri pixul. Si in nazism si in ciocoii romani si in regalitate si in tot. Majoritatea au intors armele din convingere! Si daca ar fi castigat razboiul cu rusii, ei tot sclavi urmau sa fie in Romania!

      Ștergere
    15. @ Aligatorul 10 mai 2016. Vrei si desert? Ai auzit de Divizia T. Vladimirescu vreodata? Aia care s-a format la rusi din romani dezertati si a luptat contra armatei romane? Unii patimasi o denumesc ca fiind formata din romani tradatori! Aiurea! Pe cine sa tradeze? Pe cei care ii tineau pe post de iobagi si cu botnita la gura? Divizia aceea s-a format in mod natural ca "riposta" a militarilor contra miserupismului statului roman pe de o parte fata de ei cand urmau sa se reintoarca iobagi, dar si pt. faptul ca familiile celor de pe front mureau de foame in Romania! Lucruri grele! Mai vrei un adevar? Ei, uite daca ne inclestam acum cu rusii, sa NU ai tu impresia ca toata armata va lupta "cu devotiune si pana la moarte" cu rusii! Cum a fost in WW2, asa si acum! Asta ca sa NU iti readuc aminte si faptul ca o parte insemnata a populatiei romanesti, i-a intampina si acum pe rusi cu flori.

      Asta este! Cand judeci, NU trebuie sa fii sentimental, ci cerebral. Altfel, totul este doar imaginatie fara fundament.

      Ștergere
    16. Rxxx le amesteci rau .Te sfatuiesc sa pui mana pe o carte Eu vorbesc a 23 august 1939, cand Germania nazistă și U.R.S.S.au semnat un pact de neagresiune. Chiar dacă Rusia bolșevică întreținuse multă vreme relații privilegiate cu Germania anilor 1920, acest lucru i-a surprins toti , căci opoziția ideologică dintre nazism și comunismul sovietic părea ireductibilă. Alianța dintre cei doi mari dictatori totalitari, Hitler și Stalin, urma să aibă consecințe nefaste, vizibile și astăzi în sânul Europei musulmanizate .Relațiile dintre liderii bolșevici și Germania au debutat în aprilie 1917, pentru a grăbi destrămarea armatei ruse, serviciile secrete germane au decis să faciliteze întoarcerea în Rusia a câtorva zeci de revoluționari, printre care un anumit Vladimir Ilici Ulianov, alias Lenin. Urmarea se cunoaște: venirea la putere a bolșevicilor, la 7 noiembrie 1917, apoi tratatul leonin de la Brest-Litovsk, din martie 1918, prin care Lenin ceda Germaniei 800.000 km² .Dar lasa asta 1939 armata bolsevica era foarte slaba si nu are nici o legatura cu armata rosie (inarmata masiv si de americani) din 1945 .Deci compari mere cu pere.Altfel ''uiti'' cine a adus comunismul in Romania si ulterior a dat ordin tribunalului poporului sa-l execute pe maresal ? Exact cominternul format din perciunati multi cu nume schimbate in nune romanesti .PS tradatorul tau Mihai nu a vrut sa-l gratieze pe Antonescu (deoarece era sluga rusilor si isi pazea curul regal) .Esti rau pe dinafara cu istoria daca crezi ca in Romania sovromurilor rusesti romanii tradau si aveau vre-o putere atunci. Nu te mai uita la numele romanesti si cauta ( gasesti pe net ) sa vezi ce nume aveau inainte cei veniti pe tanccurile rusesti si poate o sa intelegi de ce suntem colonie acum

      Ștergere
    17. Sa-ti dau cateva exemple de nume schimbate: Ana Pauker (Rabinsohn),Teohari Georgescu (Burach Tescovici ), Vasile Luca (Luca Laszlo), Ghizela Vass, Silviu Brucan ( Samuel Brukner), Iosif Kișinevski, Alexandru Nicolschi (Grumberg Boris Nicolscki), Gheorghe Pintilie (Pantiușa Bodnarenko), Emil Bodnăraș etc .. sunt mii dar nu am timp gasesti daca cauti .Astia si urmasii lor au condus si conduc Romsnistanul si acum.Vezi de MRU unguent nepotul lui Ana .Pauker .MRU e romanistan ? Reflecteaza si trezeste-te.Si nu zicea nineni ninic daca Romanistanul era condus bnne nu jefuit cu salbaticie ca acum

      Ștergere
    18. Si pe Ceausescu nu romanii l-au asasinat ( ma refer la decizie nu la cine a tras ) .Mai citeste.

      Ștergere
    19. Olescule,mai documenteaza-te.Esti copil.Ma enervezi.Esti absolvent al AMG?Divizia Tudor Vladimirescu s-a format din unii militari romani prizonieri la sovietici.Nici pe departe dezertori.Ana Paucher,stabilita in URSS,activist al internationalei comuniste a umblat prin lagarele de prizonieri pentru a lamurii militari romani sa adere.Ulterior a mai fost o divizie cu denumirea Divizia Horia,Closca ,Crisan de care s-a vorbit mai putin.Aceste divizii au devenit pepeniera armatei romane comuniste.Da. A fost si un dezertor,ofiter.Acesta in timpul lui Dej a fost numit ministru apararii.De la el ti s-a tras primirea indemnizatiei pentru alimente.Nici pe timpul impuscatului, neoficial divizia Tudor vladimirescu nu era agreiata istoric.Studiaza Istoria militara a poporului roman, in n volume editata de Institutul de istorie al armatei sub coordonarea lui Ilie Ceausescu..Romania desi era in razboi,populatia traia la nivel acceptabil pentru acea data ,chiar mai bine decat in Italia,Spania,Portugalia..Sa stii ca nemtii au platit corect in comertul cu Romania.Discuta cu inaitasii tai privind comportamentul soldatului sovietic in relatia cu populatia civila din Romania.Dece crezi ca populatia romana nu-i agreiaza pe rusi?Daca mai gasesti in viata populatie in varsta de 95 ani intreaba-i. Citeste Procesul marii tradari.Vezi ca si nemtii au fost intampinati cu flori la intrarea in Paris si nu numai.

      Ștergere
    20. https://m.youtube.com/watch?v=NUAlhiP4Nok

      Ștergere
    21. @ Aligatorul 10 mai 2016, 16:58. Multumesc pt. sugestie, dar chestia cu cartea si amestecul lucrurilor ti se potriveste mai degraba tie. TU stii ce faci din ignoranta? Excat ce vor sa ne bage astia pe stil nou, in cap! Bolsevicii cei rai ca ne-au luat Basarabia - fapt pt. care noi trebui sa ii uram pe rusi, dar sa bagam capul in nisip la faza ca fascistii ne-au luat Ardealul de Nord.

      Evenimentele sunt foate clare in acest sens!

      1]. Ai auzit de Dictatul de la Viena? Dictatul de la Viena (cunoscut și ca Al doilea arbitraj de la Viena) a fost un act internațional încheiat la 30 august 1940, prin care România a fost silită să cedeze aproape jumătate (43.492 km²) din teritoriul Transilvaniei în favoarea Ungariei horthyste. Acest act a fost impus de Germania Nazistă și Italia fascistă în timpul celui de-al Doilea Război Mondial sub titlul de „arbitraj”. AI RETINUT? Noi la intrarea in razboi si cand ne-am dat mana cu nemtii, eram deja ..ututi de marii aliati fascisti! Asadar, porcii din vest ne-au facut bucata, lasandu-ne fara Ardealul de Nord.

      2]. Ia citeste TU aici [https://ro.wikipedia.org/wiki/Dictatul_de_la_Viena] niste chestii, chiar daca e Wiki!

      Asadar, porcii din est ne-au bagat ultimatum pt. Basarabia si Bucovina de Nord. La 26 iunie 1940, România a primit un ultimatum din partea Uniunii Sovietice, prin care se cerea evacuarea administrației civile și a armatei române de pe teritoriul dintre Prut și Nistru. Pe 2 iulie 1940, Basarabia era deja teritoriu sovietic.

      IN CONCLUZIE, IN IULIE 1940 AM RAMAS FARA BASARABIA LUATA DE RUSI, IAR IN AUGUST 1940 AM RAMAS FARA ARDEALUL DE NORD LUAT DE "ALIATII" NEMTI SI DAT MOCA UNGARIEI HORTHISTE! Aceasta este situatia tactica reala si corecta!

      Mai departe este ca in UPDATE! Romanul (oficial, istoric, om de rand - nu conteaza) care ii acuza doar pe rusi fara sa vada si ce ne-au facut nemtii, este un bou sau rau-intentionat. Reciproca este de asemenea valabila: romanul (oficial, istoric, om de rand - nu conteaza) care ii acuza doar pe nemti fara sa vada si ce ne-au facut rusii, este tot un bou sau tot un rau-intentionat.

      Mai departe, fanii regimului de atunci care s-a dat cu Hitler, nu pot fi decat niste idioti. Ca fani, ei fiind de acord de fapt si cu ceea ce a facut Hitler - adica cu cedarea de catre Germania a Ardealului de Nord catre Ungaria.

      Bineninteles ca si fanii bolsevicilor, nu pot fi decat tot niste idioti. Ca fani ai bolevicilor, ei fiind de acord de fapt si cu ceea ce a facut Stalin - adica cu ocuparea Basarabiei si Bucovinei de Nord de catre rusi!

      In ceea ce priveste teoria conspiratiei cu numele evreiesti etc. Este stupida! Chestiunea este mult mai simpla! Indiferent de obarsie, romanul e cam fufa morala prin definitie! Ca nu vrem sa acceptam, este alt lucru! Nimeni nu poate face sex cu o prostituata, daca aia nu vrea! Asa si cu teoria ta a conspiratiei: crezi tu ca Grumberg Boris Nicolscki isi facea de cap daca nu era sustinut de Ion, Gheorghe, Vasile, Leana - romani autentici!

      Ca si astazi! Tot ii dai cu Soros si Romanistan! Asa este! Dar Soros n-ar misca nimic in Romania daca NU n-ar trada "la unison" alesii nostri neaos autentici! De aia se spune ca romanul e mare curva!

      Ștergere
    22. @ iceparu 10 mai 2016, 17:48. Lasa tu cititul. Si asculta-i mai bine pe supravietuitorii acelor vremuri. Doar eu cunosc 2 cazuri care au dezertat: unuia ii murea familia din Romania, de foame. S-a intors din Rusia in Romania si a stat ascuns in preajma propriei sale familii, pana s-a terminat razboiul.

      Al 2-lea, "a disparut" pe front. Numai ca a reaparut subit in '44, ca falnic majur in Divizia " T. Vladimirescu".

      Deci, cartile sunt una si faptele - alta! Pe de alta parte este la mintea cocosului ca in marea majoritate a cazurilor, dezertorii nostri nu veneau in tara sa ii inhate potera si riscand sa fie impuscati. Oficial, ei cand se predau la rusi, figurau ca ... prizonieri la rusi. Si mai departe, ramane valabila vesiunea ta! Deosebeste-i daca poti care prizonier era prizonier pe bune sau fost dezertor! Sic!

      Ștergere
    23. PCR cu un efectiv de 1000 membri functiona ca agentura de informatii sovietica.Antonescu a fost condamnat sub coordonarea PCR si sub supravegherea sovieticilor.Sefii partidelor politice istorice precum si regele nu s-au opus.Moartea lui Antonescu a fost soarta conducatorilor ce pierd un razboi.Antonescu a reprezentat moneda de schimb.O fi fost benefic sau nu pentru Romania este la latitudinea fiecaruia sa judece.Invingatorii fac legea.Interesant este cum de nu a fost condamnat Horty.Stii sub a cui indrumare au construit lagarele de concentrare naziste?Ghici.

      Ștergere
    24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    25. Rxxx si inca ceva .Daca Japonia ataca URSS atunci cand nemtii erau langa Moscova care era cel mai important nod feroviar ( nemtii erai la numai 40 km) vorbeam de URSS la timpul trecut de atunci . De la granita cu Japonia ( atunci) a adus Stalin trupe proaspete si bine echipate cu care i-a fugarit pe nemti.De ce japonezii nu i-au atacat pe rusi atunci e unul misterele istoriei.

      Ștergere
    26. Exista in firea lucrurilor romanesti ca marile persobalitati sa fie apreciate doar duoa moarte!
      Si timpul nu―i mai este un aliat lui!
      Retineti ca toti am tradat candva, inclusiv in 89!

      Ștergere
    27. Mares vorbeste in nume personal .Eu nu am tradat pe nimeni chiar daca asta m-a costat mult in viata.

      Ștergere
    28. Ai tradat cel putin o iubita, amanta...ceva!
      Dar, la modul serios....juramantul, legile si constitutia valabila in 89!

      Ștergere
  8. Mares ,vezi si razboaiele balcanice.Da in 1968 bulgarii erau banuiti ca vor si Dobrogea.Cand au participat la niste aplicatii cu ei am avut senzatia ca erau vorbitori de limba romana.La bilantul in urama aplicatiei care era de condusa de ministrul nostru aproape nici unul nu era cu castile la urechi.O fi fost sfidare sau nu, nu stiu.La aplicatii erau incorporati cu 1-2 divizii sub comanda noastra.Se stabilea o frontiera fictiva pe teritoriul Bulgariei,apoi precum ca inamicul a inaintat etc.Ulterior noi eroi ,executam mars pe teritoriul bulgar si treceam la contraofensiva pana la victoria finala a inamicului.Rusii aveau interdictie si erau chiar suparati ca nu le era permis sa se deplaseze prin teritoriul Romaniei chiar si ipotetic.Drumul lor era prin Marea Neagra.Stiam geografia Bulgariei si a Gregiei tot atat de bine ca a Romaniei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ''Victoria finala a inamicului''?

      Ștergere
    2. Si in 89 aveau ceva pregatit....inclusiv de afara!....niscavai n,...f,....!
      Cu rusii problema statea asa:
      ―trec garnituri cu trupe, fara echioament de lupta
      ―trec garniturile cu tehnica separat
      ―trec garniturile cu munitie separat
      Toate sub paza fortelor romane!
      Rusilor nu le―a convenit si au ales marsul pe mare, pana―n Bulgaria, dar nu prin apele teritoriale!
      Cred ca li s―a parut mai ieftin!
      Aviz,......asa urmau sa se intoarca in 68 din Cehoslovacia!
      Li s―a dat un mare pas!...ei, nu singuri, ci cu sustinere externa puternica!

      Ștergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    3. Caimanule,
      Ai corifei? Ai ajuns sa fii citat precum clasicii in viata?

      Ștergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    3. Mai taceti dracului din gura mai scarboseniilor, cezar si baligatorul, asta-i limbaj de boschetari, nesimtitilor!

      Ștergere
    4. Tehnocrat( adica tigri 2) inghite si taci.

      Ștergere
    5. C_a bine ai zis!
      Eu îi stiu de oameni fffffff. seriosi! Poate au baut apa cainelui?
      C_e i―o fi apucat, la prima ora?

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    7. Tehnocrat( adica tigri 2) inghite si taci.

      Ștergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum o sa cer si eu 50% in plus la pensie dupa ce ma inscriu in uniunea scriitorilor.

      Ștergere
    2. Nu fii amnezic! Taxa mai intai!...din ianuarie pana―n mai cel putin!
      Versul 3 are deficiente!
      Dar, de ce te tot iei de T2, nu am inteles? Esti C, sub acoperire?

      Ștergere
    3. Acum o sa cer si eu 50% in plus la pensie dupa ce ma inscriu in uniunea scriitorilor.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pt All,
    C este a treia litera a alfabetului!
    Are si o legatura cu vechii CI―isti?
    Cat curaj au unii descoperiti/acoperiti?!

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  16. Ce aveti mai baieti,ati inebunit?Nu mai folosti expresii de mahala.Un prost se straduie sa va aprinda si voi ii dati satisfactie?Cea mai buna palma data individului este ignorarea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca raspunzi unui prost ii dai satisfactie.Inteligentul nu raspunde la provocari.Fiti inteligenti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Asta nu-i doar prost, e retardat !

      Ștergere
  18. Corect! Citeam undeva un motto. Cică: "Fii deştept că ţara geme!"
    ______________________
    Da, ar cam fi timpul, cei care se simt cu musca pe căciulă, s-o lăsaţi mai moale. Gata, am zîmbit pentru unele "creaţii" ale cobeligeranţilor, dar puneţi punct. Deja ieşiţi şi din canoanele cazone.

    RăspundețiȘtergere
  19. motto: "Nu fi prost ca tara geme"
    ....si intr-adevar lasati-o mai moale ca nu ati iesit doar din tiparele cazone dar si din cele ale bunului simt elementar.....dati-o dracului de treaba!!

    RăspundețiȘtergere
  20. spunea cineva pe aici ca TV nu prezinta parada de la moscova.da n-o prezinta pt ca banii nu vin de acolo ci de la "ailalanti"....bugetul paradei a fost redus cu 5,5 mil $ pentru a folosi banii in scopuri de aparare(declaratie administratie prezidentiala rusa)

    http://www.aktual24.ro/parada-grandioasa-la-moscova-rusii-isi-arata-cele-mai-inspaimantatoare-arme-imagini-in-direct/

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Extras din documentele publicate de Comisia de Munca a C.D. cu privire la sedinta din 05.04.2016 cu referire la OUG 57/2016 :

    Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare - PLx 82/2016, a fost trimis pentru dezbatere pe fond atât comisiei noastre, cât şi Comisiei pentru buget, finanţe şi bănci, Comisiei juridice, de disciplină şi imunităţi şi Comisiei pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională. În cadrul şedinţei au avut loc dezbateri generale, fiind prezentate membrilor comisiei punctele de vedere ale celor prezenţi, observaţii şi amendamente. De asemenea, la solicitarea reprezentanţilor Ministerului Apărării Naţionale, a fost dezbătut un singur articol din ordonanţa de urgenţă, care se referă la modificarea şi completarea Legii nr.223/2015 privind pensiile militare de stat. Membrii comisiei au hotărât ca dezbaterile pe celelalte articole să continue în următoarea şedinţă a comisiei.
    N.B. – pana in prezent, nimic nou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe data de 19.04. 2016 Comisia pentru munca si protectie sociala a avut in dezbatere Plx 82/2016 http://www.cdep.ro/co/docs/F1039999139/oz%2004.19.pdf ocazie cu care agentul 007 si-a impus amendamentele total nefavorabile militarilor de cariera si chiar si politistilor, pe care de fapt acest Coarna i-a tradat!

      Ștergere
    2. Eu cand v-a spuneam ca ''plutonierul'' Coarna e ofiter acoperit si ne-a tradat pe toti erati reticenti. Mare scursura acest plutonier Coarna acum papusa de plastilina a serviciilor .Eu l- am :'mirosit '' din 2011 cand lucra cu Igas impotriva politistilor.

      Ștergere
  23. Pana nu o sa vedeti OUG 57 ca devine legea 665 nu vreti sa credeti ca OUG 57 nu v-a fi modificata nici macar cu o virgula indiferent de amendamentele comisiilor ( v-am spus de cand a fost data).Sparlamentul nu are voie sa se bage aici. Doar sperante si gargara inutila pentru vulg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si o sa ramana asa pe vecie?
      M―am scos!
      Pensia, pensie...coana Zoitica, coana Zoitica! Basca 50% de la Uniune!
      Daca―mi mareste pensia se mareste si cuantumul celor 50%?
      Din lege, asa rezulta!
      Dar, il stiu...si―l cunoasteti si voi pe unul care a cantat altfel!.....
      De C/e sa nu ia si el? Caci se straduia si chiar daca falsa era in interesul organului!
      Am o nare dilema...era colaborator sau tinea de seful rezidentei?

      Ștergere
    2. Mares esti prea curios si nu ai certificat 0 ca sa sti asta.

      Ștergere
    3. Caimanule,
      Raspuns gresit!...Crrrrrrr!
      Am ORNIS la cel mai inalt nivel!...in plus si NATO, la fel!
      Te―am vazut pe un tabel.....ceva legat de cuib....ma documentez, intrucat termenul este deja arhaic!

      Ștergere
    4. Alea sunt certificate de nivel inalt.? Haaaa haaaa .Te-au pacalit la fel ca pe ceilalti cu grad mai mic de 33 .Intreaba de departamentul 0 adica agent 007.A fost si un film serial .

      Ștergere
  24. @R....
    Felicitari!
    Vad ca ai inceput sa blochezi comentariile cu limbaj de mahala. Parca se mai poate respira si poate ca vor reveni sa comenteze si cei care au ceva de spus, nu cei care au imaginatie bogata in materie de injuraturi.

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  26. Olescule,nu imi pune in gura lucruri care nu le-am afirmat.Retine ca am fost scolit pe timpul impuscatului si am lucrat la un esalon la care nici nu visai.Sefii mei care erau comunisti cu vechime,functii si grade mari, niciodata ,dar niciodata nu s-au exprimat critic la adresa armatei regale romane.Nici macar Ilie Ceausescu.(Abordeasa-l pe Dogaru care a lucrat la Institutul de istorie militara a M.Ap.N.Ilie Marin,Chelaru,Degeratu.)Ba dimpotriva.Unde m-am exprimat eu despre Inteleptii Sinodului?Vezi ca asemenea ideie este de sorginte rusa iar Hitler nu a facut nimic decat sa o adopte.Este conceptie fascista . Si Zvastica este de import.Ghici cui a apartinut?Sezi bland. Sefii mi-au oferit carti care nu se editau in acea perioada precum Procesul marii tradari,Razboiul pentru intregirea neamului,Memorii Hrusciov,Perestroica etc.Am avut neoficial acces la Buletinele Agerpres pe linie militara care erau destinate ofiterilor de rang inalt..Daca vrei sa sa fim prietenii nu arunca invective asupra armatei romane in intregul ei.Sa fii sanatos.PS.Toate partidele comuniste atat inainte de razboi cat si dupa in anumite perioade ,mai mult sau mai putin au fost finantate de Uniunea Sovietica(agenturi sovietice).Ceeaece scriu eu nu citi truchiat.Am bunul simpt sa recunosc cand fac o afirmatie nefondata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1]. Hei, unde te-am ofensat? Unde zic eu ceva de Inteleptii Sinodului? EU tare am impresia ca TU imi rastalmacesti mie vorbele! Exista poate o singura problema pe aceasta tema: comunicarea defectuoasa. Sau intelegerea defectuoasa. Doar un neghiob NU respecta Armata Regala. Ciudatenia la cei care o respecta (sau pretind ca o respecta), este alta: denigreaza ... regalitatea. Or, a pretinde ca respecti Armata Regala, in timp ce iti denigrezi regele si savurand republica, devine un nonsens al respectului.

      2]. Nu il abordez pe Dogaru. El si Basescu l-au facut tradator pe rege.

      3]. EU in niciun caz NU arunc invective asupra armatei romane, ce ai? Ci doar asupra celor care si-au batut si isi bat joc de ea! Si aici trebuie sa lamurim niste chestii? Cine sunt idiotii care au executat ofiteri ai Armatei Regale? Sau i-au trimis la canal? Tare am impresia ca sunt predecesori, instruiti sau chiar contemporani cu o parte din cei pe care i-ai luat drept reper moral.

      4] Procesul Marii Tradari, zici? Ai aflat pana la urma cine l-a condamnat si executat pe Antonescu? Precis NU ai aflat sau aidat-o pe conspiratie! Maresalul Antonescu a fost condamnat si executat de niste imbecili de ... romani. Asa si cum Ceausescu a fost condamnat si executat de niste imbecili de ... romani. Asa cum si pensiile militare in 2011 au fost desfiintate de niste imbecili de ... romani. Asa cum si siluirea la aceasta ora a pensiilor militare este realizata de niste imbecili de ... romani.

      In rest, ce spui tu acolo, ba de Hitler, ba de Stalin - e bine! Dar pe imbecilii de ... romani care le-au cantat in struna, de ce NU vrei sa ii vezi?

      In esenta, armata - regala, comunista sau actuala, este umilita tot de niste imbecili de ... romani!

      Ștergere
    2. Olescule,vorbesti precum Patapievici.Cel putin el are o scuza.Cu titlul de intrebare.Ce vina are un popor daca are conducatori venali,corupri,lasi,tradatorietc?Cu titlu de curiozitate.Ce varsta aveai si ce implicare ai avut tu in evenimentele din decembrie 1989?Stii cand a incetat focul armamentului in Romania?Stii care a fost pozitia tinerilor ofiteri la primirea ordinelor date personal de Ceausescu la teleconferintele cu Prim-secretarii ai comitetelor judetene de partid si comandantii de garnizoana,resedinta de judet."Respectati legea.Trageti la picioare".Intreaba-l pe Viorel.Aviatia a primit ordin sa se ridice in aer si sa bombardeze Timisoara unde de fapt se aflau si familii ale aviatorilor militari.Garzile patriotice duse la Timisoara echipate cu bate de lemn din alte judete au refuzat sa coboare din garniturile de tren.Milea personal a coborat in mijocul soldatilor aflati in fata fostului sediu al CC si le-a cerut sa nu traga in populatie.Arma egipteana a tras in populatie?Au fost mai destepti decat noi fiindca ei au fost scoliti de americani.Au procedat cu tact iar comandantul lor a ajuns presedinte.Nu exclud ca au fost si nebuni la noi. Executarea lui Ceausescu,fara sa afirm ca a fost un gest corect, a fost vointa intregului popor apartenent sau nu la PCR.Nu exclud existenta unei lovituri de stat dar ea s-a realizat pe fondul revoltei populare.Comitetul politic executiv se astepta la revolte populare inainte de decembrie 1989.Studentii de la Iasi din Bucuresti din Cluj au primit vacanta anticipat.Secretarii ai CC al PCR au fost repartizati si trimisi in teren sa supravegheze luarea unor serie de masuri.Ofiteri cu functii la MU din Muntenia si Moldova au fost mutati in Ardeal si cei din Ardeal invers.Asa se face ca Badalan ,Zeca etc.au fost transferati in diviziile din Ardeal si Banat iar Caba si Cioara in zona Moldovei si Munteniei.Olteanu care era secretar cu propaganda al CC al PCR si care mai inainte fusese ministru al apararii a avut nesansa ca fuga lui Ceausescu sa-l prinda la Iasi A fost insotit pana la Buzau de Ceisti.La Buzau a avut neinspiratia sa se exprime"halal armata".A fost imediat arestat de comandantul armatei si pus sub paza inarmata.Inclusiv unii Prim-secretari ai comitetelor judetene de partid nu gustau excesele lui Ceausescu si ale familiei acestuia.Poate Viorel stie ca Nicu Ceausescu a focut scoala de pilotaj la Sc.Av.Aurel Vlaicu Bobocu si la ce excese s-a dedat pupila prezidentiala.Stii ca s-a dat la nevasta unui ofiter parasutist,femeie care era activista de partid? Stii cum il trata pe primul secretar?Stii dece in august 1989 nici un ofiter superior nu a fost avansat?Pentru ca familia Ceausescu nu a fost de acord,cand a vazut ca Milea nu l-a trecut la sugestia ei pe Nicu Ceausescu pentru avansare.Daca nu stii la vremea respectiva decretul de avansare la maior si tot asa in sus se face prin decret prezidential.Ce stii tu de viata soldatului in unitate pe timpul impuscatului?Faceam eforturi supraomenesti sa asiguram cat de cat conditii de supravietuire trupei.Lipsea carnea si nu numai.In schimb soldatul trebuia sa aiba pe masa sare si apa.Dormeau imbracati cate 2 in pat din cauza frigului.Imprumutam paturi de la Ias-euri pentru invelirea soldatilor.Carbunele pentru centralele termice era de proasta calitate si la un moment dat Zgura ocupa cazarma.Cadrele serveau masa la popota imbracate cu mantaua.Comandantii de unitati stateau zgribuliti in birouri.Grija ofiterilor de seviciu era sa nu depasasca norma de consum la curent electric.Ofiterii din comandament improvizau sobe pentru a se incalzii.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Corect!
      De imbecilii frustrati, care cred ca fac Politica Mare!....niste derbedei, nici macar epigoni!

      Ștergere
    5. Iceparule ,vorbesti prostii in privinta lui Nicu Ceasescu la Boboc. Am fost acolo mult timp si-i cunosc foarte bine in calitate de colegi de serviciu pe toti cei care i-au fost lectori si personal de instruire la zbor. A avut un comportament mai mult ca decent,de respect si prietenos fata de cadrele care l-au pregatit. Nimeni nu l-a acuzat de nimic. Ceeace vorbesti sunt inventii.
      La plecare fiecaruia incepind cu tehnicul lui de avion le-a lasat cartea de vizita si invitatia de a-l vizita cu orice ocazie in trecere prin Bucuresti.
      Asa ca nu o mai gogomani in privinta asta ca nu are rost. Singura problema era ca pleca cu instructorul in zbor si depaseau timpul pentru exercitii. În rest baiat la locul lui.
      La ce ai dreptate este in privinta frigului si a altor probleme admistrative specificice acelor vremuri.
      La Boboc elevii bagau la dormitoare ca sa functioneze instalatiile clandestine de incalzit cuie in sigurantele electrice de le puteai face brichete de aprins tigara, iar in dormitoarele mari comune ,se incalzeau cu sobe improvizate amplasate central care functionau cu petrol de aviatie de la avioane. La cursuri datorita frigului din spălatoare se merge o saptamina cu gulerul camasii pe fata si una cu gulerul pe dos.
      In birouri se statea cu tinuta groasa ,fiindca nu era caldura. Pe vremea aceea nu era tras gazul in scoala.
      Vremuri grele.Si in conditiile astea se dadeau avione la zbor aproape zi de zi fiindca asa prevedea programa scolara.
      Oamenii astia de la tehnicul de avion la pilotul comandant isi merita pe deplin pensiile.
      Pacat ca niste neica nimeni ,facatori de nimic prin tara asta,isi bat joc neluindu-le in calcul toate veniturile banesti cistigate cu sacrificii enorme.
      Acolo in astfel de conditii s-au format pilotii aviatiei militare,aviatiei civile si aviatiei multor state in general de pe continentul african.
      Azi ,boierie curata in privinta conditiilor de cazare ,etc.

      Ștergere
    6. T3,
      1―ai dreptate...,dar asa era peste tot, in scoli!
      2―deci T2 a avut dreptate ca ai fost la Bobocu, la tehnici.....

      Ștergere
  27. Și civilii discută probleme militare. O fac bine, patriotic, corect și civilizat.
    http://www.rumaniamilitary.ro/cea-mai-mare-minciuna-secolului-xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Karadeniz,
      Ai dat un raspuns sec, corect si la obiect!
      Sa nu uitam de legea nr 1 a razboiului! Concordanta dintre scopul politic, forte, mijloace, resurse si obiective!
      Legea nr 3...dependenta razboiului de potential!
      Eu cred ca de asta nemtii au atacat primii, preventiv, realizand dispozitivul si surprinderea strategica!

      Ștergere
  28. Privind regele depinde cum analizezi.Daca analizezi strict evenimentele sau le analizezi in contestul situatiei internationale.Sunt multe de spus dar spatiul este insuficient.Ai inceput sa vorbesti pe alocuri ca Patapievici.Acesta are cel putin o scuza.Provine dintr-o familie de neromani.

    RăspundețiȘtergere
  29. Cred ca ne perpelim in zadar.Mi s-a spus fara echivoc de la CPS a MAp.N ca lucrurile sunt astfel construite sa nu primim nimic in plus fata de ce avem.Aveam neclaritate privind ce inteleg ei prin actualizarea coeficientilor la nivelul lui Decembrie 2015 si le-am cerut detalii.Mi-au repetat la nesfarsit-actualizare si atat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba dupa disparitia cumulului multe pensii militare vor fi ''actualizate '' (pe legea 223 modificata) in minus.E primul lucrul care il vor face dupa alegeri ⌛

      Ștergere
    2. Erata....daca nu te superi! Cuantumului!

      Ștergere
    3. Corect Mares .Din graba ..

      Ștergere
  30. http://www.in-cuiul-catarii.info/2016/05/10/demisia-lui-cadariu-si-enigma-otiliei-11037

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai ce ai cu Oti si enigma ei!
      Vezi ca exista si Politia Aligatorilor!.......poate si......oki si ureki!

      Ștergere
    2. Mares ti se pare ca sunt un naiv? Oricum tie ar trebuii sa-ti fie frica de DNA ca ai constiinta cam incarcata.Sau poate mi se pare.

      Ștergere
    3. Frica lipseste doar copiilor si nebunilor! Daaaar, de DNA nu mi―e frica, poate de sefa...da! Este cam multa!
      Constiinta incarcata? Toti o avem, mai mult sau mai putin! A mea este, caci nu am facut mai mult cand se putea!....si ma refer la un an istoric! F multi din cei ramasi acum, si ma refer la pui, sunt exact ca noi atunci!
      Ma intelegi?

      Ștergere
  31. Și înainte dar mai ales după eliminarea serviciului militar obligatoriu MApN a tot angajat și instruit MAC/militari profesioniști. Numărul acestora a fost de câteva ori mai mare decât necesarul armatei. Motivul, pe lângă înlocuirea celor care ajungeau la vârsta la care nu mai puteau fi menținuți în activitate l-a constituit plecarea ulterioară a acestora în alte structuri de apărare, principalii beneficiari fiind poliția și jandarmii.
    MApN îi pregătește și apoi alții îi folosesc. Acum ministerul de interne lucrează la modificarea statutul polițistului după declararea mai multor prevederi din actualul statul ca fiind neconstituționale. Printre modificări figurează și angajarea viitorilor poliţişti prin încadrare directă din structurile MApN sau a altor instituţii de ordine publică sau apărare, inclusiv jandarmeria.
    Pe lângă economiile făcute cu pregătirea acestora poliția își justifică astfel necesitatea de a avea o lege a pensiilor comună cu armata, deși au statut separat de functionari publici nu de militari, grade profesionale nu militare, lege separată de salarizare și alte atribuții decât armata la mobilizare și război.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da dar in MAI nu rezista multi datorita stresului cumplit si coruptiei generalizate ( in special sefii) .E mult mai greu si mai stresant ca in MApM Majoritatea incearca sa fuga de la MAI la MApN .

      Ștergere
    2. Corupti si eliminati, dar bogati!
      Stresati! Glumesti! Stres au cei ce gandesc si atat! Daca erau stresati nu erau corupti!

      Ștergere
    3. Mares .Stres privind abuzul in serviciu care te pandeste la fiecare pas datorita legilor ambigue .Ce stii tu traitor in birouri (rupte de realitate ) de adevarata lege (omerta ) din MAI .In MAI ai doua variante. Ori furi ( ceri spaga ,mita ,etc ) pentru sefi (si iti opresti si tu maruntisul) ,ori zbori rapid din sistem (si chiar colegii te lucreaza pe la spate) daca te banuiesc ca esti cinstit .Si te lucreaza de frica sa nu-i dai tu primul in gat.E multa putreziciune in MAI si esti victima sigura daca esti cinsti si nu ''faci oala'' pentru sefi ( care si ei trimit darul la Bucuresti ca sa ranana in funcie ) .Functie care se cumpara cam la fel ca la MApN gradele de general. Iar de inbogatit se imbogatesc doar sefii cu coaie politice si mai ales in justitie.De stresul ala vorbeam.

      Ștergere
  32. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  33. Pt Iceparu
    In timpul loviturii de stat din decembrie 1989 Caba a fost in Cluj-Napoca si s-a ocupat de interventia trupelor in oras, soldate cu anumite probleme, vezi zona Hotel Astoria - Bl Horia,in special a trupelor din Garnizoana Someseni.
    Daca doriti si alt amanunt:
    Topliceanu cdt A4 care a facut si Rahova, a dorit ca de interventia trupelorin Cluj-Napoca sa se ocupe Oprea (un om deosebit care ajuns cdt de CA Tg Mures si ulterior secretar de stat in MAI ) numai ca cineva l-a retinut pe Oprea la o discutie intr-un birou si atunci Topliceanu l-a chemat pe Caba.
    Din cate observ eu, dumneavoastra vorbiti din auzite de Decembrie 1989, n-ati fost nici in strada nici pe o functie importanta de decizie.
    Asa ca nu ma mira faptul ca nu intelegeti echivalarea soldei de functie.
    Cititi M25/2016. Este vorba de evolutia succesiva a coeficientilor de ierarhizare prevazute de acte normative consecutive.
    Exemplu:
    Un ofiter pe o functie de lt.col. in 2001 avea coeficientul 14 (functiile de lt.col erau in intervalul 11 - 15)
    Aceasta functie nivel 14 se actualizeaza la coeficientul 3.2 (3.2 faceparte din intervalul (2.9 - 3.3) si in final la coeficientul 4.5 existent in prezent. 4.5 face parte din intervalul 4.2 - 4.6. La acest coeficient se aplica , in principiu valoarea sectoriala existenta la 1 ianuarie 2016 (aceeasi cu cea din octombrie 2008)
    Sunt situatii cand coeficientii nu se pot actualiza ca in exemplul de mai sus.
    Ex. 2 functie de lt.col. 3.25 in anul 2001. 3.25 nu corespunde nici coeficientului actual de 4.5 nici celui de 4.6
    Pt astfel de cazuri legiuitoru a prevazut echivalarea la un coeficient imediat superior, deci 4.6 Functii cu 3.25 erau specifice esaloanelor mari.
    Partea proasta este la MM si subofiteri. Ex in 1991 un Mm/Bg AA avea coeficient de functie maior 10, coef. max. pt functiile prevazute cu grad de Mr,echivalarea
    pt acest MM nu se face la nivelul maxim actual prevazut la functiile de Mr ci la coeficientul actual maxim al functiilor de MM pt ca nu este permisa aplicarea coeficientilor din alt corp profesional.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ Tehnocrat
      Din sursa sigura pe fundal scris nin 2001 functia de lt col figura intre ,2,9 -3,3.
      Nu stiu cind s-a facut trecerea de la acele clase la noii coeficienti insa si in 99 figureaza tot 2,9 -3.3.
      Se pare ca odata cu intrarea in functiune a legii 138/99.

      Ștergere
    2. Tehnocrat@.1)Iti propun sa abandonam subiectul.Accept ca privind A4 pot face unele erori.Accepta totusi ca nu fac greseli majore.Privind "Asa ca nu ma mira faptul ca nu intelegeti echivalarea soldei de functie" retine ca pot interpreta ca o subtilitate de depasire a bunei cuviinte.Nu solicit scuze.
      2)Mi-ai dat exemplul la un lt.col."aceasta functie nivel 14 se actualizeaza la coeficientul 3,2." Sa zicem ca in 2001 ,valoarea nivelului 14 era in 2001 de exemplu =1000lei Intrebare.valoarea coeficientului la care se actualizeaza de 3,2 si in final de 4,5 ramane pentru impricinat tot de 1000lei?Detaliaza.
      Tigri 3@ Eu am comentat comportamentului lui in relatia cu activistii de partid cu care venea in contact.Informatiile mi le-au furnizat fosti activisti de partid cu functii de conducere.Daca m-au dus in eroare e treaba lor.Nu am fost in aturajul lui NC.Incheiat subiectul.

      Ștergere
    3. Pt Tigri 3
      Aveti dreptate, va rog sa ma scuzati, era vorba de 1991, atunci functiile de lt col erau in intervalul 11 - 15.
      Coeficientii de functie sunt trecuti in dosarele de personal de la CMJ
      Mare atentie, la cei care va alegeti perioadele de imputerniciri pe functii de conducere. Din anumite considerente drepturile salariale platite, la inceputul perioadei de imputernicire nu corespund cu cele cuvenite (sunt mai mici decat cele platite) ulterior s-au platit diferentele. Acest lucru, uneori s-a intamplat si in prima perioada de incadrare pe o functie noua.
      Perioadele de imputernicire trebuie sa apara in memoriul original (dosarul de personal ) aflat la CMJ. Dar unii cadristi nu si-au facut treaba si n-au consemnat la dosar.
      Cum se rezolva la noi aceasta situatie:
      - un ofiter s-a imputernicit de obicei pe o functie de comanda cand titularul a plecat la un curs de cariera sau s-a pensionat
      - se merge invers si se analizeaza titularul functiei, a carui date apar in memoriu
      - imputernicitul poate afla de la titular sau CMJ perioada aproximativa si se adreseaza UM sau arhive pt adeverinta cu perioada de imputernicire.
      Legea 223/2015 se refera la drepturile salariale cuvenite, in cele 6 luni alese, pt BC. In timpul perioadei de imputernicire unui militar i se cuvin aceleasi drepturi salariale, chiar daca unele s-au platit retroactiv.


      Ștergere
  34. @Iceparu - 01.00 Mi-ai adus aminte si am inceput sa tremur...
    - 11.23 Lucrurile sunt facute sa nu primim nimic in plus fata de ce avem!
    Poate ai dreptate, nu stiu, dar ce stiu, si o simt pe pielea mea, e ca se fac eforturi sa nu primim nici ceea ce avem dreptul...
    De la ultimul loc de munca, nicio informatie, la cmj se poarta de parca au de-a face cu ultimul civil din tara asta...am deschis discutiile la acest articol cu o trimitere la CSP care publica formulare gresite (vezi restituirea drepturilor cu perioada de referinta gresita ?!) Incet, dar sigur, daca nu se schimba situatia vom fi aruncati la ...gunoi.

    RăspundețiȘtergere
  35. @ iceparu. Observ ca de la daci si romani, la Patapievici pana la Revolutia din '89, vrei sa fii expertul nr. 1 la toate. Printre altele m-ai intrebat ce implicare am avut eu in evenimentele din decembrie 1989! Cu toate ca tu nu ai spus ce implicare ai avut!

    In primul rand te rog sa retii ca eu sunt cam satul de poeti care vorbesc despre '89! In al 2-lea rand, cand este vorba despre '89, mi se pune asa o ceata! In '89 eram in Tinutul Secuiesc. Iar prima imagine care imi vine in minte cand e vorba de '89, este imaginea sotiei acestui maior [http://adevarul.ro/news/societate/linsarea-maiorului-aurel-agache-1_50ad810c7c42d5a663966068/index.html] si a copiilor ei de o schioapa! Maiorul fiind asasinat pe 22 Decembrie de "revolutionarii" huni! Iar sotia supravietuitoare nu mai avea decat o dorinta: sa .... (tac - din motive intemeiate, s-ar putea sa decopere unii din ziua de azi ca nu prea erau indeplinte niste conditii de legalitate) ... pt. a fi inmormantat crestineste in Molodova lui natala! Si i-am indeplinit dorinta!

    Ti-am das aceste amanunte, doar pt. a-ti atrage atentia ca te dai cam prea mult, cocos! Si atentie, este doar un amanunt verificabil ceea ce am spus! Tu imi spui povesti cu "Respectati legea.Trageti la picioare!". Iar eu tocmai ti-am dat exemplu de ofiter asasinat, chiar daca era din MAI. Ocazie cu care ai aflat cate ceva si cam cum am fost implicat! Cam macabru, ce am povestit, nu? Stai linistit. Sunt altele si mai rele! Dar TU ce fapte de vitejie zici ca faceai prin '89?

    RăspundețiȘtergere
  36. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu ca a fost asa. De altfel, am mai abordat acea perioada. Am iesit din casa in decembrie '89 cand s-a dat alarma (16, 17 sau cand a fost) si am mai intrat pe 31 martie 1990. De aceea ma apuca dracii cand toti papagalii de la TV incadreaza Revolutia ca ar fi fost terminata tot in Decembrie '89. S-o fi terminat atunci in sufrageria lor, la Ciorogarla sau in Ferentari! Dar noi in Tinutul Secuiesc am mai bantuit pana pe 31 martie 1990 dupa ce s-a incheiat rebeliunea de la Tg. Mures. Ca sa nu mai discut de exercitiile aplicative de "stabilizare" din anii 1990 si 1991, cand minim 6 luni pe an am dus steagul Romaniei pana in cele mai ascunse catune din tinut. De fapt ai zis si tu ca ai patrulat 3 ani. Ce stiu, poetii nostri experti in revolutii?

      PS: Excursionistii aia tunsi scurt? Da. Da mi-am adus aminte. Doar fața si pantalonii de salopeta era in realitate de ei. Instruire militara - derizorie. Ca si la gorilele din garzile lui Horthy prajit de azi. Slabi, dar cam multi, e adevarat!

      Ștergere
  37. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  38. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  39. tigri e interesant ce ai scirs la 20.50...e bine de stiut.

    RăspundețiȘtergere
  40. Tigri3@ iti admir spiritul de colegialitate.Incerc sa uit cu cata vehementa atacati voi,zburatorii legea contributibitati.Da.Era logic sa va bucurati Va inteleg dar normal era sa o faceti discret in momentul in care unii au suferit pe nedrept.Subtil reiei subiectul E drept putin mai nuantat.Retine-l in intimitatea ta fiindca abordarea lui agita spiritele si nu are nimeni de castigat.Retine ca am vecini piloti,cu unii ne vizitam.Au fost lectori si piloti instructori.Nu iti voi da nume. Ne respectam.Evitam subiecte de natura sa strice armonia.Celor decedati-Lt.Col.Nistor si Lt.col.Barbieru -respect neconditionat pentru ca intr-un moment delicat din viata mea,mi-au intins o mana de ajutor.Cat priveste MM nezburatori e dreptul meu sa am opinii.Sper ca nu te deranjaza sinceritatea mea.Iti doresc sa ai succes in demersul tau.

    RăspundețiȘtergere
  41. Asta e! O sa primim cu "de toate" ca shaorma

    https://youtu.be/7rlwj-p8IdU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistit in Europa nu are cine sa li se opuna.Firav poate Anglia si Franta si posibil Turcia ...timp de vreo 10 zile.Vorbesc de un razboi conventional .Mai nasol e ce fac dupa aia ..

      Ștergere
  42. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stimate domn @tigri 2, poti sa spui , cu subiect si predicat , ce am spus eu despre ceea ce-mi pui in carca ? Iti spun sincer , nu sunt ruda cu Mama Omida .Eu stiu ca am realizat o aplicatie versatila menita sa rezolve problemele pe care si le pun cei ce doresc sa treaca in rezerva cu drepturi de pensie .Daca te referi la erorile tehnice din lege , asa cum a fost promulgata , si le-am semnalat , imi asum pozitiile dar sa-mi pui in carca afirmatia precum parametrii initiali ai legii sunt mai defavorabili decat cei din OUG 57/2015 , este o injurie.

      Ștergere
    2. @ tigri2 11 mai 2016, 22:56. Ai 2 fețe (cel putin). Și probabil și multe șanțuri in logica. Sa o luam pe rand:

      1]. Afirmi ironic "prozeliti ai L164". Bai, smecherie! Tu stii ce inseamna o pensie stabilita legal pe L. 164/2001 de 3100 lei, redusa la ... 1200 de regimul porocaliu fascist? Este exemplu real! Iar fapta inseamna crime contra umanitatii! Or, daca tu ironizezi victimele regimului sectant portocaliu - care si-au dat si mortii lor, nu poti fi si tu decat fie sadic, fie fascist, fie cu doage lipsa. Dar mai degraba esti caracterizat de toate cele 3 trasaturi!

      2]. Legat de L. 223/2015. Cea in original, fara modificari. Ti-am mai spus si NU ai inteles niciodata o simpla smecherie. Legea este perfecta pt. cei pensionati incepand cu 2011 si pt.militarii activi care ar urma sa se pensioneze. Si este INAPLICABILA - neavand termen definit de aplicare stabilit, celor pensionati pana in 2011. Printre care te numeri si tu.

      Cu alte cuvinte, regimul "luminat" care a emis acea lege, a procedat in acelasi stil camataresc cum a procedat cu L. 241/2013. Ponta, Oprea, dar si liberalii ..ulii din USL, mergand pe o mana. S-au prefacut ca reintregesc pensiile fostelor victime ale regimului portocaliu! Dar, de fapt le-au "inghetat". Eu as fi avut pensia inghetata pana in ..2021. Rezultatul final al pensiei "inghetate" pana in 2021, urmand sa fie tot fosta pensie diminuata stabilita de fascistii portocalii.

      SI ACUM! Ponta si Oprea, vazand ca tine treaba cu legi ipocrite - una in titlu si alta in continut, au scos si L. 223/2015. Printre care tu - pacaliciule, ca pensionat pana in 2011, NU iti este aplicabila fara termen definit. Decat dupa ce vei fi oale si ulcele! De chestia asta s-au prins si "Mos Alecu, Kara, Trofin si alti prozeliti ai L164".

      Doar tie si altor fosti "prozeliti" ai fostului regim sectant portocaliu pe care v-au fericit Boc si Oprea, UMFLANDU-VA PENSIILE PRIN TAIERILE DE LA "PROZELITII" 164/2001, NU v-a picat fisa, ca cine pacaleste o data asa cum au facut cu diminuatii si "inghetatii" prin L. 241/2013, pacaleste si a 2-a oara si a 3-a oara si ori de cate ori vor. Asa ca prin L. 223/2015, ne-au pacalit pe toti cei pensionati pana in 2011!

      Referitor la atitudinea TA si a celor ca tine, EU as avea o dorinta! Ca astia sa abroge complet Ar. 40 din OUG 57/2015. Si sa revenim in situatia initiala! Adica - celor pensionati incepand cu 2011 sa aiba pensii real militare, iar noi ailalti pensionati pana in 2011, sa stam ca prostii cu destu' in gura, L. 223/2015 nefiindu-ne aplicabila ca termen decat in 24 luni de la proxima majorare a soldelor salariilor activi. Adica atunci cand vor fi oale si ulcele!

      Aceste lucruri au fost foarte bine intelese de "Mos Alecu, Kara, Trofin si alti prozeliti ai L164". Doar fostii adepti ai regimului sectant portocaliu NU pricepeti ca L. 223/2015 asa cum este, este aplicabila celor pensionati pana in 2011 la Sf. Asteapta!

      Bai, baiete! Art. 40 din OUG 57/2015 chiar s-ar putea sa se duca dracu', are prea multe hibe. Si sa se duca! Stii ce va trebui sa facem dupa? Exact ce NU au facut CU INTENTIE MARSAVA, idiotii care ne-au exclus CU INTENTIE pe cei pensionati pana in 2011 de a ne fi aplicabila legea! Sa gasim fie un guvern bine intentionat care sa emita o O.U.G. prin care sa se milostiveasca si de cei pensionati pana in 2011 sa ne fie aplicabila L. 223/2015 asa cum este ea conceputa pt. cei ensionati dupa 2011, fie un nou Parlament care sa faca acelasi lucru prin lege!

      Dar tu in saracia ta, da-i si da-i cu prozelitii! In loc sa vezi haznaua in care te-au aruncat Ponta si Oprea cand te-au scos afara din aplicabilitatea L. 223/2015.

      Ștergere
    3. Rxxx si ce ai rezolvat cu propaganda ta toxica si aparitia OUG 57 ?Acum si cei pensionati dupa 2011-2016 o vor lua in mana .Esti fericit acum ? Asa de curiozitate.Te simt curat si uscat, vorba reclamei ?

      Ștergere
    4. R 26500, la pct.2 esti intr-o mica eroare. Este adevarat ca legea initiala nu prevede, pentru cei pensionati inainte de 2011, termen de recalculare/actualizare. Asta nu inseamna ca este inaplicabila. Dimpotriva, lipsa unui termen avantajeaza pe cei in cauza deoarece, conform unui principiu de drept, atunci cand legea nu prevede un termen pentru aplicarea unei norme, norma respectiva este de imediata aplicare. Cu alte cuvinte, oricand, incepand cu 01.01.2016, se poate solicita aplicarea imediata a legii de catre cei pensionati inainte de 2011, iar in instanta se poate castiga fluierand.

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    6. @ tigri2 12 mai 2016, 13:24. Niciun PAS! La ceasuri tarzii de seara, iti dai mereu arama pe fata. Ce EU si gasca mea? Esti un pensionar al unei legi anterioare Legii 164/2001! Aceea este pensia care ti se cuvine de fapt si de drept! Dupa ce ati iesit la pensie, a aparut o lege noua pt. cei aflati inca in sistem si aceasta a fost L. 164/2001! Legea asta NU v-a taiat voua niciun drept, nu s-a atins de pensiile voastre. Ati observat insa ca unii dintre cei pensionati in baza L. 164 aveau pensii superioare celor pensionati anterior acestei legi.

      Si ati inceput sapaturile, facandu-va plocon la Boc si alti sectanti portocalii sa desfiinteze pur si simplu L. 164/2001! Deci EU si gasca mea NU am facut NIMIC sa fie desfiintata L. 164/2001 - ar fi fost si culmea, ci exact VOI, o parte din voi - cei pensionati anterior acestei legi. Si ati facut-o din pura prostie (de altfel, iti spun un adevar - cei din aviatie sunteti renumiti ca aveti ceva tupeu, dar minte nu prea). Dovada este aceea ca de ani de zile de cand discutam tematica, niste papagali din aeronautica si NU NUMAI, habar NU aveati ca de fapt L. 164/2001 s-a aplicat si celor pensionati anterior anului 2001. Gradual ste dept, dar mai ales la CERERE! Iar prostia militara a invins din plin, intrucat multi NU au stiu ca trebuie sa faca niste demersuri sa li se aplice L. 164/2001. Asa ca au/ati desfiintat-o!

      Boc si sectantii portocalii v-au indeplinit dorinta! V-ati ales cu 3 lei in plus la care ati pus botul. Iar acum ne uitam toti ca idiotii cum isi bat astia joc de noi cu L. 223/2015 - care in original NU se aplica celor pensionati anterior anului 2011. Iar in forma alterata de OUG 57/2015 este tot un ..aca..maca de pensie contribtiva!

      Asa ca EU si gasca mea NU am facut absolut nimic in privinta L. 164/2001 - fiind o lege reala a pensiilor militare, ci voi - cei pensionati anterior anului 2001, ati facut rahatul praf! Ne-ati tras-o si noua si v-ati pacalit si pe voi!

      Nu imi place atitudinea ta! Ziua spui una, iar la ceas de seara ii exprimi bucuria desfiintarii L. 164/2001! Eu ti-m mai spus si e serioasa treaba, ca desfiintarea L. 164/2001 a provocat decese. Fapt pt. care cred cu sinceritate, ca fiecare politician care a votat o lege care a provocat decese sau un adept (ca tine) a unor astfel de crime legislative - asta ati incurajat de fapt, ar trebuie sa cugetati mai mut la victimele pe care le-ati provocat!

      Ștergere
    7. @ Aligatorul 12 mai 2016, 11:53. Bai, baiete! EU nu am facut nicio propaganda toxica. Dar vrei sa spun in schimb ce ai facut tu? Tu esti pensionat dupa anul 2011! Iar prin diverse atitudini exprimate de tine, ai dat de inteles ca te doar in cot de faptul ca L. 223/2015 in original este inaplicabila si celor pensionati anterior anului 2011! Ba ne mai si infierai cu manie proletara! Ai uitat? Adica - iti aparai doar propriul interes si atat!

      EU nu am facut decat sa atrag atentia pas cu pas, ca Ponta si Oprea ne FRAIERESC pe cei pensionati anterior anului 2011! La care au sarit de cur in sus 2 categorii: naivii care credeau orbeste in Ponta si Oprea - dar NU citisera si fraiereala din lege. Si voi - cei pensionati incepand cu 2011,pe care va durea in scula de cei pensionati anterior anului 2011!

      EU stiu ca sunt o persoana incomoda, NU doar pt. regimurile politice ipocrite, dar si pt. ipocritii din randurile noastre! EU nu am nicio legatura cu OUG 57/2015. Fiind pensionat anterior anului 2011, ori ca mi se aplica L. 223/2015 cu excluderea mea de a mi se atribui o pensie real militara - adica sa raman tot cu aia pe care o am acum (NU mi-ar recalcula-o nici Zdrulea in conditiile L. 223/2015 mai devreme de 2 ani de la veodata probabila majorare a soldelor militarilor in activitate), ori ca mi se aplica OUG 57/2015 - EU tot cu contributiva raman in plata! Si la el toti cei pensionati inainte de 2011 si car suntem majoritari!

      Asadar, NU sunt fericit in nicio varianta! EU pana la urma, parca m-as sacrifica pt. cei pensionati incepand cu 2011! Dar stii ceva? Dar pana la urma de ce? Ei erau activi cand mi-au gheranit astia pensia! Si NU a miscat unul un deget! Deci, eu as face pe altruistul cu TINE, dar TU ce ai facut in 2011 pt. mine si alte zeci de mii cand ne-u macelarit sectantii portocalii? Asta ca si tu pozezi in marele moralist, dar pana cand e vorba de buzunarul tau!

      Ștergere
    8. @ ghurse 12 mai 2016, 13:13. Scuze, m-au ametit si pe mine. Prevede termen, dar este ca si cum NU ar exista! Am mai discutat pe larg traba asta si este acord aproape general. Termenul este de maxim 24 luni de la proxima si iptetica majorare (daca, vreodata, candva) a soldelor militarilor in activitate! Faptic, inexistenta unui termen definit pt. o mare majoritate dintre cei pensionati inainte de 2011 (cei care vor trece in nefiinta in urmatorii ani), este ca si cum NU ar exista termen.

      Da, multi au incercat sa interpreteze optimist. Dar pana la urma, optimismul se sparge subit, lovindu-se de conceptia de baza a legii! Cum sa introduci termen bine definit in lege pt. cei pensionati incepand cu 2011 si sa o dai pe abureli complete in cazul celor pensionati inainte de 2011? Decat numai daca ai intentii necinsitite! Asa au calculat de la inceput!

      Ștergere
  43. http://burebista2012.blogspot.ro/2016/03/majoritatea-medicamentelor-sunt-de-fapt.html?m=1

    RăspundețiȘtergere
  44. Tigri 3@Erata:cu cata vehementa atacati voi legea 164/2001 cu modificarile ulterioare".
    Cineva m-a intrebat cu ironie ce "ce fapte de eroism am savarsit eu in decembrie 1989?".Raspuns,fara sa ma laud.Eram intr-un municipiu resedinta de judet ,cu o structura care nu era subordonata nici MapN si nici MAI.Cu grupul meu ne aflam in mijlocul unui cuib de viespi.Cand in MApN s-a primit indicativul "Radu cel Frumos " cu aplicarea tuturor masurilor ce decurgeau din aceasta si voi de la MApN,exceptand cei din Timisoara, faceati sedinte in care va exprimati fie din convingere sau obligati de situatie fidelitate fata de NC,grupul meu a primit alt indicativ care presupunea in esenta tot trecerea la starea de necesitate.Pana la fuga impuscatului imbracat cand in uniforma MApN cand in civil mi-am desfasurat activitatea specifica fie in municipiu resedinta de judet,fie in agentii economici.Pentru ca nu eram subordonati MapN si nici MAI participam la toate teleconferintele cu NC.Deci aflam situatia in tara adevarata sau neadevarata de la cel mai inalt nivel.Dupa fuga lui NC,cand a inceput sarabanda am trecut in subordinea CFSN, cu drept de control asupra Securitatii si militiei judetene.Pe tot timpul ,dupa fuga impuscatului eu avand TO,am tinut legatura cu fostii mei colegi din MApN,multi comandanti de garnizoane informandu-ne reciproc.Prin localitatea in care eram eu au afluit catre Bucuresti regimentele mecanizate din Galati,Cdt.mr.Chebac,Piatra,Cdt,R.Mr.Vulpe,si din Focsani-imi scapa numele.Concomitent cu alte misiuni,la cerere am asigurat apararea extrioara a unui Cmd.A..Mi-am intalnit familia dupa 1,5 luni. ,refugiata.Dupa ce situatia s-a calmat am trecut in subordinea MApN indeplinind atributiile unui Sef de stat major a unei entitati care avea ca structura,militie,securitate ,STS,lupta Antitero,CMJ,Protectie civila,trupe teritoriale.Mi-a fost livrat comandat un colonel cu care ma cunosteam de pe vremea cand imi era cdt.R iar eu eram tot pe functie ce colonel dar pe o treapta ceva mai mica.Inprima faza am reintalnit ,daca numele va spune ceva pe Cheler,Pletosu,Ciubancan,Nea Fane Gusa,Mereu,Alexandru etc.Dupa 31 ani de cascheta a zis pa armatei.Pa.


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce chestie I" Teparu chiar ca nu a facut absolut nimic la indicativul de alarma de lupta partiala..Radu cel Frumos
      IA AUZITI AICI...<<Prin localitatea in care eram eu au afluit catre Bucuresti regimentele mecanizate din Galati,Cdt.mr.Chebac,Piatra,Cdt,R.Mr.Vulpe,si din Focsani-imi scapa numele "....I"Teparu cred ca-i ..numara ...
      Asta da misiune de importanta strategica ....!!!
      Omule stai pe burta ...cum ai stat si in 89 si cu fortonasul de la butoiul de vin de 2000 in gura (asa te-ai laudat peste tot )
      Mai ridica din cand in cand ..cozorocul ...dar nu mai des ..de 2x pe /48H

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  45. Sa mi raspunda de un avizat de ce sesizarea curtii constitutionale trebuie sa intruneasca anumite conditii. Constitutia tarii este cumva o lege care se adreseaza unor segmente de cetateni sau este o lege universala? Iar daca este universala, de ce nu poate fi sesizata curtea de catre oricine care descopera un aspect anticonstitutional? Ce fel de colonie e Romanistanul ?

    RăspundețiȘtergere
  46. Eşti dus cu capul măi frate! Ce vină au alde Moş Alecu, Trofin sau Karadeniz în toată povestea asta? În forma adoptată, rahatul ăsta de lege, L223, ca de altfel şi rahatul ălălalt 119, era inaplicabilă. Ţi s-a spus de "n" ori anul trecut, că normativul acesta este dat prioritar pentru cei ieşiţi la pensie după 2011, că pensiile celor trecuţi în rezervă anterior acestui an "devin pensii militare de stat în înţelesul prezentei legi şi se recalculează"...la sfîntu-aşteaptă. Per ansamblu L223 este o lege de rahat! Cum amesteci militarii cu poliţiştii, cum discriminezi pe cei ieşiţi înainte şi după 2011? Cum le dai pensii militare celor care au intrat în armată ca civili, pe uşa din dos cu numai 10 ani vechime, cum cei cu vechime mica vor avea pensii cît cei cu vechime mare, cum, cum, cum...Dacă legiuitorul ar fi fost de bună credinţă ar fi rezolvat aceste probleme înainte de a le vota. Şi-aşa s-au scremut din 2012 să facă o lege a pensiilor militare de stat şi-a ieşit un căcat. Oricum, la pensia pe care-o ai şi aplicînd principiul cuantumului mai avantajos, n-ar trebui să-ţi faci griji. Noi, ceilalţi, din alte arme suntem faultaţi din nou. Îţi recomand totuşi să nu mai arunci aşa aiurea fel de fel de acuzaţii care n-au nici un temei.

    RăspundețiȘtergere
  47. Comandantul suprem: moment istoric!
    Fondatorul Stratfor, George Friedman: "Sistemul antiracheta din Romania nu poate contracara un atac al Rusiei"! - este un simbol politic
    (http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20989217-infografic-scutul-antiracheta-deveselu-devine-operational-joi-cum-functioneaza-care-sunt-costurile-care-sunt-cele-mai-importante-reactii-pana-acum-ale-rusiei.htm)
    Care e adevarul?

    RăspundețiȘtergere
  48. Felicitari.. De azi scutul de la Deveselul (care nu are nici o legatura cu apararea Romanistanului) a devenit operational ( oficial)WAU ...De ce felicitari ? Pai tot de azi suntem oficial PRIMA tinta a rachetelor nucleare rusesti. Ce e de colo sa fim si noi primii la ceva? Mai ales ca Eurola de est e o zona'' foarte stabila'' A mai suntem primii la ceva.. Suntem primii care in ultimii 2 ani nu am atras nici 1 eurocent din fonduri europene desi am cotizat in ultimii 2 ani la bugetul uniunii stapanilor cu 3 miliarde de euro.Pai iar suntem prima colonie declarata ( doar) sponsor oficial datorita (si) guvernului '' mau '' Soros stie de ce. Cum sa nu te bucuri ca suntem ''mereu primii'' ? Ba si primul genocid organizat in spitalele (de fapt lagare de exterminare) si Codex alimentarius e tot in Romanistan.Fiti mandrii ca sunteti romanistani.Beleaua e ca probabil nu vom fi mandrii mult timp deoarece ne adancim in pamant galben . ( 3 m de obicei )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Deveselul este.doar pamant negru, cernoziom!
      Nu in ultimii 2 ani, ci doar in ultimul!
      Pt ca ei sunt functionari de nana a 3a!
      Scutul, nu este un sistem integrat, facand parte din.scutul Europei?
      Crezi ca altfel nu eram tinta?

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Mares eu nu am spus 2 ani degeaba .Mai sapa si lasa comunicatele lor.

      Ștergere
  49. Mares .Stres privind abuzul in serviciu care te pandeste la fiecare pas datorita legilor ambigue .Ce stii tu traitor in birouri (rupte de realitate ) de adevarata lege (omerta ) din MAI .In MAI ai doua variante. Ori furi ( ceri spaga ,mita ,etc ) pentru sefi (si iti opresti si tu maruntisul) ,ori zbori rapid din sistem (si chiar colegii te lucreaza pe la spate) daca te banuiesc ca esti cinstit .Si te lucreaza de frica sa nu-i dai tu primul in gat.E multa putreziciune in MAI si esti victima sigura daca esti cinsti si nu ''faci oala'' pentru sefi ( care si ei trimit darul la Bucuresti ca sa ranana in funcie ) .Functie care se cumpara cam la fel ca la MApN gradele de general. Iar de inbogatit se imbogatesc doar sefii cu coaie politice si mai ales in justitie.De stresul ala vorbeam.

    RăspundețiȘtergere
  50. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. detalii puteti da , a fost o sedinta ,deci stiti finalizarea

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. @ tigri2 12 mai 2016, 16:51. Bai, baiete! TU iar pomenesti in zona "R-26500" cum ca Oprea s-a zbatut sa faca rahatul praf? Tu iti dai seama ce faci? Oprea este un un coparticipant-cheie la desfiintarea pensiilor militare in 2011. Prin ceea ce a facut alaturi de ceilalti sectanti portocalii, a provocat victime printre militarii in rezerva/retragere. Problema este simpla: pentru aceste victime, trebuie sa dea socoteala!

      De altfel, iti spun si altceva: atat Oprea cat si ceilali sectanti portocalii, constientizeaza de la o vreme (cam tarziu) ca societatea evolueaza de asa natura, incat legiutorii care au adoptat legi cu consecinta provocarii de victime printre romani, vor fi trasi la raspundere. Acesta este fagasul normal al democratiei, NU sa adopti o lege prin care provoci victime si TU ca legiuitor sa NU fii tras la raspundere! Si sa mai pozezi si in fecioara ca talambul! Ca Oprea, Basescu, Boc, altii! Asta NU vrei TU sa pricepi! Dar NOI ceilalti - pricepem!

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    6. @ tigri2 12 mai 2016, 17:48. NU o las deloc mai moale! Iar cu teoria cu 90%? Chestia ca au crescut 90% pensii, nu poate ascunde sub pres genocidul asupra celorlalti! Bai, baiete! Tu ai dat un nume! Dar TU crezi ca a fost doar unul un mort victima a abuzurilor legislative din 2011? Sezi TU binisor! Sunt sute si mii de victime!

      Baiete! Cand zici a fost asa-zisa repunere in drepturi? In octombrie 2013, nu? Da, dar pana atunci au crapat sute si mii de rezervisti, lasati fara surse de subzistenta de catre regimul portocaliu! Ei, perioada asta NU poate fi ascunsa sub pres! Si nici faptuitorii!

      Doar EU stiu 2 cazuri de astfel de asasinati: urmare a taierii pensiei cam la jumatate, unul a fost constrans sa isi intrerupa tratamentul pt. cancer si a crapat! Asasini? Cei care i-au taiat pensia, foarte simplu! Un al 2-lea s-a curatat in mai putin de 6 luni. Din pensia taiata, ce ii ramanea era doar rata la banca. Adica ramasese muritor de foame. Fiind asasinat tot de cei care i-au taiat pensia! Si cate sute si mii ca ei au fost! Iar martorii traiesc!

      Ștergere
  51. Ia, "luaţi de la băsescu"!

    "http://observator.ro/in-excusivitate-rasplata-dupa-aproape-18-ani-in-armata-pensie-1147-lei-377669.html"

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna ziua,
    am citit ca un militar angajat are pensie de 1145 de lei.....nu trebuie sa mire pe nimeni....eu sunt maior, am trecut in rezerva de pe functie de lt.col. in anul 2011 pe caz de boala , cu o pensie de invaliditate de 1109 lei brut. Aceasta este recunostinta statului roman fata de mine dupa 20 de ani de armata si doua misiuni externe. Dupa ce m-am imbolvanit mi-au dat un picior in fund cu o pensie de mizerie. Aviz amatorilor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are pensie 1145 ca a iesit pe legea 263 (si cu 7 ani adaugati din civilie) .Daca sgp iesea acum pe legea 223 modificata cu OUG 57 avea cel mult 800 lei pensie , adica manca din tomberoane.Asta e respectul pentru militari.

      Ștergere
  53. Cum se cheama ? "sistem de aparare antiracheta Aegis Ashore " sau " sistem de aparare antiracheta Aegis Asshole "

    RăspundețiȘtergere
  54. @R26500 , multumesc pentru sustinerea argumentata a situatiei pensionarilor militari , cu drepturi de pensie deschise inainte de 01.01.2011 si mai ales inainte de 01.01.2007.

    RăspundețiȘtergere
  55. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Nu! Asa ai fost mintit TU si ai pus botul! Cohorte de oameni cu ceva pregatire juridica, sa sa nu mai discutam ca si Guvernul asta a scris negru pe alb in motivatia si ca scuza de 2 lei pt. aparitia OUG 57/2015, ca L. 223/2015 este inaplicabila si provoaca discriminari.

      Or, din textul de lege rezulta clar ca L. 223/2015 este inaplicabila - inaplicabila ste de fapt doar celor pensionati pana in 2011. Discriminatii fiind bineinteles, tot cei pensionati pana in 2011. Adica noi! Guvernul a speculat treaba asta pt. a emite hulita OUG 57/2015 - este clar.

      Numai ca in loc sa emita o OUG pt. eliminarea inaplicabilitatii si disciminarii prin saltarea celor pensionati inainte de 2011 pe aceeasi treapta cu cei pensionati dupa 2011, ne-a luat la misto pe toti. Adica i-a coborat si pe cei pensionati dupa 2011, la nivelul celor pensionati inainte de 2011. Avand acum acelasi tratament de pacalici, toti! Asta a facut de fapt Guvernul prin OUG 57/2015. Ne-a luat la misto pe toti, nu doar pe cei pensionati inainte de 2011.

      Ceea ce spui ca L. 223/2015 pute fi "retusata" din pix, prin norme, este o aberatie si din alt motiv! "Retusarea" costa lovele. Iar daca NU ai siut pana acum, comisiile de buget din Parlament sunt pe o mana cu M.F. Adica cu Guvernul! Fiind la minstea cocosului ca daca acele comisii te-au scos o data din schema financiara, nu te vor mai baga niciodata in schema in actuala configuratie a partidelor parlamentare!

      Ștergere
    3. Pai nu m-am fript cu nimic !. Normele despre care pomenesti nu pot indrepta strabaciunile tehnice ale Legii 223/2015 , asa cum a fost promulgata. In acest scop era nevoie de un act normativ , de nivelul legii , numai ca, prin emiterea acestuia s-au produs si alte strambaciuni fiindca "chirurgii" au fost fabricati gresit sau au fost/sunt "aerieni" .

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  56. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Impresionant...Chiar mi- a placut, sincer Poti sa te inscrii in uniunea scriitorilor cu 50% in plus la pensie si sa-l concurezi pe Mares. Sa vezi ce scrie el dupa aia...

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Da,da,placut... Sa vii maine pe la mine, lighioana, cu doua poze. Iti voi da 50%, ce sa fac? Mai ales ca legea asta, de-i zice 223, ti-a repus si tie pensia in drepturile... firesti, fomistule!

      Ștergere
  57. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma joc deloc cu cifrele. Tu NU ai inteles nici macar ca la un linsaj poate sa fie doar o victima - Irimiea de care ai pomenit, si tot platesc cei care i-au facut de petrecanie!

      Pe de alta parte, tu esti rupt de realitate! Daca am ajuns sa iti spun eu, ca fiecare organizatie/grupare/filiala formala sau informala din tarisoara asa, cam are o evdenta a celor calora regimul portocaliu le-a facut de petrecanie in perioada 01.01.2011-01.10.2013. Ca sa nu mai discutam de familii.

      Ce sa iti spun asa ce nu stii tu cum se intampla lucrurile? Ti-am dat un exemplu cu acel rezervist bolnav de cancer, nevoit sa isi intrerupa tratamentul urmare a taierii la jumatate a pensiei sale. Eram cam 200 cand ni se dadea vestea si ni se prezenta cazul! Cunosteam de fapt cu toti, de ce si cum! De exemplu! Iar TU ce faci? Ma obligi sa inchid ochii si sa ii acopar pe cai care i-au provocat trecerea in nefiinta? Niet! Never!

      Ștergere
    2. @ tigri2. Pe de alta parte, pari sa ai o temere personala. Ceva legat de ce se poate intampla in viitor. Cand cineva, nu conteaza cine, da verdictul: "Urmare a Legii "X", consecinele in victime umane sunt urmatoaele: .... Vinovati de adoptarea, promulgarea si aplicarea legii cauzatoare de victime umane sunt: ..."

      Deci, de ce ai temeri in cazul oficializarii la un moment dat a victimelor umane ale regimului portocaliu?

      Ștergere
    3. Rxxxx. Chiar crezi ca Romanistanul va redevenii candva tara si vinovatii de ruinarea tarii vor platii in justitie ? Cred ca iti place mult literatura SF.Actualii stapani (perciunati ) ai coloniei nu vor elibera niciodata Romanistanul S-a terminat gata. game over Impaca-te cu ideea . .Oricum cimitirul e plin de optimisti.

      Ștergere
    4. @ Aligatorul 12 mai 2016, 19:42. TU ce intelegi prin justitie? Aia care aplica legile politice ale statului care produc victime? Aia NU este justitie, ci complicitate la crima!

      Ștergere
  58. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  59. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. reclama,marketing, WTF? eu tocmai astept sa inceapa un film pe HBO:):)
      PS "fiecare moare singur"

      Ștergere
    2. completare la ora 20:27
      ....."balarii"(vom face vom drege ne vom da viata....etc si..... bla,bla,bla este perfect pentru un fost secretar de BOB al PCR)
      .....daaa niste posturi prin administratia RO nu v-ar interesa? asa cum se zice"FOLOW THE MONEY"
      rezultate?=muci:):)

      Ștergere
  60. @ Tigri 2
    Discutăm în acest mediu virtual de mai bine de 5 ani, timp suficient să cunoști destul de bine un om. Ideea centrală în toate discuțiile pe care le-ai purtat pe cele 4-5 bloguri pe care ne-am întâlnit a fost prezervarea intereselor proprii.
    După cuponul de pensie arătat lui Cezar este de înțeles atitudinea și implicarea din ultima vreme, participarea la înființarea unui partid și mai nou implicarea în cadrul discuțiilor din parlament.
    Nu pot să nu remarc o acumulare de înțelpciune și maturitate căpătată în acești ani dar totuși din vechiul tigri răbufnesc încă accentele periodice de furie și săritul la beregată.
    Un lucru trebuie să-l înțelegi legea este bună atunci când între principii și efectele e concrete ale legii există concordanță.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. karadeniz ca de obicei este elegant:"Nu pot să nu remarc o acumulare de înțelepciune și maturitate căpătată în acești ani ......."

      WOW!!da ce, e puber la 60 de ani??.....noooo e doar mai smecher

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  61. Don Viorel daca dupa aterizare participi la sedintele comisiilor din CD si propui ca disponibilizatii sa plece de la 65% din BC,ori sa nu mai primeasca restantele din perioada dementului dispare farmecul decolarii, iar sa-i banuiesti de marsavie pe Mos Alecu,Kara,T. Vasile cand de fapt le memoram comentariile nu e fayr play.Daca d-ta te consideri Zeu noi ceilalti croitori,cizmari,ceasornicari mai catinel cu adrenalina.In zile bune esti cu noi dar cand horoscopul e nefast, iar bobii de fasole pica negrupati si invers nu te mai intelege niminea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Eu am fost gunoier.Asta e!!:):).....si au aia la sporuri! fara numar, fara numar!
      Daca atat m-a dus capul atat am facut.......ce e vreo rusine?

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  62. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai grija la crocodili ca si felinele tremura cand ii vad.

      Ștergere
  63. @tigri 2
    felina,felina e ok.Dar mergi in patru labe nu-i asa?Eu prefer sa fiu om.
    capisci?

    RăspundețiȘtergere
  64. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  65. Citești și te crucești, urmăresc și constat degringolada din gândirea unora care se contrazic pe ei înșiși în timp. Adevărat că drumul spre iad este pavat de gânduri bune. De aceea încerc să nu culpabilizez pe nimeni, însă este dovedit că răul și-l face omul cu mâna lui. Așa și cu această lege, dacă avea ceva bun, acest lucru nu a mulțumit pe toată lumea, ,,totdeauna,, sunt și defavorizați și deci nemulțumiți. Ce este de făcut ? Să devenim dezbinați(separat aviația,vânătorii de munte, marina, jandarmeria, poliția, etc.), ușor de manipulat, să-și croiască fiecare o lege a pensiei proprie....și poate și o țară proprie.
    Unde rămân principiile de care faceți uz în discuții, unii sunt mai vehemenți decât alții .... de parcă sunt deținătorii adevărului, alții devin mai vulgari încercând să-l înjosească pe celălalt, fără să-și dea seama de fapt cât se afundă el în mediocritate și devine necredibil.
    În fine ... dacă vrem să dezbatem ceva, ar trebui să argumentăm nu să facem ,,spume la gură,, pentru a ne impune punctul de vedere.
    Adevărat legea nu mulțumește pe toată lumea, dar modificările aduse de OG 57/2015, se pare că face mai mulți nemulțumiți. Cu toate acestea prea puțini fac ceva, unii trag ,,hăis,, alții ,,cea,, alții aruncă cu lături ,, probabil au ordin de zi pe unitate,, și dușmanii își văd liniștiți de interesele lor.
    Dacă acest blog are ca scop ceva constructiv și în sprijinul tuturor celor din breaslă, politica expunerii punctelor de vedere ar trebui să fie alta.
    Este doar un punct de vedere al unui urmăritor, poate fi ignorat dacă nu conține măcar un pic de adevăr.

    RăspundețiȘtergere
  66. Kişule, tu nu ai caracter! Eşti un...Lasă-ne, mergi cu Domnul, vezi-ţi de interesele personale pe care le-ai miorlăit lui Paşcu, Elena Udrea şi alţii. Du-te omule în Parlament şi fă-i pe golanii ăia de chipurile reprezintă Ţara să-ţi dea ţie, "personal" o lege a pensiilor care să-ţi convină. Dispari, de pe blogul ăsta, că oricum eşti aşa cum ai spus mai devreme, o mîţă care-şi ascunde rahatul sub covor. Eşti un...Poţi posta tu fel de fel de poveşti nemuritoare, cum de altfel le-ai postat şi pe blogul prietenului tău, ăla de-şi zice Cezar, că degeaba. Lasă-ne, bucură-te de ce ai, că s-ar putea ca "nemulţumitului să i se ia darul".

    RăspundețiȘtergere
  67. Aligatorule,
    nu ai dorit, dar cea mai sigura este înscrierea in Uniune....si asa suntem o tara de artisti si dive!
    Taxa este mica si numarul nelimitat! Un eseu acolo, eventual despre viata si opera la.un banal curs, eventual la munte! Ei, si ce daca s―a mai scris? Ai o alta versiune! Poti si copy/paste ca pe blogul unor tâmpi!...am folosit pluralul ca sa nu―l demasc!
    Si trebuie sa recunosti ca 50% nu este de ici de colea! Da―l in spume de parlament.....foloseste portita si ia bunul meu exemplu!
    Apoi, sa vezi ce detasat privesti totul si ti se pare ca lumea este altfel!
    Pot adera toti camarazii!...prezenti si viitori!
    Sunt împlinit!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul!