sâmbătă, 19 decembrie 2015

Și militarii români au dreptul să se exprime liber! Ce transmit aceștia conducerilor ministerelor, clasei politice și societății? [Partea I - Și totuși existăm și noi!]

Materialul nu are o temă anume! Urmeaza ca aceasta să se coaguleze de la sine, la alegerea interlocutorilor. Fiind evident că tema se va axa pe pensiile militarilor, așa cum rezultă din multitudinea de interventii din materialele anterioare! 

Pe de altă parte, dorim să reliefăm faptul că și militarii doresc să se exprime liber și să le fie auzită vocea! Inclusiv cei în activitate.  Recomandăm conducerilor ministerelor, Guvernului și clasei politice, să nu mai bage capul în nisip și să ia notă despre  faptul că și militarii români sunt tot cetățeni, și nu statuete! Mulțumim pe această cale și "pândăilor" noștri din "aparatul de partid și de stat" cărora le solicităm să  informeze mai bine ca până acum! Nu de alta, dar din deciziile luate de Guvern și în general de clasa politică, precum și din diversele poziții ale ministerelor - decizii care nu numai că nu corespund intereselor majorității militarilor, ci provoacă și iritare, poate rezulta și faptul că decidenții nu sunt informați corect cu privire la impactul negativ al deciziilor lor asupra armatei! În orice situație, sentimentul general provocat in rândul militarilor, fiind acela că deciziile cu impact negativ asupra armatei cum este diminuarea substanțiala a unor drepturi privind pensiile militare prin O.U.G. nr. 57/2015, au menirea să creeze cu intenție o instabilitate a sistemului militar! Acest lucru producându-se și intr-o perioadă extrem de dificilă pt. România, cu referire directă la situația din Est!


Libertatea de exprimareARTICOLUL 30
(1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.
(2) Cenzura de orice fel este interzisă.


Forţele armateARTICOLUL 118
(1) Armata este subordonată exclusiv voinţei poporului pentru garantarea suveranităţii, a independenţei şi a unităţii statului, a integrităţii teritoriale a ţării şi a democraţiei constituţionale

349 de comentarii:

  1. Pt. interlocutori! Tema este liberă și vă apartine, fiind evident din materialele anterioare că preocuparea nr. 1 a momentului este pt. pensiile militare! Rugăm să vă exprimați liber, și cât se poate de civilizat! Dar mai ales explicit, incât să priceapă și decidenții noștri cum stă treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem ca moment in evolutia Romaniei, cam la fel cu perioada noiembrie 1989 in preajma congresului al XIV-lea al PCR. Si atunci ca si acum comandantul suprem nicolae ceausescu=iohannis se poza cu armata, primea onorul de la armata, dar dispretuia armata. Si atunci ca si acum conducerea de partid si de stat dispretuia armata, armata era vazuta ca o institutie de "sclavi" unde vatafii erau politrucii si atunci ca si acum. Raportul intre drepturile salariale si salariul mediu pe economie era cam la fel. Si atunci ca si acum in conducerea armatei erau obedienti puterii, putere care si acum ca si atunci nu era legitima, in sensul ca nu exprima vointa libera a poporului. Ciolosi in urma caror alegeri democratice, ajungea prim ministru ? In urma carei coalitii politice ? La fel ca dascalescu, a ajuns impus de presedinte.
    Unde in CONSTITUTIA ROMANIEI se specifica faptul ca presedintele daca vrea,are si dreptul sa detina guvernul lui ?
    Ce ni se intampla noua militarilor, se datoreaza faptului ca acum in tara noastra nu este democratie. Prin ordonanta seincalca lege organica, prin ordonanta se incalca Constitutia:principiul egalitatii in drepturi a cetatenilor.
    Acum, ca si atunci in 1989 este un singur vinovat, presedintele tarii.
    Nu pot decat sa solicit public DEMISIA iohannis.


    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru boul de maxim one...
    Noutati de la ...
    Mos Alecu
    https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu

    La si din cauza problemei prezentate de @
    Panait Sorin ..."...m-ar interesa cel cu 25 ani karaula dar in " alte conditii " toti ..."

    Aici scroafa-i moartă'n popuşoi !
    Cei 25 ani (efectivi , reali) in AC "produc" 25 ani (virtuali) la vechimea cumulata .
    Ca urmare ;
    - 25 ani efectivi + 25 ani "virtuali" = 50 ani vechime cumulata
    - pentru 25 ani se acorda 65% din baza de calcul (conf.l.223/2015 , modificata)
    - pentru "ceilalti" 25 ani se mai acorda 25% (cite 1% pentru fiecare an peste 25)
    - rezulta 65+25=90% (din baza de calcul)
    - pentru contributia la fondul pentru pensia suplimentara se majoreaza pensia (90% din baza de calcul) cu 6%
    - rezulta 90%x1,06= 95,4%
    - pensia nu poate depasi 85% din baza de calcul
    - ca urmare... pensia va fi 85% din baza de calcul ("se pierd" 95,4-85=10,4% din baza de calcul)
    - pensia calculata (ca 85% din baza de calcul) va fi majorata , pentru OMM (SOSP) su 20%
    - va rezulta o pensie de 85x1,2=102% din baza de calcul
    *****************************
    Conform formei nemodificate a l.223/2015 ...
    - pentru 25 ani - 80% din baza de calcul
    - pentru "ceilalti" 25 ani se mai acordau 25%
    - rezulta 80%+25%= 105 %
    - pensia nu putea depasi 100% din baza de calcul...
    - ca urmare pensia era de 100% din baza de calcul
    - pentru contributia la fondul pentru pensia suplimentara se majora pensia cu 6%
    - rezulta 100x1,06=106%
    - aceasta pensie calculata urma a fi majorata pentru OMM (SOSP)
    - rezulta o pensie de 106%x1,2= 127,2% din baza de calcul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumosule,desteptule, chiparosule, am inteles (ceva ce stiam demult) ca OUG 57 e un dezastru pentru militari si politisti. Apreciez oricum ca ne dai calculele lui mos Tagarta scuipa-n brici de pe face buci.Calcule ipotetice facute fara norme de aplicare a legii 223.

      Ștergere
    2. Maxim e rautacios.Iarta-l ,nici nu stiu cum sa-i zic.Asa este.Noi deja cu pensie, avem noroc cu cuantumul cel mai avantajos.Asa cum arata OUG nici nu mai sunt necesare norme de aplicare.Sa le stea in gat amendamentele.Daca ar fi sa o iau de la inceput as merge pe varianta"armata trece,solda merge,noi cu drag trandavim"

      Ștergere
    3. Maxim e rautacios.Iarta-l ,nici nu stiu cum sa-i zic.Asa este.Noi deja cu pensie, avem noroc cu cuantumul cel mai avantajos.Asa cum arata OUG nici nu mai sunt necesare norme de aplicare.Sa le stea in gat amendamentele.Daca ar fi sa o iau de la inceput as merge pe varianta"armata trece,solda merge,noi cu drag trandavim"

      Ștergere
    4. Maxim e rautacios.Iarta-l ,nici nu stiu cum sa-i zic.Asa este.Noi deja cu pensie, avem noroc cu cuantumul cel mai avantajos.Asa cum arata OUG nici nu mai sunt necesare norme de aplicare.Sa le stea in gat amendamentele.Daca ar fi sa o iau de la inceput as merge pe varianta"armata trece,solda merge,noi cu drag trandavim"

      Ștergere
  4. Dupa ce au nenorocit pensiile militare cei de la conducerea ANCMRR isi iau o ''binemeritata'' vacanta Ei au bani nu ca boii cotizanti http://ancmrr.ro/comunicat-nr-28-din-17-12-2015/

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca exista persoane interesate pentru calcularea , recalcularea si actualizarea pensiilor militare de stat am realizat , in doua variate , (din cauza caracterului confuz al textului de la art. 108 , modificat cu OUG 57/2015 ) aplicatia EXCEL pe care am promis-o mai de mut. Doritorii se pot adresa la e-mail : trofin_vasile40@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. In perioada 8-9 decembrie, cel putin asa suntem informati, o delegatie a ancmrr s-a deplasat in Ungaria pt o discutie cu omologii maghiari. S-a facut un "schimb de experienta in sfera protectiei sociale si juridice a cadrelor militare in rezerva si retragere". O fi fost si Soros pe acolo ?
    S-a hotarat plecarea acmrr in vacanta. Pentru a evita contactul cu presa si cu marea majoritate a pensionarilor militari. Cum pot explica implicarea asociatiei in batjocorirea pensionarilor militari ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se duc se cheltuie argintii tradarii . Iude vandute .Asta nu inseamna ca aia nu au si dreptate sa-si batjocureasca cotizantii . Cand turma de oi e lasa ( adunatura militara) orice lup in blana de oaie mananca pe saturate din carnea oilor.Oile (desi au si ele DINTI ) au totusi caracter de oaie si merg singure la lupi behaind suav ca nu au avut noroc de lupi mai milosi.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. În Hungaria Soros nu ar trecere.

      Ștergere
  7. Am fost la o intalnire cu niste activi!Unul documentat dupa o intalnire cu Ciuca :,,am obtinut tot ce se putea obtine pt armata''!Pana si ciobanii au obtinut mai mult !Cu asa comandanti ce naiba sa mai zici??!!
    ps r -ule de ce naiba cenzurezi?

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu mai inteleg nimic....ca-s mai prost!
    Adica ANCMRR este format din pensionari in rezerva/retragere ....si ei pleaca in concediu/vacanta.??....Cine dreac a mai vazut "concediu" la pensionari.Da eu am avut dar lucram intr-o firma privata cu CM nu ca ei din acmrr care sunt asociatie.Dracu sa-i mai inteleaga!!
    DC
    PScred ca m-am prins.Dobitocii sint remunerati pe seama altor dobitoci si isi iau"concediu platit" tot pe "asociatie".Asta-i culmea tupeului!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi cer scuze.A aparut postarea de 3× si nu o pot sterge desi sunt autentificat.Asta e!!.Inca o data va cer scuze ca va fac sa pierdeti timpul

    RăspundețiȘtergere
  12. In sfarsit se sterge.....am mai imbatranit un pic cu serverele astea lenese:):)

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DE INTERES GENERAL.PE ROARMY 230,un coleg al nostru a facut calcule pe varianta,legea 138/1999,legea 223/2015 si legea 223/2o15 cu amendamente.Sincer sa fiu,pentru cei care beneficiaza de sporuri lucrurile nu sunt de natura sa-i bucure.
      Tigri 2 zau ca imi pare rau pentru cei ce isi risca viata.Asta e.In viata nu poti sa le ai pe toate.

      Ștergere
    2. Pentru L 223 modificata baza sporurilor incluse este L 284 ,care probabil va fi in viziunea actualului guvern noua lege a salarizarii (include drepturile din L 138/99).
      Solda Lunara si solda de functie la care face referire L 223 sunt definite in L 284 si pare sa nu fie rău.

      Ștergere
    3. Tigri 3 (nu ) stii ce vorbelesti.Prostesti lumea.

      Ștergere
  14. m ramas surprins de comunicatele MApN si ANCMRR care au aprobat ordonanta Ciolos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Zilele astea se mai da inca o lege in sparlament tot pentru pensii speciale ( de la 80% fara limita in sus ca la toti) pentru inspectorii curtii de conturi.Singurii care au ramas cu pensii de mizerie cu 65% (si cu limita doar pentru militari) sunt personalul medical, pompierii ,politia si armata de kakat.Profesorilor li se vor da si lor in curand pensii speciale ( exista deja legea in sparlament avizata pozitiv de conisii) pentru 4 ore de munca pe zi si 4 luni vacanta platita .Bravo lor.Numai prostii si lasii se mai fac militari in Romanistan .

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  15. p..p..p..p.p..ppparkinsonul te mananaca ....!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Pyloate (Avyanuk -T3 )...ciocolata se baga mai ....???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zic astia ca numai ce-i pe card intră, ce-i oral nu se analizeaza !

      Ștergere
    2. Căprare las`că-ți vine apă si la moara ta. S-a aprobat noua lege a ciobaniei. O să poti ține cîti cîini vrei dar numai trei oi.

      Ștergere
  17. Răspunsuri
    1. Urmeaza alta lege adaptata mîncatoarelor de frunza. Disciplina si rigoarea romaneasca impune fiecare cu legea lui.

      Ștergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PENTRU CEI CE AU STUDIAT SIMULAREA POSTATA DE COLEGUL NOSTRU PE ROARMY 230.Asta e varianta optimista cu toate ca marirea de la activi cu 10% nici nu se simte Daca functia pe care ai avut-o este la colonel,locotenent-colonel,maior la minim sau ceva intermediar situatia e si mai proasta.Dupa cum se vede avem motive temeinice sa fim nemultumiti.Daca doar stam in fotolii si injuram printre dinti nu facem nimic.
      Tigri 3,crezi ca mai prostesti lumea?Lasa-te de goange ca oricum nu te ia nimeni in serios.




      Ștergere
    2. care simulare ?????? capitolul si pagina ???

      Ștergere
    3. @tigri3
      Banuiesc ca despre asta este vorba:
      https://groups.yahoo.com/neo/groups/roarmy230/conversations/messages/34642

      Ștergere
    4. Multumesc. Fiind semnate de Oprea si Dusa cred ca sunt depăsite.

      Ștergere
  19. Dacă voi nu aveti idei uite va furnizez eu una gratis. Doar daca invitati in strada alturi de voi rănitii din Afganistan o sa reusiti sa smulgeti o lacrimă de la televiziunile in goana după stiri de senzatii.Păcat ca nu mai este cîinele REX-simbol al neglijentei si batjocurii fata de servirea cu devotament a patrie.
    Restul care ar trebui sa le pese vor fi la numărat banii de revelion.
    Hai ,miscare si lasati societatea civila cu care nu aveti nimic comun (gogorite cua 13-a pensie, salariu minin 1200).
    Curios ce ati inteles. Daca nici acum nu ati inteles este tîrziu cu voi.

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. http://www.tvrplus.ro/editie-pro-patria-398520

    Min 8.40 ,ministrul ap. va lamureste cum stau lucrurile.
    Conceptul valabil: 25 ani vechime = 65% apoi cu +1% (vechime + grupe) =85% + OMM = 100%.
    Adjudecat.
    Mai trebuia sa spuna ce intra in solda lunara bruta si era limpede.

    RăspundețiȘtergere
  22. Măi ”căprarilor”, pe unde v-ati ascuns?

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raiosule 3,ce ar fi sa faci tu caprarilor un belis pe furis,eventual s-o iei in buci,de te canta cucul in nuci.

      Ștergere
    2. hanonimule ,tu le mai nimeresti la zicere da tot nu esti cu toate caprele pe acasa.

      Ștergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum gandacii rezista la DTT .Nu te vezi?

      Ștergere
    2. Cezerica,iar ai luat-o pe aratura.Iar ai confundat apa cu saniuta?Lovite-ar cornul tapului si copita magarului.Ai grije cum mulgi berbecul.

      Ștergere
    3. Pt tigri2, tigri3 si altii ca ei, "postaci" diversionisti.
      Nu puteti anula sau scadea nemultumirea militarilor activi si in rezerva fata de iohannis, ciolosi si motoc. Nu faceti altceva decat sa puneti paie pe foc. O nemultumire reala nu poate fi combatuta prin metode cripto securiste. Daca vrei sa inlaturi efectele trebuie sa analizezi cauzele.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  25. Toata ziua ..pi tractor !
    Io munceam cu spor -uri muuulte !
    In coada mi se invartea o ..elice ,
    Io zambeam cu gura maaare si eram tare ferice !!
    Zdranganeau tablili pi tracor ,
    N-aveam greturi ,
    Io scoteam banii ..din rotor ...!!
    Dadeam cu prafuri ..DDT..
    Piste tat..hatul ,
    Io- cu mandrie gazam si omoram ..gandacul ....!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Dispretul fata de armata, pleaca de la dispretul fata de gradul militar, dispret ridicat pe cele mai inalte culmii de presedintele Romaniei pentru generali si ministrul apararii, pentru ofiterii superiori. Asa au aparut vestitii "generali de carton", dupa cum ii numeste presa gen oprea, ontanu, etc si ofiteri superiori "de carton" fara nici o pregatire militara.
    Nu poti respecta armata daca nu respecti gradul militar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem mai multi general politruci de carton decat militari operativi

      Ștergere
    2. Avem mai multi general politruci de carton decat militari operativi

      Ștergere
  27. S-a radicalizat ,mai bine zis s-a ridiculizat"..HUHU...CUcuveaua .....
    Vreau un baiat dastept ..sa citeasca si sa expliciteze ...unde bate HUHU..in paragraful de mai jos ??...apriori ..eu ii transmit ..sa suga ..pp..pp..pixul lu domnii politicieni ...!!
    Domnilor tehno-politicieni!
    -Legal, puteti sa micsorati cât vreti procentele din baza de calcul pentru vechimea muncii cumulate, ca sa legati cadrele active de cazarmi, dar nu va puteti atinge de sporul pentru pensia suplimentara, pentru care noi am platit zeci de ani contributie.
    -De asemenea, nu va da nimeni dreptul sa indisponibilizati pentru pensie vreun an din vechimea cumulata de militari, potrivit legilor anterioare, prin munca in conditii speciale si alte conditii sau prin stagii ulterioare pensionarii, acestea din urma incluse deja in calculul cuantumului, potrivit Legii 263/2010
    -Nu intelegeti acest lucru, vom apela pentru dobândirea acestor drepturi prin instante si CCR .

    RăspundețiȘtergere
  28. De ce statul isi bate joc de armata ?
    Pt ca tinerii de valoare sa nu mai imbratiseze cariera militara. Efectele se vor vedea peste 5-10 ani,in primul rand maimulte pierderi: decese, mutilari, etc. In indeplinirea misiunilor de baza.
    Conducerea de stat: presedinte, guvern, parlament are insa calculele ei. Cu cat mai multe pierderi, cu atat mai multe oportunitati de aparitie in public, cu onoruri si fara a fi huiduit.
    Armata este singura institutie care prezinta onorul celor care-si bat joc de ea. Acest lucru este valabil la activi. Noi cadrele militare in rezerva si retragere trebuie sa sanctionam lipsa de respect a lui iohhanis, ciolosi si motoc. Cum ?
    In primul rand trebuie sa ne constituim in societate, ca principali vectori de propaganda negativa la adresa lui iohannis, motoc si ciolosi si a tuturor sustinatorilor acestora.

    RăspundețiȘtergere
  29. Noutati ...
    Mos Alecu
    https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu

    Mare timpeala a produs l.119/2010 in gindirea militarilor pensionari !
    Timpeala continuata , "pe noi culmi de civilizatie si progres" , de catre forma nemodificata a l.223/2015 !
    Timpeala care , in esenta , consta in folosirea de venituri "fara numar , fara numar" in stabilirea pensiei ... si "deschiderea usii" pentru obtinerea de pensii mult peste soldele celor in activitate ...
    Timpeala care s-a incercat a fi remediata de catre oug 57/2015 !
    Dar oug 57/2015 a fost facuta "la plesneala" , "pe genunchi" , fara sa se gindeasca nimeni la efecte ... Gindindu-se numai la o miscare pentru micsorarea pensiilor fata de ceea ce ar fi rezultat din aplicarea l.223/2015 nemodificata ...
    Esenta modificarilor fiind reducerea numarului de venituri care sa se foloseasca la stabilirea pensiei , precum si la micsorarea procentelor aplicabile pentru stabilirea pensiei ...
    Efecte care se incearca a fi mascate sub lozinca "asigurarii unui timp suficient de lung" pentru "prezenta" militarilor in sistem ...
    Că ... daca se porneste , in stabilirea pensiilor , de la 65% si se merge pina la 85% , oamenii vor munci in sistem un timp mai lung ...
    Dar , daca se pornea de la 80% si se mergea pina la 100% , nu se asigura exact acelasi timp "de raminere" in sistem ?

    Cind , cel mai simplu , ar fi fost "revitalizarea" l.164/2001 cu unele modificari :
    - posibilitatea alegerii soldelor dintr-o perioada mai lunga (pentru asigurarea des-discriminarii celor care au avut "de suferit" in perioada de desfiintare a armatei Romaniei)
    - includerea in baza de calcul si a unor sporuri "de cursa lunga" ... acele asa-zise sporuri permanente

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si-a revenit Mosul ...uraaaaa...!!
      Timpeala continuata , "pe noi culmi de civilizatie si progres" , de catre forma nemodificata a l.223/2015 !
      Timpeala care , in esenta , consta in folosirea de venituri "fara numar , fara numar" in stabilirea pensiei ... si "deschiderea usii" pentru obtinerea de pensii mult peste soldele celor in activitate

      Ștergere
    2. Uraaa Mosule...ai scapat de Alhaimzer si Parkynson ..,,Cind , cel mai simplu , ar fi fost "revitalizarea" l.164/2001 cu unele modificari :
      - posibilitatea alegerii soldelor dintr-o perioada mai lunga (pentru asigurarea des-discriminarii celor care au avut "de suferit" in perioada de desfiintare a armatei Romaniei)

      Ștergere
  30. Noutati ...
    Mos Alecu
    https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu

    Care-s efectele oug 57/2015 asupra pensiilor de dinainte de 01.01.2016 ?
    Neplacute !
    Neplacute comparativ cu efectele produse de l.164/2001 ! Nu discutam de perioada l.119/2010 (l.263/2010) , pentru ca aceasta perioada a fost o perioada "nefericita" pentru pensiile militarilor ...

    Efectele l.223/2015 modificata :
    - pentru anii "virtuali" , produsi de conditiile de munca , se acorda numai cite 1% (fata de 2% in l.164/2001)
    - calculul pensiei , inclusiv majorarea pentru contributia la fondul pentru pensia suplimentara , "se opreste" la 85% din baza de calcul (fata de 100% in l.164/2001)
    Aceste "efecte neplacute" vor fi atenuate , la foarte putini militari-militari , de includerea in baza de calcul a unor "elemente" de salarizare care nu erau "folositoare" in cazul l.164/2001 . Majoritatea militarilor pensionari , sau in activitate , vor resimti aceste efecte .
    Daca la militarii pensionari aceste efecte vor fi "mascate" prin aplicarea principiului cuantumului avantajos , la cei in activitate efectele se vor manifesta "din plin"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viitorii pensionarii militari vor avea pensii si mai de mizerie.

      Ștergere
  31. Noutati ...
    Mos Alecu
    https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu

    Pasarica "analizueşte" efectele l.223/2015 modificata asupra pensiilor celor mai vechi ! ...
    Nu-l prea intereseaza efectele asupra celor in activitate !...
    Privind problema numai prin prisma intereselor lui strict personale , gindirea-i este puternic intunecata ... nu că , de obicei , ar fi avut o gindire mai stralucitoare !
    Este blocata , pasarica , pe chestia că limitarea procentajului pensie la 85% din baza de calcul , ii "va lua" , lui , din perioadele in care a platit contributie pentru pensie suplimentara ...
    S-aici face pasarica niste afirmatii de-a dreptul ... afirmatii ...

    Zice pasarica :
    "Este adevarat ca din 01 01 2011, cadrele militare nu mai platesc contributie pentru pensia suplimentara, dar de ce trebuie penalizati la pensie militarii care au platit aceasta contributie din 1968 pâna in 2010, cu specificul includerii acesteia in contributia indivuduala la bugetul de stat, de Legea 164/2001." .

    Nu , pasarico !
    Nimeni , dar absolut nimeni , n-a mai platit contributie la fondul pentru pensie suplimentara din 01.04.2001 . Nu numai militarii ! Si nu din 01.01.2011 !

    Nu , pasarico !
    Prin l.164/2001 contributia la fondul pentru pensia suplimentara nu a fost "inclusa" in contributia individuala la bugetul de stat . Contributia pentru pensia suplimentara a disparut (nu numai pentru militari...) , iar contributia individuala la bugetul de stat era "altă ceva" !

    De ce nu ţipi , pasarico , la faptul ca CAS-ul (contributia pentru pensie) platit de la 01.01.11 (care-i , ca fapt divers , mai mare decit contributia platita de tine pentru pensia suplimentara) ... de ce nu ţipi ca aceasta perioada nu este luata in calcul de l.223/2015 (si nemodificata , si modificata) ?
    Nu ţipi din cauza ca te doare-n c.r (sau poate ca nici in c.r nu te doare) de altii !

    De ce nu ţipi , pasarico , pentru faptul ca_conditiile de munca nu se reflecta in procentul de incepere a calculului pensiei ?
    Nu tipi din cauza ca te doare-n c.r (sau poate ca nici in c.r nu te doare) de altii

    RăspundețiȘtergere
  32. Mosul ii sublim !! Pasarica ii de fapt o ..Cucuvea-Huhurez..
    Bai si cand te gandesti ca atunci cand ,,daramam"
    L-164 asta era considerat cel mai prost ..retardat cu Abacul..!! S-a prins scoala de el ...hi..hi..hi..
    ============
    Nu , pasarico !
    Prin l.164/2001 contributia la fondul pentru pensia suplimentara nu a fost "inclusa" in contributia individuala la bugetul de stat . Contributia pentru pensia suplimentara a disparut (nu numai pentru militari...) , iar contributia individuala la bugetul de stat era "altă ceva" !

    De ce nu ţipi , pasarico , la faptul ca CAS-ul (contributia pentru pensie) platit de la 01.01.11 (care-i , ca fapt divers , mai mare decit contributia platita de tine pentru pensia suplimentara) ... de ce nu ţipi ca aceasta perioada nu este luata in calcul de l.223/2015 (si nemodificata , si modificata) ?
    Nu ţipi din cauza ca te doare-n c.r (sau poate ca nici in c.r nu te doare) de altii !

    De ce nu ţipi , pasarico , pentru faptul ca_conditiile de munca nu se reflecta in procentul de incepere a calculului pensiei ?
    Nu tipi din cauza ca te doare-n c.r (sau poate ca nici in c.r nu te doare) de altii
    Răspundeți

    RăspundețiȘtergere
  33. Cezarica,prostul caprelor.Pasarica se refera la cei deja pensionati si nu la cei ce urmeaza sa se pensioneze.Prostul caprelor,care ai supt la tap,tu nu pricepi ca celor activi li s-a oferit alternativa sa fie scosi din arma cu targa?Asa ca este normal ca pe pasarica s-o doara in c..r.Vezi ca iar ti-ai spart ocarina.

    RăspundețiȘtergere
  34. Are cineva o hotarare a instantei cu plata ajutoarelor la iesirea la pensie, cf. Legii 284?
    Sau motivatia?
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ce baza hotarîre, cît timp este lege.
      Profesorii au cîstigat fiindca uitasera habaucii sa anuleze legea. pe urma s-au sesizat si de atunci la fiecare sfîrsit baga ordonantaă in parlament si o fac lege.

      Ștergere
    2. Pai tocmai asta este ideia! Prin OUG, transformate in legi din 2010-2016 se amana in plata ajutoarele! Multi au actonat in judecata si au castigat banii pt ajutoare. O astsfel de hotarare/motivatie a instantei imi trebuie!
      6 ani mi se par exagerat! Nu?

      Ștergere
  35. Mai fratilor care sunteti mai aproape de acest Motoc!Ne doare printre altele sau chiar mai mult, nedreptatea !Dincolo de orice calcule de ce unii cu 80% si altii cu 65%?Stewardesa cu ce e mai presus decat un mecanic de bord la elicoptere?Grefierul cu ce e mai prejos decat un subofiter ?Ca sa nu mai vorbim ca pe vremea cealalta eram a treia clasa de salarizare!Unde am ajuns?Suntem prostii satului ,unde un secretar de comuna amarata are salariu mai mare decat un colonel ce raspunde de un sfert de tara!Daca Ciuca spune ca atat a putut obtine pt armata ce sa mai spunem???
    PS Mai activii lui peshte nu mai adaugati norma de hrana cand va laudati cu salariul ca va dati singuri cu stangul in dreptul!Nici un civil nu se lauda cu sporurile lui ! La pensie norma aia e fix pix!Luptati pt drepturile voastre ca altfel o sa va rada in nas orice profesoras care freaca menta azi!

    RăspundețiȘtergere
  36. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  37. Si-a revenit Mosul ...uraaaaa...!!
    Timpeala continuata , "pe noi culmi de civilizatie si progres" , de catre forma nemodificata a l.223/2015 !
    Timpeala care , in esenta , consta in folosirea de venituri "fara numar , fara numar" in stabilirea pensiei ... si "deschiderea usii" pentru obtinerea de pensii mult peste soldele celor in activitate
    PS!
    Tampitule ....!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai nulitate absoluta. pe tine te deranjeaza sporurile deoarece ,tu, la GAZ ,unde pazeai caprele raioase ale Diviziei nu ai avut cum sa ai sporuri, poate spor de supt...la magar,normal ca acuma 'faci spume" ,la gura,caci oin tineretea ta faceai spume la fundul caprelor sterpe. tie chiar nu ti-e rusine ca ai acaparat toate dialogurile de aici si de pe alte bloguri si jignesti inj stanga si-n dreapta pe oricine,spui numai prostii,neadevaruri,chiar nu realizezi ca esti un idiot desavarsit?

      Ștergere
    2. Te rog nu jignii magarii.Nici un magar nu iar da organul lui Cezar porcarul de la GAZ .Au si magarii mandria lor.

      Ștergere
    3. Si-a revenit Mosul ...uraaaaa...!!
      Timpeala continuata , "pe noi culmi de civilizatie si progres" , de catre forma nemodificata a l.223/2015 !
      Timpeala care , in esenta , consta in folosirea de venituri "fara numar , fara numar" in stabilirea pensiei ... si "deschiderea usii" pentru obtinerea de pensii mult peste soldele celor in activitate
      PS!
      IDIOTILOR....!!!!

      Ștergere
    4. Tot din cauza unor NEHALITI se duce drakului si aceasta L..in esenta cea mai buna care a existat pana acum ! La fel ca si L-164 !
      Cinste NEHALITILOR ....

      Ștergere
  38. OuG s-a dat pentru rezolvarea unei situatii exceptionale care nu suporta amanarea pe considerente bugetare pt anul 2016. Aplicarea legii 223/2015 pt pensionarii in plata nu necesita cheltuieli bugetare in anul 2016. Pt activi, daca se aplica, se aplica cel mai devreme dupa luna aprilie. Cheltuielile erau usor de suportat din contributia de 10.5% (se putea pensiona 1 din 10 activi, cifra enorma)
    Nu pot sa-i inteleg pe iohannis, ciolosi si motoc.
    Trebuiau sa fie barbati si la Parada de 1 Decembrie sa anunte in fata blocului de defilare, modificarea legii 223/2015, motivand-o ca LIPSA DE RESPECT pt intregul SNAp.
    Nu sa foloseasca minciuna ca politica de stat, in preambulul unei OUG de modificare neconstitutionala a unei legi organice. Acest guvern impus din afara, a fost abilitat de Parlament sa conduca administrativ tara pana in decembrie 2016. Stie cineva dintre dumneavoastra daca acest nedemocratic guvern, a fost abilitat de Parlamentul Romaniei sa emita OuG in domeniul legilor organice ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te agiţi degeaba, judecînd lucrurile cum ar trebui să fie într-o ţară normală nu ca a noastră. Toate aceste faulturi pe care le încasăm noi ca militari, precum şi ceilalţi cetăţeni ai ţării ni se datorează în bună parte. Şi cînd mă refer la termenul "în bună parte", mă refer la lipsa de conştiinţă şi civism, ce-i lipseşte românului din naştere.

      Ștergere
  39. DOMNULUI PRESEDINTE AL SCMD
    Va propun pentru multiplicarea efectelor in toata tara ,Proteste si Pichetari
    la Prefecturi concomitent cu manifestarile de protest din Bucuresti.
    Cu respect,
    Locotenent colonel dr.in retragere Puiu Gheorghe Budau Deva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul ..Budau...matale unde te vei ..manifesta ...????

      Ștergere
    2. Protest si Pichetare la Prefectura judetului HUNEDOARA la Deva
      inpreuna cu alti camarazi si alti locuitori din judet ,umiliti de atatea guverne.

      Ștergere
  40. George Coşbuc
    Noi vrem pământ!

    Flămând şi gol, făr-adăpost,
    Mi-ai pus pe umeri cât ai vrut,
    Şi m-ai scuipat şi m-ai bătut
    Şi câine eu ţi-am fost!
    Ciocoi pribeag, adus de vânt,
    De ai cu iadul legământ
    Să-ţi fim toţi câini, loveşte-n noi!
    Răbdăm poveri, răbdăm nevoi
    Şi ham de cai, şi jug de boi
    Dar vrem pământ!

    O coajă de mălai de ieri
    De-o vezi la noi tu ne-o apuci.
    Băieţii tu-n război ni-i duci,
    Pe fete ni le ceri.
    Înjuri ce-avem noi drag şi sfânt:
    Nici milă n-ai, nici crezământ!
    Flămânzi copiii-n drum ne mor
    Şi ne sfârşim de mila lor -
    Dar toate le-am trăi uşor
    De-ar fi pământ!

    De-avem un cimitir în sat
    Ni-l faceţi lan, noi, boi în jug.
    Şi-n urma lacomului plug
    Ies oase şi-i păcat!
    Sunt oase dintr-al nostru os:
    Dar ce vă pasă! Voi ne-aţi scos
    Din case goi, în ger şi-n vânt,
    Ne-aţi scos şi morţii din mormânt; -
    O, pentru morţi şi-al lor prinos
    Noi vrem pământ!

    Şi-am vrea şi noi, şi noi să ştim
    Că ni-or sta oasele-ntr-un loc,
    Că nu-şi vor bate-ai voştri joc
    De noi, dacă murim.
    Orfani şi cei ce dragi ne sunt
    De-ar vrea să plângă pe-un mormânt,
    Ei n-or şti-n care şanţ zăcem,
    Căci nici pentr-un mormânt n-avem
    Pământ - şi noi creştini suntem!
    Şi vrem pământ!

    N-avem nici vreme de-nchinat.
    Căci vremea ni-e în mâni la voi;
    Avem un suflet încă-n noi
    Şi parcă l-aţi uitat!
    Aţi pus cu toţii jurământ
    Să n-avem drepturi şi cuvânt;
    Bătăi şi chinuri, când ţipăm,
    Obezi şi lanţ când ne mişcăm,
    Şi plumb când istoviţi strigăm
    Că vrem pământ!

    Voi ce-aveţi îngropat aici?
    Voi grâu? Dar noi strămoşi şi taţi
    Noi mame şi surori şi fraţi!
    În lături, venetici!
    Pământul nostru-i scump şi sfânt,
    Că el ni-e leagăn şi mormânt;
    Cu sânge cald l-am apărat,
    Şi câte ape l-au udat
    Sunt numai lacrimi ce-am vărsat -
    Noi vrem pământ!

    N-avem puteri şi chip de-acum
    Să mai trăim cerşind mereu,
    Că prea ne schingiuiesc cum vreu
    Stăpâni luaţi din drum!
    Să nu dea Dumnezeu cel sfânt,
    Să vrem noi sânge, nu pământ!
    Când nu vom mai putea răbda,
    Când foamea ne va răscula,
    Hristoşi să fiţi, nu veţi scăpa
    Nici în mormânt!

    RăspundețiȘtergere
  41. Fostul ministru al Apărării Corneliu Dobrițoiu a fost condamnat cu suspendare în dosarul caselor ilegale pentru generali, judecătorii considerând că acesta a reprezentat cu onoare țara și nu merită să fie întemnițat.
    Înalta Curte de Casație și Justiție (ICCJ) a publicat motivarea condamnărilor din această cauză instrumentată de DNA. Judecătorii au reținut că Dobrițoiu și alți oficiali din Ministerul Apărării Naționale (MApN) șiau cumpărat ilegal locuințe subvenționate. Din această cauză, toți acuzații au fost condamnați, primind însă pedepse cu suspendare.
    Magistrații au ținut cont, printre altele, de vârsta și de de rezultatele deosebite ale acestora în cariera militară, pentru a nu-i trimite să execute pedepsele primite.
    A vrut o casă în plus
    Corneliu Dobrițoiu a fost condamnat, pe 23 martie, de ÎCCJ, la un an de închisoare cu suspendare. În dosar au mai fost implicați Francisc Radici și Constantin Năstase, care au primit o pedeapsă de câte doi ani, două luni și 20 de zile de închisoare cu suspendare. În aceeași cauză, Floarea Șerban și Traian Pigui au fost achitați.
    În cazul lui Corneliu Dobritoiu, instanța supremă a arătat, în motivarea hotărârii, că acesta nu avea dreptul să închirieze și apoi să achiziționeze o locuință de serviciu de pe strada Traian din sectorul 3, la un preț subvenționat. Asta pentru că, în 1994, mai achiziționase o locuință atribuită din fondul locativ al MApN, tot în regim subvenționat, pe care ulterior a vândut-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Daaa..a fost si va fii ..tareee...ca o ..castana ....!!!!

      Ștergere
    3. Iulian Mares.Dobritoiu 'este asa de barbat incat a facut numai prostii.Are papagal si probabil ca asta te face sa-l admiri.In rest apa de ploaie.

      Ștergere
  42. @ mares
    Daaa... o statuie nu-i faceti?
    DC
    apropos!.In timp ce altii stau prin camine de garnizoana cu muierea si 1-2copii intr-o camera cu un resou matale ridici statui?
    Eu zic sa-l impaiezi direct ca doar e criza nu?...cu exceptia generalilor care iau case de la armata moca si le revand pentru profit
    Da d-nu' mares.Ce bine "ganditi"!

    RăspundețiȘtergere
  43. Si apropo de greseli.Si eu am gresit poate ca toti gresim....dar niciodata nu am "gresit" ca sa ajung in fata unui tribunal ca inculpat.
    Capisci ?

    RăspundețiȘtergere
  44. Si apropo de greseli.Si eu am gresit poate ca toti gresim....dar niciodata nu am "gresit" ca sa ajung in fata unui tribunal ca inculpat.
    Capisci ?

    RăspundețiȘtergere
  45. Daca se face un raport intre numarul militarilor care au avut probleme cu justitia si numarul total al acestora, rezulta un raport mult mai mic decat la parlamentari si la judecatori si procurori. Din aceasta cauza si pensii mai mici. Raportul cel mai mic este la militarii care au servit tara in teatrele de operatii, peste 40000 de militari. Din aceasta cauza sunt cei mai defavorizati, platesc o contributie de 10,5% pe o suma salariala, dar in schimb mare parte din aceasta suma nu intra in baza de calcul. Unde este principiul egalitatii in drepturi a cetatenilor romani ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Militarii nu sunt cetateni deoarece sunt prea lasi.Acum sunt doar niste papagali bautori de urina ''tehnocrata''

      Ștergere
  46. Toata ziua ..pi tractor !
    Io munceam cu spor -uri muuulte !
    In coada mi se invartea o ..elice ,
    Io zambeam cu gura maaare si eram tare ferice !!
    Zdranganeau tablili pi tracor ,
    N-aveam greturi !!!
    Io scoteam banii ..din rotor ...!!
    Dadeam cu prafuri ..DDT..
    Piste tat..hatul ,
    Io - cu mandrie gazam si omoram ..gandacul ....!!!

    RăspundețiȘtergere
  47. Si barbatii plang cateodata, dar unii plang ca sa insele electoratul. Locul I a lui basesescu cu draga stolo este amenintat de iohannis, pas cu pas. Nu dmult, iohannis a vizitat un orfelinat, "i-au dat lacrimile". Daca ot iubeste copii, de ce nu infiiaza unul ?
    Ma gandesc la un "aurolac" din Gara de Nord. Atunci poate sa ne faca sa intelegem respectul lui iohannis si carmen pentru copii.
    Spatiu locativ are. Nu pot sa cred ca toate casele s-au obtinut pe documente false.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Categoric, nu cu documente false!
      Dar, cu hotarari in justitie definitive, .... care nu-l favorizeaza!
      GHINION!
      Avocatii vor gasi o forma de rejudecare!...., iar sefa ICJ va face lumina, iar judecatorii vor fi anchetati in CSM si nimeni nu-i perfect, dar nu ne-am ocupat suficient de el!

      Ștergere
    2. SE GÂNDEASCA PE CARE SĂ-L IA PT. CANADIENI ȘI NU POATE .

      Ștergere
  48. In prag de sarbatori, oamenii isi fac urari, unii altora.
    Sa traiti iohaniss,ciolosi si motoc cat mai mult si sa fiti fericiti. Asa cum traiesc pensionarii militari. S-aveti aceeasi bani. La fel sa traiasca, copii vostrii, la care v-a dat DUMNEZEU, la care nu, intrebati-va de ce ?
    Cu aceeasi bani sa traiasca si copii copiilor vostrii.

    RăspundețiȘtergere
  49. Ia luati de-acilea:

    http://www.antena3.ro/economic/dobritoiu-propunere-sporuri-bugetari-330929.html

    RăspundețiȘtergere
  50. Pt cei ce m-au tamponat!
    Dobritoiu nu e inger!
    Dar fata de alti ministri a dorit si a incercat ceva!
    In primul rand ca a initiat legea si l-a limitat pe zisu!
    Unul, care a fost inaintea lui a stat numai prin emisiuni tv, altul a spus ca toate cadrele militare sunt blazate, altul ca nu a stiut de ce cara in spate PM...si tot asa...
    Nu-i tin partea si nu-i fac statuie!
    Are + si multe -, privind imobiliarele....aveti dreptate %!

    RăspundețiȘtergere
  51. Il stimez pe Dobritoiu ca a anulat avansarile ilegale facute sub semnatura privata de oprea. A sistat acest ANRP cu grade militare, astept ca justitia militara sa-si spuna cuvantul. Pt ce a fost avansat nelu mexicanu de Bistrita ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De avansari sau retrogradari ne doare pe noi ,undeva,acuma.

      Ștergere
  52. Normal ..se apropie ..alegerile si poate ca ..domnul ..mai vrea un mandat !

    RăspundețiȘtergere
  53. Intre amplul interviu cu privire la aplicarea legii 223/2015 dat de directorul Casei de Pensii Sectoriale/MApN si motivarea din preambulul OuG de modificare a legii 223/2015 exista o mare diferenta. Cineva minte . Eu cred ca directorul CPS a spus adevarul.

    RăspundețiȘtergere
  54. Apropo de Dobritoiu...cu pensiile au rezolvat-o, trec la alta problema:
    http://www.dcnews.ro/sporuri-pentru-militarii-si-civilii-care-lucreaza-in-conditii-periculoase_493037.html

    RăspundețiȘtergere
  55. Sa ne fie clar:
    -unii mint la ordin
    -ceilalti din considerente politice!
    -OUG 57/2015 a fost pregatita in ascuns pe timpul guvernarii Ponta!
    -ea s-a oficializat de guvernarea Ciolosi, care a semnat-o ca primaru! ..... referitor la legea 223, cred ca nici acum nu stie/intelege prea bine ce sunt si ce s-a dorit cu acele modificari, dar i s-a potrivit manusa! Si Ponta a scapat de urari fierbinti!p

    RăspundețiȘtergere
  56. A spus directorul CPS in interviu ca este impsibila emiterea normelor juridice de rang inferior, pt aplicarea legii 223/2015 ? Nu. Pt ca este un tehnocrat autentic. ciolos si motoc sunt pseudo tehnocrati, OuG de modificare a legii 223/2015 nu este nimic altceva decat o etalare in spatiul public a lipsei de respect a acestora fata de cadrele militare.

    RăspundețiȘtergere
  57. Victore, Victore!
    Si te-am primit cu biroul la MApN....ca te lucrau informativ/operativ bubulii!
    Si ai uitat ca-mi esti dator ajutoarele la iesirea la pensie! Din 2010 pana acum, 2/guvernari basiste si 3/Victoriene!
    Salutari fierbinti, Victoras, baschetbalistule!

    RăspundețiȘtergere
  58. Mos Alecu
    https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu

    Bravos natiune! Halal sa-ti fie! Sa traiasca Republica! Vivat Principatele - Unite!

    Magistrat :
    - vechime in serviciu 25 ani - pensie 80% din toate veniturile din ultima luna de activitate .
    - vechime in serviciu 45 ani - pensie 100% din acele venituri din ultima luna de activitate ...

    La fel cu magistratii ... aviatorii civili (si "stevardezele" din dotare) , personalul Curtii de conturi , diplomatii , grefierii , functionarii parlamentari ...

    Parlamentari :
    - "vechime" ca parlamentar 6 luni (0,5 ani) - indemnizatie 3,3 % din indemnizatia de parlamentar
    - "vechime" ca parlamentar 3 mandate (144 luni - 12 ani) - indemnizatie 79,2% din indemnizatia de parlamentar
    - peste aceste indemnizatii ... pensia cuvenita din sistemul public de pensii ; sau din sistemul de pensii al avocatilor ; sau de pensia ca magistrat , sau de pensia militara de stat ...

    Primar , presedinte consiliu judetean :
    - "exact" ca la parlamentari
    - daca a fost si parlamentar ... trebuie sa aleaga intre indemnizatia de parlamentar sau cea de primar .

    Despre militari ce sa va mai spun
    - vechime in serviciu 25 ani - pensie 65% din media pe 6 luni a citeva venituri...
    - vechime in serviciu 45 ani - pensie 85% din acea medie a citorva venituri ...
    *** Lasati-o incurcata cu chestia cu OMM(SOSP) - marea majoritate a militarilor-militari nu au acel semn onorific ...***

    Este clar ca acestia , militarii , sint priviti cu multa grija si pretuire de catre cei care conduc tara ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Militarii sunt pisoarul politicienilor.

      Ștergere
    2. Militarii sunt pisoarul politicienilor.

      Ștergere
  59. Noutati de la ...
    Mos Alecu
    https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu

    Cind am vorbit despre "efectele" OMM(SOSP) m-am referit , in principal , la militarii-militari (militarii kaki) ...
    Majorarea "generata" de OMM(SOSP) este prevazuta in l.80/1995 - legea statutului cadrelor militare ...
    La beneficiari militari ai l.223/2015 ... SGP nu primesc acel semn onorific ...

    Atentie...
    Toti beneficiarii civili ai l.223/2015 au statute specifice . In acele statute nu se spune nimic despre o eventuala majorare a pensie "din cauza de" OMM(SOSP) ...
    La civilii beneficiari ai l.223/2015 ultima referire la majorarea datorata OMM(SOSP) apare in hg 257/2011 - normele de aplicare a l.263/2010 ...
    Dar civilii beneficiari ai l.223/2015 ies "de sub obladuirea" l.263/2011 , si a hg 257/2011 ...
    Sa vedem cum "va manevra" situatia acel ordin comun ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Referitor la aplicare SOSP pentru politisti si functionarii publici cu statut special, a se vedea dispozitiile art.12 din Legea nr.573/2004 privind SOSP, care face trimitere la art.11 alin.(3) din Legea nr.80/1995.

      Ștergere
  60. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  61. Azi s-a dat votul final pentru alte pensii speciale ( peste 80 % fara limita in sus ca de obicei) pentru primari ,viceprimari, baroni ai C.J. Numai boii de miltari pornesc de la 65& si au limita la 85 % .In toate tarile Nato si UE ( exceptie colonia de kk Romanistan) pensii speciale au DOAR militarii si politistii datorita riscurilor. Atat .La noi si femeile de serviciu din sparlament au pensii speciale si salarii mai mari ca un militar profesionist.Inca o flegma a politicienilor pe obrazul militarilor lasi.

    RăspundețiȘtergere
  62. http://www.in-cuiul-catarii.info/2015/12/21/date-statistice-10432

    RăspundețiȘtergere
  63. http://www.in-cuiul-catarii.info/2015/12/21/date-statistice-10432

    RăspundețiȘtergere
  64. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  65. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adunatura de lasi cum iti spuneam.

      Ștergere
    2. Lasul ..ca piscuta ..sterge si acopera ..rahatul produs la ..betie ...hi..hi..hi..

      Ștergere
  66. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jivina blanoasa ..parca ..te daduse la pace ..colegul ala , fost subordonat ,???!!!!, care veni fix de la Bucale in fapt de seara ..cu 2 Jipane negre cu perdelute si lumini mascate si opri la cosmelia ta sa-ti zica ce si cum ...
      Hi..hi..hi...

      Ștergere
  67. Este din ce in ce mai limpede ca s-a facut un troc politic. S-au taiat din drepturile de pensie a militarilor pentru ca sa se redistribuie fonduri pentru pensiile nesimtite a parlamentarilor si alesilor locali.

    RăspundețiȘtergere
  68. Pt tigri2
    Nu dispera, nu ma dezamagi.
    Stai sa vezi ce spectacol incepe din ianuarie 2016.
    Dacii liberi mor in lupta dar nu se predau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde vezi tu daci ? Astia care se dau acum militari (in rezerva sau in retragere ) sunt doar o turma de lasi ce le frica si de umbra lor. Astia se predau si daca trage un politruc o basina.

      Ștergere
  69. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa avem militari de 55 - 60 de ani cu pampersi pe ei .Bleah.

      Ștergere
    2. Generali ..pot sa fie ..linistit ....

      Ștergere
  70. Pt colegul lui tigri2. Felicitari ca paraseste sistemul, acest sistem nerespectat de cele mai inalte autoritati ale statului roman.

    RăspundețiȘtergere
  71. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  72. Cresterea varstei de pensionare la 60 de ani este doar teoretica. In practica cei mai multi militari parasesc sistemul undeva intre 50 si 55 de ani. Si la noi ca si in celelalte state membre NATO. In sistemul militar primeaza indeplinirea misiunilor specifice, nu varsta de pensionare. Daca se doreste o crestere a varstei de pensionare la 60 de ani ar trebui facute simulari. Ma gandesc la constituirea unor subunitati din penalii parlamentari si din alte structuri ale statului. Aceste subunitati sa fie conduse de ciolosi si motoc si trimise in teatrele de operatii externe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ce sa faca in,,teatrele de operatii externe"..ca acolo iti trebuie specializare de cel mult ..comandant de grupa ....!!!

      Ștergere
    2. In toate tarle NATO varsta de pensionare la militari e de maxim 39- 42 de ani iar cu dispensa (si teste fizice riguroase) se poate ramane pana la 47 de ani (Cel mult 1% pentru functiile de comanda) In colonia de kakat Romanistan totul e pe dos.Auzi militari la 55-60 de ani.O sa avem ''armata 1 pampersi"" formata din diviziile ''incotinenta urinara'' si ''artrita polireumatoida''.Kakat de colonie.

      Ștergere
  73. Dupa 6 luni sa se faca o analiza privind indeplinirea misiunii si a pietderilor in personal. Daca se mai intorc vii in tara sa traiasca pana la adanci batranete, hcu o pensie calculata pe legea 223/2015 modificata cu OuG 57/2015, pensie calculata la nivel de militari angajati profesionisti.

    RăspundețiȘtergere
  74. Pt cezar
    In primul rand functia de comandant de grupa este o functie respectabila si presupune foarte multe calitati, pe care cobaii participanti la simulari nu le au, ei pot numai spera la functia de comandant de grupa.
    Sa se instruiasca in tara ? Categoric nu, cine stie ce "combinatii penale" mai fac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tehnocretule ..partial ai dreptate dar.....Un lucru este foarte clar din pacate..am mai spuso !!

      Participarea in ,,teatre" (cum se exprima impropiu unii )...nu a dus si nu duce la ..profesionalizarea armatei !

      Atata timp cat activitatile desfasurate ..sunt de nivel ..comandat de grupa ...treaba-i clara !!

      Din nenorocire cu aceasta MAROTA se iluzioneaza si ,,,micii si foarte micii "..factori de decizie in domeniul Apararii Nationale !!

      ,,Avem militari instruiti in situatii de razboi ..bla -bla ...

      Neicusorule ...toti astia cu un AKM-47M..in mana si cu fata data cu ..crema negra ...vor fii SPULBERATI in cateva ore de 2 avioane ...un Tanc si un Lansator Tip Katiusa ....

      Daca mai este Armata ...este ce care mai rezista prin Tara ..cea care a mai dosit ceva guri de foc si blindate ..ATENTIE....

      Ștergere
  75. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cezar e doar un vierme fecaloid.Nu-l baga in seama ..

      Ștergere
    2. Hi..Hi..HGI...ii rau ..rau sa fii prost ..jivina blanoasa .....!!!

      Ștergere
    3. Toata ziua ..pi tractor !
      Io munceam cu spor -uri muuulte !
      In coada mi se invartea o ..elice ,
      Io zambeam cu gura maaare si eram tare ferice !!
      Zdranganeau tablili pi tracor ,
      N-aveam greturi !!!
      Io scoteam banii ..din rotor ...!!
      Dadeam cu prafuri ..DDT..
      Piste tat..hatul ,
      Io - cu mandrie gazam si omoram ..gandacul ....!!!

      Ștergere
    4. PS..cei care doresc sa-mi vada si ...mutra ..pot intra pe F.Buci ..e public.....!

      Ștergere
    5. Gresesti.Asta bantuie pe la Sibiu,pe la N.Balcescu.Mai sapa.

      Ștergere
    6. Cezar nu e nevoie sa-ti vada cineva mutra de porcar . Exista pastile acum pentru vomitat.

      Ștergere
    7. Nu fii scarba ..maxima , ..adica asa cum esti deobicei !! Sunt un tip super ..se pisa toate gagicutele pe FB...hi..hi..hi..

      Ștergere
  76. Sa stii ca un Mc/TAB bun e lucru mare! Eu m-am bazat pe ei in tinerete si nu am gresit!
    Toata cinstea si respectul pt ei si meseria lor.
    Referitor la un Av/functie mare in conducerea armatei...si fost pilot, au fost ceva mai multi decat mustele albe...si aici a fost vina lor!
    Stanciu..nu a fost pilot
    Fane Bulgaru, un om dintr-o bucata...am lucrat cu el, fost loct pt resurse/SMG....a iesit din sistem
    Ripan, idem
    Croitoru, la fel
    Danila, nepotu/B, este la guvern
    In comanda Armatei sunt cateva functii, iar sefii de directii nu sunt in comanda!
    Norocel, nu stiu daca a fost pilot.....sa zic ca nu
    Sof, este la SMFA!

    Concluzia: fii mai aplica! Mi-a scapat mie ceva?
    Mira-m-as!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. @Iulian ..referitor la mc.conductori /TAB..ai perfecta dreptate ! Am avut in supbordine si cate 25-40....subofiteri si militari in termen !!
      In ceea ce
      - i priveste pe aviatorii din conducerea Armatei ar cam trebui sa-i judecam ,apreciem dupa ,,STAREA AVIATIEI "..in momentul de fata ..!

      Ștergere
    3. Curtea martiala ar trebuii instituita pentru SMG.Atunci nu si-ar mai bate joc de trupa.

      Ștergere
  77. Răspunsuri
    1. BLANOSULE-PAROSULE,confuzie. Il cunosc.Asta-i,Cezarica de Sibiu,ceoben de Rasinari,ramator de Poplaca,saritor cu schiurile in Valea Sapunului,beutor de carcalete ,dimineata,la pranz si seara.Deseori il pescuiesti din Cibin ca de matol ce e incurca vitezele la TAB. Tractorist fara bravet mecanic conductor TAB, spacializandu-se cand la Un Capitan si un tigan cand la Doamna Neaga.

      Ștergere
  78. Je suis cristiana anghel !!
    cea care am votat pensii speciale pentru primari dar habar nu am ce scrie in lege.(asta-i declaratia doamnei data la TV mai putin aia cu "je suis....")
    Parerea mea. Doamna e cam tampita!!

    RăspundețiȘtergere
  79. ....aaaa da.doamna e senator si "face " legi !!??

    RăspundețiȘtergere
  80. ....aaaa da.doamna e senator si "face " legi !!??

    RăspundețiȘtergere
  81. Je suis cristiana anghel !!
    cea care am votat pensii speciale pentru primari dar habar nu am ce scrie in lege.(asta-i declaratia doamnei data la TV mai putin aia cu "je suis....")
    Parerea mea. Doamna e cam tampita!!

    RăspundețiȘtergere
  82. DC..cred ca si pe tine te paste un picut de ..Parkynson ..hi..hi....

    RăspundețiȘtergere
  83. @R26500
    In urma prevederilor legii 223/2015 si a OUG 57/2015 de aplicare cu sporuri si fara sporuri, mai este cazul sa luam caile unitatilor in care am lucrat -unele desfiintate- pentru fel de fel de adeverinte, extrase OZU si alte inscrisuri pentru recalculari si actualizari? Mai sunt necesare alte documente inafara celor detinute de CMJuri si CSPa mapn? Multumesc pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai neviie de hartie igienica cauta docunentele ...

      Ștergere
    2. Daca ai neviie de hartie igienica cauta docunentele ...

      Ștergere
  84. @cezar
    E mai bine sa ai parkinson si sa versi juma de pahar decat sa ai alzhaimer si sa uiti unde ai pus sticla:):)

    RăspundețiȘtergere
  85. @cezar
    E mai bine sa ai parkinson si sa versi juma de pahar decat sa ai alzhaimer si sa uiti unde ai pus sticla:):)

    RăspundețiȘtergere
  86. DDD...DDDAA..e mai bine ...hi..hi..hi....

    RăspundețiȘtergere
  87. Ia vedeti si cititi acilea:

    http://www.stiripesurse.ro/intalnire-de-gradul-trei-intre-avocatul-poporului-si-cadrele-militate_977077.html
    ______________________

    Cititi mai putin Cezar, care oricum nu poate numara pana la 20, decat daca-si da jos gumarii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Klingonianul ..rezolva tot ..dar dupa ce rezolva cu puscariile .....!!!

      Ștergere
  88. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. NUMAI AVIOANE ..NU PREA SUNT...???!!!
      PS.. Stiti HUngary ...ce aviatie are ..??...cate MIG 29..in exploatare ..??
      Ale noastre ( vreo 30 ) unde sunt ....???

      Ștergere
    3. Ha, ha, ha! Orzeata, era un bun profesionist in materie de tehnica. Nu-l prea puteai aburi. Mi-a fost sef in 2 rinduri. Avea unele ciudatenii, dar per ansamblu mi-a placut. Fugeau unii de el ca dracul de tamiie dar asta numai din lipsa caracterului si puturosenia acestora. Cit despre zbor, stiu ca in ultimii ani Orzeata nu a prea pilotat. Uneori cite-un elicopter. Mai era si Croitoru...si el era un personaj deosebit. Daca era de facut vreo documentatie mai sensibila, venea si lucra cu tine la masa. Desi nu sunt de arma aviatie, mi-a placut sa lucrez cu ei. Sa fie sanatosi cu totii si noi la fel!

      Ștergere
    4. Cezar!
      HU are Gripen si El ATc si atac la sol!
      MIG 29/ROU/MK = consumat resursa. The end! Au trecut ani multi de atunci...

      Ștergere
    5. PAROL DOMNULE IULIAN..!!
      Vecinii si prietenii nostri maghiari s-au hotarat sa vanda din stocul de tehnica militara si armament made in URSS, despre care au precizat ca sunt in stare buna… insa prea costisitoare atunci cand vine vorba de mentinut in dotarea proprie.

      Zoltan Borbiro, secretarul de stat pentru aparare, a mentionat ca in oferta sunt incluse avioane de vanatoare tip MiG-29 si tancuri T-72, precum si echipament militar si uniforme.


      In 2005, Ungaria a vandut Irakului 77 din cele 180 tancuri T-72 proprii.

      Sursa: Defense News

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  89. Nu fiti parsivi.Dna Anghel e o femeie pe cinste.Chiar ati uitat ca a sarit in ajutorul nostru?E omeneste sa-si doreasca si ea o pensie mai mare.Privind varsta de pensionare cred ca e ceva de moment.Astia nu or fi sariti de pe fix sa-si doreasca o armata de bosorogi.
    PS.Tigri 2 si Cezar,mai baieti.Ce ar fi sa va rezolvati voi animozitatie intr-o crasma intre Urziceni si Sibiu la o bericica ca doi pretenari?

    RăspundețiȘtergere
  90. Eu stiu doar atat ; daca acum as intra intr-o lupta ..as intra fara sprijin aerian ....
    In rest ..sa fie sanatosi toti ...ca intodeauna Armata a intrat in lupt in curul gol ...!!
    ...aaa Sa traiasca toti GENERALII ..de toate armele ..mai ales cei de la aviatie ...sictir ..!!

    RăspundețiȘtergere
  91. Cine este gl. Gropan? Eu, chiar nu am auzit de el ....mea culpa!
    Citesc ca s-a vazut cu Ciorbea!
    O fi un inceput!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite aici o inregistrare de pe 14 dec. a.c:

      https://www.youtube.com/watch?v=1yVzVM3h_Og

      Ștergere
    2. A fost comandant la scoala militara de ofiteri de transmisiuni.

      Ștergere
  92. General in retragere..presedinte al Federatiei Militarilor ..?????!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersic! Asta stiam.....nici banii pt site nu i-a mai dat!
      Pe unde a fost?
      Oricum, a facut un pas concret, avand o intrevedere cu Avocatul Poporului!
      Este un bun demers!

      Ștergere
  93. @ Cezar

    Măi transhumantule, te pricepi tu la "de-astea"? Io credeam că numai la dat căprili prin strungă şi la adunat căcărezele ce cad în doniţa cu lapte. Mai bine ai vedea de tabul ăla de-l pierduşi...Vorba lui Viurel din Urziceni, ai făcut de rîs Divizia de la TM cînd au raportat ăia la Bucureşti evenimentul deosebit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Volodea ...ca tot te dai grangur mare de pe la M-100..fost desigur ...poti preciza cam cate Tc.72-CCCP sau echivalente ca performanta avem noi ...???

      Ștergere
  94. Cezare ,nu ar fi mai bine ca după ce aniversezi pierderea tabului sa te retragi in glorie la caprele tale. Pui satelita pe stina ,și-l prinzi pe mos Alecu si R 26500 in actiuni de lupta in capitalism.Poti sa pui un televizor plat cu diagonala de 2m si in grajd ca sa se minuneze si patrupedele.
    Distractie mai bună ca asta nici ca gasesti.
    .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite unul care si-a pierdut ..avionul ..!!!!.. Si nu mai zice nimeni nimic ..hi..hi..hi ...

      Ștergere
    2. Să nu uiti sa le pui si inregistrea cu intîlnirea dintre ciobeni si d-na Cristina , apoi faci un referat cu modul in care a fost receptionat mesajul in populatia stînei.

      Ștergere
  95. Ce aveti cu Cezar de il avansati cioban ? Mai are pana acolo el acum e doar porcar profesionist ( specialist 1) la GAZ De aia isi baga in mestecatoare doar laturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha, e Servant unu la încărcat ieslea cu fînaţ...

      Ștergere
    2. Lasa-l sa le pasuneze in liniste. Cînd era R 26500 in activitate si facea aplicatii in zona lui avea mari probleme cu gasitul caprelor.
      Din cauza asta a pierdut tabul.

      Ștergere
  96. Cezarianus, imperatore, de alea de care-ai pomenit tu, puţine, f.puţine. La nivel de zeci. Oricum, acest tip de tanc de care pomeneşti, n-a fost o creaţie extraordinară a sovieticilor, de aceea au dezvoltat imediat T80. T72 avea 3 calităţi: încărcarea automaată a tunului, calibrul mai mare al acestuia, precum şi posibilitatea lansării RAD Bastion prin ţeava tunului. Partea cea mai proastă era legată de modul cum era dispus echipajul şi muniţia. Dacă erai lovit, ăla erai. Mai multe detalii tehnice găseşti pe NET. Ai noştri, românii au marşat mai mult pe T55, iar după aia pe TR-uri. Oricum, astăzi, la relieful României şi într-un război de apărare, tancurile nu se prea justifică. S-au schimbat multe privind modul de folosire a blindatelor în luptă...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul!