joi, 19 noiembrie 2015

Draftul ordinului comun de aplicare a Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat?

Documentul respecta antetul privind inregistarea si redactarea documentelor emise in sistemul de aparare, ordine publica si securitate nationala. Draftul este descarcat de pe site-ul acesta. Acest fapt nu inseamna ca garantam autenticitatea acestuia, in sensul ca este posibil sa fie si o simpla fituica aruncata pe internet de catre o persoana particulara. Mai ales in conditiile in care documentul contine unele erori de forma cum ar fi prescurtarile incorecte ale ministerelor (pag. a 2-a: SRI, MAI, SPP, MAN - care este o firma germana ce produce autovehicule de transport, STS, MJ, STS in loc de S.R.I., M.A.I., S.P.P., M.Ap.N., S.T.S., M.J., S.T.S.) sau erori de dactilografiere (cum ar fi la pag a 10-a: "cereii" in loc de "cererii").  In linii mari, documentul pare sa transmita semnale pozitive militarilor si politistilor deja pensionati. De asemenea rezulta si faptul ca aplicabilitatea este impinsa catre inceputul anului 2017. Nu trebuie sa omitem nici aspectul ca un draft este o simpla ciorna, respectiv o varianta de lucru, si nu documentul final. Multumim interlocutorului care ne-a transmis informatia!














66 de comentarii:

  1. Si cine-i "mincinosul sef" al acestei facaturi, tu sau Mosu? Doamne , cata rautate poate debita , creierasul vostru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este nimeni mincinos! Atat timp cat in Romania au existat 26 500 de militari cu pensiile injumatatite de regimul sectantului Boc, iar acum acei 26 500 de militari au pensiile INGHETATE de Ponta si Oprea de parca am fi tigani, experienta ta invata sa sufli si in iaurt! Aceste lucruri s'au intamplat si se intampla concret, pe cand in material este prezentat un simplu draft. Or, noi, am mai vazut si auzit de astfel de drafturi si in anii trecuti in diverse alte situatii. In final, dovedindu-se fie simple făsuri, fie aparand acte normative care din draftul initial NU mai contineau decat titlul.

      Asa ca este prematur sa tragem concluzii pe marginea unei simple fituici de lucru. Mai ales ca acesta contine si o inadvertenta de forma care te pune pe ganduri serios: in antet apar 7 conducatori ai institutiilor din domeniul apararii nationale, ordinii publice si securitatii nationale, iar la semnaturi din final au mai ramas doar 3.

      Ștergere
  2. Don Viurel la ora 02.16 nu lucrezi la parametri.A fost specificata sursa, si cica e si de bine, de ce esti carcotas?

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Inima ta e mica cat cea de pasarica.
      2. Dupa cum miroase pe aici, singurul rahat esti tu!

      Ștergere
    2. Eliminat pentru limbaj deosebit de vulgar caracteristic userilor care isi spun tigri2 si Cezar!

      Ștergere
  4. Sunt de acord cu durerea celor 26500 care au fost nedreptatiti de legea 263 si imi pare rau pentru ei ,dar ar fi cazul ca sa nu se mai aplice legea "mortii caprei vecinului" Acuma , daca voi aveti un "decedat" in familie ,trebuie sa ne omorati si noua un om ca sa fim egali? In loc sa ne unim pentru vremurile ce urmeaza, voi continuati sa dezbinati? In acesti "voi" ii includ doar pe userii care intretin flacara urii. potoliti-va deoarece se vor rezolva si astea daca suntem impreuna, daca luptam impreuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  5. Nu inteleg.... Pentru cei din Statul "M" pensia se calculeaza in baza soldei functiei din stat? Pai media veniturilor din 6 luni consecutive cui mai foloseste? Calculam pensii teoretice? Ori se face pe baza mediei veniturilor ori a sodei aferente functiei. O aiureala. Solda functiei poate constitui o baza de raportare a mediei. Dar media tuturor veniturilor brute obtinute e general valabila. Iar prevederea art 28 din Lege e imperativ. Nu lasa loc de .... reglementare prin Ordin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De curiozitate, ce este ștatul "M"? Parca am auzit ceva cand eram mai tanar. Dar dupa 2001 pana am trecut in rezerva, eu nu am mai auzit de acel ștat "M".

      Ștergere
    2. STATUL ”M” ESTE STATUL LA ”MOBILIZARE”

      Ștergere
    3. R 26500
      Cu asta m-ai convins ca nu depăsesti conditia militara a unui plt.maj.

      Ștergere
    4. @ Anonim 19 noiembrie 2015, 10:25 & Anonim 19 noiembrie 2015, 10:39. Mersi! Banuiam, numai ca dupa 2001 noi foloseam denumirea cu gura plina, nu prescurtarea. Inca o dovada ca acel draft este realizat de o singura persoana, iesita inainte de 2001 din sistem. Ulterior "M" a suportat niste derivatii structurale, iar denumirea ștat "M" s-a volatilizat.

      Ștergere
    5. @ Anonim 19 noiembrie 2015, 10:25. Incasat intepatura, dar ai raspunsul la 10:25. Asa era pe vremea ta ștat "M" si ... MAN, nu? Pe stil nou, fara denumirea ștat "M" si se zice M.Ap.N. nu MAN, bine?

      Ștergere
    6. Care'i spilul? Sau ai gaz in exces?

      Ștergere
  6. site-ul ”acesta” la fel de credibil ca si site-ul R 26500 Elita. Povesti.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ All. Ca opinie strict personala! Acel draft pare sa fie mai degraba opera unei persoane particulare si nu a unei conlucrari intre ministere. Draftul induce intr-adevar, ideea pozitiva de recalculare a tuturor pensiilor, pana la 31.12.2016. Insa, per ansamblu documentul pare mai degraba o propunere care induce sperante, nu un document oficial de lucru.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu inteleg o chestie, Cererea pentru cele 6 luni o depun la casa de pensii a MAN dar datele despre functie ,grad ,sporuri, prime, grupe , etc sunt deja in dosarul meu de la casa de pensii..Sunt pensionat anul trecut .Mai trebuie sa depun o cerere si la unitatea la care am lucrat pentru a primii informatii despre veniturile din cele 6 luni alese de mine sau casa de pensii le ia direct din dosarul meu de pensionare ?Ma lamureste cineva..Cu stima.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dle Dani, eu am ieșit la pensie in 2013. Eu am intenția sa cer in zilele următoare, dupa 01.12.2015, la fosta structura unde am activat sa imi transmită datele actualizate privind veniturile brute aferente funcției si gradului pt ultimii cinci ani. Nu mai astept sa acționeze metodologia sau, oricum , o sa o dublez . dumitrescu.george57@yahoo.ro

      Ștergere
  9. La noi la firma de camioane MAN nu exista niciun draft!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M Ap NN, multumit ?Ca de maimute cu punga sunt satul ..

      Ștergere
    2. Nu era o ironie asupra ta, esti un simplu user. Ci la desteptii care au scris draftul!

      Ștergere
  10. In ultimii 5 ani am detinut functia de secretar (PCR) comitet de partid nivel regiment. In prezent nu mai exista aceasta functie. Pentru recalculare am cautat o functie echivalenta pe mapamond. am gasit in Coreea de Nord. Domnilor, credeti ca in cazul meu recalcularea prevazuta in art.109 se va face la nivelul unei functii echivalente din Coreea de Nord sau in urma recalcularii voi primi o pensie egala cu ZERO LEI, avand in vedere inexistenta in prezent in ROMANIA a unei functii echivalente ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu!!!UNPR a echivalat toate functiile de secretar PCR cu cele de general cu minim 4 stele pe fiecare umar!!!Asa ca nu ne facem probleme!!!

      Ștergere
    2. @14.14. Zero lei ,confiscare extinsa avere,25 ani la brutarie ca ai fost tortionar!

      Ștergere
    3. E la mintea cocosului.Din cate imi amintesc,fara sa fi indeplinit o asemenea functie in toata cariera mea ,respectiva era echivalenta cu Lt.Col.,treapta de salarizare 15.In concluzie nu ai dece sa fii ingrijorat decat privind indemnizatia de comanda.Cu titlu de curiozitate.Iti faceai curatenie la locul de munca stergandu-te la gura?

      Ștergere
  11. E usor a scrie drafturi cand nimic nu ai a spune. Acest text n-are nici o legatura cu legea 223/2015. O persoana sau un grup de persoane care n-au elementele necesare pentru a intelege un text de lege, au difuzat in mediul virtual un text care reprezinta obiectiv, nivelul foarte redus de pregatire juridica si o dorinta a acestuia de a obtine anumite drepturi neacoperite de lege.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pare mai degraba o fituica intocmita pe genunchi si clocita in laboratoarele UNPR, aruncata la 'șto pe piata cu scop exclusiv de propaganda politica in favoarea lui Oprea. De altfel, sare in ochi de la o posta titulatura de viceprim-ministru, in conditiile in care cf. L. 223/2015 responsabilitatea privind emiterea ordinului comun nu revine niciunui viceprim-ministru, ci exclusiv conducatorilor punctuali ai ministerelor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce ne spune pasarica HUUREZU.COM.
    "Pentru toti urechistii care au comentat aplicarea Legii 223/2015:
    - este ignorat art.30, uitat de Parlament si Presedintie in textul Legii.
    -se recalculeaza si pensiile de invaliditate
    -se recalculeaza si pensiile de urmas
    -veniturile brute din baza de calcul a recalcularii se actualizeaza la data de 01 01 2016.
    -vechimea cumulata se completeaza cu adaugarea sporului de vechime reglementat de HG S 1019/2010."
    PASARICA dezinformeaza constient sau inconstient ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Unde sunt maiestrii dezinformarii de altadata ?
    Au aparut tehnocratii ?
    Cred ca acest draft a constituit un raspuns tehnocrat la avizarea in comisiile parlamentare de specialitate, a ministrului nominalizat pentru justitie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest draft ,o fi or nu o fi ,adevarat dar 'draftul de minte" care lipseste celor ce l-au conceput si postat, unde se gaseste?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu esti explicit! Cu "conceptorii" este clar. Cat priveste "postatorii", draftul este descarcat de pe alt site. Informatia trebuie sa circule asa cum a fost lansata de cine o fi lansat-o! Doar asa putem afla daca draftul este o simpla intoxicare sau nu.

      Ștergere
  16. Explicatiunile pline de intelighenta ale site-ului ”acesta”
    "b) pentru fiecare an care depăşeşte vechimea prevăzută la lit. a) [25 de ani], la cuantumul pensiei se adaugă câte 1% din baza de calcul prevăzută la art. 28, fără a se putea depăşi venitul brut utilizat la calculul pensiei la data deschiderii dreptului la pensie. Altfel spus, aceasta inseamna ca pentru anii lucrati in sectoarele care intra sub incidenta sistemului public de pensii NU CONTEAZA VALOAREA SALARIULUI CI DOAR TIMPUL EFECTIV LUCRAT. Fara sa jignesc pe cineva, si directorul de firma si portarul beneficiaza de un spor de 1% din valoarea pensiei pentru fiecare an lucrat (desigur peste stagiul complet de 25 de ani). Alta consecinta care decurge de aici. De la data intrarii in vigoare a legii 223, vechimea realizata in sectoarele care intra sub incidenta sistemului public de pensii NU MAI POATE FI VALORIFICATA PRIN ADUGARE LA PENSIA MILITARA. Conform prevederilor art. art. 109 alin (4) Stagiile de cotizare nevalorificate la recalcularea pensiei conform alin. (3), precum şi cele realizate ulterior intrării în vigoare a prezentei legi se valorifică în sistemul public de pensii.”
    No,chiar asa maestre ,ia mai studiește mata putin la pomana asta care vrei sa fie pomana.
    Parca legea spune ca se va incheiea un protocol cu casa sistemului public prin care pensiile aferente sistemului public sa fie calculate pe L 263 de CSP a MI ,MAPN, SRI si adaugate la valoarea pensiei militare. Totul in scopul ca omul sa nu umble pentru anumite drepturi la doua case de pensii si nicidecum ca prin asta se transforma anii din public in pensie militara. Doamne si isi mai spun si juristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fantasmagorii. Nu se pune nicaieri in text problema transformarii pensiei din sistemul public in pensie militara (1% la an lucrat. Exclus.

      Ștergere
  17. Dupa ca am citit comentariile nu mai sunt convins ca legea pensiilor militare exista in spirit. Cred ca e o facatura si exista doar in litera. Asa ca e bine sa vorbim discutii.

    RăspundețiȘtergere
  18. Intrebare.Ce sanse dati recuperarii sumelor pierdute in perioada ianuarie 2011-octombrie 2013, pe legea contributivitatii.Daca raspunsul este, ca speranta moare ultima, cam in cat timp?Si inca ceva.Mai trebuie hotarare de guvern sau este de ajuns LPM?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sansele ar fi de 100%. Din motiv ca rambursarea acelor sume reprezinta un efort financiar ignisifiant fata de intrarea in plin a LPM, recalcularile si actualizarile fiind adevaratul efort financiar al legii.

      Nu trebuie H.G. O eventuala problema poate veni din alte parti. Nu cumva sa apara o O.U.G. care sa mareasca termenul de rambursare, respectiv nr. de transe anuale. Toate guvernele de Boc la Ponta au procedat asa. De exemplu, EU sunt intr-o situatie paradoxala. Eu am intrat deja in recuperarea acelor sume urmare a L. 125/2014 in ... 5 transe anuale. Prima transa am incasat-o. Acum cu L. 223/2015 intru in suprapunere: aceleasi sume in maxim 2 ani.

      Ștergere
  19. @Anonim: R26500 are dreptate cu sansele de 100 %! Si ii dau dreptate si pentru faptul ca nu avem incredere ca sumele ce trebuie sa le luam din actualizari si recalculari, altii din recuperari le vom lua la timp, pentru ca scopul mafiotilor lui Ciolannus, si la indemnul lui, este sa ne intarzie ca asa vrea muschii si creierii lui atrofiati! De fapt, hai sa fim sinceri ca acest om nu numai ca este cras incapabil, dar astia se folosesc de prostia sa nativa sa manareasca politic toate legile emise de guvernarea productiva si eficienta a lui Ponta! Ceea ce nu inteleg ei este ca se dau la fund pe zi ce trece prin actiunile lor ostile, si ca de fapt capul tuturor rautatilor si sabotarilor sunt gascarii mafioti ai PDL & PNL, recte Aluna Burghiu si Buldogul turbat! O SA-I MAI VOTEZE PULEA SPATARU ISCARIOTEANU' LA ANU'!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce conteaza votul?Conteaza cine numara voturile..Si softul de la BEC e furnizat de perciunati care detin si toata mas media coloniei i.Deci ei hotarasc ..

      Ștergere
    2. Aveți obiceiul de a arunca cu adjective și invective mai ceva ca o mașina de împrăștiat îngrășăminte. Ideea oricărui comentariu, atunci când există,se pierde în restul logoreei. Îi atribuiți președintelui atribuții în afara constituției și intenții nefondate de acțiuni. Când amestecăm discuțiile pe tema pensiilor cu simpatiile politice nu prea mai iese nimic. Legea asta a fost concepută haotic de guvernul Ponta, nu prea mai ai ce mânări la ea că e făcută varză din start. O fi fost Ponta un premier de elită în istoria postdecembristă dar când amesteci ciocolata cu rahatul ( Gabriel Oprea ) produsul este necomestibil.

      Ștergere
    3. Astia vor lua masuri dure fiindca estimeaza ca nu au ce pierde.In conditiile ca se vor transforma in partid politic in sprijinul mutului,vor sta cuminti pana isi
      vad seful calare pe al doilea mandat.Daca treaba care se zvoneste cu partidul mutului sunt simple speculatii si ajunge la putere noul PNL o vom lua in brate din noiembrie 2016.Nu inteleg pentru nimic in lume dece suntem fraieri si nu penetram partidele politice daca tot. nu suntem in stare sa ne unim sub un singur stindard.Daca continuam sa fi divizati de orgolii marunte tot timpul vom fi la sula lor .Buna ,proasta asta e parerea mea.

      Ștergere
    4. Chiar credeti ce spuneti? Este oare un limbaj de rezervist care a slujit cu onoare si demnitate patria mama?

      Ștergere
    5. Cornelusi ,tata,membru PSD,,chiar crezi ca aici e necesar sa-i aduci atatea osanale guvernului Ponta?De acord cu tine ca a avut si lucruri bune dar si ca pe ici pe colea a scartait.Cat despre astia nu ma pronunt. Sa vedem,sa vedem.....Cert este ca vor fi niste simpli executanti la ordinele Mutului care in ultimul timp a dovedit ca nu este chiar atat de mut.

      Ștergere
    6. anonim din 21.11.2015,08.46@limbajul este ultra decent pentru cat merita javrele ordinare.In timp ce eu slujam cu onoare si demnitate patria mama javrele praduiau tara.De aceea tara a fost in multe momente in pragul falimentului.Tu nu vezi sau nu vrei sa vezi ca toti, dar toti demnitarii de rang inalt se opun confiscarii averilor dobandite in mod ilicit?Cleptomani.De la presedinti la simpi primari in marea lor majoritate nu au urmarit decat imbogatire proprie.Este necesar un Vlad Tepes.Accept si dictatura Sper ca in aceasta viata sa-l vad in actiune.

      Ștergere
  20. Mos Alecu
    https://www.facebook.com/iliuta.ursuleanu

    Cineva publica ceva , undeva ...
    Se prezinta cu un nume , semneaza cu alt nume (initiale) ...

    https://groups.yahoo.com/…/roa…/conversations/messages/34369

    Nu spune nimic despre de unde are ceea ce prezinta ... nici macar ceva "cusut cu ata alba" ...
    Simplu : luati de-aici , ghiolbanilor , si "dixtrati-va" !

    Dar ... tot asa apareau si unele proiecte de-ale legii pensiilor militare de stat ...
    Care , pina la urma , s-a dovedit ca_contineau ceea ce va fi aparut si in proiectul "oficial" introdus in Parlament ...
    Adica ne putem astepta ca , si in acest caz , "scaparea" unei ciorne a viitorului ordin comun , sa fie o "pregatire" a impricinatilor pentru ceea ce-i va astepta ...
    Bineintele ca,_ca si-n lege , si-n acest "ordin comun" sint lucruri care ridica semne de intrebare !...
    *************************************************
    Pentru cei care nu mai pridideau cu a ma musca de c.r cind prezentam modul cum vor arata "ordinele" cu interpretarea si aplicarea prevederilor legii ...
    Nu ma astept sa-si ceara scuze ... dar , macar , sa recunoasca_ca au fost dobitoci ...
    **********************************************************
    Ceea ce vorbeam eu de-a lungul timpului , este cuprins in acest "draft de ordin" ...
    Cu unele exceptii ! Exceptii in care nu ma "contreaza" pe mine ! Exceptii prin care nu au cuprins tot ceea ce propuneam eu !
    Principalele "confirmari" ale spuselor mele fiind :
    - ascunderea "sub pres" a art.30 ;
    - ascunderea "sub pres" a alin. (2) si (3) ale art.109 (cele cu termenele de actualizare a pensiilor de dinainte de 01.01.11) ;
    - ascunderea "sub pres" a prevederilor art.112 (cel cu recalcularea pensiilor de invaliditate si de urmas numai in situatia unor modificari a conditiilor) ;
    - "cumularea" prevederilor art.109 si 110 (privind termenul de recalculare a tuturor pensiilor) ;
    - folosirea soldei/bazei de calcul actualizata la data recalcularii (in baza legii salarizarii valabile la acel moment)
    - intocmirea fisei cu elementele de calcul (solde/baza de calcul) de catre unitati (nu de catre CPS) ...

    Neclaritati ramase in stabilirea modului "de lucru" :
    - actualizarea prevazuta la art.60 din lege se va face cu aceleasi elemente de la recalculare
    ------ elementele de la recalculare vorbesc despre solda de grad din acele 6 luni ; air art.60 vprbeste despre solda de grad de la data trecerii in rezerva ... De altfel si art.28 (stabilirea bazei de calcul) vorbeste despre "gradul detinut la data trecerii in rezerva" ...
    ------------------- folosirea soldei gradului din cele 6 luni va conduce (pentru cei care-ai vor alege cele 6 luni din primul an din cei 5) la "pierderea" unui grad
    - folosirea in stabilirea soldei/bazei de calcul a gradatiilor din cele 6 luni
    ------- pentru cei care-ai vor alege cele 6 luni din primul an din cei 5 ... acest lucru va conduce la "pierderea" unei gradatii ...
    - lipsa anexei 3 ... din care ar fi rezultat elementele conponente ale bazei de calcul.

    Sa speram ca acest "draft" este numai un draft ... si ca se vor produce modificarile/completarile necesare...

    RăspundețiȘtergere
  21. As dori un raspuns de specialitate.
    Am un coleg 58 ani. A fost ofiter 7 ani + scoala = 10 ani.
    A lucrat in civilie, acum este pcc.
    Poate sa iasa la pensie pe legea noua a pensiilor militare la 01.ian.2016?
    Sau in sistemul civil? si cum se calculeaza, este suma locurilor de munca raportat la ani.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  22. Sansele de aplicare a articolului 121 din lg.223/2015 restituirea catre titulari a sumelor pierdute in perioada ianuarie 2011 - octombrie 2013 sunt undeva la 50%.
    Daca insa tinem cont si de art.80 din lg.223/2015 : mostenitorii solicita in termenul general de prescriptie sumele neancasate de titular, ca urmare a decesului , probabilitatea ca statul sa restituie aceste diferente este undeva la 51%.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ia vedeţi voi aici, cum mai incearcă unii să ne "lucreze" pe la spate:

    http://www.snppc.ro/stire.php?id=417&ocid=enhfpS1RL2

    RăspundețiȘtergere
  24. Viorel Kis
    4 minute ·

    IN ATENTIA PENSIONARILOR MILITARI
    ALERTA!!!

    Editoriale SNPPC
    Apel la solidaritate sindicală

    Apel la solidaritate sindicală: RUGĂM MEMBRII, INDIFERENT DE APARTENENŢĂ SINDICALĂ, SĂ SE PREGĂTEASCĂ PENTRU MITING ŞI PICHETĂRI
    S.N.P.P.C. ATRAGE ATENŢIA FACTORILOR DECIDENŢI DIN GUVERN SĂ ŢINĂ CONT DE OPINIA SINDICATELOR CÂND MODIFICĂ DREPTURILE ANGAJAŢILOR!
    În ultima perioadă s-a încercat o tergiversare nejustificată în elaborarea Normelor metodologice cu privire la Legea pensiilor militare de stat.
    Astazi, la sediul MApN, s-a incercat, in mod nedemocratic (ca sa nu zicem pe "sest"), modificarea, prin ordonanta de urgenta, a Legii pensiilor militare!
    Numeroşi poliţişti, militari dar şi pensionari aşteaptă intrarea în vigoare a Legii pensiilor militare, votata de Parlament si promulgata de Presedintele Romaniei.
    S.N.P.P.C. a avut numeroase propuneri la întâlnirile organizate cu structurile din sistemul de Apărare, Ordine Publică şi Siguranţă Naţională, dar, se pare, pe ultima sută de metri, tot ce s-a discutat şi convenit, s-a încercat să se eludeze astazi, 20.11.2015, şi să se taie din drepturile prevăzute în lege.
    Astfel, reprezentanţii S.N.P.P.C. au fost ţinuţi la poarta M.Ap.N., unde trebuia să aibe loc o ultima şedinţa de lucru.
    S.N.P.P.C. veghează să nu fie modificată baza de calcul a pensiei, de la venitul brut la salariul funcţiei de bază, cum se intenţionează, şi să nu fie scoase, din calculul venitului brut, majorarea de 75% şi alte sporuri, pe care poliţiştii şi militarii din M.A.I. le au, dar unii comandanţi de la M.Ap.N. se pare ca nu le recunosc şi nici nu le acordă militarilor, deşi aceştia au dreptul la ele!
    Onoare şi respect pentru toţi militarii, ruşine pentru cei care nu le respectă acestora drepturile si care, in mod total nedemocratic, incearca sa taie din drepturile lor. Militarii români se jertfesc pentru ţară, în teatre de operaţii unde stau cu lunile sau anii, departe de familii, de cei dragi, iar unii factori decidenti, care le stabilesc pensia, se gândesc la propriile lor persoane (buzunare), când stabilesc din ce să fie compusă pensia acestor eroi.
    S.N.P.P.C. cere public preşedintelui României, domnul Klaus Werner Iohannis, să promulge legea privind majorarea salariilor tuturor bugetarilor, Guvernului României să respecte dreptul la plata majorării salariale de 75% pentru munca prestată în zilele de repaus săptămânal şi sărbători legale, de lucrătorii din domeniul Apărării, Ordinii Publice şi Siguranţei Naţionale precum şi pentru punerea în aplicare a Legii pensiilor militare de stat.
    În situaţia în care vreuna dintre aceste trei deziderate, care reprezintă priorităţi ale angajaţilor acestui sistem/pilon important al statului roman, respectate şi susţinute de Parlamentul României, nu vor fi duse la îndeplinire, S.N.P.P.C. face apel la membrii săi şi nu numai (la familii, prieteni, rezervisti si alti susţinători) să participe alături de noi la măsurile de protest ce vor avea loc.
    Cerem ca poliţiştii şi militarii să fie respectaţi! Nu ne batjocoriti! Atitudinea unor şefi/comandanţi, care ţin la usa unui minister, reprezentanţi a peste 40.000 de poliţişti, care luptă şi pentru drepturile celorlalţi colegi din sistem, militari, care nu pot să se înscrie, în Romania, într-un sindicat, trebuie să dispară si sa inteleaga faptul ca numai prin dialog se poate construi ceva durabil!
    Cerem, cu respect, primului ministru Dacian Ciolos sa nu dea curs unor proiecte de Ordonante de Urgenta, strecurate fara consultari, prin care se taie drepturi politistilor si militarilor!
    Nu credem, domnule Prim-ministru, ca asa intentionati sa va incepeti mandatul.
    Felicitarilor reprezentantilor tuturor structurilor care au sustinut demersul nostru la aceasta sedinta!

    Impreuna suntem puternici!

    BIROUL EXECUTIV CENTRAL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cdeci se lucreaza la norme aplicare lege sau ordine comnume . asa unde este transparenta de care se tot vorbeste? ce dracu fac astia ca nici nu a intrat legea in aplicare si ei o zapacesc ca si asa era vai de capul ei .

      Ștergere
  25. Despre toate aspectele elucubrate ale Legii223 /2015,au fost informati toti factorii implicati in editarea Normelor de aplicare -stie si d-l presedinte Iohannis. Noi,trebuie sa fim pregatiti de a contracara deviatiile intentionate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca esti optimist! Ma leg de un detaliu. Din din niste experiente proprii, eu nu cred ca vreun mesaj al nostru sa fi fost citit de vreun decident politic in ultimii 5 ani. Eu am ajuns la concluzia ca aceste mesaje se opresc intotdeauna la consilierii decidentilor polici, acei consilieri le filtreaza, tot ei le prelucreaza si tot ei raspund in numele decidentilor in cauza. Cumva fiind explicabil - si sa vrea un ministru, premier sau presedinte nici nu are timpul fizic sa citeasca miile de mesaje, scrisori etc.

      De aceea, sugerez ca decindentii politici habar nu au ce se intampla. Exact cum nici Ceausescu nu stia ce se intampla. Prin urmare, ne lovim de un esalon al 2-lea politic, greu de strapuns.

      Ștergere
  26. Fratilor, aici trebuie sa fie coeziune intre noi, pentru ca astia cand se apuca de unii, termina de fapt cu toti, si va asigur de asta caci clocesc ei ceva de cand au dat lovitura de stat guvernului Ponta! Nu uitati ca au primit ordin de la sorosisti, evreii masoni din FMI si Agela Merkel cu Zdachi si Hlocii Goi la Mamaia sa puna razatoarea in functiune la toate nivelurile, si nu-i de glumit! Daca nu le dam la cap din fasa, ne iau ei motul la cacat dintr-un singur hap! Sa-i mutilam pe retelele de socializare, aici si tot Google! Sa-i batjocorim,arza-i focul si para iadului si sa iesim toti la drumul mare cand suna goarna! Cu Basanau am stat cu deştul in cur si ne-a batjocorit la pensii cum i-a vrut muschiul ala de betiv! Hai sa nu mai toleram nimic, ca si noi, gusterii, suntem cu sabia lui Damocles deasupra tartacutelor! De i-ar manca viermii de vii!....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti s-a mai sugerat de catre un alt user sa incerci sa fii echidistant fata de spectrul politic. Adica, incearca sa lovesti in toti, man, intrucat toti politicienii sunt la fel de escroci! Bine?

      Nu de alta, dar dupa ce a sucombat Basescu si a avenit Ponta, si TU ai stat cu destul in c_r fata de soarta rezervistilor cu pensii diminuate! Ponta a ajuns premier pe data de 7 mai 2012. S-a grabit cumva Ponta si finului lui Oprea sa ne repuna in drepturi pe cei cu pensiile diminuate de Boc? Nu, nu au facut absolut nimic. Abia prin octombrie 2013, Parlamentul si NU Ponta sau Oprea, au scremut o lege prin care s-a prefacut ca ne reintregeste pensiile diminuate. Daca era devarat, Ponta si Oprea ar fi putut emite o O.U.G. inca din mai 2012, dar au preferat sa NU o faca. Iar Parlamentul doar s-a prefacut ca ne reintregeste pensiile, intrucat din aceeasi zi noi suntem ca negrii: acele pensii ne-au fost "inghetate" pe viata. Adica, lula actualizari, indexari si altele. Iar Ponta si Oprea, iar NU au facut nimic, desi puteau sa ne "dezghete" printr-o banala O.U.G.

      Asa ca, domnule! Cand ne-au decimat Basescu si Boc, NU am stat cu destu' in c_r, doar vreo 157 000 de militari in rezerva/retragere au adoptat poztia asta. Dar am fost si vreo cateva mii care am protestat in strada pana am scapat de Boc.

      Dupa ce v-am scapat de Boc, ti-am spus ce s-a intamplat! Au venit Ponta si Oprea care pana au plecat din guvern, NU au facut nimic pt. cei cu pensiile diminuate. In afara de mistocaria cu "inghetarea" pensiilor. Fata de care TU ai stat cu destu' in c_r, timp in care noi "inghetatii" le-am dat dupa ceafa cum am putut si lui Ponta si lui Oprea, ca si lui Boc mai inainte.

      Iar acum vii tu sa si sugerezi ca trebuie sa il salvam pe Ponta? Sa faca, ce? Daca timp de 3 ani si 1/2 NU a fost in stare sa dea o OUG sau sa faca o lege ca lumea pt. cei cu pensiile diminuate de Boc!

      Ștergere
    2. @ Corneliu 21 noiembrie 2015, 16:32. Si mai e ceva legat de salvarea lui Ponta al tau! Man! Da-ne un motiv sa iesim in strada pt. Ponta ca in 2012 cand si din cauza noastra a ajuns premier!

      Urmarea? Trecand peste soarta apart a celor 26 500 de diminuati/inghetati pe care Ponta ne-a lasat tot ca pe prosti, Ponta al tau cica a initiat noua lege a pensiilor militare care intra in vigoare peste o luna. Deci, acum ne referim toti cei 160 000 de pensionari militari. Man! Dar noi din iulie ne chinuim sa ne gasim locul nostru prin lege, dar tot nu ajungem la nicio concluzie. Adica Ponta si Oprea NU au fost in stare sa initieze si ei o lege ca lumea pt. militari, ci o mistocarie asa cum vei simti si tu pe propria ta piele.

      In concluzie, tu te-ai facut aparatorul lui Ponta, indemnandu-ne practic sa protestam si sa il readucem la putere? Man! Noi protestam cand va veni ziua, fii sigur! Dar in niciun caz NU pt. a-i readuce la putere pe Ponta si Oprea! Ei au avut ce ne dovedi pana acum! Si NU ne mai trebuie nici astia!

      Ștergere
  27. Apel la solidaritate sindicală: RUGĂM MEMBRII, INDIFERENT DE APARTENENŢĂ SINDICALĂ, SĂ SE PREGĂTEASCĂ PENTRU MITING ŞI PICHETĂRI
    S.N.P.P.C. ATRAGE ATENŢIA FACTORILOR DECIDENŢI DIN GUVERN SĂ ŢINĂ CONT DE OPINIA SINDICATELOR CÂND MODIFICĂ DREPTURILE ANGAJAŢILOR!
    În ultima perioadă s-a încercat o tergiversare nejustificată în elaborarea Normelor metodologice cu privire la Legea pensiilor militare de stat.
    Astazi, la sediul MApN, s-a incercat, in mod nedemocratic (ca sa nu zicem pe "sest"), modificarea, prin ordonanta de urgenta, a Legii pensiilor militare!
    Numeroşi poliţişti, militari dar şi pensionari aşteaptă intrarea în vigoare a Legii pensiilor militare, votata de Parlament si promulgata de Presedintele Romaniei.
    S.N.P.P.C. a avut numeroase propuneri la întâlnirile organizate cu structurile din sistemul de Apărare, Ordine Publică şi Siguranţă Naţională, dar, se pare, pe ultima sută de metri, tot ce s-a discutat şi convenit, s-a încercat să se eludeze astazi, 20.11.2015, şi să se taie din drepturile prevăzute în lege.
    Astfel, reprezentanţii S.N.P.P.C. au fost ţinuţi la poarta M.Ap.N., unde trebuia să aibe loc o ultima şedinţa de lucru.
    S.N.P.P.C. veghează să nu fie modificată baza de calcul a pensiei, de la venitul brut la salariul funcţiei de bază, cum se intenţionează, şi să nu fie scoase, din calculul venitului brut, majorarea de 75% şi alte sporuri, pe care poliţiştii şi militarii din M.A.I. le au, dar unii comandanţi de la M.Ap.N. se pare ca nu le recunosc şi nici nu le acordă militarilor, deşi aceştia au dreptul la ele!
    Onoare şi respect pentru toţi militarii, ruşine pentru cei care nu le respectă acestora drepturile si care, in mod total nedemocratic, incearca sa taie din drepturile lor. Militarii români se jertfesc pentru ţară, în teatre de operaţii unde stau cu lunile sau anii, departe de familii, de cei dragi, iar unii factori decidenti, care le stabilesc pensia, se gândesc la propriile lor persoane (buzunare), când stabilesc din ce să fie compusă pensia acestor eroi.
    S.N.P.P.C. cere public preşedintelui României, domnul Klaus Werner Iohannis, să promulge legea privind majorarea salariilor tuturor bugetarilor, Guvernului României să respecte dreptul la plata majorării salariale de 75% pentru munca prestată în zilele de repaus săptămânal şi sărbători legale, de lucrătorii din domeniul Apărării, Ordinii Publice şi Siguranţei Naţionale precum şi pentru punerea în aplicare a Legii pensiilor militare de stat.
    În situaţia în care vreuna dintre aceste trei deziderate, care reprezintă priorităţi ale angajaţilor acestui sistem/pilon important al statului roman, respectate şi susţinute de Parlamentul României, nu vor fi duse la îndeplinire, S.N.P.P.C. face apel la membrii săi şi nu numai (la familii, prieteni, rezervisti si alti susţinători) să participe alături de noi la măsurile de protest ce vor avea loc.
    Cerem ca poliţiştii şi militarii să fie respectaţi! Nu ne batjocoriti! Atitudinea unor şefi/comandanţi, care ţin la usa unui minister, reprezentanţi a peste 40.000 de poliţişti, care luptă şi pentru drepturile celorlalţi colegi din sistem, militari, care nu pot să se înscrie, în Romania, într-un sindicat, trebuie să dispară si sa inteleaga faptul ca numai prin dialog se poate construi ceva durabil!
    Cerem, cu respect, primului ministru Dacian Ciolos sa nu dea curs unor proiecte de Ordonante de Urgenta, strecurate fara consultari, prin care se taie drepturi politistilor si militarilor!
    Nu credem, domnule Prim-ministru, ca asa intentionati sa va incepeti mandatul.
    Felicitarilor reprezentantilor tuturor structurilor care au sustinut demersul nostru la aceasta sedinta!
    Impreuna suntem puternici!
    BIROUL EXECUTIV CENTRAL

    RăspundețiȘtergere
  28. Camarazi, in mod ticalos si pe ascuns se pregateste modificarea Legii 223/2015, respectiv schimbarea bazei de calcul, care va fi solda functie de baza si nu 80% din media tuturor veniturilor brute pe sase luni consecutive din ultimii cinci ani. Prin aceasta modificare se doreste umilirea militarilor romani si acest lucru nu trebuie tolerat. In sprijinul acestei modificari se invoca de catre ticalosi faptul ca bugetul national nu poate sustine astfel de pensii mari pentru militari. Dar fonduri de la bugetul statului pentru furaciunile lor se gasesc. Moarte tradatorilor.

    RăspundețiȘtergere
  29. Bai pinguinilor, Apelul de mai sus este pe deplin intemeiat. Asa este, in data de 20.11.2015 s-a modificat baza de calcul prevazuta in L 223/2015. Dar vad ca pe voi va intereseza tot felul de dispute idioate, in loc sa va preocupe lucrurile care conteaza, adica sa va opuneti modificarii bazei de calcul.
    P.S. Am observat ca sunt multi securisti manipulatori si dezinformatori pe acest portal. Pacat.

    RăspundețiȘtergere
  30. ***R-26500 ,nu inteleg, la ora 09.55 am publicat apelul colegilor sdin politie,care este rostul republicarii acestuia de catre 'anonimul de la 18.30?
    Ori tu nu ai observat ,ori acest anonim este un neavenit care nu citeste ce se dezbate pe aici, altra logica nu vad.

    RăspundețiȘtergere
  31. Daca sunt maniPULAtori si securisti pe aici, nenea Corneliu le da o portie generoasa de mumu, pipi si caca, pe boratelea, iar sefului lor un supliment de mumu fara frishca, la care mai adaug la toti un spor din partea tuturor colegilor care posteaza sincer pe aici! Gasca, sunteti de acord?! Bagati-le tare si mare si cu ghioage pe schinare!

    RăspundețiȘtergere
  32. PPE si nu numai (...) creeaza permanent clone ale lui Boc si ale lui Base... Permanent va fi asa. E valabil pentru tot poporul ce e luat de fraier...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!