sâmbătă, 7 martie 2015

Tupeu incredibil al lui Gabriel Oprea: "M-am bătut ca pensiile militare să rămână"! [Daca vreti sa nu va enervati, sa nu cititi!]

Daca vreti sa nu va enervati, sa nu cititi! Dar pur si simplu, asa afirma generalul cu 20 vechime in uniforma (doar in uniforma, de armata nu a fost precis vorba), ani injghebati si aceia din doua serii, detinator maret a 8 stele de general primite doar el stie pt. ce fapte de vitejie! Pe fondul in care au trecut mai bine de 4 ani de cand generalul a ridicat mana in Parlament sa fie desfiintate pensiile militare! Pe fondul in care mii sau zeci de mii rezervisti s-au trezit peste noapte din cauza aceluiasi Gabriel Oprea, cu un surogat de pensii injumatatite timp de aproape 2 ani, in conditiile in care cine stie cati dintre ei au trecut in nefiinta din aceasta cauza? Pe fondul in care cu sprijinul malefic al aceluiasi Gabriel Oprea, la acest moment aceiasi rezervisti cu pensii injumatatite timp de. 2 ani, sunt luati la misto de mareata coalitie politica din care face parte generalul, rezervistii in cauza fiind singurii cetateni romani cu pensiile inghetate/neactualizate/neindexate urmare a perversului Art. (4) din Legea nr. 241/2013, rezultatul final fiind tot diminuarea pensiilor si exact cu aceleasi procente lasate mostenire de sinistrii portocalii.

Interesanta si poza de grup! Pe fruntasul-general Ontanu il cunoastem, este notoriu! Cel in uniforma albastra este un membru din sinistra conducere a organizatiei non-guvernamentale denumita A.N.C.M.R.R care a asistat impasibila de 4 ani la cele intamplate rezervistilor si mentionate (pe scurt) mai sus! Ca sa nu mai discutam despre faptul ca tocmai am dezvaluit intr-unul din materialele precedente cum am surprins in flagrant respectiva conducere, actionand prin metode perverse ca pensiile militare sa nu fie militare si pt. cei deja pensionati! Mai putin o cunosc insa pe doamna din fotografie. Care este nici mai mult, nici mai putin decat Otilia Sava, membra (cica) in departamentul de aparare al U.N.P.R. (a se vedea pozita nr. 12) - desi este un avocat obscur a carui formare profesionala nu are nici in clin, nici in maneca cu armata, dar care mai este si mare secretar de stat in M.Ap.N. Care coordoneaza inclusiv asistenta juridica - apropo de situatia in care s-a ajuns ca M.Ap.N. sa fie executat silit de un grup de rezervisti din Arges (si nu numai) pt. a determina ministerul sa mentina in plata pensiile de serviciu. Care mai coordoneaza (cica) si armonizarea actelor normative in conditiile in care ministrul muncii a aflat complet intamplator - si nu de la M.Ap.N., despre faptul ca in Romania exista 2 grupe de munca pt. militari cu acelasi tratament financiar la pensionare! Doamna in cauza neinitiind niciun demers pt. corectarea anomaliei legislative, desi este platita sa faca acest lucru! Ca sa nu mai discutam de faptul ca aceeasi doamna mai coordoneaza (cica) si stabilirea, revizuirea si plata pensiilor. Surprinzator in conditiile in care exista o casa de pensii care se ocupa de asa ceva! Dar deloc intamplator - fiind de presupus ca respectiva coordonare se reduce in fapt la monitorizarea tuturor actiunilor in instante depuse de personalul in rezerva/retragere contra M.Ap.N.! Mai ales pe cele in care diverse instante de judecata au constatat nelegalitatea emiterii in anul 2011 a unor decizii de recalculare a pensiilor! Nelegalitate insemnand incalcarea unor legi de catre institutia condusa la acea vreme de G. Oprea, situatie care atrage si responsabilitate! Inclusiv a lui G. Oprea!

Persoane care satirizeaza Armata Romaniei de peste 4 ani
"Președintele UNPR, Gabriel Oprea, i-a asigurat vineri pe reprezentanții Asociației Naționale a Cadrelor Militare în Rezervă și în Retragere că le va susține drepturile atât în Parlament, cât și la nivelul Guvernului, unde se lucrează la o nouă lege a pensiilor militare.

"Am avut această întâlnire, colegii mei își pun probleme vizavi de pensii. M-am bătut ca pensiile militare să rămână. Este important ca Guvernul României, reprezentanții Administrației Publice locale să ajute. La nivelul Guvernului lucrăm acum, împreună cu ceilalți colegi, pentru noua Lege a pensiilor militare. Am spus foarte clar, în momentul în care toate părțile sunt de acord — membrii asociațiilor, sindicatelor — asupra tuturor amendamentelor, vom veni în Parlamentul României și sunt convins că vom avea sprijinul celor două Camere ale Parlamentului", a precizat Oprea.

El a adăugat că întâlnirea de vineri cu reprezentanții Asociației Cadrelor Militare în Rezervă și Retragere "Alexandru Ioan Cuza", cea mai mare asociație a militarilor proveniți din MApN, este una periodică.

"Este o noutate, ne întâlnim periodic, de fapt avem și un protocol politic cu această mare asociație. Am avut un dialog cu membrii Asociației la nivel național, sunt aici 47 de filiale la nivel național. Oamenii știu că și când am fost ministru al Apărării m-am bătut, în sensul bun al cuvântului, ca pensiile militare să rămână, am rezolvat și celelalte probleme", a spus Oprea.

El a adăugat că este important ca Guvernul României, reprezentanții administrației publice locale să ajute "rezerviștii, militarii în retragere care au făcut războaiele, văduvele de război, soțiile colegilor ai căror soți au căzut la datorie în teatrele de operații sau în misiunile din România, să-i ajute pe copii. Este foarte important sentimentul pe care îl au, de solidaritate și de camaraderie", a mai spus Oprea.

Președintele UNPR, Gabriel Oprea, a participat la o reuniune de lucru cu conducerea Asociației Naționale a Cadrelor Militare în Rezervă și în Retragere. La întâlnire au fost, printre alții, primarul Sectorului 2, secretarul general al UNPR, Neculai Onțanu și generalul în rezervă Mihai Iliescu, președintele Asociației.

AGERPRES /(A-autor: Sorin Peneș, editor: Mihai Simionescu)"

Concluzia? In ianuarie 2016 se vor implini 5 ani de cand au fost desfiintate pensiile militare de stat! Cu aportul decisiv al lui Gabriel Oprea! Tot la 1 ianuarie 2016, rezervistii cu pensii diminuate intre anii 2011-2013, "vor beneficia" de al  4-lea an consecutiv de neindexare/neactualizare a pensiilor lor, adica de diminuare graduala inversa! Dintr-un sir de ani care la multi sunt "pe viata" ca si armata! Totusi, trebuie sa fim de acord ca G. Oprea si acolitii lui au o calitate in care persevereaza: au tupeu! Prea mult tupeu! Incredibil de mult tupeu! 


UPDATE 
Daca vreti sa nu va enervati, sa nu il cititi!

Survine urmare a unor comentarii! Ce memorie scurta au unii? Mai ales cei care ii fac statuie lui G. Oprea! Va readucem aminte ca pensiile militare au fost desfiintate prin Legea nr. 119/2010. Legea a fost adoptata de monstruoasa coalitie PDL (E. Boc) + U.N.P.R. (adica de G. Oprea) + U.D.M.R. + MINORITATI (Pambuccian si alti neromani).  

Comentatorii in cauza "oracaiesc" ca un patefon stricat, o lozinca stil ca G. Oprea a facut mare bine cand a desfiintat pensiile militare, intrucat la 90% din noile pensii contributive stabilite au scazut ca si cuantum, iar 10% au crescut ca si cuantum! Fapt. pt. care cei 10% "victime" NU mai conteaza pt. nimeni!  Chiar asa? Sa dezamorsam intoxicarea:

1]. In primul rand ca NU exista niciun numar stabilit oficial al pensiilor diminuate sau crescute! Coroborand toate informatiile, acesta NU este in niciun caz 10%, ci undeva intre 30 000  si 70 000, dintr-un total de 160 000 de pensionari militari.

2]. In al 2-lea rand propagandistii in cauza folosesc o intoxicare ordinara cu scopul de a-si apara propriile pensii "umflate cu pompa" in anul 2011. Ce se intampla? Daca facem o investigatie "pe teren" in randul celor in rezerva/retragere descoperim, intr-adevar,  multe pensii crescute, dar cu sume  pur simbolice, in genul 1 RON-50 RON. Crestere care in realitate a fost pierduta prin neindexarile din anii 2011 si 2012. In concluzie, fiind vorba despre cresteri pur simbolice, banale chiar, majoritatea covarsitoare a rezervistilor NU a resimtit nicio majorare reala a vreunei pensii, mai ales ca neindexarile din anii 2011-2012, au anulat acele cresteri simbolice. 

Cu toate acestea, tot daca facem o investigatie "pe teren" in randul celor in rezerva/retragere descoperim, undeva la 1/1000, si cate un rezervist cu pensia dublata sau triplata! Deci, care a fost cu adevarat preafericit de Boc/Oprea in 2011. Acestia sunt fanii lui Oprea!

Prin urmare, asistam la urmatorul fenomen propagandistic! 89% pensii majorate cu 1 RON care s-a dus pe apa sambetei de mult, si 1/1000 pensii obscure dublate sau triplate! Ies in total 90% pensii majorate? Ies precis! Au interesul ca cei 1/1000 cu pensii dublate sau triplate sa oracaie ca au crescut pensiile! Au precis, intrucat se ascund inapoia celor cu pensii majorate cu 1 RON.

3]. Dar mai este o chestie? De unde provin sumele alocate pentru mariri? Nu cumva de la cei 10% cu pensii diminuate sau cati or fi? Ba da! A se citi Art. 8 c) si 11 c) din Legea nr. 119/2010! Ia uitati cum au fost diminuate pensiile? La personalul din grupa ALTE CONDITII - aceeasi majorare de punctaj de 50% la fiecare an lucrat efectiv, desi personalul in cauza beneficiaza de 12 luni vechime suplimentara la fiecare an lucrat in ALTE CONDITII? 50% la fel ca personalul din grupa CONDITII SPECIALE care are numai 6 luni vechime suplimentara la fiecare an lucrat in CONDITII SPECIALE? Concluzia? Este clar ca pensiile diminuate apartin predominant celor din grupa ALTE CONDITII, care ar fi trebuit sa beneficieze de 100% punctaj pt. cele 12 luni vechime suplimentara la fiecare an lucrat in ALTE CONDITII, si nu tot de 50% la fiecare an lucrat efectiv precum personalul din grupa CONDITII SPECIALE si in cazuia caruiea vechimea suplimentara este de 6 luni la fiecare an lucrat!

Concluzia la acest punct? Sumele alocate pt. majorare provin (si) din diminuarea "din pix" a pensiilor celor din grupa ALTE CONDITII, intrucat altfel nu ar fi iesit niciodata pasienta majorarilor! Va readucem aminte ca in legislatie, grupa ALTE CONDITII nu este acelasi lucru cu grupa cu grupa CONDITII SPECIALE, ci este grupa de munca distincta cu cel mai ridicat risc profesional din armata! Si respectata de intreaga armata, lucru care nu se mai regaseste insa la pensionare, unde grupa in cauza este tratata identic precum balerinele, clovnii si suflatorii la instrumente din grupa CONDITII SPECIALE: 50% si unii si altii pt. grupa de munca, desi este vorba de 2 grupe distincte, cu riscuri diferite, cu vechimi suplimentare tot diferite. Intrucat asa au decis Boc si Oprea "din  pixul" partidului!

Informativ, situatia militarilor din grupa ALTE CONDITII a ajuns si in atentia directa a ministrului R. Plumb! Acum nu mai are motive sa nu cunoasca faptul  ca gestioneaza o legislatie in care 2 grupe distincte de munca, cu vechimi suplimetare diferite, au acelasi tratament financiar la pensionare!

38 de comentarii:

  1. Dac te-ai intalnit cu o jigodie tradatoare ca "generalul" iliescu si si paduchii lui,inseamna ca esti la fel ca el:o lichea tradatoare si o loaza!Ai fost si ai ramas un "rahat in izmene si putoare in bocanci",tovarasu oprea.Un neica nimeni care nu ii reprezinti sub nici o forma pe MILITARII ADEVARATI.Esti unul dintre tradatorii si vanzatorii de neam si tara,care ai merita PUSCARIE "pe viata"(ca si armata).Cu un "comandant" ca tine.fi convins ca adevaratii militari vor trece de partea inamicului.Ai fost,esti si vei ramane un PARIA printre militari!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.senat.ro/pagini/stenograme/Stenograme2010/10.04.19.pdf

    S T E N O G R A M A - şedinţei Senatului din 19 aprilie 2010
    PAG. 94-98

    Gabriel Oprea – ministrul apărării naţionale:
    - 97 -
    DE EXEMPLU, RECALCULAREA PENSIILOR MILITARE AFLATE ÎN PLATĂ AR PRESUPUNE O PERIOADĂ DE 15 ANI PENTRU CONSULTAREA STATELOR DE PLATĂ AFLATE ÎN DIFERITE ARHIVE ÎN ŢARĂ, O SPUN SPECIALIŞTII.
    Mai mult, aplicarea noii legi ar însemna pentru instituţiile din cadrul sistemului de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională un efort bugetar suplimentar de aproximativ 2,5 miliarde de lei numai pentru anul 2011.

    http://www.cotidianul.ro/gabriel-oprea-daca-pensiile-militarilor-scad-imi-dau-demisia-126659/
    Gabriel Oprea: Dacă pensiile militarilor scad, îmi dau demisia
    Ministrul Apărării, Gabriel Oprea, este gata să-şi dea demisia din funcţie, dacă pensiile militarilor vor scădea. Declaraţia a fost făcută luni seara, la B1TV.
    "Mi-am pus cariera politică în joc în momentul în care am făcut o declaraţie acum trei săptămâni, o lună, împreună cu doamna general Lupu, care reprezintă finanţele din Ministerul Apărării, şi în care am spus clar, cu date concrete, CĂ PENSIILE DE LA 30 MILIOANE ÎN JOS, CARE REPREZINTĂ APROX. 92,35%, NU SCAD. DACĂ SCAD, ÎMI DAU DEMISIA. CA SĂ FIE CLAR", a spus ministrul Apărării, Gabriel Oprea.
    Publicat Marţi, 19 octombrie 2010

    http://aparare.blogspot.ro/2011/06/declaratia-ministrului-apararii.html
    vineri, 10 iunie 2011
    Declaratia ministrului Apararii Nationale
    DECLARAŢIE DE PRESĂ
    pe tema revizuirii pensiilor militare în Ministerul Apărării Naţionale
    9 iunie 2011
    Vă informez că Ministerul Apărării Naţionale A DEFINITIVAT, la 1 iunie, (2011) procesul de revizuire a celor 76.885 de pensii ale cadrelor militare care au ieşit la pensie din armată, proces care se derulează în baza prevederilor Legii nr. 119/2010 şi a Ordonanţei de Urgenţă nr. 1/2011. Datele la care mă refer îi vizează strict pe pensionarii cadre militare care au lucrat în Ministerul Apărării Naţionale.

    http://www.mediafax.ro/politic/oprea-despre-liderul-psd-i-am-dus-copilul-la-biserica-cu-toate-ca-ponta-nu-are-niciun-dumnezeu-6422098
    Bucureşti, 15 iun 2010.
    "Este prima oară când vorbesc despre VICTOR PONTA, I-AM DUS COPILUL LA BISERICĂ CU TOATE CĂ VICTOR PONTA NU ARE NICIUN DUMNEZEU. Am plecat din PSD şi de la conducerea Ministerului de Interne pentru că am refuzat să aduc crima organizată în Guvern şi ştie bine acest lucru Victor Ponta", a afirmat Oprea.
    http://www.ziare.com/articole/gabriel+oprea+ponta+tanar+muncitor
    Gabriel Oprea: Victor Ponta este un tanar care a muncit
    Miercuri, 19 Noiembrie 2014

    Intrebat miercuri de ce a plecat in concediu premierul, Gabriel Oprea a izbucnit: "Intrebati-l pe domnul Victor Ponta ce a dorit sa faca. ESTE UN TANAR CARE A MUNCIT, CARE MERITA TOT RESPECTUL si care l-a felicitat pe domnul Iohannis, asa cum se face intr-o democratie".
    NOI NU AM DAT NICIODATA JOS UN GUVERN. Cred ca dincolo de legende si ce se decanteaza, in politica, cand te tii de cuvant devii un brand politic", a spus Gabriel Oprea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Am spus foarte clar, în momentul în care toate părțile sunt de acord — membrii asociațiilor, sindicatelor — asupra tuturor amendamentelor, vom veni în Parlamentul României și sunt convins că vom avea sprijinul celor două Camere ale Parlamentului", a precizat Oprea.
      CITIT CU ATENTIE SI VETI VEDEA CAND VA APARE LEGEA PENSIILOR MILITARE DE STAT! Niciodata! Jocul perfid, de manipulare, dezinformare si dezbinare, facut de UNPR , de "marele general cu patru stele re-re-reevaluat" de ilustrul mic general cu patru stele- lustragiu sef din fruntea ANCMRR si de "marele istoric - sindicalist" (oare ce este cu adevarat?) va avea ca garantie drept rezultat un mare zero barat. Oare intalnirile organizate de G.Oprea,cu invitati "selectati pe criterii pur politice" nu trebuiau sa aduca pana acum la un numitor comun parerile despre lege? Gabita si specialistii lui in manipulare stiu ca niciodata "în momentul în care toate părțile sunt de acord" nu este posibil pentru ca nu se doreste cu adevarat.

      Ștergere
  3. Aceasta COCOTA POLITICA,numita GABITA,a reusit ca prin actiuniile sale sa adune langa el pe toti oportunistii si lingaii din sistemul militar,opera sa de racolare de noi NIMICARNITE continuand si in prezent, el dorind sa adune in UNPR un milion de aplaudaci.Atat de multi ..............sa fie in ROMANIA?Acest ingamfat semidoct,a distrus spiritul de corp al militarilor, si continua sa faca mult rau institutiei militare,fara ca NOI sa reactionam si sa il trimitem la lada de gunoi a istoriei....oare pana cand?Iar ne prosteste si ne minte cu o noua lege a pensiilor militare de asta data,care nu e decat o alta MIZERIE care ascunde faradelegile anterioare.Gerula

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt beneficiarul unor ordine si al unor medalii date de Secretarul general NATO,de Presedintele Romaniei si de MApN,dar in ultima perioada de 5 de ani am “beneficiat” doar de reduceri de pensie si umilinte prin sali de judecata.
    1.Dacă Ministerul apararii ar fi luat în calcul la recalcularea pensiilor noastre,elementele
    (alternativele) perfect normale pentru cetăţenii “unitari”, alături de care am fost integraţi doar formal, acest fapt ar fi atenuat, în parte, consecinţele desfiinţării pensiilor militare, în nici un caz în totalitate, dar oricum statul român autoritarist- prin institutiile sale- a fost incapabil să ia în calcul o astfel de variantă.
    Pe de altă parte, în nicio situaţie, nicio recalculare în baza principiilor civile nu poate compensa privarea noastră de libertăţi şi drepturi fundamentale suportată de-a lungul a zeci de ani de carieră.
    2.Daca verificati legislatia in acest moment si incercati sa stabiliti daca exista vreo diferenta la calcului pensiei intre un “VETERAN in T.O”., actual, din grupa "ALTE CONDITII" cu 12 luni vechime suplimentara la an si un contabil(ex.aleatoriu,nu am ceva anume cu profesia) din grupa "CONDITII SPECIALE" cu 6 luni vechime suplimentara la an, veti descoperi ca nu, nu exista diferente! Nici la calculul pensiei, nici la reducerea varstei de pensionare - cele 12 luni la an pt.un” VETERAN in T.O” au caracter teoretic si atat! Totul a fost facut "din pix" adica "la misto" in 2011, iar dupa 5 ani nu s-a schimbat nimic! Aceasta este realitatea!
    3.Am ajuns astăzi în situaţia de a nu fi primit niciun leu în plus la pensie, faţă de cât am primit în luna noiembrie 2008! (ultima majorare a pensiilor militare, cf. L-164/2001, s-a făcut în data de 01.10.2008). Mai mult, pentru aproape 2 (doi) ani, perioada 01.01.2012 - 30.09.2013, am avut pensia diminuata cu procente de 15%, sume reţinute în mod abuziv, pe care MApN refuză să le restituie.
    4.“Militarii Veterani” au fost în acelaşi misiuni, ca militarii decedati sau raniti , dar s-a întors cu altfel de răni.
    Au fost pensionati pe caz de boală sau i-au scos din sistem cu o pensie. Rănile lor nu există. Problema de sistem a sindromului NU, care face din România singura - SINGURA - ţară din NATO care chiar susţine că nu a avut niciodată cazuri de stres posttraumatic. Reuşeşte această „performanţă” fie punând alte diagnostice, fie scoţându-i din sistem pe cei cu diagnostic de PTSD.
    Se continua să se ţina Armata română într-o lume absurdă a oamenilor politici, o lume bolnavă de capatuiala. De ce? Ca să gâdile nişte orgolii de care nouă nu ne pasă? O asemenea batjocură, umilinţă şi degradare a Armatei nu s-a mai petrecut niciodată, nici in perioada interbelica,nici sub comunişti!
    AU GRIJĂ DE CINE LE CONVINE, DE CINE SE ÎNSCRIE ÎN TIPARUL MILITARULUI PE CARE EI, NUMAI EI, L-AU STABILIT.
    IN CE ŢARĂ MEMBRĂ NATO, SE MAI ÎNTÂMPLĂ AŞA CEVA?

    RăspundețiȘtergere
  5. Asistam la continuarea unei politici daunatoare armatei romane, o politica care, cu temporare exceptii, a constituit linia directoare a guvernarilor din ultimii 10 ani.
    Este un moment definitoriu in care un guvern responsabil roman trebuie sa intervina urgent si ferm prin toate parghiile de care dispune, pentru a o stopa aceasta situatie inainte de a scapa de sub control.
    MILITARUL roman este nu numai cetatean roman, pentru care statul roman trebuie sa-i sara in aparare, dar si cetatean al Uniunii Europene.
    Un asemenea afront la adresa unui cetatean UE, nu trebuie sa treaca fara o reactie prompta a Bruxellesului. Avem un grup important de europarlamentari romani, care au datoria sa semnaleze acest caz in plenul Parlamentului European si sa ceara aplicare unor masuri care sa previna pe viitor asemenea abuzuri.
    Cat despre situatia in care am fost pus eu ,ca cetatean roman,VETERAN al Armatei romane,ma determina sa cer grupului de parlamentari ai Romaniei la Bruxelles sa faca corp comun pentru a cere si Parlamentul Romaniei masuri ferme pe care Guvernul sa le adopte fata de Armata,in general,si de rezervisti,in particular.
    VETERANUL este un patriot. Si ca el sunt multi, multi patrioti romani.
    Dusmanii Armatei si mai ales ai rezervistilor sa nu uite ca VETERANUL este un simbol al luptei pentru SOLIDARITATE IN ACTIUNE!
    Miscarile rezervistilor n-au incetat si nu vor inceta, manifestandu-se prin luari de pozitii, mitinguri, diverse actiuni. Dar pana acum nu s-a actionat pe plan international.
    Inconstienta politicienilor, ura lor "antimilitari" au reusit sa creeze acel plus de care rezervistii romani aveau nevoie.
    MILITARII romanii care-si doresc o Romanie dreapta pot strange randurile pentru a ridica la o treapta superioara solidaritatea si spiritul de corp. Conditia este ca ARMATA sa nu fie "confiscata" sau aruncata in derizoriu si VETERANII ei uitati, asa cum s-a intamplat cu alti eroi care au suferit pentru cauza sacra a mentinerii tarii si neamului.
    VETERANII ARMATEI ROMANE, sustinuti de mass-media patriotica, trebuie sa stie sa-si impuna vointa in fata ezitarilor clasei politice, a politicienilor individuali sau la nivel de partide, mai ales in aceste vremuri tulburi politice care pot avea implicatii asupra viitorului natiunii.
    VETERANII ARMATEI ROMANE sunt un "SEMNAL DE ALERTA",ptr.clasa politica,care nu trebuie ignorat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un necunoscator care citeste acest articol ramâne cu impresia ca Gabriel Oprea este principalul vinovat de desfiintarea pensiilor militare.
    Nu domnilor, el este cel care a facut ca aproape 90% din pensiile militare sa nu scada prin recalculare la desfiintare. Din contra, au crescut.
    Vinovati de desfiintarea pensiilor militare sunt Basescu si pedelistii lui, cei pe care multi dintre inghetatii la pensie si la minte i-au mai votat, inca o data, si in 2014, prin sustinutul lor, Johannis. Sa astepte revenirea lor la guvernare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Preacurvesti cam mult si cu acealasi tupeu ca Oprea! Pensiile militare au fost desfiintate prin Legea nr. 119/2010. Adoptata de Boc (PDL) - OPREA (UNPR) - UDMR si MINORITATI. Deci OPREA si UNPR a votat desfiintarea pensiilor militare. Clar, da?

      In ceea ce priveste TRAMBITA cu 90% crestere BLA...BLA...! Este propaganda si atat! Deja cunoaste toata lumea ce s-a intamplat: la 89% s-a acordat 1 RON in plus, si la o CEATA de SMECHERI li s-au triplat pensiile. Cei 89% au pierdut si leul prin neindexarile din 2011 si 2012. Dar, asa este - in total a crescut la 90%.

      Mai e o chestie! Priveste-i pe liderii ANCMRR! Lor le-au crescut pensiile, dovedit prin fapul ca in cazul legii pensiilor militare, NU vor reclaculare! Dar TOTI sunt in RETRAGERE! Unul nu are atributii la razboiul care bate la usa! Concluzia este ca profitorii reali ai desfiintarii pensiilor militare sunt niste MOAȘTE comuniste care la viitorul conflict armat vor sta cu DANSA in sus.

      In ceea ce priveste Iohannis! Ce legatura are sula cu prefectura, din moment ce am stabiit cine a desfiintat pensiile militare? Sustii ca si el este pedelist? Asa sa fie, deci e tot ca OPREA care a desfiintat pensiile militare, si tot la fel ca PONTA care dupa 3 ani de domnie a lasat situatia exact ca pedelistii?

      NU, Iohannis nu este pedelist! De fapt, il doare in cot de partide, dovedit prin faptul ca toti pedelistii sunt legati de DNA. Omul e presedinte si gata! NU el adopta legea pensiilor militare, ci majoritatea parlamentara. Majoritate care este a lui PONTA si care in luna mai implineste (ar trebui) 3 ani de domnie. Ragaz in care coalitia lui avea timp berechet sa adopte o lege a pensiilor militare! Dar NU a facut-o, deci e de acord cu tot ce a facut Boc, fiind si el tot un nenorocit de pedelist!

      In ceea ce priveste cei 10% (sunt mult mai multi in realitate, sunt intre 30 000 si 70 000), cu pensii diminuate de Boc si inghetate ACUM de Ponta: bazeaza-te in viitorul conflict armat pe ceilalti din majoritatea de 90% - stil Iliescu de la ANCMRR, C. Alexandru si alti comunsiti din astia sadea. Condusi de Oprea si Ontanu! E o chestie pe care 'mneata NU o stii referitor la generatia NATO! Noi avem pensiile "inghetate" acum si tot noi le-am avut diminuate! Da, dar avem si noi ceva specific: NU avem mentalitatea si docilitatea comunista in vine asa ca tine! Prin urmare, in caz de conflict armat sa te astepti ca intai sa RECALCULAM noi niste chestii pe aici prin Romania, si dupa aia daca mai ramane timp ne ocupam si de rusi!

      Ștergere
    2. Ponta n-a promis niciodata o noua lege a pensiilor militare. A promis restabilirea cuantumului micsorat prin Legea 119/2010 si a facut-o.
      Sper ca DGIA sa aiba oameni si pe la Curtea de Arges care sa monitorizeze instigarile tele puciste!

      Ștergere
    3. @ Am inteles amenintarea stalinista! Inseamna ca este OK (pentru mine) ca am solicitat deja dubla cetatenie! In curs de avizare FAVORABILA! Asa ca ma lasa rece amenintarile tale. Mai ales ca stiu ca situatia se va intoarce la 180 de grade! Pe de alta parte, DGIA este o legenda! TU te refri la CI-sti cand vorbesti de DGIA! Adica la politia politica a armatei! CI-istii, nu au furnizat niciodata informatii militare, ci doar si-au spionat militarii (o singura exceptie - in 1990/1992, Col. CI Branaru C. din Valcea ta, a surprins un atasat egiptean in flagrant, fotografiind obiectivele de pe Sos. AA. Nu el, un soldat de TRS.)

      Stii ce m-am gandit? Am un caz concret! Rezervist decedat la taierea pensiei, bolnav de cancer, care in urma taierii pensiei a murit - nemaifiind capabil sa isi achite costisitorul tratament. M-am gandit sa "il torn" pe OPREA la DIICOT, intrucat am dovada unui UN ACT TERORIST - desfiintarea pensiilor militare provocand MORTI! Si dupa fapte, si TU esti complice, incurajator etc. Si cel "asasinat" de Oprea NU este singurul caz.

      NOTA: SI TU ESTI COMPLICE PRIN PROPAGANDA TA LA ASASINAREA ORICARUI REZERVIST UCIS IN URMA DESFIINTARII PENSIILOR MILITARE! NU ESTI CONSTIENT? EU DA! SI NU SUNT SINGURUL!

      Deci, daca ma iei cu "scalambaieli" puciste, EU te acuz de terorism, sustinere, instigare etc. Oricum, dincolo de vorbe, prin ceea ce faci ESTI partas precis asupra cauzei oricarui rezervist decedat din cauza desfiintarii pensiie militare! La fel ca Basescu, la fel ca altii!

      Ștergere
    4. TU ma enervezi de mult timp prin stupiditatea TA! Iti place politica, nu? Mie, nu - desi o inteleg! Politica actuala e o idiotenie: Ponta al tau e un stupid si atat! Este un "fariseu"- toate masurile sale de (cica) stanga, sunt mai de dreapta decat ale lui Boc, doar ca sunt ambalate in rahat cu sclipire de "staniol" auriu! In realitate, put la fel ca ale lui Boc!

      Iti spun EU care este realitatea! Care va urma! Romania va intra in razboi! MAI, SRI, SIE sunt niste nulitati absolute in situatia asta! Sunt institutii tip mit pe timp de pace care mananca banii natiunii, degeaba! La razboi, doar M.Ap.N. va fi "impins"la bataie! Din care vor dezerta/preda/nu vor lupta/vor simula etc. intre 1/3 si 75%. Asta este, s-au mai desteptat si militarii din M.Ap.N. intre timp! In ceea ce priveste cei in rezerva, singurii activati vor fi tot doar din M.Ap.N. Si exact cei cu pensii diminuate, acum "inghetate" - care isi vor baga LULA in ea de aparare a patriei in proportie de aproape 100% (eroarea este minima).

      Asa se va intampla! Si totul este rezultatul politicii! Si este normal sa se intample asa! In Polonia, insisi parlamentarii se antreneaza d.p.d.v. militar! Doar asa sa dea un exemplu natiunii! Iar Ponta al tau, Oprea etc. sunt atat de incapabili, incat nici macar nu observa faptul ca in urma a ceea ce (NU) fac, militarii autentici NU vor apara pe nimeni ca el! Sau pe cei ca TINE! NU avem de ce! Aparati-va singuri, tovarasi! Asa si cum noi, cei ...ututi de Boc/Ponta/Oprea am invatat sa ne descurcam tot singuri! Ce mare smecherie ca iei cateva rachete in cap si nu mai iti mai plateste statul pensie? Asta este!

      Ștergere
    5. Cea de-a doua cetatenie pe care vrei sa ti-o tragi nu este tot din NATO? Tot acolo ajungi, daca se intâmpla ceea ce tot cobesti ca o baba.
      E clar!
      Din toata pregatirea NATO la tine a truiumfat tradarea, predarea,dezertarea, simularea etc.

      Ștergere
    6. @ Huhurez Rez 8 martie 2015, 22:39. NU te intereseaza! Poate sa fie si Rusia, este dreptul meu! Pe de alta parte, NATO este OK! Dar a fost "preacurvita" din interior de Romania! Nicaieri in NATO nu exista militari tratati mai "ORDINAR" decat politicienii-curve din Romania!

      La mine NU triumfa decat adevarul! Cand o sa vezi la americani, alte natii - militarii "plangandu-se" ca cei din Romania, cu pensii militare desfiintate, ba diminuate, ba "inghetate" jidaneste cum a facut Ponta, atunci sa vorbesti de NATO! Dar NU exista nicaieri in NATO asa ceva! Pana la proba contrarie, mililitarii romani sunt tratati de Romania ca "prostituate". Situatie in care, militarii romani au orice drept moral sa se salveza de "prostitutie". Nici NU mai conteaza daca scapa de "prostitutie" ca militari NATO in slijba R. Albania sau ca militari in slijba F. Ruse!

      Nu intelegi, nu? EU sunt 100% militar de cariera si stiu sa imi fac treaba ca militar! Si inca foarte bine! Dar, de cat sa fiu militar "prostituat" roman in propria tara, prefer mai bine sa fiu tratat demn de F. Rusa!

      PS: Nu intelegi nimic, nu? NU mai vreau ca militar roman sa fiu tratat precum o "prostituata" si GATA! Si NU sunt singurul militar roman care gandeste astfel, fii sigur! Prin urmare, am facut ceea ce ce consider EU ca este nevoie sa scap de "prostitutia militara" din Romania! Totul are o limita in aceasta existenta, a mea este una singura "NU MAI VREAU SA FIU PROSTITUATA MILITARA!", facuta astfel de tot felul de proxeneti politici, incepand cu Boc/Basescu si terminand cu Ponta/Oprea! Fapt pt. care mi-am propus sa inversez rolurile! Si am acest drept moral si pot sa o fac!

      Ștergere
    7. Vorbesti prostii!
      Citeste documentarul de mai jos si vezi câte tari din NATO si UE nu au legi speciale pentru pensionarii militari.

      http://www.huhurez.com/2011/03/pensiile-militarilor-si-politistilor-in.html

      Ștergere
    8. @ Huhurez Rez. Esti retardat sau te prefaci? In cate tari NATO, pensiile militarilor oricum ar fi ele, au fost desfiintate daca au fost militare de stat, diminuate sau "inghetate" pe viata"? Asa cum s-a intamplat in Romania? IN NICI UNA!

      TU sa NU imi vorbesti mie de NATO, TU care in viata TA nu ai activat niciodata in NATO! TU scrii numai poezii pe blogul tau! Adevarul este cel spus AICI! Pune TU acum militarii romani cu pensii militare desfiintate, ulterior diminuate, ulterior "inghetate" sa fie mobilizati sa lupte pt. NATO! LULA! In NATO, totul se gandeste d.p.d.v. al EFICIENTEI MASURILOR POLITICE ASUPRA SPECTRULUI MILITAR! Scoate-ma TU acum sa lupt pt. NATO si Romania? Poti? NU? DE CE? Din cauza idiotilor politicii romanesti!

      MAI E O CHESTIE! Bai, tata! Da' TU crezi ca cei din M.Ap.N. in activitate sunt fraieri la nesfarsit? Poate sa vina o tara NATO cu masuri gen, toti sunteti contributivi si gata! Dar NU si cu - "voi militarii sunteti contributivi, dar la limitari si interdictii de drepturi fundamentale sunteti mai prosti"! La fel la salrizare! Toti sunteti egali - dar voi militarii sunteti mai prosti: voi la zile calendaristice, ailalti la zile lucratoare. ETC, ETC. Elvetia a adoptat modelul ideal de egalitate, asa incat cand sa se ridice aviatia de lupta - a zis clar ca NU se poate, e in afara programului! Normal, poate militarii in cauza erau la al 2-lea serviciu sa castige mai mult, sa contribuie mai mult la pensii! Normal ca NU putea fi deranjati! ASA, DA!

      Si atunci NU vezi cat de stupid esti? In ce tara NATO, militarii sunt contributivi pe de o parte, pe de alta parte luati de prosti la toate celalalte facilitati? IN nici una! Si atunci ce vii TU cu NATO? Uite in NATO, in Marea Britanie de exemplu, militarii cu vechime in armata peste 18 ani au pensie militara. Dar si aia intre 2-18 ani in armata, au ceva (un fel de renta militara) in functie de anii in serviciul militar pe langa pensia contributiva? Si britanicii au armata, tata, si evolutie, si civilizatie, NU ca la noi!
      Pe ei de ce nu ii dai exemplu?

      Ștergere
    9. @ Huhurez Rez. Din ceea ce ai publicat TU acolo, nici macar TU nu iti dai seama despre ce este vorba! Pe. romaneste, iti spun EU rezumatul: americanii au 2,5% din ultima solda pt. fiecare an de serviciu militar cu conditia sa fie minim 20, britanicii au 3,3% din ultima solda pt. fiecare an de serviciu militar cu conditia sa fie minim 18. Deci, pt. ce depaseste 20 ani sau 18 ani in serviciul militar, se adauga inca 2,5% la americani sau 3,3% la britanici!

      La europeni e cam la fel, desi sunt un pic mai smecheri! 75-80% din ultima solda, dar atentie - cu conditia sa fie minim 20 la maxim 25. Deci 75-80% pt. 20-25 ani, dupa care iar se adauga procente pt, fiecare an in plus in serviciul militar! NU te-ai prins, NU? La europeni, e cam ca la magistratii de la noi.

      In esenta! Fiecare tara NATO isi stabileste un procent din ultima solda pt. fiecare an in serviciul militar. Care variaza intre 2,5% si 5%. Apoi, isi stabileste o vechime minima in serviciul militar: 18 ani Marea Britanie - de exemplu! In SUA - acum sunt 20 ani, dar au fost si 5 ani candva1 Mai departe se adauga procente la acea vechime minima, fiecare tara cum si-a stabilit vechimea minima - vechime minima dupa care calculul merge mai departe: la fiecare an in plus in serviciul militar, se adauga 2,5%-5% in plus.

      Daca te uiti bine la polonezi, au 40% pt. 15 ani de armata? Dar americanii au 50% pt. 20 ani de armata! Ce rezulta? Ca si polonezii "i-au" depasit un pic pe americani, adica au 2,66% pt. fiecare an in serviciul militar! Adica americanii au 100% dupa 40 ani vechine, iar polonezii au 100% dupa 37,5 vechime in armata!

      Toate pensiile militare, au cam acelasi mod de calcul, baza nici NU mai conteaza, ci procentajul pt. fiecare an in SERVICIUL MILITAR. NU ca la noi, ba e vechime in munca din care doar 'X" ani in serviciul militar - care e o prostie! Din aceasta cauza la noi nu se poate stabili niciun procentaj pt. fiecare an in serviciul militar! De aia NU iese nimic!

      Revenind la pensii militare! Este clar ca ajungi lejer in orice stat la 100% din ultima solda, indiferent de cum calculezi vechimea minima: 40% pt. 15 ani, sau 18 ani pt. 59,4% sau 20 ani pt. 75%, sau 25 ani pt. 80%. Tot acolo se ajunge! Mai e o chestie: vechimea totala include si grupele de munca. Deci, orice militar depaseste lejer 100%, si numai la 18 ani in serviciul militar ca britanicii sau numai 15 ani ca polonezii, depinde doar in ce grupa de munca a activat in cariera!

      PS: Dar, in NATO, ca fapt divers, doar militarii sunt militari, NU si politistii. Deci, in NATO doar in militarii beneficiaza de pensii militarii, nu si serifii! Doar in Romania este acreditata in mod eronat ideea ca politistii ar fi militaru! Adica iar vrem sa tragem NATO pe LULA! De aia NU are Maria palarie si pt. Romania in NATO! Tu in NATO nu ai avea drept de pensie militara, intrucat NU ai fost militar. Asa este, NU?

      Ștergere
    10. Tu, militar? Tu care faci apologia dezertarii? Vânatorii de munte sunt militari de elita.Ii discreditezi prin vaicarelile tele.

      Ștergere
    11. @ Huhurez Rez 9 martie 2015, 02:00. Ce dezertare? Din 5 800 000 de pensionari unitari, contributivi, 5 650 000, adica toti cu exceptia militarilor, sunt deja declarati "dezertori" de legislatie! Asa ca ce mai conteaza 150 000 care au lucrat in armata? Facem si noi la razboi ce fac alti pensionari, de exemplu mamele lui Ponta, Boc, Oprea. Ce mate smecherie?

      V.M. sunt militari de elita? Doar la nevoie, nu? Da' cand ni s-au desfiintat pensiile miitare, NU ne-a mai considerat NIMENI de elita! Ba dimpotriva, am fost ..ututi in stil barbar! Iti readuc aminte ca V.M.-istii aveam 12 luni recunoastere pt. activitatea noastra la fiecare an lucrat efectiv. Care insemnau ceva in L. 164/2001 pt. noi! Din cauza ca suntem in grupa de munca de risc extrem ALTE CONDITII! La schimbarea legislatiei, am fost redusi insa la tacere. Ne-au lasat "la misto" in aceeasi grupa de munca intrucat nu gasesti "elite" pe toate drumurile, dar la pensie ne-au acordat TOT 50% majorare punctaj pt. grupa de munca la fel ca la balerini, clovni si instrumentistii la instrumente de suflat (fluierasi, taragotisti si alti lautari sau manelisti) din grupa CONDITII SPECIALE, in loc de 100% cum era normal. Urmarea: vanatori de munte cu pensiile RASE! In masa! Si cam la toti din grupa ALTE CONDITII (cercetasi prin parasutare, parasutisti, piloti, scafandrim pirotehnisti etc.). Acum NOI suntem si "inghetatii"!

      Prin urmare, NU discrediteaza nimeni pe nimeni, intrucat la ora asta toti V.M.-istii au un CUI asupra a ceea ce s-a intamplat! Nu ai sa vezi V.M.-ist sau pe alticineva din grupa ALTE CONDITII, fan a lui Boc/Oprea sau Ponta! Schimbarea legislatiei a demonstart ca putem fi inlocuiti oricand de balerini, clovni, fluierasi sau taragotisti manelisti! Sunt destui intre cei 5 650 000 de pensionari printre ceilalti pensionari incat sa resimta cineva lipsa noastra!

      PS: Esti DUS daca TU iti imaginezi ca un rezervist cu pensia militara desfiintata, ulterior diminuata si acum inghetata, se va mai sacrifica si ca fraierul pt. statul roman. Asa cum si un rezervist din cei mentionati anterior, trebuie sa fie complet DUS, ca dupa tot ce a patimit in ultimii 5 ani de zile, sa mai si crape cu mandrie pt. patrie! Totul e logic, dar cu logica TU nu stai oricum bine! Doar cu propaganda!

      Ștergere
  7. http://www.financiarul.ro/2009/10/16/basescu-pensiile-militarilor-nu-vor-fi-afectate-de-legea-pensiilor-unitare/
    16 octombrie 2009
    ,,… DAR CRED CA SISTEMUL DE PENSII MILITARE TREBUIA LASAT LA SISTEMUL DE PENSII MILITARE, pentru ca in toate tarile militarii sunt cu un sistem de pensionare separat si un tratament diferit”

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.senat.ro/pagini/stenograme/Stenograme2010/10.04.19.pdf

    S T E N O G R A M A
    şedinţei Senatului din 19 aprilie 2010

    pag 91-99

    Gabriel Oprea – ministrul apărării naţionale:

    Stimaţi colegi,
    Astăzi se află în dezbatere Proiectul de lege privind sistemul
    unitar de pensii publice. … O INIŢIATIVĂ CURAJOASĂ ASUMATĂ DE UN GUVERN CURAJOS. GRUPUL PARLAMENTARILOR INDEPENDENŢI DIN SENAT SUSŢINE ACEASTĂ LEGE, dar, în egală măsură, susţine îmbunătăţirea ei prin amendamentele menite
    - 96 -
    să asigure recompensarea justă a cadrelor militare ŞI A TUTUROR
    pensionarilor din sistemul de siguranţă naţională.
    Pentru armată o lege strâmbă este mai grea decât un război drept.
    Prin urmare, NU POT FI DE ACORD CU NICIO MĂSURĂ CARE DUCE LA SCĂDEREA PENSIILOR MILITARILOR …

    - 97 -
    …. APLICAREA NOII LEGI AR ÎNSEMNA …. UN EFORT BUGETAR SUPLIMENTAR DE APROXIMATIV 2,5 MILIARDE DE LEI NUMAI PENTRU ANUL 2011.

    Ca membru al Guvernului, SUNT PERFECT CONŞTIENT DE CONSTRÂNGERILE BUGETARE PE CARE LE AVEM ÎN ACEASTĂ PERIOADĂ DE CRIZĂ.
    ???

    RăspundețiȘtergere
  9. pentru R-26500 :Nu inteleg de ce dai atata atentie unui INEPT (dobitoc!) ca acest "huhurez" si raspunzi tampeniilor si ineptiilor sale.Mai bine ar fi sa interzici publicarea imbecilitatilor acestui provocator ordinar,care in mod sigur este "membru ANCMR" si unfost mizerabil jegos de activist de partid sau CI-st.Asa ca,nu iti mai pierde timpul cu imputitul asta si trimete-l in "aia a masii"..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa il lasam sa simta bine! E si el o satira nereusita a armatei la fel ca G. Oprea! Da' observi ce mentalitate are si ce texte baga? In cazul unui razboi, este evident ca unul ca el NU are nicio misiune! De-aia si vorbeste asa lejer de niste chestii! Are tupeu oricum cu carul ca toti gargaragiii de fapt! In realitate,e genul de om care daca ii dai un ordin de actiune, ii pui o arma in mana sau il urci in vreun elicopter, lesina din prima! Si mai are si pretentia ca noi "ceilalti" sa ne sacrificam sa ii aparam si lui pensia!

      O mentiune! ANCMRR are oameni extraordinari, nu trebuie bagati toti in aceeasi oala! Doar ca este ca un peste mare care are capul foarte "imputit"! Revenind la individ! Materialul are o precizare in titlu: "Daca vreti sa nu va enervati, sa nu cititi"!

      Ștergere
    2. Corecteaza-l pe analfabet ....

      Ștergere
  10. TRAIASCA DOMNUL OPREA...!!!
    Un necunoscator care citeste acest articol ramâne cu impresia ca Gabriel Oprea este principalul vinovat de desfiintarea pensiilor militare.

    Nu domnilor, el este cel care a facut ca aproape 90% din pensiile militare sa nu scada prin recalculare la desfiintare. Din contra, au crescut.
    Vinovati de desfiintarea pensiilor militare sunt Basescu si pedelistii lui, cei pe care multi dintre inghetatii la pensie si la minte i-au mai votat, inca o data, si in 2014, prin sustinutul lor, Johannis. Sa astepte revenirea lor la guvernare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bai, Huhurez Rez, ai mai spus treaba asta si pe 8 martie 2015, 17:49! Unde vrei sa ajungi? In caz de razboi, Oprea va fi degradat si trimis acolo unde ii este locul: sa curete cartofi pe la vreo popota!

      Si apoi esti cam dus cu capul! Pensiile militare NU au crescut sau scazut! INTRUCAT AU FOST DESFIINTATE! Prin L. 119/2010 adoptata de OPREA + BOC + PARTIDUL MAGHIAR + ALTE MINORITATI! Prin urmare, nu creste sau scade ceva DESFIINTAT! Au crescut sau scazut pensiile contributive, dar NU militara, intrucat in momentul macelului acestea NU mai erau militare, ci FOSTE MILITARE desfiintate de OPREA, MANA DREAPTA A LUI BOC IN ANUL 2010! Sau ai uitat?

      Ștergere
    2. In situatia actuala nu cred ca serveste nimanui dezbinarea. Cred ca toate asociatiile si sindicatul trebuie sa-si uneasca eforturile pentru a determina legislativul sa finalizeze noua lege a pensiilor militare, in care sa fie inclusi militarii-militari, nu la gramada cu precupetele .Iar noua lege , daca tot apare trebuie sa elimine pe cat posibil actualele discrepante si anomalii. Concret, noua lege ar trebui :
      - sa fie aplicata la toti rezervistii, indiferent de data pensionarii;
      - sa aplice unitar HGS 1019 pentru toti rezervistii, indiferent de data pensionarii;
      - sa stabileasca un coeficient superior(fata de "speciale') pentru grupa "alte conditii"'
      - sa actualizeze pensiile militare functie de evolutia soldelor activilor;
      - sa ia in calcul principiul "cuantumului mai avantajos" astfel incat cei care in urma recalcularii ar avea pensii mai mici sa ramana cu pensiile mai avantajoase;
      - privindu-i pe cei cu "cuantum excesiv de avantajos"(care nu se justifica prin functiile avute) , in principiu cei cu pensii peste 1800-2000 euro, aici cred ca se impun niste corectii, cel putin inghetarea cuantumurilor in cauza;
      - cele mai mari pensii in sistemul militar sa apartina fostilor sefi smg (evident, la vechime completa);
      - sa nu se mai faca amestecuri de legi civile cu cele militare (denumite de unii "struto-camile") prin care unii si-au tras pensii excesiv de mari. Pensiile sa fie calculate -sistem militar pentru perioada slujita sub arme si sistem civil pentru perioada cat au ocupat functii civile.

      Ștergere
  11. @R
    Daca erai atat de indispensabil, de ce n-ai ramas vericule sa prestezi pentru NATO ca sa faci si vechime pt a avea si o pensie contributiva mare? Te-ai aruncat la miliardul de lei si ti-ai pus coada pe spinare spre Italia. Acum injuri.
    Citeste materialul pe care ti l-am indicat si vezi ca sunt mai multe tari NATO si UE cu sistem unic de pensii, dar cu reglementari speciale pentru militari. I-ai auzit vaicarandu-se pe frantuji, pe italieni, pe spanioli, pe portughezi, pe greci, pe austrieci ca pensiile lor nu se numesc militare?
    Conteaza marimea pensiei, nu denumirea ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bai, militiene sau ce esti! EU am intrat si iesit din armata cu DREPT DE PENSIE MILITARA DE SERVICIU, NU CONTRIBUTIVA! Ce tot te prefaci ca NU intelegi? Altfel ma faceam bibliotecara si gata!

      Si NU mai discuta de NATO, esti aerian total! Orice pensie in NATO este pensie militara sau de serviciu, cat timp este calculata raportata la ultima solda! Si in toate tabelele tale, pensia este raportata la ultima solda, deci NU este contributiva!

      Pe de alta parte, se vede ca esti ptolomac comunist! In NATO NU te tine in armata sa ai vechime contributiva! Intrucat sistemul de eficienta militara NU permite sa fie avansat la gradul urmator decat pt. un militar din 3, restul pleaca acasa! TU daca ai fi intrat in NATO, nu te lasa nimeni sa ajungi la 55 ani varsta decat daca ajungi general sau plutonier adjutant principal. Adica daca atunci cand ajungi capitan sau plutonier si NU ai functie sa fii avansat, pleci acasa capitan sau plutonier, NU te mai tine nimeni pe acele functii intrucat NU te lasa sistemul!

      Ștergere
    2. Citeste mai bine! Conteaza ultima solda, dar si vechimea.Aia care-ti lipseste
      Am inteles! Tu erai printre cei 2 din 3 .

      Ștergere
    3. Huhurez Rez 9 martie 2015, 12:58. Ai inteles pe dracu'! Ultima mea solda raportata la vechimea in ALTE CONDITII a fost de 100% din ultima solda a celui mai mai functii aferente gradului meu! Si eram multumit asa, NU as fi avut alte pretentii! Dupa L. 119/2010, mi-au "taiat" jumatate din vechimea pt. anii lucrati in ALTE CONDITII. Si asa am ajuns "retezat" cu 50% la fiecare an lucrat in ALTE CONDITII. Dar EU nu am lucrat in CONDITII SPECIALE sa am 50% la fiecare an ca balerinele si clovnii, ci tot in ALTE CONDITII!

      Am fost "taiat" din pix, asta e realitatea! Toti din AC am fost taiati "din pix"! Ca sa iti majoreze tie pensia, desi cine stie ce frunza la caini ai taiat pe la militia ta sau pe unde ai lucrat! Nu ma intereseaza asta, EU stiu ca am 12 luni vechime suplimentara la fiecare an lucrat in AC si care trebuia sa insemne 100% majorare punctaj acordata pt. fiecare an in AC. Aceasta e realitatea! Tu si altii care ii aduceti osanale lui Oprea si altora, o faceti pe spatele si pe buzunarele, celor mai buni militari ai armatei!

      Citeste UPDATE-ul daca esti curios! Si si mai bine, bine ultimul material! Cel cu memoriul adresat catre presedinte! TU ai impresia ca suntem toti nebuni?

      Ștergere
  12. @ Huhurez Rez
    Il tot lauzi pe Oprea, deși stii bine ca omul este un infractor. Vezi chestiile cu avansările, cele cu doctoratele, angajările preferențiale pe filiera indirectă, promovarea cadrelor din structurile de vârf și patrimoniul armatei. Are destule alte bube in cap si pe partea politică și civilă dar nu astea ne interesează pe noi ca militari.
    Ce a facut Oprea in cârdașie cu cei de la ANCMRR ( care iată că il cheamă și il pun in fruntea mesei, deși e la interne nu la apărare), pe linia pensiilor militare nu e altceva decât ceea ce știe, adică mișmașuri. E chiar principalul vinovat pentru că a votat, militar fiind, cu tot UNPR-ul, desființarea pensiilor militare alături de ceilalți cu care se afla la guvernare.
    Ba mai mult, fiindcă i s-a dat mână liberă a făcut varză din principiile și articolele legii 19, cea in baza căreia trebuia să se facă recalcularea. A introdus acel stagiu unic de 20 de ani ( unde este prevăzut in legea contributivă stagiu unic de cotizare ? ) prin care tuturor celor care s-au pensionat la 55 de ani și peste 55, mai ales cei care au avut și stagii anterioare în viața civilă, le-au crescut pensiile substanțial. Unde nu a fost de ajuns, pentru acoliții din UNPR, conducerea ANCMRR și alti piloși, s-a mers pe măsluirea datelor din adeverințele de venit ori inlocuirea acestora cu cele din anexa1.
    Se uită că Oprea a fost cel care prin normele de aplicare a HGS 1019 s-a opus ca noile modificări privind grupele de muncă să fie aplicate și celor pensionați anterior anului 2011, deși după asta a aplicat aceste prevederi unora dintre aceștia printr-o măsluire a adeverințelor de venit, în cârdașie cu cîțiva oameni din CMZ București.
    Deci cei 90%, alta minciună a lui Oprea demontată ulterior chiar prin declarații ale celor de la CSP a MapN, au obținut aceste măriri ale pensiilor prin fraude și încălcări ale legii 19/2001, facute de Oprea în OuG1.
    Mi se pare o parșivenie să știi că ai pensia stabilită prin manevre oneroase ale unui infractor și să ai tupeul sa-l mai și lauzi. Ba să-i mai și critici pe cei care nu l-au votat pe Ponta, un plagiator dovedit, deci tot un fel de Oprea, ale cărui neamuri dau acum explicații pe la DNA. Iar ca bomboana pe colivă vii și cu amenințarea DGIA.
    Daca ar fi anchetați pe toți care cred și afirmă public că această clasă politică și structurile care o deservesc ( posibil și DGIA ca și-a bagat Oprea oameni și pe acolo), trebuie schimbate, anchetate, condamnate și puse la plată ori la zid pentru distrugerea acestei țări, ar trebui anchetați milioane de români.
    Să fim serioși, chiar dacă doar cei anchetați și condamnați ar fi singurii vinovați, deși statisticile spun că circa 10 % din ei sunt prinși și aduși in fața justiției, și tot este suficient ca aceasta stare gravă de anormalitate, să justifice o revoltă a populației.
    Ce a facut faimosul nostru SRI ( militari și ei , deși din primele 10 țări NATO, doar Turcia are echivalentul acestui serviciu incadrat cu militari) in cei 25 de ani în care țara asta s-a prăbușit, a fost furată și vândută pe nimic de la rulment la marile combinate?
    Avem in această structură mai multi oameni decât au Germania, Franța, Marea Britanie și Italia la un loc. Dacă n-au fost in stare decât să asiste neputincioși la dezastrul făcut de clasa politică, iar unii dintre ei să participe cot la cot cu politicienii , militari fiind, să apere țara la nevoie cu alți ”militari” de prin alte structuri. Un ajutor neprețuit il pot da colegii noștri din sistemul penitenciarelor care pot instrui rapid 2-3 divizii din cei aprope 30.000 de deținuți aflați sub oblăduirea lor.
    Intr-o astfel de situație vor lupta și rezerviștii militari cu pensiile inghețate, dar în detașamente de intoarcere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oprea a mai ametit si cele 3 grupe de munca dinainte de anul 2000 (CN, Gr. I si Gr. II), cu cele 4 grupe de munca de dupa anul 2000 (grupa CN, grupa CD, grupa CS si grupa AC). Asa ca din 4 grupe existente actualmente in legislatie, a facut tot 3. Rezultatul fiind diminuarea pensiilor celor din AC si practic taierea 'din pix" a grupei AC care totusi existam in realitate!

      Ștergere
  13. In atentia "retardatului" cu comentarii oprite de la moderare pt. limbaj suburban! Exprima-te decent! Ai probleme cu capul precis cand afirmi ineptii despre vechimea virtuala provenita din incadrarea intr-o grupa sau alta de munca!

    Daca NU ai fost cizmar in armata, TU insuti ai 25% majorare punctaj daca ai lucrat in Gr. II. Si 50% daca ai lucrat in Gr. I. Asa erau denumite grupele pana in anul 2000, nu? Istetime! Pai, ai majorare de 25% sau 50%, tot pt. vechimea VIRTUALA, te faci ca NU intelegi? Ia taie-ti TU grupa de munca, adica vechimea "virtuala" sa vezi cum ajungi ca cizmarul? Cand e vorba despre TINE, iti convine vechimea "virtuala" nu, adica 25% sau 50%? Dar cand vine vorba de grupele de dupa anul 2000, nu iti mai convine ca si cei din AC sa aiba 100% majorare, nu? Da, tie iti convine 50% majorare, nu - care inseamna de fapt, 6 luni VIRTUALE care ti s-au adaugat la fiecare an efectiv lucrat! Papagal ce esti!

    RăspundețiȘtergere
  14. Popotarul Oprea si poporul rus fericirea ne-au adus [Asta dupa ce a distrus sistemul militar si pensiile militare] Oprea merita un grad mai mare la rusi ca la romanii prosti le-a terminat [gradele]

    RăspundețiȘtergere
  15. Parca scapasem de militianul Huhu, vad ca iar se "manifesta plenar". Poate se duce sa comenteze la militienii lui. Sau l-au dat afara si colegii lui.

    RăspundețiȘtergere
  16. Viitorul romanilor e in puscarii ,la spalat babe la cur ,in agricultura UE ,si la pupat oase de cadavre[moaste] in miile de biserici facute cu bani de la buget .Terminati cu ''prostiile;; ca vreti pensii militare ,scoli decente pentru copii,,canalizare ,apa curata ,spitale dotate ,etc.Astea nu aduc voturi si nici parandarat suficient pentru puroiul romanesc politicienii romani.Stie perciunatul Naum ce face ca da acum bani la puscarii la stewardese si grefiere .Merge si un ''sa traiti bine ''da in rai nu aici in iad

    RăspundețiȘtergere
  17. Distrugatorul armatei si a pensiilor militare arhifeldmaresalul Oprea e pe duca http://www.comisarul.ro/politic/cutremur/vanghelie-va-face-macel-in-psd-si-mai/are_393479.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Polonezii au si armata ,au armament performant [ peste 500 de tancuri Leopard de ultima generatie sau modernizate recent , peste 40 de F-29 modernizat,[peste Suhoi] ,si peste 30 de F-16 block 60 superperformate [nu F-16 block 25 ca noi casate si de tarile africane ] , 5 submarine cu rachete balistice .[De altfel Polonia cheltuie 3,3 mld. euro anual doar pentru achizitia de tehnica militara.. adica avioane de lupta performante : elicoptere, rachete, submarine, drone, blindate. Acest plan se adreseaza mai ales aviatiei supersonice de lupta, o referinta parand sa fie si sistemele de rachete baliistice , Polonia optand pentru crearea unui sistem national diferit de cel american care va fi instalat in cadrul scutului anti-racheta, mai ales in urma schimbarilor de prioritate si rezultatului rundelor de negocieri purtate cu oficialitatile americane. ,] De unde bani ? Polonezii au redevente ridicate la resursele naturale[minim 70% [ cu tot cu taxe ] si politicieni patrioti care nu ling in cur corporatiile straine ca politicienii puroi romanistani ] . Din pacate noi nu avem nimic din toate astea iar redeventele la noi sunt de 4% [in bataie de joc].. Plus ca toate institutiile cheie ale coloniei noastrea sunt conduse de perciunati in frunte cu plagiatorul Naum, Helvig , si Isarescu care ne-au indatorat si bagat sclavi la FMI [Basescu e tot perciunat daca nu stiati] ,De polonezi le e frica si rusilor iar de noi rad cu hohote cand cantam desteapta-te romanistane.. Romanistani care nici macar ambasador sau vize nu primesc de la licuricii stapanii coloniei.Pana si bulgarii au primit F16 gratis iar noi cumparam cu bani grei rugine casate si aruncate la gunoi [block 25 ] de doua ori ..Dar ”’reparate ”’. la preturi uriase ..De altfel polonezii au un sistem de pensii separat si performant pentru militari si politie [minim 15 ani de armata sau asimilati ] si nu isi bat joc de militari ca politicienii romanistani care amesteca armata cu civilii..De altfel au doar cativa generali[pe merite militare ] nu mii de generali de carton inutili ca Romanistanul ..

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!