luni, 9 martie 2015

Revolta printre rezervisti si lovitura devastatoare pt. "cameleonii politici" ai momentului! Memoriul adresat de rezervistii real independenti catre Preşedintele României, avand ca tema situatia dezastruoasa a rezervei Armatei Romaniei sub guvernul PDL 2 (Ponta & Oprea)!

Memoriul este inaintat presedintelui Romaniei de catre rezervisti atat din S.C.M.D., cat si din A.N.C.M.R.R. (probabil si neafiliati)! Merita subliniat caracterul independent al initiativei, in sensul neinregimentarii politice dictate de la centrul organizatiilor in cauza: pe de o parte - memoriul vizeaza interesele reale ale personalului in rezerva/retragere, pe de alta parte - memoriul este o informare la fel de reala a Comandantului Fortelor Armate asupra unor lucruri legate, in final, chiar de securitatea nationala, lucruri care nu ar trebui sa se intample in Romania! Dar care se intampla totusi de peste 4 ani de zile! Rezervistii in cauza merita felicitati si din alt motiv: au incalcat consemnele de la centru ale liderilor S.C.M.D. si A.N.C.M.R.R. in a desemna drept unica lumina calauzitoare pt. militarii romani - cuplul politic Ponta-Oprea, cele mentionate in memoriu si preluate din epoca portocalie, fiind dupa cum bine cunoastem, la fel de actuale (unele aspecte fiind chiar mai agravate) si astazi, nefiind practic nimic schimbat sub presul rosu care ascunde exact ce a lasat mostenire regimul portocaliu! Este evident ca memoriul constituie si o lovitura devastatatoare nu doar pt. cameleonii politici ai momentului, ci si pt. liderii S.C.M.D. sau ai A.N.C.M.R.R. de la centru, aserviti neconditionat in special lui G. Oprea! Pe de alta parte, memoriul reprezinta si un semnal clar al necesitatii de regrupare a tuturor rezervistilor in jurul acelora din randurile noastre, care sunt cu adevarat militari, si nu marionete ale unui regim politic sau altuia! Pt. conformitate, va readucem aminte ca actiunea mentionata este practic cea de-a 2-a rebeliune din ultima perioada organizata de rezervistii care refuza inregimentarea politica, aceasta fiind precedata de actiunea descrisa aici (Federatia Militarilor & ROMIL & alte 25 organizatii diverse). Dupa cum se observa, exista resurse suficiente de reorganizare a rezervistilor  in jurul militarilor autentici de cariera, sforarii care ne-au distorsionat interesele via U.N.P.R. nemaifiind urmati aproape de nimeni! Felicitari inca o data!
 

 

Multumiri pt. increderea acordata in vederea publicarii materialului!

Nota: Au posibilitatea sa citeasca memoriul si latraii-comentatori adulatori ai lui G. Oprea de pe marginea materialului anterior! Poate observa si "latraii" ca rezervistii "hacuiti" si cu mana lui G. Oprea, sunt infinit mai multi decat vor sa ne intoxice latraii in cauza! Memoriul reprezinta o noua dovada asupra faptului ca adevarul nu moare niciodata, in ciuda propagandei politice toxice a celor care vor sa salveze imaginea de "fecioara"a generalului cu 8 stele! 
 

UPDATE 1
RELEVANT PENTRU POZITIA REALA A GUVERNULUI PONTA-OPREA REFERITOARE LA  PROBLEMELE MILITARILOR IN REZERVA/RETRAGERE! ESTE ACEEASI CA A PDL!

Raspunsul atasat mai jos este urmare a unui memoriu  care a fost adresat anterior premierului, cu continut practic identic precum in cazul celui adresat Presedintelui. Interesant circuit! Memoriul a fost "pasat"de premier catre M.Ap.N. Minister care raspunde fata de problemele ridicate, prin doamna  Otilia Sava, membra in (cica) departamentul de aparare al U.N.P.R. (a se vedea pozita nr. 12), actualmente secretar de stat in M.Ap.N. Si nu orice secretar de stat, ci unul pentru Relaţia cu Parlamentul, informare publică şi creşterea calităţii vieţii personalului. Adica un secretar de stat care ar trebuie sa miste ceva pt. a rezolva problemele militarilor, nu? Raspunsul este relevant pt. limbajul de lemn, dar si pt. aspectul de desconsiderare asupra militarilor in rezerva/retragere, si se traduce cam astfel: "Petitia Dvs. adresata premierului, a fost aruncata la gunoi! Nu ne mai stresati cu problemele voaste, ca oricum facem ce vrem noi! Adica nimic pentru voi. Semnat: U.N.P.R!"

Asa arata un raspuns al Guvernului via U.N.P.R. la problemele reale ale militarilor!
Acum poate inteleg toti de ce rezervistii in cauza au inaintat un memoriu si Presedintelui! Raspunsul atasat este mai mult decat relevant asupra faptului ca guvernul in functie este pentru militarii in rezerva/retragere, doar un simplu PDL 2! Raspunsul este edificator si pt. faptul ca G. Oprea este constant in a lovi in militari, la fel ca pe vremea cand era aliat de drept al PDL 1! Pe data de 7 mai 2015 se vor implini 3 ani de la instalarea in functie a guvernului PDL 2 condus de Ponta-Oprea! Probabil! Rezultatele sunt cele care se vad, Boc nu a murit, ci doar s-a transformat!

UPDATE 2 - ȘOC
ADEVARUL DESPRE LEGEA PENSIILOR MILITARE - DETALIU-SURPRIZA IN SENS POZITIV

Amanuntele vor reprezenta obiectul unui material ulterior!  Doamnelor, domnilor - realitatea pe scurt, este alta decat cea pe care o cunoastem! Cunoastem cu totii ca informatiile privind aparitia unei noi legi a pensiilor militare, au aparut brusc de la naftalina, creand o supriza de proportii pt. toata lumea! Inclusiv pt. conducerile A.N.C.M.R. si S.C.M.D.!

Realitatea privind factorul care a generat scoaterea temei pensiilor militare de la naftalina, este insa cu totul alta! Inflamarea privind viitoarea lege a pensiilor militare de stat, a aparut de la structurile statului la cateva zile din momentul de cand in Romania s-a produs un miracol: unui prim ofiter in rezerva (persoana nominalizata in al 2-lea document din material), instantele i-au incuviintat definitiv executa silita a M.Ap.N. in vederea punerii in executare a unei H.J. tot definitive care ii mentine in plata pensia de serviciu in baza Legii nr. 164/2001 privind pensiile militare de stat! Ca drept patrimonial! Statul nu mai are nicio cale de atac, practic este inchis! A se retine: nu este vorba de daca si parca, ci este real!

Mai departe, statul a intrat efectiv in panica acolo sus - la un nivel foarte inalt si care depaseste posibilitatile noastre de acces (Ministerul Justitiei - Guvern - C.C.R.), intrucat s-a creat o situatie juridica pe care daca statul roman nu o rezolva in mod rezonabil, intra din nou in gura lupului privind inexistenta statului de drept si obstructionarea mecanismului justitie! Iar modul rezonabil este unul singur: uniformizarea situatiilor juridice, prin revenirea la pensiile militare de stat! Pentru toti! Acesta este motivul pt. care au aparut brusc de la naftalina, diverse proiecte ale unei legi a pensiilor militare de stat, discutii, etc! Exista totusi o mare problema! De ordin tehnic si juridic! O noua lege a pensiilor militare de stat (alt numar, alt an, alt titlu), nu poate inceta executarea silita a statului roman in vederea mentinerii in plata a pensiilor de serviciu in baza Legii nr. 164/2001! De retinut, situatia este de asa natura incat nicio lege noua a pensiilor militare nu poate anula acele H.J.D. definitive puse si in executare si nici executarea silita continua a statului roman. Nu exista suport juridic pt. a proceda astfel! Si iar se ajunge la neuniformizare, deci statul nu rezolva incurcatura in care a intrat singur daca emite o noua lege a pensiilor militare, ci cu totul altfel! Exista o singura cale clara de rezolvare a problemei de catre stat: reintrarea in vigoare a Legii nr. 164/2001 privind pensiile militare, exact asa cum era aceasta formulata inainte de aparitia Legii nr. 119/2010! Ulterior, Legea nr. 164/2001 putand fi amendata, modificata etc.!

Acum, ca ceea ce am prezentat mai sus a pus pe jar atat  institutiile statului, cat si pe acei militari in rezerva/retragere perfizi si fara niciun Dumnezeu care au militat dintotdeauna din umbra pt. desfiintarea pensiilor militare de stat și care cunosc care este șpilul dinapoia a ceea ce este dat publicitatii, este real! Insa, statul nu are practic alternativa pt. uniformizarea solicitata de M.C.V. si de monitorizare a existentei statului de drept, decat solutia mentionata!

Este pt. prima data (cel putin in ultimii 10 ani) cand un inalt oficial al statului roman, realizeaza referiri concrete la salariile si pensiile militarilor! Inca o dovada de necontestat ca informatiile toxice cum ca presedintele ar fi "basist" nu se confirma absolut deloc! Dupa cum stau lucrurile, "basisti" sunt exact cei care detin acum puterea politica in Guvern si Parlament, tinand cont ca pe 7 mai 2015 - se implinesc 3 ani de cand detin puterea politica, timp in care nu au facut absolut nimic concret pentru militari, cu exceptia pacalelii de Lege nr. 241/2013 prin care au "inghetat pe viata" pensiile diminuate de predecesorii lor portocalii!

Alte extrase de la bilantul M.Ap.N.! "

În calitate de Comandant al Forţelor Armate şi de preşedinte al CSAT, voi acorda atenţia cuvenită atât problemelor ce ţin de optimizarea cadrului legislativ şi organizatoric al unei structuri de forţă eficace şi agile, cât şi de buna pregătire a Armatei şi de înzestrarea corespunzătoare a acesteia. Avem nevoie de o legislaţie clară, unitară şi coerentă, de mai puţină birocraţie şi de dotări pe măsura provocărilor actuale şi a angajamentelor noastre”, a declarat Klaus Iohannis.

”De fiecare dată, privindu-i pe militarii noştri, mai tineri sau mai experimentaţi, am văzut patriotism, onoare şi curaj. Sunt convins că aceleaşi lucruri le-au văzut şi milioane de români. A-ţi pune viaţa în slujba apărării ţării tale este una dintre expresiile cele mai clare şi directe ale patriotismului. Sunt momente care ne unesc şi ne inspiră. Iar dumneavoastră, militarii Armatei Române, ne faceţi, de fiecare dată, să redescoperim mândria şi încrederea în forţa naţiunii noastre şi în noi înşine”, a arătat Iohannis.

Preşedintele României a ţinut să mărturisească şi că pentru el, în exerciţiul funcţiei de preşedinte, ”nu există moment mai emoţionant decât salutul drapelului de luptă”.

Klaus Iohannis a mai spus că ne aflăm într-un context strategic complex, caracterizat de transformări semnificative la nivel regional şi global. ”În proximitatea României, acţiunile militare de tip convenţional şi hibrid reprezintă o provocare directă şi violentă la adresa fundamentelor juridice ale securităţii spaţiului european. În acest context, apartenenţa la NATO, alături de parteneriatul strategic cu Statele Unite ale Americii şi de statutul de membru al Uniunii Europene, reprezintă coordonatele fundamentale ale politicii noastre externe şi de securitate. Consolidarea profilului României în NATO şi UE reprezintă o prioritate esenţială şi o componentă a securităţii ţării noastre, o linie de conduită specifică bunei guvernări. Şi în acelaşi timp răspunde aşteptărilor concetăţenilor noştri”, a spus preşedintele, în discursul său.

El a menţionat că, la 11 ani de la aderarea la NATO şi la 8 ani de la aderarea efectivă la Uniunea Europeană, ţara noastră trebuie să îşi consolideze ”credibilitatea strategică”. ”Într-o zonă caracterizată de coliziunea intereselor strategice şi într-o perioadă marcată de modificări geopolitice rapide, credibilitatea reprezintă o valoare naţională importantă atât în relaţia cu aliaţii şi partenerii noştri, cât şi cu proprii noştri concetăţeni. Credibilitatea noastră ca naţiune depinde de mai mulţi factori: continuitatea în promovarea unei politici orientată european şi transatlantic; predictibilitatea în asumarea deciziilor de politică externă, în definirea intereselor naţionale şi a obiectivelor strategice ce decurg din ele, transparenţă în conceperea politicilor publice şi în planificarea resurselor necesare implementării lor”, a mai arătat şeful statului. 

Ce ar mai fi de spus? Poate numai ca este mai mult decat evident ca Presedintele este pe deplin constient asupra faptului ca este Comandant al Fortelor Armate, calitate pe care doveste pana la acest monent ca o merita cu prisosinta! Ca aspect secundar, presedintele mai are precis si un alt merit. Acela ca spre deosebire de alti politicieni care ii considera pe militari niste "roboti care nu au dreptul sa gandeasca",  presedintele ii respecta pe militarii de cariera, fiind evident si altceva: colaboreaza indeaproape si in mod direct cu acestia - nu doar prin diversii "gargaragii" politici stil G. Oprea, altfel nici nu ar fi reusit sa fie asa de bine informat asupra situatiei reale din Armata Romana, incluzand si pe cea a rezervistilor ei!

80 de comentarii:

  1. Felicitări celor care au trimis acest memoriu preşedinţiei! Aş dori ca toţi cei din ANCMRR, SCMD & Celelalte asociaţii ale rezerviştilor din Sistemul Naţional de Apărare, să subscrie la acesta.
    PS. Gelule, nu-ţi mai pierde vreamea cu acest individ cu pseudonume PLANO, LUPUŞ, HUHUREZ. Nu merită. Este un ofiţer stalinist "la propriu", de vreo 70 de ani înregimentat politic. Chiar nu este cazul să mai apară pe aici ţinîndu-ne lecţii de moralitate. Moralitatea lui desigur, după cum îi este interesul; o nulitate şi el şi blogul pe care-l păstoreşte şi unde găseşti ca suporteri pe cine alţii decît pe alde Cezar/Petrică/Petrişor/Padina şi avianyc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Personale enumerate sunt una si aceeasi! Ai ghicit! Detine 3 bloguri, unde se comenteaza singur dandu-si pseudonime diferite, cu personalitati diferite, doar asa ca ca sa para mai multi. Are vreo 6 sau 7 astfel de psudonime!

      Ștergere
    2. Asta e boala grea, o mai are si Cezar. Sunt frati de cruce.

      Ștergere
  2. Felicitari!Sa vedem daca se intampla vreo minune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scurt,clar si concis.Asa trebuia sa procedeze si "zulufatul" Dogaru ,si "uneperistul" Pricina.
    Felicitari initiatorilor!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce am eu impresia ca vom vedea cum domnii sus numiti se vor lauda ca actiunea este facuta sub girul sau la initiativa lor si domnul Popescu va confirma ca "s-a consultat" cu ei sau cu departamentul juridic. Pune careva prinsoare?

      Ștergere
  4. “Dacă, zic eu, vor exista în România conştiinţe care nu se vor vinde, atunci e de sperat…
    In România exista de 16 ani, doar demagogi, trăgători de sfori şi indivizi puşi pe căpătuială….În momentul de faţă eu mă întreb, cum de România mai există! România nu e o ţară coruptă, România e o ţară jefuită, e o ţară prădată, e o haită de lupi şi dinauntrul ţării şi din afară care în complicitate, fură tot ce se poate în România” - Octavian Paler.

    RăspundețiȘtergere
  5. La obiect ! Si e foarte buna precizarea cu "diferentele de pensie "legal" stabilite conform Legii 164/2001" .Unde-i lege nu-i tocmeala si nici aranjamente .

    RăspundețiȘtergere
  6. Stie cineva cine e ca...tul ala de huhurez http://www.huhurez.com/ care isi bate joc de militari si il pupa in ..ula pe ordinarul ala de Goprea?..tu-l in gura de comunist dobitoc!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unul de "ala" in ploaie, un frustat ofticos.

      Ștergere
    2. Nu suntem adeptii unui astfel de limbaj! Cu toate acestea, ultimul material al sau [http://www.huhurez.com/2015/03/jelania-inghetatilor-il-dezinformeaza.html], il da de gol inca o data ca este pur si simplu, psihopat!

      Oricarui militar intreg la minte, dar si unui cetatean civil, i-ar fi jena sa intre in aceeasi oala cu acest ciudat de Huhurez, stiind bine ca printre militarii pe care ii improasca bufnita aia cu noroi sunt singurii militari care au lupotat vreodata pe front, fie el Kosovo, Albania, Irak sau Afganistan!

      Unuia ca el ar trebui sa i se taie pensia, sa fie activat, sa fie trimis 6 luni in Afganistan - veste la care va lesina si va vomita in baie nemaiapucand sa plece, si apoi sa fie trecut din nou la pensie! Daca o mai apuca, dar in cel mai bun caz va fi de invaliditate pe motive de psiho-pupu la mansarda!

      Ștergere
    3. Individul numit huhurez, sprijinit de haita de maidanezi in frunte cu Cezar e in mod clar un basist tocmit si nu merita luat in seama.

      Ștergere
  7. Ia cititi voi aici:

    http://www.cotidianul.ro/dna-cu-dubla-masura-257888/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu e corect sa desfiinteze justitia militara? Este, ca tot doarme in papuci ...

      Ștergere
  8. Fara indoiala ca un astfel de demers este corect si era necesar,pentru ca Presedintele Romaniei,domnul Klaus Johannis "sa auda din gura " noastra ,a celor batjocoriti si umiliti aceasta situatie de netolerat.Si cand zic "gura noastra",ma refer la filialele SCMD si ANCMR,adica a celor multi si nu de la "reprezentanti" gen Dogaru,Pricina,Iliescu si alti obedienti si interesati ai "puternicilor zilei" Nu pot uita si ierta atitudinea lui Dogaru,care in numele membrilor SCMD (care or fi aia?) ne cerea sa nu il votam pe Klaus Johannis ca Presedinte.La fel cum Iliescu si gasca lui de imbuibati de la ANCMR,le cereau membrilor acestei organizatii sa il voteze pe Ponta,candidatul PSDR.Asa cum nu va pot uita nici pe dumneavoastra ,domnule col.(r) Popesu,care cu "exuberanta si exaltare",in multe imprejurari ati aprobat si sustinut atitudini si luari de pozitie,hotarari ale conducerii SCMD,care contraveneau intereselor noastre si nu ne faceau in nici un caz cinste.Fiti mai putin temperamental si mai putin "combativ" atunci cand nu este cazul si adoptati pozitii corecte si principiale IN TOATE IMPREJURARILE.Spun acest lucru nu din dorinta de a critica,ci pentru ca onoarea si demnitatea de militari ni le cer.Asa cum cer domnilor Dogaru si Pricina sa nu mai manipuleze.....prin omisiune 9 cazul amendamentelor propuse de d-na senator Anghel si de care noi nu am stiut,iar dumneavoastra v-ati opus!,etc).Lasati deoparte metehnele unor functii pe care le-ati indeplinit cat erati in activitate.Eu sunt convins ca numai ci ADEVARUL putem obtine restabilirea in totalitate a drepturilor noastre legitime.Umilintele si batjocura nu le vom uita si nu le vom ierta,indiferent de cine ni le-a produs..........Domnule Johannis,poate ca o sa intelegeti ca si in contextul politic actual sunt cu atat mai necesare respectarea LEGALITATII ,a onoarei si demnitatii de oameni si cetateni responsabili ai acestei tari.Stati "stramb" si judecati drept! Nu vrem "sa punem presiune" sau sa abuzam de intelegerea dumneavoastra,va rugam sa fiti camaradul nostru in demersurile pe care le facem pentru restabilirea si recastigarea drepturilor LEGALE.Asa cum am mai spus de nenumarate ori,COMANDANT este acela care este alaturi de camarazii sai in toate imprejurarile.Fara a face rabat de la legalitate,cinste,onoare,demnitate,principialitate.Va multulesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dle/... Lancea, amendamentele propuse/sustinute, initial, de dna senator Cristiana Anghel au ,,plecat" de la Pitesti!

      Ștergere
    2. Stiu ca asa este,dar eu nu am facut referire decat la domnii Dogaru si Pricina,care prin omisiune ,manipuleaza oamenii.Ei sunt cei care "au uitat" sa aduca la cunostinta membrilor de sindicat despre acele amendamente"plecate" de la Pitesti.Doamna senatoare Anghel a fost doar cea care a incercat sa le impuna in parlament.Dar,cand este "sprijinita" cum a fost "sprijinita" de domnii Dogaru si Pricina,ce poti intelege? Asa ca, acuzele sunt pentru domnii Dogaru si Pricina. Sanatate!Sa ne auzim cu bine si de bine!

      Ștergere
  9. Laudabila initiativa. FELICITARI, mai sunt si rezervisti a caror onoare este mai presus de orice. Va rog insa sa aveti in vedere faptul ca la SRI au fost emise deciizii de recalculare inca din aprilie 2011, astfel ca pensiile au fost diminuate incepand cu 04.2011 si pana la 30.09.2013. Exces de zel din partea unui director care a reformat SRI, dar pe care nu l-a mai intersat soarta rezervistilor !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ All! Intrucat cei din zona "R-26500" avem date reale privind evolutia situatiei exact asa cum este - si nu informatii toxice sau presupuneri precum psihopatul ala care isi spune Huhurez, rugam a se citi si ultimul UPDATE! Este vorba despre evenimente in urma carora statul roman este obligat sa revina la Legea nr. 164/2001 privind pensiile militare de stat, fara a avea alta alternativa. Numai daca nu vrea sa fie "bubuit" pe MCV si sa isi atraga critici internationale privind haosul legislativ si inexistenta statului de drept! Si NU vrea, desi incearca s-o "lungeasca"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineața,
      Stimați camarazi, mă bucură efortul dumneavoastră. Celeritatea de care vorbiți și pe care o cereți NU OPREȘTE însă GENOCIDUL fiindcă mor zilnic camarazi care nu vor mai vedea NICIODATĂ victoria probabilă ce o clamați. De ce? Fiindcă Justiția în România NU ESTE JUSTIȚIE, este orice altceva dar nu este JUSTIȚIE. Personal am reclamat în instanță dar și la Parchetul de pe lângă ICCJ care chipurile a disjuns cauza plângerii penale împotriva lui Băsescu, Boc, Oprea și MApN trimițând spre Parchetul Militar de pe lângă Tribunalul Militar București spre soluționare doar cu vina unor EXECUTANȚI de la MApN menționând că există indiciile unei infracțiuni. Rezultatul? Cauza a fost clasată nefiind vina celor trei colonei și un subofițer identificați de ei. Era firesc fiindcă acei camarazi doar au executat ordinele primite.
      Cu siguranță nici în prezent NU SE VOR SOLUȚIONA într-un timp optim pentru noi revenirea la o situație NORMALĂ fiindcă sunt prea multe de îndreptat. Eu nici până astăzi nu am pensia recalculată cu drepturile legale fiindcă mereu se mai adaugă câte o gafă ce trebuie corectată, gafă făcută INTENȚIONAT pentru a tergiversa soluționarea, motiv pentru care am abandonat orice contact cu MApN care nu face decât să-mi scurteze viața. Nu doresc să mă mai stresez INUTIL.
      Vă mulțumesc totuși pentru efortul dumneavoastră fiindcă, cel puțin sufletește și nu public, ONOAREA și DEMNITATEA de militar nu este abandonată.
      Eu am renunțat la a mai fi membru SCMD fiindcă nu am avut absolut nici un sprijin de la ei deși am încercat să determin o acțiune ORGANIZATĂ și nu fragmentată. Ori ei au continuat cu acțiunile individuale și nu UNITARE, ale organizației, deși afirmau cu enfază că urmează un VAL DE PLÂNGERI PENALE.
      Iată că legea se aplică dar numai INDIVIDUAL fiindcă UNITAR nu au competența instanțele să le ajusteze deși există acțiunea de PROROGARE a legilor de pensionare (fiecare cu legea lui de pensionare) și abia ulterior o actualizare FAVORABILĂ armonizat cu noile reglementări.
      Nu o fac fiindcă s-a fragmentat VOIT situația noastră, individualizând-o accentuat cu gafe special induse și nu mai există o capacitate de REGLEMENTARE UNITARĂ fără a afecta grupuri sau indivizi loviți de neregulile CONTINUATE. Singura soluție PROROGAREA TUTUROR legilor după care am fost fiecare pensionați și apoi o armonizare cu noile reglementări doar dacă sunt favorabile, cu acordul nostru scris.
      Dumnezeu să vă ajute în a determina URGENT o formă acceptabilă, unitară de soluționare și nu individuală fiindcă excepțiile „excepționale” scapă printre degete, întotdeauna, obiective și mai ales create artificial.
      Eu am abandonat lupta mea fiindcă sănătatea nu-mi permite excesele de efort în lupta cu morile de vânt. Personal NU MAI DORESC NIMIC de la acest STAT abuziv.
      Am onoarea să vă salut!

      Ștergere
  11. Am fost si raman un om al cifrelor.
    Pentru a veni in sprijinul acelor camarazi care au opinii contrare numitului Huhu Rez ( persoana care considera pe toti pensionarii militari NEIMBUIBATI - adica cu pensii neindexabile, oblojiti de legea 241/2013- ca fiind "ranghiunosi " fiindca afecteaza imaginea celor cu pensii continuu majorabile doar pe baza unui singur merit - au trait mai multi ani prin serviciile armatei , nu ca au contribuit mai mult decat pensionarii neimbuibati , fiindca principiul contributivitatii in armata a fost asimilat ca sa se poata reconstrui unitar legea pensiilor din 2010 ) , fac apel , iarasi (!) la tabelele MApN din 08 Dec. 2011 cu situatia pensiilor recalculate. In acele tabele figurau , la data respectiva , pentru MApN 76891 pensionari dintre care 69160 cu pensii recalculate mai mari decat cuantumul din dec. 2010 , 185 de pensii cu acelasi cuantum din dec. 2010 si 7546 de pensii cu cuantum mai mic decat in dec. 2010.
    Fiindca cetateanul Huhu Rez este afectat profund de soarta celor 7546 de pensionari "ranghiunosi "care il deranjeaza fiindca incaseaza pensii in cuantumuri care , din punctul dumnealui de vedere , sunt nemeritate vin cu date asupra modului cum a evoluat in timp numarul acestor pensii si cum va evolua, probabil , pe baza datelor statistice din 2014 , in viitor.
    - in anul 2013 numai 2 pensii din 7546 au depasit cuantuml din dec. 2010 ;
    - in anul 2014 numai 5 pensii din 7546 au depasit cuantumul din dec. 2010 ( o crestere de 3 pensii);
    - in anul 2015 un numar de 328 din 7546 au depasit cuantumtul din dec. 2010 ( o crestere de 323 pensii);
    - in anul 2016 , probabil un numar de 617 pensii din 7546 vor depasi cuantumul din dec 2010;
    - in anul 2017 , probabil un numar de 1018 pensii din 7546 vor depasi cuantumul din dec. 2010;
    - in anul 2018 , probabil un numar de 1462 pensii din 7546 vor depasi cuantumul din dec. 2010;
    - in anul 2019 , probabil un numar de 1973 pensii din 7546 vor depasi cuantumul din dec. 2010;
    - in anul 2020 , probabil un numar de 2502 pensii din 7546 vor depasi cuantumul din dec. 2010;
    - in anul 2021 , probabil un numar de 3024 pensii din 7546 vor depasi cuantumul din dec. 2010;
    - in anul 2022 , probabil un numar de 3531 pensii din 7546 vor depasi cuantumul din dec. 2010;
    - in anul 2023 , probabil un numar de 4038 pensii din 7546 vor depasi cuantumul din dec. 2010;
    - in anul 2024 , probabil un numar de 4501 pensii din 7546 vor depasi cuantumul din dec. 2010;
    - in anul 2025, probabil un numar de 4907 pensii din 7546 vor depasi cuantumul din dec. 2010;
    ( M-am oprit la anul 2025 fiindca cam la acest an se sfarseste si speranta de viata a multora dintre pensionarii cu pensii diminuate prin recalculare.)
    Am folosit ca date de calcul rata medie a inflatiei pe anul 2014 de 1,07 % , promisiunea premierului ca Romania este o tara stabila economic ,financiar si geopolitic si cresterea medie a castigului mediu brut pe economie de 9,92 lei/luna. Este firesc ca numarul de pensii reduse prin recalculare sa fie mai mic decat cel initial , 7546 , dar raportarea la acest numar consider a fi corecta si definitorie.
    O alta informatie pe care nu cred ca o cunoaste Huhu Rez este repartitia numarului de pensii reduse prin recalculare :
    - 255 pensii cu cuantum ,in dec. 2010, sub 2000 lei;
    - 2042 pensii cu cuantum, in dec. 2010, intre 2000 si 3000 lei;
    - 2551 pensii cu cuantum , in dec. 2010 , intre 3000 si 4000 lei;
    - 2410 pensii cu cuantum , in dec. 2010 , intre 4000 si 5000 lei;
    - 288 pensii cu cuantum , in dec. 2010 , de cel putin 5000 lei. .

    In putin timp voi reveni cu date asupra modului cum a evoluat si cum va evolua numarul de pensii ,pe grupele de valori de mai sus , in functie de indexarile care au avur loc si vor avea loc, probabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu va mai enervati! Este evident ca este psihopat!

      Ștergere
    2. Va place statistica! Domnule, exista insa si o altfel de statistica! Eu am activat in mai multe unitati si pastrez legaturi stranse cu fostii colegi. Se intampla astfel: toti am avut pensiile diminuate, si actualmente "inghetate". Da, dar mai este ceva: toti am activat in blestemata de grupa de munca infiintata in anul 2001 si care este numita ALTE CONDITII. Militarii care activeaza in aceasa grupa de munca sunt foarte putini in Romania!

      Si atunci, ma gandesc ca daca sunt doar 7 546 pensionari cu pensii mai intai diminuate, actualmente "inghetate", cam cei din ALTE CONDITII trebuie sa fim (probabil cu exceptii ignisfiante). Plecand de la aceasta ipoteza, dar noi NU am fi avut nevoie de nicio L. 241/2013. Ci doar ca L. 119/2010 sa ne ia in calcul ca la toata lumea din celelalte grupe, o majorare de punctaj proportionala cu vechimea suplimentara acordata pt. grupele de munca. Noi avem 12 luni la fiecare an lucrat in AC. Mai departe este logica elementara ca daca cel cu 3 luni vechime suplimentara la fiecare in grupa CD (Gr. II pana in 2000) are 25% majorare punctaj, cel cu 6 luni vechime suplimentara la fiecare in grupa CS (Gr. I pana in 2000) are 50% majorare punctaj, este foarte clar ca cei din AC cu 12 luni vechime suplimentara la fiecare in grupa AC (grupa care nu exista decat dupa anul 2001), majorarea trebuia sa fie de 100% pt. fiecare an lucrat in AC. Si nu tot de 50%, intrucat 12 luni vechime suplimentara nu este egal cu 6 luni vechime suplimentara, ci este pur si simplu vechime suplimentara dubla in AC, ceea ce trebuie sa genereze automat un punctaj dublu!

      Asta este situatia! Caz in care, nu ne-ar fi scazut niciodata pensiile si nu am fi avut nevoie de L. 241/2013, ci am fi beneficiat de indexare normala. Poate luati in calcul la statistica si cauzele diminuarii celor 7 546 pensii, care sunt evident "artificiale" - adica "din pix". Pe de o parte am fi in AC si am avea 12 luni vechime suplimentara, dar la calcul cele 12 luni sunt egale cu majorare de 50%?

      Ștergere
    3. Tabelele din 2011au fost puternic cosmetizate ca să se incadreze in acel procent de 90% pensii mărite, promis de Oprea. Mare parte din creșterile pensiilor in urma revizuirii nici nu s-a datorat aplicarii legii 119 ci a legilor 90/2007 și 14/2008, care pentru mulți nu fuseser[ incă aplicate pânî la data de 31.12.2010. In 2012 deciziile de revizuire primite au dublat inițial numărul celor cu pensii diminuate, mulți din cei cărora în tabelele din 2011 pensiile le creșteau cu sume între un leu până la 100 de lei s-au trezit cu decizii in care acestea au fost scăzute chiar cu 2-3 sute de lei, toți aceștia primind anterior și celebrele scrisori de felicitare de la Oprea pentru ca le-au crescut pensiile . Atunci a inceput aplicarea in fals, prin noi adeverințe de venit emise de CMZ București, a prevederilor HGS 1019, pentru a compensa reducerea pensiilor revizuite, astfel că la unii s-au aplicat condiții deosebite incluziv pe timpul școlii.
      Bineințeles ca minunea nu a ținut prea mult și oamenii au fost aduși în diminuarea inițială iar în urma auditului numărul lor a crescut, depășind cifra de 15 mii doar pentru MApN.
      Acestora li se adaugă un numar de 7-8 mii de rezerviști care în procesul de restructurare a armatei au plecat fără drept de pensie și care conform legii 14/2008 se puteau pensiona la vârsta de 55 de ani, acum ei trebuind sa aștepte vârsta de 65 de ani și să se pensioneze pe legea 263, culmea fără recunoașterea grupelor de muncă , pentru cei trecuți in rezervă inainte de 2001. Dacă ținem seama și de aceștia dar și de faptul că cea mai mare parte a celor decedați din 2011 încoace sunt dintre cei cu pensii mărite, probabil ca acum raportul pensii crescute/pensii diminuate este pe undeva la 60/40 %.
      Să ne amintim că SCMD a fost creat inițial pentru alt scop și anume lupta pentru reintroducerea cumului pensie-salariu, toți membrii fondatori fiind oameni angajați la stat, unii dintre ei pe salarii mult mai mari ca pensiile.
      Posibilitatea celor revizuiți de legea 119 de a valorifica stagiile ulterioare prin utilizarea aceluiași stagiu de cotizare de 20 de ani și fără a aștepta vârsta de 65 de ani a constituit și constituie încă un avantaj care a determinat pe cei din conducerea ANCMRR și SCMD să fie de acord cu propunerea lui Oprea ca pensiile revizuite să fie transformate direct în pensii militare, fără recalculare.

      Ștergere
    4. @ Trofin
      Tot respectul pentru efortul si acuratetea datelor. Totusi va sfatuiesc sa nu va mai consumati neuronii pentru huhurezul psihopat si mercenar . Avand in vedere tara in care traim, ma tem ca munciti de pomana.Romania sufera mai ales de lipsa pe previziune in toate domeniile, asa incat statisticile sunt contrazise de nesimtirea politica.

      Ștergere
  12. E bine ca DNA-ul scutura putin pleva politica a Romaniei. Ma intreb totusi cand va avea curajul sa-l scuture si pe cel mai mare mafiot roman in viata - Gabriel Oprea, cel care a vandut cinstea si onoarea militara la kilogramul de grade, care a maltratat prin ABUZ IN SERVICIU insemnele militare, pensiile militare, cu scopul marsav al infiintarii partidului UNITATII NEISPRAVITILOR PENTRU RAPT. Cine ar trebui de fapt sa verifice corectitudinea listelor de inscriere a acestui partid infiintat prin centrele militare si prin slugoii de la ANCMRR. DNA-ul ar trebui sa se autosesizeze si sa verifice cati din generalii facuti de Oprea, Ontanu si "lustragiul" Iliescu sunt acum membriii UNPR!?! Cati din miile de "OFITERI" facuti la apelul bocancilor au angajamente cu acest partid de mafioti? Cine ii permite lui Ontanu sa organizeze parada militara? Nu sunt destule motive domnilor de la DNA-sa-l scuturati putin pe Oprea? Cine totusi are interes sa puna in mana acestui individ tot sistemul national de aparare si ordine publica?!? Cine isi permite sa aserveasca ARMATA ROMANIEI unui individ fara scrupule care prin secretarul de stat ,membru UNPR si in comisia pentru aparare a acestui pertid impreuna cu poloitrucul Pricina au transformat Ministerul Apararii in sucursala a UNPR?

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca cei 90% nu au voie sa faca referiri la zbaterile celor cîteva mii ramasi inca netrecuti de limita la care functioneaza indexarea atunci nici voi cei cîteva mii nu ati prea avea voie sa loviti in stil total lipsit de fair-play in camarazii care prin acel artificiu introdus de Oprea au scapat la limita sau cu o tura-doua de neindexare de regulile maretei L241 croita fara amendamentul d-nei Anghel tot de atotputernicul atotstiutor Dogaru,taietor impreuna cu un pe rol ministru penal al grupelor de munca acordate si in mapn ca si in MI, facator de pensii speciale pentru pilotii civili, grefieri,revolutionari introducator al societatii civile in sindicat doar se vor mai aduna ceva cotizati,mare sustinator pontist- melescanizat, apoi in cor prin acest material mare sustinator al presedintelui si lucrului bine facut si altadata laudator impreuna cu Pricina al domnului Oprea pentru ca a salvat de la dezastru pensiile militare. Niciodata insa nu am auzit de la ei, decît cind au fost strînsi cu usa ,ca ar exista pentru militari si problema uniformizarii grupelor de munca, a separării grupei CS de AC, a recalcularii prin noua lege a tuturor pensiilor, iar acum prin acest material a promovarii noii legi a pensiilor.
    Acest demers pe lînga ”ingredientele ”puse impotriva celor 90-95% este aproape un atac miselesc chiar la promovarea noii legi a pensiilor militare.
    Tare imi este frica ca nu cumva presedintele in rigoarea lui sa ia o hotarîre ferma care sa nu fie pe placul nimanui ,iar actele normative viitoare sa respecte principiul -nimeni mai presus de lege.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vorbesti mult, propaganda multa si atat! Citeste raspunsul adresat lui Trofin la orele 11.44! Pe de o parte il lauzi pe Oprea, pe de alta parte spui ca trebuie departajata grupa AC de CS. Pai, Oprea a amestecat cele 2 grupe! Tu NU pricepi ca majoritatea celor cu pensii "inghetate" (eu pana in 2012 - nu doar 2-3 ture), provenim din grupa AC? Oprea ne-a dat "din pix" 50% majorare la fiecare an lucrat in AC, desi avem 12 luni suplimentare la fiecare an in AC, si nu 6 luni ca cei din CS care au tot 50%.

      De aia ne-au scazut pensiile, intelegi? Precis a fost cu premeditare - este prea mare "marsavia" incat sa fie accidentala! Trebuia sa faca rost de bani sa mareasca alte pensii si a stabilit: "Taiati de la aia din AC, da-i in ..ula mea de piloti, parasutisti, alpinisti, scafandri etc., ce daca au 12 luni vechime suplimentara! Bagati-le 50% majorare la fel cu aia cu 6 luni vechime suplimentara si gata! Pa!"

      Intelegi, daca mie mi se respectau cele 12 luni la fiecare an in AC, eu nu as fi pensia nici diminuata, nici "inghetata". Si nici dublata! Ar fi fost indexata normal, si nici nu aveam nevoie de L. 241/2013 in urma careia sunt "inghetat" pana in 2021. Deci, OPREA si-a batut joc de cei din AC! Cum sa fii un in CS si sa ai 50% majorare punctaj pt. 6 luni vechime suplimentara, si sa mergi in Afganistan un an intrand in grupa AC avand cica 12 luni vechime suplimentara - dar la pensie tot 50% pt. alea 12 luni suplimentare?

      Ștergere
  14. Preşedintele Klaus Iohannis a declarat, marţi, la bilanţul MApN, că ministerul şi Guvernul trebuie să asigure un statut profesional şi social corespunzător, condiţii bune de muncă şi de viaţă, pentru militarii activi profesional, dar şi pensii decente după trecerea acestora în rezervă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Trecem si la UPDATE. Asa da! Omul isi face treaba asa cum trebuie sa faca un Comandant al F.A. Care raspunde de securitatea nationala!

      Ștergere
    2. Simple lozinci , la noi peste tot ........TREBUIE. Ca se realizeaza sau nu sau sub ce forma se realizeaza nici ca mai conteaza.
      Ș-apoi pe masura ce beneficiarii L 263 sunt din ce in ce mai multi si destul de multumiti de valoarea nesperata a pensiilor, mai ales subofiterii si mm adio sperante pentru o noua lege sau debarasare de contribueala.

      Ștergere
    3. @ Minti! Colegii mei subofiteri si maistri ramasi in activitate din ultima unitate in care am lucrat, B.33 V.M. si care tocmai au plecat in Afganistan, te contrazic total! Cam 20-25% NU au mai putut pleca in misiune acum, intrucat NU mai indeplinesc standardele medicale - adica sunt rupti de oase si reumatism pe romaneste! Si nu pot sa se pensioneze cu L. 263/2010 intrucat pe de o parte nu au varsta, iar pe de alta parte - o anticipata ii face muritori de foame! Toti asteapta ca pe un miraj o lege a pensiilor militare, sa scape de chinuri! Aceasta e realitatea!

      PS 1: Zi sa mori tu, ca nu esti aceeasi persoana cu Huhurez, CEZAR si inca vreo 3-4!
      PS 2: Cai ai fost subofiter sau maistru - probabil pe la aeronautica si in MAI, iti spun eu sigur! Stii dupa ce? Dadeai de inteles ca ai fi fost pilot! Aiurea! Niciodata un subofiter sau maistru NU este pilot! Pe de alta parte, rareori gasesti un ofiter care sa "ii bage la inaintare" in mod repetat, pe subofiteri si maistri!

      Semnez: G. Olescu (asta ca sa imi poata vi verificate informatiile)! Nu fantasmagorii ca ale tale!

      Ștergere
  15. domnule Presedinte al Romaniei si Comandant al Fortelor Armate!
    Pana nu debasificati toate structurile MApN si nu numai, care indubitabil, au sprijinit un regim politic-institutional , de typ mafiot, al crimei organizate, Romania NU poate consolida CREDIBILITATEA STRATEGICA in raporturile sale cu UE si NATO!
    Victor POPESCU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule colonel,
      Va stiam om realist!
      Cum sa debasifice institutiile de cei care l-au sprijinit sa câstige alegerile? Din contra, ii aduce la guvernare. Nu trebuie sa recupereze tot ce au cheltuit in campania recent incheieta?

      Ștergere
    2. @ Huhurez Rez 10 martie 2015, 16:03. Bai, Bula - in primul rand ca unui ofiter care isi precizeaza identitatea, nu i te adresezi ascuns in copaci, ci cu nume si prenume, grad daca ai! Ma ales ca discuti cu un colonel care in afara de o cariera de succes ca tanchist, a fost sef de promotie atat in Scoala Militara, cat si in A.I.S.M. si mai este si inginer economist!

      Iti raspund eu! Noi, cei de cariera, il percem pe idolul tau Oprea, exact asa cum este: "basist" nr. 1. Prin urmare, EL reprezinta actualele reminsicente "basiste" in institutiile statului! Pe de alta parte, Ponta e un mitoman care NU are doctrina, nu are niciun Dumnezeu! (De altfel, PSD e partid-sora cu PDL, dar ce am uitat ca ambele au facut parte din FSN?) Si nici minte multa! Pe acest fond, a comis o eroare care il va costa (nu prea mai are timp sa o apere): a reusit sa se "autobasifice" si el. Aceasta e realitatea! Dupa cum vezi, cu exceptia ta si a clonelor tale, toti - dar absolut toti militarii autentici, nu "de salon" ca tine, afirmam acelasi lucru! Aceasta este perceptia noastra, intrucat simtim "basismele" pe pielea noastre, si NU ne derutezi tu cu intoxicarea ta!

      Ca raspuns concret: dar ce basistii Oprea si Ponta l-au ajutat pe Iohannis sa castige alegerile? Ca asta sunt amandoi - basisti ordinari! Intelegi, tovarase militian? La noi - astia de cariera de care faci TU misto, "basismul " NU e pe vorbe, ci pe fapte! Iar dupa fapte, Oprea si Ponta sunt la fel de "basisti" ca fratii lor din PDL!

      Ștergere
  16. Karadeniz ARE DREPTATE! Am trecut mulţi peste comentariul lui, fără să ne dăm seama că, de fapt foarte multora dintre cei cărora li s-au mărit pensiile pe L119, li s-au aplicat prevederile legale privind acordarea grupelor de muncă din armată. Majoritatea acestora, peste 60%, era constituită din rezervişti anteriori anilor 2007 şi 2008 şi cărora, conform legilor 90/2007 şi 14/2008, PRIN OBLIGAŢIA IMPUSĂ DE LEGE MApN, precum şi celorlalte ministere de resort, trebuiau să le fie actualizate automat "cu +" pensiile. Termenul limită expira în 2010, după care aceste prevederi/actualizări se prescriau. Dar ce să faci cînd în MApN exista/există o şleathă de indivizi numiţi "cadrişti" a căror singură obligaţie era să ţină actualizate memoriile personale şi fişele cu grupele de muncă? Ei se ocupau numai de aranjamente şi fuşării. Dacă există pe-aici vreo-unul să mă contrazică, dar cu argumente.
    Cînd am ieşit la pensie în octombrie 2008, noroc de o colegă contabilă de la financiar care mi-a spus de aceste prevederi legale. Şi fraţilor...am umblat şi-am solicitat adrese pe unde-m lucrat, ca să-mi aduc pensia la zi. Cînd m-am uitat la acea fişă cu locurile de muncă...să mă iau cu mîinile de cap. Aceasta este "categoria" cadrişti, categorie care ar trebui desfiinţată din armată.
    ...Iar cum escrocii îi lucrează la portofel pe naivi, maimarele lor, kelnerul de Oprea a profitat de ocazie spunînd că meritele celora cărora li s-au mărit pensiile îi aparţin. Vorba lui Cargiale: "mare farsor mari gogomani"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc ca Legea 119/2010 a aplicat din oficiu sporul pentru conditiile de munca. Multi dintre pensionarii MApN nici nu auzisera de L 90/2007 si L 14/2008 ca sa depuna pâna la 30 12 2010 Adeverintele cu grupele de munca si cererile de recalculare.
      In MAI nu a mai fost cazul sa se aplice cele 2 legi intrucât Casa Sectoriala a MAI a fost obligata, prin hotarâre judecatoreasca, sa aplice, inca din anii 2002-2004, sporul pentru conditiile de munca si pensionarilor aflati in plata la data intrarii in vigoare a L 164/2001.

      Ștergere
    2. Serviciul resurse umane trebuie incadrat cu oameni de specialitate, nu cu ofiteri operativi. In Armata, s-a mers pe ideea ca poate fi numit oricine pe functie, atributiile concrete fiind de regula preluate de compartimentul financiar-contabil. La fel se faceau numirile si la auditori, mai ales la functia de Sef Serviciu Audit. Ma mir ca nu numeau ofiteri operativi si pe functii de medic.

      Ștergere
  17. @admin - http://vocearomaniei.blogspot.ro/2015/03/onoare-si-demnitate-sau-drepturile.html
    Incep sa le tremure fundul? Ce-au facut pana acum? Totusi salut interventia.

    RăspundețiȘtergere
  18. @ Karadeniz
    Dar cum naiba se face ca la MI aplicarea HGS 1019 nu a fost declarat ca fals desi mai adineori a trecut peste ei Curtea de Conturi. De lucru asta a aflat si Dogaru cu prilejul discutiilor pe noua lege a pensiilor. Prea tirziu fiindca el si cu dobritoiu le-au declarat cu mult inainte falsuri si le-au razmutat din deciziile de pensie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei 90%, care în realitate sunt mult mai puțini ( vezi răspunsul la comentariul lui Trofin) ,
      nu sunt afiliați la blogul politic a lui Huhurez. Faptul că prin mișmașurile lui Oprea aceștia au obținut o pensie mai mare pe legea 119 nu inseamnă că eu trebuie să tac din gură pe principiul ca majoritatea a câștigat. Când acest câștig, chiar cosmetizat într-o formă oarecum legală, este obținut prin eludarea principiilor și normelor de drept și bun simt, și mai ales când se face prin defavorizarea altora am tot dreptul din lume sa-mi spun părerea.
      Din cei recalculați/ revizuiți o parte nu mai au nevoie de pensii acolo unde s-au dus iar cei pensionați dupa 2011 au schimbat deja raportul. De ce crezi că aceștia sunt introduși in noua lege deși lor legea 263 le-a micșorat destul de puțin pensia prin creșterea graduală a vârstei de pensionare, mulți compensând prin încadrarea în noile grupe de muncă ? Pentru că pensiile lor sunt destul de mici comparate cu similarii/ca grad și funcție recalculați/revizuiți/bașca pensii pentru stagii ulterioare din conducerile structurilor asociative si cei UNPR-izați, și tot ei sunt primii chemați in caz de nevoie ca rezervă operativă. Iar spre deosebire de noi, cei mai din vârf au avut, ca activi, aces la datele CSP a MApN.
      Referitor la HGS 1019 răspunsul ți l-a dat moș Alecu. Privind acest aspect, atunci când Boc l-a întrebat pe Oprea dacă acest HGS se va aplica și pensionarilor, reproșându-i că nu mai vrea încă o creștere semnificativă a fondului necesar pentru pensii, răspunsul lui Oprea a fost cam așa : Dă-i în p---da mă-sii de boșorogi că le-am dat destul, poate peste 5-6 ani când mai mor din ei.
      Până o să apară noua lege se vor schimba multe în textul ce l-am tot dezbătut pe net. Vor dispărea mulți din pseudomilitarii cuprinși acum în text. Vezi ce mai transpiră prin media referitor la SRI ;i SIE. Deja Huhurez în criză de rating a postat chestia cu debarcarea din Letonia. Americanii vor impune multe lucruri partenerilor din flancul de est in schimbul susținerii acestora la nevoie. Și e normal să fie așa, cel care te păzește, când tu nu ești în stare, o face după regulile lui pe care ți le impune și ție.

      Ștergere
  19. @ Karadeniz, BRAVO! All! Atentie la ce exprima Karadeniz! Un mare adevar! Este vorba despre fatarnicia celor din SCMD si ANCMRR care NU vor recalculare in cazul adoptarii legii pensiilor militare, ci vor sa fie preluate asa cum sunt acum stabilite de L. 119/2010. Normal! Cine a avut pile, dupa pensionare a lucrat ca civil la stat - si NU oricum, ci ca mare profesor universitar, nu palmasi ca majoritatea la privat sau deloc care nu au avut unde! Salariu de salariu la stat ca doctor-universitar, nu ca soldele sau ca salariile de la privat! Boierie, ce sa mai pt. universitarii-doctori care au reusit sa lucreze la stat dupa pensionare!

    Ori dupa legile actuale, la pensia pt. anii de armata dupa L. 119/2010, se adauga si anii lucrati ca civil la stat! Si asa creste pensia! Ori, in cazul legii pensiilor militare, se imput lucrurile. Intrucat, legea desparte cele 2 tipuri de pensie, a.i. anii lucrati la stat sa se ia in considerare la recalcularea pensiei militare, abia pe la 65 ani (sau cat o fi - oricum pe aproape)! Si de aici, a inceput intoxicarea cum ca NOI NU VREM RECALCULARE! Adica EI nu mai vor nicio recalculare, ci noua lege sa preia pensiile asa cum sunt acum! Adica inclusiv cu anii lucrati ca civili la stat! Ce smecherie!

    Ati vazut cum gandeste marele Prof. (dr) de la ANCMRR si altii ca el? De aia nu vor RECALCULARE "universitarii" si "doctorii"! Care au lucrat la stat! Stiu ei ce stiu!

    RăspundețiȘtergere
  20. Este halucinant:Premierul cu gura lui a recunoscut azi la bilantul MApN ca de onoarea de care s-a bucurat la Pentagon nu au avut parte alti Prim Ministrii din alte tari, ci se datoreaza numai activitatii si profesionalismului Armatei Romane .Cu toate astea el nu s-a tinut de cuvant sa repare complet jaful pe care ni l-a facut sinistrul guvern boc-basescu-udrea.Mai mult, il mai lasa pe acest personaj de vice prim ministru sa tergiverseze in mod nepermis aparitia legii care sa actualizeze cuantumul pensiilor blocate de legea 241,si sa ni se restituie diferentele retinute nelegal timp de 2(doi)ani prin aplicarea retroactiva (alta ilegalitate) a legii lui boc...Rusine.... .Acelasi personaj s-a aratat la tv.saptamana trecuta,afirmandu-si chipurile preocuparea pentru lucrul la asa zisa lege care de fapt nici nu mai cred ca va iesi vreodata..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minte ca de obicei cum respira si habar nu are despre ce vorba bazandu-se ca stie ce face Oprea, asa este?

      Ștergere
  21. Cutumele, principiile, logica si bunul simt au existat din cele mai vechi timpuri. Dar, au aparut „ei” si au disparut ca prin minune incepand cu 06.05.2010 (6+5=11, pentru mine reforma armatei din 2002 a insemnat impunerea numarului 121 care este 11 la patrat). Contestatiile, procesele, hotararile definitive si irevocabile (pentru mine a fost o hotarare irevocabila, lipsindu-i definitiva), esecurile au fost scopul vietii mele de pensionar militar... Desi se spune ca cel mai nefericit om din lume este pensionarul, deoarece el nu are un scop in viata, iata „ei” m-au facut fericit.
    De vreo 13 ani nu mai cred in principiile si logica politicienilor. La politicieni principiile si logica apartin partidului din care fac parte si intereselor celor care il sustin. Corectitudinea in politica nu exista. Unii intelepti spun ca in politica corectitudinea este o doctrina cultivata de o minoritate deliranta, ilogica, promovata de mass-media oficiala care sustine ca este posibil sa apuci o bucata de „rahat” de partea curata.
    De cand e lumea cuvantarile sefilor sunt scrise pas cu pas de subordonati „cu condei” si aspiratii inalte. Ideile si mesajele transmise sunt generoase, iar data 10.03.2015 (3) ar putea fi ziua reinvierii pensionarului militar. Pana cand aceste idei nu se pun in practica, eu am mari indoieli. Prea multi „sefi mari”, care dispun material, trebuie sa aprobe aceste idei... „Orice optimist nu e decat un prost fericit. Desigur, pesimistul e doar un prost” (Louis Bornanos).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare adevar graita-i domnule. Asta-i din pacate un perpetuum mobile inventat de politica sau mai bine zis politicieni .

      Ștergere
  22. De ce nu a fost semnaat de toate filialele şi de ce nu se hotărăsc odată să schimbe calimera şi să îi lase pe apa Sâmbetei pe cei care conduc barca SCMD si ANCMRR în apele lui Oprea? Pentru că Oprea este posibil să facă parte din viitorul guvern PNL? Rămâne de văzut, matematic nu se poate forma o nouă majoritate parlamentară fără UNPR dar .. fără Oprea da. Am aşa un feeling că scaunul lui nu mai este chiar atât de solid şi că odată căzut, colegii de partid vor face ce au făcut de când se ştiu, vor asigura “stabilitatea” noului guvern.

    Ceea ce am observat însă citind scrisoarea iniţiată de fidelul purtător de sabie al domnului Dogaru, este că în toată scrisoarea nu se rosteşte numele celui care l-a batjocorit i-a tăiat şi i-a recalculat pensia până i-a căzut mâna, domnul Oprea şi nici a celui care a refuzat să pună în aplicare o decizie judecătorească, domnul Duşa. De ce oare? Le-a fost ruşine semnatarilor să pomenească de „binefăcători” lor, sau pur şi simplu teamă că nu se ştie cum va cădea banul şi nu au vrut să rişte nominalizând sursa beleleor? E mult mai “milităreşte” să dai în unul deja căzut decât în unul care încă mai are gloanţe pe ţeavă. Bravii noştri contestatari prefera să dea vina pe “Ministerul Apărării” “Casa sectorială de pensii a MApN,” ca şi când acestea s-ar conduce singure, nu sunt conduse de oameni care răspund pentru faptele lor, uitând totodată că acest minister reprezintă ceva ce cei care îl conduc vremelnic nu il reprezintă. Nu Ministerul este devină domnule Popescu, ci ministrul sau curajul dumneavoastră nu merge mai departe de ziduri? Spuneţi lucvrurilor pe nume, arătaţi cu degetul pe cei care se fac vinovaţi, nu zidurile în spatele cărora se ascund, altfel, nu sunteţi mai buni ca ei sau alţii. Din această cauză, armata a ajuns unde a ajuns, nu trebuie să ne uităm prea departe.
    http://www.in-cuiul-catarii.info/2015/03/10/despre-armata-zilele-astea-8873

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neacsule , daca ți se aplica mot a mot legea inventata de psd-istul Marian Sîrbu preluata apoi cu ”argumente solide” evident in scop populist de papagalul Boc in mod sigur daca nu te salva o alta lege jigodie 241 ai avea foarte mari dureri de cap ,adica o pensie contibutiva mai mica cu o treime fata de cea oferita de Oprea prin pacalirea lui Boc si a gastii de mafioti si hoti din spatele lui sau chiar si pe unul din fata. Si atunci după legea dogariana 241 ai mai avea de asteptat poate inca un ”secol” pina sa-ti aplice indexarea.
      Fiecare insa gîndeste in aceasta harmalaie după cum il taie capul iar pîna cînd in politica de virf nu se va gasi un politician lucid cu putere de decizie care sa se aplece prin studiu si nu după ureche asupra balamucului creat de mistocarelile lui boc completate cu mistocarelile lui Ponta si sa constate necesitatea promovarii si punerii in practica a unei noi legi a pensiilor militare cu principii unitare nu se va rezolva mare brînza.
      Eu cred ca spre asa ceva ar trebui canalizate eforturile si nicidecum pe alte directii inoportune in momentul de fata .

      Ștergere
    2. In situatia actuala nu cred ca serveste nimanui dezbinarea. Cred ca toate asociatiile si sindicatul trebuie sa-si uneasca eforturile pentru a determina legislativul sa finalizeze noua lege a pensiilor militare, in care sa fie inclusi militarii-militari, nu la gramada cu precupetele .Iar noua lege , daca tot apare trebuie sa elimine pe cat posibil actualele discrepante si anomalii. Concret, noua lege ar trebui :
      - sa fie aplicata la toti rezervistii, indiferent de data pensionarii;
      - sa aplice unitar HGS 1019 pentru toti rezervistii, indiferent de data pensionarii;
      - sa stabileasca un coeficient superior(fata de "speciale') pentru grupa "alte conditii"'
      - sa actualizeze pensiile militare functie de evolutia soldelor activilor;
      - sa ia in calcul principiul "cuantumului mai avantajos" astfel incat cei care in urma recalcularii ar avea pensii mai mici sa ramana cu pensiile mai avantajoase;
      - privindu-i pe cei cu "cuantum excesiv de avantajos"(care nu se justifica prin functiile avute) , in principiu cei cu pensii peste 1800-2000 euro, aici cred ca se impun niste corectii, cel putin inghetarea cuantumurilor in cauza;
      - cele mai mari pensii in sistemul militar sa apartina fostilor sefi smg (evident, la vechime completa);
      - sa nu se mai faca amestecuri de legi civile cu cele militare (denumite de unii "struto-camile") prin care unii si-au tras pensii excesiv de mari. Pensiile sa fie calculate -sistem militar pentru perioada slujita sub arme si sistem civil pentru perioada cat au ocupat functii civile.

      Ștergere
  23. Felicit pe toti cei ce prin comentarii, contribuie la o DEZBATERE extraordinara a problematicii existentei noastre pana la urma!
    Vreau pe aceasta cale sa-i transmit domnului Neacsu , ca m-a perceput invers de cum sunt! Niciodata de fapt, un om NU poate fi evaluat la adevarata lui dimensiune de catre altul, numai daca acesta din urma se identifica perfect cu primul, ceea ce NU se poate!
    domnule Neacsu,
    Odata cand ma deplasam la Bucuresti la o sedinta a CD, in auto.fiind, am incercat ceva mai dur sa va conving despre o realitate. Sigur, dupa dialogul scurt/monolog, mi-a parut rau si daca nu imi amintesc exact sa-mi fi cerut scuze pana acum, o fac acum. Aceasta este o problema de onoare , camaraderie si respect!
    As vrea totusi sa intelegeti si dumneavoastra si colegii dumneavoastra de la Craiova, ca subsemnatul NU a fost, NU este si NU va fi niciodata purtatorul fidel de sabie al nimanui, cu atat mai putin al domnului colonel Dogaru. Niciodata domnul Dogaru, NU a vrut, NU a putut sa se desprinda de o anumita conceptie de actiune care ii apartine sau NU stie adevaratul management al conducerii - prin urmare -, eu am crezut intr-un SINDICAT MILITAR PUR, iar dansul intr-unul civil, ceea ce e MARE, FOARTE MARE diferenta! Asa se explica si modul de actiune. Dar in calitatea de Lider National al acestui sindicat, eu fiind un simplu membru de sindicat, chiar presedintele unei Filiale fara personalitate juridica, am pastrat respectul si recunoasterea Liderului National asa cum faceam si probabil si dumneavoastra, in activitate, la nivelul comandantului ierarhic - chiar daca noi stiam ca NU merita sau nu face dovada functiei pe care o detine!
    Cealalta problema referitoare la Dusa si Oprea ( le spun asa pentru ca nu merita altfel), potrivit careia nu i-am nominalizat in acel memoriu, NU tine de o anumita teama sau mai stiu eu ce, deoarece EU nu sunt implicat politic cu absolut nimeni, toti stiu ca sunt vinovati si indiferent ce vor sa faca pentru a scapa de raspundere, NU vor reusi. DA! La fel ca si SCMD, ANCMRR , alte ONG, tot ministerul este vinovat pentru atitudinea adoptata LA VEDERE, impotriva unui regim politic al crimei organizate. Aud pe unii exprimandu-se de urmatoarea maniera: " Ce sa faca activii...ca stiti...primesc ordine...etc..." Pardon! Pai ce misiune indeplinesc ei catre TARA? Grade militare, solde si misiuni de mentinere a pacii pe care mai toti in mod ERONAT le denumesc teatre de care? Apararea Democratiei Constitutionale, NU este si misiunea lor?
    Cum este posibila o astfel de abordare ?
    Ca si NOI toti, trebuiau sa se OPUNA unui astfel de regim politic! Iata unde am ajuns! Pe de alta parte, daca ma gandesc bine, cine sa se opuna ca vre-o 81 de "generali" sunt condamnati si urmeaza altii la rand!
    De aceea cred, ca NOI cei care credem in adevar, dreptate si respect pentru valorile tarii in care ne-am nascut, am muncit si muncim, trebuie sa fim UNITI impotriva impostorilor !
    Mie nu-mi puteti reprosa absolut nimic in ceea ce priveste managementul Filialei Pitesi si al celor din Muntenia Sud, pentru ca , va contrazic faptele! Modul meu de actiune si al colegilor mei, a fost constant, ascendent si curajos! Urmeaza sa prezentam o Delegatie la DNA! Aceeasi Delegatie va solicita o audienta la Comandantul Fortelor Armate. Este adevarat, era bine daca aveam personalitate juridica, ii reprezentam pe toti, asa ne vom reprezenta pe noi insine!
    Pe scurt, asta este situatia vazuta si traita aici la Pitesti si muntenia sud, domnule Neacsu!
    Victor POPESCU
    Va adresez numai bine si putere de munca!

    RăspundețiȘtergere
  24. Cum am mai zis si cu alte ocazii este necesar ca probabila noua lege a pensiilor de stat sa aiba ca principiu eliminarea erorilor care au stat la baza recalcularii pensiilor militare in baza legii 119/2010, erori care in principal se reduc la venituri fictive , venituri incomplete ,limita de vechime favorabila indeosebi si substantial doar unora , conditii de munca acordate aiurea si adoptarea principiului contributivitatii ca fiind valabil si pentru personalul militar numai de dragul de a da un caracter unitar legii pensiilor . Aceste erori au fost, sunt si vor fi surse de animozitati fie ca vrem fie ca nu .
    Pentru a veni in sprijinul CuCuVelei care bantuie peste tot cu idiologia bolsevica si nu are incredere decat in axiomele partidului pe care il sustine , prezint , asa cum am promis mai sus , ultimile rezultate extrase din Tabelele MApN din 08 Dec. 2011 . Stiu ca foarte multi nu au incredere in datele din tabele dar cred ca fiecare s-a regasit in aceste tabele , in baza cuponului de pensie , cu pensia din dec. 2010 si pensia recalculata la 08 dec. 2011. Ulterior au aparut consecintele aplicarii selective apoi a neaplicarii HGS1019/2010 precum si rezutatele revizuirii care a dus la modificarea in crestere a numarului de pensii micsorate la data de 08 dec. 2011 . Asa se poate explica si nedumerirea CuCuVelei cu privire la numarul mic de pensii care au depasit nivelul din dec. 2010 in anul 2015 , respectiv numai 328 de pensii din totalul celor 7546 micsorate la data de 08 dec. 2011.
    Pe grupe de valori , pensiile micsorate la data de 08 dec. 2011 au avut evolutia pana in prezent ( la nivelul anului 20145) :
    - grupa de pana la 1999 lei inclusiv , din 255 pensii , 1 pensie a depasit nivelul din dec. 2010;
    - grupa 2000 la 2999 lei , din 2042 pensii , 1 pensie a depasit nivelul din dec. 2010;
    - grupa 3000 la 3999 lei , din 2551 pensii , 37 pensii au depasit nivelul din dec. 2010;
    - grupa 4000 la 4999 lei , din 2410 pensii , 254 pensii au depasit nivelul din dec. 2010;
    - grupa peste 5000 lei , din 288 pensii , 35 pensii au depasit nivelul din dec. 2010.
    Aceste pensii, sunt sigur , au avut aceasta evolutie . Acele pensii care au rezultat micsorate in urma proceselor de revizuire( din anul 2012) nu pot sa le cuantific fiindca nu am date , aici intervine harul CuCuVelei de a-si etala cunostintele si a aduce osanale celor care il incanta.
    Pentru anul 2016 cand valoarea unui punct de prensie ,determinat conform Legii 263/2010 si datelor statistice din anul 2014 , va fi de 844 lei , evolutia numarului de pensii micsoarate la recalculare ( 7546) va fi :
    - grupa de pana la 1999 lei , inclusiv, din 255 pensii , 1 pensie depaseste nivelul din dec. 2010;
    - grupa 2000 la 2999 lei , din 2042 pensii , 2 pensii depasesc nivelul din dec. 2010;
    - grupa 3000 la 3999 lei , din 2551 pensii , 149 pensii depasesc nivelul din dec. 2010;
    - grupa 4000 la 4999 lei , din 2410 pensii , 416 pensii depasesc nivelul din dec. 2010;
    - grupa de peste 5000 lei , din 288 pensii , 49 pensii depasesc nivelul din dec. 2010.
    In concluzie , in anul 2016 un numar de 617 pensii micsorate la recalculare vor depasi nivelul prestabilit de legea 241/2013 ceea ce reprezinta 8,17% din totalul de 7546 pensii micsorate.
    Asadar , recalcularea tuturor pensiilor determinate in baza Legii 119/2010 trebuie facuta in baza unei legi unitare a pensiilor de stat , oricum s-ar particulariza aceasta lege.
    Cu aceste rezultate pun capat prelucrarilor tabelelor MApN din anul 2011.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi cazul sa refaci calculele, pornind de la realitatea ca in anii 2013-2015 valoarea unui punct de pensia a crescut cu o suta de lei.
      O pensie de 2000 lei avea 3 puncte de pensie in 2012, deci a crescut cu 300 lei.
      O pensie de 3000 lei avea peste 4 puncte de pensie in 2012; a crescut cu ceva mai mult de 400 lei
      O pensie de 4000 lei avea peste 5 puncte; a crescut cu aproape 600 lei
      O pensie de 5000 lei avea peste 7 puncte; a crescut cu 700 lei.

      Ștergere
    2. @ Tovarase Plt. maj. Huhurez Rez 11 martie 2015, 20:12. Lasa povestile! N-a crescut nimic decat la unele "martoage" comuniste ca tine! Cei din generatiile NATO avem pensiile "inghetate" acestea avand valoarea fix ca in 2010!

      Ștergere
    3. Am inteles pretioasa dumitale solicitare dar am zis ca nu mai scormonesc in acele tabele. Sunt de acord si cu simplitatea estimarilor facute cu toate ca sunt suficiente date pentru mai multa precizie. Totusi , pentru persoana dumitale, fac un rabat si postez niste date determinate in 08 Dec. 2011. Ca sa-ti satisfaci curiozitatea te sfatuiesc sa determini coeficientul total de indexare din perioada 2013-2015 ( cred ca stii cum se face fiindca realizez ca ai opinii !) si compara rezultatul obtinut cu diminuarile care le-au suportat pensiile pensionarii militari , neimbuibati de facaturile legii 119/2010.Vei constata ca valoarea coeficientului de indexare in perioada 2013-2015 este cuprins in intervalul 0% si 20% . In acest interval sunt 2989 pensii diminuate. Dintre aceste pensii numai 328 au depasit nivelul din dec.2010 ( prestabilit de faimoasa lege 241/2013) , mai sunt inca 2661 care asteapta cresterea pensiilor in raport cu dec. 2012 cu putin mai mult de 20% , adica cam prin anul 2019 daca se va urma un curs de indexare prognozat pentru anul 2016 ( 1,66%).

      Situatia din 08 Dec. 2011 ( facuta publica la acea vreme cand va recomandati Plano10) este :

      Distributia pensiilor care in urma recalcularii/revizuirii scad (7546 pensii) , pe intervale procentuale de scadere:
      - intervalul >0 - <10% : 89 pensii (1,18%);
      - intervalul >=10% - <20% :2900 pensii (30,43%);
      - intervalul >=20% - <30% : 3482 pensii (46,14%);
      - intervalul >=30% - <40 %: 836 pensii (11,08%);
      - intervalul >=40% - <50 %: 105 pensii (1,39%);
      - intervalul >=50% - <60%: 68 pensii (0,9%);
      - intervalul >=60% - <70% : 46 pensii (0,61%);
      - intervalul >=70% - <80 % : 14 pensii (0,185%);
      - intervalul >=80% - <90% : 5 pensii (0,066%);- dosarele: 56561303; 05552432;10553323;29552742; 30552211.
      - intervalul >=90 %- <100% : 1 pensie (0,013%); ( dosarul : 32550367)

      Ștergere
  25. Traiasca Domnul OOOOprea! El a facut penzii exagerat de maaaari la toate rapciugile comuniste taind din peziile alora din NATO..!!! Traiasca Domnul OOOOprea! El a facut din 4 grupe de munca TREI adica grupa 1I si grupa 2 taindu-le penziile la piloti,parasutisti,alpinisti,scafandri si la aia dinteatrele de operatii ca se le mareasca penziile la toti secretarii PCR de pe vremuri!!!URA URA URA!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. huooOprea, huooOprea, huooOprea!

      Ștergere
  26. Da ce atatea grupe...Sa se dea grupe doar la numărat izmene Stie feldmaresalul Oprea de ce

    RăspundețiȘtergere
  27. Citindu-l pe Trofin , un om care habar nu are despre pensiile nete si reale ale fostilor militari ( despre faptul ca media acestora este cu putin peste 1400 lei) va ramane cu impresia ca rezervistii sunt in El Dorado. Oare chiar asta urmareste? Nu-l cunosc, intreb si eu...

    RăspundețiȘtergere
  28. Doua urari pentru pasarica cea parsiva: "camasa-n gura lui!" si "sa aiba soarta puiului!"

    RăspundețiȘtergere
  29. Intreb si eu, nu dau cu parul, se taie comentariile care nu plac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De regula, doar ale "maidanezilor" care "scheauna" la usa si il ling sub burta pe G. Oprea!

      La modul concret, stiu la ce te referi! Am asistat la disputa, si nefiind nici membru SCMD, nici al ROMIL, nici al ANCMRR, nici al veunui unui partid, in cazul disputei in cauza este ceva care in primul rand ca nu se invarte rotund. In al 2-lea rand, eu v-am propus in particular amandorura un pact si consider ca nu este cazul de o inflamare artificiale!

      Trecand peste aceste aspecte, eu sunt independent! Dar daca trec in revista niste lucruri, eu (ca parte a rezervistilor cu pensii dramatic diminuate si acum "inghetate") am furat-o si prin prisma pozitiei lui Misu Naon despre care inteleg ca e presedinte ROMIL (i-am spus si la telefon candva), ca si de la ceilalti lideri SCMD!

      Cu toate acestea, observ clar ca atat M. Naon, cat si V. Popescu au facut pasul lateral! Mai departe, decizia iti apartine!

      Mai este ceva! Dar memoriul care constituie obiectul materialului, are inscris clar ceva la sfarsit! Demonstratie in uniforma militara! Aceasta e punctul care ar trebui in primul rand sa atraga atentia! Oricui! E concret si la obiect, cu negocierile intram in curand in anul 6 si tot nimic!

      Ștergere
    2. @Eu,
      Sincer, eu nu stiu cine este. Credeam ca vorbesc cu o persoana, nu cu mine insumi. In al doilea rand aveam drept de replica la cele spuse de domnul Popescu, asa cum si lui i-ati dat dreptul la replica la cele spuse de mine. In al treile arand nu am spus nimic jignitor, defaimator si nici macar nu l-am acuzat de ceva pe domnul Popescu, doar am pus in evidenta propriile sale vorbe, care evidentiau si confirmau cele spuse de mine. Probabil insa ca tocmai acest fapt, a dus la nepublicarea comentariului, pentru ca oricat de impartial ati pretinde ca sunteti, sunteti de fapt de partea cuiva ceea ce nu este corect. Astept in continuare sa publicati acel comentariu daca aveti ceea ce ar trebui sa aiba orice militar. V-am spus si repet si aici intre mine si domnul Popescu nu este nimic, nu am personal nimic cu el asa cum nu am nici nu domnul Dogaru, daca am ceva am cu modul de manifestare. In ceea ce priveste protestele in uniforma, personal nu agreez ideea din mai multe motive:1. nu au toti uniforme, iar cei care le au le au vechi, nu le mai vin ca lumea, nu mai au multi pantofi si ar fi aiurea sa vina fiecare cu cate un anumit stil de pantofi in picioare, ar arata jalnic.2. Exista o legislatie privind portul uniformei, iar protestele cu sunt cuprinse in regulament. 3. Gandeste-te ca multi sunt cu plete, cu barbi, au imbatranit, incearca sa vizualizezi o multime de batrani unii cu burta, unii cu plete, altii cu uniforma murdara, altii rupta, altii incompleta, de exemplu pe Dogaru imbracat in uniforma si vei avea imaginea unei batai de joc de care ne vor invinui toti militarii activi iar televiziunile care nu ne sunt de loc favorabile vor insista pe aceste imagini. Iar daca unii se vor mai apuca si sa strige ca vor pensii mai mari, imaginea e completa. Puneti mana si ganditi care va fi impactul si apoi propuneti astfel de circuri. Cu sau fara uniforma, lumea stie pe cine reprezentam si cine suntem , nu e nevoie de uniforme ca sa stie Ponta sau Iohannis ca suntem rezervisti.

      Ștergere
    3. @ Neacsu 14 martie 2015, 10:38. Nu fac jocul nimanui! Daca public, satisfac orgoliul liderului ROMIL din care faci parte, nu? Si atunci chiar ca fac jocurile cuiva. Eu nu am incredere in Misu Naon. Toate temenelele in fata lui Ponta au fost de ani de zile, facute de Misu Naon. Eu nu stiu cum vezi dumneata lucrurile de la Craiova, dar eu stiu precis urmatoarele lucruri:

      1]. In 2012, dupa ce s-a instalat Ponta/Oprea la putere, Misu Naon era cel care ne cerea tuturor sa stam linistiti la parlamentarele din decembrie, ca Ponta/Oprea sigur vor face ceva. Si au facut o lula! Asa ca Misu Naon ne-a pacalit sa nu facem scandal inainte de parlamentare!

      2]. In martie 2013, cateva filiale la indemnul celei din Pitesti, vroiam sa protestam impotriva lui Ponta/Oprea, intrucat dupa un an de putere, nu facusera nimic! Misu Naon s-a desolidarizat din prima de noi, la fel ca si Dogaru!

      SI ACUM DESPRE PROTESTELE IN UNIFORMA MILITARA! In ceea ce priveste protestul in uniforma, se cunoaste ca acesta nu este agreat de oamenii slabi. Fricosi adica! Argumentele care le aduci, sunt copilaresti. Din urmatoarele motive:
      - protestul va fi in uniforma de campanie (mozaic), si oricui ii sade bine in aceasta uniforma, varsta nu conteaza. Deci NU cu cascheta pe ceafa si la sacou, ci in uniforma de campanie.
      - o uniforma asemanatoare pt. cei care nu o au pe cea originala (identica - mai putin materialul) costa 100-150 lei la orice magazin de vanatoare/pescarie si pe net. Ca sa nu mai discutam de faptul ca poate fi procurata de la un coleg activ fara probleme, pt. 2 beri.
      - in ceea ce priveste legislatie, de cand EBA a iesit in campania electorala in uniforma mozaic autentic militara, M.Ap.N. si Politia au stabilit ca NU a incalcat nimic, intrucat DACA O UNIFORMA ESTE INCOMPLETA, NU ESTE NICIO INCALCARE A LEGII, INTRUCAT DOAR UNIFORMA COMPLETA ESTE UNIFORMA! EBA nu avea grade si ecusonul cu numele, fapt pt. care M.Ap.N. si Politia au stabilit ca nu purta uniforma completa pt. a fi acuzata! CE MARE SMECHERIE SA NU PURTAM SI NOI GRADELE SI/SAU ECUSOANELE! Ca o gluma, putem sa nu purtam indispensabili militari pe dedesupt, si uniforma este tot incompleta!
      - orice militar care se imbraca uniforma, ori se tunde si isi rade barba din oficiu/reflex, ori nu se imbraca in uniforma!

      PS: NU SUNT MEMBRU SCMD SI NICI ANCMRR SI AM MAI SPUS ASTA! PARTICIP INSA LA ORICE PROTEST IN UNIFORMA MILITARA! UN ASTFEL DE PROTEST, IN SITUATIA IN CARE SE AFLA ROMANIA ACUM PRIVIND RELATIILE NATO-RUSIA, VA REZOLVA IN TIMP SCURT TOT CE NU AM REUSIT PANA ACUM! NU STRIGAM, NU URLAM, PROTEST DECENT. SI ITI SPUN EU PRECIS CA O SA NE BAGE DIN PRIMA LA NEGOCIERI IN GUVERN SAU IN SEDIUL M.AP.N., NUMAI SA NU VADA NATO SI RUSIA CE SE INTAMPLA IN ROMANIA!

      Ștergere
    4. @Eu,
      1. Nici eu nu fac jocul nimanui.
      2. Protestele de care vorbesti, era programate in ziua ]n care o delegatioe a militarilor rezervisti se intalneau la Senat cu membrii comisiei de aparare pe tema legii pensiilor. Ce rost aveau protestekle in aceeasi zi, fara a se astepta rezultatul discutiilor si pana sa se apeleze si discute cu toti factorii responsabili. Eu stiu ca protestele se fac atunci cand toate celelalte variante au esuat. Nu ii dai unuia o palma fara sa il intrebi ce are cu tine, e chestie de bun simt.
      3.Naon Misu nu este presedintele ROMIL, presedintele ROMIL este Popa Marian.Intra pe site-ul asociatiei si convinge-te singur. Opinia ta fata de Misu Naon este a ta, nu o discut, la fel cum nici tu nu ar trebui sa discuti opinia mea vizavi de Ppescu. Dar asa cum tu ai preyentat punctul tau de vedere despre Misu Naon, ar trebui sa posrtezi si ceea ce am scris eu despre Popescu. Asta daca esti corect si impartial si accepti dreptul la replica. Daca nu, eu nu mai intru aici, pentru ca nu imi place leopardul dinauntru.

      Ștergere
    5. Apropo de uniforma militara cateva aspecte:
      1. Eba putea sa se imbrace si in uniforma SUA, nu o condamna nimeni, era fata lui tata.
      2. Pune-ti intrebarea cati dintre rezervisti au uniforma mozaic si care model. Va fi o defilare jalnica. Daca se va veni numai cu bluya sau numai cu pantalonii, vom arata ca pietarii care au pus si ei mana pe o pereche de pantaloni la schimb cu un sac de cartofi.
      3. Portul uniformei, partial, pe bucati este un afrond la adresa armatei, a uniformei militare, si daca nu sunt de acord cu asta, nu este din lasitate sau frica ci din respect fata de uniforma si ceea ce reprezinta ea. Ce parere ai de tinuta lui Mazare cu trupa lui de berete rosii? O bataie de joc, un frustrat care se voia si el comandant, un tip care se confunda cu Che Guevara dar care va ajunge in zeghe vara.

      Ștergere
    6. @ Neacsu 15 martie 2015, 21:40. Da, nu stiam ca s-a schimbat presedintele! Acum o luna parca era Misu Naon [http://www.asociatiaromil.ro/comunicate.html]. Nu bag mana in foc, dar si acum vreo saptamana parca tot asa era. Pe site! Oricum nu conteaza.

      Referitor la problema cu uniforma, este o chestiune deja transata! Este dorinta a mult mai multor rezervisti, nu este o idee izolata! De exemplu: o grupare oarecare (a se intelege ca fara legatura cu vreo asociatie sau alta) din zona Fagaras-Brasov, nu pune niciudecum problema ca tine, ci intreaba simplu: cate zile trebuie sa protestam ca sa stim ce trebuie sa avem in ranita! Si cu asta basta!

      Atentie! Nu facem circ, nu vociferam, fara vuvuzele, sindicalisme etc.! Nu defilam! Nu tinem discursuri! Pur si simplu, mergem in uniforma de campanie la sediul guvernului sau parlamentului sau al M.Ap.N. sau al ambasadei SUA si asteptam in tacere sa ne bage cineva in seama, respectiv sa binevoiasca sa primeasca o delegatie din partea noastra, sa spunem exact ce vrem, cu termene concrete! Stam la poarta sau pe trotuar oricat este nevoie!

      E totusi un impact imens ce va depasi precis granitele Romaniei ca intr-un stat NATO, o companie sau poate chiar un batalion format din rezervisti NATO, imbracati in uniforma de campanie - sa astepte tacuti, disciplinati in fata M.Ap.N./Parlamentului/Guvernului/Ambasadei SUA! Este semnul suprem ca ceva nu e in regula cu armata in Romania. Daca nu ii convine cuiva dintre politicienii nostri si se rusineaza cu ce se intampla, ii acordam sansa ca inainte de vizita sa indrepte lucrurile! Le-am acordat deja sansa! Memoriul a ajuns la presedinte si conform procedurilor - este inaintat spre solutionare parte catre parlament, parte catre Guvern! Deci, la acest moment este decizia politicienilor daca vor sa faca Romania de ras sau nu! Noi am facut deja ce trebuie!

      Ștergere
    7. Dacă mai exista conştiinţe care nu se vor vinde, atunci e de sperat!
      La ora actuală, în România este un soi de văicăreală cronicizată. Trebuie făcută diferenţa între văicăreală şi atitudine. Toţi se văicăresc că nu au bani, se plâng de ticăloşia clasei politice, dar nu ies în stradă pentru SOLIDARITATE şi SCHIMBARE!
      Rezistenţa anti-comunista,a fost condusa de"militari in rezerva",care au crezut în lozinca „Vin americanii!”Militarii americani sunt aici,au sosit!"Partizanii"protestului in uniforma sa mergem sa ne susţinem drepturile in fata camarazilor care ne-au fost alaturi in T.O.!Poate plantam si niste pomi,impreuna cu militarii americani,in parcul Parlamentului!
      Eu, „Veteran” în rezervă, cel afectat de abuzurile guvernantilor, nu mai suport să aud că se vorbeşte doar despre viitor ci, ma voi alătura "militarilor-cetăţeni" care vor să-l vadă întâmplându-se !
      Pot sa fac supravietuire cate zile vreau,sunt antrenat mai mult decat cred unii!

      Ștergere
  30. Anonimul de la 11martie 2015 ora 20:09:

    Nici eu nu va cunosc si nici nu-mi pun intrebarea daca sunteti in masura sa intelegeti situatia pe care am prezentat-o. Eu am scos in evidenta unele date cu privire la pensiile militare care au fost ciopartite si care au fost prezentate oficial de catre MApN in 08. Dec. 2011. Cred ca se subintelege ca cele 7546 pensii declarate ca fiind reduse la 08 dec. 2012 reprezinta doar 9,81% din totalul pensiilor MApN , la data de 08 dec.2012. Tot pentru clarificare , raportandu-ne la data de 08 dec. 2011 , cuantumul mediu brut al pensiilor militare recalculate a fost de 2311,32 lei iar cuantumul mediu net al pensiilor militare recalculate a fost de 1992,06 lei . Aceste cuantumuri sunt mai mari decat cuantumul mediu al pensiilor militare din dec. 2010, respectiv brut 1941,59 lei si net 1695,18 lei). La aceste calcule nu am tinut cont ca pensia minima a fost , in dec. 2011 de 350 lei ( azi este , daca nu ma insel 400 lei). La momentul actual , situatia cred ca este cu totul alta , in sens pozitiv. Nu am vrut sa arat ca domeniul pensiilor militare este un El Dorado al pensiilor , asa cunm ai inteles dumneata.Am vrut sa arat ca sunt suficienti oameni , pensionari militari , care au fost defavorizati in raport cu marea masa a pensionarilor din Romania si aici ma refer la respectarea principiului cuantumului cel mai avantajos. Discutiile trebuie purtate si in cunostinta de cauze nu numai pe ipoteze. Daca deranjeaza datele pe care le-am prezentat , rog administratorul blogului sa le stearga. Eu le pastrez si voi face oricand uz de ele cand se divaghiaza doar teoretic pe aceasta tema. Si eu sunt afectat negativ de procesul de recalculare stabilit de Legea 119/2010 si oblojit tardiv de legea 241/2013 dar nu ma deranjeaza incadrarea in niste limite pe care altii le considera deranjante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Trofin
      Nerespectarea principiului cuantumului cel mai avantajos in cazul diminuarii cuantumului pensiei prin recalculare/revizuire nu este singura discriminare a militarilor in raport cu ceilalti pensionari. Aplicarea retroactiva a legii mi se pare o discriminare la fel de mare, in conditiile in care militarii nu aveau carti de munca, iar evidenta veniturilor prin declaratii lunare era legiferata abia dupa 1990. In acest fel, nu toate veniturile au fost luate in calcul, unele date au fost trecute "din burta" efectiv.

      Ștergere
  31. gogu pintenatul12 martie 2015, 15:02

    Vreti pensii speciale puneti-va fustite si faceti-va stewardese si veti lua indemnizatii suplimentare peste pensie de 4000 de lei lunar. .Etete atata durere pentru militari.Cui ii mai pasa de militari..?Ba vad ca au taiat si grupele alte conditii exact la militarii care sunt in linia intai specializati in lupta cu inamicul.De unde se vede ca viitorul solutia e fustita scurta si nebagarea de seama ..

    RăspundețiȘtergere
  32. https://www.facebook.com/groups/449965591736445/

    RăspundețiȘtergere
  33. VA IMBATATI CU APA RECE IN PRIVINTA PRESEDINTELUI.DEJA A PLECAT PE UN DRUM GRESIT,FARA IESIRE. VA SPUNE ASTA UN SIBIAN FOST CCADRU MILITAR.

    RăspundețiȘtergere
  34. Vorbiţi despre resusele rezerviştilor de a se organiza ?! Ia vedeţi, rogu-vă AICI :https://www.facebook.com/groups/1558718184386133/

    RăspundețiȘtergere
  35. Nici eu nu impartasesc entuziasmul vis a vis de presedinte. Sigur ca nu manifesta ranchiuna pe fata a lui Base, dar nici nu te poti baza orbeste pe vorbele unui politician.

    RăspundețiȘtergere
  36. http://www.comisarul.ro/politic/cutremur/vanghelie-va-face-macel-in-psd-si-mai/are_393479.html

    RăspundețiȘtergere
  37. Subfiliala Pitesti a ANCMRR are crize de personalitate....Umbla dupa tepe prin Piata Victoriei!

    RăspundețiȘtergere
  38. Faceau foarte bine politistii cand strigau : "Iesi afara javra ordinara !" si ei stiiau si de ce.Politia are oameni pregatiti si oameni adevarati dar celelalte institutii ale statului nu-si fac treaba si nu si-au facut-o deloc . Pentru ce au strigat politistii Basescu Traian le-a redus cu ajutorul slugoiului de Boc prin marioneta Igas salariile la jumatate si a dat afara 10 000 exact din cei care erau cinstiti si nu erau umariti penal.Cei urmariti penal au ramas si acum in MAI protejati de lege .Lege ciudata care spune ca nu poti da afara un politist care a luat spaga chiar in flagrant[pana la sentinta definitiva care inseamna 4-6 ani minim] dar poti da afara un politist cinstit prin desfintarea functiei .Acesta este adevarul adevarat. Zburau si caschetele la Cotroceni si se scanda: "Iesi afara javra ordinara !" si era adevarat.Doamne cata dreptate aveau oamenii aceia, erau Doamne adevarati patrioti romani cunosteau adevarul despre Basescu Traian ei sunt politisti adevarati si pui de dac din Dacia nemuritoare si eterna.Ei stiiau de cel ce da capete in gura ca ultimul borfas, aveau dovezi ca loveste copii si jura srtamb cu mana pe biblie ca nu a lovit el ( acest juramant stramb il poate urmari pe el si pe tot neamul lui 9 generatii- asa spun cartile sfinte romanesti).Dreapta sa adune capital cinstit,dreapta sa plateasca la stat toate taxele pentru banii castigati.Adunati capital dar nu asa furand din banii nostri.Avem nevoie de capitalisti dar nu de furaciosi tradatori de neam si de tara.Aduna banul cinstit si fii om de omenie. Doamne apara poporul tau de toti cretinii si bisnitarii de port, mincinosi ordinari de cei ce practica parandaratul, de cei ce iau de la gura celor necajiti si ultima firimitura si ii lasa si-n curul gol !. Chin si jale pe poporul roman cu Basescu Traian. 10 ani de chin si jale cu Basescu Traian au fost. 10 ani cand ei au adunat averi colosale din parandaratul practicat. 10 ani ei palate si castele noi muream de foame. 10 ani ei retrocedari ilegale si umflate la pret iar noi nu aveam cu ce ne plati facturile. 10 ani cand ei au devenit mari latifundiari iar noi ne-am vandut si bucatica de pamant de la parinti ca sa putem palti datoriile la EON ( curent electric si gaz ). 10 ani in care fratii si surorile noaste si chiar copii au fost nevoiti sa plece in strainatate sa lucreze ca noi cei ramasi in tara sa primim un banut de la ei sa putem trai, vai de capul nostru de romani chinuiti si amarati dupa 10 ani cu Basescu Traian marele comandant de nave pe care le-a si vandut tot el pe toate. A adunat din bisnitareala 1.000.000 $ oare cum a reusit atat de mult sa adune fara a fi securist ceausist (PCR-ist are si acuma carnetul rosu la piept)?. Chiar ne ia de prosti pe toti romanii cinstiti din aceasta tara ?. Fara afi fost securist comunist nu avea cum sa adune el 1.000.000 $ pe care a declarat ca-i avea la revolutie.Acesta este adevarul despre Basescu Traian. O zi buna va doresc si astazi merge si o rugaciune catre Domnul : Ajuta Doamne poporul roman ca e tare necajit si amarat din cauza lui Basescu Traian si a PDL-ului care acuma e ascuns bine in PNL !. Mare greseala a facut PNL-ul ca a primit PDL-isti in randul lor. PNL-ul care era la inima mea este acuma un partid discreditat in ochii romanilor cinstiti din aceasta tara. PNL-ul nu trebuia sa primeasca pe furaciosi in randurile lor si de aceia s-au discreditat total. Ghinion PNL-istilor ghinion !. Doamne astia nici usturoi n-au mancat nici gura nu le miroase si fa ceva sa se duca unde a intarcat dracul balaia !. Doamne deschide ochii procurorilor basisti sa vada Doamne realitatea noastra !. Doamne nu mai rezistam dupa cei 10 ani cu Basescu Traian ajuta-ne !. Doamne am fost jefuiti de PDL-ul ascuns acuma in PNL alunga-i !. Doamne ajuta sa scapam de ei pentru totdeauna si definitiv !.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tavarisci politzist mai bine ai vedea ce se intampla pi la voi...ca va evadeaza arestatzii si apoi zeci si sute de jandari trebuie sa alerge dupa ei....nu mai vorbesc de ce se intampla prin puscarii...haos, dezmat,...droguri...pipitze....si apoi vreti pensii babane si grupe speciale...conditii grele.....ca printre politzisti sunt si oameni corectzi..care isi fac datoria....e adevarat.....dar multzi sunt mana in mana cu infractorii..asa incat...curatatzi ograda proprie de uscaturi.....si apoi vorbizti...

      Ștergere
    2. Voi vorbiti care va pazesc badyguarzii depozitele cu armament ca nu sunteti in stare ..Fata de voi poolitistii sunt valorosi ..

      Ștergere
    3. Ce treaba au politistii cu paza puscariilor ?

      Ștergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!