joi, 26 martie 2015

Propunerea legislativa privind pensiile militare a fost inregistrata la Camera Deputatilor si inaintata Senatului! Si inca o dovada ca Ponta & Oprea sunt "portocalii": dintre initiatori nu face parte nimeni din coalitia politica (PDL 2) condusa de cei doi!

Urmare la materialul precedent, va oferim ultimele informatii! Se distinge un element stupefiant pt. cei care au (mai) crezut in bunele intentii ale lui Ponta si Oprea si anume ca dintre initiatorii legii pensiilor militare nu face parte nimeni, absolut nimeni din coalitia politica condusa de Ponta & Oprea! Acest element fiind o ultima dovada si imposibil de contestat (daca ar mai avea cineva dubii) asupra faptului ca actuala coalitie de guvernare este "portocalie" pana in maduva oaselor privind intentiile fata de militari!

Propunerea legislativa privind pensiile militare de stat este inregistrata la Camera Deputatilor cu nr. BP 313/18.03.2015. La data de 23.03.2015 propunerea legislativa a fost prezentata in Biroul Permanent al Camerei Deputatilor, fiind inaintata in aceeasi zi, Senatului, pt. adoptare (C.D. este camera decizionala in acest caz, insa Senatul trebuie sa isi insuseasca in prealabil proiectul). Sau pentru neadoptare - tinand cont ca majoritatea parlamentara actuala apartine PDL 2 in ambele camere ale Parlamentului, adica executa ordinele lui Ponta & Oprea! Ponta & Oprea despre care cunoastem ca nu vor sa reintroduca pensiile militare, in caz contrar ar fi initiat proiectul chiar Guvernul!

Initiatori: 8 deputati + senatori, din care:
 

  • Proiectul legii pensiilor militare este acesta;
  • Anexele sunt aici;
  • Expunerea de motive este aceasta.
Va readucem aminte ca  la acest moment cca. 26 500 militari in rezerva/retragere cu pensii diminuate in era portocalie, suporta in continuare opresiunea politica instaurata in 2011 asupra Armatei Romane, aceiasi 26 500 militari in rezerva/retragere fiind in al 3-lea an consecutiv de neindexare (inghetare) a pensiilor, urmare a perversului art. 1 (4) din Legea nr. 241/2013. O lege marca Ponta care a schimbat doar metoda diminuarii, rahatul de sub pres fiind insa acelasi!

Este evident (pt. cei care mai au inca dubii) ca regimul politic condusa de Ponta & Oprea cum nu a indreptat absolut nimic in privinta militarilor, la fel nu va adopta nicio lege a pensiilor militare! Acestea fiind spuse, militarii in cauza au legitimitatea sa demonstreze oricand in uniforma militara sau sa solicite protectie politica Federatiei Ruse, sa actioneze prin orice alta metoda pt. a nu mai fi ignorati de statul roman, intrucat oricum nu mai au/avem nimic de pierdut!

Nota: Vor urma decizii ale Ordinului Militar "R-26500". Pe fondul in care si alte grupuri/grupari de militari in rezerva/retragere au decis sa puna PUNCT catastrofei in care se afla actualmente Armata Romaniei!

31 de comentarii:

  1. Nu-i bai ! "Suntem o tara sigura" !!!
    Cred ca se apropie scadenta...Sunt curios cum va reactiona comisia pentru aparare. Daca se dovedeste ca nici senatorii din aceasta comisie nu cunosc realitatea o sa iasa cu balamuc.
    Dar cum va ramane cu varianta Dusa? Pana la urma care se va impune? De urmarit si activitatea d-nei senator Cristina Anghel, printre putinii parlamentari care stiu cum sta treaba. Trebuie sa inrosim telefoanele si sa butonam zi si noapte. Trebuie sa-i strangem cu usa ca asa nu se mai poate. Vezi si pozitia civililor: http://www.dcnews.ro/cine-merge-la-razboi-cum-va-fi-introdus-stagiul-militar_471263.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Proiectul depus de SCMD este în esență tot varianta Dușa cu mici nuanțe care probabil nu vor apărea in final.
      Speriat de reacția rezerviștilor, inclusiv puținii membri rămași în sindicat, Dogaru vrea să-și legitimizeze prostia făcută prin girul comitetului director convocat pe 31 martie.
      Din păcate comisia de apărare a rămas fără șef, Dobrițoiu, în urma condamnării, și-a dat demisia.
      Americanii au numit în sfârșit un ambsador la București și spre deosebire de predecesori acesta este diplomat de carieră.
      Referitor la articolul din DCNews se vede clar diferența de reacție dintre români și polonezi. Peste 10 mii de tineri polonezi se instruiesc in peste 100 de grupări paramilitare.
      România nu duce lipsă de militari, cel puțin scriptic. Dacă armata mai are doar vre-o 40-50 de mii de luptători celelalte structururi de apărare au efective de 4-5 ori mai mari. Problema esta dacă statul român are capacitatea de a echipa și dota conform standardelor NATO 150-200 de mii de oameni. Chiar dacă presupunem că SUA și alți aliați NATO ne vor asigura oarecum apărarea aeriană și maritimă în mod cert nu vor lupta terestru în locul nostru.

      Ștergere
  2. Ponta isi bate joc de militari.Plagiatorul e Basescu2

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iși bate joc de țară. În 25 de ai de așazisă libertate țara a fost jefuită mai mult decât dacă ar fi fost ocupată de un inamic. Dacă va fi cazul să se decreteze o stare de război va fi vai și amar de toți cei ce s-au perindat la putere, inclusiv pe plan local.

      Ștergere
  3. Cu ce ne ajuta acest proiect de lege pe cei care suntem acum la pensie in conditiile in care pensiile noastre nu se reacalculeaza ? Discriminarea se va mentine intre noi si cei iesiti la pensie conf. L.263 precum si cei ce vor iesi la pensie potrivit acestei legi daca se va aproba!
    Sau poate nu am sesizat eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se recalculeaza

      Ștergere
    2. Cu ce ajută :
      -Se revine la sistemul de pensii militare, adică banii pentru pensii nu vor mai veni de la sistemul de asigurari sociale ci direct de la bugetul de stat.
      - Cei cu pensiile diminuate pe legea 119/OuG 1, revenite la valoare din 2010 pril legea 241 și înghețate până când vor fi ajuse ca valoare de pensiile revizuite , vor avea prin noua lege pensiile indexate ca ceilalți.
      - Cei care au au avut stagii ulterioare de muncă după pensionare și le-au valorificat pe legea 263 , beneficiint la calcului acestora tot de stagiu de cotizare de 20 de ani vor avea incluse in noua pensie și această pensie suplimentară.
      - Foarte mulți din cei care au fost militari de conjuctură, cu 10-15 ani de serviciu militar, pe legea 119, prin valorificarea tuturor veniturilor, majoritatea obținute ca civili, dar pentru care stagiu de cotizare este ca la militari, au obținut, pe legea 119 și-și vor menține pe noua lege, pensii mult mari mari decât dacă acestea ar fi recalculate și aplicate doar pentru anii în care au fost militari. Dacă ar fi recalculați de noua lege ar trebui ca pentru anii lucrați în afara armatei să ceară calcularea pensiei conform legii 263 caz in care stagiile de cotizare ar fi mai mari iar pensia s-ar obține doar de cei care au implinit 65 de ani.
      - Îngroapă definitiv toate erorile ori mânariile facute cu bună știință in procesul de recalculare/revizuire facute de Oprea/ Lupu&co.
      Ce se pierde :
      -Vor pierde toți cei care au avut doar o carieră militară și cărora dacă pensia le-ar fi recalculată plecând de la 75% din soldă, comparativ cu 60% pe legea 164, și beneficiind de noile grupe de muncă ar avea pensii mult mai mari decât cele pe legea 164 și 119.
      -Aproape sigur se pierde aplicarea grupelor de muncă conform HGS 1019 pentru cei din MApN. E geu de presupus că după ce pensiiile vor fi transformate în pensii militare va umbla cineva în memoriile personale și în dosarele intocmite pe legea 119 făcând practic o nouă recalculare a pensiei în baza OuG1. Dar acest lucru afectează doar militarii de carieră, cele mai mari pierderi le vor înregistra, ca și pe legea 119, cei din grupele alte condiții.
      -Vor pierde cei plecați din sistemul militar în perioada restructurarii cu vechime sub 20 de ani și care nu au beneficiat de pensie militară. Aceștia nu se vor mai putea pensiona la aceași vîrstă cu militarii ci doar la 65 de ani iar celor ieșiți inainte de 2001 nu li se mai recunosc nici noile grupe de muncă introduse prin legea 164. Aici trebuie incluși și miile de MAC-i care au plecat din sistemul militar datorită limitei de vârstă .

      După cum se observă o parte din privilegiații legislațiilor anterioare vor rămâne privilegiați și la aplicarea viitoarei legi în detrimentul majorității militarilor.
      Doar că acum, spre deeosebire situația de la legea 119, aceștia au făcut front comun și prin structurile asociative SCMD+ANCMRR+ sindicatele din MI au pactizat cu cei de la putere, în principal cu Oprea, pe mâna căruia a lăsat Ponta rezolvarea acestei probleme.
      Așa că șansa de a mai schimba ceva, în condițiile în care așazisele structuri reprezentative ale pensionarilor militari sunt de acord cu puterea, sunt minime. Majoritatea celor dintre noi, ( ca și la aplicarea legii 119) nu au habar de ce li se întâmplă, sunt mințiți, inclusiv de cei cărora le dau cotizații pentru ai reprezenta, și in lipsa unor structuri/ reprezentați care să poată dialoga ori face presiune asupra decidenților politici vor fi iar sacrificați.

      Ștergere
    3. @ Anonim 27 martie 2015, 14:25. In principiu, exact asa este! Insa, la acest moment exista 26 500 rezervisti (MINIM) cu pensiile INGHETATE pe viata! Adica neindexate precum a dumitale si a altor cetateni! Neindexare inseamna tot diminuare! Proiectul ii ajuta la modul concret pe cei 26 500! Dar in principiu, ai dreptate! Recalcularea GENERALA ar rezolva pe toata lumea, si pe "inghetati" si pe ceilalti neafectati! Mai putin pe acei 1% dintre "disperati" carora li s-au marit de 5-10 ori pensiile pe L. 119. Numai ca ultimii trag sforile sa NU existe recalculare!

      Ștergere
    4. Revin Anonimul de la 14.25.
      Multumesc tuturor celor care au raspuns la problema ridicata de mine.
      Referindu-ma la militarii-militari, in principiu, am avut dreptate, Si karadeniz si EU afirma ca toate pensiile vor fi indexate prin aceasta lege. Afirm ca si pana acum au fost indexate conf. L. 241 dar indexarea s-a aplicat la cuantumul ultimei pensii revizuite si daca nu a trecut de cuantumul din 2010 atunci nu s-a vazut. Prin abrogarea L. 241 toti cei cu pensiile diminuate se vor trezi ca si cuantumul din talonul de pensie va scadea intrucat se va pune in plata cuantumul pensiei revizuite si indexate dar care nu a trecut de 2010. Deci toti cei cu pensiile INGHETATE vor primi la intrarea in vigoare a acestei legi pensii diminuate iar indexarea prevazuta in aceasta lege se va aplica ca si pana acum la cuantumul pensie revizuite.
      In concluzie: pe unde poate fiecare trebuie luptat ca toate pensiile sa fie recalculate luandu-se in calcul veniturile realizate in ultimele sase luni ( ... ) actualizate.

      Ștergere
    5. @ Anonim 28 martie 2015, 16:46. EU nu am zis nimic de vreo indexare! Ipoteza ta legata de L. 241 este cam aiurea! Daca actualul proiect spune ca si pensiile in baza L. 241/2013 devind pensii militare in intelesul prezentei legi, tu sustii ca NU devine nicio pensie in baza L. 241/2013 pensie militara in intelesul prezentei legi intrucat prezenta lege ar abroga L. 241? Da, dar actuala lege abroga si L. 119 si OUG 1. Asta ar insemna in acceptiunea ta ca pensia ta in baza L. 119/2010 si a OUG 1/2011 devin egale cu zero intrucat desi au devenit pensii militare, aceastea sunt egala cu zero, OUG 1/2011 si L. 119 abrogandu-se?

      Ștergere
  4. Poate nu se stie.Dar din 23.03.2015,Legea pensiilor militare a trecut de Camera deputatilor.
    Citez,
    Propunerea legislativa privind pensiile militare de stat este inregistrata la Camera Deputatilor cu nr. BP 313/18.03.2015. La data de 23.03.2015 propunerea legislativa a fost prezentata in Biroul Permanent al Camerei Deputatilor, fiind inaintata in aceeasi zi, Senatului, pt. adoptare (Senatul este camera decizionala in acest caz).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A trecut de CD, asa... precum cainele prin apa..., fara a fi dezbatut (proiectul), fara a fi votat...
      Senatul este prima camera.

      Ștergere
    2. S-a facut corectia! Cu multumiri! CD este camera decizionala! Pare un joc in stil "pasatul pisicii" - ceva in genul noi (CD) aprobam (poate) daca Senatul (poate) ne trimite ceva!

      Ștergere
  5. Nu așteptați nimic de la mongoloidul plagiator.Are. destule bube și a spus fufa clar ca o lege a pensiilor militare nu va fi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Scrie clar acolo: Camera Deputatilor e camera decizionala.Dupa ce trece de Senat ajunge inapoi la camera. Oricum mai dureaza...
    Link pentru confirmare: http://www.senat.ro/Legis/PDF/2015/15b123DE.pdf

    RăspundețiȘtergere
  7. @ultima ora27 martie 2015, 14:57 :
    Acel proiect de lege NU A TRECUT de Camera Deputatilor !
    A fost trimisa la Senat deoarece acesta trebuie sa o aprobe initial .
    Pentru acest proiect de lege CAMERA DECIZIONALA este Camera Deputatilor ... ca urmare aici se va discuta abia IN FINAL !
    ------------------------------------------------

    Nr. înregistrare:
    - B.P.I.: 313/18-03-2015
    - Camera Deputatilor: BP313/18.03.2015
    Procedura legislativa: cf. Constitutiei revizuita în 2003
    Camera decizionala: Camera Deputatilor
    Tip initiativa: Propunere legislativa
    Procedura de urgenta: nu
    Stadiu: la Senat

    //www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?cam=2&idp=14789

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim27 martie 2015, 14:58 :
    Pensiile celor la care se refera "Anonim27 martie 2015, 14:25" NU SE RECALCULEAZA la data intrarii in vigoare a proiectului de lege ... Este vorba despre pensiile din l.119/oug 1/2011 si l.241 ...
    Ele se vor recalcula in termen de 12 luni de la data modificarii soldei de grad si/sau functie a celor in activitate ...
    Deci ... se vor recalcula cindva ... mai "la toamna" !...
    Mai sint niste posibilitati de recalculare mai apropiata (in timp) dar acolo se vor incadra foarte-foarte putini ...
    ------------------------------------------------------------
    Art. 111. – (1) Pensiile militarilor, poliţiştilor şi funcţionarilor publici cu statut special recalculate şi revizuite în baza Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor, Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 1/2011 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor acordate beneficiarilor proveniţi din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională şi Legii nr. 241/2013 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor acordate beneficiarilor proveniţi din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională devin pensii militare de stat în înţelesul prezentei legi.
    (2) Prima actualizare prevăzută la art. 61 alin. (1) lit. a) se realizează în termen de 12 de luni de la data primei majorări a soldelor de grad/salariilor gradului profesional şi/sau soldelelor de funcţie/salariilor de funcţie ale militarilor, poliţiştilor şi funcţionarilor publici cu statut special şi se aplică începând cu luna majorării acestor drepturi.
    (3) Pensiile prevăzute la alin. (1) pot fi recalculate, în condiţiile prezentei legi, în situaţia depunerii de documente nevalorificate până la data intrării în vigoare a prezentei legi, iar drepturile de pensie astfel recalculate se acordă începând cu luna următoare depunerii documentelor.
    (4) Stagiile de cotizare nevalorificate la recalcularea pensiei conform alin. (3), precum şi cele realizate ulterior intrării în vigoare a prezentei legi se valorifică în sistemul public de pensii.
    (5) Procedura de recalculare prevăzută la alin. (3) se stabilește prin ordinul prevăzut la art. 61 alin. (3).

    RăspundețiȘtergere
  9. Rezulta clar din proiectul inaintat ca pensiile celor iesiti cu L119 ca si cele cu L241 nu se recalculeaza, ceea ce duce la o discriminare crasa. Celor care au pensiile umflate cu pompa pe L164( restabilite cu L241) si pe L119 le convine situatia( de altfel in aceste zone se afla vocalii si latraii care au influenta pe la cele comisii si comitete). Chiar se va accepta sa fie sacrificati zeci de mii de rezervisti corecti pentru cateva sute de latrai cu pensiile superumflate? Aceasta in conditiile in care potrivit noii legi, latraii isi mentin pensiile umflate cu pompa indiferent de cuantumul rezultat prin noua lege ! Si atunci , de unde atat impotrivire la latrai? De unde atata cinism ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti in eroare! Logica nu poate fi decat una singura! NU au existat pensii "umflate" cu pompa in baza L. 164/2001 - este doar o propaganda a "disperatilor" imbuibati de L. 119.2010. Au existat doar pensii "umflate cu pompa" in baza L.119/2010. Din simplul motiv ca proiectul legii pensiilor militare de stat dateaza din ANUL 2012, iar L. 241/2013 care a repus in plata pensiile in baza L. 164/2001, dateaza din ANUL 2013. In concluzie, proiectul actual este conceput inainte de aparitia L. 241/2013, fapt pt. care NU poate avea nicio legatura cu eventuale "pensii umflate cu pompa" in baza L. 164/2001, ci exclusiv cu pensiile "umflate cu pompa" in baza Legii nr. 119/2010.

      Ștergere
  10. Ponta este un nesimtit , care a uitat de sprijinul pensionarilor militari la toate alegerile anterioare pe care le-a pierdut pe mana lui ! Oprea este un tradator (incult) ,avansat de Basescu pentru merite deosebite ! Ne-am nenorocit si cu astia !

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. In cat timp va fi adoptata aceasta lege?
    Cred ca in timp cu anumite amendamente va fi un lucru f.bun pt.militari.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. La noi la artilerie sa spunea,,a plecat lovitura,,.....cum ,de ce in felul asta,de ca tocmai acum, sunt intrebari ale caror raspunsuri le intuim sau le cunoastem si care nu mai trebuie comentate.Efortul nostru trebuie concentrat spre CE AVEM DE FACUT pentru a stopa mizeria si a ne atinge obiectivul de a avea o lege dreapta pentru toti conforma cu legile NATO in domeniu.Prima masura e sa ne unim efortul cei care vrem sa ne implicam in acest PROIECT,si in asest sens va propun sa va alatutati demersurilor incepute de GRUPUL DE DIALOG al asociatiilor din FMR si ROMIL,al carui lider e dl gl MIRCEA CHELARU.Acest grup va trebuii sa actioneze rapid in PARLAMENT pentru a AMENDA proiectul depus,si a lamurii parlamentarii despre NECESITATEA adoptarii unei legi drepte pentru toti militarii.La acest demers trebuie sa punem si nui umarul in teritoriu unde trebuie sa desfasuram o gama variata de actiuni de lamurire a parlamentatilor si actiuni in plan mediatic,prin asociatiile si fundatiile militare.La nivel central, in PARLAMENT sa reluam seria intalnirilor cu parlamentari si ministrii de resort,pentru a face publice AMENDAMENTELE,actiuni la care presa sa fie prezenta.Pentru a ne face auziti sa organizam cateva actiuni de protest ,la care sa participam cat mai multi unde sa demonstram in mod pasnic civilizat in limitele legii,iar in ziua votului decisiv sa asistam in PARLAMENT LA LUCRARI.Pana atunci insa cred ca toti cei interesati ar trebui sa sprijine INITIATIVA FMR siROMIL de a initia trei initiative legislative de modificare si completare a legislatiei actuale referituare la recuperatea drepturilor, indexarea tuturor pensiilor si aplicarea unitara a HGS 1019.Azi la BUCURESTI are loc ADUNAREA GENERALA ROMIL unde se va discuta si modalitatea de introducere in parlament a acestorinitiative.BIROUL OPERATIV AL FILIALEI ROMIL CRAIOVA.CU RESPECT PENTRU TOTI CEI DE BUNA CREDINTA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stimate domn,
      Pe unde va gasim ca sa stim ce faceti si cand faceti ?! Daca stiti numai dumneavoastra atunci nu avem cum participa! Aveti vreun site, blog, persone de contact etc??

      Ștergere
  15. De ce asa o discriminare mizerabila se face????? Militarii pensionati dupa 2011 de ce nu merita si ei pensie militara ???S-ar zice ca lumea s-a oprit in loc in 2010, dar cei pensionati in 2011 si dupa, ei nu traiesc, nu mananca? Unde e recunoasterea valorii daca un ofiter ia o pensie egala cu un necalificat numai pentru ca amandoi au contribuit acelasi numar de ani?????asta descurajeaza omul sa faca ceva mai mult in viata pentru ca nu are de ce, nu este motivat. Este adevara ca in 2010 au fost taiate ilegal niste drepturi, iar din 2011 sunt taiate legal (prin lg 263). Nu se mai da spor de vechime, grad, functie,studii, adica mai nimic. Pana in 2010, chiar inainte de revolutie se recunosteau aceste drepturi, acum de ce nu se mai poate????????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că nu ați citit proiectul legii, vedeți ce spune art.112 .
      112-(1) ” Pensiile militarilor, polițiștilor și funcționarilor publici cu statut special stabilite în baza legii 263/2010, cu modificările și completările ulterioare, devin pensii militare de stat și se RECALCULEAZĂ potrivit prezentei legi, în raport cu vechimea valorificată prin ultima decizie de pensie."
      Celelalte 7 aliniate ale articolului vă lămuresc cu toate detaliile.
      Una din problemele nesoluționate pentru cei ce vor intra sub incidența acestei legi ( dar nu singura) este a celor din grupa ”alte condiții”.
      Cei pensionați după ianuarie 2011 sunteți destui de mulți, circa 8-10 mii, ar fi cazul să vă uniți și să vă faceți auzită vocea, mai ales în situația în care activii nu pot face acest lucru.
      Nu lăsați această lege la cheremul lui Dogaru/Iliescu/Oprea/Ponta.

      Ștergere
    2. Domnule Dan,
      Nu inteleg de ce va plangeti intrucat veti fi net avantajat in raport cu cei iesti la pensie inainte de 2011. Pensia dumneavoastra devine pensie militara, se recalcualeaza, se va lua in calcul media tuturor veniturilor realizate in ultimele sase luni (sau la alegere), grupele de munca sunt cele din HGS 1019. Deci , de unde vine nemultumirea ??!! Cititi cu atentie proiectul, in special art. 28 si art.112!
      Sau umblati cu diversiunea ???!!!

      Ștergere
  16. Asa sa fie dar pana nu vad nu cred.Pana atunci proteste ca sa trezim politicul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Colonel in rezerva.M-am saturat de promisiuni.Promisiunile neonorate mi-au cauzat un infarct.Singura alternativa ,cat timp suntem valizi,este sa ne luam singuri ceeace ne apartine.Voi chiar credeti in presedinte,prim-ministru,guvern si parlament?Astia nu misca un pai daca nu este in folos propriu.

      Ștergere
  17. IN SEARA ACEASTA LA 0RA 18.15, PE SITE-UL SENATULUI LA sEDINTELE SENATULUI IN DIRECT, VETI PUTEA URMARI RASPUNSUL PE CARE IL VA PRIMI DOAMNA CRISTIANA ANGHEL DE LA DOMNII OPREA SI DUSA PE TEM,A LEGII PENSIILOR MILITARE. Urmariti daca sunteti interesati si asa veti afla de ce domnul Dogaru si doamna Minca au introdus acel proiect. Chestiuni de finete.
    http://www.senat.ro/Live.aspx

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!