marți, 10 februarie 2015

Atentie la "satanele" dintre rezervisti! Studiu de caz: C-dor (rtg.) C. Alexandru - juristul A.N.C.M.R.R. care "ne-a facut bucata" privind legea pensiilor militare, "pe la spate"!

Materialul este intocmit la cererea expresa a unor persoane care ofera probe de necontestat asupra unor aspecte de natura terifianta pt. toti cei care si-au pierdut dreptul la pensie militara, dar in egala masura si pt. toti cei care luptra intr-un mod sau altul pt. reintroducerea pensiilor militare de stat!

Dupa cum stau datele problemei, apar noi elemente care reconfirma faptul ca desfiintarea pensiilor militare de stat nu a pornit de la Boc si Basescu, acestia conformandu-se pur si simplu unor cereri si presiuni provenite din partea unor militari in rezerva/retragere via U.N.P.R. Si care printr-un mod de gandire de-a dreptul sinistru, au calculat in tenebrele mintii lor faptul ca respectivii ar fi avantajati daca li s-ar recalcula pensiile dupa principiile sistemului contributiv! Si au fost avantajati intr-adevar, necontand in lipsa lor de scrupule faptul ca la cateva zeci de mii de militari in rezerva/retragere le-au scazut dramatic cuantumurile propriilor pensii, unii plecand dintre noi din acest motiv, altii suportand drame care continua chiar si in ziua de astazi!

Ceea ce este si mai frapant este faptul ca aceiasi sforari au intrat intr-o puternica fibrilatie in ultimele saptamani, mai exact de cand a fost repusa pe tapet necesitatea reintroducerii pensiilor militare de stat! Desi majoritatea covarsitoare a rezervistilor solicita cele 2 elemente simple ale unei pensii militare de stat fara de care o astfel de pensie nici nu mai poate fi denumita pensie militara de stat, respectiv actualizarea pensiilor in plata ale militarilor in rezerva/retragere in functie de cresterea soldelor militare in activitate si in mod implicit si recalcularea tuturor pensiilor in plata ale militarilor in rezerva/retragere in functie de principiul mentionat anterior, asistam toti cu uluire la aparitia unui proiect numit in fals al pensiilor militare, care nu cuprinde cele 2 elemente esentiale!

In urma intalnirii dintre reprezentantii guvernului, militarilor in activitate si ai diverselor organzatii de rezervisti din data de 03.03.2015, nu am aflat nimic oficial, dar am avut totusi noroc sa aflam prin intermediul unor oameni de bine, lucruri efectiv halucinante! Cum ar fi de exemplu faptul ca liderii A.N.C.M.R.R. au solicitat nici mai mult, nici mai putin ca pensiile stabilite in sistemul public in baza Legii nr. 119/2010, O.U.G. nr. 1/2011 si Legii nr. 241/2013 sa nu fie recalculate sub niciun motiv (a se vedea pct. 25 al propunerilor), ceea ce elimina automat si posibilitatea de actualizare a respectivelor pensii! 

In concluzie, "satanele" sunt din randurile noastre! Ocazie cu care dam curs cererii unor persoane de bine de a publica si alte elemente care demonstreaza faptul ca "satanele" din randurile noastre, vizandu-si in mod meschin propriile interese, sunt cei exclusiv vinovati de intocmirea actualului proiect de lege, participand pe usile din dos (lipsa de transparenta) la redactarea textului proiectului, in asemenea mod incat sa le satisfaca propriile interese oneroase (necinstite), interese care sunt insa in defavoarea majoritatii covarsitoare a tuturor pensionarilor militari!

Corespondenta de mai jos este preluata de pe acest site, deci este publica. Interlocutorii sunt C-dor Av. (r) D. Buzescu si marele jurist al A.N.C.M.R.R. C-dor Mar. (rtg.) C. Alexandru. Ocazie cu care aflam ca marele jurist al A.N.C.M.R.R. s-a opintit din greu in ultimii 3 ani, astfel incat incat nu cumva sa apara  vreun proiect al legii pensiilor militare pe piata care sa permita indeplinirea cerintei minimale a unei legi a pensiilor militare, respectiv de actualizare a pensiilor in plata in functie de soldele militarilor in activitate, precum si de recalculare a acestora urmare a principiului mentionat!


"Domnule comandor (r) Buzescu,

Văd că vă pronunțați pe ceva ce nu cunoașteți. Proiectul actual al legii pensiilor militare de stat este elaborat de juriști cu experiență, oameni care fac parte din structurile juridice ale instituțiilor în cauză. În ce mă privește, am avut onoarea, ca jurist cu peste 40 de ani de experiență, să fac parte din colectivul care lucrează de 3 ani la elaborarea acestui proiect. S-a ținut cont de toate propunerile pertinente primite de la diverși camarazi.

Pretenția dvs. de a recalcula toate pensiile militare este în afara legii. Motivul este foarte simplu: Curtea Constituțională a declarat a fi constituționale atât legea 119/2010, cât și OUG1/2011. Așa că legile revizuite pe baza OUG1/2011 nu mai pot fi recalculate. S-a reușit, totuși, să se aprobe o lege (241/2013) prin care pensiile diminuate prin legislația menționată au revenit la cuantumul din decembrie 2010. Prin noul proiect de lege, toate pensiile recalculate și revizuite, aflate în plată la data intrării în vigoare a noii legi, devin pensii militare de stat. Vor fi recalculate însă, potrivit noii legi, pensiile acordate potrivit legii 263/2010, respectiv după 01.01.2011.

De asemenea, modul de calcul a fost cel stabilit de lege, deci nu poate fi aplicat altul. Precizez că reglementarea respectivă prevede toate veniturile la care vă referiți. Dacă unele nu au fost luate în calcul, puteți face contestație sau cerere de revizuire a pensiei, dacă obțineți dovezi pentru a demonstra anumite venituri pe care le-ați avut, dar nu au putut fi luate în calcul. În ce privește titlul de doctor, indiferent în ce specialitate, acesta nu intră în baza de calculul a pensiei. Iar modul de calcul pentru cei care au ieșit și vor mai ieși la pensie pe legea comună 263/2010), baza de calcul va fi cea corespunzătoare actualelor condiții.

În situația că actualizarea pensiilor în plată să se facă pe baza majorării soldei de grad și funcție a cadrelor active, mai sunt încă discuții. Pentru că există riscul ca majorările respective să se facă destul de rar (la 3-4 ani odată), iar cuantumul actualizării va reprezenta numai o parte din majorările respective, s-ar putea să fie mai avantajos sistemul prevăzut de legea comună (majorare anuală). Și mai este o problemă de etică. Să ne gândim și la faptul că sunt foarte mulți pensionari cu pensii mult mai mici decât cele ale militarilor.

Toate cele bune!
Șeful Serviciului juridic,
Cdr. (ret.) C. Alexandru"



"Domnule Buzescu,

Văd că sunteți foarte afectat pentu faptul că nu puteți înțelege niște noțiuni juridice. Eu am scris nu ca pentru un jurist, ci pentru un om obișnuit. În ce privește punctul de vedere al domnului Ujică, îmi pare rău, dar aparține unui om interesat, care crede că, dacă este jurist, i se cuvine orice crede el că ar fi folositor propriei persoane, inclusiv interpretarea legii.

Astfel, declararea constituționalității de către CCR înseamnă, în jurisprudența acesteia, că a fost respinsă o sesizare de neconstituționalitate. Pe problematica pensiilor militare, CCR a pronunțat foarte multe decizii de respingere a pretențiilor unor „atoateștiutori” care cred că știu ce este Constituția, dar nu o înțeleg, probabil și ale domnului Ujică. Dovada este că marea majoritate a acțiunilor în instanță pe această temă (a pensiilor militare) au fost respinse, iar dacă s-a întâmplat ca vreo instanță să aprobe astfel de acțiuni, punerea în executare a unei hotărâri contrare deciziilor CCR, nu a avut loc.


Din fericire, noul proiect al legii pensiilor militare de stat va rezolva favorabil situația pensiilor militare de stat, inclusiv ale celor diminuate. Și la elaborarea acestei legi eu am avut o participare apreciabilă. ”Domnul” Ujică și dumneavoastră ce ați făcut? Ați stat pe margine și ați înjurat! La asta văd că vă pricepeți. Acum, că legea respectivă este deja în faza finală, consider că nu mai am ce vorbi cu dvs, cu atât mai puțin cu „marele avocat Ujică”. Totuși, veți beneficia și dvs. de prevederile acestei legi.

C. Alexandru
                  Jurist"
"(...) consider că nu aveți capacitatea de a-mi da mie lecții de drept! Chiar credeți că ar trebui pus în mișcare, ilegal, un întreg sistem pentru a recalcula 90% din pensiile aflate în plată pentru „mofturile” câtorva sute de „revoluționari”?

Raspunsul apartine aceluiasi C. Alexandru, jurist cu peste 40 ani de experienta, fiind in mod evident un expert de prim rang in dreptul comunist!
***
Nota 1: Ramane la aprecierea fiecaruia sa stabileasca cat din astfel de raspunsuri reprezinta perfidenie in stare pura menita sa "camufleze"  interesul disperat al C-dor Mar. (rtg.) C. Alexandru de a nu ii fi actualizata si realculata propria pensie, cat reprezinta senilitate, cat reprezinta indolenta, cat reprezinta tupeu, cat reprezinta "negru in cerul gurii", cat reprezinta dispret fata militarii cu pensii foste diminuate/actualmente "inghetate" si in general fata de militarii de cariera, si cat reprezinta manipulare si intoxicare. Ceea ce se desprinde cu certitudine din mesaj este doar faptul ca persoana in cauza a contribuit din plin la redactarea "pe furis" a unui proiect de lege care face "misto" de majoritatea covarsitoare a militarilor in rezerva/retragere, proiectul in cauza fiind si preavizat de ministere!

Nota 2: Nici colegii nostri din S.C.M.D. nu au motive sa jubileze. A nu se uita ca nici liderii S.C.M.D. nu au solicitat nici actualizarea pensiilor in plata in functie de soldele militarilor in activitate, si nici recalcularea acestora urmare a principiului mentionat! A se vedea pozitia dubioasa si a unui jurist al S.C.M.D. (posibil tot cu pensie contributionista "umflata cu pompa" in baza Legii nr. 119/2010) care afirma nici mai mult nici mai putin o stupiditate de proportii si anume ca recalcularea nu se poate face intrucat implica "un imens efort uman, material si financiar"! Ce chestie "gogonata"! Ce efort uman si material cand recalcularea pornind de la actualizarea soldelor in functie de soldele militarilor in activitate, nu necesita decat consultarea bazei de calcul existente, fara arhive, adverinte si altele? Pe de alta parte, nu este in regula nici cu pretextul privind efortul financiar! Doar cunoastem cu totii ca fondul alocat pt. trecerea pensiilor in sistemul public a crescut cu 30%, deci de unde atata efort financiar daca se revine din nou la pensiile militare de stat? Si chiar sa existe un efort financiar, este normal sa fie - adica ori avem pensii militare, ori "improvizatii" denumite pensii militare!

26 de comentarii:

  1. Gelule, plecat lovitura! De fapt sunt 2!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant! Este exact ca in filmele cu hotii care mai fac si pe prostii! Astia sunt tot un fel de C. Alexandru vopsiti in SCMD-isti! Publicam sa avem ce sa comentam, desi tacerea a fost deja sparta de timisoreni!

      Ștergere
  2. D-na Caloianu de la Scmd si acest imperinent de jurist parat, a fost in stare sa ceara unei instante sa anuleze L 119, cerere respinsa ca inadmisibila, prescurtat CA de la Ancmrr, au pensiile umflate pe L 164. Asemenea sunt multi din conducerile asociatiilor si sindicatelor de rezervisti care, acum, dupa ce si-au recastigat cuantumul pe Legea 164/2001, prin L 241/2013, mai sunt interesati doar de dezghetarea de la indexare, lovind grav in interesele disponibilizatilor, daca pensiile lor nu sunt recalculate de noua lege a pensiilor militare.
    Nu le mai platiti cotizatii acestor impostori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru prima data, sunt de acord cu tine.

      Ștergere
    2. Ceva nu este logic! Tu acuzi existenta "pensiilor umflate cu pompa" in baza L. 164/2001? Dupa cum statu lucrurile, cei de genul C.A. apara pensiile "umflate cu pompa" pe L. 119/2010, nu pe L. 164/2001. Pe legea 164/2001 nu putea aveau pensii umflate cu pompa decat:

      1]. Foarte putini aviatori si foarte putini marinari pensionati pana in anul 2007 urmare a faptului ca L. 138/1999 a salarizarii a permis sa isi includa sporurile si primele la calculul pensiei pe L. 164/2001, in plus fara de calculul pe baza ultimei solde asa cum se calcula normal la ceilalti militari. Foarte putini, inseamna ca sunt foarte putini cei care s-au "orientat" sa faca manevra, nu oricine. Prevederea a cazut in 2007, printr-o O.U.G., fiind bagata toata lumea "in front" - adica pensie pe baza ultimei solde, nemaicontand niciun spor si nicio prima in afara celor din definitia soldei. Foarte putini, inseamna ca sunt foarte putini si aviatori si marinari care s-au "orientat" sa faca manevre pe L. 164/2001, nu oricine.

      2]. Personalul detasat in unitati economice cu functii super-barosane (in consilii de administratie) , in cazul carora solda era inlocuita cu salarii exorbitante. Foarte putini si in acest caz.

      3]. Personalul cu pile si relatii de partid (nu conteaza care) incadrat dupa pensionare in functiile de secretar de stat carora li se recalcula pensia dupa salariile primite ca secretar de stat. Extrem de putini si in acest caz!

      Ori, in cazul juristului C.A. - nu a fost nici marinar autentic care sa beneficieze de prime si sporuri precum personalul ambarcat (decat numai daca a facut manevre "din pix" - da era posibil, dar ar fi infractiune) - ci simplu jurist, nici secretar de stat dupa pensionare, nici in vreun consiliu de administratie (probabil).

      Deci, respectivului i s-a "umflat" pensia cu pompa in baza L. 119/2010, ceea ce inseamna ca a beneficiat de venituri superioare soldelor din prima si pana in ultima zi a activitatii. Aici este manevra! Daca au putut exista aceste venituri cu mult superioare soldelor din prima pana in ultima zi de cariera in cazul unor militari? Dar bineinteles ca au existat! Am mai discutat despre aceste lucruri.

      Concluzia este ca cei care se opun actualizarii/recalcularii au pensiile "umflate cu pompa" pe L. 119/2010 si nu pe L. 164/2001. Daca le-ar fi actualizate pensiile, acestea ar fi diminuate sau "inghetate" - de aceea nu vor actualizare sau recalculare!

      Ștergere
    3. Daca ai dubii ca cel in cauza are pensia "umflata cu pompa" in baza L. 119/2010, citeste aici [http://r-26500.blogspot.ro/2015/02/atentie-rezervisti-pensionati-pana-in.html?showComment=1423149650778#c5906555367927686355]. El este CA! Dupa cate observi, apara L. 119/2010, nu L. 164/2001 - fiind prea clar ca a avut pensia "umflata" pe L. 119/2010!

      Ștergere
  3. Am fost amăgit de:panglicarii galbeni (liberalii),portocalii(democrat-liberalii) şi rosii (social-democratii)
    încât imi e silă să îi mai ascult.
    Politicienii şezând se sufocă şi se îneacă în vorbe, iar armata tarii lor,trupe expeditionare, acoperite cu veste antiglont şi antrenata in poligoane, le apara averile.
    Nu e partid politic care să nu se ocupe de soarta Militarului ... pe hârtie.
    A trebuit să mai primesc pe obrazul meu, palma CAMARAZILOR şi, nu odată,fapt ce m-a adus în pragul deznădejdii!
    Situaţia grea a Veteranilor, nedreapta recalculare,revizuire si reverificare a pensiilor, legi ptr.armata oneroase, cârdăşia tot mai vizibilă dintre politicieni şi institutiile statului, înmulţirea abuzurilor si discriminare pe seama rezervistilor,ma face sa cred ca nu mi-a mai ramas decat LUPTA!
    Motivatia este deplina,uniforma am,ceva forta mai e (Alte conditii = 20 ani).Astept data,ora si locul actiunii!
    DACA VA PLACE LIBERTATEA, MULȚUMITI SI VETERANILOR!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca e cazul sa se actioneze de urgenta, in mod organizat pentru a nu permite latrailor si vocalilor sa castige razboiul. Nu se poate admite ca o grupare restransa de latrai , fara onoare si demnitate militara sa aiba castig de cauza in fata a zeci de mii de rezervisti cu onoare.
    Obiective de baza(prioritare):
    - aplicarea unitara a noii legi pentru toti rezervistii indiferent de grade si fonktzii ;
    - aplicarea unitara pentru toti rezervsitii a HGS1019 ;
    - stabilirea pentru grupa "alte conditii ' a unor coeficienti superiori fata de " speciale" ;
    - legatura pensiilor militare cu cresterea soldelor la activi
    - aplicarea :cuantumului mai avantajos "
    - privind cuantumul "excesiv de avantajos"(ma refer desigur la cuantumul care nu poate fi justificat prin activitatea desfasurata de cel in cauza de-a lungul intregii cariere) specific unor latrai si vocali cu vocatie spre necinste si care in general depaseste pensia unor fosti sefi de smg , acesta sa fie amendat ori cel putin inghetat .
    Informarea factorilor de decizie cu privire la manevrele oculte derulate de tot soiul de latrai pentru a-si vedea indeplinite scopurile se impune cu urgenta.
    O scrisoare in acest sens catre Presedinte ar fi oportuna pentru ca Domnia Sa sa fie informat despre adevarata fata a " latrailor si vocalilor". Este totusi o problema grava cu accent deosebit de coruptie si corupere a factorilor de decizie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oameni buni ,aveti putina rabdare pîna antameaza mo/bo-șorogul Alecu la invitatia domnului Călin, noua lege a pensiilor militare. In mod sigur o sa fie o lege care o sa elimine toate neclaritatile,discriminarile,etc.
    Singurii pîrliti de lege vor fi in mod sigur doar maidanezii si ”pretenul” lui juristul ancmrr.

    calin8 februarie 2015, 21:15
    Cred ca am inceput sa batem apa-n piua. Mosule, pregateste o lege de la cap la coada asa cum o gandesti matale. Tot ce-ai zis pana acum e foarte OK. Nu trebuie decat sa le legi...O vedere de ansamblu e altceva si micile finisari pot fi abordate altfel. Toti ceilalti, pastrati o perioada de liniste. Admin. tine legatura cu Alecu, Neacsu si ROMIL. Din voi o sa iasa o lege ca lumea. Trebuie sa iesim pe piata cu asta pentru ca Dusa nu e in stare. Cum o sa o promovam, vom vedea, daca va fi nevoie...cu circ ! Si gata !

    Răspundeţi

    avianyc9 februarie 2015, 21:43
    Caprare,am o presimtire.
    Cred ca onorat de invitatia lui CALIN , mo/bo-șorogul Alecu a purces la antamarea unei noi legi a pensiilor ,lege care o sa ”multumeasca ” pe toata lumea ....................bineinteles ,cu putin foc mai mult la oala lui.
    Tu nu banuiesti acelasi lucru din moment ce s-a abtinut sa-l puna la punct pe ”pretenul” lui, juristul ancmrr.
    Ce zici, mergem la lansare?

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate ar trebui să facem plîngere şi la DNA. Cu documente justifictive, cum ne-au fost mînărite pensiile pe 119. Eu am avut chitanţele de salariu pe 12 ani şi nici una nu bătea cu prostiile înscrise în cele 4 decizii de pensionare. Cît despre contestaţii...din 4 doar la prima mi s-a răspuns. Ţară de căcat, condusă de rahaţi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cam asta a spus juristul lui peshte C Alexandru, caruia ar trebui sa-i "umplem frigiderul cu carne":

    preluare de pe roarmy230.

    ".... consider că nu aveți capacitatea de a-mi da mie lecții de drept! Chiar credeți că ar trebui pus în mișcare, ilegal, un întreg sistem pentru a recalcula 90% din pensiile aflate în plată pentru „mofturile” câtorva sute de „revoluționari”?
    Dacă vreți să vă „luminați” în probleme de drept, faceți o facultate și un masterat în materie și s-ar putea să înțelegeți câte ceva! Deși nu prea cred! Dvs. știți mai multe decât cei circa 50 de specialiști în drept care au fost și sunt implicați în definitivarea peroiectului de lege. Care este valabil pentru viitor, nu pentru cei aflați acum în pensie, cu excepția cadrelor militare care au ieșit la pensie pe legea 263/2010. Sper că nu ați uitat că ați ieșit la pensie cu cuantumul integral, deși ați avut vechimea cu puțin peste 20(?) de ani. Ba ați mai primit și o sumă de bani, cu titlu de compensație. Atenție, nu este un reproș, totul a fost legal, dar dacă ar fi vorba de o recalculare generală, ar trebui, în concepția dvs.(?), să dați înapoi banii respectivi și să vi se rețină penalitatea legală pentru pensionare anticipată! "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare prostanac CAlex asta...Auzi la el; "Sper că nu ați uitat că ați ieșit la pensie cu cuantumul integral...". Unde s-a mai văzut pe 164 sa iesi la pensie cu 100% din leafa ? Jurist de la CAP, nu de la MApN.

      Ștergere
  8. Asa, certati-va, balacariti-va....altii lucreaza pentru voi ! D-aia au pensii mari, ca-s mai destepti decat voi !
    "In atentia membrilor SCMD
    La intrunirea de astazi marți, 10 februarie 2015 , a Comisiei mixte de lucru pe Proiectul Legii Pensiilor Militare de Stat, am obtinut toate reparatiile necesare si clarificarile solicitate, in conformitate cu acordul initial convenit intre sindicate si ministrii de resort. Ramane sa urmarim sa nu se mai produca eventuale modificari. In termen de o saptamana ne-a fost promis avizul Guvernului si asumarea de catre ministrii parlamentari.Efortul nostru se concretizeaza in directia valorificarii avizelor favorabile, deja obtinute pe proiectul initial, pentru urgentarea procedurii.
    Honor et Patria! Vae Victis!
    Presedintele SCMD,
    Col.(r) dr. Mircea DOGARU"
    Publicat de Moraru Dan la 20:05 Niciun comentariu:
    http://vocearomaniei.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu catuse, fara catuse, adevar, minciuna...transparenta? circ, da-le circ, sa aiba o ocupatie !!! peste tot e la fel - papusi si papusari. cat mai suportam sforile?

      Ștergere
    2. Domnule Dogaru, manipularile dv au luat sfarsit,membti SCMD au intales ale cui interese le reprezentati si ce jocuri faceti cu prietenul Pricina,acest impostor care va conduce di umbra cu abilitate.Tot ce NU ATI FACUT pentru noi,va fi taxat curand,cand veti da sama in fata ,,prostimii,,care va crezut.Tot mai multi membrii SCMD,nu mai platesc cotizatia,iar altii mai informati se inscriu in alte asociatii ,ca de ex ROMIL.Vineri la ,,MASA rotunda ,,din PARLAMENT asociatiile de militari va vor face o SURPRIZA voua si ANCMRR.Asta e democratia si trebuie sa acceptati si aceasta realitate, chiar daca va eclipseaza si va demasca intentiile si actiuniile.Cat priveste pe d-na SAVA,aceasta are zilele NUMARATE in MApN, si in final totul va fi asa cum dorim NOI, cei multi ,cei furati si umiliti.Polul de putere care se naste acum si care REUNESTE toate asociatiile IGNORATE pana acum, ,,asoc militare,va face ceeace nu ati facut voi ,el reusind sa RECREDIBILIZEZE categ noastra profesionala prin ECHIDISTANTA fata de partide,si implicare activa in APARAREA drepturilor tuturor militarilor activi sau in rezerva.Cu parere de rau pt anii pierduti si energia consumata in SCMD SI AMCMRR, GERULA si smpatizantii.

      Ștergere
  9. Tot legat de acest proiect, avem un comunicat şi al domnului Dogaru, pe pagina SCMD comunicat în care ca de obicei nu spune nimic, nu prezintă nimic, doar se laudă că a spart inima târgului că i s-au aprobat toate cererile şi că suntem proşti dacă mai cerem şi altceva, să stăm cuminţi, Dogaru veghează . La ce veghează nu ne spune şi nici nu a prezentat până acum ceva obiectiv, concret, palpabil, doar generalităţi afirmaţii defăimătoare la adresa celor care nu cântă cum dirijează domnia sa, îndemnuri la calm şi la sprijinirea defunctului guvern Ponta /Oprea. Ce urmăreşte şi pe ce se concentrează domnul Dogaru, spune în finalul informării sale: „Efortul nostru se concretizează în direcţia valorificării avizelor favorabile, deja obţinute pe proiectul iniţial, pentru urgentarea procedurii.” Mai pe româneşte spus, domnul Dogaru susţine promovarea proiectului de lege aşa cum a fost prezentat în primă variantă, promiţând şi garantând, ca şi în cazul Legii 241 pe care acum o vrea anulată, că se vor face amendamente şi în final va fi o lege bună.
    Citat din domnul Dogaru: "”In situatia in care camarazii nostri activi, care au tacut in ultimii 5 ani, cu vinovata prudenta, lasandu-ne sa ne batem singuri pentru drepturile castigate si in mod abuziv confiscate, vor avea in vedere, exclusiv, propriile lor interese legate mai mult de prestatiile lor politice decat militare si vor ignora, in continuare, situatia actualilor rezervisti discriminati, vom respinge Proiectul si vom initia aducerea in Justitie a tuturor specialistilor din sistem care s-au facut vinovati fata de noi in ultimii 5 ani. Ca dovada a bunei noastre credinte, inainte de a recurge, din nou, la intreg arsenalul luptei sindicale, vom negocia aducandu-ne argumentele, dar ne rezervam dreptul de a-i atentiona pe domnii ministri de resort asupra impasului in care ne gasim, trimitandu-le aceasta informare.“
    Deci domnul Dogaru dă vina pe militarii activi pentru tot ce a făcut până acuma domnul Oprea încercând şi el ca şi guvernanţii să dezbine pentru a conduce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmeaza material si 'fault" pt. Dogaru! Acum - daca tot am stabilit sa colaboram! Sunt initiator precis a unui astfel de demers, dar am ajuns sa fiu tras de maneca pt. declansarea unor proteste in uniforma de campanie! De oameni cu grupuri intregi dupa ei! Sau macar a unui dialog cu Presedintia si atat, tot in uniforma noastra de campanie, delegatii inauntru, ceilalti in asteptare la poarta! Pana cand rezultatul este OK! Omanei pe care nu ii vedem prea mult virtual, dar care exista pretutindeni! Ia in calcul, te rog, initiativa! E o alternativa mai viabila decat toate celalte! Si ne scurteaza chinurile! Altfel, iar "o furam"!

      Ștergere
    2. Mai ai dreptul de a purta ..uniforma ??..mai ales de campanie ..??

      Ștergere
    3. @ Anonim 11 februarie 2015, 09:11. Ne agatam de tot felul de amanunte! Da, mi-l acord singur!

      Hai sa iti spun o faza: o uniforma militara INCOMPLETA nu este definita ca uniforma militara. A stabilit treaba asta M.Ap.N. si Politia cand EBA isi facea campanie in uniforma militara de campanie, mozaic, originala - de Irak. Dar NU a fost considerata vreo incalcare a unei legi, intrucat doar o uniforma militara completa este considerata uniforma militara. Citeste aici [http://www.hotnews.ro/stiri-esential-5814628-ministerul-apararii-eba-nu-incalcat-legea-pentru-nu-purtat-uniforma-militara-completa.htm}. Ce zice M.Ap.N.? " Mai exista si elemente care lipseau, cum ar fi semnele de arma, ecusonul cu numele, ecusonul de identificare cu Romania, sau gradele. Doar toate aceste elemente alcatuiesc o uniforma militara completa".

      Concluzia? Nu purtam semne de arma, grade sau ecusoane si gata! Si nici izmenele din dotare (alea cu sireturi) - care fac parte tot din uniforma! Ca sa nu mai discutam de faptul ca la orice magazin de pescarie si vanatoare gasesti o uniforma mozaic care pare identica, desi nu este nici pe departe originala! Ce mare smecherie?

      Ștergere
  10. @Huhurez Rez 10 februarie 2015, 19:52 :
    Dom'le ... terminati odata cu intoxicarea cu "Asemenea sunt multi din conducerile asociatiilor si sindicatelor de rezervisti care, acum, dupa ce si-au recastigat cuantumul pe Legea 164/2001, prin L 241/2013, mai sunt interesati doar de dezghetarea de la indexare..." .
    La fel de interesati , daca nu cumva mai mult , sint cei cu pensiile umflate gopristic cu pompa ...
    V-am mai demonstrat o data ca cei cu pensiile goprizate sint mult mai interesati de ne-recalcularea pensiilor lor umflate ...
    -----------------------------------------
    mos alecu spunea...

    Pentru ca vad ca mintile care nu au elementare deprinderi intr-ale martimeticii sint si foarte sensibile , voi explica mai direct .

    Mi se spune ca : "In incercarea de a bramburi auditoriul, esti tare ilogic in raspunsul la intrebarea cu privire la atitudinea complice a conducerii SCMD cu autorii proiectului." .

    Eu am raspuns , in esenta , că , si cei care au pensiile umflate gopristic pe l.119 , au aceeasi atitudine . Atitudine de a se opune recalcularii conform regulilor acestui proiect . Si ca intre acesti "cu pensii umflate gopristic" pot fi chiar si cei din conducerea SCMD .
    -----------------------
    Pentru detaliere ... pentru mintile fara deprinderi martimetice ...
    Impricinat cu pensie pe l.241 ...
    - are cuantumul din l.164
    - intr-o eventuala recalculare se vor folosi exact acelesi elemente ca la l.164
    --- la l.164 , daca erau variatii de solde , se folosea media ultimelor 6 luni
    -------- cred ca este de acord si nepriceputul intr-ale martimeticii ca eventualele "mînăreli" (suspectate si incriminate de el) s-au facut in aceste ultime 6 luni ...
    --- la acest proiect se foloseste TOT MEDIA a sase solde din ultimii 5 ani
    --- este "la mintea cocosului" ca impricinatul isi va alege aceste 6 luni ... acolo fiind si "mînărelile" incriminate
    --- DECI SE FOLOSESC EXACT ACELEASI SOLDE pentru o eventuala recalculare
    - avind in vedere propunerile de procentaje mai mari ... rezulta ce pensia (eventual) recalculata va fi mai mare
    - daca se mai ia in considerare si o posibila (?) aplicare a hg s-1019 ... pensia recalculata va fi mult mai mare ca pensia pe l.164 (l.241)
    Trebuie sa fii complet idiot ca tu , "beneficiar" de l.241 , sa te opui recalcularii conform principiilor acestui proiect .
    duminică, 25 ianuarie 2015, 13:59:00 EET

    ://www.huhurez.com/2015/01/pensie-militara-doar-cu-numele.html

    RăspundețiȘtergere
  11. @Huhurez Rez 10 februarie 2015, 19:52 :
    Continuare ...
    mos alecu spunea...

    (continuare)

    Impricinat cu pensie din l.119
    - pensie mai mare decit pensia pe l.164
    - pensie pe l.119 "umflata" gopristic ... atit de umflata incit nici lui nu-i vine a crede
    - in caz de (eventuala) recalculare conform metodei proiectului pensia ar deveni mai mare decit "fosta" pensie pe l.164 ... dar ar fi inca departe tare de ceea ce primeste el acum , pe l.119 .

    In concluzie : acest impricinat ar trebui sa fie idiot complet ca sa accepte recalcularea pensiei lui (pe l.119) in sistemul propus de proiect ...
    -----------------
    Putem , deci , spune ca_conducerea scmd se opune recalcularii pensiilor (in sistemul stabilit in proiect) deoarece si ei au fost "mînjiţi" prin umflarea gopristica a pensiilor lor ...
    ---------------------
    Sper ca , de data asta , chiar si mintea fara deprinderi martimetice a inteles ca NUMAI cei cu pensii umflate gopristic se opun recalcularii pensiilor . Nici un "beneficiar" de l.241 nu se poate opune recalcularii fara a fi un foarte mare idiot !
    duminică, 25 ianuarie 2015, 14:10:00 EET

    //www.huhurez.com/2015/01/pensie-militara-doar-cu-numele.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Baaaai ..da din ideile lu Boso/mo sorogul nimik ..nimik...??
    Viata e trista fara ele si penzia ..care va sa zica ..nu exizsta....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pssssst că mo/bo - sorogul lucreaza din greu la propriul proiect al legii pensiilor pe care ni-l va supune cît de curînd spre dezbatere publica (nimic pe sest). Acuma-i la art.28

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  13. @mos alecu
    Hai sa discutam logic, pe fapte si pe documente, nu dupa cum ne-am facut niste fixuri despre Legea 164.
    Nu intâmplator am amintit in comentariul anterior ca domnul AC de la ANCMRR s-a facut de râs, din punct de vedere juridic, când, prin 2011, a formulat o cerere, in numele Asociatiei prin care solicita instantei sa anuleze Legea 119/2010. Un jurist bun stie ca puterea Judecatoreasca nu poate sa anuleze o lege adoptata de puterea Legislativa.
    O fi domnul AC un jurist slab, dar nu intr-atât de tâmpit incât sa-si taie creanga de sub picioare, cerând anularea unei legi in baza careia se presupune ca Oprea i-a mânarit pensia.
    Fara dubii, domnul AC si altii din conducerea ANCMRR au o pensie contributiva mai mica decât pensia militara stabilita in baza L 164.
    La fel se poate spune si despre cei de la SCMD care, si in comunicatul de astazi despre ce vor sustine la dezbaterile pe proiect, subliniaza ca pensiile lor contributive sunt mai mici decât cele din 2010. Numai ca, in prostia lor, sustin abrogarea legii care le-a repus in plata pensiile militare.
    Nu sunt de acord cu recalcularea actualelor pensii, dupa algoritmul noului Proiect, acei pensionari pe L 164 care au avut vechime mica, au fost incadrati direct, au prins functii mari si sporuri pe ultima suta de metri. Sunt dezavantajati de alegerea bazei de calcul ca medie pe 6 luni alese din ultimii 5 ani si de faptul ca primesc prea putine procente de 2% peste vechimea de 25 ani.Unii nici n-au lucrat in locuri de munca incadrate la conditii speciale sau alte conditii.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!