luni, 15 septembrie 2014

Militari romani persecutati politic in Romania depun juramant militar pentru Noua Rusie! In mod disciplinat, adica cu batalionul!

Informatia este dezvaluita intr-un articol din "Universul". Poate parea senzatie pentru teatralisti sau superficiali - fie ei politicieni sau jurnalisti. La fel si pentru cetatenii onesti, dar neinformati! Dar pentru oamenii cerebrali, nu este nicio o senzatie, ci o urmare fireasca a unei situatii anormale privind regimul aplicat de diversi aventurieri politici romani propriilor militari! In ceea ce priveste articolul in sine, acesta trebuie analizat in mod rational! Se refera generic la cetateni romani inrolati in armata Noii Rusii si nu neaparat la fosti militari romani, insa cunoastem toti ca o armata care desfasoara deja actiuni de lupta, fie ea americana, romana sau rusa, nu inroleaza strungari sau florarese pe care sa ii/le antreneze de la zero, ci angajeaza militari deja instruiti! Acest fapt rezulta cu claritate din articol in care este precizat faptul ca insusi comandantul batalionului este roman, fiind la mintea cocosului ca nu poate fi un roman oarecare ajuns comandant de batalion peste noapte, ci un fost ofiter al armatei romane rutinat in misiuni de lupta in teatrele de operatii si caruia dupa ce a trecut in rezerva, statul roman i-a dat un sut in spate desfiintand-i pensia de serviciu.

Legat de acest aspect - cum de este posibil ca fost militar roman sa ajungi sa te inrolezi in armata Noii Rusii, va readucem aminte ca la acest moment in Romania exista un numar de minim 26 500 (cel mai probabil 70 000) de militari de cariera din rezerva armatei cu pensiile "inghetate" pe viata dupa ce le-au avut diminuate ani de zile! Un alt numar de cateva mii sau zeci de mii de militari de cariera din rezerva armatei se tarasc prin tribunalele patriei, fiind simpli donatori financiari la punga sistemului justitiar romanesc. Sistem judiciar care oricum nu acorda castig de cauza militarilor - urmare a ordinelor politice, justitiarii denumiti astfel doar de ochii lumii incasandu-si insa veniturile in volum complet pt. orice actiune deschisa in instanta indiferent de verdict si care oricum in cazul militarilor este negativ pe toata linia de partid si de stat! Tot la acest moment un numar de militari romani de cariera din rezerva armatei care poate varia de la cateva sute la cateva mii (sistemul nu ofera nicio cifra, ar fi prea jenant pt. Romania - mare stat NATO ca aliatii sa afle astfel de detalii), sunt executati silit fiscal de statul roman urmare a schimbarii legislatiei de catre acelasi stat in mod retroactiv acordarii unor drepturi militarilor in cauza. Nu trebuie sa uitam faptul ca militarilor de cariera li se adauga peste 100 000 de soldati si de gradati profesionisti trecuti in rezerva dupa 20 de ani sau mai multi de serviciu militar infernal fara niciun drept, in conditiile in care omologii acestora din alte state NATO (SUA, Marea Britanie etc.) sunt trecuti in rezerva cu drept de pensie militara la fel ca militarii de cariera. La TV politicienii romani si jurnalistii aserviti lor nu vorbesc despre aceste lucruri, desi acestea se petrec in viata banala de zi cu zi. Pe acest fond si dincolo de ceea ce nu este dorit sa fie adus la cunostinta opiniei publice, militarii romani au ajuns sa lupte pentru Federatia Rusa (Donbass/Noua Rusie sunt doar extensii ale F. Ruse)! Nu este nimic de condamnat! Atunci cand un stat reduce la tacere un cetatean/grup de cetateni, acel cetatean/grup de cetateni nu are doar dreptul moral, ci mai ales obligatia de a se apara cum crede de cuviinta nu neaparat pe sine, ci in mod primordial propria familie! Este punctul de la care conteaza prea putin daca iti aperi demnitatea sau familia avand baza de plecare S.U.A. sau F. Rusa, ci numai ceea ce trebuie sa faci! Din multitudinea de date sintetizate la "R-26500", rezulta ca statul roman prin masurile sale ilegitime si ale aparatului sau politico-legislativ a ucis efectiv cca. 3 600 de militari in rezerva in perioada 01.01.2011-07.05.2012 (perioada Boc-Basescu) si cca. 3 150 de militari in rezerva in perioada 07.05.2012-01.10.2013 (perioada Ponta-Basescu, in octombrie 2013 intrand in vigoare o lege-capcana care nu a eradicat crimele, ci doar le prelungeste). Nu cu pusca, ci cu legea stramba, cazul militarilor fiind identic cu cel al victimelor numitilor tortionari politici. Nici tortionarii nu si-au ucis victimele cu pusca, ci tot cu legea. Indiferent de statistici si perioade, tot ceea ce este cert este ca statul roman a ucis militari si membri ai familiilor acestora. De aceea, nimeni nu trebuie sa se grabeasca in a eticheta pe militarii romani din Donbass ca fiind tradatori! Tradatori ai cui? Ai celor care au asasinat militari romani si membri ai familiilor acestora? Intrucat acest lucru chiar s-a intamplat! Si se intampla inca!
După cum scrie publicatia oficială a Republicii Populare Donetk, în dimineața zilei de ieri, la orele 8.00 (ora Donetk), Batalionul de Voluntari Români împreună cu alte batalioane din Brigăzile Internationale, a depus jurământul militar și a intrat oficial în componența Armatei Populare a Republicii Populare Donetk.

Marea majoritate a militarilor români sunt tineri, provin din Bucuresti si ei au făcut pe cheltuiala lor un drum lung si plin de primejdii până la Donetk.

Comandantul român al batalionului este tot din Bucuresti si a declarat, vorbind în numele celorlalti români: ”Ne opunem politicii fasciste de oprimare a poporului rus vorbitor de limba rusă din Donbass si ne opunem oricării politici fasciste. Suntem gata să mergem pe front să apărăm cu arma în mână drepturile rusilor din Donbass. Popoarele român si rus sunt popoare frătesti. Nici un politician nu poate anula acest adevăr”.

Prezenta voluntarilor români alături de rusi pe frontul din Donbass în timp ce politicienii români de la Bucuresti tună și fulgeră contra Rusiei, arată că între clasa politică românească si elitele românesti pe de o parte  si poporul român pe de altă parte a apărut o prăpastie. Poporul urmează drumul pe care i-l dictează instinctul istoric în timp ce elitele românesti si politicienii îsi urmează instinctele de înavutire, de înselare a opiniei publice si de trădare a intereselor țării.

Marina CALIOPE

60 de comentarii:

  1. Si totusi... e cam cusuta cu ata kaki....,,”Ne opunem politicii fasciste de oprimare a poporului rus vorbitor de limba rusă din Donbass si ne opunem oricării politici fasciste. ,, nu prea seamana a discurs din tinuturile dambovitene, nici din Apuseni si nici macar din meleagurile pe unde am fost in LM StcM...ma indoiesc de un astfel de limbaj hai sa ii spun romanesc. E drept ca sunt mari, MARI nemultumiri in randurile noastre vis avis de anumite politici strambe, dar... e lung drumul pana la Donetsk E parerea mea, dar nu prea suna ca in tramvaiul 24 de la gara de Nord!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Observatia este reala! La modul general! Totusi, si eu am avut colegi/sefi/subalterni vorbitori de limba rusa ca limba materna: Antonov, Pavlovici, Serghei. Pe de alta parte, noi suntem mai conservatori! Dar cunoastem ca avem milioane de tineri, si nu numai tineri care au emigrat. Spre vest, e drept! Dar cum mirajul din vest apune an de an, nu poate fi nimic surprinzator sa incerci si spre est.

      Situatia pragmatica este astfel: ca fost SGP cu 5-6 misiuni de lupta in teatre, pleci din armata in somaj. Ca ofiter tot cu 5-6 misiuni in teatre iesi la pensie si ramai fata jumatate din ea. Mergi de nevoie in Spania si castigi banii necesari pt. existenta. Se inchide macaroana si in Spania. Revii acasa unde nu te asteapta nimic. Doar o oferta dinspre est!

      Revenind la militarii romani posibil a fi recrutati de F. Rusa! Am auzit toti de "omuletii verzi" din Ucraina si R. Moldova. Este logic ca pt. a actiona dupa acelasi plan si in Romania, recrutezi militari, si nu orice fel, ci doar vorbitori nativi de linba romana. Cu accent de Bucuresti este cazul ideal!

      Element ajutator! Citeste atent!! "Sunt la mare cautare si veteranii, multi varstnici, lasati la vatra din diverse motive, unii in urma reducerii bugetului. Sunt chemati la un interviu cu FSB - urmasul KGB, insa este o formalitate: "ii iau aproape pe toti". (...) Nu sunt recrutati insa cei sub 25 de ani, "probabil pentru ca tinerii inca mai au o legatura puternica cu familia si parintii". Bani multi, din surse necunoscute. Echipamente militare pe saturate. Unii dintre cei recrutati nu au vazut in viata lor atatia bani cati li se ofera. Banii vin pe unitate, apoi sunt distribuiti in functie de organigrama - "pentru noi incepe de la 1.600 de dolari, unii obtin 2.400 de dolari, comandantii si mai mult", pe luna. Compensatiile pentru rani capatate in lupta sunt si ele consistente: 3.200 de dolari pentru o rana usoara, 4.800 pentru una medie si 9.600 pentru una grava. Rudele unui voluntar decedat ar trebui sa primeasca 9.600 de dolari si costul inmormantarii, "dar nu ai de unde sa stii asta cu siguranta" odata ce ai murit, spune voluntarul". [http://www.ziare.com/international/ucraina/marturiile-unui-voluntar-rus-in-ucraina-cum-sunt-recrutati-platiti-si-antrenati-recrutii-fsb-1320195]

      In conditiile date, intre drumul pana la Donetsk sau drumul la Roma, nu mai e diferenta decat de sens!

      Ștergere
    2. Pentru cei din sectorul 6:

      http://lifenews.ru/news/140539

      Ștergere
  2. Propaganda ruseasca de cea mai slaba calitate. Buna insa pentru un "ofiter NATO".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A]. CONSTITUTIA ROMANIEI/ARTICOLUL 30

      Libertatea de exprimare

      (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

      B]. Materialul precizeaza sursele originale. Intre timp la comentarii au mai aparut niste link-uri. Sunt interesante comentariile rusilor sau pro-rusilor [http://lifenews.ru/news/140539]. N-au nicio gara, Romania si UE par un fel de Congo pt. ei!

      C]. In ceea ce priveste contributia proprie a unui "ofiter NATO". In partea introductiva - desi pare rupta din context, este un adevar care nu trebuie ocolit si anume ca urmare a schimbarii legislatiei sau urmare a unor decizii judecatoresti nefaste, sunt rezervisti care au fost "asasinati" efectiv. Unii au murit subit (atac vascular, accident cerebral) urmare a socului receptionat la taierea pensiilor, altii ulterior urmare a bolilor provocate de stresul acelor momente, altii s-au sinucis efectiv urmare a faptului ca s-au trezit brusc fara mijloace de existenta si la o varsta care nu iti permite sa mai lucrezi pt. a-ti castiga existenta. Cu alte cuvinte au existat rezervisti sau membri ai familiilor lor care au devenit victime urmare LA PROPRIU urmare a unor decizii ale altor oameni. ESENTIALUL este acela ca fiecare politician care a adoptat acte normative sau care a votat legi in urma carora au aparut victime umane LA PROPRIU, este CULPABIL la fel ca orice alt criminal. Fenomenul se rasfrange si asupra cetatenilor civili. In multe situatii legile produc victime umane la PROPRIU. La fel si unele decizii judecatoresti. Iar cei responsabili nu raspund niciodata, desi au produs/produc crime prin deciziile lor.

      In concluzie, aportul personal al unui "ofiter NATO" cu privire la material este acela de a demonstra ca in Romania sunt "asasini" si urmare a iresponsabilitatii adoptarii unor legi sau decizii care au produs victime umane la PROPRIU! D.p.d.v. al unui "ofiter NATO", respectivele persoane trebuie judecate si condamnate la fel precum criminalii ordinari! Cum pentru victime nu mai conteaza daca au fost "asasinate" la colt de strada sau cu legea "stramba", nici intre criminali nu trebuie sa existe diferente.

      Ștergere
  3. A se citi si originalul:
    http://euromaidanpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Originalul pare mai degraba cel de aici http://lifenews.ru/news/140539. De urmarit interviul acordat de vorbitorul de limba romana imbracat in tinuta mozaic romaneasca 100% - primul model. In rest, clipul e relevant! Se observa ca toti sunt rutinati in misiuni de lupta. Cel cu shemagh pe cap e in uniforma Spetsnatz (cercetasi/forte speciale). Si dupa mers se observa ca este cercetas batran. De altfel aici [http://www.ziare.com/international/ucraina/marturiile-unui-voluntar-rus-in-ucraina-cum-sunt-recrutati-platiti-si-antrenati-recrutii-fsb-1320195] ucraineanul dezvaluie ce specialitati recruteaza rusii proponderent: 106 si 107. La rusi inseamna informatii si sabotaj. La noi cercetare in dispozitiv si misiuni speciale, tot aia este. Pt.ambele tipuri de misiuni, este nevoie ca in afara de pregatirea de specialitate, sa cunosti foarte bine si limba tarii nu neaparat-gazda, ci mai ales a tarii-tinta. Asa se explica aparitia batalionului romanesc in Novorusia, este logic sa infiinteze astfel de structuri.Si noi am proceda identic daca am avea ca tinta Noua Rusie.

      Ștergere
  4. De cand "Elita" face propaganda pentru "maica" Rusie?

    Prin propagarea acestor idei (si, poate, fapte izolate ale unor batuti de soarta sau ale unor aventurieri) deteriorati imaginea militarului roman. si a Armatei Romaniei

    Atentie, dragi camarazi!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1]. Inserarea unei informatii preluata ad-litteram de pe diverse surse si care sunt si precizate, nu este propaganda. Nu asa este corect, de a prezenta lucrurile din toate perspectivele si nu doar unidirectional?

      2]. Vi se pare ca mai este ceva "nedeteriorat" in "imaginea militarului roman. si a Armatei Romaniei"? Daca imaginea ar fi fost "imaculata", nu ar fi existat niciodata nici rezervisti in strada, nici zeci de mii de rezervisti "tarati" in tribunale, nici zeci de mii de rezervisti cu pensiile diminuate sau mai nou "inghetate", nici sute de rezervisti victime pe le C.C.R., nici sute de rezervisti executati fiscal silit, nici sute de rezervisti carora statul refuza sa le puna in aplicare de bunavoie hotararile judecatoresti favorabile, nici zeci de rezervisti care acuza public ceea ce se intampla armatei!

      La asemenea deteriorare a "imaginii militarului roman. si a Armatei Romaniei" care se petrece continuu incepand cu anul 2011 sub privire tampe ale politicienilor romani, mai conteaza cumva asa mult daca apar si alte mici "deteriorari"?

      Ștergere
    2. Sunt sigur ca ati inteles cum e cu "deteriorarea". Un batalion romanesc fie el in Romania sau in Novorusia are maxim 700 de oameni. Nesemnificativ d.p.d.v. al "deteriorarii imaginii militarului roman. si a Armatei Romaniei" comparativ cu cele 38 de batalioane de rezervisti romani cu pensiile diminuate si mai nou "inghetate" pe viata sau cu cele 228 de batalioane de rezervisti romani carora li s-a desfiintat dreptul la pensie de serviciu. Sau comparativ cu cele 107 batalioane de militari activi care desi sunt declarati salariati si viitori pensionari "unitari", la salarizare sunt singurii cetateni exceptati de la regula remuneratiei la "tarif orar", fiind platiti cu ziua - nu ca ceilalti "boieri" la 8 ore. La care se mai adauga inca vreo 35 de batalioane de rezervisti care se "tarasc" prin tribunale. Si mai sunt si altele! Asa ca ce mai conteaza la "deterioare" un batalion in plus sau in minus pe langa celelalte "deteriorari" despre care dupa cum se vede se calculeaza cu diviziile sau cu corpurile de armata?

      Ștergere
    3. Domnule Olescu, cui incerati sa ii explicati? Lui rangiog? pai el nu stie cum sta cu cotizatiile, dar sa mai emita pretentii ...intra pe bloguri, dar nu permite sa se intre pe blogul personal scmd...HALAL! Drept la opinie ca pe vremea cand era cu bob si utc...

      Ștergere
  5. Hai sictir, cand o sa plangeti si pentru industria militara romanneasca? pentru dotari? Evident ca niciodata, la voi doar banul conteaza, sa vina pensia, solda, privilegiile. N-am vazut nici macar unu sa urle pentru Craiova, Mizil, Moreni etc. doar bani , sistem de sanatate separat de tugulani, legi speciale. In caz de bubuiala riscati la fel de mult ca orice tugulan cat despre privatiuni, la sapa daca nu le suportati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dincolo de limbaj, treci prea usor peste ceea ce inseamna "privatiuni". Aceste privatiuni nu sunt atributii de serviciu, ale niciunui serviciu - iti pot fi aplicate la fel de bine si tie sau familiei tale. Sunt "privatiuni" speciale care necesita in schimb "compensatii" speciale. Te prinzi si intronam egalitatea si iti aplici tie si familiei tale respectivele privatiuni? Abia atunci civilii au drepturi egale cu militarii! Hai sa vedem ce iese! Raspunsul corespunde precis cerintelor tale de a fi egal in drepturi cu militarii.

      LEGEA NR. 80/1995 PENTRU TINE SI FAMILIA TA (drepturi si libertati restranse sau interzise)

      "Sectiunea 3 -Interzicerea sau restringerea exercitiului unor drepturi si libertati

      Art. 28
      TIE SI MEMBRILOR FAMILIEI TALE va este interzisa exercitarea urmatoarelor drepturi:
      a) sa faceti parte din partide, formatiuni sau organizatii politice ori sa desfasurat propaganda prin orice mijloace sau alte activitati in favoarea acestora ori a unui candidat independent pentru functii publice;
      b) sa candidati pentru a fi alesI in administratia publica locala si in Parlamentul Romaniei, precum si in functia de Presedinte al Romaniei;
      c) sa declarati sau sa participati la greva.

      Art. 29
      TIE SI MEMBRILOR FAMILIEI TALE va este restrinsa exercitarea unor drepturi si libertati, astfel:
      a) opiniile politice pot fi exprimate numai in afara serviciului;
      b) exprimarea in public a unor opinii contrare intereselor Romaniei si fortelor armate nu este permisa;
      c) conditiile in care TU SI MEMBRII FAMILIEI TALE vor putea sa prezinte public informatii in mass media se vor stabili prin ordin al Inspectoratului General al Politiei;
      d) aderarea la culte religioase este libera, mai putin la cele care, potrivit legii, contravin normelor de pastrare a ordinii publice, precum si la cele care incalca bunele moravuri sau afecteaza exercitarea profesiei;
      e) constituirea in diferite forme de asociere cu caracter profesional, tehnico-stiintific, cultural si sportiv-recreativ, cu exceptia celor sindicale, este permisa in conditiile stabilite prin lege;
      f) incheierea casatoriei este libera in conditiile legii. Casatoria cu o persoana apatrida sau care nu are exclusiv cetatenia romana este conditionata de obtinerea aprobarii prealabile a ministrului cultelor;
      g) participarea la mitinguri, demonstratii, procesiuni sau intruniri cu caracter politic ori sindical este interzisa;
      h) TU SI MEMBRII FAMILIEI TALE VA PUTETI deplasa in strainatate in conditiile ce se stabilesc prin ordin al Politiei de Frontiera.

      Art. 30
      TU SI MEMBRII FAMILIEI TALE AVETI obligatia de a nu efectua activitati care contravin demnitatii, prestigiului si normelor de comportare in societate.

      TIE SI MEMBRILOR FAMILIEI TALE va este interzis:
      a) sa indepliniti alte functii decit cele in care sint incadrati, cu exceptia cumulului prevazut de lege, in conditiile stabilite prin ordin al ministrului muncii;
      b) sa fiti asociati unici ori sa participati direct la administrarea sau conducerea unor organizatii ori societati comerciale, cu exceptia celor numiti in consiliile de administratie ale regiilor autonome si societatilor comerciale din subordinea statului."

      Ștergere
    2. Ia si continuarea! Daca tot vrei egalitate in drepturi si privatiuni cu militarii!

      LEGEA 263/2010 PENTRU TINE SI FAMILIA TA

      Anexa nr. VII, Cap. 2, Sectiunea a-2, art. Art. 92 (1) "Cuantumul zilnic al salariului lunar cuvenit TIE SI MEMBRILOR FAMILIEI TALE se determină prin raportare la numărul zilelor CALENDARISTICE corespunzătoare fiecărei luni a anului". (adica esti obligat sa lucrezi oricand si oricat pt. aceleasi venituri ca alti cetateni pt. 8 ore).

      BONUS!
      LEGE NR. 355/2009 PRIVIND REGIMUL STARII DE MOBILIZARE PARTIALA SAU TOTALA A FORTELOR ARMATE SI AL STARII DE RAZBOI. LEGEA 355/2009

      Art. 23
      (1) Pe timpul starii de mobilizare sau al starii de razboi se utilizeaza resurse umane, materiale si financiare.
      (2) Resursele umane provin din randul din randul cetatenilor romani cu obligatii militare, PRECUM SI DIN RANDUL CEATATENILOR FARA OBLIGATII MILITARE care pot fi chemati sa execute ORICAND prestari de servicii in interes public, potrivit legii. (Acum pe bune, nu te simti cu musca pe caciula sa fie mobilizati doar pensionarii din armata, iar ceilalti sa stea cu "dansa" in sus? E loc pentru toti, militarii lupta, tu si membrii familiei tale sapati santuri, culegeti porumb, carati pietre - la razboi sunt multe lucruri de facut].

      Acum stii ce inseamna privatiuni? Si n-am amintit de cea care te obliga pe TINE SI MEMBRII FAMILIEI TALE sa poata fi mutati oricand in interes de serviciu. De exemplu,TU la Odorheiul Secuiesc, sotia ta la Ciulnita, iar ceilalti membri ai familiei tale jumatate in Baragan si jumatate pe Muntele Gaina! Mai vrei sa ai drepturi egale cu militarii acum?

      Ștergere
  6. BAI GOPREA!!AI FOST CHIOR IN 2010 CAND AI VOTAT LEGEA SALARIZARII UNITARE???MA INTREABA MILITARII ACTIVI DE CE POLITISTII SUNT RETRIBUITI LA ZILE LUCRATOARE,IAR MILITARII SUNT RETRIBUITI LA ZILE CALENDARISTICE DIN MOMENT CE SUNT TOTI IN ACEEASI TREAPTA DE SALARIZARE???CE SA LE RASPUND??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CAM MULT TUPEU LA MINISTERUL ALA AL TAU!BOC A ZIS CA MILITARII NU AU VOIE SA GANDEASCA,CI DOAR SA EXECUTE!!MUTA-L DREPT PEDEAPSA PE SEFUL SMG DE LA USA DE LA INTRARE UNDE L-AI PUS ULTIMA DATA,PE LA SUBSOL LA CASA DE PENSII!!

      Ștergere
  7. Domnule admin. a,ti bagat structurili diversioniste in panica?De regula cei ce lucreaza la contracarare sunt anonimi,acoperiti sau executa ordinele stapanilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e nicio acoperire! Sunt jumate politruci si jumate cam senili!

      Ștergere
  8. Tare faza din clip cu cel cu shemagh pe cap...aia sunt umblati toti prin Afganistan si Iraq...

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Dumitru Rinciog
    Domnule Rinciog m-ai făcut să râd cu această afirmație referitoare la deteriorarea imaginii militarului roman și a armatei României.
    Adică în accepțiunea domniei tale militarii și armata României sunt așa de vulnerabili și sensibili că pot fi darâmați de un simplu comentariu.

    Este o realitate de necontestat că o parte din militari români, atât din MApN cât și din celelalte structuri de apărare, atât din cei disponibilizați, cu sau fără drept de pensie, cât și din cei activi care și-au dat demisia, au ales și aleg în continuare, ca opțiune de continuare a carierei, angajarea în diverse structuri militarizate de peste hotare, în legiunea străină, în trupe de mercenari ori firme de protecție și pază ce acționează în diverse țări din lume și mai ales în zonele, tot mai multe din păcate, de conflict. Prin anii 2000 erau căutați ofițerii tehnici români, mai ales cei de radiolocație și rachete pregătiți în URSS și piloții militari. Pentru Irak și Afganistan erau și încă sânt căutați militari în multele companiii de securitate ce aveau și au ca obiective paza şi protecţia perimetrelor, transporturilor, convoaielor, obiectivelor şi diferitor persoane, consultanţa în activităţile de planificare a operaţiunilor militare, antrenamentul anumitor forţe, expertiza în tehnici de interogare.
    Acum sunt căutați polițiști sau militari profesioniști de către companiile de siguranţă maritimă contra pirateriei din oceanul Indian și nu numai.
    Sunt firme private de acest gen cu efective totale mai mari de câteva ori decât armatele unor state și cu o dotare pe care infanteriștii noștri ar fi invidioși.
    Astfel gigantul G4S are efective de peste șase sute de mii de oameni și activează în peste 125 de țări.
    Proveniența acestora este în principal din țări sărace din Africa, Asia, America Latina și Europa de est- Filipine, Nepal, Honduras, Peru, Columbia, Nigeria, Polonia, Bulgaria, România, Ucraina, Rusia, dra și țări bogate cu armate mari și profesionaiste, SUA, Marea Britanie, Canada, Africa de Sud, Australia,
    Din datele ONU în Irak, existau 180 de companii private, cu 180.000 de angajaţi care furnizau servicii militarilor iar circa 48.000 erau angajaţi în zona de securitate astfel că raportul militar – angajat era cam de 1/1.
    Din cazurile care au făcut vâlvă prin massmedia și în care au fost implicați mercenari Români sunt de amintit, încercarea de asasinat a președintelui bolivian Evo Morales, asasinarea la Paris a lui Brahim Deby, fiul preşedintelui Ciadului, tentative de lovitură de stat din insulele Comore din 2001 ori incidentul din Irak, din 2006, având în centru compania americană de securitate Blackwater, specializată în adunarea de informaţii, lupte de stradă, securizarea materialelor nucleare şi radioactive, misiuni umanitare, operaţiuni speciale de distrugere a persoanelor şi echipamentelor inamice și operaţiuni de control a mulţimii, care a a dus la demsia lui MRU, din funcția de ministru de externe.
    In cazul românilor nu doar spiritul de aventură, ori sărăcia îi impinge pe această cale ci și sentimentul de neputiință, de neglijare crasă și abandonare a armatei și militarilor de către clasa politică română la care s-au raliat, prin neimplicare și lașitate o parte a ofițerilor din conducerea diverselor structuri de apărare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. il doare in cot pe rinciog...are pensia marita si singura lui cauza in scmd a fost cumulul pensiei cu un salariu la stat...care i-a fost indeplinita azi de parlament...de ailalti cu pensii diminuate sau inghetate nu l-a interesat niciodata...

      Ștergere
  10. Breaking News! Important! Militari activi super-informati sustin ca oficialii romani au primit de curand dispozitie de la Pentagon si Comandamentul Aliat din Europa sa faca pe dracu' in 4 incat sa nu mai apara plangeri si critici ale militarilor romani in spatiul public, intrucat acest fapt afecteaza credibilitatea Romaniei ca stat NATO si a aliantei in general, si chiar stabilitatea acesteia! Ramane de vazut cum vor executa dispozitia autoritatile de la Bucuresti! Se cunoaste ca toate plangerile si criticile militarilor romani in spatiul public se refera in principal la pierderea dreptului la pensie de serviciu. Singura cale de eliminare a respectivelor critici din spatiul public nu este decat reintroducerea dreptului la pensii militare. Acum e acum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma indoiesc. De ce n-are ursul coada?

      Ștergere
    2. Eeeeiiiiii, acum m-as duce si eu sa vad mersul trenurilor spre Donetsk...nu vreau sa blestem, dar sa dea Dumnezeu si Maica Domnului.....nici sa ne plangem si sa ne lingem ranile nu mai avem voie...Putin, cat ziceai ca dai?...ratzai...cu mandra voastra natiune de tradatori de tara...

      Ștergere
    3. @ Anonim. Ai tot dreptul sa te indoiesti! De ce nu are ursul coada?! Sa zicem ca A3 nu a aflat inca de raportul NATO catre Romania. Doar n-o fi "melodramaticul" Gadea mai informat decat CSAT despre dispozitiile primite de Romania prin MAE. Si care sunt si cam secrete. Proba ar trebui sa iasa oricum la suprafata in urmatoarea perioada, proba fiind adoptarea legii pensiilor militare de stat.Si nu oricum, ci prin "consens" politic. Altfel, vei avea tu dreptate. Dar daca nu ai, iei tu coada?

      PS: Retine ca afirmatia optimista apartine celor mai sceptici dintre sceptici. Dar mai bine sa probam!

      Ștergere
    4. @ Anonim 21.10. Nu cu trenul. Sunt alte rute: cu avionul pana la Chisinau si apoi cu camionul gratis spre Donbass, pana la Galati cu ce vrei si apoi te duc altii cu lotca si iar cu camionul. Mai e o ruta: te imbarci tot gratis pe vase rusesti la Constanta, Varna sau Instambul. Aventura e calea a 4-a: cu masina personala via Galati-Odesa-Donetsk. Dar e naspa. Risti sa ramai fara ea la prima curba din Ucraina. Iar ucrainenii iti mai cer si exras de cont sa intri la ei!

      Ștergere
  11. Lumina se aprinde pentru cei care vad, nu pentru orbi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Deja, nu mai este nici un secret. De ceva vreme, politrucii nostri nu vad lumina decat daca sunt dusi de mana. Dar, asta-i cam de mutisor poveste...

    RăspundețiȘtergere
  13. Din ziare.com:
    Presedintele Rusiei, Vladimir Putin, ar fi declarat ca armata rusa ar putea ajunge in doua zile in capitale din estul Europei, printre care si Bucuresti.

    "Daca as vrea, in doua zile trupele rusesti ar putea ajunge nu doar la Kiev, ci si la Riga, Vilnius, Tallinn, Varsovia sau Bucuresti", i-ar fi spus Vladimir Putin presedintelui ucrainean Petro Porosenko, scrie publicatia germana Sueddeutsche Zeitung, care citeaza documente ale Uniunii Europene, arata Bloomberg.
    Pai, sa vedem cum o fi, daca vin dupa ora 1600, nu ii asteapta nimeni, cel mai bine e sa apara rusii dupa gustarea de 1100 pana la 1530 cand pleaca autobuzele acasa. Dupa aia se ocupa OSU, cu serviciul privat de paza...mi se pare corect, doar suntem militari cu program civil. Nu era asa si cu aviatia Elvetiei?, Dupa 1600 erau acasa...Si uite asa rusii, neavand cu cine discuta, se intorc, sau asteapta pana dimineata dupa ce primeste comandantul raportul....Incepe sa sune frumos cu contributeala si sistemul unitar,,,,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, gluma e buna! Intrucat si militarii sunt acum cetateni salariati, pensionari si contributori unitari ca toti "oamenii muncii", cam asa ar trebui sa stea lucrurile: sa lupte de la 08.00-16.00, niciodata in week-end, rezervistii sa nu fie mobilizati, ci sa isi plimbe linistiti nepotii la fel ca ceilalti pensionari etc. Numai ca pe ai nostri ii doare oricum in cot de consecintele distrugerii armatei. Decreteaza mobilizarea partiala si apoi generala si gata!

      Tinand cont de avertismentul cu 2 zile si in conditiile dotarii tehnice a armatei romane, este extrem de posibil ca armata sa nu apuce sa intre in dispozitiv complet de lupta, rezervistii oricum nu mai apuca sa intre in dispozitiv complet de mobilizare.

      Afirmatia cu 2 zile e destul de realista. Acum, ori noi avem servicii de informatii cretine (la capitolul informatii nu am stat bine niciodata, multa pompa, un mit fals), ori autoritatile ascund situatia reala pt. a nu provoca panica, insa pt. noi este evident ca treaba e mai mult decat "groasa"! In prima faza nici nu trebuie sa intre in Romania, ma gandesc in primul rand la rachetele alea de croaziera care pot fi lansate nu doar de pe uscat, ci si din aer si de pe apa si care bat la 3 000 KM. Plus puhoaiele de Suhoi-uri pe care le au rusii. Au mii si mii! Da, cu rachetele si Suhoi-urile cam in 2 zile pot fi "rase" toate obiectivele romanesti importante - comandamentele si centrele de comanda, toate drumurile, statiile de gaze si curent, centrele de comunicatii, viaductele, centrele de productie agricola etc.

      Unul dintre cele mai periculoase elemente este faptul ca cu 2-3 rachete bine plasate se poate inchide Valea Oltului sau Valea Prahovei, orice drum-culoar printre munti incat nici in 5 ani nu ar mai putea fi descongestionate. Cu culoarele peste munti inchise de bombardamente si rachete, nu putem primi nici macar sprijin la sol din partea aliatilor, ci doar din aer. Practic nu avem cu ce sa ii contracaram pe rusi in prima faza a unui conflict. Noi doar la sol putem opune rezistenta! Nici la sol nu se poate face mare lucru cu liniile de aprovizionare distruse si cu culoarele de afluire a trupelor aliate inchise. Ca sa nu mai discutam de faptul ca rusii au diviziile alea aerupurtate care parasuteaza tancuri, fapt pt. care nici macar nu se agita sa inainteze prin Baragan - le parasuteaza direct la Otopeni sau la Bacau, fisurand astfel dispozitivul de operatii.

      Ștergere
    2. Destul de bine argumentat tot ce spui si sunt de acord cu ttot ce ai scris. scenariul este la randul sau usor de modificat, dar nu cred ca e locul pentru asa ceva, gandindu-ma la specialistii din J3/ G3-uri, la nesomnul pe care il folosesc in conceperea unor harti cu lovitura principala, Mapex-uri cu eventuale debarcari ale ursului, si harti frumos colorate cu rosu 8...etc...eu am plecat de la o glumita, evident ca cele 48 de ore nu ajung nici macar pentru a da telefoane sau trimite telegrame pentru mobilizare- ne ducem prea departe cu rachetele...vorbele haiducului de la kremlin, acestea au dublu taish, pentru cine vrea sa simta acest lucru. Daca cineva ar vrea!...Daca vrea tatucul, dar, el nu prea ar vrea, caci se gandeste la saracul planton schimbul 2 de la depozitul de echipament ca poate are alta treaba si il deranjeaza...putem fabula destul pe tema. Grav, foarte grav, ca suntem, si acum pe bune, cu chilotii in vine, ca de obicei. De mai bine de 100 de ani, cand zangane armele la hotarele noastre, ne masuram elasticul la izmene....dar semne bune!, s-au schimbat uniformele la reg de garda si jendarmi...e de bine...Succese pe linie, am castigat pensii pentru stewardese, si cumulul salarii/pensii. Deci putem dormi linistiti, scmd a castigat lupta , obiectivul pentru care s-a infiintat si functioneaza neostenit.Vai de natia asta, napastuita.

      Ștergere
  14. Da gluma e buna,dar nu perfecta! Eu fiind mai riguros , la enumerarea d-voastra a punctelor strategice,importante aprobati detalierea acestora prin coordonate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dati-i bataie! Ce aprobare? Doar suntem intre noi!

      Ștergere
  15. @Anonim 18 septembrie 2014, 15:59 :
    Daca intentia preluarii stirii a fost de genul "sa ne mai ridem putin !..." ... e bine !...

    Altfel ... trebuie sa ne puna pe ginduri manipuleala pe care o fac "presarii" ...

    Initial Barosul bruxelez a spus ca Putin ar fi spus asa ceva ... dar numai despre Kievul ucrainist ... Pe urma Barosul "a dat-o la intors" ca_cum_ca nu ar fi spus nimeni asa ceva ... A intors-o dupa ce Putin l-a atentionat ca va publica inregistrarea convorbirii in care nu se spusese asa ceva ...
    Ulterior porosencul , vorbind "in nume propriu si personal" , a reluat acele asa zise ziceri ... A reluat zicerile marind "potul" : nu numai Kievul ci si alte capitale sint in pericol ... Le-a spus in dorinta de a arata cit de rau si de periculos este Putin ! In acest fel incercind sa sensibilizeze pe toata lumea sa o ajute pe "biata Ucraină" ! ...
    Si era vorba despre DOUA SAPTAMINI pentru acele cuceriri !...
    ://trends.md/md/news/614?utm_campaign=informer&utm_medium=referral&utm_source=MDV

    Acum , limbistii merkelezi , cresc si mai mult potul : Putin a declarat ca poate cuceri toate acele capitale in numai DOUA ZILE ... Plusind si prin bagarea in lista cuceririlor a Varsoviei ...
    //www.ziare.com/articole/putin+trupe+bucuresti+2+zile

    Uite-asa "populime pune botu' " si este convinsa ca_cit de rau este Putin ...
    Acelasi sistem de diabolizare folosit la Saddam Husein , sau la sefii statelor din Africa de nord recent ...

    RăspundețiȘtergere
  16. “INTERPELARE”
    Adresată: Domnului Mircea Dușa – Ministrul Apărării Naționale
    Domnule ministru,
    În luna ianuarie a anului 2014 ați declarat public, în Parlament, că la nivelul instituției pe care o conduceți, s-a constituit o comisie de specialiști care lucrează la un proiect ce vizează modificări aduse la actul normativ privind pensiile militare.
    Citez:
    “Nu mi se pare normal ca cei care au adoptat legea pensiilor așa cum au adoptat-o (…) să vină să facă aprecieri. Mai ales că acea lege a creat o bulversare în sistemul pensiilor militare și de la pensii nesimțite s-a ajuns la discriminări care nu-și au locul și nu trebuie să existe în acest sistem.
    De aceea, eu, la minister, am constituit un colectiv de specialiști din minister și din afara ministerului care să realizeze un prim draft legat de modificările pe care trebuie să le aducem în acest domeniu și, sigur, voi face această analiza și cu Ministerul Muncii, care se ocupa de acest domeniu și să încercăm în această sesiune parlamentară să aducem și corecturile necesare legat de sistemul pensiilor militare.”
    Acea sesiune parlamentară a trecut iar fărădelegea ține loc în continuare de lege.
    Mai mult, Premierul Victor Ponta a anunțat că Ministerul Apărării Naționale trebuie să prezinte un proiect legislativ care sa reglementeze sistemul de pensii militare.
    …………………………………………………………………………………………………………..
    Domnul senator Corneliu Dobrițoiu, pe vremea când îndeplinea funcțía de ministru, spunea:
    “Ziua dumneavoastră, de fapt a noastră, ne găsește astfel, cu voia lui Dumnezeu, în circumstanțe dătătoare de speranțe, după o perioadă grea pentru rezerviștii Armatei României. Fără a ne ancora în trecut, a venit vremea ca împreună să redăm demnitatea corpului de militari care, deși formal s-au lăsat la vatră, în inima lor au rămas alături camarazilor activi, gata oricând să li se alăture dacă Țara o va cere vreodată. De aceea, consider nu doar o datorie, ci și o obligație să acționez în perioada imediat următoare, cu întreaga mea energie și cu toate mijloacele pe care le am la dispoziție ca ministru și om politic, pentru a repara toate nedreptățile greu de înțeles si imposibil de acceptat pe care le-ați îndurat în domeniul recalculării pensiilor militare“.
    “Sunt încredințat că expertiza dumneavoastră, a rezerviștilor, ne va ajuta să găsim cea mai buna soluție pentru reintroducerea acestui sistem de care se bucură militarii din multe armate aliate și pe care l-ați pierdut în mod nedrept, și fac asta în numele obiectivului comun de recâștigare a demnității militarilor, de recâștigare a rolului, importanței și respectului de care s-au bucurat în societate, de-a lungul istoriei, ostașii noștri.”
    În luna august 2012, la Ministerul Apărării Naţionale s-a desfăşurat un audit pentru a verifica modul în care au fost calculate pensiile militarilor. Deşi s-a făcut vorbire despre acesta, nici până în prezent raportul nu este public iar vinovații, dacă există, nu au răspuns legal.
    Există, de luni de zile, la Comisia juridică a Camerei Deputaților, un proiect de lege prin care abuzurile, nedreptățile, arbitrariul, raptul comis de puterea portocalie se pot îndrepta. Trebuie să existe și voință politică.
    Cu tot respectul, vă întreb, domnule ministru, când se va face „dreptate până la capăt” și în domeniul pensiilor militare pentru că, aceștia nu cer decât ca pensiile cuvenite să fie cu adevărat pensii militare, punctul de pensie să fie corelat cu salariile militarilor activi aşa cum era înainte de renumita lege Anastase, una dintre cele mai mari fraude al fostului regim?!
    Timpul, din păcate, “nu va mai avea răbdare” cu cei care au servit patria, necondiționat, fiind singurii cetățeni ai României care au jurat să nu-și precupețească sângele și viața pentru a apăra pământul strămoșesc, independența și suveranitatea patriei.
    Cu aleasă considerație,Cristiana-Irina Anghel, senator

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo femeii asteia!!! Face cit 100 de dogari si scmd-uri...

      Ștergere
  17. „ În luna august 2012, la Ministerul Apărării Naţionale s-a desfăşurat un audit pentru a verifica modul în care au fost calculate pensiile militarilor. Deşi s-a făcut vorbire despre acesta, nici până în prezent raportul nu este public iar vinovații, dacă există, nu au răspuns legal.”

    Cuiul lui Pepelelea în tergiversarea intrării în vigoare a noii legi îl reprezintă de fapt CONCLUZIILE acestui AUDIT.
    - datorită acestor concluzii s-a dat legea 241/2013 în forma respectivă, adică aplicabilă doar de la 1 octombrie 2013 și în special cu prevederile punctului 2, posibilitatea revizuirii ulterioare, mai ales din oficiu, urmată, nefiresc, de amnistia sumelor ce trebuie recuperate ;
    - datorită acestor concluzii nu s-a extins legal aplicarea HGS 1019 privind grupele de muncă și la cei pensionați anterior datei de 05.01 2011, un nonsens dacă analizăm precedentul cu HG1294 și mai ales pentru faptul că militari care au lucrat pe funcții identice în aceleași structuri și perioade de timp au fost încadrați îngrupele de muncă diferite funcție de data pensionării;
    - datorită acestor concluzii în noul proiect la legii pensiiilor militare, atât în varianta publicată pe internet și se pare că și în cea aflată la comisiile de muncă și buget-finanțe a camerei deputaților, se prevede că se aplică doar celor activi și celor pensionați după intrarea în vigoare a legii 263.
    -datorită acestor concluzii a fost numit Gabriel Oprea ministru de interne, iar primul ministru i-a schimbat în marte atribuțiile ca viceprim minstru însărcinându-l astel ca pe lângă ”coordonarea activităţilor din domeniile apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale” să se ocupe direct și de ”avizarea documentele emise de ministerele şi instituţiile cu atribuţii în respectivele domenii.”;
    - datorită acestor concluzii s-a anulat și interdicția cumului pensie-salariu scoțând practic din uz SCMD, mai bine zis conducerea centrală a acestuia, că ceilalți cam o mie și ceva de membri rămași nu reprezintă decât cel mult conducerile celor aproape 90 de filiale;
    - datorită acestor concluzii acest important proiect de lege organică nu a fost pus în dezbatere publică, nici măcar în interiorul MApN;
    Publicarea concluziilor comisiilor de audit ori necesitatea de a verifica o serie de decizii de revizuire ale pensiilor militare în baza OuG 1 ar dezvălui tenebrele acestei acțiuni și ar face din Gabriel Oprea, din doamna general (r) Lupu, împreună cu o parte din personalul din subordine plus ceva oameni de prin niște CMZ subiectul unor anchete penale.
    Planul inițial era ca acestă lege să fie pusă pe tapet anul viitor înainte de alegerile parlamentare, timp suficient pentru acoperirea principalelor urme prin pensionarea principalilor autori, liniștirea cu unele funcții bugetare a contestatarilor de la vârful SCMD, ieșirea naturală din sistem a unor contestatari din rândul simplilor pensionari militari, învechirii subiectului și așternerea peste el a inevitabilei uitări românești.
    Acțiunea lui Crin Anonescu și obligarea lui Ponta de a candida și câștiga prezidențialele, nevoia stringentă de voturi, dacă Ponta ar pierde prezidențialele din ianuarie 2015 va fi un nobody politic, fac ca această lege să fie pusă pe tapet mult mai devreme chiar cu riscul unei eventuale sacrificării ulterioare a lui Gabriel Oprea. Rămâne de văzut dacă acesta își va asuma acest risc sau dacă va putea fi forțat să și-l asume.

    RăspundețiȘtergere
  18. R-123 ..ce mai faci cu batalionul de transfugi ...ca s-a incheiat pacea .....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde s-a incheiat, la A3 sau B1 TV? [http://www.stiripesurse.ro/putin-ameninta-ca-poate-trimite-trupe-ruse-la-bucuresti-in-2-zile/]. Daca tu crezi ca rusii infiinteaza unitati incadrate cu militari romani doar asa sa se afle in treaba si pt. ca nu au ce face cu banii, ai dreptul sa crezi ca va fi si pace! Referitor la intentiile Rusiei, asa credea si clasa politica si 1916 si in 1941, nu e ceva neobisnuit sa fim "violati" de alte natii exact cand avem chilotii in vine. Acum nici macar in vine nu ii mai avem, nu mai avem deloc!

      Ștergere
    2. Blog ,,Space ARMYA - International"
      ==== ganduri,dupa ce mi-am lins ranile ! ====




      SÂMBĂTĂ, 20 SEPTEMBRIE 2014
      MIR...!!!!_____________________________________
      ACORD de pace la Kiev. Ce prevede documentul


      În urma unor negocieri ce au durat șapte ore, reprezentanții de la Kiev și separatiștii pro-ruși au căzut de acord asupra unui armistițiu și crearea unei zone demilitarizate de 30 de kilometri în estul Ucrainei.
      "Am semnat un memorandum", a declarat fostul președinte Leonid Kucima.
      Citește și: Rudia cere modificarea acordului de asociere UE-Ucraina
      Fostul președinte ucrainian a explicat că documentul de nouă puncte prevede încetarea utilizării armelor și o retragere cu 15 kilometri de la linia de contact a artileriei grele a celor două tabere.

      Publicat de CEZAR la sâmbătă, septembrie 20, 2014 2 comentarii:
      Trimiteţi prin e-mail
      Postaţi pe blog!
      Distribuiţi pe Twitter
      Distribuiţi pe Facebook
      Trimiteți către Pinterest

      Ștergere
  19. Vorbim de lucruri diferite. Armistitiul de pace de care vorbesti nu este incheiat intre Rusia si Ucraina, ci intre UNII separatisti si Kiev. Adica, daca citesti aici [http://www.ziare.com/international/ucraina/armistitiu-in-ucraina-rusia-spune-ca-nu-are-trupe-in-tara-vecina-nato-nu-e-de-acord-1323161], pe insurgentii cu care Kievul nu a incheiat armistitiu, ii doare in cot de existenta unui astfel de act si isi vad de treaba in continuare. In lunile de conflict care au trecut, ar fi trebuit sa realizezi strategia rusilor. Trag de timp si semneaza orice in acest sens, insa ei fac tot ce stiu mai bine in acest timp: inainteaza concomitent cu "consolidarea" teritoriilor deja aflate sub stapanire! "Consolidarea" e si concept tactic si strategic, adica dupa ce pui stapanire pe ceva - nu mergi imediat ca berbecu' inainte incat patesti ca Napoleon si Hitler cand au inaintat cu capul inainte in inima Rusiei, in conditiile in care suportul tehnic si logistic era la Paris sau Berlin.

    Revenind la armistitiu! E tara faza oricum, 30 km zona demilitarizata la est de Ucraina si trupe rusesti in sudul Ucrainei (Crimeea) si vestul acesteia (Transnistria)? Undeva poate fi si o smecherie care ii avantajeaza exact pe rusi. Prin armistitiu isi asigura ei flancul vestic al Rusiei in cazul unui conflict cu NATO (tampon Ucraina si separatistii), in timp ce in sudul Ucrainei isi fac nestingheriti de cap. Dar, ramane cum am stabilit intitial - armistitiul este de fatada si rusii fac tot ce stiu. Adevarul este exact cel sesizat de generalul Breedlove [http://www.ziare.com/international/ucraina/armistitiu-in-ucraina-rusia-spune-ca-nu-are-trupe-in-tara-vecina-nato-nu-e-de-acord-1323161]. Adica rusu' minte ca nu mai fura, desi el are tot rata in gura!

    RăspundețiȘtergere
  20. La mine de ce nu comentati nimic, ce am ajuns sa ma comentez singur?? Camera Deputatilor a aprobat cumulul pensiei de la stat cu salariul tot de la stat, si voi nu in loc sa sariti in sus de bucurie, nu comentati nimic?? Am comentat eu: "Pe foarte putini pensionari ii mai preocupa cumulul pensieu cu salariul Probabil ca de aia a si fost din nou permis". Am vrut sa spun ca pe nesimtitiii de pensionari ii doare in cot sa mai si munceasca din moment ce nu racnesc de bucurie ca dupa promulgare se vor angaja cu milioanele la stat. Statul abia ii astepta, deja a inceput sa faca si statele de plata si cate o statuie fiecarui pensionar!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CE SA COMENTAM??LEGEA E INUTILA INTRUCAT NICI ZDRULEA NU ANGAJEAZA PENSIONARI LA STAT DIN CAUZA CA ORGANIGRAMELE CU POSTURILE BUGETATE SUNT SI REDUSE SI BLOCATE SI ASA VA FI ANI SI ANI DE ZILE!!LEGEA E DEDICATA UNOR PUTINI CU PILE POLITICE CARE SA VOR ANGAJA CONSILIERI PE POSTURI BUGETATE PE LA CABINETUL VREUNUI PARLAMENTAR, DAR PROSTIMEA PENSIONARILOR NU ARE NICIO SANSA SA SE ANGAJEZE VREODATA LA STAT!!ASA CA SARI TU IN SUS DE BUCURIE,POATE AJUNGI CONSILIER LA UDREA,ALTFEL N-AI NICIO SANSA SA TE ANGAJEZI LA STAT!!DAR CUM UDREA PREFERA CEVA MAI TANAR,SI TU O SA RAMAI CU OCHII IN SOARE LA FEL CA AILALTI PENSIONARI!

      Ștergere
    2. Da legea este utila PDL-istilor care au ramas in sistem. Pentru cei care au plecat este frectie la piciorul de lemn...

      Ștergere
  21. Deoarece la fiecare sclipire a luminitei de la capatul tunelului care de fapt era al trenului ce venea spre noi ne atrofiati nervul zambirii interpretand in mod pesimist postarea, nu precum conu' Alecu care dupa un moment de respiro proceda precum S.I.cu cei in camasi pdliste!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ni se spune ca : "Adevarul este exact cel sesizat de generalul Breedlove " ... si ca : "Adica rusu' minte ca nu mai fura, desi el are tot rata in gura!" ...
    Sigur ca da ... adevarul acelui general caruia ii place sa (se) praseasca ! Nu adevarul absolut !
    Adevarul catolicilor care doresc (inca de la separarea ortodoxiei de catolicism) extinderea catolicismului in toata Europa ... macar ...

    Cit despre raţa-n gura ... Intre cele doua tabere (nato-ul catolic si Rusia ortodoxa) care a inceput inaintarea spre teritoriul celuilalt ? Care dintre cele doua tabere este indreptatita sa-si ia masuri de prevedere impotriva amenintarilor celeilate tabere ?

    Iar ne lasam "manipuliti" de presarii vinduti catolicismului ? Chiar trebuie sa dovedim ca facem parte din populimea indobitocita de propaganda "anti orice" nu este catolic ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imixtiunea religiei este irelevanta in acest caz! Ca de altfel, in toate cazurile! Dar, daca privim harta religiilor, cum se face sau nu - dar este cert ca statele cu religie ortodoxa se situeaza fara exceptie ca dezvoltare cu mult inapoia statelor unde religia predominanta este catolica. Caz in care nu credinta oamenilor obsinuiti este cuiul care a aruncat ca nivel de dezvoltare Romania, Rusia, Serbia, Grecia, Bulgaria inapoia statelor catolice. Ai ghicit, vinovati sunt capii bisericii ortodoxe care fie vorba intre noi, prin conduita si politica lor isi conserva doar propriile interese si ii doare in cot de crestinism si de crestini.

      Ar trebui si exemple, nu? Presupune ca esti la ananghie! Bate tu la usa unei biserici ortodoxe pt. a solicita adapost pt. o perioada. Nu vei primi! Tu trebuie sa oferi ceva bisericii ortodoxe, nu biserica ortodoxa tie! In schimb, bate la usa unei biserici catolice si solicita adapost pt. o perioada. Sigur vei primi! Si un lucru interesant! Avem biserici ortodoxe in mai toate tarile! Daca soliciti adapost unei biserici ortodoxe sa zicem din Italia, vei primi! De ce acolo si nu si in Romania? Este simplu, preotii de acolo au exemplul bisericilor catolice si au ordin din Romania sa nu se faca de ras in Occident! Doar in Romania este permis.

      Tehnic vorbind despre religii! In statele catolice, biserica nu este remunerata de stat, ceea ce este normal. Nu poti obliga cetateanul sa achite taxe si impozite din care sa fie platite salariile preotilor. Veniturile acestora sunt asigurate strict de enoriasii credinciosi, din proprie constiinta. Este ceva normal, poate cetateanul nu este catolic sau poate este ateu. In Romania, toti cetatenii platesc insa taxe si impozite din care sunt achitate salariile preotilor. Nu conteaza cultul, e clar ca nu se pot achita salarii doar preotilor ortodocsi, si celor catolici sau protestanti - nu! In plus, bisericile incaseaza si venituri particulare de la enoriasii lor. Nu este normal! Ori e stat, ori e credinta!

      Legat de pensii! Nici nu stii ce "pensii speciale" au preotii! Cele mai tari "pensii speciale"! Legea nr. 263/2010 a pensionarii unitare: "Art. 6 (1) In sistemul public de pensii sunt asigurate obligatoriu, prin efectul legii: ..." - pe scurt toata prostimea cu militarii in frunte, cu exceptia personalului cultelor". "Art. 6 (2) Se pot asigura in sistemul public de pensii, pe baza de contract de asigurare sociala, in conditiile prezentei legi, avocatii, personalul clerical si cel asimilat din cadrul cultelor recunoscute prin lege, neintegrate in sistemul public, precum si orice persoana care doreste sa se asigure, respectiv sa isi completeze venitul asigurat".

      Ai observat smecheria? Desi personalul cultelor este remunerat (si) de stat, este scutit sa vireze in mod obligatoriu contributiile cuvenite la sistemul public de pensii. Ceea ce in practica se si intampla, popii avand un sistem propriu de pensii. Problema nu este ca au un sistem propriu, ci faptul ca toti cetatenii asigura popilor salariile prin taxele si impozitele platite la stat, toti cetatenii contribuie obligatoriu la sistemul public, numai ca popii au dreptul sa isi retraga contributiile la sistemul public si le "paseaza" la propriul sistem care in fapt este unul privat. Asta e parsivenie curata si detrunare de fonduri in toata regula! Deci, toti cetatenii platesc pt. pensiile popilor, dar ei platesc doar pt. ei! Dupa cum vezi, militarii, profesorii sau tractoristii nu pot sa faca ce fac popii! De ce sa nu aiba dreptul oricine sa nu contribuie la sistemul public, ci pt. propriile fonduri? Cam asta e cu biserica ortodoxa!

      In concluzie, imixtiunea religiei este irelevanta in acest caz! Dar macar am scos la iveala cum biserica ortodoxa nu prea are nimic in comun cu credinta enoriasilor, ci exclusiv cu propriile interese fiind parte integranta a sistemului mafiot. Alaturi de magistrati, fisc si sistemul politic! Sunt si exceptii, dar sunt ignisfiante.

      Ștergere
  23. Au !!!
    Sa nu se creada ca am vreo legatura cu religiozitatea ... sint ateu ce cind ma stiu ! Nu pot crede in dobitociile credintelor religioase ...
    Dar sint convins de utilitatea religiei si a bisericii in educarea (dresarea) populimii ... mai ales in perioadele de inceput ale societatilor umane ... Teama de pedepsele "lumesti" nu avea acelasi efect ca teama de "pedeapsa divina" ... Pedeapsa divina care te gasea oriunde si oricind , spre deosebire de pedeapsa lumeasca_care putea fi "fentata" ...
    Ca urmare afirmatiile mele referitoare la catolici si catolicism nu sint din cauza de "nepotrivire de caracter" intre catolici si ortodocşi . Afirmatiile mele sint determinate de apucaturile celor care sint adunati sub conducerea Papei de la Roma , precum si a multelor secte care au izvorit din acel "curent" religios ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu conteaza ca esti credincios sau ateu. Iar daca esti credincios, chiar nu conteaza ce credinta ai! In rest, ti s-a raspuns! Cu exemple concrete despre apucaturile necrestine ale bisericii ortodoxe. Mai sunt si chestii de detalii! Biserice alea pe care le critici, sunt albe, simple. Romanii nostri din strainatate se roaga frecvent in acele biserici, pt. ei sunt tot crestine. Ale noastre sunt impopotonate ca pomul de iarna. Ca si preotii! Asta inseamna bogatie a bisericii ortodoxe si cumva, sfidarea credinciosilor!

      Si un exemplu real! Undeva candva, i-am insotit pe nasii mei la un botez din caritate. Adica botezul unui copil dintr-o familie putin spus nevoiasa, niciodata nu am vazut saracie mai lucie. Nu a avut loc nicio serbare dupa botez (familia era asa de saraca incat nici nu era cazul sa se gandeasca la asa ceva), ci doar botez simplu la biserica. La biserica am ramas stupefiat de ceva! Desi era evident ca era botez din caritate (nu participa decat mama copilului, nasii mei si eu), preotii i-au jecmanit pur si simplu pe nasii mei cu niste taxe atat de mari incat imi va ramane intiparit toata viata ce s-a intamplat atunci. Ca preot cu credinta, stiind ca este un botez din caritate, as fi participat si eu la caritate. Dar a fost exclus! Si atunci? De ce trebuie sa impotrivim credintele cand propria noastra biserica este exemplu nr. 1 de jecmanire a enoriasilor, plus privilegiile de care ti-am spus?

      Ștergere
  24. Vad ca un comentariu de-al meu ... a provocat oarece "deranj" ... Probabil de aceea este tinut pe o linie moarta ...
    Vorbeam acolo despre "apucaturile" celor care actioneaza sub obladuirea Papei de la Roma ...
    Daca ati uitat despre ce apucaturi este vorba ... intrebati-i pe "beneficiarii" tratamentelor aplicate de Inchizitie ; intrebati-i pe "beneficiarii" actiunilor civilizatorii intreprinse de catolici in timpul cruciadelor ; intrebati-i pe urmasii civilizatiilor distruse din cele doua Americi ; intrebati-i pe "beneficiarii" celor doua conflagratii mondiale dispuse si incepute de catolici ; intrebati-i pe "beneficiarii" noilor cruciade din Irak si Afganistan ; intrebati-i pe "beneficiarii primaverii arabe" ...
    Dupa ce adunati acele raspunsuri ... puneti-le in balanta cu "rautatile" puse in circa rusilor (ortodocsi) ... Comparati apucaturile catolice (de acaparare si exploatare a cit mai multor teritorii si popoare) cu cele ale rusilor ... Chiar asa ... cite razboaie au initiat si dus rusii in afara teritoriilor lor (comparativ cu catolicii) ? Nu cumva ei au fost , intotdeauna , cei pusi "cu spatele la zid" , si obligati sa lupte pentru a-si apara "saracia si nevoile si neamul" ?

    De asta , si de inca alte multe , eu am retineri cind trebuie sa inghit pe nemestecate propaganda catolica anti-ruseasca ...

    Nu veniti cu vestitele ziceri ale "batrinilor" nostri care ar fi avut de suferit de pe urma barbarie rusilor ... Respectivii batrini sint si ei intoxicati de sutele de ani de propaganda catolica ... Si , la urma-urmelor : civilizatii (catolici) germani cum au procedat in tarile ocupate ? ; civilizatii (catolici) americani cum au procedat in Vietnam , sau in Irak , sau in Afganistan ? ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu ai niciun comentariu pe linie moarta!

      Ștergere
  25. @EU 21 septembrie 2014, 21:00 :
    Nu este bine sa ne bagam in discutii (despre pensii ... de exemplu) atunci cind nu stim despre ce si cum ...
    Avocatii si personalul unor culte religioase este beneficiar al adevaratelor (SI SINGURELOR... din Romania) PENSII OCUPATIONALE .
    Ei , si "angajatorii" lor contribuie pentru pensii la casele lor de pensii . Inca o data : PENSII OCUPATIONALE .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este si stiu ce inseamna "ocupationale". Dar smecheria tot e tare! Sa ai salariu asigurat de STAT, dar sa nu fii obligat sa contribui la fondul public de pensii? Stai sa ne intelegem! Pensiile de ASTAZI (adica a ta) de la fondul public de pensii sunt achitate de contributorii de AZI la fondul public de pensii! Dar fondul public de pensii de AZI are deficit intrucat (printre altele) popii desi sunt remunerati de stat, in loc sa contribuie la fondul public CA CEILALTI CONTRIBUTORI si sa iti plateasca pensia SI TIE, ei si-au retras contributia pt. pensie destinata si pensie TALE si isi platesc contributii la pensii doar pentru EI. Ti-au tras "teapa" popii sau nu? Si inca cum!

      Ștergere
  26. @EU 21 septembrie 2014, 21:16 :
    O ! Sancta simplicitas !
    Vai ... cit de jecmanitoare este biserica ortodoxa , si cit de saraca este biserica catolica !... Hai s-o lasam , dracului balta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OK! Tu ai inceput comparatia! Ti-am demonstrat cum popii ortodocsi trag "leapsa" in stil barbar enoriasilor! Totul e o afacere in biserica ortodoxa! Credintele nu pot fi opuse! Pot fi opuse doar comportamentele "smecherilor" care conduc bisericile. De bine, de rau - catolicii (si alte religii crestine) inmormanteaza si gratis un negru amarat. Insa, niciodata nu ai sa vezi un roman amarat inmormantat gratis de biserica ortodoxa. Deci, da! E mai bine sa o lasam balta!

      Ștergere
    2. La unii le place vodka si dupa ce o beau nicicum nu ajungi la un numitor comun. Cine intelege, intelege, restul il stim.
      Sa fim sanatosi!

      Ștergere
  27. Interesant ce vor să spună voluntarii prin afirmația Popoarele român și rus sunt popoare frățești. Nici un politician nu poate anula acest adevăr”. Oare numai banii i-au adus pe acești români la Donbas ?? Cineva are interes ca Bonbasul să devină un mare teatru de război.. Sunt și interese politice ?? Cine sunt acești militari ?? Unde au făcut studii liceale și militare ?? Oare nu-s niște cărtițe, cai troieni. implantati acolo pentru un scop concret ??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pt. cine nu cunoaste nimic despre acea zona, pare greu de inteles. Un element comun privind sensul "fratesti" ar putea fi referirea la faptul ca atat romanii, cat si rusii sunt ortodocsi. Insa mai degraba este vorba despre altceva! In realitate, zona Donbass ca si cea care margineste M. Neagra la nord si est, este o zona multinationala unde locuiesc si cetateni proveniti candva din Romania. Zona este vasta si are ca element caracteristic faptul ca de-a lungul veacurilor, aici s-au pripasit cetateni ai diverselor natii care si-au parasit tarile de origine din diverse motive: razboaie, saracie, persecutii. Fiind zona atat de vasta si depopulata, rusii le-au dat respectivilor sa lucreze pamanturi dupa voie (pamanturi care ar fi fost astfel pustii), permitand transfugilor sa isi faca un rost. Din perspectiva lor, rusii le-au facut un bine si le-au oferit o patrie.

      In sfarsit, zona mai are o caracteristica. Este condusa realmente de cazaci! Cazacii sunt oamenii relativ liberi ai estului, dar fideli Rusiei! Studiind obarsiile acestora, descoperim ca nu exista o natiune cazaca propriu-zisa, cazacii fiind transfugi ai diverselor natii. Inclusiv din Romania. Legat de acest fapt, M. Dogaru care la orice poate fi contestat, insa NU ca si istoric, dezvaluie niste lucruri socante pt. noi si anume ca exista si cazaci cu obarsii romanesti 100%! Cazaci rusi cu nume precum Topa, Scapa, Taranu, Moldovan, Munteanu, Basarab, Procopie, Dragan, Desalaga, Ignat, Gologan, Ciorba, Vornicu, Abaza, Pavel Poloboc, Vasile Cociubei, Constantin Turculet, Apostol, Chigheci, Grigoras, Bogdan, Radu, Focsa, Grigorcea, Bocsa, Toader Loboda, Martin Puscariu, Ioan Burla, Pavel Apostol, Ieremia Ganju, Dumitrascu Raicea, Dimitrie Bancescu, Pavel Apostol, Dumitrascu Raicea, Grigore Gamalie, Ion Ursu etc.[http://sindicatulcmd.blogspot.ro/2014/08/jocul-de-mobilizarea-20.html]? Cam mult, incat sa nu ramai masca, nu? Este evident ca descendentii respectivilor iisi constientizeaza si astazi originile. Si nici nu e de mirare, si maghiarii de la noi si le constientizeaza si inca bine si dupa 1000 de ani de cand s-au stabilit la noi.

      In consecinta, afirmația "Popoarele român și rus sunt popoare frățești" ar trebui sa apartina cuiva care fie este cetatean rus cu origini romanesti, fie unui cetatean roman cu origini rusesti - deci cuiva care are sentimentul ca are 2 patrii. Poate apartine unui descendent al cazacilor romani stabiliti in Rusia sau unui descendent al rusilor stabiliti candva (au fost valuri de refugiati rusi si spre Romania in WW 2).

      Referitor la afirmatia cu "popoarele fratesti" - poate fi aruncata si din alta perspectiva. Doar stim ca romanii nostri sunt impartiti in 3 tabere: unii ii contesta pe nemti intrucat ne-au luat Transilvania si au dat-o maghiarilor, altii ii contesta pe rusi intrucat ne-au luat Basarabia, iar a 3-a tabara ii contesta si pe unii si pe altii. Sunt milioane in fiecare tabara, deci - da, sunt romani 100% pt. care rusii sunt "frati", de ce sa nu recunoastem? Adica afirmatia poate sa apartina si unui militar autentic roman!

      PS: Ceva frapant legat de cazaci. Priveste casele cazacesti de aici [http://ro.wikipedia.org/wiki/Cazaci_de_pe_Don], in partea de jos Daca nu am sti ca sunt de pe Don, am jura ca sunt case din zona Olteniei.

      Ștergere
  28. Se prezinta pe undeva vreo dovada ca sunt romani in aceste unitati?
    Se ofera vreun element ce poate fi verificat?
    Totul este dezinformare.
    Dar, stai! Nu este atat de simplu. Ia mai sapati! Ia vedeti care este adevaratul scop al actiunii?
    E, he, heiiiiiii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ Ai urmarit videoclipul de aici [http://lifenews.ru/news/140539]? Cel care da interviu are pe el uniforma militara romaneasca 100% (mozaic- prima varianta). Si i se mai potriveste si la fix celui care a imbracat-o, adica este uniforma lui. Da, e posibil ca uniforma sa fie si adusa din Romania pt. a fi noi indusi in eroare. Dar daca era sa fie senzatie, aducea una ripstop - model nou, doar e pe toate drumurile.

      Nota: Poti sa ai dreptate, insa comiti si o mare eroare. Ucrainenii racolati de rusi au dezvaluit ca rusii recruteaza cu precadere specialitatile 106 si 107, adica cercetasi si forte speciale. Daca ai fi avut instruire in acest domeniu, ar fi trebuit sa cunosti ca face parte din ABC-ul instruirii ca cercetasii si membrii fortelor speciale sa nu se lase niciodata fotografiati sau filmati. Ceea ce este absolut normal, odata recunoscut nu mai poti indeplini misiunile de cercetare! Iar tu ceri nici mai mult nici mai putin dovezi in genul ca Gadea sa mearga la Donbass si sa faca si o emisiune in mijlocul lor sau sa ii aduca pe platou la A3?

      Ștergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!