joi, 6 martie 2014

Ce clar se observa axa cu Ponta presedinte si Basescu premier!

Ministru in Guvernul Ponta. 
Orientare pro-basista. A promovat 
legi anti-militari
Vicepremier in Guvernul Ponta 
Orientare pro-basista. A promovat 
legi anti-militari
Afara ploua! Dincolo de circoteca televizata, a devenit atat de vizibila axa cu Ponta presedinte si Basescu premier, incat doar un inocent poate sa mai aiba indoieli ca acesta este viitorul Romaniei! Spectacolul oferit  de Ponta cum ca ar fi mare opozant antibasist, a dovedit doar ca acesta este doar un simplu gargaragiu politic care spune alegatorilor rosii ceea ce vor  sa auda, dar el a facut si face doar ceea ce este bine pentru el, nu pentru alegatori. Eventual, cand electoratul rosu il simte ca tradeaza, mai baga 3 fraze contra Basescu - si gata, s-a scos! De partea cealalta a circului, Basescu procedeaza identic. Dottore, plagiattore, motanel - gata e anti-Ponta, electoratul portocaliu atat cat o mai exista, e ametit!

Vicepremier in Guvernul Ponta 
Orientare pro-basista. A promovat 
legi anti-militari
Parlamentar care sprijina Guvernul 
Ponta. Orientare pro-basista. A promovat 
legi anti-militari
Numai ca in afara de circoteca mediatica, realitatile demonstreaza ca cei 2 convietuiesc perfect pe spatele romanilor! Pentru a ramane la putere, antibasistul de parada Ponta s-a aliat fara scrupule cu basisti convinsi din epoca in care PD-L a scris cea mai neagra pagina din istoria politica a Romaniei de dupa 1989. Din start cu UNPR, iar acum a reusit sa readuca la guvernare si UDMR, in Parlament fiind sprijinit si de minoritatile nationale (minoritatea sau majoritatea dacă nu are acces) care in epoca anterioara au fost simple marionete ale regimului Basescu. Dar Ponta este sprijinit si de conflictualul PP-DD care inainte de alegeri s-a situat transparent pro-Basescu. Basescu dupa ce l-a amenintat pe Ponta ca nu va desemna cabinetul, n-a mai avut in final, nimic contra. Mai vinde si el gogosi cum ca PD-L si avortonul acestuia PMP au atacat la CCR desemnarea guvernului, insinuand ca CCR ar putea invalida guvernul. Daca nu cumva PD-L si PMP, nu isi retrag sesizarea. E doar o cioaca aruncata  la plezneala: CCR nu are motive sa invalideze un guvern validat deja de presedinte. Si n-ar fi mare minune ca CCR sa nu mai apuce sa decida ceva, la urma urmei nu este este exclus ca PD-L si PMP chiar sa isi retraga sesizarea. Doar ceea ce le-a sugerat presedintele, trebuie executat, nu?

Parlamentar PC, partid aliat cu PSD. 
Orientare pro-basista. A sustinut ca
jurnalist 
 OTV/PP-DD, o campanie
furibunda contra militarilor. 
Telenovelist A 3! "- Ce mai conteaza
gogosile pe care vi le-am vandut,
daca partidul care ma plateste e in
Guvern sprijinit de toti basistii? "
Ce ar mai fi de spus? Basescu & Ponta se imbuca din ce in ce mai vizibil in ganduri si simtiri, mai mult ca sigur ca si cele 2 aliante de posturi TV vor proceda conform noii situatii, iar curand vor vinde bilete la bingo.

Guvernul a fost votat in Parlament cu mai multe voturi decat se astepta. Ce sa fi fost oare? Din opozitie a tradat precis cineva, nu? La prima vedere, parlamentari ai PNL. Dar dupa dulcea pace care s-a instaurat subit intre palate, pare mai degraba plauzibil ca Guvernul Ponta III sa fi fost sustinut in mod suplimentar de parlamentarii portocalii ai P.D.-L. si P.M.P. Ar mai fi ceva? In continuare, creierele abonatilor la televiziunile de stiri vor fi spalate de 2 aliante de posturi TV: cea portocalie (B 1 TV & Realitatea TV), versus cea rosie (A 3 & Romania TV). Dar dupa ultimele evenimente politice,  a devenit evident ca posturile TV politice romanesti joaca la cacealma! Adica B 1 TV & Realitatea TV spala chilotii portocalii, iar A 3 & Romania TV spala chilotii rosii. Cat privesti chilotii liberali, respectivii trebuie sa si-i schimbe singuri!

Ponta viitor presedinte, validand
mandatul viitorului premier Basescu
Viitorul premier al Romaniei: "- V-am
spus viitorul, acuma de ce va mai mirati ?"
Ar mai fi o necunoscuta, dar care este cheia intregii probleme! In mod evident ca Naum Ponta isi va eroda pe zice ce trece, imaginea de premier pana la alegerile prezidentiale. Deci, are nevoie de o alta alternativa sa se mentina la putere, iar singura viabila este sa isi schimbe functia in stat. Adica sa ajunga presedinte. Cu o imagine erodata ca premier, este cam greu, chiar riscant fara un sprijin electoral mai extins decat cel rosu. Conteaza oare sprijinul portocaliilor in aceasta situatie? Si inca cum! Doar scopul scuza mereu mijloacele. Ca si acum, la guvernare. Pe de alta parte, Basescu nu este precis omul care se va retrage din politica dupa ce ii expira mandatul. A afirmat de atatea ori ca poate fi un premier perfect (cata modestie), incat numai un naiv nu pricepe ce tinta are - adica sa ajunga premier. Cine poate sa il valideze ca premier? Evident ca doar viitorulul presedinte. Care presedinte? Evident ca Ponta - drept recompensa pt. ca va fi ajutat sa ajunga in functie de electoratul lui Basescu.

Acesta este viitorul Romaniei! Este prea vizibila axa cu Ponta presedinte siBasescu premier, incat sa mai existe dubii. Maruntisurile cum ar fi si Boc acolo un vicepremier, sunt deja irelevante! Restul e cancan! Sa traiti bine! Afara ploua! 

14 comentarii:

  1. Iar am inceput ziua prost ...
    Am intrat aici sa gasesc lucruri interesante, comentarii destepte si cand colo prezentati fruntea JARTELELOR DIN POLITICA ROMANEASCA.
    Incercati sa-i prezentati / sensibilizati pe cei care pot ajuta militarii ! De mizerabilii de mai sus suntem satui pana peste cap nu doar pana-n gat ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre "Politica precum o c...!" am scris si eu. Articolul ne introduce intr-o evolutie. Ca va fi asa, Dumnezeu stie? Ca oameni "rationali" putem gandi orice. Felicit autorul de text. Pentru diversitatea subiectului. Pentru mine ziua da sa inceapa prost cand vad articole cu acelasi mereu subiect. Adica pensii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am lamaie pentru greata, dar iti spun una care o sa-ti placa (evident, despre pensii): cei care au cerut actualizarea stagiului de cotizare (cu adaugarea anului calendaristic ce s-a incheiat) primesc decizii cu sume mai mici decat cele prin aplicarea L241 (calculate strict pe L263). Deci, adaugi stagiu, pierzi la calcul. Sunt curios daca in plata intra suma cf. 241. Daca nu, inseamna contestatie prin care soliciti aplicarea L241. Contestatia va fi proba de aparare in procesele intentate pt. 241. E, iti place ?

      Ștergere
  3. Daca va fi asa, mai bine ne facem bagajele si plecam unde vedem cu ochii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai nou asta searadupa ce i s-a semnalat domnului Mircea Dogaru de aici de la Pitesti ca poate la emisiunea la care a participat (RTV)sa sesizeze ca in programul de guvernare pe care guvernul Ponta3 urmeaza sa si-l asume marti, in Parlaments-a strcurat o greseala la capitolul "Aparare" pct. 7 in sensul ca este trecvut ca obiectiv sa se revizuiasca... pensiile militare ocupationale,in fapt noi neavand ,dupa legea pendinte pensii ocupationale, si poate s-a strecurat o greseala care domnia sa trebuia sa o semnaleze in sensul ca trebiue ca in noul program sa se treca , concret elaborarea unei noi legi a pensiilor militare de stat asa cum ni s-a promis ; nu stiu daca mesajul a fost receptionat si transmis dar ca bonus pentru sesizare noi am primit o recomandare bizra (ca sa fiu politicos ) vis a vis de intentia noastra de merge la CSP a MAN pentru a ni se explica de ce timp de i an nu ni s-au pus in executare hjd pe recalculare castigate aici la Tribunalul Arges de cei 87 de rezervisti; domnia sa ne-a indrumat sa protestam in fata MInisterului justitiei; noroc ca stateam jos altfel ma intrb si va intreb si pe dvs. stimati colegi daca o asemeneaconducere mai prezinta incredere si mai mult daca se mai merita sa-i si mai platim pentru asemenearecomandari; pai domnule presedinte eu Dita , juristul scmd Pitesti pe care dvs. si doamna onor Caloianu nu m-ati sustinut cu un cuvant de imbarbarare ma trimiteti pe cai laturalnice ce sa mai cred? cand am declansat prorestul, in nume propriu (caela cu lanturile) v-am consultat ca un sindicalist regulamentar si mi-ati spus sa nu ma duc la MAP ca sunteti intr-o relatie fb (cat de fb s-a vazut ) cu domnul Dusa si m-ati trimis la USL ! Acum la ce sa ma duc la Ministerul justitiei sa-i cert ca sunt singurii, prin Tribunalul Arges care ne-au dat dreptate?Asta sa fac sa ma plang ca mi s-a facut dreptate?Speram ca dvs. si doamna Caloianu ,a doua zi dupa ce vedeati unde am ajuns noi cu demersul nostru veneati de urgenta la Pitesti si ne consiliati ( ca daia va platim ) cu pasii urmatiri de facut si nu sa ne trimiteti prin boscheti (cum ati mai facut-o daunazi pe la Cotroceni de m-am simtit cel mai umilit om .Restrul va rog sa analizati dvs, stimati colegi si functie de timpul dvs. disponibil sa ne consiliati dvs. dar de data asta cu sinceritatesi nu cu uneperitate cum vad ca s-a transmis boala prin scmd-ul central; in rest sa auzim de bine si.. la multi ani de ziua barbatului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Dita, nu asteptati sa culegeti ionatane din paduret. Si totusi se poate - daca-l altoiti bine.
      Simion Suciu

      Ștergere
    2. Aveti perfecta dreptate, dar noi militarii am fost obisnuiti sa credem ca toti sunt ca noi!

      Ștergere
    3. I. Va salut! Nu s-a strecurat nicio greseala. Atat USL cat si USD, au trecut in program cu intentie "pensii ocupationale" pt. armata, si nu "militare de stat". Pensiile ocupationale sunt pensii private facultative.

      II. Despre HJD. Aveti dreptate cu faptul ca nimeni din SCMD nu a fost interesat de situatie, ci de politica. Da, un protest trebuie organizat in fata M.Ap.N. - nu a MJ.

      III. Si acum concret despre HJD. Dvs. nu aveti cumva in HJD inscrise 2 institutii cu personalitate juridica diferita care trebuie sa le puna in executare? M.Ap.N. - adica Mircea Dusa si CPS - adica directorul acesteia? Dl. Dita, nepunerea in executare, nu este o treaba politica. Minsitrul a aflat de curand de la subsemnatul despre aceste HJD si despre ce se intampla la CPS. La CPS, cei care decid nu au nicio pregatire juridica. E unul care cica a facut o facultate de drept, dar tipul e inconstient ca intra singur in penal prin ceea ce face. In loc sa execute strict ceea ce este impus in HJD dupa formularea "IN NUMELE LEGII DECIDE", asta judeca ce a fost deja stabilit pe calea judecatii, si ceea ce este mai grav - ia decizii contrare celor impuse dupa formularea "IN NUMELE LEGII DECIDE". Atitudinea aceasta este catalogata de CCR drept "încălcare a ordinii juridice a statului de drept şi o obstrucţionare a bunei funcţionări a justiţiei".

      In situatii unor astfel de persoane care se autoerijeaza in a 4-a putere in stat si nu executa HJD, exista insa solutii legale de constrangere. Executarea silita si instanta penala. Am avut ocazia sa intru in posesia unor raspunsuri de la CPS pe care le-am inaintat pt. analiza unor executori judecatoresti si unor procurori autentici.

      Concluzia este aceeasi:
      - Instituţia lipseşte o hotărâre definitivă şi irevocabilă de caracterul ei executoriu, ceea ce reprezintă o încălcare a ordinii juridice a statului de drept şi o obstrucţionare a bunei funcţionări a justiţiei [Decizia C.C.R nr. 972 din 21 noiembrie 2012].

      - Instituţia, în loc să execute ca atare o hotărâre judecătorească, se autoerijează într-o putere superioară autorităţii judecătoreşti şi rejudecă în fapt ceea ce a fost deja stabilit deja pe calea judecăţii. Nefiind suficient, instituţia stabileste într-un final cu totul alte concluzii şi decizii decât ceea ce a impus autoritatea judecătorească instituţiei să execute, impuneri care sunt sintetizate în mod explicit după formularea “ÎN NUMELE LEGII HOTĂRĂŞTE/DECIDE”. Casa de Pensii Sectorială a M.Ap.N. nu are nicio autoritate nici de a rejudeca ceea ce a fost deja stabilit deja pe calea judecăţii, nici de a stabili alte decizii decât cele impuse de autoritatea judecatorească. Ori, din conduita instituţiei rezultă că aceasta nu doar că obstrucţionează buna funcţionare a justiţiei, ci se substituie autorităţii judecătoreşti,

      - Instituţia consideră, probabil, că a intrat într-o situaţie conflictuală, fiind obligată să execute deciziile a 2 puteri în stat, în urma cărora puterea judecătorească va acordă drept de pensie de serviciu în baza Legii nr. 164/2001, iar puterea legislativă (executivă) va acordă drept de pensie în baza Legii nr. 119/2010 (aplicată cu O.U.G. nr. 1/2011). În realitate, nu este nicio situaţie conflictuală. În baza Constituţiei României, autoritatea judecătorească este putere independentă în stat, fapt pentru care are dreptul de a lua propriile decizii şi care au aceeaşi forţă executorie pentru cetăţeni şi autorităţi, precum deciziile puterii legislative sau executive. Cu toate acestea, Casa de Pensii Sectorială a M.Ap.N., a decis cu de la sine putere să opteze doar pentru executarea deciziilor puterii legislative (executive), ignorând deciziile puterii judecătoreşti, contrar legilor si Constituţiei României. Acest fapt este un alt element de obstrucţionare evidentă a autorităţii judecătoreşti.

      Mai departe, sunteti jurist si in mod cert cunoasteti ceea ce aveti de facut. Eu va voi spune in particular ce am facut.

      Ștergere
    4. Bonus! Decizia C.C.R nr. 972 din 21 noiembrie 2012.

      „Efectele hotărârilor judecătoreşti. Înfăptuirea justiţiei, în numele legii, are semnificaţia că actul de justiţie izvorăşte din normele legale, iar forţa lui executorie derivă tot din lege. Altfel spus, hotărârea judecătorească reprezintă un act de aplicare a legii pentru soluţionarea unui conflict de drepturi sau interese, constituind un mijloc eficient de restabilire a ordinii de drept democratice şi de eficientizare a normelor de drept substanţial. Datorită acestui fapt, hotărârea judecătorească - desemnând tocmai rezultatul activităţii judiciare - reprezintă, fără îndoială, cel mai important act al justiţiei.

      Hotărârea judecătorească, având autoritate de lucru judecat, răspunde nevoii de securitate juridică, părţile având obligaţia să se supună efectelor obligatorii ale actului jurisdicţional, fără posibilitatea de a mai pune în discuţie ceea ce s-a stabilit deja pe calea judecăţii. Prin urmare, hotărârea judecătorească definitivă şi irevocabilă se situează în sfera actelor de autoritate publică, fiind învestită cu o eficienţă specifică de către ordinea normativă constituţională. Pe de altă parte, un efect intrinsec al hotărârii judecătoreşti îl constituie forţa executorie a acesteia, care trebuie respectată şi executată atât de către cetăţeni, cât şi de autorităţile publice. Or, a lipsi o hotărâre definitivă şi irevocabilă de caracterul ei executoriu reprezintă o încălcare a ordinii juridice a statului de drept şi o obstrucţionare a bunei funcţionări a justiţiei. […]

      În acord cu jurisprudenţa Curţii Europene a Drepturilor Omului, "dreptul la un tribunal ar fi iluzoriu dacă ordinea juridică internă a unui stat contractant ar permite ca o decizie judiciară definitivă şi obligatorie să rămână inoperantă [...].”

      Ștergere
  5. Draga Dita ,noi la Craiova de mult am vazut ca tandemul Dogaru Pricina ne manipuleaza si ne duce pe directii secundare ,facand numai gesturi de imagine,nedorind sa deranjeze ,,ALIATII care au semnat coabitarea.Cei din Constanta i-au dat un ultimatum. Gerula

    RăspundețiȘtergere
  6. Bucurie mare în rândul UNPR-iștilor.

    ”Decizia nr. 79/2014 pentru stabilirea atribuţiilor domnului Gabriel Oprea, viceprim-ministru pentru securitate naţională, ministrul afacerilor interne.
    Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 1/2014 privind unele măsuri în domeniul managementului situaţiilor de urgenţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă,
    în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, prim-ministrul emite prezenta decizie.
    Art. 1.
    Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Gabriel Oprea, viceprim-ministru pentru securitate naţională, ministrul afacerilor interne, coordonează activităţile din domeniile apărării, ordinii publice şi securităţii naţionale, calitate în care va aviza documentele emise de ministerele şi instituţiile cu atribuţii în respectivele domenii.
    Art. 2.
    La data prevăzută la art. 1, Decizia prim-ministrului nr. 20/2013 pentru stabilirea atribuţiilor domnului Gabriel Oprea, viceprim-ministru al Guvernului României, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 14 din 8 ianuarie 2013, se abrogă. ”
    http://lege5.ro/MonitorOficial/monge2dimzxgi/monitorul-oficial-partea-i-nr-169-10-03-2014

    Față de textul deciziei nr. 20/2013 prin care i se stabileau atribuțiile la modul general, ”Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Gabriel Oprea, viceprim-ministru al Guvernului României, coordonează activităţile din domeniile apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale.”, acum prin completarea textului cu ”calitate în care va aviza documentele emise de ministerele şi instituţiile cu atribuţii în respectivele domenii. ” rezultă clar că domnul ministru Dușa devine un fel de DS-ist al MApN care vine cu mapa la semnat la Șefu !

    RăspundețiȘtergere
  7. Oare din ce Pricină conducerea SCMD, care revendică sub stegul propriu orice acțiune a rezerviștilor, acum, când autorii acestei scrisori deschise sunt membri SCMD, tace mâlc?
    Scrisoarea noastră deschisă se doreşte a fi un semnal de alarmă pentru întreaga noastră clasă politică. În virtutea Constituţiei României privind dreptul la opinie, dorim să atragem atenţia, atât Primului
    ministru al Guvernului României, cât şi preşedintelui Partidului Naţional Liberal: oamenii au votat U.S.L.-ul cu majoritatea zdrobitoare de 70%, un vot decisiv împotriva regimului Băsescu, dar şi împotriva celor care au susţinut cu înverşunare acest regim dictatorial, antiromânesc. Este vorba de Partidul Democrat Liberal, dar şi de UDMR, care, chiar dacă legal, nu este partid, se comportă ca atare.
    Domnule Prim ministru, domnilor preşedinţi ai partidelor din arcul guvernamental, argumentele dumneavoastră că numai aşa asiguraţi stabilitatea politică în România, sunt false.
    Daca susţineţi că doriţi stabilitate politică, vă adresăm următoarele întrebări la care aşteptăm răspuns:
    - de ce nu aţi respectat acordul încheiat în cadrul USL, acord pentru care majoritatea covârşitoare a
    românilor şi-a dat acceptul ?
    - de ce nu aţi acceptat solicitările PNL care, în nici un caz, nu erau adresate împotriva intereselor
    naţionale ?
    - de ce acceptaţi condiţiile înjositoare pentru noi, ca români, impuse de o grupare care nu are nici
    un drept legal de a participa la guvernarea ţării, întrucât este o grupare constituită pe criterii etnice, nu pe criterii politice, condiţii impuse de pe o poziţie de forţă şi de lipsă de respect faţă de noi ca români ?
    - de ce doriţi cu ardoare aducerea la guvernare a UDMR-lui atâta timp cât această grupare etnică nu
    a venit cu nici o propunere de dezvoltare economică a ţării, ci numai cu pretenţii pentru satisfacerea intereselor proprii, care, în fond, urmăresc o separare de România ?
    - cum ar reacţiona guvernul american dacă românii din America ar solicita, prin analogie, toate
    condiţiile puse de UDMR, pentru românii care trăiesc în America ?
    - de ce în toate ţările Europei condiţia esenţială pentru a trăi şi munci acolo este de a vorbi limba
    ţării respective, noi nu suntem în Europa, pentru noi nu sunt valabile aceste reglementări ?
    Prin demersurile dumneavoastră veţi stârni un val de nemulţumiri, nu numai ale românilor din
    Transilvania, ci şi ale tuturor românilor. Chiar doriţi cu ardoare sau inconştienţă, amplificarea unui focar care ar putea duce la o situaţie explozivă ce ar putea scăpa de sub control şi care ar putea pune în pericol integritatea ţării ?
    Domnule prim ministru, va avertizăm că demersul dumneavoastră de a forma guvernul cu UDMR-ul
    va crea condiţiile pentru destrămarea ţării, şi veţi fi răspunzător în fata poporului român pentru fapte de trădare naţională. O majoritate parlamentară se construieşte prin susţinerea alegătorilor, nu prin alianţe contra intereselor naţionale, aşa cum a procedat Băsescu şi vedem acum că procedaţi şi dumneavoastră !
    Textul integral aici:
    http://gazetadebistrita.ro/stiri-cluj-politica/cadrele-militare-in-rezerva-din-bistrita-nasaud-au-trimis-scrisoare-deschisa-premierului-victor-ponta-si-liderilor-pc-unpr-si-pnl/

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest mesaj nu are statutul de campanie electorala conform Legii administraţiei publice locale nr. 215⁄2001 modificata.

    Stimati conationali

    Sunteti chemati la miscarea patriotica a romanilor si promovarea acesteia in toata lumea, prin care sa ne redam identitatea, mandria nationala, dragostea de patrie, harnicia, corectitudinea, respectul pentru tot ce este romanesc, dragostea si atasamentul fata de conationali, calitati pe care societatea moderna le-a distrus.
    Nu ezitati si intrati in randurile noastre, dati-va osteneala si interesul pentru a fi patrioti, sa luam pozitie fata de cei care ne terfelesc numele si tara, pentru a-i aduce pe toti romanii in rand cu noi.

    Atotputernicul sa ne ajute !

    A aparut o speranta pentru o schimbare radicala in Romania. Nu putem sta alaturi si privi in continuare cum suntem vanduti ca sclavi, cum suntem prostiti si batjocoriti in tara noastra, pentru care strabunii nostri s-au jertfit de a ne-o lasa mare frumoasa si bogata. Sa profitam de aceasta speranta care poate fi salvarea noastra.
    In Noembrie 2014 vor fi alegeri prezidentiale. Daca sunteti patrioti, sustineti candidatura lui

    Mircea Moise
    la alegerile pentru presedentia statului Roman.

    WEB site: http://alegerile-prezidentiale-2014.webnode.com - cu posibilitatea de a comenta
    http://alegerile-prezidentiale-2014-ro.ibk.me
    http://www.spin.de/hp/MirceaMoise/blog

    El are capacitatea, vointa si metodele pentru o schimbare pozitiva in Romania, ceeace guvernantii de pana acum nu le-au avut.

    m-moise@t-online.de

    RăspundețiȘtergere
  9. Presedinte al Romaniei > Mircea Moise < o sansa pentru poporul Roman.

    Romani din toate tarile treziti-va!

    Mircea Moise posibil candidat independent la Alegerile prezidentiale 2014

    Cetatenie – Romana
    Virsta – 70 ani
    Origine – 50% Moldovean, 25% Basarabean, 12,5% Rus, 12,5% German
    Evolutie - rasarit Basarabean, crescut Ardelean, copt Banatean, rascopt German, rasadit Parisian
    Domiciliu – Germania; Resedinta – Romania
    Religie – Ortodox
    Politica - apolitic
    Pregatire profesionala – tehnica, muzica, policalificari
    Activitati – Industrie, transporturi, constructii, agricultura, invatamant, muzica, inventii.
    Limbi vorbite – Romana, Germana, Franceza, Italiana,
    Autocaracterizare – patriot, corect, modest, luptator inversunat pentru libertate si dreptate, bun gospodar, harnic, curajos, respectuos, tolerant, prietenos, ordonat, iubitor de natura si animale, viata decenta si sanatoasa, cu spiritul umorului.

    Adresa web. http://alegerile-prezidentiale-2014.webnode.com - cu posibilitatea de a comenta
    http://alegerile-prezidentiale-2014-ro.ibk.me
    http://romanul.ibk.me
    http://www.spin.de/hp/MirceaMoise/blog

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul!